Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01560 География в Halyqtar dostyǵy

Пәндер

  • Картография топография негіздерімен

    Географиялық карта туралы жалпы мәліметтер беру. Табиғат объектілері мен құбылыстарын жалпы географиялық және тақырыптық карталарда бейнелеудің картографиялық әдістерін, карталар мен атластарды жалпылау және жіктеуді оқыту. Картаға түсіру жолдары мен әдістері. Жердің пішіні мен өлшемдері Картографиялық проекциялар. Карта номенклатурасы. Топографиялық карталар және олардың қолданылуы. Картографиялық генерализация. Тақырыптық карталар мен географиялық атластар, олардың түрлері мен ерекшеліктері. Карталарды пайдалану. Картографиялық геоақпараттық жүйелер. Карталар мен атластарды талдау және оларды мектепте қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Топография геодезия негіздерімен

    Пән картографиялық бейнелеу мен топографиялық түсірілімдердің түрлерін, карта бойынша өлшеу жұмыстарын қарастырады. Студенттер топографиялық картаның мазмұнын біледі, географиялық карталарды жасаудың заманауи технологияларымен танысады. Студенттер жер бетіндегі нүктелердің орнын, географиялық және тік бұрышты координаталарды, дирекциондық бұрыштарды, азимуттарды, нүктенің биіктігін, жергілікті жерде бағдарлауды анықтайды. Геодезиялық құралдарды (теодолит, нивелирлер, электрондық тахометрлер) біледі, қолданады. Топографиялық карталар мен пландарды жасайды. Жергілікті геодезиялық өлшеу жұмыстарын жүргізеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пән сыбайлас жемқорлықтың мәні мен факторларын зерттейді. Студенттердің сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымын, әлеуметтік және азаматтық мәдениетін қалыптастырады. Сыбайлас жемқорлыққа деген саналы азаматтық ұстанымын айқындайды, осы құбылысқа қарсы тұрудың адамгершілік санасының құндылықтарын жүзеге асырады, өмірдегі сыбайлас жемқорлық құбылыстарына сыни талдау жасау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Пән экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері саласындағы білімді қалыптастырады, экологиялық және қауіпсіздік мәселелері басымдық ретінде қарастырылатын күнделікті және кәсіби қызмет, құндылық бағдарлар саласындағы қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін оларды пайдалануға баса назар аударады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік негіздері

    Пәнді оқытудың негізгі мақсаты: кәсіпкерлік қызметті жүргізу үшін қажетті нормативтік құжаттарды, заңдар мен заңға тәуелді актілерді зерттеу, бизнесті ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын қалыптастыру, іскерлік қарым-қатынасты, кәсіпкерлік этиканы қалыптастыру, персоналмен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру, бәсекелестік орта жағдайында өндірістік - шаруашылық және қаржылық - талдамалық қызметті ұйымдастыру және жүргізу үшін қажетті қабілеттерді меңгеру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика және құқық негіздері

    Пәннің мақсаты – құқық және құқықтық қатынастардың негізгі түсініктерін, еңбек, азаматтық, отбасылық және қылмыстық құқықтағы өкілдіктер мен құзыреттерді, сонымен қатар экономика саласындағы теориялық және практикалық негіздерін қалыптастыру. Студенттерде экономикалық заңдылықтар, нарықтық экономиканың дамуындағы әртүрлі тенденцияларды тудыратын себептер, сонымен қатар оны реттеудің маңызды механизмдері туралы түсінік болуы керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пәнді оқытудың негізгі мақсаты: қазіргі заманғы ғылыми әдістер мен теориялық тұжырымдамалар туралы теориялық білімді қалыптастыру, ғылыми зерттеулердің әдіснамасын меңгерген жан-жақты білімді зерттеушіні қалыптастыру, ғылыми-зерттеу жұмысының әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, зерттелетін тақырыптардың өзектілігі мен жаңашылдығын анықтау, дағдыларын қалыптастыру, ғылыми таным мен зерттеу әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • География тарихы

