Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01563 География-Тарих в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Жеке оқыту, интеграцияланған, блоктық және паразонтикалық оқыту технологиясын қарастырады. Оқытудың мультимедиялық технологиялары. Мәселелік жағдайларды және істерді қарау және шешу жолымен зерттеу пәндерін жүргізу. Топтық жобаны құрастыру, рөлдік ойындар жүргізу мәселесін шешеді. Логикалық әдістер мен тәсілдер. Жоғары білім берудегі оқу үдерісін жоспарлауды, магистранттардың шығармашылық жұмысын ұйымдастырады. «Жаратылыстану ғылымдарын оқыту технологиясы» мамандығының бейінді пәндерін оқудың әдістемелік ерекшеліктері. Оқу-әдістемелік құжаттамасын әзірлеу және жаңарту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Шет тілінде ауызша қарым-қатынас пен мәдениетаралық құзыреттілік дағдыларын дамытуға, іскерлік хат алмасу дағдыларын дамытуға, шетелдік түпнұсқа дерек көздерін оқудың негізгі түрлерін игеру, мамандық бойынша ғылыми тақырыптар бойынша жазбаша хабарламалар даярлау мүмкіндік береді; ғылыми баяндама, презентация, пікірталас, тезистер және ағылшын тіліндегі ғылыми зерттеу тақырыбына қатысты мақалалар, ғылыми мәтіннің аннотациясы, резюме жазу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • География-тарихты оқыту мен зерттеуінің заманауи мәселелері
    Несиелер: 4

    География мен тарихтың негізгі даму кезеңдерін талдау қабілетін қалыптастыруды жақсартады. Оқыту әдістері, жолдары мен ерекшеліктерін зерттеу. Тарихи зерттеулерде географиялық және тарихи тәсілдерді қолдану; географиялық-тарихи және тарихи-мәдени тақырыптық аймақтарды құру - географиялық-тарихи деректерді электрондық бұқаралық ақпарат құралдарында өңдеу және көпшілікке ұсыну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі дүние жаһандануы және саяси география
    Несиелер: 4

    Қазіргі әлемнің жаһандану мәселелері мен саяси география құрылымының нысандары, зерттеу әдістері қарастырылады. Саяси географияның негіздері және геосаяси процестерді дамытудың негізгі категориялары сипатталады; экономикалық интеграцияның геосаяси және географиялық аспектілері; сыртқы экономикалық қатынастар және олардың қазіргі заманғы саясатта рөлі. Жаһанданудың қозғаушы күштері, жаһандық проблемалардың саяси-географиялық «өлшемі», жаһандану үрдістерінің әлемдік экономиканың, саясат пен мәдениеттің дамуындағы аймақтық қатынастарының, аймақтық экономикалық және саяси интеграцияның форматтарының қатынасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Жоғары білімнің заманауи парадигмалары, Қазақстанда жоғары кәсіби білім беру жүйесін білдіреді. Педагогикалық ғылымның әдістемесін, жоғары білім беру мұғалімінің кәсіби құзыреттілігін қарастырады. Оқытудың кредиттік жүйесін, болашақ мамандарды даярлаудағы оқытудың жаңа әдістері мен формаларын, білімді және көшбасшылық қасиеттері бар маманның жеке басын қалыптастыруды меңгеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Географияның теориялық және әдістемелік мәселелері
    Несиелер: 4

    География ғылымының жаратылыстану және әлеуметтік ғылымдармен өзара әрекеттесу жүйесінің, оның қазіргі заманғы теориялық және әдіснамалық негіздерін, география ғылымының даму тарихын, географияның әдіснамалық негіздерін және теориялық мәселелерін зерттеудің ғылыми әдістерін жүйелеу; - әлеуметтік және физикалық географияны дамыту мәселелерін анықтау әдістерін қолдану; географияның ғылымдар арасындағы орнын анықтау және географиялық ғылым құрылымын білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Басқарушылық қызметтің психологиялық сипаттамасын қарастырады. Оқу процесін ұйымдастырудағы негізгі нысандарды қарастырады. Классификациялау нысандары мен түрлері менеджмент білім беру процесі. Жұмыс тобындағы қызметкерлердің психологиялық қарым-қатынасының ерекшеліктерін зерттейді. Ұйым қызметкерлерінің бірлескен қызметін реттеудің психологиялық факторларын талдайды. Зерттеу түрлерін қарастырады және ұйымдастыру психологының жұмыс әдістерін қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Табиғи апаттар және геодинамикалық үрдістер
    Несиелер: 4

    Геодинамикалық процестерді, оларды болжау және модельдеу әдістерін және олардың зардаптарын қарастырады. Қорғау шараларын және қорғаныс тәсілдерін анықтайды. Табиғи апаттар. Төтенше жағдайлардың алдын алу және оларды азайтуды ұйымдастырады. Жердегі жаһандық қатерлер мен төтенше жағдайлар. Агроклиматтық қауіптер мен тәуекелдер. Түрлі қауіпті процестердің қарқындылығын анықтау әдістерін және олардан қауіптерді азайтуға бағытталған шараларды игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    «Ғылымның тарихы және философиясы» курсы арнайы философиялық талдау пәні болып табылатын ғылым феноменінің мәселелерімен таныстырып, ғылымның тарихы мен теориясы, ғылым дамуының заңдылықтары және ғылыми білімнің құрылымы, ғылымның мамандық және әлеуметтік институт ретіндегі ерекшеліктері, ғылыми ізденіс жүргізу әдістері, ғылымның қоғам дамуындағы рөлі туралы туралы білім қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Күнделікті өмір тарихы: әдіснама және зерттеу әдістері
    Несиелер: 6

    Оқылатын кезеңнің күнделікті өмірі мен күнделікті өмір мәдениетінің негізгі санаттарының мазмұнын ашады. Алған теориялық білімдерін қолдануға мүмкіндік береді. Функционалдық мақсатын және құндылықты ұғынуын ашу оқылатын кезеңнің күнделікті өмірінің ақиқаты. Күнделікті іс-әрекетті зерттеудің қазіргі заманғы әдістерін қолдану дағдыларын, теориялық талдау және нақты-алдыңғы құбылыстар мен практикаларды тарихи-типологиялық ұғыну дағдыларын; мәтіндерді талдау техникаларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі кезеңдегі тарихи зерттеулер мен білім берудің ақпараттық технологиялары
    Несиелер: 5

    Тарихшылардың жаңа буынының әдістемелік білімін кеңейтеді, ғылым әдіснамасының негізгі мәселелері туралы, олардың тарихи зерттеулерде қойылуы мен шешілу ерекшеліктері туралы жүйелі және тұтас түсінік қалыптастырады.Тарих әдіснамасының даму тенденцияларын сыни талдау, тарих теориясы мен әдіснамасы мен тарихи зерттеудің стильдерінің негізгі мәселелерінің бар түсініктерінің алуан түрлілігін қалыптастырады. Қазіргі кезеңде әдіснаманың дамуын анықтайтын беделді және жаңа ғылыми ағымдар мен мектептерді анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тарихи ғылым және тарихты оқытудағы ақпараттық техналогиялар
    Несиелер: 5

    Жалпы білім беретін мекемелерде тарих бойынша оқу процесін ақпараттандыруды қарастырады. Тарих сабағында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдануды сыни талдайды. Геоақпараттық жүйелерді пайдалана отырып, тарих әдістемесін қолдану дағдысы мен дағдысын қалыптастырады. Қазіргі заманғы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану, желілік ресурстарды іздеу, талдау және бағалау, тарих ғылымы саласында базданды, ақпараттық-іздестіру жүйелерін, жаңа ақпараттық технологияларды пайдалану дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Географиялық зерттеу әдістері
    Несиелер: 6

    Географиялық зерттеу әдістері мен тәсілдерін, географиялық зерттеулер әдістерінің классификацияларын қарастырады. Ландшафтты зерттеу әдістерін, далалық зерттеу ретінде, әлеуметтік және экономикалық зерттеулерді сипаттайды. Өнеркәсіп және агроөнеркәсіп кешені салаларын және кәсіпорындарын негіздейді және орналастырады. Табиғи ортаны зерттеуде қазіргі заманғы технологияларды пайдаланады (ГАЖ, қашықтықтан зондтау және т.б.).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Географиялық зерттеудің теориясы мен практикасы
    Несиелер: 6

    Ғылыми зерттеулердің теориясы мен практикасы бойынша жалпы сұрақтар. Табиғи және табиғи-антропогендік жүйелердің географиялық зерттеу әдістерімен танысу. Табиғи орта мен қоғамды зерттеу әдістері туралы жалпы түсініктер. Табиғат пен қоғамдағы құбылыстардың өзара байланысы өндіруші күштердің аумақтық тіркесімдерін анықтау мен талдаудың негізгі теориялық алғышарты болып табылады. Географиялық ақпараттық жүйелер және қашықтықтан зондтау деректері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ауызша тарих: тарихи зерттеудің әдістері және бағыттары
    Несиелер: 6

    Отандық ауызша тарихтың пайда болуы, дамуы және бағыттары бойынша негізгі түсініктер береді. Күнделікті өмірді зерделеуге макротарихилық және микротарихилық тәсілдерді жасайды. Қарапайым өмір социологиясын сипаттайды. "Күнделікті өмір тарихын", оның себептерін, күнделікті өмір салтын зерттеу әдістемесінің тарихы бойынша деректерді сыни талдайды. Өмір салтын зерттеудің ерекше әдістерін қолдану дағдыларын үйретеді. Өткенді танудағы адамдардың өмірі мен тұрмысын зерттеу мәніне сыни көзқарасты қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі Қазақстан аумағындағы этномәдени үдерістер
    Несиелер: 6

