Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01722 Орыс тілі мен әдебиеті в Мирас Университеті

  • Тіл біліміне кіріспе
    Несиелер: 3

    Оқытылатын мәселелер: тіл білімін филологияның зерттеу объектісі ретінде қарастыру және тіл ғылымының гуманитарлық білім жүйесіндегі орнын көрсету; тілдің негізгі заңдылықтары мен ұғымдарын, тілдік жүйелердің негізгі қасиеттерін, тілдік әмбебаптарды зерттеу; адам тілінің қызметін және оның құрылымын зерттеу; оның шығу тегі мен эволюциясы туралы концепцияларды, сондай-ақ онтогенездегі адамның рөлін қарастыру; әртүрлі типтегі тілдердің, әртүрлі жазу жүйелерінің қызмет ету принциптері туралы түсініктерін қалыптастыру. Қалыптасқан құзыреттер: жалпы филологияның және оның нақты (бейіндік) саласының тарихы, қазіргі жағдайы мен даму болашағы туралы түсініктерін көрсете білу; жалпы тіл білімі, оқытылатын негізгі тілдің (тілдердің) теориясы мен тарихы, коммуникация теориясы саласындағы негізгі ережелер мен ұғымдар бойынша білімдерін көрсете білу, алған білімдерін сол тілдің теориясы мен тарихы саласында қолдана білу. негізгі тіл (тілдер) және оқытылатын әдебиет (әдебиеттер), қарым-қатынас теориясы, филологиялық талдау және мәтінді өзіндік зерттеу әрекетінде түсіндіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орыс тілінің тарихи және салыстырмалы грамматикасы
    Несиелер: 3

    Оқытылатын мәселелер: орыс тілі тарихының негізгі кезеңдері – қазіргі орыс тіліндегі тілдік құбылыстардың ерекшеліктерін түсінуге қажетті фонетикалық, морфологиялық, синтаксистік өзгерістердің қалыптасу және даму тарихымен таныстыру.Қалыптасқан құзыреттіліктер: орыс тілі тарихының негізгі кезеңдерімен таныстыру. тарих туралы түсінік беру, жалпы филологияның қазіргі жағдайы мен даму болашағы және оның нақты (профильді) аймағы; жалпы тіл білімі саласындағы негізгі ережелер мен концепциялар бойынша білімдерін көрсете білу, орыс тілі мен әдебиетінің теориясы мен тарихы, коммуникация теориясы, филологиялық талдау және мәтінді түсіндіру салаларында алған білімдерін өзіндік ғылыми-зерттеу қызметінде қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әдебиеттануға кіріспе
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: әдебиеттану ғылым ретінде, негізгі және көмекші әдеби пәндер, көркем тұтастық ретіндегі әдеби шығарма, әдеби-көркем шығарманың тақырыбы мен идеясы, тақырыбы мен идеясын ашудың көркемдік құралдары, поэтикалық әлем, көркемдік тұтастықтың хронотопиялық деңгейі, «сюжет» және «сюжет» ұғымы », осы категорияларды түсіндірудегі әртүрлі көзқарастар, көркем мәтіннің бейнелік құрылымы, әдеби процесс және көркемдік стиль мен әдіс. Қалыптасқан құзыреттер: бұрыннан бар теориялық және әдеби білімге сүйене отырып, әдеби құбылыстарды талдау дағдылары; зерттелетін мәселелер бойынша ауызша және жазбаша қорытындыларды ұсыну; алған білімдерін ғылыми-зерттеу және басқа қызметте қолдану; әдебиет теориясы саласындағы ғылыми-зерттеу және практикалық жұмыстардың негізгі әдістерін меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-қоғамдағы сыбайлас жемқорлықтың пайда болу мәні мен себептерін сипаттау мүмкіндігі. Тәртіп сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы заңнамамен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады және осы құбылысқа азаматтық ұстанымды дамытады. Аталған тәртіп сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіруге және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Халық ауыз әдебиеті және ежелгі орыс әдебиеті
    Несиелер: 3

    Оқытылатын мәселелер: фольклорлық мәтіндердің өзіндік ерекшеліктері, ауызша халық шығармашылығының жанрлық жүйесі (халық лирикасы, эпос, драматургия, сонымен қатар фольклордың шағын жанрлары), күнтізбелік-салттық және отбасылық-ғұрыптық циклдер, ежелгі орыс тілінің пайда болуының тарихи алғы шарттары. әдебиет, ежелгі орыс ұлтының әдебиеті (XI -ХІІІ ғасырдың бірінші ширегі), «Өткен жылдар хикаясы» әдеби ескерткіш ретінде «Игорь жорығы туралы әңгіменің» идеялық-көркемдік ерекшелігі. Қалыптасқан құзіреттіліктер: ауызекі халық шығармашылығы құбылысын білу; фольклор ерекшелігі мен тарихи-генетикалық контекстті білу негізінде халық шығармашылығы шығармаларына баға бере білу; ежелгі орыс әдебиетін зерттеу, ірі зерттеушілердің есімдері; таныстыру елеулі шығармалардың белгілі бір шеңберінің мазмұны, олардың жазылу дәуірінің өзіндік ерекшелігі, жанрлық ерекшелігі, тарихи-әдеби үдерістегі орны.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақ әдебиеті
    Несиелер: 3

    Оқытылатын мәселелер: Түркі мифологиясы, көне түркі әдебиеті, Орхон-Енисей руникалық ескерткіштері, Қарахан дәуіріндегі әдебиет, XV-XVIII ғасырлар әдебиеті, жыраулар поэзиясы, XIX ғасырдың бірінші жартысы, XIX ғасырдың 2-жартысындағы әдебиет, XIX ғасыр, Зар заман поэзиясы, Абай Құнанбаев шығармашылығы, ерте дәуір әдебиеті, 20 ғасыр, Мағжан Жұмабаев шығармашылығы, кеңестік кезең әдебиеті, М.Әуезов шығармашылығы, қазіргі қазақ прозасы, қазақ прозасындағы тарихи роман, қазіргі қазақ поэзиясы.Қалыптасқан құзіреттіліктер: негізгі ережелерін және білімдерін көрсете білу, әдебиет теориясы, қазақ әдебиетінің тарихы саласындағы концепциялар; тілдік және әдеби фактілерді жинау және талдау, филологиялық талдау және мәтінді түсіндірудің негізгі дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Орыс әдеби тілінің тарихы
    Несиелер: 4

