Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01504 Математика және информатика в Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті

  • Элементар математика
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың негізгі мақсаты математикалық тілдің рөлі мен ерекшелігін және математиканың негізгі ұғымдарын ашу, мектептегі математика курсының білімдерін жүйелеу, есептерді шешудің практикалық дағдыларын қалыптастыру, математикалық мәдениет пен интуицияны дамыту болып табылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Алгебра және сандар теориясы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты студенттерді жалпы алгебраның, сызықтық алгебраның, сандар теориясының негізгі әдістеріне үйрету; негізгі алгебралық құрылымдармен-топтармен, сақиналармен және өрістермен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сандар теориясы
    Несиелер: 4

    Мақсаты:студенттің математиканы терең меңгеруіне қажетті логикалық ойлау жүйесін дамыту, математикалық аппараттарды қолдануға дағдыландыру;маман ретінде болашақ қызметінде орын алатын әртүрлі үрдістер мен құбылыстарды үйренуге және болжам жасауға мүмкіндік беретін математикалық әдістемелерді меңгеруге жәрдемін тигізу.Пәннің міндеті: студент сандар теориясы курсы бойынша негізгі ұғымдар мен анықтамаларды, сандар теориясының негізгі амалдарын біліп, оларды математиканың басқа курстарымен байланыстыра отырып есептер шығаруда ұтымды пайдалана білетін деңгейде меңгерту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Информатиканың теориялық негіздері
    Несиелер: 4

    Мақсаты мен міндеті: Қазіргі теориялық информатиканың ұғымдық-терминологиялық базасын, формальданған математикалық ақпараттық-логикалық және логикалық-семантикалық модельдерді, ақпаратты ұсыну, жинау және өңдеу құрылымдары мен процестерін зерттеу теориялары мен әдістерін меңгеру. Бағдарламалық қамтамасыздықты әзірлеу кезіндегі деректер типтерін, кәсіби қызметтегі ақпараттар теориясы мен бейнелерді кодтау теориясын үйрену.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Алгоритмдер және деректер құрылымы
    Несиелер: 6

    Бағдарламаларда алгоритмдер мен мәліметтерді ұсынудың әртүрлі формаларын игеру. Алгоритм және оның қасиеттері. Алгоритм құрудың амалдық жүйелері. Алгоритмдік тілдер және бағдарламалау. Компьютердегі есептерді шешу кезеңдері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бағдарламалау технологиялары және алгоритмдеу әдістері
    Несиелер: 6

    Тілдің негізгі элементтерін: деректер типтерін, операторларды; кітапханалық функциялардың мүмкіндіктерін, абстрактілі және пайдаланушылық типтерді, құрылымдарды, функцияларды және т. б. құру тәсілдерін.; олардың алдына қойылған есептердің алгоритмін құру. Әртүрлі күрделіліктегі есептерді бағдарламалау, бағдарламалық жолмен шешуді талап ететін есептердің қойылымы; программалау тілдерінің даму тенденциялары және трансляция әдістері туралы түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Математика есептерін шешуге арналған практикум (алгебра)
    Несиелер: 5

    Алгебра курсының негізгі тақырыптарына сәйкес материалды кеңейтілген және терең зерттеуге, студенттердің танымдық қызығушылықтарын қанағаттандыруға және қабілеттерін дамытуға жағдай жасау. Білімді жүйелеу және тереңдету, кәсіби қызметке қажетті дағдыларды бекіту және нығайту. Алгебралық теңдеулер мен теңсіздіктерді шешудің стандартты емес әдістері. Радикалдар, дәрежелер, логарифмдер мен модульдерден тұратын теңдеулер мен теңсіздіктер. Құрамындағы функциялардың қасиеттерін қолдана отырып теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономика негіздері және кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Тұтынушылар мен өндірушілердің ұтымды мінез-құлқы принциптерін, нарықтық сұраныс пен нарықтық ұсыныстың қалай қалыптасатынын, экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары қандай екенін түсінетін Экономикалық теория, микроэкономика және макроэкономика негіздерін зерттеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Оқушының даму физиологиясы
    Несиелер: 3

    Бұл курста студенттер оқушылардың жас ерекшелік физиологиясының негіздері, ағзаның жас ерекшеліктері, физикалық даму заңдылықтары, денсаулықты нығайту және әр түрлі оқу іс-әрекеттері үшін жоғары көрсеткіштер туралы қазіргі заманғы ақпараттар; оқу іс-әрекетінің гигиеналық нормалары оқып-меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Бағдарламалаудан күрделі және олимпиадалық есептерді шешу
    Несиелер: 6

    Стандартты емес есептерді шешу үшін мәліметтерді ұйымдастыру мен бағдарламалаудың заманауи әдістерін, бағдарламалау тілінің операторларын пайдалана отырып,оның қосымша мүмкіндіктерін жүзеге асыра отырып күрделі математикалық есептердің бағдарламаларын құру дағдысы мен іскерлігін меңгеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Іскерлікқарым-қатынас
    Несиелер: 5

    Студенттер арасында іскерлік коммуникациялар теориясы бойынша білім жүйесін қалыптастыру, тиімді коммуникативті дағдыларды дамыту: іскерлік әңгіме, телефонмен сөйлесу, көпшілік алдында сөз сөйлеу, келіссөздер жүргізу, құжаттармен жұмыс жасау. Қарым-қатынастың мәні және негізгі сипаттамалары. Қарым-қатынас - адамдардың бір-бірін қабылдауы және өзара әрекеттесу процесі. Мазмұны, мақсаты және коммуникация құралдары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пән Қазақстан Республикасының құбылмалы әлеуметтік-экономикалық жағдайында студент тұлғасы қалыптасатын тұтас педагогикалық үрдіс туралы теориялық білімді игеруге бағытталған. Тұтас педагогикалық процестің негізгі принциптері мен заңдылықтары; оқу процесін басқарудың формалары мен әдістері; педагогиканың басқа ғылымдармен байланысын игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесін алу және осы негізде осы құбылысқа қатысты азаматтық позицияны дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Информатикадан есептер шығару практикумы
    Несиелер: 6

    Компьютердің көмегімен есептерді шешу процесі. Компьютердің көмегімен есептерді шешу кезеңдері. Информатика бойынша есептерді шешу әдістері мен тәсілдері. Информатика мәселелерін шешудің әдістері мен әдістерінің жалпы сипаттамасы. Сандарды өңдеу есептері. Іздеу және сұрыптау. Комбинаторика есептері. Графтар. Тәжірибеге бағытталған есептерді шешу. Шығармашылық жоба: есептің қойылымы, жобалау және іске асыру. Деректерді өңдеу және визуализациялау үшін заманауи технологиялар мен бағдарламалау құралдарын қолдану. Нақты пәндік саладағы шығармашылық жоба.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Құқық және мемлекет теориясының негіздерін зерттеу, ұлттық құқықтың жетекші салалары бойынша білім алу. құқықтық ойлауды қалыптастыру, қоғамдық және жеке құқықтық сана мен құқықтық мәдениетті арттыру,

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экология және өмір қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттерді негізгі экологиялық түсініктермен және табиғи жүйелердің қызмет ету заңдылықтарымен, экологияның ғылым ретіндегі міндеттерімен, оның негізгі бөлімдерімен таныстыру. Пәннің мазмұны негізгі экологиялық түсініктер мен табиғи жүйелердің қызмет ету заңдылықтарын, экологияның ғылым ретіндегі міндеттерін қарастырады. Экологиялық қауіпсіздік саласындағы менеджмент. Табиғатты қорғаудың құқықтық аспектілері.Пәннің мақсаты студенттердің негізгі экологиялық білімдер кешенін меңгеруі, кәсіби экологиялық ойлау негіздерін қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Дифференциалдық есептеулер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - студенттерді математикалық талдаудың теориялық негіздерімен, сызықтық алгебраның аналитикалық геометриясымен, дифференциалдық теңдеулермен-қарапайым және дербес туындылармен, қолданбалы математика элементтерімен, математиканың аталған бөлімдерінен есептерді шешудің әдістері мен тәсілдерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Пән 2
    Несиелер: 5

    Қосымша білім беру бағдарламасы білім алушының кәсіптік қызметіне қатысы жоқ салаларда (студенттің таңдауы бойынша) қосымша құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Пән 1
    Несиелер: 5

    Қосымша білім беру бағдарламасы білім алушының кәсіптік қызметіне қатысы жоқ салаларда (студенттің таңдауы бойынша) қосымша құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Си++ тілінде бағдарламалау
    Несиелер: 7

    Пәннің мақсаты - студенттердің бағдарламалаудың заманауи тәсілдері туралы білім алуы, сонымен қатар объектіге бағытталған мәселелерді шешуге баса назар аудара отырып, C++ тілінің мүмкіндіктерін игеру. Пәннің міндеті С++ бағдарламалау тілінің басқарушы құрылымдарын пайдалана отырып алгоритмдерді әзірлеу және іске асыру; С++ тілінде деректердің негізгі құрылым-дарын сипаттау; С++ тілінде деректерді өңдеу әдістерін іске асыру; С++ бағдарламалау тілі ретінде пайдаланатын бағдарла-малау орталарында жұмыс істей білуі керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сызықтық алгебра және геометрия
    Несиелер: 5

    Мақсаты:негізгі білім-біліктерді(формулаларды, анықтамаларды, теоремаларды, есептерді шешуді және т.б.) тереңдету, сызықты алгебра және аналитикалық геометрия негізін қалау,студентте логикалық ойлауды қалыптастыру, математикалық мәдениеттілікке, ұқыптылық пен дәлдікке үйрету. Міндеті: Сызықты алгебраның негізгі есептерін, кері матрица табу, матрицалық теңдеулер шешу, анықтауыштарды есептей білу, Крамер, Гаусс, Лаплас т.с.с. әдістерді қолданып сызықтық теңдеулер жүйесін шешу,геометрияның негізгі есептерін шешуді жақсы білуі керек

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қолданбалы бағдарламамен қамтамасыз ету
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгерудің мақсаты студенттердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру кезінде одан әрі дамитын қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану саласындағы базалық құзыреттіліктерін қалыптастыру болып табылады. Студент бағдарламалардың графикалық пакеттерінің қасиеттері мен қызметін, математика және статистика бойынша пакеттердің негіздері: Maple, Mathematica, MathLab, MathCad қолданбалы бағдарламалар пакеттерін әзірлеу және іске асырудың жалпы концепциясы бойынша мәселелермен танысып, кәсіби қызметте қолданбалы бағдарламалау дағдыларын қолдана білетін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Python-да бағдарламалау
    Несиелер: 7

    Тиімді және сенімді бағдарламаларды құрудың іргелі принциптерін оқыту, студенттердің жүйелі ойлауын дамыту, мемлекеттік білім беру стандарттарына сәйкес бағдарламалау стилін қалыптастыру. Бұл курста студенттер Python тілінің негізгі принциптерін біледі: аудармашы кодты қалай орындайды, айнымалылар мен деректерді сақтайды, өзіндік деректер түрлері мен функциялары қалай анықталады. Қазіргі адам кездестіруі мүмкін нақты міндеттер және оларды Python тілінің көмегімен шешу әдістері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Пән 3
    Несиелер: 5

    Қосымша білім беру бағдарламасы білім алушының кәсіптік қызметіне қатысы жоқ салаларда (студенттің таңдауы бойынша) қосымша құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Аналитикалық геометрия
    Несиелер: 5

    Аналитикалық әдісті қолдана отырып жазықтықтағы және үш өлшемді кеңістіктегі қарапайым геометриялық нысандар мен фигураларды зерттеу. Олардың қатарына жазықтықта 1-ші ретті алгебралық сызықтар-түзулер, сондай-ақ 2 - ші ретті сызықтар-эллипс, гипербола және парабола жатады. Үш өлшемді кеңістікте 2-ші ретті түзулер, жазықтықтар және беттер зерттеледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Бір айнымалы функцияны математикалық талдау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: болашақта білім беруге мүмкіндік беретін теориялық негіздерді құру және Математикалық және жаратылыстану ғылымдарының, сондай-ақ кәсіби циклдердің басқа пәндерін меңгеру үшін қажетті жалпы мәдени және кәсіби құзыреттерді қалыптастыруға ықпал ететін ғылыми-зерттеу, жобалау және педагогикалық қызметті жүзеге асыру болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Білім берудегі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Білім беруді ақпараттандырудың қазіргі концепциялары мен бағдарламалары туралы; информатиканы оқыту үшін бағдарламалық қамтамасыз етудің қазіргі заманғы нарығы туралы, соның ішінде желілік қоғамдастықтар, әлеуметтік; информатика мұғалімінің ақпараттық мәдениеті және оның құрамдас бөліктері туралы білу.Кәсіби есептерді шешу үшін АКТ қолдана білу; ақпараттық және компьютерлік технологиялармен жұмыс істей білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Математиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты мен міндеті:Болашақ математика мұғалімдерінің кәсіби шеберлігін қалыптастыру. Студенттерді жаңа технологияларды қолдана отырып, математика есептерін шешуге үйрету. Оқытудың заманауи технологияларын енгізу. Математиканы оқытудың жүйелік-кәсіби әдісі. Оқытуды технологияландыру. Математика сабақтарын жобалау. Проблемалық оқыту технологиялары. Оқытудың заманауи жобалық технологиялары. Сыни ойлауды дамыту технологиялары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Компьютерлік графика және мультимедиа
    Несиелер: 5

    Бұл пән сандық растрлық және векторлық кескіндерді өңдеу, орнату, сүзу, орналасу, арнайы эффекттер және т. б. принциптерін зерттейді.Студенттердің логикалық ойлау дағдыларын қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Tәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттер санасында тәрбие теориясының негізін қалыптастыру,мінез-құлқын тәрбиелеу,қоғамдағы тәрбиенің мәнін дұрыс түсінуге және тұлға бойында дұрыс қалыптастырудың жолдарын таба білуге қалыптастыру.Міндеттері: Мектептің тұтас педагогикалық үрдісіндегі тәрбие жұмысын басқаруды, тәрбиенің қазіргі жаңа технологияларын қолдануды, ұйымдастыру, жоспарлау дағдысы мен тәжірибелік біліктілікті қалыптастыру;өзіндік шығармашылық мүмкіндіктерін көтеруге ынталандыру; саналы түрде педагогикалық шеберлікке мақсаттандыру; педагогикалық білімін, біліктілігін, дағдысын тереңдету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Пән 4
    Несиелер: 5

    Қосымша білім беру бағдарламасы білім алушының кәсіптік қызметіне қатысы жоқ салаларда (студенттің таңдауы бойынша) қосымша құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу білім беру мүмкіндігі шектеулі жандар мен ерекше білім беруді қажет ететіндер үшін оқытуды ұйымдастыруды зерделеуге бағытталған. Инклюзивті білім беруді жүзеге асырудың әр түрлі аспектілері: тарихи даму, философиялық және нормативтік негіздер, тұжырымдамалар және білім берудің халықаралық модельдері қарастырылған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ойын бағдарламалау ортасы (логотип, Scratch)
    Несиелер: 5

    Бұл курста бағдарламалау ортасын зерттеу( логотип, Scratch), шығармашылық қабілеттерін дамыту, ойындар мен интерактивті анимациялар құру,тармақталу,циклмен танысу. Жобалар жасау, Сценарий, Кадрлар, Костюмдер, Скриптілер, Графикалық редакторлармен жұмыс жасауды үйрену

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Информатиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерге қазіргі мектепте жүзеге асырылатын информатиканы оқытудың әдістемелік жүйесін беру; курстың мақсатын, мазмұнын, құру жүйесін, оқу процесін ұйымдастырудың әдістері мен түрлерін, оқытудың заманауи құралдарын ашу. Курс мазмұны: мектепте информатиканы оқытудың әдістемесі мен технологиясын, оның қазіргі жағдайы мен даму перспек-тиваларын, информатиканы мектеп пәндері ретінде қарастырады. Мектепте информатиканы оқытудың жеке әдістемесі. Ақпараттық білім беруді ұйымдастыру. Информатика бойынша мектеп оқулықтарын талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Критериалды бағалау технологиясы
    Несиелер: 5

    Бұл курсты оқу студенттің мектепке дейінгі білім беру мекемесінде жүзеге асыратын тәрбие мен оқытудың мазмұны мен әдістерін, оны жүзеге асырудың формалары мен құралдарын, педагогикалық қызметтің мақсаттары мен мазмұнына сәйкес бағалау құралдарын критериалды бағалау технологиясын меңгеруіне мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Математика есептерін шешудің әдістемелік негіздері
    Несиелер: 6

    Бұл курс мәтіндік тапсырмаларды шешудің стандартты әдістерін, сондай-ақ тестік тапсырмалардың ерекшелігін ескеретін және неғұрлым "қысқа" жолмен жауап алуға мүмкіндік беретін ұтымды әдістерді қамтиды. Теңдеулерді, теңсіздіктерді және теңдеулер мен теңсіздіктер жүйелерін шешудің арнайы әдістері және параметрлі есептер қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Математиканы оқыту теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: сыни ойлауды қалыптастыру және студенттердің МОТӘ мәселелеріне деген қызығушылығын дамыту, математиканы оқытудың теориялық негіздерін игеру, оқытудың жаңа технологияларымен танысу, болашақ мұғалімдердің рефлексивті пәндік іс-әрекетке негізделген репродуктивті және жергілікті модельдеу сипатындағы практикалық дағдыларын қалыптастыру және дамыту. Міндеті: Математика мұғалімінің кәсіби қасиеттерін қалыптастыру. Оқу материалын ұсыну әдістері мен оқу сабақтарын ұйымдастыру формаларын өз бетінше таңдау және талдау мүмкіндігін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Стандартты емес есептерді шешу бойынша практикум
    Несиелер: 3

    Бұл пәнді оқу стандартты емес есептерді шешуге дағдылануға мүмкіндік береді. Пәннің міндеті:студентті стандартты емес есептің математикалық моделін құруға және алынған мәліметтерді талдауға үйрету; оларды стандартты емес есептерді шешу бойынша білім мен білік жүйесімен қаруландыру; басқа пәндерді оқу кезінде және кәсіби қызметінде математикадан білімдерін қолдануға үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Олимпиадалық есептерді шешу
    Несиелер: 3

    Мақсаты: математикадан әртүрлі типтегі олимпиадалық есептерді шешу әдістерін меңгеру. Міндеті: студенттерді олимпиадалық есептерді шешудің жалпы әдістерімен, күрделілігі жоғары деңгейдегі математикалық есептерге тән ерекшеліктермен, матема-тикалық олимпиадаларды ұйымдастыру және өткізу әдістемесімен таныстыру; есеп шартын талдау, шешім нұсқаларын іздеу дағдыларын қалыптастыру және пысықтау,болашақ мұғалімнің математикалық мәдениетін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Математикалық логика және дискретті математика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерді математикалық алгебра, дискретті анализ, жиындар теориясы және комбинаторика сияқты негізгі ұғымдармен таныстыруға арналған. Курстың қысқаша мазмұны: Математикалық логика және дискретті математика курсында комбинаторика, модульдік арифметика және математикалық логика туралы кейбір ақпараттар қарастырылады. Бұл ғылым қазіргі информатика мен математиканың іргелі негізі болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Математика есептерін шешуге арналған практикум (геометрия, стереометрия)
    Несиелер: 6

    Мақсаты: заманауи тұлғаны қалыптастыру, сабақтан тыс іс-әрекетті ұйымдастырудың заманауи әдістерін, құралдары мен формаларын практикалық меңгеру деңгейін арттыру арқылы студенттің пәндік құзыреттілігін дамыту. Негізгі міндеттері: білім алушылардың үнемі өзін-өзі дамытуы, физикалық және рухани күштердің өзін-өзі жүзеге асыруына қажеттілігін дамыту, жетілдіру және қалыптастыру; білім алушылардың геометриядан, стеореметриядан есептермен қызықтыру; геометриядан есептер шығару практикумының орны мен бағытын анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    Бұл оқу курсы заманауи білім беруді басқарудың теориялық және әдіснамалық негіздерімен, қазіргі кезеңдегі Қазақстандағы және шетелде білім беру жүйесін дамытудың стратегияларымен, білім беру ұйымын басқарудың нормативтік-құқықтық негіздерімен, білім беру ұйымындағы өзгерістерді басқарудың жалпы принциптерімен, маркетингтік қызметпен, педагогикалық ұжымды басқару проблемаларымен танысуды болжайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Математикалық логикаға кіріспе
    Несиелер: 5

    Пән мақсаты: математикалық логика саласында жүйеленген білімді, математика негіздері мәселелері және оларды шешудегі математикалық логиканың рөлі туралы түсініктерді қалыптастыру; логикалық ойлауды, логикалық мәдениетті, логикалық интуицияны дамыту. Ол келесі бөлімдерден тұрады: сөйлемдер алгебрасы, сөйлемдерді есептеу, предикаттар логикасы, предикаттарды есептеу, логикалық есептерді шешу әдістері, алгоритмдер теориясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Робототехника негіздері (мектеп базасында)
    Несиелер: 5

    Мақсаты:студенттерді LEGO фирмасы әзірлеген EV3 микропроцессорлы роботтары және LabView бағдарламалық қамсыздандырумен қамтылған LegoMindstorms конструкторы негізінде «Робототехника» курсын іске асырудың теориялық және тәжірибелік негіз-дерін қалыптастыру. Міндеті:робототехника жайлы түсінікті қалыптастыру;бағдарламаны үйрету арқылы студенттердің таным-дық,біліктілік қабілеттерін дамыту;орта мектепте робототехникалық пәндерді қалыптастыру және қолдану туралы теориялық және практикалық-әдістемелік құзыреттерді жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ақпараттық жүйелер мен желілер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты мен міндеттері: білім алушыларды қазіргі заманғы ақпараттық жүйелер мен технологиялардың негіздерімен, олардың даму үрдістерімен, ақпаратты түрлендіру үдерістерімен таныстыру; студенттерді қазіргі заманғы ақпараттық жүйелерді, технологияларды, компьютерлік құралдардың және ұйымдастыру техникасының әртүрлі түрлерін кәсіби қызметінде қолдануға дайындау; ақпараттық алмасу желі қызметтерінің тәртібін зерделеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дифференциалдық теңдеулердің жуық шешімдері
    Несиелер: 5

    Мақсаты мен міндеті: дифференциалдық теңдеулерді жуықтап шешудің әдістерін зерттеу. Студенттерге жуықтау әдістері туралы ақпарат беру. Итерациялық әдістерді қарастыру және итерациялық әдістердің жинақтылығы үшін жеткілікті шартты анықтау. Студенттерді жиі қолданылатын жуықтау әдістерін қолдана отырып, қарапайым дифференциалдық теңдеулердің сандық шешімін табуды үйрету. Нақты мысалдардың көмегімен білімдерін бекіту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Математиканың есептеу әдістері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Студенттердің қолданбалы есептерді, математикалық модельдеу есептерін, нəтижелердің дəлдік бағаларының сандық əдістері туралы жүйелендірілген формадағы түсініктемелерді қалыптастыру, таным үрдісінде пайда болатын математикалық есептерді ЭЕМ-ның көмегімен шешудің есептеу алгоритмдерін кұрып, қолдана білуге дайындау. Міндеті– студенттерде қолданбалы есептерді шешудің жуықтау әдістері, математикалық модельдеу әдістері жайындағы түсінікті жүйелі түрде қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ықтималдықтар теориясы және комбинаторика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Ықтималдылықтар теориясының негізгі ұғымдарын, заңдарын, теорияларын қолданып, есепті шешу әдістерін меңгеру; ғылыми көзқарас пен логикалық ойлау қабылетін қалыптастыру; математикалық интуицияны дамыту. Міндеті: Комбинаторика элементтері және шекті, саналатын нәтижелері бар тәжірибелердің ықтималдық модельдерін құру; ықтималдықтар теориясының заңдарын, математикалық анықтамаларын, тәжірибелік нәтижелерін қолдана отырып, ықтималдықтар теориясы мен комбинаторика заңдарын практикалық есептер шығаруға қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дифференциалдық теңдеулер
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-студенттерді бірінші, екінші және жоғары ретті дифференциалдық теңдеулерді шешудің негізгі ұғымдары мен әдістерімен, дифференциалдық теңдеулердің әртүрлі қосымшаларымен, дифференциалдық теңдеулер жүйесімен және шешу әдістерімен таныстыру болып табылады. Курстың міндеті: қарапайым дифференциалдық теңдеулер мен дербес туындылы дифференциалдық теңдеулер теориясының негіздерін зерттеу, жаратылыстанудың әртүрлі салаларында кездесетін нақты дифференциалдық модельдерді зерттеуде осы білімді қолдана білу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Компьютерде машықтану және робототехника
    Несиелер: 5

