Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01560 География в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Академиялық жазу
    Несиелер: 3

    Студенттер академиялық салаға қатысты мемлекеттік, орыс және шет тілдерін қолдану саласындағы коммуникативтік құзыреттіліктерді қарастыра алады. Мемлекеттік, орыс және шетел тілдері материалдарында прагматикалық ойлау дағдыларын қалыптастыру, тілдің нұсқалық бірліктерін талдай білу және коммуникацияның мақсаттары мен шарттарына байланысты қажетті бірлікті дұрыс таңдауды жүзеге асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы білім беру мазмұнын жаңарту тұжырымдамасының негіздері
    Несиелер: 4

    Инновациялық технологиялар және олардың қазіргі заманғы оқыту әдістемесіндегі маңызы. Жалпы білім беру мекемелерінде Қазақстан тарихы бойынша оқу үдерісін ақпараттандыру. Инновациялық технологиялар жабдықтары. Тарихи білім беру субъектілерінің ақпараттық-коммуникациялық сауаттылығы мен құзыреттілігі. Тарих сабағында инновациялық технологияларды (АКТ) қолдану. Білім беру үрдісінің әртүрлі кезеңдерінде инновациялық технологияларды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Латын жазуы негізіндегі қазақ әліпбиі
    Несиелер: 3

    Латын графикасы негізінде қазақ сөздері мен сөз тіркестерінің фонетикалық ерекшеліктерін есепке ала отырып, қазақ дыбыстарының қалыптасуын білу және түсіну. Латын әліпбиі негізінде сауатты жазу дағдыларын дамыту. Латын графикасын қолдану арқылы қазақ тіліндегі мәтіндерді оқу үшін практикалық дағдыларды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мұхтартану
    Несиелер: 3

    М.О. Әуезовтің өмірі мен қызметі зерттеледі; жазушының шығармашылығын талдау, оның өмірбаянын шығармашылық тұрғыдан талдайды; Абайтану ғылымының құрушысы ретінде; «Манас» жырының зерттеушісі М.Әуезовті көрнекті қоғам қайраткері ретінде таныстыруы. Әуезовтің әдеби мұрасын әлемдік және шығыс әдебиетіне талдау дағдылары дамып келеді. Отансүйгіштік пен елге деген сүйіспеншілігін дағдыландыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы жертану
    Несиелер: 4

    Қоршаған ортаны оңтайландыру мақсатында географияның мәні және Жердің планетарлық қасиеттері, табиғаттағы заңдар мен заңдар туралы білім және түсінік. Эволюция, тұтастық, ырғақ, геожүйедегі зат пен энергия циклдерінің заңдылықтары. Сондай-ақ ландшафт және ландшафт сферасы, физикалық географиядағы зерттеу әдістері мен ғылыми бағыттар туралы ілім. Түсіну - пәннің тұжырымдамалық - категориялық аппараты; геожүйелер мен табиғи кешендердің қалыптасуы, дамуы және саралануының жаһандық және аймақтық заңдылықтары туралы білім жүйесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Пән мен тілді біріктіре оқыту
    Несиелер: 3

    Шет ел тілін оқыту басқа пәндерді оқыту құралы ретінде. Тілді үйрену кез-келген пәндік саладан, шет тіліндегі пән сабағынан өтеді. Сонымен бірге, бұл студенттердің ана тілінде қарым-қатынас жасау қажеттіліктері мен қабілеттерін қайта қарастыруына ықпал етеді. Әр түрлі тақырыптардағы жұмыс белгілі бір терминдерді, белгілі бір тілдік конструкцияларды білуге мүмкіндік береді, бұл оқушының сөздік қорын пәндік терминологиямен толықтыруға ықпал етеді және оны білім мен дағдыларды одан әрі зерттеуге және қолдануға дайындайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Географияға кіріспе
    Несиелер: 3

    Негізгі географиялық ұғымдарды, заңдылықтар мен заңдылықтарды зерттеу және қайталау; Географиялық карталармен жұмыс жасау дағдыларын бекіту, оқу дағдылары географиялық карталар; Өз бетімен жұмыс жасау дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру. Табиғат көріністерін тұтас жүйе ретінде шоғырландыру, яғни. Үздіксіз даму мен өзара әрекетте болатын өзара байланысты және өзара әрекеттесетін процестер мен құбылыстар кешені.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қоғамдық сананы жаңғырту және оның өзекті мәселелері
    Несиелер: 3

    Философиялық білімнің дамуы мен генезистің ерекшеліктерін талдау; ұлттық тарихтың негізгі оқиғалары. Тарихи-мәдени дамудың үздіксіздігі мен сабақтастығы процесін бейнелейді. Тарихи тәжірибені, рухани мұраны және ұлттық дәстүрлерді құрметтеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Абайдың өмірі мен шығармашылық жұмысы оқылады. Абай – Қазақ әдебиетінің классикасы. Абай – ұлттық жазбаша әдебиеттің негізін қалаушы. Абай салған дәстүр және оның ұлттық әдебиетті дамытудағы рөлі, отансүйгіштік пен елге деген сүйіспеншілігімен поэзиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Геология
    Несиелер: 3

    Геологиялық зерттеу әдістерімен, жердің құрылымы мен жасы туралы алғашқы мәліметтермен танысу; экзогендік және эндогендік процестер; жер қыртысының негізгі құрылымдық элементтері және олардың даму заңдылықтары; қазіргі тектоникалық ұғымдар; геологиялық зерттеудің негізгі әдістерін білу, жер қыртысының материалдық құрамы - минералдар мен тау жыныстары және олардың пайда болуы мен эволюциясы туралы алғашқы мәліметтер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Заманауи педагогика
    Несиелер: 4

    Заманауи педагогика білім берудің жаңартылған бағдарламаға сәйкес білім мазмұнын анықтайды. Педагогикадағы теория мен әдістеменің ғылыми тұжырымдамаларын қолданады. Қазіргі жаңартылған бағдарламаға сүйене отырып мектепте оқытудың жаңа технологияларын қолданады. Оқу үрдісінің тиімділігі мен оның әдіснамалық тиімділігін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Геотектоника негіздері
    Несиелер: 3

    Жердің ішкі құрылысының мәнін, терең геодинамикалық процестер мен оларды зерттеу әдістерін, жер қыртысы мен литосфераның негізгі құрылымдық элементтерін, олардың пайда болу және даму заңдылықтарын, тектоникалық аудандастырудың негізгі қағидаларын және тектоникалық карталарды құру әдістерін білу және түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жер климаты
    Несиелер: 5

    Студенттерде Жердің әртүрлі аймақтарындағы метеорологиялық процестер және олардың атмосфералық айналымға, ауа-райы мен климатқа қалыпты және жоғары ендіктердегі әсері туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Сонымен қатар атмосфераның құрылымы, Жердің радиациясы, жылу және су балансы, жалпы атмосфералық айналым процесі, ылғалдың булануы және конденсация процестері, жауын-шашын, қауіпті метеорологиялық құбылыстар және олармен күресу шаралары, климат және олардың факторлары туралы қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік дағдылары және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері/
    Несиелер: 3

    Басқару дағдыларын меңгеру, еңбек нарығын жоспарлау, ұйымдастыру және болжау; еңбек нарығын басқару принциптері мен әдістері; теория мен практиканы дамытудағы жинақталған тәжірибені, Қазақстанда кәсіпкерлікті дамыту тәжірибесін ескере отырып, кәсіпкерлік механизмі; кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру әдістемесі мен бизнесті жоспарлау қағидаларында жаңа еңбек жағдайларына дайын болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Метеорология және климатология
    Несиелер: 5

    Атмосфера және ондағы болып жатқан физикалық-химиялық процестер туралы ғаламшарымыздың ауа-райы мен климатын қалыптастыратын негізгі білім алу; Тарих бойында Жер климатының қалыптасуы мен табиғи құбылыстарын, қазіргі кезеңдегі антропогендік факторлардың рөлін анықтайтын астрономиялық, геофизикалық және географиялық факторларды зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Топография және жер бедерінің бағдары
    Несиелер: 5

    Жергілікті жерді бағдарлауды үйрену, яғни айналадағы заттар мен көкжиектің бағыттарына қатысты орналасқан жерді анықтау, координаттарды табу. Әр түрлі табиғи құбылыстарды және бағдарлауды, сонымен қатар саяхат барысында және күнделікті өмірде сенімділікті сезіну, әртүрлі бағыттағыштар мен жол карталарын шебер пайдалану, көшелер мен жеке ғимараттардың карта сызбаларын оңай түсіну дағдыларына ие болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономика және құқық негіздері
    Несиелер: 3

    Қазіргі қоғамдағы экономика мен құқықтың орны мен рөлін, қоғам мен мемлекеттің құқықтық мәселелерін білу, заң, құқықтық жүйе, құқықтық түсінік, қоғамның құқықтық мәдениеті туралы түсінік алу. Қазақстан Республикасының құқықтық жүйелерін, қазіргі заманғы қазақстандық заңнаманы және практикалық мақсаттарда командада және кәсіпкерлік іс-әрекетінде қолдану толық түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 3

    Қоршаған ортаға (өнеркәсіптік, тұрмыстық, қалалық) адамның өзара қауіпсіз өзара әрекеттесуінің негіздерін білу және қауіпті және өте қауіпті жағдайларда теріс факторларды қорғау. Төтенше жағдайлардағы жағдайды бағалау және кәсіптік білім мен дағдыларды практикада қолдану. Тұрақты даму тұжырымдамасын, 21-ші ғасырдың тұрақты даму стратегиясын, Қазақстан Республикасының экологиялық саясаты, экологиялық білім беру және білім беру және экологиялық мәдениетті қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектеп дамуының физиологиясы
    Несиелер: 3

    Оқушының жасына байланысты ерекшеліктері, оқу процесін ұйымдастыруға қатысты гигиеналық ұсыныстар қарастырылады; организмнің типологиялық ерекшеліктері. Оқушылар денесінің дамуының негізгі биологиялық заңдылықтары туралы дұрыс диалектикалық түсінік қалыптасады; психикалық процестердің физиологиялық механизмдерін және сөйлеудің физиологиялық негіздерін білу; баланың мінез-құлқының психофизиологиялық аспектілерін, мидың аналитикалық және синтетикалық белсенділігін, эмоциялар, мотивация, есте сақтау және сөйлеу қабілеттерін талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Картография топография негіздерімен
    Несиелер: 5

    Жалпы географиялық және тақырыптық карталардағы құбылысты бейнелеудің картографиялық әдістерін зерттеу, карталар мен атластарды жалпылау және жіктеу. Басты назар топографиялық, жалпы географиялық және тақырыптық карталарды (картографиялық зерттеу әдісінде) қолдануға бағытталған. Картографиялық проекцияларды қарастыру, таңдауға әсер ететін факторларға, әртүрлі проекцияға тән бұрмалау түрлеріне және олардың картаға түсетін аумақта таралу сипатына арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инклюзивтік білім беру
    Несиелер: 4

    Инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың модельдері мен нормативтік-құқықтық базасын зерделейді. Ол мүгедектігі бар әртүрлі санаттағы балалар үшін инклюзивтік білім беруді ұйымдастыру үшін жағдайлар жасайды, ол балаларды жалпы білім беру үдерісінде сенсорлық, қозғалтқыш, интеллектуалды бұзылулар, эмоционалды-сауық саламен қамтуды сипаттайды. Инклюзивті білім беру процестерін басқарудағы сыни ойлау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Геоморфология
    Несиелер: 6

    Рельефтің пайда болу процестері, рельеф формалары және олардың табиғи процестерге әсері, оның пайда болуы, эволюциясы, динамикасы туралы білу. Экзогендік және эндогендік факторлардың өзара әрекеттесуінің күрделі жүйесі ретінде Жер бедері ерекшеліктерінің мәнін түсіну. Курстың мазмұнында көрсетілген мәселелерді бағдарлай білу; геоморфологиялық схемалармен және карталармен жұмыс. «Геоморфологияны» зерделеу студенттердің келесі пәндердің мазмұнын игеру кезінде алған білімдері мен дағдыларына негізделген: «Жалпы география», «Геология», «Метеорология климатология негіздерімен».

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі заманғы экзогенді процестер
    Несиелер: 6

    Жер бетіндегі рельеф формаларының түзілуіндегі тау жыныстардың әсері және геолго-геоморфологиялық үдерістер. Беткейлік процестер мен шөгу. Бедер түзілуіндегі эндогендік және экзогендік үдерістердің рөлі. Эрозия және аккумляция өзен аңғарының құрылысы. Эрозияның ландшафт динамикасына әсері. Карстық процестер мен рельеф формалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақстанның физикалық географиясы
    Несиелер: 5

    Қазақстан табиғатының ерекшеліктерін және оның қалыптасуының негізгі заңдылықтарын зерттеу; территорияны, тектоникалық және геологиялық құрылымдарды, рельефті, климатты, ішкі суларды, топырақ өсімдік жамылғысын, жануарлар әлемін, табиғи аймақтарды, физикалық-географиялық аудандастыруды зерттеу. Қазақстанның табиғаты туралы толық түсінік беру және оның әртүрлілігін ашу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақстанның киелі жерлер географиясы
    Несиелер: 6

    Қазақ халқының жадында мәңгі сақталатын және ұлттық бірлік пен қайта тірілудің нышаны ретінде қызмет ететін табиғи және мәдени мұраның ерекше ескерткіштерінің; «Қасиетті» таулар, үңгірлер, өзендер, табиғи шекаралар, ежелгі қоныстар, ерекше табиғи құбылыстар орындарыныңмәнін білу және түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жалпы және жасерекшелік психологиясының негіздері
    Несиелер: 3

    Әртүрлі жастағы балалар дамуының үлгілері, олардың мінез-құлқының ерекшеліктері мен механизмдері, ақыл-ой дамуының заңдылықтары, психикалық процестердің жас ерекшелігі, білім беру үдерісінің құрылысында балалардың жеке қасиеттерін ескермей қарастырады. Бұл сізге ғылыми талдау әдістерін меңгеруге, мектептегі өз тәжірибелерін шығармашылық талқылауға, жас психологиясының әдістері, оның балаларды тәрбиелеу мен тәрбиелеудің маңыздылығына мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қызмет көрсету географиясы
    Несиелер: 6

    Қызмет көрсету саласы, оның дамуының аумақтық ерекшеліктері және оны зерттеуге географиялық көзқарас туралы түсініктерін қалыптастыру. Жалпы және өңірлік экономика секторы саласындағы білімді жүйелендіру; әлеуметтік инфрақұрылым, сауда, тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық, денсаулық сақтау, ағарту, мәдениет, көлік, байланыс және телекоммуникация, қаржы жүйесі сияқты қызмет көрсету саласының кіші салаларын егжей-тегжейлі зерделеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы
    Несиелер: 6

    Материктер мен мұхиттар табиғатының жалпы географиялық заңдылықтарын, жекелеген материктер табиғатындағы басты ерекшеліктерін; Материктер мен мұхиттардың табиғатына кеңістік жіктелу заңдылықтарын, құрлық пен мұхиттағы геоэкологиялық мәселелерді талдаудың негізгі тәсілдері. Материктер мен мұхиттар ірі табиғи объектілер. Дүние бөліктері. Әлемдік мұхиттар. Солтүстік Америка. Оңтүстік Америка. Африка. Австралия.Антарктида табиғаты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Түркістан облысының киелі жерлер географиясы
    Несиелер: 6

    Түркістан облысындағы ата-бабалар үшін арнайы ескерткіштері, қорғандар мен жерлеу орындары, діни ғибадат объектілері, ұмытылмас шайқастар орындары, ұлы адамдардың өмір сүру орындары сияқты табиғи ландшафтық нысандарды дамыту, кесенелер, храмдар және басқа да мәдени-тарихи мұраның ескерткіштерін, қасиетті орындармен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Топонимика
    Несиелер: 3

    Географиялық атаулардың пайда болуы мен мағынасының ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру мысалында оқушылардың географиялық ойлауын дамыту; топонимдердің жазылуы мен айтылу ережелерін оқып үйрену. Топонимдердің орфографиялық және айтылу заңдылықтарын, географиялық атаулардың әртүрлілігін анықтайтын факторларды зерттеу; Табиғи аумақтық және су атауларын зерттеу; Географиялық номенклатураның қалыптасуы мен өзгеру мәселелерін қарастыру; Жердің әр түрлі аймақтары мен халықтарының жергілікті географиялық атаулары туралы түсінік қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дүние жүзінің экономикалық, әлеуметтік және саяси географиясы
    Несиелер: 6

    Дүние жүзінің экономикалық, әлеуметтік және саяси географиясын оқып білу. Мемлекеттік рәміздер, Дүние жүзі елдерінің астаналары. Дүние жүзі елдерінің территорияларының қалыптасуына әсер етуші негізгі оқиғалар. Дүние жүзі елдерінің аймақтық одақтары. Елдердің экономикалық-географиялық жағдайы. Елдің табиғи жағдайы мен ресурстары. Негізгі демографиялық көрсеткіштер, халықтың этникалық құрамы. Шаруашылықтың маманданданған салалары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Географияны жаңаша мазмұнда оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Оқу-тәрбие процесінің шығармашылықпен терең ойластырылған көптеген фактроларының үйлесімділігін, оқыту мен тәрбиенің тиімділігін қамтамасыз ететін құрамдас бөлігі. Педогоикалық технологияның артықшылығы және басқа технологиялардан айырмашылығы, қажетті мәліметтермен демек қоғамдағы үстеме өндіріспен байланыстылығымен ерекшелене түседі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Географиялық үлгілеу
    Несиелер: 4

    Географиялық үлгілеу салалық (метеорологиялық, гидрологиялық тағы да басқалары); аумақтық қамтуы бойынша — ғаламдық, аймақтық және жергілікті; уақыттық қамтуы бойынша —түрлерімен танысу. Үлгілердің жеделдігі, уақыт болжау нысанымен және әр түрлі жылдамдықпен дамитын табиғи ортаның бөліктерімен салыстыру. Географиялық үлгілерді талдау, сараптық бағалау, экстраполяция және имитациялық үлгілеу әдістерін пайдалану, зерттеулердің негізінде жүзеге асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 3

    Критериалды бағалау жүйесінің негізгі педагогикалық принциптері мен құрылымы, оқыту әдістері және бағалау құралдары қарастырылады. Бағалау критерийлерін бағалау және бағалаудың заманауи әдістерін пайдаланудағы студенттердің білім деңгейін анықтау дағдыларын, әрбір оқушының жеке қабілеттерін және мүгедектігі бар балаларды ескере отырып, педагогикалық диагностикалау процедурасын ескере отырып, жеке оқу жолын қалыптастыру қабілетін дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстанның су ресурстары
    Несиелер: 5

    Қазақстан территориясындағы судың таралуы мен су айналым, су объектілеріндегі болып жатқан үрдістер,кеңістік пен уақыт негізінде болатын өзгерістер. Гидрологиялық-геологиялық заңдылықтар бойынша нақты су объектісін зерттеу. Қазақстанның көптеген гидрологиялық сипаттамаларын, гидрометриясын қолданбалы гидрология әдістері арқылы анықтап, тәсілдерін дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Экономикалық және экологиялық табиғат пайдалану
    Несиелер: 5

    Жер планетасының геосфералық қабықтарының құрылымы, құрамы және экологиялық функциялары туралы түсінік қалыптастыру саласында жалпы кәсіби және кәсіби құзіреттіліктерді қалыптастыру; адамзат қоғамы мен геожүйелердің өзара тәуелділігі, адамзаттың табиғи ортаға әсер етуімен байланысты негізгі проблемалардың табиғатының глобалдылығы мен әмбебаптылығы туралы білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Геоэкология және табиғатты қорғау
    Несиелер: 5

    Дүниеге көзқарас қалыптастыру, оның жұмыс істеуі негізінде қоршаған ортаға қатысы индустрияландырумен салыстырғанда қоғамның экологиялық ресурстарды сақтау басымдығы жатыр. Зерттеуге жататын зат геоэкологияға.Қазақстанның экологиялық ерекшеліктері табиғи ортаны. Қазақстанның антропогенез мен қоршаған ортасы. Қазақстанды геоэкологиялық аудандастыру. Қазақстанның табиғи ортасын оңтайландыру. Қоршаған орта мен табиғи ресурстар. Жануарлар мен өсімдіктер әлемін қорғау болмақ. Аймақтық деңгейдегі экологиялық жағдайы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Гидрология
    Несиелер: 5

    Студенттердің гидросферадағы процестердің ең көп кездесетін заңдылықтары туралы білімін қалыптастыру, гидросфераның атмосферамен, литосферамен, биосферамен байланысын көрсетеді. Студенттерді әртүрлі типтегі су объектілерінің географиялық таралуының негізгі заңдылықтарымен және олардың негізгі гидрологиялық және географиялық ерекшеліктерімен таныстыру. Су объектілері мен олардағы гидрологиялық процестерді шешу үшін зерттеу балық шаруашылығы және су организмдерінің тіршілік ету ортасын қорғау міндеттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Рекреациялық зерттеу әдістері
    Несиелер: 3

    Рекреациялық және географиялық зерттеулердің әдістерін игеру және қолдана білу, аумақты туристік және рекреациялық аймақтарға бөлу мүмкіндігі, ақпараттық технологиялар мен географиялық ақпаратты өңдеу, талдау және синтездеу әдістерін; Туристік-географиялық зерттеудің негізгі әдістерін меңгеру; рекреациялық география мен туризм географиясының отандық және шетелдік мектептеріндегі негізгі теориялар, тұжырымдар мен гипотезалар; даму теориясының негізгі бағыттарын білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Гоеграфиялық ақпараттық жүйелер
    Несиелер: 4

    Географиялық ақпараттық технологиялар саласындағ негізгі білімдерін шоғырландыру және кеңейту, географиялық ақпараттық жүйелер класының заманауи бағдарламаларымен жұмыс жасауда практикалық дағдыларды шоғырландыру және жетілдіру, студенттерді географиялық ақпараттық технологиялар саласындағы соңғы жетістіктермен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдіснамасы
    Несиелер: 3

    Инновациялық технологиялармен қайта тәрбиелеуге зерделейді. Білім беру ұжымының дамыту және қалыптастыру әдістемесінің заңдылықтарын анықтайды; тәрбие жұмысының әдістері, құралдарын және қабылдау әртүрлі бағыттарындағы пішінін зерделейді. Жоспарлау, ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын сыныптан тыс өткізеді, оның тәрбие процесінің тиімділігін және әдістемелік қамтамасыз етілу жағдайын зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Топырақ географиясы
    Несиелер: 6

    Топырақ жамылғысының дифференциациясының «механизмдерін» сипаттайтын физикалық-географиялық ұғымдарды, модельдер мен заңдылықтарды зерттеу. Топырақ типтерінің қалыптасуын және топырақ жамылғысында олардың таралуын бақылайтын факторларды анықтау. Біздің еліміздің және ТМД-ның топырақ жамылғысын заманауи географиялық аудандастырудың негізін құрайтын осы факторлардың иерархиялық қатынастарымен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Кәсіби тілдің әлемдік саясаттың қазіргі заманғы проблемаларын зерттеуге қажетті кәсіби тіл ретінде қарастыратын қарым-қатынас пен лингвистиканың әртүрлі салаларын зерттеу арқылы білу және кәсіби тілде халықаралық қатынастарды зерттеуде көздер мен материалдарды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің проблемаларын, оқушыны әлеуметтік-мәдени даму принциптерін қалыптастыруды білу. сөйлеу мәдениеті мен тұтастай алғанда адамның тарихи өзіндік сана-сезімі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Ғылыми және кәсіптік сөйлеудің дамуын түсіну. Мамандықтың ғылыми тілі мен тілін білу. Мәтіннің құрылымдық және семантикалық артикуляциясын түсіну. Тақырыптың ғылыми мәтіні. Мәтіннің коммуникативтік тапсырмалары. Ғылыми мәтіннің микротехникасы. Бұл және ғылыми мәтіннің жаңа мәліметтері. Мәтіндегі сөйлемнің рөлі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Биогеография
    Несиелер: 6

    Биоәртүрліліктің географиялық таралуы туралы түсінік қалыптастыру, өсімдік жамылғысының пайда болу және құрылу заңдылықтарымен танысу тұтастай алғанда планетаның жануарлар популяциясы және оның жеке аймақтары; Биогеографияның негізгі принциптерін білу табиғатты пайдалану, табиғатты қорғау, биоиндикация және экологиялық мониторинг мәселелерін шешу үшін қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Minor бағдарламасы
    Несиелер: 12

    Бұл қосымша білім беру бағдарламасы, пәндері бойынша қосымша құзыреттілік қалыптастырады. Пәнаралық және құзыреттілікті кеңейту; кішігірім шеңберде оқылатын пәндер дипломға енгізіледі, сондықтан оны жұмыс берушілер бағалайды; арнайы дүниетаным оны жұмыс берушілер бағалайды; арнайы дүниетаным қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстанның тұрақты дамуының географиялық негіздері
    Несиелер: 5

    Әлемдік экономикалық кешенді құрайтын кешеннің дамуы мен орналасуының заңдылықтары мен өзара тәуелділігі туралы экономикалық-географиялық білімді қалыптастыру. Ғылымның объектісі, пәні. Географиялық ғылымдар жүйесіндегі орны. Әлемнің саяси картасы және мемлекеттер типологиясы. Әлемдік экономиканың географиясы. Әлемдік экономика секторларының географиясы. Әлемдік өнеркәсіп. Әлемдік ауыл шаруашылығының географиясы. Халықаралық ынтымақтастық және халықаралық экономикалық қатынастар. Аймақтық география.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Тәуелсіз мемлекеттер достастығы елдерінің экономикалық және әлеуметтік географиясы
    Несиелер: 5

    ТМД елдерінің территориясының оқып білу. ТМД-ді елдерінің мемлекеттік рәміздер, ТМД елдерінің астаналары. ТМД-ді елдерінің территорияларының қалыптасуына әсер етуші негізгі оқиғалар. ТМД елдерінің аймақтық одақтары. Елдердің экономикалық-географиялық жағдайы. Елдің табиғи жағдайы мен ресурстары. Негізгі демографиялық көрсеткіштер, халықтың этникалық құрамы. Шаруашылықтың маманданданған салалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Ландшафттану
    Несиелер: 5

    Табиғи ландшафт компоненттерін және олардың табиғи кешендердің қалыптасуындағы рөлін, табиғи ландшафттың морфологиялық құрылысын, табиғи ландшафттардың бұзылу дәрежесі мен бағытына қарай жіктелуін зерттеу ландшафт негізінде адами шаруашылық қызметі, орман шаруашылығының ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Геогрфия және қоғам
    Несиелер: 5

    Халықты аумақтық қауымдастық ретінде зерттеу; елді мекендерді, олардың желілері мен жүйелерін, яғни халықтың қоныстануын зерттеу. Шетелде (Батыс Еуропада, АҚШ-та және т.б.) халықтардың географиясы және елді мекендердің географиясы тәуелсіз ғылыми пән ретінде қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Дүние жүзінің туризм географиясы
    Несиелер: 4

    Туристік-рекреациялық ресурстар, туризмді дамытудың тарихи және әлеуметтік-экономикалық алғышарттары туралы білімді қалыптастыру. Туристік және рекреациялық аймақтарға бөлудің теориялық негіздері. Туристік ағымдардың негізгі бағыттарын, туризмдегі кірістер мен шығыстарды географиялық бөлу. Әлемнің ең ірі туристік аудандары мен туристік орталықтарының сипаттамасы мен зерттеу әдістері, дамудың негізгі факторы ретінде туристік және рекреациялық қажеттіліктерді зерттеудің заманауи тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Тұрғындар географиясы
    Несиелер: 5

    Тұрғындар географиясының ғылым ретінде теориялық, әдіснамалық, әдіснамалық және қолданбалы аспектілері туралы жүйелі білімді қалыптастыру, сонымен қатар демография туралы негізгі білімді қалыптастыру; популяция туралы географиялық ақпаратты іздеуге, талдауға және қорытындылауға, сонымен қатар популяция мен елді мекендердің аумақтық ұйымдастырылуын жан-жақты зерттеуге қажетті тәжірибе мен құралдарды игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қазіргі дүние географиясы
    Несиелер: 4

    Дүние жүзі елдері туралы жалпы мәліметтер және мемлекеттердің саяси картадағы орналасқан мерзімдері мен егемендік алған уақыттары, сонымен қатар әлеуметтік-экономикалық даму деңгейлері туралы білім беру. Дүние жүзі мемлекеттерінің қазіргі замандағы саяси, діни, әлеуметтік жағдайлары кең түрде талқыланады. Дүние жүзіндегі барлық елдер әр бір дүние бөлігінде бола тұра жер шарындағы мемлекеттердің құрылуында ерекше орын алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы
    Несиелер: 5

    Аумақтық дамудың ерекшеліктері туралы білім мен түсінік қалыптастыру. Қазақстан Республикасы, қазіргі әлемдегі Қазақстанның рөлі мен орны; республиканың экономикалық-географиялық жағдайы; табиғи жағдайлар мен ресурстар; қала және ауыл тұрғындарының динамикасы, халықтың этникалық құрамы және еңбек ресурстары; экономиканың салалық құрамы және олардың сипаттамалары; әлем елдерімен экономикалық қатынастар; интеграциялық процестер; экономикалық және географиялық аудандастыру принциптері; экономикалық-географиялық аудандар (аймақтар) және олардың негізгі сипаттамалары; экономикалық-географиялық терминология және номенклатура; республиканың экологиялық мәселелері және туристік-рекреациялық ресурстар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Өндірістің техникалық-экономикалық негіздері
    Несиелер: 4

    Өндіріс туралы ұғымды білу. Өнеркәсіптік өндірістің салалық құрылымы. Өндірісті қоғамдық ұйымдастыру формалары. Өнеркәсіптік кәсіпорынның қорлары. Отын өнеркәсібі. Электр энергетикасы. Қара металдар металлургиясы. Түсті металдар металлургиясы. Химия өнеркәсібі. Орман, ағаш өңдеу және целлюлоза-қағаз өнеркәсібі. Машина жасау. Тоқыма өнеркәсібі. Құрылыс материалдарының өнеркәсібі. Азық-түлік өнеркәсібінің экономикалық ерекшеліктерін талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қазақстан ландшафты
    Несиелер: 5

    Табиғи-аумақтық кешендердің құрылымы, олардың қызмет етуі, динамикасы мен эволюциясы, табиғи және табиғи-антропогендік ландшафттармен танысу, еліміздің және ТМД аумақтарының ландшафтық аудандастырылуын қарастыру туралы білімді қалыптастыру. Табиғи-аумақтық кешендердің әртүрлілігін және олардың географиясын қарастыру. Қарым-қатынасты қалыптастыру және табиғи-аумақтық кешендердегі процестердің өзара тәуелділігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қазақстанның туризм географиясы
    Несиелер: 4

    Қазақстандағы туризм географиясының негізгі бағыттарымен, осы саладағы негізгі жетістіктермен таныстыру. Қазақстан елдерінің табиғаты, табиғи жағдайлары мен рекреациялық және туристік ресурстары, ішкі және сыртқы туристік байланыстары мен аумақтық айырмашылықтары, осы елдердің аумақтарының қалыптасу заңдылықтары және олардың аймақтық ерекшеліктері туралы терең және жүйелі білімді зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Тәуелсіз мемлекеттер достастығы елдерінің физикалық географиясы
    Несиелер: 5

    Жалпы ТМД аумағының табиғатын зерттеу, шолу үш компонент бойынша жүргізіледі: топография және геологиялық құрылым; климат және ішкі сулар; жер жамылғысы мен фаунасы. Табиғат компоненттерінің өзара байланысын ашуға ерекше көңіл бөлінеді. Осы бөлімде антропогендік фактордың табиғи ортаға әсер ету салдарын және табиғи факторлар мен адамның шаруашылық іс-әрекеті әсерінен табиғаттың одан әрі даму процестерін анықтау мәселелері қарастырылған. Бұл бөлім ТМД елдері аумағын физикалық-географиялық аудандастырудың теориялық мәселелерін талқылаумен аяқталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Өлкетану
    Несиелер: 4

    Өлкетану білімін берудің негізгі тұжырымдамалары; Қазіргі заманғы туристік геодинамикалық үдерістер мен олардың әсері; Өлкетану жұмыстарын ұйымдастыру туристік-сапарлық мекемеде жетекшісінің жұмыс жүйесін, өлкетану ұғымдарының мән-мағынасын білу. Қазақстандағы өлкетану үрдісінің маңызын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Аймақтану
    Несиелер: 4

    Аймақтардың халықаралық қатынастар мен жаһандық бәсекелестіктің субъектілері ретінде дамуын, елдердің және олардың аймақтарындағы аумақтық қауымдастықтардың дамуының ішкі және сыртқы факторларын зерттейді. Аймақ идеясы тиісті мемлекеттің күрделі, интегралды және әлеуметтік-экономикалық идеясы ретінде қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON9

    Салауатты өмір салтын қолдау және оқыту саласындағы жаңа технологияларға бейімделуге мүмкіндік беретін, өмір бойы оқу дағдыларын меңгеру.

  • Код ON8

    Дағдыларын іргелі негіздерін білуге, оларға иелік етуге географиялық ақпараттық және ақпараттық жүйелермен және материалдармен орын иеленуге мүмкіндік беретін оқыту саласында ең жаңа технологияларға бейімделе білу.

  • Код ON10

    Маркетингтік зерттеулерді жүзеге асыруға және табиғи ресурстарды пайдалану тиімділігін арттыратын өмір бойы білім алу.

  • Код ON4

    Білім алушылардың, оның ішінде ерекше мұқтаждықтары бар балаларды инклюзивті білім беруді жүзеге асыруға, ақпаратты жинақтау, талдау, ақпараттық және есептеу мен қабылдауы, қойылымды мақсаттары мен оған қол жеткізу жолдарын таңдау

  • Код ON11

    Кәсіпкерлік жобаларды құруға қатысуға зерттеу, пайдалану

  • Код ON12

    жеке және топ мүшесі ретінде тиімді жұмыс істей білу, өз көзқарасын дұрыс қорғай білу, өз іс-әрекетін түзетіп, әртүрлі әдістерді қолдана білу.

  • Код ON2

    Орта білім берудің жаңартылған мазмұнына сәйкес болашақ география мұғалімдерінің сапалы кәсіби дайындығына ие болу

  • Код ON6

    Географиялық материалдарын педагогтік қызметте білуге және оларды қолдану.

  • Код ON1

    Әлеуметтік жүйелерде кәсіби ортаға және қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде болашақ мұғалімдердің жаңартылған мазмұнымен сәйкес орта білім сапалы кәсіби даярлығын қамтамасыз ету

  • Код ON3

    Дидактикалық материалдар мен интерактивті құралдарды қолдана отырып, оқу процесінің әртүрлі түрлерінде сауатты жұмыс істей білу.

  • Код ON5

    Ақпаратты жинақтау, талдау, ақпараттық және есептеу мен қабылдауы, қойылымды мақсаттары мен оған қол жеткізу жолдарын таңдау.

  • Код ON7

    Әр түрлі географиялық өлкетану тәсілдерімен топографиялық карталарын жасау және өңдеу

Top