    Оқытылатын мәселелер: «Әдеби тіл» ұғымы, оның белгілері – тарихилығы, поливаленттігі, нормалануы, өңделуі, стилистикалық дифференциациясы, орыс тілінің шығу тегі мәселесі, әдеби тіл, дәстүрлі ұғымдар А.А.Шахматова, С.П.Обнорский, В.В.Виноградов. Қалыптасқан құзыреттер: орыс әдеби тілінің жай-күйін түсіндіретін фактілік материалдың көп көлемін меңгеру; орыс әдеби тілінің тарихындағы маңызды фактілерді және олармен байланысты теориялық мәселелерді білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Инноватика және инновациялық қызмет негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты инновациялық қызмет пен инновациялық ойлаудың теориялық негіздерін қалыптастыру болып табылады. Қалыптастырылатын құзыреттер: инновациялық қызметті зерделеу тәсілдерінің ерекшеліктерімен танысу; ғылыми білім саласы ретінде инноватиканың теориялық негіздерімен танысу; инновациялық қызмет түрлерін және оны іске асыру шарттарын жүйелеу; инновациялық қызметті басқарудың нысандары мен әдістері туралы қазіргі заманғы ғылыми түсініктерді ашу, инновациялық менеджердің дағдыларын қалыптастыру; инновациялық қызметке деген ынтаны арттыру, Қазақстан экономикасының инновациялық даму жолына көшу процесінде маман рөлінің маңыздылығын негіздеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі орыс тілінің фонетикасы
    Несиелер: 4

    Оқытылатын мәселелер: фонологиялық жүйенің бірізді сипаттамасы қазіргі орыс әдеби тілі, тілдің фонологиялық деңгей бірліктерінің жүйелік және функционалдық қасиеттері туралы түсініктерді қалыптастыру. Бұл пәнді оқу білім және мәдениет саласында орыс тілін оқыту үдерісін жүзеге асырудың ғылыми негізі ретінде студенттердің орыстанудың іргелі негіздерін меңгеруіне ықпал етеді. Қалыптасқан құзіреттіліктер: тілдің фонетикалық үлгілерімен байланысу процесінде әрекет ететін тілдік фактілерді тілдің тарихи дамуы тұрғысынан түсіндіру, фонетикалық талдау дағдыларын меңгерту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларды экономика және кәсіпкерлік негіздерімен таныстыру, ұғымдық аппаратты және бизнесті жүргізудің негізгі нысандарын меңгеру болып табылады. Пәннің міндеттері: Кәсіпкерлік және кәсіпкерлік қызмет ұғымын, олардың ерекшеліктерін зерделеу; қазіргі әлемдегі кәсіпкерліктің даму үрдісі мен рөлін ашу; нарықтық конъюнктураны талдаумен, нарықтық экономиканың жұмыс істеу тетіктерімен танысу; бизнестің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздерін зерделеу; кәсіпкерлікті аспаптық қолдаумен танысу болып табылады; кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеуді зерделеу; бұл пәнді оқу жалпы мәдени және жалпы кәсіптік құзіреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған: өмірдің әртүрлі салаларында экономикалық білім негіздері мен экономикалық ғылымдар әдістерін қолдану мүмкіндігі; кәсіби қызметте оңтайлы ұйымдастырушылық басқару шешімдерін қабылдау мүмкіндігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: экологияның мазмұны мен міндеттері; экожүйе мен биосфера ұғымдары; экожүйелердегі заттар айналымы мен энергия ағыны; адамзаттың жаһандық проблемалары; табиғатты қорғау жөніндегі заңнамалық шаралар; экологиялық қауіпті және төтенше жағдайлардың туындау жағдайлары, олардың көріну заңдылықтары; ТЖ жіктемесі, сипаттамасы және болжауы; адам мен мекендеу ортасын теріс әсерлерден қорғау шараларын әзірлеу және іске асыру, алғашқы медициналық көмек және т.б. Қалыптастырылатын құзыреттер: экологиялық факторлардың адам денсаулығының жай - күйіне әсерін бағалау; адам мекендейтін ортаның негізгі қауіптерін сәйкестендіру; қауіптерден қорғау әдістерін таңдау; төтенше жағдайларда қорғау тәсілдері мен технологияларын меңгеру; алғашқы медициналық өзіндік және өзара көмек көрсете білу; төтенше жағдайлар мен ТЖ қаупі және туындауы кезінде тиімді әрекет ету; жарақат кезінде адам ағзасы жағдайының симптомдарын анықтау; медициналық дәрі қобдишасы құралдарын дұрыс қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көшбасшылық және команда құру негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты көшбасшылық және команда құру саласында теориялық білімді қалыптастыру, көшбасшылық қасиеттерді, өзін-өзі басқару және шағын топты, команданы басқару қабілеттерін дамыту, сондай-ақ білім алушыға оны дайындау бағытына сәйкес қажетті жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады. Қалыптастырылатын құзыреттер: көшбасшылық стильдерін талдау және бағалау; көшбасшылықтың әртүрлі стильдерін іске асырудың шарттары мен салдарын бағалау; команданы қалыптастырудың әдістері мен тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: құқық және оның әлеуметтік реттеу жүйесіндегі орны; құқықтың негізгі нысандары (көздері); құқықтық нормалар мен құқықтық қатынастар; құқықтық мінез-құлық және құқық бұзушылық; ҚР адамы мен азаматының құқықтық мәртебесінің негіздері, құқықтың негізгі салалары және т.б. Қалыптастырылатын құзыреттер: қолданыстағы заңнама мәселелерінде бағдарлану; Заңмен реттелетін нормативтік-құқықтық актілерді, қатынастарды талдау, ақпаратты заңдық талдау дағдыларын меңгеру; нақты жағдайларда құқық нормаларын қолдану, күнделікті практикада адамгершілік және құқықтық нормаларды ұстану; құқық мәселелері бойынша өз көзқарасын білдіру және негіздеу; құқық саласында полемика жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • XIX ғасырдың орыс әдебиеті
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: XIX ғасырдағы орыс әдебиетінің типологиялық ерекшеліктері; XIX ғасырдың бірінші жартысындағы орыс романтизмі; XIX ғасырдағы орыс әдебиеті тарихындағы Грибоедов, Пушкин, Лермонтов және Гогольдің шығармашылық жүйелері; тұлға мәселесі, Үй мен парыз поэтикасы, тағдыр концепциясының феноменологиясы; XIX ғасырдың екінші жартысындағы орыс әдебиетінің даму ерекшеліктері; XIX ғасырдың екінші жартысындағы орыс романының дамуы; XIX ғасырдың екінші жартысындағы поэзия мен драматургияның дамуы. Қалыптасқан құзыреттер: XIX ғасырдағы орыс әдебиеті дамуының негізгі кезеңдерін, осы дәуірдегі негізгі әдеби ағымдар мен стильдердің өзара әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын білу; XIX ғасырдағы орыс әдебиеті шығармаларының қызмет ету ерекшеліктерін, мазмұны мен формасын олардың өмір сүруінің әртүрлі контексттерімен байланыстыра отырып, негізгі ұғымдар мен терминдерді, мәтіндерді талдау және түсіндіру әдістері мен әдістерін пайдалана отырып аша білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Оқушылардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: балалардың жас анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы пәні;балалар организмінің өсуі мен дамуының негізгі заңдылықтары; жас кезеңділігі; балалар организмінің реттеуші жүйелерінің дамуы; дені сау бала ағзалары жүйелерінің құрылымы мен функциялары; балалар дамуының жас анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері; балалар гигиенасының негіздері; онтогенездің әртүрлі кезеңдерінде денсаулықты сақтау мен нығайтудың гигиеналық нормалары, талаптары мен ережелері; қоршаған орта факторларының балалар денсаулығына әсер ету ерекшеліктері. Қалыптастырылатын құзыреттер: бала организмінің құрылымы мен жұмыс істеу ерекшеліктері туралы білім жүйесін қалыптастыру; баланың анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін анықтай білу; қоршаған орта факторларының балалар денсаулығына әсер ету ерекшеліктерін білу; балалар гигиенасының негізгі ережелерін білу; балалардың гигиеналық тәрбиесін ұйымдастыра білу; жалпы гигиеналық талаптарды бағалау әдістерін білу; балалардың мәдени-гигиеналық дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жалпы және жас психологиясы
    Несиелер: 8

    Оқытылатын мәселелер: психологияның пәні, міндеттері мен әдістері; психикалық процестер; психиканың құрылымы; тұлғаның эмоционалды-еріктік және мотивациялық саласы; тұлға және психикалық қасиеттер; психиканың жеке ерекшеліктері; жас психологиясының пәні, міндеттері мен әдістері; балалардың психикалық дамуының негізгі теориялары, принциптері, проблемалары, жас кезеңдері, заңдылықтары мен ерекшеліктері; баланың психикалық дамуындағы қарым-қатынас пен қызметтің рөлі. Қалыптастырылатын құзыреттер: жалпы психологияның әдіснамалық және теориялық негіздерін, психикалық процестер ағымының ерекшеліктері мен заңдылықтарын білу; онтогенетикалық дамудың әр кезеңінде тұлғаның психологиялық сипаттамаларын білу; жалпы және жас ерекшелік психологиясының ұғымдық аппаратын қолдана білу; психологиялық зерттеу жүргізу дағдыларын меңгеру;жеке тұлғаның жас дамуының негізгі сипаттамаларын білу; психологиялық денсаулықты, әл-ауқатты, жеке тұлғаның зияткерлік, рухани әлеуетін тиімді және үйлесімді дамыту үшін қолайлы жағдайлар жасау стратегиялары мен құралдарын білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Орыс тілі фразеологиясы
    Несиелер: 4

    Оқытылатын мәселелер: орыс фразеологизмдері туралы жалпы түсінік, фразеологиялық бірліктер жүйесі, сол жүйедегі семантикалық қатынастағы фразеологизмдер, олардың негізгі даму тенденциялары. Қалыптасқан құзыреттіліктер: тұрақты сөз тіркестерінің қалыптасу заңдылықтары мен қызмет ету заңдылықтары туралы түсінікке ие болу, оқушылардың шығармашылық әлеуетін және лингво-шығармашылық ойлауын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазіргі орыс тілі лексикологиясы
    Несиелер: 4

    Оқытылатын мәселелер: сөздің тілдің негізгі бірлігі ретіндегі түсінігі, орыс тілінің лексика-семантикалық жүйесінің тарихи қалыптасуының негізгі кезеңдерін стильдік саралау, сөздердің жүйелік байланыстары, қазіргі лингвистикалық терминология жүйесі. Қалыптасқан құзіреттіліктер: лексика саласында алған білімдерін ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау үшін пайдалана білу дағдыларын және практикалық іс-әрекеттер; жаңа білім мен дағдыларды зерттеу мен тәжірибеде өз бетінше игеріп, пайдалана білу, өзінің ғылыми құзыреттілігін кеңейту, тілдік фактілерді тілдің тарихи дамуы тұрғысынан түсіндіру, білімді тіл ғылымы тұрғысынан түсіндіре білу, тілдің лексикалық үлгілерімен жұмыс істеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жобалық қызметті ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: жобалау қызметінің негіздері; жобалау технологиялары; жобаларды енгізу және тиімді басқару; бастапқы деректерді жинау әдістері және жобалау әдістері, жобаларды әзірлеу және іске асыру әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: ақпаратты жинау және талдау әдістерін меңгеру; жобаларды құрастыру және дайындау; жобалық қызметті ұйымдастыру құралдарын меңгеру; жобаны іске асырудың әрбір кезеңінде мақсаттар мен міндеттерді қою; проблеманы шешу тәсілдерін әзірлеу; кәсіби қызметте жобалау әдістерін практикада қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Шешендік өнер
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: шешендік өнердің негізгі категориялық аппараты; шешендік өнердің тарихы; тиімді сөйлеу коммуникацияларының стратегиялары мен тактикасы; тиімді көпшілік хабарламаны құру алгоритмі; пікірталас және полемика. Қалыптастырылатын құзыреттер: өз ойларын түсінікті жеткізе білу, қарым-қатынас және сөйлеу кезінде өзін сенімді сезіну; дауысты және сөйлеудің мәнерлілігін меңгеру; тыңдаушылардың назарын басқару; күтпеген сұрақтарға жауап бере білу, қарсыластарды тиімді сендіру және тыңдаушыларға әсер ету; әріптестің сөйлеу мінез-құлқын талдау әдістері мен әдістерін, өзін-өзі бақылау тәсілдерін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қазіргі орыс тілінің морфологиясы мен сөзжасамы
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: тілдік дәстүрлерді де, жалпы қабылданған жаңа көзқарастарды да көрсететін ғылыми түсіндірудегі морфологиялық және сөзжасамдық жүйелер, орыс тіліндегі сөздердің таралу принциптерімен, сөйлеу мүшелерінің жүйесімен, олардың қалыптасу тарихымен танысу, оларды таңдау критерийлері. Қалыптасқан құзіреттіліктер: морфология мен сөзжасам процестерін тілдің тарихи даму позициясынан талдап түсіндіре алады, сөздердің грамматикалық таптары туралы білімдерін түсіндіре алады, сөйлеу дағдыларын меңгереді, сөзжасамдық және морфологиялық талдау жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: педагогика ғылым ретінде: педагогиканың объектісі, пәні, міндеттері мен функциялары; педагогиканың категориялық аппараты; оқытудың дидактикалық тұжырымдамалары мен принциптері; білім беру педагогикалық процесс ретінде; оқытудың формалары мен құралдары;тәрбиенің мәні, түрлері және оның білім беру процесінің тұтас құрылымындағы орны; тәрбиенің теориялық және әдістемелік негіздері; отбасы педагогикалық өзара іс-қимыл субъектісі және тұлғаны тәрбиелеу мен дамытудың әлеуметтік-мәдени ортасы ретінде. Қалыптастырылатын құзыреттер: оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерін білу; оқыту және тәрбиелеу бағдарламаларын талдау және әзірлеу тәсілдерін меңгеру; дидактиканың жалпы қағидаттарын және оларды оқытудың пәндік әдістемелерінде іске асыру тәсілдерін білу; педагогикалық процестің мақсатын, қағидаттарын, мазмұнын, әдістерін, құралдарын, нысандарын айқындау, ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдістерін қолдану, білім беру процесінің сапасын бағалау дағдыларын меңгеру; алған педагогикалық білімді оқу және кәсіби қызметте қолдана білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қазіргі орыс тіліндегі белсенді процестер
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: ХХ ғасырдың соңы – ХХІ ғасырдың басындағы орыс тіліндегі белсенді процестер, фонетикадағы, лексика мен фразеологиядағы, сөзжасамдағы, морфологиядағы, синтаксистегі, қазіргі орыс тіліндегі белсенді процестер. Емле мен тыныс белгілері. Қалыптасқан құзіреттіліктер: пәннің терминологиясын меңгеру, өз білімін қазіргі басылымдардың тілдік материалын талдауда пайдалана білу; заманауи тенденцияларды ескере отырып, құрастырылған мәтіннің шарттарына сәйкес келетін тілдік нұсқаны таңдай білу, қазіргі басылымдардың тілдік материалын талдауда өз білімін пайдалана білу; мәтіндермен жұмыс жасау саласындағы кәсіби тәжірибеге дайын болуы керек, атап айтқанда, тілдік нұсқаны таңдау кезінде дұрыс шарлау, ең қолайлы және перспективалық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Инклюзивті білім берудегі тьюторлық қызмет
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: тьюторлық туралы түсінік;инклюзивті білім берудегі тьютордың мақсаты, міндеттері мен құзыреті; инклюзивті практика жағдайында ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды тьюторлық сүйемелдеуді ұйымдастыру кезеңдері;ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің теориялық негіздері; инклюзивті білім беру ортасы; инклюзивті білім берудің педагогикалық шарттары мен технологиялары. Қалыптастырылатын құзыреттер: инклюзивті білім беруде тьюторлықтың негізгі сипаттамаларын білу; ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балалармен түзету-дамыту жұмысын ұйымдастыру дағдыларын меңгеру; ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларға инклюзивті білім беруді ұйымдастыру процесінде білім беру интеграциясының нысанын таңдауды жүзеге асыру; арнайы және интеграцияланған білім беру субъектілерін психологиялық-педагогикалық қолдау сапасын арттыру тетігі ретінде кәсіби құзыреттерді игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Антикалық және орта ғасыр шетел әдебиеті
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: антикалық әдебиеттің өзіндік ерекшелігі мен кезеңге бөлінуі, грек әдебиеті, орта ғасырлар әдебиеті, ортағасырлық әдебиетті кезеңге бөлу, халық қаһармандық эпосы, қайта өрлеу дәуірі әдебиеті, батыс еуропалық әдебиет, ренессанс реализмі, барокко, классицизм, сентиментализм, 18 ғасырдағы Батыс Еуропа әдебиеті. ғасыр. Қалыптасқан құзіреттіліктер: Ежелгі Греция мен Рим эпосының, лирикасының, драматургиясының қалыптасу және дамуының негізгі процестерімен, Еуропа әдебиеттеріндегі осы тектердің одан әрі тағдыры, өнердің басқа түрлерінде антикалық әдебиет бейнелерінің көріну үлгілерімен таныстыру; антикалық кезең, орта ғасыр және қайта өрлеу дәуірі әдебиетін оқу бағдарламасына енгізілген көркем мәтіндердің мазмұнын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазіргі орыс тілінің синтаксисі
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: «Қазіргі орыс тілінің синтаксисі» пәнінің мәні мен құрылымы, сөйлемнің негізгі қызметтері, жай сөйлемнің ажырату белгілері, бір және екі мүшелі сөйлемдер, сөйлемнің негізгі және көмекші мүшелері, күрделі сөйлемдерді жіктеу, мәтінді синтаксистік жүйелеу. Қалыптасқан құзыреттіліктер: синтаксис фактілерін тілдің тарихи дамуы тұрғысынан түсіндіре алады, тілдің грамматикалық үлгілерімен қарым-қатынас процесінде әрекет ете алады, кітаптағы және ауызекі сөйлеу тіліндегі синтаксистік заңдылықтарды талдай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Жай сөйлем және сөз тіркесінің синтаксисі
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: ғылыми танымның объектісі мен пәні ретіндегі синтаксис бірліктері; сөз тіркесі мен жай сөйлем синтаксисі, синтаксистік байланыстар мен қарым-қатынастар, «фраза» ұғымының анықтамасы, қазіргі орыс тіліндегі сөз тіркестерінің жіктелуі, «сөйлем» ұғымының анықтамасы, сөйлемді зерттеу аспектілері, т.б.. Қалыптастырылып жатқан құзыреттер: сөйлем жүйесін құру. орыс тілінің негізгі тараулары бойынша білім, білік және дағды, синтаксистік деңгей бірліктерінің жүйелік және функционалдық қасиеттері; қазіргі филология ғылымының ұғымдары мен терминдерін меңгеру, нақты тілдік құбылыстарды талдау дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: инклюзивті білім берудің рөлі мен теориялық-әдіснамалық негіздері; инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық қамтамасыз етілуі, шарттары, модельдері мен нысандары; ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларға инклюзивті білім берудің психологиялық негіздері; инклюзивті білім беру процесін оңтайландырудың психологиялық тәсілдері; инклюзивті білім беруді бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыз ету. Қалыптастырылатын құзыреттер: инклюзивті білім берудің тұжырымдамалық негіздерін білу; бастауыш сыныптарда түзету-педагогикалық қызметті жүзеге асыру дағдыларын меңгеру; инклюзивті білім берудің негізгі категориялық аппаратын пайдалана білу; білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту тәсілдерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Академиялық жазу негіздері
    Несиелер: 5

    Оқытылатын сұрақтар: 'академиялық жазу' түсінігі, академиялық жазу жанрлары (аннотация, эссе, рецензия, реферат, ғылыми мақала және т.б.), академиялық мәтіндерді құрастыру мен ресімдеудің негізгі принциптері және оларды таныстыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: әр түрлі жанрдағы жазбаша академиялық мәтіндерді жасау; қабылданған нормаларға, талаптарға, стандарттарға сәйкес жазбаша мәтінді ресімдеу; баспа басылымдары мен электрондық ресурстардың библиографиялық сипаттамасын жасау білігі мен дағдысы; ғылыми көздермен талдау жұмысы дағдылары; академиялық мәтіндерді редакциялау; жазбаша жұмыстарды сыни бағалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: ақпараттық және телекоммуникациялық технологиялардың құрамы, функциялары, оларды педагогтің кәсіби қызметінде пайдалану мүмкіндіктері; қолданбалы бағдарламалар пакеттерімен жұмыс істеудің негізгі ережелері мен әдістері; 'Ақпараттық жүйелер', 'ақпараттық технологиялар' ұғымдары; теориялық негіздер, деректер базасының түрлері мен құрылымы; ақпаратпен жұмыс істеудің желілік технологияларының мүмкіндіктері. Қалыптастырылатын құзыреттер: Педагогтің кәсіби қызметінде бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану; компьютерлік және телекоммуникациялық құралдарды қолдану; ақпараттық анықтамалық жүйелермен жұмыс істеу дағдылары; кәсіби қызметте қолданбалы бағдарламаларды пайдалану; жергілікті және жаһандық ақпараттық желілердің ресурстарын пайдалану білігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазіргі әдеби процесс
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: Қазақстандағы және шетелдегі қазіргі әдеби үдеріс, үшінші толқынның постмодернизмі, әйел прозасының өзіндік ерекшелігі, постколониялық роман, филологиялық роман, дистопиялық модель және қазіргі әдебиет, халық әдебиеті, жаңа драма. Қалыптасқан құзіреттіліктер: әдебиет теориясы, қазіргі әлем әдебиеті саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамалар туралы білімдерін көрсету; әдеби және фольклорлық мәтіндердің әртүрлі жанрлары туралы түсініктері болуы; тілдік және әдеби фактілерді жинау және талдау, филологиялық талдау және мәтінді түсіндірудің негізгі дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мұғалімнің кәсіби жетістік технологиясы
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: білім беру жүйесінің әлеуметтік функциялары мен маңыздылығы, Педагогтің кәсіби қызметінің құндылық негіздері; педагогтің жеке және кәсіби қасиеттеріне қойылатын талаптар; педагогтің қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттар; көрнекті педагогтер; мансапты дамыту траекториясы, кәсіби этика. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім беру, педагогика, тәрбие процесі, кәсіби этика саласындағы қазіргі заманғы мәселелерді түсіну қабілеті мен дайындығын көрсету; кәсіби қызметте кәсіби этика мен этикет қағидаттары мен ережелерін қолдану; кәсіби имиджді модельдеудің жеке ерекшеліктерін меңгеру және көрсету; кәсіби және жеке имидждеу әдістерін меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Батыс әдебиетіндегі жаңа бағыттар
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: XX-XXI ғасырлардағы батыс әдебиетіндегі жаңа бағыттар мен ағымдар, модернизм, сюрреализм, экзистенциализм және мультикультурализм және олардағы жаңашылдық белгілерді анықтау, шетел әдебиетіндегі соңғы тенденциялар. Қалыптасқан құзыреттер: XX-XXI ғасырлардағы әдебиет шығармаларының ерекшеліктері мен мәтіндерін білу; көркем мәтінді талдау аясында шығарманың тұтас сипаттамасын құра білу; әдебиеттің дамуындағы белгілі бір кезеңдегі көркем мәтінді талдау және түсіндіру дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Сыни және креативті ойлауды дамыту бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: сын тұрғысынан және креативті ойлаудың табиғаты, құрылымы, функциялары және оларды қалыптастыру әдістері; сын тұрғысынан ойлау модельдері; ынталандыру әдістері, шығармашылық ойлаудың функциялары, түрлері; шешім қабылдау теориясының қазіргі жай-күйі; шешім қабылдау процесін ұғымдық қамтамасыз ету; шешім қабылдау үшін қажетті сын тұрғысынан және креативті ойлаудың құралдары; шешімдер қабылдаудың түрлері, стратегиялары мен әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: ойлаудың сыни және креативті тәсілдерін зияткерлік қызметтің өзге түрлерінен ажырата білу; креативті ойлаудың әдістері мен тәсілдерін меңгеру; сыни және креативті ойлаудың әртүрлі модельдерін практикада пайдалану; түсіну және түсіндіру рәсімдері негізінде шешімдер қабылдау процесінде жағдайды сыни талдауды жүзеге асыру; түрлі проблемалар бойынша өз ұстанымын тұжырымдау және дәлелді түрде қорғау, сондай-ақ оппонент ұстанымын дұрыс теріске шығару.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Әдебиетті оқыту әдістемесінде интерактивті технологияны қолдану ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: Оқытудың интерактивті әдістері туралы түсінік. Орыс әдебиеті, интерактивті оқыту технологияларын қолдану, білім берудегі интерактивті іс-әрекеттің тиімділігі мен сапасын талдау, интерактивті тәжірибені әзірлеу және енгізу. Қалыптасқан құзіреттіліктер: әдебиет сабағында оқу іс-әрекетін ұйымдастырудың заманауи әдістері мен технологияларын қолдана білу, жаңа білім беру технологияларын меңгеру және оқу-әдістемелік кешенмен жұмыс істеу дағдысы; əдебиет сабақтарын əртүрлі классификацияларға сəйкес жоспарлау, филологиялық білім беру жүйесінде мектеп оқушыларын оқытудың əртүрлі технологияларын талдай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Орыс әдебиетін оқытудың инновациялық әдістері
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: оқытудағы инновациялар, проблемалық әдеби пәндерді, технологияны оқытуға машықтандыру әдеби пәндерді оқытудағы контекстік оқыту, өнімді оқыту және эвристикалық оқыту әдістері, ойын әдеби пәндерді оқытуда оқыту технологиялары, әдеби пәндерді оқытуда қашықтықтан оқыту. Қалыптасқан құзыреттер: әдебиетті оқытудағы заманауи педагогикалық технологияларды білу; әдеби пәндерді оқытуда заманауи педагогикалық технологияларды пайдалана білу, әдебиетті оқытуда инновациялық технологияларды қолдану барысында аудиториямен тіл табыса білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Жалпы тіл білімі
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: ғылыми бағыттары мен мектептері, тіл білімінің тарихын білдіретін және қазіргі тіл білімінің ғылыми парадигмасын құрайтын теориялар, концепцияларды қарастыратын әлем тілдері және олардың ғылыми сипаттамасы зерттеледі. Сәйкес тілдік ұғымдардың мәні қарастырылады. Қалыптасқан құзіреттіліктер: ақпаратты іздеуге, сыни талдауға және синтездей білуге, қойылған міндеттерді шешуде жүйелі тәсілді қолдана білуге; негізгі білімдерін пайдалана алады жалпы тіл білімі, теория және тарих саласындағы ережелер мен тұжырымдамалар оқытылатын негізгі тіл(лер), қарым-қатынас теориясы; қабілетті негізгі оқытылатын тілдің (тілдердің) және әдебиеттің (әдебиеттердің), қарым-қатынас теориясының теориясы мен тарихы саласында алған білімдерін қолдану, өзіндік зерттеу іс-әрекетінде мәтінді филологиялық талдау және түсіндіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • XVIII-XX ғасыр шетел әдебиеті
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: 18-20 ғасырлар әдебиетінің көркемдік ерекшелігі, оның қалыптасу және даму шарттары, дүниежүзілік контексттегі еуропалық ұлттық әдебиеттердің ерекшеліктері, негізгі көркемдік ағымдар мен ағымдар. Қалыптасқан құзіреттіліктер: көрсетілген кезең жазушыларының шығармаларына идеялық-тақырыптық мазмұны, жанрлық ерекшеліктері, сюжеттік-композициялық ерекшеліктері, стилі мен поэтикасы тұрғысынан жан-жақты талдау жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қарым-қатынас психологиясы және жанжалдарды басқару
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: қарым-қатынастың мәні; қарым-қатынастың коммуникативті, интерактивті, перцептивті жақтары; қарым-қатынас функциялары; қарым-қатынас құрылымы; қарым-қатынас түрлері; қарым-қатынас модельдері; ауызша және вербалды емес қарым-қатынас құралдары; қарым-қатынас деңгейлері; жанжалдардың әлеуметтік табиғаты; жанжалдардың себептері; жанжалдардың түрлері; жанжалдардың динамикасы мен тетіктері; ұйымдастырушылық жүйеде қақтығыстарды басқару. Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби қызметте тиімді қарым-қатынас әдістері мен тәсілдерін қолдану; тұлғааралық қарым-қатынас процесінде Өзін-өзі реттеу тәсілдерін меңгеру; тұлғааралық, мәдениетаралық, этносаралық және іскерлік қарым-қатынас тәсілдерін меңгеру; жанжалдардың себептерін анықтау; жанжалдар процесін және жанжалдағы өзінің мінез-құлқын басқару; жанжалды жағдайларды талдау; басқару саласындағы жанжалды жағдайлардың алдын алу және шешу үшін Жанжалдарды басқару саласындағы білімді практикада қолдану; келіссөздерді ұйымдастыру және практикалық қызметте келіссөздер процесінің әртүрлі технологияларын қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Психолингвистика
    Несиелер: 3

    Оқытылатын мәселелер: психолингвистиканың концептуалды аппараты; сөйлеу әрекеті, сөйлеу әрекетінің түрлері, мазмұндық есептер; тілдік қабілеттілік ұғымдарын түсіндіру; тіл/сөйлеу механизмі; лингвистикалық/коммуникативтік тұлға; вербалды емес коммуникация идеялары психолингвистика; өнердегі қарым-қатынас психологиясының мәселелері және т.б. Қалыптасқан құзыреттер: жалпы тіл білімі саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамалар, оқытылатын негізгі тілдің (тілдердің) теориясы мен тарихы, қарым-қатынас теориясы саласындағы білімдерін көрсете білу, тілдік және әдеби фактілерді жинақтау және талдаудағы негізгі дағдыларды меңгеру, филологиялық талдау және мәтінді түсіндіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Көркем мәтінге лингвистикалық талдау жасау
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: көркем мәтінді зерттеудің негізгі аспектілері, мәтіннің экстралингвистикалық параметрлері, мәтін мен мәдениет, жанр мен стиль, мәтінді ұйымдастыру, көркем мәтіннің сөйлеу құрылымын талдау, көркем мәтіннің паралингвистикалық құралдарын талдау, көркем мәтінді кешенді лингвистикалық талдау алгоритмі, үлгілерді талдау. Қалыптасқан құзыреттер: көркем мәтіннің ерекшеліктерін, оның жалпы идеялық-тақырыптық мазмұнын талдау әдістерін білу; көркем мәтінді талдай білу; көркем мәтінді оның идеялық-эстетикалық мәселелерін ескере отырып лингвистикалық талдаудың негізгі әдістері мен тәсілдерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • XX-XXI ғасырлардағы қазіргі орыс әдебиеті
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: қазіргі кезеңдегі орыс әдебиетінің дамуы, орыс жазушыларының шетелдегі шығармашылығы, «Жаңа проза», қазіргі орыс әдебиетінің жанрлық және стильдік ерекшеліктері, қазіргі орыс поэзиясы, қазіргі авторлық ән. Қалыптасқан құзыреттер: XX ғасырда және қазіргі уақытта әрекет ететін негізгі әдеби ағымдар туралы түсінік, шетелдегі орыстың қазіргі авторлары мен жазушыларының шығармашылығын білу, қазіргі әдебиетті зерттеудің негізгі бағыттарымен таныстыру; қазіргі орыс әдебиетінің мәтіндерін талдай білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қазіргі орыс тілі стилистикасы
    Несиелер: 3