    Географиялық ғылым жүйесіндегі маңызын көрсету, географиялық идеялардың дамуын қарастыру және география туралы ұғымның қалыптасуын, соның ішінде жаратылыстану мен қоғамдық пәндердің бір жүйеде өзара бірігіп жатқанын, географиялық ашылулардың тарихын зерттеу, қазіргі методологиялық негіздер және география ғылымының теориялық проблемаларын көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Инклюзивті білім беру

    Инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың модельдері мен нормативтік-құқықтық базасын зерделейді. Мүгедектігі бар балалардың әртүрлі категориялары үшін инклюзивті білім беруді ұйымдастыру үшін жағдайлар жасайды, балаларды жалпы білім беру үрдісінде сенсорлық, қозғалтқыш, интеллектуалдық бұзылулармен, эмоционалды-сауық саламен қамтуды сипаттайды. Мүмкіндігі шектеулі балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетуді ұйымдастырады. Инклюзивті білім беру процестерін басқарудағы сыни ойлау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазақстанның физикалық географиясы

    Қазақстан табиғатының ерекшеліктерін және оның қалыптасуының негізгі заңдылықтарын түсіндіру; Республика табиғатын зерттеу тарихымен, аумақ табиғаты компоненттерінің ерекшеліктерімен танысу. Географиялық орналасуы мен шекараларын білу. Қазақстан аумағының тектоникалық және геологиялық құрылымын түсіндіру. Қазақстан рельефі жайлы мағлұмат беру. Қазақстанның Климаттық ерекшелігін атау. Қазақстанның ішкі сулары. Қазақстанның топырақ жамылғысы және өсімдік жамылғысына сипаттама беру. Қазақстанның жануарлар әлеміне талдау жасау. Қазақстанның табиғи аймақтарын жинақтау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары

    Негізгі педагогикалық принциптер мен критериалды бағалау жүйесінің құрылымы, оқыту әдістері мен бағалау құралдары қарастырылған. Критериалды бағалау жүйесінде оқушылардың білім деңгейін және заманауи бағалау әдістерін қолдану, әр оқушы үшін оның жеке қабілеттері мен мүгедек балаларды ескере отырып, жеке оқыту жолын құра білу, педагогикалық диагностика процедурасын жүргізу қабілеттерін анықтау кезінде дағдылар дамытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жер кадастры

    Жердің құқықтық, табиғи және шаруашылықтық жағдайын жан-жақты зерттейтін мемлекеттік шаралар жүйесін құрастыру. Жерді пайдалануды тіркеу, оның саны мен сапасын есепке алу, топырақты бонитеттеу және экономикалық тұрғыдан бағалау жұмыстарын жүргізеді. Халық шаруашылығында жерді тиімді пайдалануға бағытталған айырмашылығын табу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Табиғатты пайдаланудың экономикасы мен экологиясы

    Табиғат ресурстарын бағалау, табиғатты пайдаланудың тиімдерін, шығындарын, табиғатқа келтіретін зияндарды есептеу тәсілдерін үйрету, сондай-ақ табиғатты қорғау мен пайдаланудың экономикалық әдістерімен таныстыру. Қоғам мен табиғаттың арақатынасындағы қалыптасқан күрделі мәселелерді шешу үшін экономиканы, өндірісті және сана-сезімді экологиялау. Экономикалық заңдарға сүйеніп табиғат байлығын пайдалану, оның қорын молайту және табиғи ортаны қорғау жөніндегі өндірістік қатынастарды зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы жертану

    Пәннің мақсаты жер және оның құрамдас бөліктерінің құрылысы, қызмет ету және даму заңдылықтарын түсіну қабілетін қалыптастыру. Пән географиялық идеяларды қалыптастыру және дамыту үрдістерінің теориялық-методологиялық негіздерін, жердің эволюциясы мен қабығының өзара байланысын, планеталық жүйенің қызметін, "мұхит – атмосфера - материк" және "мантия – литосфера - атмосфера" планетарлық кіші жүйелерінің қызметін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жаратылыстану

