Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02194 Эстрада өнері в Т.Қ.Жүргенов ат. Қазақ ұлттық өнер академиясы

  • Сольфеджио I/ Фортепиано I
    Несиелер: 4

    Курс – музыкалық тілдің интонациялық элементтерін меңгеруге, музыкалық ойлауды, естуді, есте сақтауды, ырғақ пен көркемдік талғамды дамытуға бағытталған. Курс – фортепианода ойнаудың қажетті дағдыларын қалыптастыруға, сондай-ақ шығармашылық дағдыларды, сондай-ақ жалпы музыкалық мәдениетті дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлем музыкасының тарихы
    Несиелер: 3

    Курс – түрлі кезеңдер мен бағыттағы батыс еуропалық музыка: Вена классицизмі, романтизм, импрессионизм, экспрессионизм, неоклассицизм, XIX-XX ғасырдағы Ресей, ХХ ғасырдағы түрлі бағыттар мен тенденциялар, музыкалық стильдік ерекшеліктерді игеруге арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Хор І
    Несиелер: 3

    Курс – хорды орындау негіздерін оқытуға бағытталған: хор шығармаларын орындау барысында дауыстардың дыбыстық тепе-теңдігін ести білу. Гармониялық және әуенді есту қабілетін дамытуға, хор әнінде дұрыс дикцияны қалыптастыруға ерекше көңіл бөлінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандық эстрадалық вокалы I/ Сахна тілі I
    Несиелер: 5

    Курс – эстрадалық өнер вокалистерінің кәсіби даярлығын анықтайтын негізгі курстардың бірі болып табылады және болашақ жеке орындаушылардың, сондай-ақ әртүрлі эстрадалық ұжымдар мен ансамбльдердегі әншілердің жұмысы үшін қажетті вокалдық дағдыларды дамытуды көздейді. Эстрада вокалисі дауыс аппаратын және құрылымын кәсіби тұрғыда қолдана алады. Курс – сахналық сөйлеуді оқытудың жетекші принциптерін зерттейді; болашақ вокалистердің сөйлеу және дауыстық мүмкіндіктерін дамыту; интонациялық-мелодиялық мәдениетін, дикциялық және орфоэпиялық мәдениетін тәрбиелеуге, сондай-ақ авторлық сөздің мазмұнды, тиімді және стильдік табиғатын игеру процесіне назар аударады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандық орындаушылар I /Аспаптық джаз импровизациялау негіздері I
    Несиелер: 5

    Курс – орындаушылық дағдыларды қалыптастыруға, орташа техникалық күрделіліктегі шығармалардың ноталық мәтініннің оқу кәсіби дағдысы, ноталық мәтінді талдау, сондай-ақ орындалатын шығармалардағы мәнерлілік құралдарын анықтау дағдысын қалыптастыруға арналған. Курс – джаз импровизациясын игерудегі басты мақсат ретінде өзіндік жұмыс кезінде жасалатын жаттығуларды үйренуге, джаз гармониясының теориялық негіздерін қолдану жолдарын қалыптастыруға, атап айтқанда, аккордтардың терция мен септима басқыштарын анықтауға және айналмалық айтуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оркестрлік класс орындаушылар I
    Несиелер: 3

    Курс – репертуарына күрделілігі орташа шығармаларды енгізе отырып, оркестр құрамында бірлесіп орындау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған: - оркестрлік партияларды парақтан оқу және оларды жеке даярлау; - оркестр құрамында ансамбльдік шығармаларды орындау дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Джаз сольфеджиосы/Эстрадалық-джаз шығармаларына сүйемелдеу I/
    Несиелер: 4

    Курс – кәсіби базалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған, оның ішінде: әуенді нотадан оқу, естуін талдауы, джаз мәнерінде музыкалық диктант жазу, тональды типті ладтарда (натуралды, гармониялық, мелодиялық мажор және минор), параллельді-ауыспалы және аттас мажор мен гармониялық минор ладтарында импровизация жасау білігі. Курс – сүйемелдеудегі теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгеруге бағытталған, оның ішінде: - нотаны парақтан оқу; - музыкалық шығармаға өзіндік интерпретация жасау; -әріптік-цифрлық жазу бойынша ойнай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Аспаптық джаз импровизациялау негіздері II
    Несиелер: 3

    Курс – ноталық және әріптік мәтіндерді талдау арқылы импровизация бойынша кәсіби дағдыларды қалыптастыруға және дамытуға, сондай-ақ импровизация процесінде джаз үйлесімінің теориялық білімдерін қолдануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Cольфеджио II/ фортепиано II
    Несиелер: 4

    Курс – музыкалық ойлау мен есте сақтауды қалыптастыруға бағытталған. Білім алушы әр түрлі жұмыс формаларында музыкалық тілдің элементтерін есту қабілетін дамытады (музыкалық ойлауды, хабардарлықты және есте сақтауды тәрбиелеу). Шығармашылық қызметті тиімді ұйымдастыру үшін қажетті фортепианода ойнау дағдыларын қалыптастыру. Жалпы музыкалық мәдениетті дамыту, парақтан оқу, орындаушылық техниканы дамыту, сүйемелдеуді таңдау, шығармашылық дағдыларды дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақ музыкасының тарихы I
    Несиелер: 3

    Курс – қазақ халық музыкасының стильдік ерекшеліктерін зерттейді. Оның фольклорлық шығу тегі: ән мектептері, ауызша және кәсіби аспаптық музыка.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Джаз гармониясы I/Эстрадалық-джаз шығармаларына сүйемелдеу II
    Несиелер: 4

    Музыкалық мәтіннің дыбыстық үйлесімдерінің заңдылықтарын, джаз музыкасындағы форма мен құрылымдық ерекшеліктерін түсіну. Тональды типтегі (натуралды, гармониялық, мелодиялық мажор және минор) және модальдық типтегі (алғашқы гептатоника, ангемитонды пентатоника, блюз лады) ладтардағы шығармалардың джаз гармониясының негізгі лад және гармониялық құралдарын зерттеу. Толық функционалды жүйесі шеңберіндегі аккордтардың вертикальды дыбысталуының негізгі принциптерін зерттеу. Қарапайым ырғақтық формулаларды пайдалана отырып, өңдеуге пайдаланатын аккордтарды қолданып ерекше тәсілдер негізінде джаз импровизациясының қарапайым дағдыларын фортепианода практикалық түрде жетілдіру. Курс – концерттік-орындаушылық қызметтің негізгі элементтері мен ерекшеліктерін зерделеуге бағытталған, - сүйемелдеудегі джаз үйлесімі мен импровизацияның теориялық негіздері; - музыкалық және әріптік материалдарды оқу. - аспапта ойнаудың әртүрлі джаз стильдері мен техникалық тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мамандық орындаушылар II/ Оркестрлік класс орындаушылар II
    Несиелер: 4

    Курс – кәсіби дағдыларды қалыптастыру мен дамытуға және күрделілігі орташа музыкалық шығармалармен нәтижелі өзіндік жұмыс тәсілдерін зерделеуге бағытталған: - ноталық және әріптік мәтінді оқу, - орындалатын шығармалардағы мәнерлілік құралдарын өз бетінше анықтау. Оркестр сыныбындағы оқу курсы оркестр ойынында арнайы сыныптарда алған аспапта орындаудың практикалық дағдыларын қолдануды және шыңдауды, аспаптар тобында бірлесіп орындау дағдыларын қалыптастыруды және дамытуды көздейді. Репертуарға оркестрлік партиялар біртіндеп күрделене түсетін шығармалар кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сахна тілі II
    Несиелер: 3

