Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01722 Орыс тілі және әдебиеті в Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты 6В01722 - Орыс тілі мен әдебиеті (Minor бағдарлама: орыс тілі мен әдебиеті, аударма) білім беру бағдарламасының мақсаты: оқушыларды тілдік және сөйлеу дайындығын жүзеге асыруға, тәрбие, әдістемелік, ғылыми-зерттеу жұмысын жүргізуге, қазақ тілінен орыс тіліне ауызша және жазбаша аударманы жүзеге асыруға, өңірдің және Қазақстан Республикасының білім беру саласын индустриялық-инновациялық дамыту мәселелерін шешуге қатысуға қабілетті жалпы білім беретін мектептер, ТжКБ ұйымдары үшін бәсекеге қабілетті және сұранысқа ие орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Орыс тілі және Орыс әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Функционалдық сауаттылықты дамыту практикумы
Тіл біліміне кіріспе
Әдебиетке кіріспе
Қаржылық сауаттылық негіздері
Мамандыққа кіріспе
Оқушылардың физиологиялық дамуы
-
2 Оқу жылы
Экономика және кәсіпкерлік
Ғылыми зерттеу әдістері
Орыс тіліндегі екпін
Педагогика
Қазіргі орыс тілінің фонетикасы
Баяндау және әсер ету: тиімді қарым-қатынас (Coursera)
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Өндірістегі еңбек қорғау
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Орыс тілінің практикалық курсы
Қайта өрлеу дәуіріндегі әдебиеттегі гуманизм мен реализм ерекшеліктері
Қазіргі әдеби үдеріс
Орыс фольклоры мен ХІІ-ХҮІІI ғасырлардағы әдебиеті
Инклюзивті білім беру
Қазіргі орыс тілінің лексикологиясы
19 ғасырдың орыс әдебиеті
Антикалық әдебиет және орта ғасырлар мен қайта өрлеу дәуіріндегі шетел әдебиеті
Жалпы аударма теориясы (Minor)
Қазіргі лексикографияның өзекті мәселелері
-
3 Оқу жылы
Академиялық жазу
Цифрлық беру ортасының педагогикалық дизайны
Сөз туралы грамматикалық оқу
Қазіргі орыс тілінің морфологиясы және сөзжасамы
Әдебиет оқыту әдістемесінде интерактивті технологиясының игерушілігімен өзгешеліктері
Орыс тілін оқыту әдістемесі
Әдебиетін оқыту әдістемесі
Филологиядағы компьютерлік технологиялар
Орыс тілі мен әдебиетін оқытудағы IT-технологиялар
Қазіргі орыс тілінің стилистикасы
Ағарту кезенінің әдебиеті
Оқытудың конструктивтік әдістері
17-18 ғасырлардағы шетел әдебиеті
Контрастивті лингвистика: орыс және қазақ тілдері (Minor)
Қазіргі орыс тілінің синтаксисі
-
4 Оқу жылы
Мәтінді филологиялық талдау
Лингвомәдениеттану
Әдебиет теориясы
Тіл тарихы және жазу тарихы
Қазіргі орыс тіліндегі белсенди үдерістер
Ауызша және жазбаша мәтіндерді аудару тәсілдері мен тәсілдері (Minor)
Батыс әдебиетіндегі жаңа бағыттар
Шағынкомплекті мектепте орыс тілін оқыту әдістемесінің ерекшеліктері
Көркем мәтіннің лингвистикалық талдауы
Орыс әдеби тілінің тарихы
Когнитивтік лингвистика
Мектепте орыс тілі мен әдебиеті бойынша ҒЗЖ ұйымдастыру
19-20 ғасырлардың шетел әдебиеті
Жалпы тіл білімі
20 ғ- 21 ғ. басындағы орыс әдебиеті
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Экономикалық, қаржы және экологиялық білімнің негіздерін біледі, еңбекті қорғау, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнаманы біледі, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті сезінеді. Оқушылардың даму физиологиясы туралы білімді сауатты қолданады, толеранттылық, диалог және ынтымақтастық қағидаттарын басшылыққа алады.
- Сөйлеу түрлерінде әртүрлі қарым-қатынас дағдыларын меңгерген (тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу; әртүрлі мәтіндерден ақпаратты табады және алады, оқыған мазмұнын адамгершілік нормалары мен жалпыадамзаттық құндылықтар тұрғысынан бағалайды; оқығанға қатысты өзіндік ұстанымын тұжырымдайды; әдебиет туралы тұтас тарихи-әдеби құбылыс ретінде түсінікке ие; әртүрлі жанрдағы әдеби шығармаларды талдайды және негізгі әдеби және лингвистикалық ұғымдарды меңгерген.
- Қазіргі орыс тілінің, орыс және шетел әдебиетінің, орыс ауызша халық шығармашылығының теориясы мен тарихын біледі және түсінеді, орыс тілінің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық жүйесінің ерекшеліктерін, оның стилистикалық мүмкіндіктерін талдайды, әртүрлі тілдік және әдеби талдау әдістерін біледі. Негізгі әдеби ағымдарды біледі, орыс және шетелдік жазушылардың шығармашылық ерекшеліктерін талдайды.
- Лингвистикалық дәстүрлер мен инновациялар, тіл білімі мен әдебиеттанудың даму кезеңдері, негізгі лингвистикалық парадигмалар, тіл білімі мен әлемдік әдебиеттің қазіргі даму тенденциялары туралы біледі, тіл туралы ғылымның қазіргі жағдайы туралы түсінікке ие; көркем шығармаларға (филологиялық, лингвистикалық және т.б.) талдаудың әртүрлі түрлерін жүргізеді.
- Менеджмент функцияларын меңгеру негізінде мектептің, сыныптың тұтас педагогикалық процесін басқаруды жүзеге асыруға қабілетті; педагогика саласындағы қазіргі ғылыми жетістіктердің негізгі дидактикалық принциптері мен нәтижелерін біледі және қолдана алады. Оқу процесінде оқытудың конструктивті әдістерін қолданады. Педагогикалық міндеттерді шешу үшін тиімді коммуникация әдістемесін қолдануға қабілетті. Жеке және тұлғааралық қолдану үшін эмоционалды интеллект саласында құзыреттілікке ие.
- Оқыту мен тәрбиелеуде инклюзивті тәсілді, орыс тілі мен әдебиетін оқытуда интерактивті технологияларды, соның ішінде конструктивті және цифрлық технологияларды қолданады. Заманауи цифрлық білім беру ортасының ерекшеліктерін, IT-технологиялардың негізгі түрлерін біледі, оларды сауатты саралайды, оқу жағдайларына байланысты барабар қолданады. Жасанды интеллекттің негізгі құралдарын біледі, оларды оқу процесінде сауатты қолдана алады.
- Орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесінің тарихы мен теориясын, орыс тілі мен әдебиетінің заманауи мектеп курсының мазмұнын, оқытудың заманауи технологияларын біледі; шағын жинақталған мектепте орыс тілін әртүрлі жастағы және көп деңгейлі оқыту әдістерін қолданады.
- Аударма теориясының жалпы мәселелерін, аударма ісінің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдерін, аударма теориясының әртүрлі бағыттарын, ауызша және жазбаша мәтіндерді қазақ тілінен орыс тіліне аударудың әртүрлі тәсілдерін біледі; әртүрлі жүйелі тілдерді қарама-қарсы зерттеудің ерекшеліктері мен тәсілдерін түсінеді, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын дәлелдейді.
- Академиялық жазу негіздерін меңгерген, ғылыми мәтінмен жұмыс істеудің негізгі принциптерін түсінеді және түсіндіреді, оларды ғылыми мәтін жазуда қолданады; зерттеудің мақсаттарын, міндеттерін, гипотезасын дербес тұжырымдайды, оның өзектілігін, құрылымын анықтайды, ғылыми ақпаратты жинақтайды және жүйелейді, ғылыми зерттеу әдістерін дұрыс қолданады.