    Cтуденттерді қазіргі жаратылыстану негіздерімен таныстыру, оқу пәні туралы түсінік қалыптастыру және оның орта мектеп мұғалімін даярлау жүйесіндегі рөлі, студенттерге әлемнің заманауи ғылыми бейнесін игеруге көмектесу, тұтас дүниетанымды қалыптастыру. Оқытудың белсенді әдістерін зерттеу: модульдік оқыту, қашықтықтан оқыту, АКТ пайдалану. Негізгі Физика-географиялық ұғымдар, Жердің географиялық қабығында болатын негізгі процестер мен құбылыстардың мәнін зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Географиялық зерттеу әдістері

    Географиялық зерттеу әдістерінің (далалық, картографиялық, теориялық) мәнін түсіндіру және оларды қолдану. Географиялық нысандардың, құбылыстардың және үдерістердің модельдерін түрлі материалдардан немесе түрлі техникаларда жасау арқылы олардың ерекшеліктері мен қасиеттерін ұсыну.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жалпы гидрология

    Гидрологиялық құбылыстар мен процестердің физикалық негіздерін, жер үсті және жер асты суларының пайда болу заңдылықтарын зерттеу. Гидросфера: құрылысы және шығу тегі. Табиғи сулардың химиялық және физикалық қасиеттері. Табиғи сулардың гидрологиялық зерттеулерін жүргізудің әдістері мен құралдары. Табиғаттағы су айналымы және жердің су ресурстары. Су объектілерінің таралу географиялық заңдылықтары Мұздықтардың гидрологиясы. Жер асты суларының гидрологиясы. Өзен гидрологиясы. Көлдердің гидрологиясы. Су қоймаларының гидрологиясы. Батпақтардың гидрологиясы. Теңіздер мен мұхиттардың гидрологиясы. Гидрометрияның негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қызмет көрсету географиясы

    Қызмет көрсету саласы, оның дамуының аумақтық ерекшеліктері және оны зерттеудің географиялық тәсілдері туралы теориялық білімдерін қалыптастыру. Қызмет көрсету саласының дамуын сипаттайтын көрсеткіштер. Қызмет көрсету инфрақұрылымы. Халыққа қызмет көрсетуді аумақтық ұйымдастыру тиімділігінің критерийлері мен көрсеткіштерін талдайды. Халыққа қызмет көрсетуді аумақтық ұйымдастырудың тиімділігін бағалау. Мәдениет және өнер географиясын ажыратады. Байланыс қызметінің географиясы. Тұрмыстық-коммуналдық шаруашылық географиясын зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Педагогика

    Педагогикалық зерттеулердің сипаттамаларын, логикасын білу; қазіргі заманғы білімнің негізгі аспектілері; тұтастық педагогикалық үрдістің құрылымдары мен қозғаушы күштері; жалпы білім беру үрдісінің мақсаттары, міндеттері, функциялары, мазмұны, әдістері, нысандары, оқыту құралдары мен білім беру құралдары; Педагогикалық мәселелерді шешу үшін қажетті ақпаратты табу, талдау, талдау мүмкіндігі; педагогиканың басқа ғылымдармен және практикамен қарым-қатынасын анықтайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Геоморфология

    Курс рельефтің пайда болуы мен даму заңдылықтарын барлық геоморфологиялық комплекс тұрғысынан қарастырып, жер бедерінің қалыптасуының себептерін анықтауға бағытталған. Студенттер жер бедерін жан-жақты салыстырады, пішіндерін талдайды, бедер пішіндерінің морфологиялық жиынтығын, өзара байланысын, жер бедерінің генезисін анықтайды, жіктейді. Курс жер бедерінің практикалық мәнін бағалауға, оның дамуына болжау жасауға, Қазақстан аумағындағы қазіргі геоморфологиялық процестерді сараптау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мұхиттану

    Дүниежүзілік мұхитты гидросфераның бір бөлігі ретінде әрі физика, химия, геология, биология, т.б. процестер бір-бірімен өзара күрделі байланыста өтіп жататын атмосферамен, литосферамен, құрылықтық ағын сулармен әрекеттесетін біртұтас планетааралық табиғи нысан ретінде қарастырады. Мұхиттанудың басты мәселесі – мұхит табиғаты заңдылықтарының біртұтастығын анықтау. Оны танудың методологиялық негізі – мұхит суындағы, сондай-ақ сулар мен оларға шектесіп жатқан орта арасындағы трансформацияны, энергия және зат алмасуды зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Сервис қызметі

    Тауарларды (бұйымдарды) өткізумен және пайдаланумен байланысты қызметтер кешенін қамтамасыз ететін маркетингтік талдау. Сервистік қызмет көрсетудің сапасы өнімнің (тауардың) бәсекеге жарамдылығына ықпал етуін қамтамассыз ету. Сатудың алдындағы және сатудан кейінгі (кепілдікті) сервис түрлерін ретімен қою. Туристік өнімді жүзеге асыру нәтижесінде табыс, кіріс, өндіріс факторларының жиынтығын жасау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мектепте қашықтықтан оқытуды өткізу әдістері

    Қашықтықтан оқыту-бұл оқытушы мен білім алушы ақпараттық технологиялар арқылы қашықтықтан өзара әрекеттесетін оқыту түрі. Қашықтықтан оқыту кезінде білім алушы дербес әзірленген бағдарламамен айналысады, вебинарлардың жазбаларын қарайды, тапсырмаларды шешеді, онлайн-чатта оқытушымен кеңеседі және тексеру үшін белгіленген маусымдарға сәйкес өз жұмысын ұсынады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Геология

    Жер планетасының құрамы, құрылысы, шығу тегі және дамуы туралы түсіндіру. Жер қыртысының құрылысын болжау. Литосфералық плиталар және олардың шекараларын, геосинклиналдар және жердің платформалық облыстарын салыстыру. Тау жыныстары және олардың жіктелуі. Стратиграфиялық және геохронологиялық шкаласын жасап беру. Пайдалы қазбалар және олардың орналасу заңдылықтары. Жер қойнауын қорғау жақтанын анықтау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі инновациялық басқару

    Білім беру жүйесіндегі инновациялар білім беру мақсаттарына, оқыту мен тәрбиелеудің жаңа әдістері мен түрлерін, жаңа мазмұнды игеруге, қалыптасқан педагогикалық жүйені таратуға және енгізуге, мектепті басқарудың жаңа технологияларын дамытуға бағытталған. Сонымен қатар тапсырмаларға байланысты теориялық-аналитикалық және эксперименттік-аналитикалық әдістердің әдістемесін таңдауда студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарына білімдерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Minor бағдарламасы I

    Қосымша білім беру бағдарламасы (кәмелетке толмағандар) - қосымша құзіреттілікті қалыптастыру мақсатында студенттер оқуға арналған пәндер мен модульдердің және басқа да тәрбие жұмыстарының жиынтығы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ландшафттану

    Ландшафттану туралы түсінік. Ландшафт туралы ғылымның даму тарихы. Ландшафтық дифференциацияның деңгейлері мен факторлары. Биіктік географиялық аймағын қолдану. Ландшафт морфологиясы. Ландшафтық кешендердің генезисі және динамикасы. Жердің ландшафтық саласы. Таксономиялық заңдылықтарын жасау. Ландшафт кластары, типтері және кіші түрлерін жинақтау. Антропогендік ландшафттар. Қазақстан ландшафтары және оларды қорғау. Қазақстанның жазықтық ландшафтарын түсіндіру. Тау жүйесінің ландшафты және далалық ланшафтты зерттеу әдістемесін жазу. Ландшафты-экологиялық аудандастыруын көрсету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туризм және өлкетану негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты туризм мен өлкетанудың теориялық негіздерін, туризм мен өлкетанудың түрлері мен нысандарын, географиялық және әлеуметтік-экономикалық объектілерді өлкетану әдістемесі мен әдістемесін, туристік-өлкетану ұйымдары жұмысының құрылымы мен мазмұнын, туған өлкенің даму ерекшеліктерін, туристік саяхаттарды ұйымдастыру және дайындау негіздерін зерттеудегі өлкетану мәліметтерінің рөлін зерделеу болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Топырақ географиясы

    Топырақ жамылғысының географиялық таралуы мен түзілуін, жіктелуін, химиялық қасиеттерін ауылшаруашылық айналымындағы жер ресурстарын пайдалану түсініктерін қалыптастыру. Топырақ типтерінің қалыптасуын және топырақ жамылғысында олардың таралуын бақылайтын факторларды анықтау. Топырақтың экологиялық функциялары, құрамы, қасиеттері. Топырақтардың жіктелуі, таралу заңдылықтары мен эволюциялық даму кезеңдері. Топырақ жамылғысын заманауи географиялық аудандастырудың негізін құрайтын факторлардың иерархиялық қатынастарымен танысу. Топырақ географиясының зерттеу әдістерімен мониторинг жүргізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аймақтық география

    Географияның әлемдік аймақтарын зерттейді. Жер бетінің бөлігі ретінде анықталуын қорғау. Аймақтық география олардың мәдениетіне, экономикасына, жер бедеріне, климатына, саясатына байланысты жерлерді ерекше сипаттайды. Флора мен фаунаның әр түрлі түрлері сияқты қоршаған орта факторларын түсіндіреді. Географиялық орындар арасындағы нақты шекараларын болжау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дүниетану

    Ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтар тұрғысынан студенттердің бойында адамның табиғи және әлеуметтік ортасы, табиғат пен қоғамның байланысы мен өзара тәуелділігі туралы білімдер жүйесін қалыптастыру. Студенттерде қоғам және табиғат құбылыстары мен объектілерінің өзара байланысы мен тәуелділігі туралы түсініктер қалыптастыру;

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Географияны оқыту әдістемесі

    География дидактикасының негіздері. Географиялық ұғымдарды қалыптастыру және дамыту; пәнаралық байланыстар; оқытудың әдістері мен әдістемелік тәсілдері; оқу үдерісін ұйымдастыру формалары; мектеп бағдарламалары мен оқулықтарының мазмұны, құрылымы және оларды талдау; мектептегі географияның негізгі бөлімдерін оқыту әдістемесі; қазіргі мектептегі географиялық білім беру жүйесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы

    Пән білім алушыларда континенттер мен мұхиттар кешені туралы теориялық білім қалыптастырады. Пәнді оқу барысында студенттер заманауи ландшафттарды зерттейді және олардың әртүрлілігін анықтайды. Сондай-ақ, құрлықтар мен мұхиттардың географиялық орналасуын зерттейді, морфоқұрылымдық және геоморфологиялық ерекшеліктерді сипаттайды, климат пен климаттық белдеудің өзара байланысын талдайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Minor бағдарламасы II

    Пәндер қосымша құзыреттерді қалыптастыратын қосымша білім беру бағдарламасы. Бітірушілерге жұмысқа орналасуға барынша мүмкіндік береді, білім алушылардың бәсекеге қабілеттілігін арттырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 10
  • Қазақстандағы туризм географиясы

    Қазақстандағы туризм географисының даму тенденциясы, рекреациялық ресурстары, инфрақұрылымдар, туризм түрлері, ұйымдастыру және жоспарлау туралы білім қалыптастыру. Қазақстан туризм географиясының зерттеу нысаны, туризм классификациясы, даму бағыттары, тарихы, туризм түрлеріне шолу. Туризм түрлерінің қалыптасуы. Туристік -рекреациялық аудандардың ерекшелігімен инфрақұрылымы. Туризмнің даму аспектілерының экономикалық маңызы. Қазақстандағы діни, тарихи-мәдени, табиғи, экологиялық туризмді ұйымдастыру және жоспарлау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі

    Кәсіби салада шет тілін білу және түсіну, кәсіби қарым-қатынас жағдайында ауызша және ауызша аударма дағдыларын, сөйлеу белсенділігінің әр түрлі дағдыларын (оқу, жазу, сөйлеу, тыңдау) шет тілінде дамытудың және жетілдірудің негізгі кезеңдерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі

    Мәтіннен қажетті ақпаратты алу дағдыларын дамыту, оны оқу және кәсіби қарым-қатынаста түсіндіру. Кəсіби деңгейде байланыстар орнату қабілетінің дамуы, байланыстың мақсаттары мен жағдайына негізделген коммуникацияларды сауатты түрде қалыптастыру. Кәсіби қарым-қатынас саласында орыс (қазақ) тілінде сөздік мінез-құлық бағдарламасын жасау үдерісінде шығармашылықты, инновацияны енгізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Топонимика

    Географиялық атауларды, географиялық атаулардың семантикасын, этимологиясы мен этиологиясын, географиялық атаулардың шығу тегі мен эволюциясының заңдылықтарын, олардың елдің тарихи дамуының әртүрлі кезеңдеріндегі өзгерістерін, патриотизмнің көріністерін және әлеуметтік маңызды атауларды қолдануды зерттеу; географиялық атаулардағы тілдердің ерекшеліктерін көрсету; топонимикалық әдістерді, географиялық және электрондық карталардағы топонимдерді бейнелеу құралдарын зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы

    Қазақстан Республикасының халқы мен шаруашылығы туралы білімі мен түсінігін қалыптастыру. Зерттеу объектілері экономикасы дамып келе жатқан егеменді мемлекет ретінде Қазақстанның халқы мен шаруашылығы, әлем елдері арасында және Орталық Азия аймағының көшбасшысы ретінде көрнекті орын алатын ел болып табылады. Қазақстанның табиғи жағдайы мен ресурстары. Қазақстан Халқы. Еңбек ресурстары. Қазақстанның сыртқы экономикалық байланыстары. Экономикалық-географиялық аудандастыру. Орталық Қазақстан. Шығыс Қазақстан. Батыс Қазақстан. Солтүстік Қазақстан. Оңтүстік Қазақстан.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Халықаралық туризм географиясы

    Халықаралық туризм үлесі, дүниежүзілік жиынтық, ішкі өнімнің және жалпы жұмыс істейтін халықтың кейбір елдердегі көрсеткіштерін анықтайды. Халықаралық туризм географиясының классификациясын жасайды. Туризм саласындағы әлемдік байланысты реттейді. Отандық туризм дамуының алғы шарттарын жасау. Туризмнің әлемдік экономикада алатын орнын анықтау. Халықаралық туризм географиясының әсер етуші жағдайларын көрсету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ТМД-ның табиғатын географиялық зерттеу

    ТМД-дағы табиғатты қорғау мәселелері туралы түсініктерді қалыптастыру. Әртүрлі дәрежедегі аумақтық кешендер, олардың арасындағы өзара байланыс, олардың қалыптасуы мен таралу заңдылықтарын түсіндіру. Климат және климат түзуші факторларды ұсыну. Қазақстан климатының негізгі белгілеріне талдау жасау. ТМД ішкі сулары ның шаруашылық маңызы және олардың экология лық жағдайын бағалау. ТМД елдерінің топырағына сипаттама береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Табиғат ресурстарының географиясы

    Табиғат ресурстары шаруашылыққа баға беру. Дүниежүзіндегі елдердің табиғат ресурстарымен қамтамасыз етілу дәрежесін салыстыру. Дүниежүзілік шаруашылықтың күрделі жүйесінде және еңбектің халықаралық үлестірілуін атау. Экономикасы дамыған елдердің айырмашылығын табу. Дамушы елдер — шикізат ресурстарын өндіруші әрі экспорттаушы күштерін жинақтау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Геоэкология және табиғатты қорғау

    Экологиялық факторлар және олардың геожүйеге әсері, Қазақстанның жеке аймақтарының экологиялық проблемалары, табиғат қорғаудың қазіргі кезеңдегі міндеттері, геожүйенің антропогендік әсерге тұрақтылығын қарастырылады. Экожүйе мен геожүйе арасындағы географиялық айырмашылықтарды, ландшафттардың экологиялық қасиеттерін, Қазақстанды геоэкологиялық аудандастыру, геоэкологиялық болжам, геожүйенің экологиялық деңгейін қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өндірістің техникалық-экономикалық негіздері

    Өндіріс негіздерінде - өнеркәсіп, ауыл шаруашылығы, көлік, сондай-ақ олардың жұмыс істеуі мен орналасуына тікелей әсер ететін факторлардың біртұтас білім жүйесін беру. Студенттерге өндірістің техникалық-экономикалық негіздері бойынша кіріспе түсінік беру, осы пәннің қазіргі замандағы орны, рөлі мен маңызымен таныстыру. Нарықтық экономикаға көшу кезінде өндірістің техникалық-экономикалық негіздерінің маңыздылығын көрсету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік, экономикалық және саяси географияға кіріспе