    Оқытылатын мәселелер: стилистиканың пәні мен міндеттері, стилистика тілдің фонетикалық құралдарын, лексикалық стилистиканы, грамматикалық стилистиканы, функционалдық стилистиканы, тілдің экспрессивті құралдарын қолдану. Қалыптасқан құзыреттер: курстың негізгі терминдері мен ұғымдарын білу; тілдік бірліктерді тапсырмаға, сөйлеу мәнеріне сәйкес қолдана білу; тілдік құралдарды стильдік талдау дағдыларымен байланыстыра отырып меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Орыс тілін оқытудың инновациялық әдістері
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: педагогикалық инновация білім берудегі инновация теориясы ретінде, әлемдік және отандық педагогикадағы инновациялық үдерістердің даму тарихы, заманауи білім беру технологиялары – проблемалық оқыту, бағдарламаланған оқыту, модульдік оқыту, проективті және тұлғалық әдіс- бағдарлы білім беру және т.б.Қалыптасқан құзыреттіліктер: білім беру стандартының талаптарына сәйкес оқу пәндері бойынша білім беру бағдарламаларын жүзеге асыруға дайын болу; оқыту мен диагностиканың заманауи әдістері мен технологияларын қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Орфография және пунктуация практикумы
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: орыс емлесінің принциптері, бөлек және сөздердің сабақтас жазылуы, мағыналы біркелкі жазылуы сөз бөліктері, орыс тыныс белгілерінің тыныс белгілері мен принциптері, сөйлем мүшелерінің арасындағы сызықшалар, сөйлемнің біртекті мүшелері бар тыныс белгілері, күрделі сөйлемдердегі тыныс белгілері, т.б. Қалыптасқан құзыреттер: орфографиялық және тыныс белгілерінің негізгі ережелерін, орфографиялық қағидаларын білу; алған білімдерін практикада қолдана білу; орыс тілін жазбаша әдеби түрде, жазбаша қатынастың әртүрлі түрлерінің негізгі әдістері мен тәсілдерін білу; мектепте орфография мен пунктуацияны оқыту саласындағы практикалық жұмыстың негізгі әдістері мен тәсілдерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Әдебиет теориясы және әдеби сын
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: философиялық ағым. Социологиялық бағыт. В. Г. Белинскийдің Сыны. 'Нақты сын'. 'Эстетикалық сын'. 1860-1880 жылдардағы сын (Д. И. Писарев, Н.В. Шелгунов, Н. К. Михайловский). Мәдени дәстүр (и. Киреевский, к. Аксаков, А. Хомяков, ал п.Григорьев, Н. Н. Страхов, к. н. Леонтьев).1890-1900 жылдардағы философиялық сын (В.С. Соловьев, Д. с. Мережковский, В. В. Розанов). Қалыптастырылатын құзыреттер: алынған теориялық білім мен практикалық дағдыларды қолдана отырып, филология саласында ғылыми зерттеулер жүргізуге қабілетті; жеке тілдік, әдеби және коммуникативті құбылыстар мен процестерді, әртүрлі типтегі мәтіндерді, соның ішінде көркем мәтіндерді, негізделген тұжырымдар мен тұжырымдарды тұжырымдай отырып, талдау мен жүйелеуді жүзеге асыра алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ағартушылық әдебиет
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: Ағартушылықтың идеологиялық ағымы мен кең мәдени қозғалысы, Англиядағы (ол пайда болған жерде) ағартушылықтың негізгі өкілдері – Дж.Локк, Дж.А.Коллинз, Дж.Толанд, А.Э.Шафтесбери; Францияда Вольтер, Ш.Монтескье, Ж.Ж.Руссо, Д.Дидро, К.А.Гельвеций, П.А.Гольбах; Германияда – Г.Е.Лессинг, Дж.Г.Гердер, Ф.Шиллер, Дж.В.Гёте; АҚШ-та – Т.Джефферсон, Б.Франклин, Т.Пейн; Ресейде – Н.И.Новиков, А.Н.Радищев), Батыс Еуропа және орыс әдебиеттерінің өзара әсер ету, өзара әрекеттесу және өзара баю себептері, осы әдебиеттердегі дәстүрлер мен жаңашылдық. Қалыптасқан құзыреттер: Ағартушылық дәуір әдебиетінің теориясы мен тарихын білу; олардың негізгі даму кезеңдерін, әдеби ағымдар мен ағартушылық бағыттарын жіктеп, талдай білу; дәуірдегі тарихи-әдеби тұрғыда көркем шығармаларды талдаудың алуан түрлерін жүргізу; осы дәуір жазушыларының шығармашылығындағы бағдар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Оқытудың конструктивтік әдістері
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: демократиялық конструктивизм білім берудегі стратегиялық бағыт ретінде, сындарлы оқытудағы конструктивизм негіздерінің сипаттамалық аспектілері, білім беру бағдарламасының сындарлы оқыту пәндерінің (модульдерінің) тәжірибеге бағытталған ерекшеліктері, оқуда студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастыруға қабілетті білім беру бағдарламасының пәндерін, курстарын, пәндерін (модульдерін), оқытудың инновациялық әдістерін біледі, білімді заманауи оқыту әдістеріне бейімдейді және қолданады, оқу бағдарламаларын әзірлеу және енгізу дағдылары бар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Орыс тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: орыс тілін оқыту әдістемесі, мектепте орфография мен пунктуацияны оқыту әдістемесі, орыс тілі мектеп курсының жекелеген бөлімдерін оқу әдістемесі, оқушылардың сөйлеуін дамыту әдістемесі, мектепте орыс тілін тереңдетіп оқыту. Қалыптасқан құзіреттіліктер: пән құралдары арқылы орыс тілін оқыту және балаларды тәрбиелеу процесі туралы қажетті ғылыми-әдістемелік ақпаратты меңгеру; жалпы білім беретін мектептегі орыс тілінің мектептік курсының білім мазмұны мен құрылымын білу; орыс тілін оқытудың негізгі формаларын, әдістері мен тәсілдерін пайдалана білу; оларды қазіргі сабақтың міндеттеріне сәйкес таңдай білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Орыс әдебиетін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: Оқытудың интерактивті әдістері туралы түсінік. Орыс әдебиеті, интерактивті оқыту технологияларын қолдану, білім берудегі интерактивті іс-әрекеттің тиімділігі мен сапасын талдау, интерактивті тәжірибені әзірлеу және енгізу. Қалыптасқан құзіреттіліктер: әдебиет сабағында оқу іс-әрекетін ұйымдастырудың заманауи әдістері мен технологияларын қолдана білу, жаңа білім беру технологияларын меңгеру және оқу-әдістемелік кешенмен жұмыс істеу дағдысы; əдебиет сабақтарын əртүрлі классификацияларға сəйкес жоспарлау, филологиялық білім беру жүйесінде мектеп оқушыларын оқытудың əртүрлі технологияларын талдай білу. ашу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON1

    Тұлғааралық және кәсіби қарым-қатынасты қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде жүзеге асыруға қабілетті

  • Код ON2

    Жалпы білім беру пәндері саласында білімдерін, іскерліктерін, дағдылары мен құзыреттерін көрсетеді

  • Код ON3

    Ғылыми зерттеу әдістерін меңгергенін, Академиялық адалдық қағидаттарын сақтай отырып, жобаларды орындау біліктері мен дағдыларын көрсетеді, академиялық жазуды және көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын меңгерген

  • Код ON4

    Командада жұмыс істей алады, өндірістік процеске қатысушылармен диалог жүргізе алады, адамдармен тікелей қарым-қатынас кезінде сындарлы байланыс орната алады, іскерлік қарым-қатынас дағдыларын меңгере алады

  • Код ON5

    Ақпаратты жинау және өңдеу дағдыларын көрсетеді, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, оның ішінде кәсіби міндеттерді шешуді меңгергенін көрсетеді

  • Код ON6

    Сыни және креативті ойлауды меңгерген, шығармашылық тәсілді талап ететін күрделі талдамалық міндеттерді орындай алады, өз көзқарасын логикалық, дәлелді түрде қорғайды

  • Код ON7

    Жеке және кәсіби дамудың өзіндік траекториясын құруға қабілетті, жеке және кәсіби өзін-өзі жетілдіру қабілетін көрсетеді

  • Код ON8

    Арнайы педагогикалық ғылымның ұғымдық-категориялық аппаратын, ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды дамыту, оқыту, тәрбиелеу және педагогикалық сүйемелдеу туралы білім жүйесін меңгерген

  • Код ON9

    Педагогикалық қағидаттар негізінде, сондай-ақ әлеуметтік, жас ерекшеліктерін ескере отырып оқытуды, тәрбиелеуді және дамытуды жүзеге асыруға қабілетті, психологиялық, психофизикалық және жеке ерекшеліктері бар, жалпы және жас ерекшелік психологиясының ұғымдық аппаратын және оқу-тәрбие процесін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуге дайындығын меңгерген

  • Код ON10

    Балалардың анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін, бала ағзасының өсуі мен дамуының негізгі биологиялық заңдылықтарын анықтауға, гигиеналық талаптарға сәйкес мектепте қоршаған ортаны ұйымдастыруға, өмір мен денсаулықты қорғауды қамтамасыз етуге қабілетті

  • Код ON11

    Заманауи әлемдік тенденцияларды ескере отырып, білім беру мен тәрбиелеу үдерістерін құру қабілетін көрсетеді

  • Код ON12

    Педагогикалық менеджмент, педагогикалық мониторингті жүзеге асыру, бақылау және бағалау материалын әзірлеу, алынған нәтижелерді түсіндіру, өзін-өзі бағалау және өзін-өзі бақылау саласындағы дағдыларды меңгерген

  • Код ON13

    Орыс тілі саласындағы білімдерін қарым-қатынас құралы және сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін меңгеру құралы ретінде көрсетеді

  • Код ON14

    Тіл білімі саласында жаңа білім алуға қабілетті

  • Код ON15

    Оқу және ғылыми қызметті жүзеге асыру құралы ретінде шет тілдерін қолдану дағдыларын меңгерген

Top