    Мақсаты:Студенттерге робот техникасының негіздерін, робот құрастырудың әдіс-тәсілдерін үйрету, меңгерту. Студенттердің роботтармен тапсырмаларды кәсіби деңгейде орындау дағдыларын қалыптастыру. Міндеті: Робот техникасының негіздері, пайдалану салалалары, түрлерімен,робот техникасының тарихымен, робот құрастыруға арналған жиынтықтармен таныстыру. Роботтың негізгі үлгісін құрастыру. LEGO MINDSTORMS EV3 жинағы. LEGO Digital Designer бағдарламасында роботтың негізгі үлгісін модельдеу. Моторлар және датчиктер. Датчик түрлері. Роботты бағдарламалау және тестілеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Сандық әдістер
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Студенттерді сандық алгоритмдерді құру принциптерімен таныстыру, соның негізінде есептерді сандық шешудің ең ұтымды стратегиясы жүзеге асырылады. Міндеттері: студенттерді есептерді жуықтап,сандық шешу әдістерін және алынған нәтижелерді талдауды, есеп шығарудағы есептеудің алгоритмдерін құру әдістерін шебер қолдануға үйрету. Әр түрлі есептеу есептерін шешуді автоматтандыруға арналған математикалық компьютерлік жүйені игеру, қолданбалы есептерді шешуде жаппай аналитикалық есептеулер мен түрлендірулерді орындау мүмкіндігін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • ЭЕМ компьютерлік желілері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерді есептеу жүйелерімен және компьютерлік желілерімен таныстыру. Компьютерлік желіні құру мен жобалау тәсілдерін, желілік бағдарламаларды қондыруды үйрету. Міндеті: Компьютерлік желілер түсінігі, КЖ құру негіздері, желілік шешімдерді стандарттау, КЖ аппараттық құрылғылары, жергілікті желілерді құру технологиясы мен олардың жұмысы, ауқымды желілерді құру технологиясы мен олардың жұмысы, желілік бағдарламалық жабдықтар жайлы қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Интернеттегі бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студентке Web-программалау,Web-сайттар мен мәліметтер қорларының Web-интерфейстері үшін JavaScript, VBScript,PHP тілдерінің мүмкіндіктерін меңгерту. Міндеті:WEB-парақ құруға арналған интернет-программалаудың аппараттық құралдарының негіздерін оқыту, WEB-парақтардың базалық элементтерін (мәтін, графикалық бейнелер, дыбыс, анимация) жасау мүмкіндік-терімен, интернет желісінде ақпараттық технолоиялардың қолданылу мүмкіндіктерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
    Несиелер: 5

    Мақсаты:кез-келген ықтималды-статистикалық жүйелер туралы жалпыланған білім алу, олардың құрылысы мен жұмыс істеуінің жалпы заңдылықтарын анықтау. Міндеттері: Жаппай біртекті кездейсоқ құбылыстардың ықтималдық-статистикалық заңдылықтарын, негізгі анықтамалар мен теоремаларды, кездейсоқ оқиғаларды, оқиғалар алгебрасын, ықтималдықтың классикалық анықтамасы мен статистикалық анықтамасын, оқиғалардың толық тобын,толық ықтималдық формуласын, Байес формуласын, комбинаторика элементтерін, кездейсоқ шама және оның сандық сипаттамаларын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Есептеу жүйелерінің архитектурасы және бағдарламалық жасақтамасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты:студенттердің компьютердің құрылымы мен жұмыс істеуінің физикалық негіздері,есептеу жүйелерінің аппараттық және бағдарламалық жасақтамасы саласында кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру. Міндеті:болашақ мамандарды компьютердің құ-рылысы мен жұмыс істеуінің физикалық негіздерімен, заманауи компьютердің архитектурасымен, есептеу жүйелерін бағдарла-малық қамтамасыз ету түрлерімен таныстыру; бағдарламалық жасақтаманы орнату және қолдану,компьютерге техникалық қызмет көрсету, жергілікті желіні, сайт ұйымдастыру және басқару үшін қажетті практикалық дағдыларды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Математикалық модельдеу
    Несиелер: 6

    Мақсаты мен міндеті:Студенттерді сандық оқыту әдістерін және математикалық модельдеуді жүйелі және толық таңдаудың негізгі принциптерімен таныстыру. Сызықтық және сызықтық емес бағдарламалық есептерге арналған модельдер құру, олардың максималды және минималды мәндерін табу, сонымен қатар көлік, бүтін бағдарламалау есептерімен танысу, ойын теориясының мәселелерін шешу және математикалық статистика элементтерімен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Кәсіби-педагогикалық практика - 8 апта
    Несиелер: 8

    Кәсіби дағдыларды қалыптастыру және кәсіби педагогикалық қызмет тәжірибесін игеру; Педагогикалық шеберлік негіздерін меңгеру; педагогикалық шығармашылыққа деген ынтаны нығайту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Есептеу әдістері және компьютерлік модельдеу
    Несиелер: 6

    Мақсаты: Студенттерді математикалық және компьютерлік модельдерді құру, есептеу экспериментінің жоспарын құру, модельдеу нәтижелерін өңдеу принциптерімен таныстыру. Техникалық нысандарға дәл келетін имитациялық модельдеу технологияларына баса назар аударылады. Курстың қысқаша мазмұны: заманауи компьютерлік жүйелер визуалды объектіге бағытталған модельдеу құралдарын кеңінен қолдануға мүмкіндік береді. Пәнді оқу кезінде студенттер компьютерлік модельдеуге арналған қолданбалы бағдарламалар пакеттерін(MathCad;MATLAB,т.б) меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Код ON1

    Гуманитарлық, әлеуметтік-экономикалық, жаратылыстану ғылымдары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы және құқықтық мәдениет саласындағы ғылыми-теориялық білім негіздерін меңгерген

  • Код ON2

    Математика мен информатиканың фундаментальды бөлімдері теориясының негіздерін меңгерді.

  • Код ON3

    Орта мектеп педагогикасын, орта білімнің құрылымы мен мазмұнын, адамның жас ерекшелік физиологиясы мен психологиясын біледі;

  • Код ON4

    Кәсіби қызметте бағдарламалаудың әртүрлі тілдері мен технологияларын қолдана алады.

  • Код ON5

    білім алушыларда логикалық ойлау, есептеу және графикалық дағдылар, пайымдауларды дәлелдеу және пайымдауды жүргізе білу, гипотезаларды тұжырымдау, математикалық модель құру, қолданбалы есептерді шешуді қалыптастырады,

  • Код ON6

    Математика және информатика саласында кең ой-өрісі мен ойлау мәдениеті бар жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін базалық білімді меңгерген.

  • Код ON7

    АКТ, зертханалық жабдықтар мен басқа да техникалық оқыту құралдарын қолдана отырып, кәсіби қызметтегі міндеттерін шеше алады

  • Код ON8

    математика мен информатиканың теориялық және эксперименттік негіздері және оларды оқыту технологиялары білімін қолданады,

  • Код ON9

    Мемлекеттік тілде және ұлтаралық қатынас тілінде әлеуметтік-тұрмыстық, кәсіби және ғылыми қарым-қатынас салаларында қарым-қатынас жасауға қабілетті, шет тілдерінің бірін біледі.

Top