    Экономикалық және әлеуметтік географияның ғылым жүйесіндегі орны, қазіргі аймақтық және жаһандық мәселелерін шешудегі экономикалық-географияның маңыздылығы туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Экономикалық және әлеуметтік географияның объектісі, пәні, құрылымы, негізгі ілімдері мен теориялары, әдістері, заманауи мәселелері. Экономикалық және географиялық зерттеулердегі картографиялық, сандық, салыстырмалы - географиялық, теориялық әдістермен ақпаратты мәліметтерді жинақтау, баяндау және талдау, теориялық білімді тәжірибеде қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі дүние географиясы

    Дүниежүзілік экономика жүйесіндегі сауда экономикасының, халықтаралық сауда қарым-қатынасының заңдары, ішкі сауда айналымы, халықаралық валюта жүйесінің қалыптасу және әрекет ету ерекшеліктері. Халықаралық сауда байланысының түрлері. Валюта түрлерін талдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өнеркәсіп географиясы

    Өнеркәсіптің аумақ бойынша орналасу ерекшелігін табу. Дүниежүзілік шаруашылықтың аумақтық құрылымын, бірінші кезекте ірі өнеркәсіп аудандарының орналасуы анықтайды. Дамыған елдер, отын және энергияның үлес салмағын, энергияны үнемдеу саясатын жүргізу. Ұлттық экономиканың шикізат, отын, энергия өндірумен, ағаш өнімдерін дайындаумен, өнеркәсіп және ауыл шаруашылық шикізатын өндіріс құрал-жабдығы мен тұтыну заттарына өңдеумен айналысатын кәсіпорындарды ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару мен тұрақты дамудың географиялық негіздері

    Қазақстанның тұрақтылығының қазіргі тенденциялары туралы білім мен түсініктерді қалыптастыру. Мазмұны: Тұрақты даму тұжырымдамасының тарихи қалыптасуы. ҚР Тұрақты дамуға көшу тұжырымдамасы. Тұрақты дамудың географиялық негіздері. Демографиялық дағдарыс және тұрақты даму. Тұрақты дамудың аймақтық аспектілері. Тұрақты дамудағы институционалдық факторының рөлі. Тұрақты дамудың халықаралық аспектілері. Жер шарындағы жаһандық өзгерістер. Қазіргі қоғамды дамыту негізі ретінде қабылданған әлемдік қоғамдастықтың тұрақты даму тұжырымдамасы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Рекреациялық география

    Рекреациялық география ұғымдарын, зерттеу әдістемесін және әдістерін, орналасу мен даму бағыттарын меңгерту. Рекреациялық географияның даму тарихы, пәні, зерттеу объектісі, негізгі міндеттері. Рекреациялық географияның негізгі ұғымдары, ғылымның негізгі заңдылықтары. Рекреациялық географияны зерттеу әдістемесі мен әдістері. Халықтың рекреациялық қажеттіліктері және оларды зерттеу әдістері. Рекреациялық аймақтардың сипаттамасы, картографиялық схемасы және табиғат ерекшеліктері. Қазіргі заманғы рекреациялық-туристік қызметті ұйымдастыру ерекшеліктері, Қазақстанның рекреациялық ресурстарын тиімді пайдалану мүмкіндіктері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тұрғындар географиясы

    Тұрғындар географиясы экономикалық- географиялық ғылым жүйесінің саласын жасайды. Тұрғындардың территориялық орналасу топтары мен жүйесін жасап беру, экономикалық табиғат жағдайларға байланысты құрылуын халықтың ұлттық құрамын, халықтардың орналасуын, нәсілдік құрамын, көші- қон мәселесін, дүние жүзі халықтарының діни құрамын, халықтардың урбандалуын зерттейді. Қазақстан халықтарының орналасу ерекшеліктерін қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • ТМД-ның физикалық географиясы

    ТМД аумағының табиғаты және оның әртүрлілігі жөнінде мәліметтер беріп табиғи – аймақтық кешендері (ТАК) тұтастай қарастырады. ТМД елдерін қоршап жатқан теңіздерді, аймақтық жер бедері мен геологиялық құрылысын, климатымен ішкі суларын, топырағы мен өсімдіктер жамылғысын, жануарлар дүниесін зерттеп, қазіргі таңдағы табиғат ресурстарын тиімді пайдаланумен оларды қорғау жолдарын анықтайды. Жалпы географиялық жағдайын толық ашып, ондағы табиғат жағдайлары мен ресурстарының күрделілігін анықтайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Демография

    Студенттерге демографиялық үрдістер табиғатын, олардың әлеуметтік дамудағы рөлін, әлемнің түрлі елдеріндегі халық санының демографиялық саясатқа әсерін көрсету. Әлеуметтік мәселелерді анықтаудағы әдістерін және әлеуметтік болжам жасауды білуін ұсынады. Тұрғындар бүкіл қоғам өмірінің негізі болғандықтан қоғамдық үрдістерді демографиясыз басқару мүмкін еместігін түсіндіру. Демографиялық зерттеулерде статистикалық, әлеуметтанулық және географиялық әдістерді қолданады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дүние жүзінің әлеуметтік - экономикалық географиясы

    Пәннің мақсаты экономикалық аудандастыру негізінде қоғамның өндірістік күштерін тиімді аумақтық ұйымдастыру мәселелерін кешенді зерттеу қабілетін қалыптастыру. Пән: біртұтас, әр түрлі және динамикалық өзгеретін әлем туралы географиялық білім жүйесін, табиғаттың, халықтың және шаруашылықтың барлық аумақтық деңгейлердегі өзара байланысын, адамзаттың жаһандық мәселелерін және оларды шешу жолдарын меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Физикалық география және топырақ, өсімдік жамылғысы мен гидрологиялық режимдері, ландшафттық негіздерін талдау, топонимикалық материалдармен жұмыс істеу.
  • Ақпараттық, инновациялық және қашықтықтан оқыту технологияларын пайдалана отырып, білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында оқыту, бағалау әдістерін қолдану.
  • География ғылымының теориялық негіздерін, жер шарына тән заңдылықтарды және олардың себептерін біледі, географиялық карталар мен пландарды жасайды, талдайды, картографиялық-геодезиялық өлшеу және далалық зерттеу жұмыстарын жүргізу.
  • Білім беру мен тәрбиелеудің жаңа технологияларын қолдану, жаңартылған бағдарлама бойынша білім мазмұнын анықтайтын негізгі құжаттарды талдау.
  • Қазіргі қоғамның әлеуметтік-гуманитарлық даму заңдарын, тұлғааралық, кәсіби қарым-қатынас дағдыларын мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде, өзін-өзі дамыту және өмір бойы өз бетімен білім алу.
  • Сандық технологияларды зерттеулер мен қолдануда әдеп және құқықтық нормаларды сақтайды және біледі. Сандық ақпаратпен және деректерді қорғаумен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік шараларын қолданады, сандық ресурстарды белсенді, қауіпсіз және әдепті пайдалануға ықпал ету.
  • Педагогика және психология саласындағы мәселелерді шешу үшін инклюзивті білім беру негіздері бойынша білімді жинақтау.
  • Геоэкономиканың категорияларын біледі, елдер мен аймақтардың географиялық кеңістіктегі рөлін анықтайды, геоэкономикалық дамуын салыстырады, геоэкономикалық жағдайды бағалау.
  • Tүсініктер мен терминдерді тұжырымдауда, табиғи экологиялық құбылыстар мен жағдайларды, білім беру үдерісінде түсіндіруде географияның іргелі білімі мен дағдыларын синтездеу.
  • Кәсіби қызметте туындайтын міндеттерді шешу үшін ғылыми әдістер мен академиялық хатты қолдану.
  • Қазақстанның табиғи ерекшеліктерін, минералды-ресурстық, өндірістік-экономикалық әлеуетін талдау.
  • Туризмді дамытудың алғышарттарын зерттеу, картадағы объектілерді анықтау, рекреациялық критерийлерінің нәтижелерін әзірлеу мен бағалау.
Top