    Курс – сахналық сөйлеудің жетекші принциптерін зерделеуге, болашақ эстрада вокалистерінің сөйлеу және дауыстық мүмкіндіктерін дамытуға, дикциялық, орфоэпиялық, интонациялық-мелодиялық мәдениетті тәрбиелеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мамандық эстрадалық вокалы II/Хор ІI
    Несиелер: 4

    Курс – дауыстың мүмкіндіктерін дамытуға және эстрадалық әндердің әуезді және метроритмикалық ерекшеліктерін одан әрі дамыта отырып, вокалдық техниканы жетілдіруге бағытталған. Репертуармен жұмыс жүргізіледі. Хорды орындау техникасын игеру бойынша жұмысты жалғастыру үшін хор әніне назар аударылады. Сонымен қатар, классицизм және романтизм дәуіріндегі композиторлардың шығармалары негізінде хордағы темперация және темперацияланбаған жүйелерді игеру бойынша жаттығулар жүргізіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    «Кәсіби бағытталған шет тілі» пәнінің мақсаты–қосымша кәсіби білім алу үшін арнайы пәндермен интеграциялауда шет тілін мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін кәсіби, ғылыми салаларда студенттердің шет тілде қарым-қатынас жасау қабілетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 2

    «Құқық негіздері» курсы аясында білімгер мемлекет пен құқықтың пайда болу заңдылықтарын, даму кезеңдері мен қызметі туралы білімді игереді. Сонымен қатар құқықтың негізгі ұғымдары мен Қазақстандағы негізгі құқық салалары болып табылатын: конституциялық, азаматтық, қылмыстық жəне əкімшілік құқық салаларымен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақ музыкасының тарихы II
    Несиелер: 3

    Курс қазақ музыкасының стильдік ерекшеліктерін зерттейді. XX ғасырдың кәсіби композиторлық шығармашылығы: ұлттық қазақ операсы, балеттері, симфониялық музыкасы, Қазақстан композиторларының хор және камералық-вокалдық музыкасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Джаз гармониясы II/ Эстрадалық-джаз шығармаларына сүйемелдеу III
    Несиелер: 4

    Мажор-минор және оларға параллельді минор-мажор, аттас жүйелердің гармониялық құралдарының кешенін теориялық және практикалық игеру, альтернативті субдоминанта мен доминанта аккордтарын қолдану. Әуенді диатоникалық және хроматикалықтан тыс аккордтық дыбыстармен байыту. Әуенді аккордтан тыс дыбыстармен үйлестіру әдісі. Джаз стиліндегі музыкалық шығарманы гармониялық талдау, әр түрлі джаз стильдері мен жанрларындағы гармониялық тізбекті импровизациялау, әуендерді үйлестіру кезінде берілген материалды бекіту. Курс – жеке орындаушылармен жұмыс істеу әдістемесін зерделеуге бағытталған: - дайындық жұмыстарының тиімді әдістерін қолдану; - музыкалық шығарманы талдау, орындаушылық және ансамбльдік қиындықтарды анықтау және олармен жұмыс істеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Авторлық құқық
    Несиелер: 2

    Авторлық құқық авторлық құқықтың барлық негізгі мәселелерін: қалыптасу және даму тарихын; авторлық құқықтың субъектілері мен объектілерін; туындының авторы мен жасалатын шарттарын; авторлық құқықтармен сабақтас құқықтарды; ғылым, әдебиет және өнертуындыларына (авторлық құқық), орындаушылық шығармаларға, актерлік шеберлікке, фонограммаларға, эфирге беруге және кәбілдік хабар таратуға (сабақтас құқықтар) айрықша және мүліктік емес құқықтарды қорғауды жүзеге асыру тәртібі мен әдістерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оркестрлік класс орындаушылар III/ Аспаптық джаз импровизациялау негіздері III
    Несиелер: 6

    Оркестр сыныбындағы оқу курсы гармониялық, полифониялық және тембрлік есту қабілетін, оркестр ойынындағы ырғақ сезімін дамытудың практикалық дағдыларын жетілдіруге, оркестр партияларының парағынан оқу дағдысын жетілдіруге және репертуарға күрделілік дәрежесі жоғары шығармаларды қосу арқылы оларды жеке даярлауға бағытталған. Курс – джаз импровизациясын игерудің маңызды құрамдас бөлігі ретінде ырғақты жаттығулармен тиімді өзіндік жұмыс әдістерін зерттеуге, джаз үйлесімінің теориялық негіздерін, атап айтқанда, импровизатордың әмбебап әдісі ретінде секвенцияларды қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мамандық вокалисттер III/Эстрададағы дәстүрлі ән айту негіздері І
    Несиелер: 4

    Курс – дауыстың ұтқырлығы мен вокалдық техниканы дамытуға бағытталған. Сөйлеу позициясында ән айту техникасы игерілуде. Синкопа ырғағы бар шығармалар қосылады, джаз импровизациясы элементтері бар шығармалар орындалады. Курс – аса көрнекті халық-кәсіби композиторлардың әндерін зерделеуге, заманауи өңдеулердегі дәстүрлі әндерді орындау ерекшеліктерін игеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Гармония І/ Фортепиано III
    Несиелер: 4

    Курс – музыкалық ойлау мен есте сақтау қабілеттерін дамытуға бағытталған. Білім алушы музыкалық-ырғақты үйлесімдердің, интонациялық модельдердің заңдылықтарын түсінеді. Оқу барысында жоғары дыбыстық, әуезді, гармониялық және ішкі музыкалық есту қабілеттері дамиды. Курс – фортепианода ойнаудың орындаушылық дағдыларын жетілдіруге бағытталған, әр түрлі жанрдағы және стильдегі шығармалар, сондай-ақ вокалдық (аспаптық) шығармалардағы сүйемелдеу партиялары, вокалдық жаттығулардағы (ән айтудағы) фортепиано партиялары меңгеріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Вокалдық джаз импровизациялау негіздері I/Вокалистер ансамблі І
    Несиелер: 6

    Джаз – вокал өнері саласында қарапайым білім, білік және дағдыларды игеру. Білім алушыларды әлемдік музыкалық мәдениетке тарту, көркемдік-эстетикалық талғамын дамыту. Оқиғалық, логикалық және психологиялық тұрғыдан эстрадалық әндердің мазмұнын игеру. Актерлік техниканың негізгі элементтері және оларды эстрадалық ән материалында кешенді игеру. Курс – вокалдық ансамбльде жұмыс істей білуге бағытталған және болашақ әншілердің түрлі эстрадалық кәсіби ұжымдар мен ансамбльдерде жұмыс істеуі үшін қажетті вокалдық-техникалық дағдыларды дамытуды көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Зияткерлік меншік
    Несиелер: 2

    Зияткерлік меншік құқығы пәні, оның негізгі принциптері мен ұғымдары туралы жалпы түсінік береді. Курста авторлық құқық және өнеркәсіптік меншік құқығы-өнертабыстарға, пайдалы модельдерге, өнеркәсіптік үлгілерге, фирмалық атауына, тауарлық белгілерге, компьютерлік бағдарламаларға қатысты осы меншік объектілерін құқықтық қорғау мәселелері егжей-тегжейлі қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мамандық аспапта орындаушылар III/ Аспапшылар ансамблі І
    Несиелер: 4

    Курс – дыбыс шығару мәдениетін, орындау техникасының тиісті түрімен, стилімен (классика, свинг, латын), музыкалық шығарма жанрымен өзара байланысын ескере отырып, күрделілік дәрежесі жоғары емтихан бағдарламасы шығармаларының орындаушылық жоспарын әзірлеу қабілетін қалыптастырады. Курс – игерген дағдыларды практикалық дамытуға бағытталған (нақты штрихтар мен ойнау тәсілдерін игеру) әр түрлі стильдік бағыттағы (диксиленд) композицияларда ансамбльдік түрде ойнау, ансамбльде жеке импровизацияны орындау дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мамандық эстрадалық вокалы IV/Эстрададағы дәстүрлі ән айту негіздері IІ
    Несиелер: 4

    Курс – эстрада әншісінің вокалдық техникасын жетілдіруге бағытталған. Әншілік диапазонды кеңейту мақсатында күрделі ырғақты және әуезді суреті бар танымал және джаз музыкасының түрлі стильдерінің шығармалары зерттелуде. Курсты оқу барысында ансамбльдік музыка ойнаудың негізгі негіздері анықталады, көркемдік және орындаушылық міндеттер ашылады, білім алушылардың теориялық білімі мен практикалық дағдылары жүйеленеді. Курстың жалғасы ретінде эстрадалық өңдеуде халық әндерін орындау ерекшеліктері, олардың стилистикалық ерекшеліктері мен авторлық стилінің ерекшеліктері зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Вокалдық джаз импровизациялау негіздері II/Вокалистер ансамблі IІ
    Несиелер: 6

    Курс – шығармашылық бастаманы дамытады, жалпы үйлесімді тұлғаның дамуына ықпал етеді. Теориялық материалды импровизацияның практикалық дағдыларымен біріктіруге ықпал етеді. Актердің ішкі және сыртқы техникасының үйлесімді бірлігін дамыту; сахнадағы серіктестермен табиғи қарым-қатынас жасау мүмкіндігі. Курсты оқу барысында ансамбльдік музыка ойнаудың негіздері анықталады, көркемдік және орындаушылық міндеттер ашылады, білім алушылардың теориялық білімі мен практикалық дағдылары жүйеленеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Оркестрлік класс орындаушылар IV/Аспаптық джаз импровизациялау негіздері IV
    Несиелер: 6

    Оркестр сыныбындағы оқу курсы күрделілігі жоғары деңгейдегі шығармаларды репертуарға енгізу және оларды концерттік қойылымға дайындау арқылы жоғары орындау мәдениетін талап ететін әртүрлі стилистикалық бағыттағы шығармаларды орындауға қабілетті оркестр музыкантын тәрбиелеуге бағытталған. Курсты оқу блюз құрылымы бойынша жаттығулармен өз бетінше жұмыс жасау дағдыларын жетілдіруге, джаз гармониясы мен импровизацияның теориялық негіздерін қолдана білуге және негізгі стандартты гармониялық тізбектерге импровизация дағдыларын жетілдіруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мамандық орындаушылар IV/Аспапшылар ансамблі IІ
    Несиелер: 4

    Курс – концерттік қызметті жүргізуге арналған аспапта ойнаудың көркемдік-экспрессивті құралдарының кең кешенін, музыкалық шығармамен өз бетінше жұмыс істеу тәсілдерін игеруге, сондай-ақ күрделігі жоғары сипаттағы шығармаларды талдау, зерделеу және оларды көпшілік алдында өнер көрсетуге дайындау дағдыларын жетілдіруге бағытталған. Курс – ансамбльдік мәдениетті жетілдіруді, интонация бойынша жұмысты, штрихтарды, дыбыс шығаруды зерделеуді, форманы, гармониялық құрылымдарды және оларды соло-импровизацияларда қолдану нұсқаларын зерделеуді көздейді. Әр түрлі бағыттарда (фьюжн, джаз-рок) ансамбльдік музыка ойнау дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілi
    Несиелер: 3

    Курс шығармашылық мамандық студенттерінің кәсіби орыс (қазақ) тілін LSP деңгейінде меңгеруге арналған (арнайы мақсаттар үшін, кәсіби-бағдарлы қарым-қатынас). Болашақ мамандардың тіл мәдениетін көтеруге, студенттердің коммуникативті-тілдік компетенциясын қалыптастыруға және дамытуға, қазақ тілінде сөйлеушілермен кәсіби байланыс жасап, тәжірибе алмасу және кәсіби дискуссия жүргізуге септігін тигізеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Гармония ІІ/ Фортепиано IV
    Несиелер: 4

    Гармонияның негізгі құралдарын игеру: ырғақ және джаздың әртүрлі стильдік бағыттағы аккордтар, әуезді және гармониялық айналымдар. Курсты оқу одан әрі техникалық дағдыларды дамытуға, шығармалармен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын жетілдіруге, эстрадалық-джаз бағытындағы шығармаларды, сүйемелдеумен вокалдық (немесе аспаптық) шығармаларды орындау ерекшеліктерін зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Джаз гармониясы III/ Эстрадалық-джаз шығармаларына сүйемелдеу IV
    Несиелер: 4

    Хроматикалық жүйе шеңберіндегі джаз музыкасының гармониялық құралдары мен әдістерінің кешенін теориялық және практикалық дамыту. Жанама доминанта мен субдоминанталарды, диатоникалық туыстық тоналдылықтағы ауытқулар мен модуляцияларды қолдана отырып әуендерді үйлестіру. Интерпретациялық шешімдерді іздеу процесінде теориялық білімді қолдана отырып, баллада, босс-нова, джаз-вальс стильдеріндегі диатоникалық туыстық тоналдылықтағы модуляциялық құрылыстарды ойнау. Курс – жеке орындаушылармен бірлескен музыкалық-орындаушылық қызметті жүзеге асыру қабілетін дамытуға, орындаушылық және коммуникативтік дағдыларды жетілдіруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өнер саласындағы менеджмент
    Несиелер: 3

    Курс мәдениет және өнер мекемелерінде басқару қызметінің теориялық негіздері мен практикалық дағдыларын қалыптастырады; шығармашылық жобалармен жұмыста заманға сай жағдайлармен таныстыру, арт-индустрия саласында маркетингтік ерекшелік, қаржылық, басқарушылық қызметтерін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мамандық орындаушылар V/Жуық аспап I
    Несиелер: 4

    Курс – семестр бағдарламасының шығармаларымен жұмыс істеудің кәсіби орындау техникасын жетілдіруге бағытталған: талдау, зерттеу және көпшілік алдында сөйлеуге дайындық, әртүрлі стильдер мен жанрлардың музыкасынан тұратын концерттік бағдарламаларды орындау (циклдік шығармалар (концерттер, сонаттар, сюиталар, қиялдар), сондай-ақ виртуозды және кантиленді сипаттағы әртүрлі пьесалар). Курс – туыстас аспаптарда ойнауды үйретуге бағытталған. Негізгі арнайы құралмен түрлердің ортақтығы ескеріледі (саусақтардың ұқсастығы, дыбыс шығару әдістері). Оқу курсы мыналарды қамтиды: - байланысты құралмен, оның технологиялық ерекшеліктерімен және дыбыс шығару тәсілдермен; - әртүрлі регистрлерде аппликатура мен дыбыс шығару тәсілдерін меңгеру; - нұсқаулық-жаттығу материалында ойын дағдыларын дамыту (жаттығулар, гаммалар, этюдтер).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өнер саласындағы маркетинг
    Несиелер: 3

