8D01510 Математика педагогтерін даярлау в Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бәсекеге қабілетті, сұранысқа ие, жалпы және кәсіби мәдениет деңгейі жоғары, өзін-өзі дамытуға қабілетті, қоғамның саяси, әлеуметтік-экономикалық және технологиялық дамуының инновациялық өзгерістері жағдайында әлеуметтік бейімделуге қабілетті білім беру және математика ғылымдар саласында біліктілігі жоғары ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D010 Математика педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пәннің мақсаты - ғылыми таным әдістері және олардың жіктелуін қарастыру. Ғылыми білімнің даму тарихымен танысу. Зерттеуші және ғалым, зерттеу түрі, ғылыми таным принципі, ғылыми зерттеулердің әдіснамасын қарастыру. Барлық жалпы, жалпы және арнайы зерттеу әдістерін жүргізу. Зерттеудің теориялық және эмпирикалық әдістерін, ғылыми зерттеулерді жүргізудің негізгі кезеңдерін, зерттеу нысаны мен пәнін, оларды дәлелдеуді үйрену.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллектті қолдана отырып математикалық есептерді шешудің әдіснамалық негіздері
Пәннің мақсаты – ғылыми және қолданбалы есептерді шешу үшін заманауи математикалық әдістерді, соның ішінде жасанды интеллект технологияларын тиімді қолдануға үйрету. Пән заманауи есептеу технологияларының даму жағдайында математикалық есептерді шешудің әдіснамалық тәсілдерін зерттеуге бағытталған. Курста аналитикалық, сандық және оңтайландыру әдістері, математикалық модельдеу тәсілдері, сондай-ақ жасанды интеллекттің қосалқы құрал ретінде қолданылу мүмкіндіктері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептегі ғылыми іс-әрекет
Пәннің мақсаты - білім алушыларға зерттеу жайлы және ғылымдағы жетістіктер мен озық тәжірибелер жайлы жалпы түсінік беру, педагогиканың негізгі ұғымдары мен педагогика ғылымдарының негізгі міндеттерін, принциптерін, педагогикалық үрдістің заңдылықтары мен қағидаларын практика жүзінде қолдану мен оқу-тәрбие үрдісінің жалпы технологиясын меңгерту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Вариациалық есептеулер
Пәннің мақсаты - докторанттардың вариациялық есептеулерді меңгерту, математиканың функционалдық вариациялық есептерін шешудің негізгі әдістерін меңгерту; бірнеше тәуелсіз айнымалының функциясынан тәуелді функционалдар үшін қойылған вариациялық есептерді шешу әдістерін үйрету
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Оңтайлы басқарудың математикалық теориясы
Пәнді оқытудың мақсаты – автоматты басқару теориясының негізгі принциптерін және оның негізінде автоматты басқару жүйесін құру принциптерін, күрделі математикалық есептерді шешуде автоматты басқаруды қолданатын техникалық жүйелерді талдау және синтездеу әдістерін көрсету. Автоматты басқару теориясының негізгі ережелері, автоматты басқару жүйесінің модельдерін құру принциптері мен әдістері қарастырылады; автоматты басқару жүйесін талдау және синтездеу әдістері; детерминирленген және кездейсоқ әсерлер кезінде автоматты басқару жүйелерін есептеу және оңтайландыру әдістері
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Академиялық хат
Пәннің мақсаты - пәнді зерттеу мазмұнымен байланысты ғылыми зерттеу тақырыбын әзірлеу, дереккөздермен жұмыс істеу, каталогтар мен интернет-ресурстарда зерттеуге қажетті ақпаратты іздеу, библиография жасау, дәйексөз ережелерін ажырата білу, баяндамалар мен диссертациялар жазуға үйрету. Сонымен қатар, мәтіндерді дайындау кезінде ресімдеу ережелерін ескеру, академиялық жұмыстарға қойылатын талаптарды ескере отырып, зерттеу құрылымын әзірлеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектеп педагогикасының теориялық негіздері
Пәннің мақсаты – жоғары оқу орнындағы педагогикалық ғылымның рөлін және оның гуманитарлық ғылымдар жүйесіндегі маңызын түсіндіру. Атап айтқанда, педагогиканың әдіснамасы, оның негізгі категориялары мен педагогикалық ғылым нысанының заңдылықтары қарастырылады. Гуманистік теориялар және қазіргі ғылыми негізделген педагогикалық технологиялар зерттеледі. Сонымен қатар, пән педагогикалық жаңалықтар туралы кәсіби ақпарат беріп, студенттерді ғылыми білімді өз ғылыми зерттеулерінде педагогикалық инновациялармен ұштастыруға үйретеді. Ерекше назар барлық студенттерге, олардың қажеттіліктеріне қарамастан, қолжетімділік пен тең мүмкіндікті қамтамасыз ететін инклюзивті білім беруге аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылыми - зерттеу жұмысын ұйымдастыру әдістерін, зерттеу жұмысын ұйымдастыру тәсілдерін әзірлейді, өзекті зерттеу міндеттерін салыстырады және тиісті бақылауды орындайды, білім беру процесінің сапасына мониторингті жүзеге асырады, ғылыми физика-математикалық зерттеулердің теориялық және эксперименттік нәтижелерін талдайды және оларды одан әрі ғылыми-зерттеу жұмысында қолданады.
- Эмпирикалық және теориялық әдістерді қолдана отырып ғылыми зерттеуді жүзеге асырады; зерттеуде тұжырымдамалық идеяларды жүзеге асырады; зерттеу деректерін өңдеудің заманауи әдістерін қолданады; ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдейді, алынған нәтижелердің нақтылығы мен шынайылығын бағалайды.
- Ғылыми зерттеулер тақырыбы бойынша әртүрлі дереккөздерді оларды мазмұны бойынша салыстыра отырып, сыни бағалауға талдау жасайды; өз пікірін негіздейді; оларды жазбаша түрде сауатты баяндайды.
- Жасанды интеллект технологияларын пайдалана отырып, математикалық есептерді шешуге қатысты методологиялық көзқарастарды талдайды, оқу-әдістемелік есептерді шешу және білім алушылардың математикалық ойлауын дамыту үшін ИИ әдістерін іріктеп, бейімдейді.
- Білім беру ортасын қалыптастырады және инновациялық білім беру саясатының міндеттерін іске асыруда өз қабілеттерін пайдаланады; физика-математикалық білім беру саласындағы инновациялық білім беру саясатының міндеттерін іске асырады
- Вариациялық есептердің алынған шешімдерін бастапқы қолданбалы есеп тұрғысынан түсіндіру және алынған шешімдерге сандық және сапалық талдау жүргізу; зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми-техникалық ақпаратты жинау және өңдеу және зерттеу тақырыбы бойынша жаңа ғылыми деректерді жүйелеуге талдау жасау
- Қазіргі заманғы ғылымда қолданатын математиканың зерттеу әдістерін, олардың мүмкіндіктерін, теория мен практиканың байланысын біледі
- Кәсіптік даярлықтың тиісті саласының іргелі негіздерін, қазіргі заманғы жетістіктерін, проблемалары мен даму үрдістеріне білімдерін пайдаланады; кәсіби педагогиканың заңдылықтарын анықтайды