8D01510 Математика в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Математика әдіснамасы мен білім беруді дамытуда зерттеулерімен өз үлесін қосуға қабілетті кәсіби білікті докторларды дайындау
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D010 Математика педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
-
Интегралдық түрлендірулер және олардың қолданулары
Несиелер: 4Вольтерр сызықтық дифференциалдық және интегралдық теңдеулер арасындағы байланысты қарастырады. Берілген дифференциалдық теңдеулер бойынша интегралды теңдеулер құрастыру.Интегралды теңдеулерді қарапайым дифференциалдық теңдеулерге өткізе отырып шешу. Тұрақты коэффициентті, сызықты интегралды теңдеулер және 1-ші, 2-ші типті Вольтерр теңдеулері жүйелерін шешу үшін Лаплас түрлендіруін қолдану.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Несиелер: 4Ғылыми зерттеу әдіснамасының негіздерін ашады; технологиялық логика және ғылыми зерттеудің әдістері; ғылыми зерттеудің эмпирикалық, теориялық деңгейі; зерттеудің қолжазба әдістемесі; Диссертацияның құрамы мен мазмұны, оларды жобалауға қойылатын талаптар. Ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру, оны жүзеге асырудың кезеңдері және нәтижелерін ұсыну туралы ақпарат, ғылыми жұмыс бойынша ұсыныстар.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Интегралдық теңдеулерді шешудің айырымдық әдістері
Несиелер: 4Лаплас, түпнұсқа, бейне түрлендіру анықтамасын қарастырады. Шексіз кескіннің әрекеті. Есептерді шешу кезінде Лаплас түрлендіруінің негізгі қасиеттерін қолдану. Тұрақты коэффициенттері бар сызықты дифференциалдық теңдеулерді және осындай теңдеулер жүйесін шешу және операциялық есептеуді қолдану. Сызықты интегралды интегралды-дифференциалдық және интегралды теңдеулер жүйесін шешуге операциялық есептеуді қолдану.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Техникалық ЖОО-да математикалық білім берудің мәселелері
Несиелер: 6Техникалық жоғары оқу орындарында математиканы оқытудың мақсаттары мен міндеттерін қалыптастыру. Математикалық индукция әдісі. Геометриялық түрлендіру әдісі. Векторлық әдіс. Координаттар әдісі. Туындыны дәлелдемелерде пайдалану. Дәлелдемеге алдын ала дайындық. Анықтамасы, шарттары және теоремалары. Сабақты жоспарлау. Дәрістерге дайындық. Дәрісте студенттердің жұмысын жандандыру. Техникалық білім беру үшін математикалық есептерге қойылатын талаптар.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Операторлық түрлендірулердің теориясы мен қолданылуы
Несиелер: 4Лаплас, түпнұсқа, бейне түрлендіру анықтамасын қарастырады. Шексіз кескіннің әрекеті. Есептерді шешу кезінде Лаплас түрлендіруінің негізгі қасиеттерін қолдану. Тұрақты коэффициенттері бар сызықты дифференциалдық теңдеулерді және осындай теңдеулер жүйесін шешу және операциялық есептеуді қолдану. Сызықты интегралды интегралды-дифференциалдық және интегралды теңдеулер жүйесін шешуге операциялық есептеуді қолдану.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Дифференциалдық теңдеулердің орнықтылық теориясы
Несиелер: 4Тұрақтылық теориясының негізгі ұғымдары мен әдістері жүйелі түрде сипатталған: сызықтық дифференциалдық теңдеулер мен олардың жүйелерінің тұрақтылығы мен асимптотикалық тұрақтылығы зерттелген, Ляпуновтың бірінші және екінші әдістерінің нәтижелері ұсынылған.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Академиялық хат
Несиелер: 3Академиялық хат келесі негізгі кезеңдерден тұрады: жоспарлау, жазу, редакциялау және шолу. Ғылыми қолжазбаның құрылымына мыналар кіреді: атауы, авторлығы, реферат, түйінді сөздер, кіріспе, материалдар мен әдістер, нәтижелер мен талқылау, қорытынды, тану, сілтемелер. Сілтеме жасауды білу - плагиаттың алдын-алудың негізгі көзі, мәтінде аты, нөмірі бар сілтеме.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Торлық теңдеулерді шешудің айырымдық әдістері
Несиелер: 4Лаплас, түпнұсқа, бейне түрлендіру анықтамасын қарастырады. Шексіз кескіннің әрекеті. Есептерді шешу кезінде Лаплас түрлендіруінің негізгі қасиеттерін қолдану. Тұрақты коэффициенттері бар сызықты дифференциалдық теңдеулерді және осындай теңдеулер жүйесін шешу және операциялық есептеуді қолдану. Сызықты интегралды интегралды-дифференциалдық және интегралды теңдеулер жүйесін шешуге операциялық есептеуді қолдану.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Геометриялық білім берудің мәселелері
Несиелер: 6Жоғары оқу орындарындағы геометриялық білім беру мәселелерін, геометриялық есептерді шешу әдістерін және геометрия теоремаларының дәлелдемелерін қарастырады. Адам өміріндегі геометриялық білімнің рөлі. Фигуралардың қозғалыс мысалдарын, жазықтықтағы түрлендірулерді жобалау. Геометриялық түрлендіру әдістері. Геометриялық түрлендірулер әдісімен есептерді шешу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Код ON8
Концептуалды, аналитикалық және логикалық ойлау дағдыларын, кәсіби қызметте шығармашылық көзқарасты, ұжымды басқару қабілетін көрсету.
-
Код ON5
Ғылыми математика саласындағы зерттеулер нәтижелерін талдайды.
-
Код ON4
Математикалық мәселелерді зерттеу және талдау арқылы ғылыми болжам жасайды.
-
Код ON3
Диссертация, мақала, есеп, аналитикалық жазба және т.б. түрінде эксперименттік зерттеулер мен аналитикалық жұмыстың нәтижелерін қорытындылау.
-
Код ON6
Қазіргі заманғы университеттік математикалық білім беруді жаңғырту үшін негізгі әдістер мен технологияларды қолдануды жоспарлау
-
Код ON1
Математика ғылымы мен әдіснамасы саласындағы мәселелерді зерттеуге арналған ғылыми аппаратты жасау.
-
Код ON2
Ғылыми-педагогикалық зерттеулердің философиялық-әдістемелік негіздерін жетілдіру және дамыту.
-
Код ON7
Оқу үдерісін басқаруға арналған жабдықтау құралдарының жұмысын жүйелеу, білім беру іс-шараларын қамтамасыз ету
8D01510 Математика
ДокторантураМ.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
БББТ: D010 Математика педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша8D01510 Математика педагогтерін даярлау
ДокторантураҚорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
БББТ: D010 Математика педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша