Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M03120 Психология (1) в Қазақ еңбек және әлеуметтік қатынастар Академиясы

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Еңбек нарығында сұранысқа ие жоғары білікті психологтарды, бәсекеге қабілетті және басқарушы кадрларды даярлау: психологиялық ғылым саласында жүйелі білімі бар; кәсібиліктің, Әлеуметтік және азаматтық жауапкершіліктің жоғары деңгейін дамытуға бағытталған негізгі және арнайы құзыреттері бар; ғылыми ойлау мен дүниетаным контекстінде әлеуметтік-тұлғалық құндылықтар.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский
  • Оқу мерзімі 1 год
  • Кредиттер көлемі 60
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M066 Психология
  • Дайындық бағыты 7M031 Әлеуметтік ғылымдар
  • Қазіргі психологиядағы статистика
    Несиелер: 5

    "Психологиядағы заманауи статистика" курсының мақсаты психологиялық кадрларды даярлау үшін қажетті құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады эксперименттік жұмыстарды жүргізу және олардың нәтижелерін өңдеу кезінде статистиканың математикалық әдістерін қолданыңыз. Алған білімдерін әртүрлі эксперименттік және қолданбалы жұмыстарда қолдану дағдылары мен дағдылары бар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 2

    Пән ғылыми әдебиетті оқу және аудару, мақала жазу, мәтіндер, баяндамалар, презентациялар, жобалар жасау үшін кәсіби ағылшын тілі білімін пайдалану дағдыларын, кәсіби ортада шет тілінде еркін сөйлесуге, қарым-қатынас шарттарын, себептері мен мақсаттарын ескере отырып өз көзқарасын білдіруге, қарым-қатынас жанры мен мақсаты талаптарына сәйкес халықаралық мәтіннің, дискурстың құрылымы мен мазмұнын ұйымдастыруға мүмкіндік беретін коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психологиялық зерттеулердің заманауи технологиялары
    Несиелер: 4

    Психологиялық зерттеуді дайындау, ұйымдастыру және жүргізудің әдіснамалық мәселелері. Психологиялық-педагогикалық құбылыстардың өзара байланысы. Психологиялық зерттеулердің инновациялық технологиялары. Педагогикалық және психологиялық зерттеу әдістерінің органикалық үйлесімділігінің ұйымдастыру формалары мен тәсілдері. Практикалық қызметті түсіну және жетілдіру үшін психологиялық-педагогикалық ғылымды қолдану жолдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Пән Анри Файол тұжырымдамасын, адами қатынастар Доктринасын, басқару субъектілері мен объектілерін зерттеудің психологиялық әдістерін, типологияны, ұжымдағы қатынастарды басқару стратегиясын, басқару қызметінің тиімділік факторларын, басқарушылық қарым-қатынас, эмоциялар мен қақтығыстарды басқару ұғымдарын, коммуникациялық ерекшеліктерді дамытатын практикалық дағдыларды, сұхбат жүргізу, іскерлік келіссөздер жүргізу, көпшілік алдында сөйлеу, жеке тұлға мен топты зерттеудің психодиагностикалық әдістерін қолдануды зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 2

    Пән заманауи менеджмент, корпоративті мәдениет, ұйымдастырушылық дизайн және мінез-құлық, бизнесті басқару, адами ресурстар, шектеулі ұйымдарды басқару теорияларын зерттейді. Қазіргі жағдайда көшбасшылықтың қажеттілігін, бақылау мен сапаны басқаруды білу, басқарушылық шешімдер қабылдау, ситуациялық және жүйелік ойлауды қалыптастырады және дамытады, бұл қазіргі жағдайда компанияны, ұжымды және т.б. басқару мәселелерін анықтауға және шешуге мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Зерттеу әдіснамасы, жоспарлау және ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-магистранттардың ғылыми білім туралы білімдерін таныстыру және меңгеру ғылыми қызметтің негізгі түрлерімен айналысатын теориялық және эксперименттік жұмыстарды жүргізу кезінде қолдану. Магистрант заманауи әдістерді қолдану дағдыларын игеруі керек ғылыми және эксперименттік есептер мен гипотезаларды шешудегі зерттеулер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіби қызметтің психологиясы
    Несиелер: 5

    Кәсіби қызметті психологиялық зерттеудің теориялық-эмпирикалық алғышарттары. Кәсіби қызметтің психотехнологиясы. Дифференциалды әдістемелік профессиографиялау. Аналитикалық профессиограмма. Кәсіби қызметтің психологиясы кәсіби бағдарлы бейнесін қалыптастыру құралы ретінде. Практикалық психологтың кәсіби қызметі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психологияның теориялық және әдістемелік негіздері
    Несиелер: 5

    Психологияның әдіснамалық негіздері. Теориялық психологияның мазмұны: Жалпы ғылыми парадигмалар мен тұжырымдамалардың түрлері, психологиялық ғылымның өзекті мәселелері; психологиялық ғылымның қазіргі жағдайы мен даму тенденциялары. Психологиялық зерттеу технологиялары. Психологиялық танымның әдіснамалық мәселелеріне балама көзқарастар. Психологиялық зерттеу процедуралары. Психологияның теориялық, тарихи-психологиялық және қолданбалы бағыттарының өзара байланысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі психологияның тарихы, жағдайы, даму тенденциялары
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты-ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейін магистранттардың психологиялық білім жүйесін қалыптастыру және дамыту. Осы білімнің арқасында магистрант ғылыми ой-өрісін, психологиялық ойлау мәдениетін, көзқарастар мен тұжырымдамаларды талдау, жүйелеу, салыстыру және сыни бағалау қабілетін кеңейтеді түрлі психологиялық мектептердің өкілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON1

    Таңдалған білім беру бағдарламасы бойынша әдебиетті еркін оқи және аудара білу, өзекті ғылыми әдістер мен психо-техникалық құралдардың мүмкіндіктерін сипаттай білу және оларды ғылыми-зерттеу міндеттерін жедел шешу үшін пайдалана білу қабілетін көрсету.

  • Код ON2

    Шетелдік ғалымдармен ғылыми және іскерлік хат алмасу, тезистер, аннотациялар, мақалалар жазу, шет тілінде зерттеулер жүргізу.

  • Код ON3

    Басқарудың психологиялық аспектілерін, ұжымдағы жанжалды жағдайларды шешу тәсілдерін анықтау; басқару қызметінің әлеуметтік-психологиялық негіздерін; басқару тиімділігінің психологиялық ерекшеліктерін талдау; жеке тұлға мен топ психологиясының ерекшеліктерін түсіну; өз қызметінде басқарушылық қарым-қатынастың әлеуметтік-психологиялық тәсілдерін пайдалану; басқалардың мінез-құлқына тиімді өзара іс-қимыл жасау және әсер ету.

  • Код ON4

    Басқару процесі тиімділігінің психологиялық ерекшеліктерін талдау; басқарушылық қарым-қатынастың әлеуметтік-психологиялық тәсілдерін пайдалану; ұйым қызметін жоспарлау және ынталандыру дағдыларын көрсету; жеке тұлғаның жеке-психологиялық қасиеттерін бағалау.

  • Код ON5

    Таңдалған білім беру бағдарламасы бойынша эксперименттік-зерттеу қызметін жоспарлау және жүргізу, психология саласында және пәнаралық салаларда практикалық міндеттерді шешу кезінде жаңа идеяларды генерациялау, бағалау және түзету.

  • Код ON6

    Эксперименттік зерттеу әдістерін қолдануды дәлелдеу; психикалық процестер мен құбылыстарды негіздеудің ерекшелігі және ғылыми зерттеулер контекстінде идеяны түпнұсқа дамыту немесе қолдану үшін негіз және мүмкіндік болып табылатын жоғары білім деңгейінде алынған дамытушы білімді біріктіру.

  • Код ON7

    Психологиялық зерттеулер саласындағы заманауи әдістемелерге сүйене отырып, психокоррекциялық бағдарламаларды жобалау, дамыта оқыту технологияларын бейімдеу және дамыту және жоғары кәсіби ортада әртүрлі тілдерде тәуелсіз инновациялық ғылыми зерттеулердің нәтижелерін ұсыну

  • Код ON8

    Зерттеудің проблемалық өрісін әзірлеу; ғылыми зерттеулер бағдарламаларын қалыптастыру; ғылыми зерттеулер жобаларын басқару; эксперименттік жұмыстар нәтижелерін қадағалауда жаңа мониторингтік технологияларды қолдану; ғылыми-зерттеу тобында жұмыс істеу, ғылыми ұжымды басқару әдістерін меңгеру.

  • Код ON9

    Әлемдегі және Қазақстандағы психологияның қазіргі заманғы даму үрдістерін ықпалдастыру; этикалық және әлеуметтік жауапкершілікті ескере отырып, цифрлық технологияларды, құралдарды және қазіргі заманғы теорияларды пайдалана отырып, жеке және кәсіби өсудің тиімділігін бағалау әдістемелерін меңгеру.

  • Код ON10

    Психометриялық қамтамасыз ету негізінде тұлғаның эмпирикалық зерттеуін жобалау; психикалық процестерді талдау үшін теориялық - практикалық модельдерді құру және қолдану дағдыларын пайдалану, өзіндік және заманауи психологиялық зерттеулердің нәтижелерін бейімдеу және жалпылау.

Top