    «Өнер саласындағы маркетинг» пәні мәдениет және өнер саласындағы отандық қызмет көрсету нарығының ерекшеліктерін; мәдениет және өнер саласындағы маркетингтің негізгі құралдарын және оларды пайдалану әдістерін; мәдениет және өнер саласындағы маркетингтік зерттеулер жүргізу әдістерін; нақты мәдениет және өнер мекемелеріндегі маркетингтік қызметтің тиімділігін арттырудың әртүрлі стратегиясын зерделеуді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оркестрлік класс орындаушылар V/Аспаптық джаз импровизациялау негіздері V
    Несиелер: 4

    Оркестр сыныбындағы оқу курсы мыналарды қамтиды: - оркестрлік ойында арнайы сыныптарда алған аспапта ойнаудың практикалық дағдыларын қолдану; - гармониялық, полифониялық және тембрлік естуді, ырғақ сезімін дамыту; - оркестрмен ұйымдастырушылық және дайындық жұмыстарын жасау; - практикаға концерттік сөз сөйлеу. Курс – әр түрлі ырғақтық құрылымдарды қолдана отырып, негізгі әуендерге негізделген джаз импровизациясын орындау дағдыларын жетілдіруге, негізгі стандартты гармониялық тізбектерге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Поп музыканың стильдері мен бағыттары I
    Несиелер: 3

    Курс – білім алушылардың дамуына әсер ететін музыкалық мәдениет саласындағы теориялық және практикалық әдістерді - джаз, рок және поп-музыканың әртүрлі бағыттарын меңгеру мүмкіндігіне бағытталған. Сонымен қатар, білім алушылар әлемдік поп-мәдениетті зерттеу саласындағы әдіснамаға қызмет ететін арнайы әдебиеттермен жұмыс істейтін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Аспапшылар ансамблі IIІ/Аспаптану
    Несиелер: 5

    Курсты оқу ансамбльдер құрамындағы концерттік-орындаушылық қызметтің негізгі элементтерімен және ерекшеліктерімен танысуға, шығармашылық ұжымның дыбысталу мәнерлілігіне қол жеткізудің әдістемелік қағидаттарын игеруге, әртүрлі джаз стильдері мен жанрларындағы аспаптық шығармалардың музыкалық және орындаушылық ерекшеліктерін талдау дағдыларын, атқарылған жұмысты талдау дағдыларын меңгеруге бағытталған. Аспаптардың техникалық мүмкіндіктерін, олардың диапазонын, регистрлерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Вокалдық джаз импровизациялау негіздері III/Актерлік шеберлік I
    Несиелер: 4

    Курс – білім алушылардың әлеуетті музыкалық-шығармашылық қабілеттерін, олардың музыкалық-бейнелі қиялын, музыкалық ойлауын дамытуға, сондай-ақ музыкалық-тақырыптық ойды дамыту тәсілдерін түсінуге бағытталған. Курс – сахнадағы үйлесімді әрекеттің бастапқы сатында практикалық жұмысқа бағытталған, сонымен қатар эстрадалық ән материалында актерлік техниканың негізгі элементтері мен олардың жан-жақты дамуы оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Аспапта орындау өнерінің тарихы
    Несиелер: 3

    Әр түрлі орындаушылық мектептердің, оркестрлік-аспаптық орындаушылықтың стильдік ерекшеліктерінің қалыптасу тарихын зерделеу; арнайы аспапта орындаушылықтың даму тарихын зерделеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 3

    Курс – педагогикалық теорияны, логиканы және педагогикалық іс-әрекеттің мәнін зерттеуге бағытталған. Педагогика әдіснамасы тұрғысынан пән білім беру, тәрбие және даму философиясы ретінде қарастырылады, сонымен қатар педагогикалық үрдістер мен құбылыстар теориясын құруға мүмкіндік беретін зерттеу әдістері оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Поп музыка және джаз тарихы I
    Несиелер: 3

    Курс – танымал музыка мен джаз тарихында елеулі үлес қосқан заманауи орындаушылар мен композиторлардың шығармашылығын зерттеуге бағытталған. Курс материалдары білім алушының ой-өрісін кеңейтуге, музыкалық талғамды қалыптастыруға, жалпы, тарихи, музыкатанулық талдау дағдыларына, эстрадалық вокалистің орындаушылық және музыкалық өнімді қызметі үшін қажетті тыңдаушылық тәжірибені жинақтауға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстан эстрадасының тарихы
    Несиелер: 3

    Курс – отандық эстрадалық музыка мәдениетінің дамуын зерттейді. Пәннің әдіснамасы тарихи-стилистикалық жалпылау, фактология және ұлттық эстраданың жекелеген музыкалық шығармаларын талдауға негізделген. Пән отандық бұқаралық мәдениеттің әртүрлі стильдері мен жанрларында бағдарлай алатын жоғары кәсіби, шығармашылық тұлғалардың шығармашылық дамуына ықпал етеді. Пән білім алушылардың эстрадалық музыка өнері саласындағы, атап айтқанда, танымал поп және рок ұжымдарының, аспаптық топтардың және қазақстандық эстрада мәдениетін жеке орындаушыларының қызметі туралы білім деңгейін арттыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Педагогика және психология
    Несиелер: 3

    Курс – білім беру үрдісін тиімді ұйымдастыру механизмдері туралы білім алуға, және сол арқылы білім алушының жеке және кәсіби дамуы үшін жағдай жасауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Вокалистер ансамблі IIІ / Қазіргі би І
    Несиелер: 5

    Курс – вокалистерді түрлі құрамдарда ансамбльдік ән айтуды үйретуге бағытталған. Бағдарламаның мазмұнында интонацияны, есту қабілетін, ырғақ пен дауысты дамытуға бағытталған жаттығулар қарастырылған. Курс – заманауи бидің негізгі түрлерімен таныстырады. Білім алушы педагог-хореограф, костюмдер бойынша суретші, дыбыс режиссері мамандардың көмегімен топта және жеке түрде заманауи хореография қоюға үйренеді. Білім алушы қазіргі заманғы биде вокал мен биді бірге алып жүру және оны сахнада көрсету бойынша жұмыс істейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мамандық эстрадалық вокалы V/Джаз вокалының техникасы I
    Несиелер: 4

    Курс – эстрада вокалистерінің кәсіби дайындығын жетілдіруді жалғастыруға бағытталған. Курстың мазмұны білім алушының шығармашылық қабілеттерін аша отырып, музыкалық-ырғақтық дағдылар кешенін, орындаудың көркем-мәнерлі құралдарын меңгеруді көздейді. Курс – шаутинг, сыбырлау, жылау, айқай, фальцет және т.б. заманауи ән айту тәсілдерін игеру арқылы орындаушылық техниканы дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 3

    Курстың мазмұны салық салу режимдерін, маркетинг негіздерін анықтау бөлігінде кәсіпкерлік қызметті жүргізу негіздерін оқып үйренуді, тиісті аймақта қажетті бизнес-жобаларды әзірлеуді қарастырады, нөлден бастап жеке стартап кұру, ғылыми зерттеулер мен өнертабыстар көрме-конкурстарына қатысу, жобалык шешімдердің техникалык-экономикалык негіздемесін дайындау үшін алынған білім мен дағдыларды пайдалануга мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Вокалистер ансамблі IV / Актерлік шеберлік ІI
    Несиелер: 4

    Курс – білім алушыларға ерекше вокалдық-ансамбльдік дағдыларды ғана емес, жеке-жеке әрбір білім алушының шығармашылық әлеуетін аша отырып, тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын бере отырып, ұжымдық орындаудың баға жетпес тәжірибесін қалыптастырады. Актердің ішкі және сыртқы техникасының үйлесімді бірлігін дамыту; сахнадағы серіктестермен табиғи қарым-қатынас жасау мүмкіндігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Вокалдық джаз импровизациялау негіздері IV/Қазіргі би ІI
    Несиелер: 4

    Курста джаз импровизациясының негіздерін практикада қолдана отырып оқытудың әдістемелік әдістері бар. Ұлы джаз вокалистерінің жұмысын міндетті түрде зерттеу мен талдауды қамтиды. Курс – би-пластикалық құралдарды, би стилінің кең спектрін (брейк-данс, поппинг, new style, фристайл және т.б.) зерттеуге бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Музыкалық-орындаушылық іс-ірекеттің педагогикасы мен психологиясы
    Несиелер: 3

    Курс – музыкалық білім беру жүйесіндегі музыкалық-орындаушылық пәндердің рөлінің негіздерін оқуға бағытталған дәрістік-практикалық материалдан тұрады. 19-20 ғасырлар тоғысындағы музыкалық-орындаушылық өнердің пайда болуының және оның қазіргі заман жағдайындағы дамуының тарихи үрдістері қарастырылады. Жас музыканттардың, сондай-ақ эстрадалық-джаз ұжымдарының педагогтарының музыкалық-орындаушылық дағдылары мен икемдерін қалыптастыру және дамыту, орындаушылық тәжірибесін алу проблемасына байланысты мәселелер ерекше назар аударуға лайық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеулер негіздері
    Несиелер: 3

    Курс – білім алушылардың ғылыми белсенділігінің негіздерін зерделеуге, орындаушылық мамандану білім алушыларына өздерінің шығармашылық идеяларын ғылыми ұғынуда көмек көрсетуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Аспапшылар ансамблі ІV/Компьютерлік нота редакторы
    Несиелер: 4

    Курс – ансамбльде жұмыс істеудің практикалық дағдыларын дамытуды көздейді: - ансамбльді баптау (интонация тазалығы); - ансамбль партиясын парақтан оқу; - ойынның спецификалық штрихтары мен тәсілдерін орындауды жетілдіру; - репертуармен жұмыс (күрделілік дәрежесі бойынша бағдарламаны таңдау); - концерттік бағдарлама дайындау. Секвенсорлық бағдарламалар; музыкалық мәтіннің компьютерлік жиынтығы; Cubase және Cakewalk секвенсорлық бағдарламалары. Finale бағдарламасында нота теру; дыбысты цифрлық өңдеу бағдарламалары (Sound Forge, Awave).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мамандық орындаушылар VІ/Жуық аспап ІІ
    Несиелер: 4

    Курс – дыбыс шығару, интонациялау тәсілдерін жетілдіруге, артикуляцияның, фразировканың әртүрлі түрлерін меңгеруге, виртуоздық сипаттағы орындалатын шығармалардың композициялық және стилистикалық ерекшеліктерін беру дағдыларын жетілдіруге бағытталған. Курс – білім алушылардың білім алуын қарастырады: - туысқандық құралдар, олардың конструктивтік құралдары туралы жалпы мәліметтер; ерекшеліктері, экспрессивті мүмкіндіктері, музыкалық шығармаларының пайда болу және даму тарихы; - салыстырмалы аспапта ойнау техникасын практикалық меңгерудің негізгі принциптері туралы білім.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Педагогика әдістемесі
    Несиелер: 3

    Курс – педагогика ғылымының практикамен байланысын, педагогикалық тәжірибенің түрлерін, оның әдіснамалық сипаттамалары мен кезеңдерінің реттілігін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Поп музыка және джаз тарихы II
    Несиелер: 3

    Курс – джаз бастауынан бастап танымал және джаз музыкасының қазіргі заманғы бағыттарына дейінгі әртүрлі бағыттағы музыканың стильдік ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған: спиричуэлс, блюз, регтайм, архаикалық джаз, классикалық джаз, диксиленд, дәстүрлі джаз, свинг, вокалдық джаз, "мodern jazz": "bebop", "cool", "progressive" және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Оркестрлік класс аспапшыларVI/ Аспаптық джаз импровизациясы I
    Несиелер: 4

    Оркестр сыныбындағы оқу курсы ерікті қасиеттер мен бастамаларды, ұжым алдындағы жауапкершілік сезімін және бірлескен орындаушылыққа шығармашылық көзқарасты тәрбиелеуге бағытталған. Курсты зерделеу оркестрлік партиялардың парағынан оқу дағдысын жетілдіруге және олардың жеке дайындығына, оркестр құрамында ойнаудың ансамбльдік дағдыларын дамытуға, оркестрмен ұйымдастырушылық және репетициялық жұмыс дағдыларын әзірлеуге және дамытуға ықпал етеді. Пәнді оқу джаз музыкасының стильдік айырмашылықтарын ескере отырып, импровизация техникасының әртүрлі түрлерін игеруге, әртүрлі джаз стильдері мен жанрларындағы аспаптық шығармалардың музыкалық және орындаушылық ерекшеліктерін талдау дағдыларына, орындалған жұмысты сындарлы сыни талдау дағдыларына бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Музыкалық педагогика және психология
    Несиелер: 3

    Курс – ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыруды қалыптастыруға, ғылыми зерттеудің әдістері мен әдістемелерін, әдістеме бойынша негізгі ережелерді меңгеруге, оқу-зерттеу және ғылыми-зерттеу жұмыстарының дағдыларын меңгеруге бағытталған. Білім алушы ғылыми зерттеу әдістемесін әр түрлі дәуірлердегі музыканың стильдік ерекшеліктерін, бағыттарын, композиторлар шығармашылығын қолдана отырып оқиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ғылыми-зерттеу жұмыстарының әдіснамасымен тәсілдері
    Несиелер: 3

    Білім алушылардың көркем шығармашылық өнімдерін талдауды жүзеге асыру үшін жалпы педагогикалық білім мен дағдылардың қажетті кешенін кәсіби меңгеруін қалыптастыру; ғылыми жұмыстарды жазу кезінде ғалымдардың, зерттеушілердің теорияларын, тұжырымдамаларын білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Вокалдық продюсерлеу I
    Несиелер: 3

    Курс – әндермен немесе концерттік қойылымдармен жұмыс істеуге бағытталған. Білім алушының практикалық жұмысы-музыкалық материалды таңдау, аранжировка, студияда жазу процесі, репертуар стилін анықтау, аранжировка стилін таңдау, дыбыспен студиялық жұмыс процестері. Білім алушы вокалдық-орындаушылық шеберлігін, шығарманың стильдік ерекшеліктерін және танымал музыканың түрлі бағыттарын орындау ерекшелігін көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мамандық эстрадалық вокал VI/ Джаз вокалының техникасы II
    Несиелер: 4

    Курс – эстрада өнеріне вокалистердің кәсіби дайындығын жетілдірудің жалғасы болып табылады. Пән білім алушыларға ерекше вокалдық-ансамбльдік дағдыларды ғана емес, жеке-жеке әрбір білім алушының шығармашылық әлеуетін аша отырып, тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын бере отырып, ұжымдық орындаудың баға жетпес тәжірибесін қалыптастырады. Музыкалық тілдің маңызды параметрлерін игеру: интонациялық-ладтық, ырғақты-құрылымдық. Олардың ішінде глиссандо (Дрифт) – дыбыстың біртіндеп сырғуы, интервал ішіндегі барлық ноталар арқылы тегіс ауысу; дерти-тондар (dirty tones – таза емес тондар) – интонация мен дыбысты жеткізудің ерекше әдістерінің бірі; бендинг – нотаға жоғары дыбыстық тарту; скэт ән айту – бұл сөздердің орнына орындаушы жеке буындарды орындауға арналған импровизация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Поп музыканың стильдері мен бағыттары II
    Несиелер: 3

    Курс – оқу білім алушылардың дамудың тарихи жолдарын, сондай-ақ жалпы музыкалық мәдениет саласындағы теориялық және практикалық әдістерді – джаз, рок және поп-музыканың әртүрлі бағыттарын игеруге мүмкіндік береді. Сонымен қатар, білім алушылар әлемдік поп-мәдениетті зерттеу саласындағы әдіснамаға қызмет ететін арнайы әдебиеттермен жұмыс істейтін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дыбыс жазу негіздері
    Несиелер: 3

    Дыбыстық жүйелер. Дыбыстық белгілерді түрлендіру және өңдеу. Әр түрлі музыкалық композициялар үшін дыбыстық белгілерді жазудың ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Арнайы пәндерден сабақ беру методикасы
    Несиелер: 3

    Оқу процесін ұйымдастыру және жоспарлау. Арнайы пәндерді оқытудың ерекшелігі. Әр түрлі аспаптық және вокалдық композициялардағы эстрадалық-джаз орындауының ерекшелігі. Қажетті ақпаратты іріктеу және жүйелеу әдістерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Көркем шығармашылық психологиясы
    Несиелер: 3

    Курс – шығармашылық тұлғаның психологиялық ерекшеліктерін, кәсіби іс-әрекет техникасын, процесс ретіндегі көркем шығармашылықты, шығармашылықтағы бейсаналықты, қарым-қатынастағы шығармашылықты, тұлғаның қабілетін, бейімділігін, дарындалығын, мінезін, эмоциялары мен сезімдерін жеке тұлғаның іс-әрекеттерінде көрініс табуын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Режиссермен жұмыс I /Актерлік шеберлік ІІІ
    Несиелер: 5

    Курс – актерлік және хореографиялық өнер арқылы музыкалық шығарманың көркемдік бейнесін жасау бойынша жұмысты жалғастыруда. Білім алушы концерттік бағдарламаның сценарийінің композициясын құру жұмысын үйренеді, режиссерлік шешімнің заңдылықтарын, сценарийдің идеялық-көркемдік түпкі ойын және оның компоненттерін зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оркестрлік класс орындаушылар VII/ Аспаптық джаз импровизациясы II
    Несиелер: 5

    Курс – оркестр құрамында бірлесіп орындаудың практикалық нәтижелерін жетілдіруге бағытталған. Осы академиялық кезеңде білім алушылардың оркестр сүйемелдеуімен екі түрлі сипаттағы джаз стандарттарын (оркестрдің солисі ретінде) қорытынды аттестаттау - орындауға дайындығы жүзеге асырылады. Курсты оқу барысында білім алушылар шеберлігін жетілдіреді, джаз музыкасындағы әр түрлі стильдік бағыттардың ерекшеліктерін, үйлесімділікті, импровизациядағы ырғақты зерттейді, орындаудың нақты әдістерін қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Джаз ансамбльдердің аранжировкасы/Аспапшылар ансамблі V/
    Несиелер: 6

    Оркестрлік аспаптардың ерекшеліктерін зерделеу – джаз музыкасының түрлі жанрларының құрылысы, ауқымы, дыбыстық мүмкіндіктері, штрихтары, орындаушылық тәсілдері, стилистикалық ерекшеліктері, аранжировканың теориялық негіздері, жетекші шеберлерді оркестрлеудің негізгі қағидаттары. Курс – ансамбльдердің әртүрлі құрамдарында бірлесіп орындаудың практикалық нәтижелерін жетілдіруге бағытталған: - ырғақ тобының сүйемелдеуімен импровизациялық солистер ансамблі; - құрамы бойынша шағын мобильді джаз ансамблі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Вокалистер ансамблі V /Вокалдық продюсерлік IІ
    Несиелер: 6

    Курсты оқу барысында ансамбльдік музыка ойнаудың негіздері анықталады, көркемдік және орындаушылық міндеттер ашылады, білім алушылардың теориялық білімі мен практикалық дағдылары жүйеленеді, музыкалық материалды кезең-кезеңмен игерудің өзіндік ерекшеліктеріне баса назар аударылады, орындаушылар арасындағы көп деңгейлі коммуникативті байланыстар қалыптасады және шығармашылық ынтымақтастық мүмкіндіктері тереңдей түседі. Курс – әндермен немесе концерттік қойылымдармен жұмыс істеуге бағытталған. Білім алушының практикалық жұмысы – музыкалық материалды таңдау, аранжировка, студияда жазу процесі, репертуар стилін анықтау, аранжировка стилін таңдау, дыбыспен студиялық жұмыс процестері. Білім алушы вокалдық-орындаушылық шеберлігін, шығарманың стильдік ерекшеліктерін және танымал музыканың түрлі бағыттарын орындау ерекшелігін көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Джаз шығармаларын талдау
    Несиелер: 3

    Курс – джаз орындаушылық өнерінің тарихындағы музыкалық-теориялық негіздер, негізгі музыкалық стильдер мен бағыттар туралы білімді қалыптастырады, джаз музыкасының үлгілеріндегі ладогармониялық тілдің ерекшеліктерін талдауға және анықтауға, джаз әуенін өз бетінше талдауға үйретеді. "Аранжировка", "Инструменталовка", "Импровизация", "Оркестрлік сынып" пәндерін оқу кезінде, шығармашылық және орындаушылық практикадан өту кезінде, қорытынды аттестаттауға дайындық және дипломдық жұмысты жазу кезінде пәнді игеру қажет болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Вокалдық джаз импровизациялау негіздері V/Қазіргі би ІII
    Несиелер: 5

    Курс – джаздың музыкалық тілінің барлық маңызды параметрлерін: интонациялық, ладтық, ырғақтық, құрылымдық, сондай-ақ импровизация дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курс – қазіргі би бойынша жұмыстың негізгі кезеңдерін оқиды. Білім алушы педагог-хореограф, костюмдер бойынша суретші, дыбыс режиссері көмегімен заманауи хореографияны топта және жеке қою дағдыларын меңгереді. Білім алушы қазіргі заманғы биде вокалдық-би рөлін түсініп білу және сахналық іске асыру бағытында жұмыс істейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Музыкалық-педагогикалық білім берудің теориялық негіздері
    Несиелер: 4

    Курс – білім алушылардың музыкалық оқыту мен тәрбиелеу туралы теориялық және практикалық білімдерін біртұтас жүйе және дербес ғылыми бағыт ретінде қалыптастыруға бағытталған. Сондықтан курстың тақырыбы музыкалық-педагогикалық білім берудің теориялық негіздері курсындағы теория мен практиканың өзара байланысы, музыкалық-педагогикалық білім берудің әлеуметтік-гуманитарлық пәндермен, оның ішінде тарихпен, философиямен және т.б. байланысы сияқты аспектілерді қамтиды. Әлемдегі музыкалық білім беру мен тәрбиелеудің заманауи тұжырымдамаларын талдауға, сондай-ақ қазақтардың дәстүрлі мәдениетіндегі музыкалық оқыту мен тәрбиелеудің ерекшеліктеріне ерекше назар аударылады. Теориялық негіздерді психологиялық, психофизиологиялық, ақпараттық-коммуникативті және жалпы музыкалық-педагогикалық білім болып табылатын күрделі процестің басқа аспектілерінен бөлек қарастыру мүмкін емес.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мамандық эстрадалық вокалы VIІ/ Эстрадалық вокалдың заманауи әдістері I
    Несиелер: 4

    Курс – мемлекеттік бағдарламаны дайындауға бағытталған. Жұмыс оркестрдің немесе аспаптық ансамбльдің сүйемелдеуімен жүзеге асырылады. Түлек режиссермен, хореографпен, дыбыс режиссерімен бірлесіп орындалатын шығармалар жанрына сәйкес сахналық бейне және пластика бойынша жұмыс істейді. Курстың жалғасы ретінде джаз вокал техникаларының жаңа түрлері, олардың дыбыс шығаруы және қолдану ерекшеліктері зерттеліп, игеріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Музыкалық шығармашылық психологиясы
    Несиелер: 3

    Курс – музыкалық шығармашылық психологиясы саласындағы қажетті білім мен дағдыларды зерттеуге бағытталған. Білім алушы шығармашылық тұлғаның психологиялық ерекшеліктерін, кәсіби қызмет техникасын, шығармашылықтағы бейсаналық процесс ретінде шығармашылықты зерттейді. Негізгі ұғымдар зерттеледі: қабілеттер, темперамент, эмоциялар, ерік, назар, сезім, қабылдау, есте сақтау, ойлау, қиял.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Музыкалық шығармаларды талдау
    Несиелер: 3

    Курс – эстрадалық әнді жан-жақты талдауға бағытталған музыкалық шығармаларды талдау әдістемесін қамтиды, оның ішінде: форманың, музыкалық тілдің ерекшеліктерін, музыкалық экспрессивтілік құралдарын, композицияны, драматургияны, сондай-ақ мәтін мен музыканың арақатынасын зерттеуге арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мамандық орындаушылар VІІ/Жуық аспап ІІI
    Несиелер: 4

    Курс – музыкалық шығарманы орындаушылық талдау және интерпретациялық шешімдерді іздеу процесінде теориялық білімді қолдану дағдысын дамытуға және виртуоздық сипаттағы түрлі жанрлар мен стильдердің шығармаларын қамтитын жеке репертуарды кеңейтуге бағытталған. Туысты аспапта ойнау кезінде музыкалық мәтінді оқудың кәсіби дағдысын, байланысты аспаптар тобымен жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру. Жеке соло партияларын, сүйемелдеу партияларын жанры мен стилі бойынша әртүрлі, күрделілігі орташа шығармаларда ұқсас аспапта орындау білігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Компьютерлік аранжировка/Музыка индустриясының маркетингі
    Несиелер: 5

    Курс – секвенсор бағдарламаларын зерттейді; музыкалық мәтінді компьютерде теру; Cubase және Cakewalk секвенсор бағдарламалары. Sibelius бағдарламасында нота теру; дыбысты сандық өңдеу бағдарламалары (Sound Forge, Awave). / "Музыка индустриясының маркетингі" курсы музыканы маркетинг элементі ретінде қарастыруға мүмкіндік береді және музыка мәдениеті мен өнері саласындағы тауарлар мен қызметтердің отандық нарығының ерекшеліктерін зерделеуді; музыка мәдениеті мен өнері саласындағы негізгі маркетингтік құралдарды және оларды пайдалану әдістерін; музыка маркетингінің әдістерін; музыка мәдениеті мен өнері саласындағы маркетингтік зерттеулердің әдістерін; музыка мәдениеті мен өнері саласындағы әртүрлі стратегияларды қамтиды мәдениет пен өнердің нақты мекемелеріндегі маркетингтік қызметтің тиімділігін арттыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі заманғы музыкалық-педагогикалық білім берудің концептуалдық негіздері
    Несиелер: 4

    Курс – білім алушылардың теориялық және практикалық білімдері жалпы музыкалық білім мен тәрбие және дербес ғылыми бағыт ретінде қалыптасуына бағытталған. Сондықтан курстың пәні музыкалық білім берудің теориялық негіздері курсындағы теория мен практиканың арақатынасы, музыкалық білім берудің қоғамдық-гуманитарлық ғылымдармен, оның ішінде тарихпен, философиямен және т.б. байланысы болып табылады. Әлемдегі музыкалық білім мен тәрбиенің заманауи тұжырымдамаларын талдауға, қазақтардың дәстүрлі мәдениетіндегі музыкалық білім мен тәрбиенің ерекшеліктеріне ерекше назар аударылады. Теориялық негіздерді қарастыруды тұтастай музыкалық-педагогикалық білім болып табылатын күрделі үдерістің психологиялық-психофизиологиялық, ақпараттық-коммуникативті және басқа жақтарынан бөлек қарастыруға болмайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Вокалдық продюсерлеу ІІІ
    Несиелер: 3

    Білім алушының практикалық жұмысы – музыкалық материалды таңдау, аранжировка, студияда жазу процесі, репертуар стилін анықтау, аранжировка стилін таңдау, дыбыспен студиялық жұмыс процестері. Білім алушы вокалдық-орындаушылық шеберлігін, шығарманың стильдік ерекшеліктерін және танымал музыканың түрлі бағыттарын орындау ерекшелігін көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Бітіру біліктілік жұмыстарын жазу және ресімдеу әдістемесі
    Несиелер: 3

    Білім алушылардың бойында әдіснамалық және ғылыми мәдениетті, білім беру бейіні бойынша ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және өткізу саласында шеберліктер мен дағдылар жүйесін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Аспаптық джаз импровизациясы III
    Несиелер: 3

    Курс импровизациялық тәсілдердің әртүрлі түрлерін пайдалануда және жеке жұмыста, ансамбльмен және оркестрмен жұмыста орындалатын композицияның композициялық және стилистикалық ерекшеліктерін беруде алған білімдерін, дағдылары мен іскерліктерін жетілдіруге және пайдалануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Дипломдық жұмыс жазу әдістері
    Несиелер: 3

    Курс – дипломдық жұмысты жазудың әдістемелік аспектілерін зерттеуді қамтиды, білім алушылардың өзіндік ғылыми жұмысын жазуының соңғы кезеңі болып табылады және әзірленген тақырып аясында жеке зерттеу нәтижелерін көрсетуге көмек береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Сахналық перформанс /Режиссермен жұмыс IІ
    Несиелер: 5

    Курс – эстрадалық вокал мамандығы бойынша әндердің қорытынды аттестаттауының репертуарына сәйкес композиция мен хореографиялық нөмірлерді қоюдың заңдылықтары мен негіздерін зерделеуден тұрады. Курс – актерлік және хореографиялық өнер арқылы музыкалық шығарманың көркемдік бейнесін жасау бойынша жұмысты жалғастыруда. Білім алушы концерттік бағдарлама сценарийінің композициялық құрылысы бойынша жұмысын жалғастырады, концерттік бағдарламалардың режиссерлік шешімінің заңдылықтарын, сценарийдің идеялық-көркемдік ойы мен оның компоненттерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мамандық орындаушылар VІІІ/ Жуық аспап IV
    Несиелер: 4

    Курс – арнайы аспапта орындаушылық шеберлікті жетілдіруге, шығармалардың көркемдік бейнеленуіне, орындалатын шығармалардың композициялық және стилистикалық ерекшеліктеріне бағытталған. Курс барысында дағдылар жетілдіріледі, виртуоздық фрагменттерді қамтитын музыкалық шығармалардың көркемдік және техникалық ерекшеліктерін дербес талдау, музыкалық шығарманы өзінше түсіндіру дағдысы, әртүрлі стильдер мен жанрлардағы шығармаларды концерттік орындауға дайындық дағдысы. Курс – шығарманы концерттік қойылымға дайындау үшін барлық дағдыларды игеруге бағытталған: ұқсас аспапқа арналған оқу және концерттік пьесаларды құрастыру, талдау, үйрену. Ол үшін нұсқаулық-жаттығу және көркемдік репертуардың белгілі бір көлемі игеріледі (репертуарлық тізімдер) шығармаларды орындау үшін қажетті (жеке фрагменттер) осы салыстырмалы аспапта.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Оркестрлік класс орындаушылар VIII/ Аспапшылар ансамблі VІ
    Несиелер: 5

    Курс – оркестрдің құрамында бірлесіп орындау нәтижелерін жетілдіруге және қолдануға, оркестрдің сүйемелдеуімен екі түрлі сипаттағы джаз стандарттарын орындауды қамтитын концерттік қойылымдар практикасына бағытталған. Курс – оркестрмен ұйымдастырушылық және репетициялық жұмыстың практикалық дағдыларын қолдану дағдысын бекітеді. Курсты оқу барысында білім алушылар ансамбльдік ойын дағдыларын, солистерді ансамбльдік орындауға қосу дағдыларын жетілдіреді. Білім алушылар концерттік бағдарламаны дайындау бойынша жұмыстардың толық циклынан өтеді: ансамбльге арналған оқу және концерттік пьесаларды жасау, талдау, жаттау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мамандық эстрадалық вокалы VІIІ/ Эстрадалық вокалдың заманауи әдістері ІI
    Несиелер: 4

    Курс – мемлекеттік бағдарламаны дайындауға бағытталған. Жұмыс оркестрдің немесе аспаптық ансамбльдің сүйемелдеуімен жүзеге асырылады. Түлек режиссермен, хореографпен, дыбыс режиссерімен бірлесіп орындалатын шығармалар жанрына сәйкес сахналық бейне және пластика бойынша жұмыс істейді. Курстың жалғасы ретінде джаз вокал техникаларының жаңа түрлері, олардың дыбыс шығаруы және қолдану ерекшеліктері зерттеліп, игеріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON9

    Бағдарламаны сәтті аяқтағаннан кейін білім алушы орындаушылық қызметте музыкалық өнердің тарихи-теориялық білімін қолданады.

  • Код ON1

    Бағдарламаны табысты аяқтағаннан кейін білім алушы түрлі эстрадалық-джаз репертуарын меңгереді.

  • Код ON3

    Бағдарламаны сәтті аяқтағаннан кейін білім алушы аспаптық және вокалдық орындаушылық негіздерін басшылыққа ала отырып, шығармашылық және педагогикалық жұмыстарды атқара алады.

  • Код ON7

    Бағдарламаны табысты аяқтағаннан кейін білім алушы джаз импровизациясы өнерін меңгерген шеберлігін түрлі стильдік бағыттарда орындау арқылы көрсете алатын болады.

  • Код ON11

    Бағдарламаны табысты аяқтағаннан кейін білім алушы оқытылатын тілдің нормаларына сәйкес қоғамдық-саяси және оқу-кәсіптік тақырыптардағы мәтіндерді ауызша және жазбаша тілде жазуға қабілетті болады.

  • Код ON5

    Бағдарламаны сәтті аяқтағаннан кейін білім алушы психологиялық-педагогикалық білімін кәсіби қызметінде қолдана алады.

  • Код ON8

    Бағдарламаны табысты аяқтағаннан кейін білім алушы мамандарды даярлау кезінде арнайы пәндерді оқыту әдістемесімен жұмыс істейтін болады.

  • Код ON4

    Бағдарламаны табысты аяқтағаннан кейін білім алушы джаз өнерінің стильдік бағыттарын сәйкестендіре отырып, эстрада әртісінің орындаушылық шеберлігін көрсете алатын болады.

  • Код ON10

    Бағдарламаны сәтті аяқтағаннан кейін білім алушы алған білімдерін басқарушылық және кәсіпкерлік қызметте қолдана алады.

  • Код ON6

    Бағдарлама аяқталғаннан кейін білім алушы ғылыми-зерттеу жұмысында эстрада өнері мен орындаушылық білімін жүйелеуге және қолдануға қабілетті болады.

  • Код ON2

    Бағдарламаны табысты аяқтағаннан кейін білім алушы жеке, сондай-ақ әртүрлі шығармашылық ұжымдарда орындаушылық шеберлігін көрсете алады.

  • Код ON12

    Бағдарламаны табысты аяқтағаннан кейін білім алушы тарихи-философиялық білім, мәдени және қоғамдық-саяси дүниетаным, жаһандану және мәдениетаралық өзара іс-қимыл жағдайында кәсіби өзін-өзі жүзеге асырудың психологиялық-құқықтық аспектілері негізінде қазіргі заманғы үдерістерді білуі және түсінуі мүмкін.

  • Код ON13

    Бағдарламаны табысты аяқтағаннан кейін білім алушы шығармашылық қызметте ақпараттық технологияларды пайдалануға қабілетті болады.

  • Код ON14

    Бағдарламаны сәтті аяқтағаннан кейін білім алушы эстрадалық ән материалында дамыған дауыстық және сөйлеу мүмкіндіктері бар вокалдық шеберлікті, сондай-ақ актерлік техника мен сахналық пластика элементтерін меңгеретін болады.

  • Код ON15

    Бағдарламаны сәтті аяқтағаннан кейін білім алушы теориялық пәндер бойынша білімдерін сүйемелдеуде, нотаны парақтан оқуда, әуенді гармонияға салуда қолдана алады.

Top