    Этнос субъектісі ретінде және көпұлтты республиканың азаматы ретінде жеке тұлғаны дамыту мен әлеуметтендіруге бағдарланған тәрбиелеудің мақсаттарын, міндеттерін, мазмұнын, технологияларын ашады. Игерілген білімді логикалық түрде ұсыну қабілетін дамытуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ежелгі және ортағасырлық Қазақстанның этникалық және этномәдени үдерістері
    Несиелер: 6

    Ежелгі Қазақстан аумағындағы этникалық, этногенетикалық процестерді зерттеу. Қазақ халқының этногенезінің тарихнамасы. Қола дәуіріндегі тайпалардың этногенетикалық сипаттамасы. Қазақ жүздері мен ру-тайпалық топтарының шығу тегі, құрамы мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлау
    Несиелер: 5

    Ғылыми зерттеулердің жіктелуін қарастырады: іргелі және қолданбалы, ғылыми зерттеулердің мәні. Зерттеудің формалары мен әдістерін анықтайды: тәжірибелік, әдістемелік, сипаттама, эксперименталдық-аналитикалық, теориялық және эмпирикалық зерттеу деңгейлері. Зерттеу жұмысын ұйымдастыру мен жүзеге асыруды, зерттеу кезеңдерін жоспарлайды. Зерттеудің әдістемелік және процедуралық бөлімдері. Ғылыми ақпараттарды жинау - негізгі көздер. Ғылыми, оқу және ақпараттық-анықтамалық басылымдардың түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жаһандану дәуіріндегі Орталық Азия мемлекеттерінің ынтымақтастығы
    Несиелер: 5

    Орталық Азияның жаһандану мәселелері қарастырылуда. Орталық Азия мемлекеттерінің аумақтарын қайта қалыптастыру процестеріне жаһанданудың қазіргі заманғы кезеңінің жетекші субъектілерінің қатысуын талдайды. Орталық Азиядағы негізгі Өңірлік актерлер арасындағы өзара қарым-қатынастар мен түрлі деңгейлік үдерістер кешенін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • География-тарихты зерттеулердегі ГАЖ
    Несиелер: 5

    ГАЖ бағдарламалары және онымен байланысты бағдарламалар аясында жұмыс істеу, географиялық ақпараттық жүйелерді ұйымдастырудың негізгі әдістемелік қағидалары, оларды география мен тарихта қолдану аясы, даму болашағы туралы ұғымдарды қалыптастыру, геоақпараттық технологиялардың жұмыс істеу және пайдалану әдістері туралы, ғылыми және техникалық мәселелерді шешудегі жалпы ойларды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тарих ғылымындағы пәнаралық көзқарас
    Несиелер: 5

    Ұйымдастыру жүйесін зерттеу қызметінің тарихын талдайды, мазмұны пәнаралық проблемалардың тарихы. Тарихнамалық мектептер дамытатын әдіснамалық тәсілдерді талдаудағдыларын; пәнаралық тәсілдінегіздеу, басқа ғылым дарданалынған әдістерді, концепцияларды, теорияларды таңдау дағдыландырады. Зерттеу әдістерін бір пәннен екінші пәнге ауыстыру ретінде пәнаралық тәсілдің ерекшеліктерін білуді қалыптастырады. Тарихитанымның пәнаралық мәселелерін таниды. Тарихи білімнің пәнаралық мәселелерінің мазмұнын негіздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми жобаларды басқару
    Несиелер: 5

    Жоба жұмысы негізгі сатыларын,мақсатын жоба құрылымын айқындау Жобаның жетістігі. Бағдарлама және кіші жобалар. Жобаларды басқару стандарттары: ұлттық және халықаралық. Жобаны басқарудың ұйымдық құрылымы. Функционалды, жобалық-бағытталған және аралас құрылымдар. Жобаларды басқару процестері. Басқару, орындау және аяқтау процестері. Жобалардың тиімділігін бағалау. Жобаны жоспарлау. Жобаның шығындарын басқару. Жобаны бақылау және реттеу. Жобаны аяқтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тарихи зерттеудің биографиялық әдісі
    Несиелер: 5

    Тарихи зерттеулерде биографиялық әдісті пайдалану. Әдістің мәні мен механизмдерін анықтау. Деректердің ерекше тобын жеке текті құжаттарды тартудың теориялық және нақты-тарихи проблемаларын негіздеу және талдау қабілеттерін қалыптастыру. Тарихи зерттеулердегі биографиялық әдістің механизмі мен болмысын анықтау. Жеке мақсатта пайда болған құжаттар сияқты тарихи деректер корпусын қолдана отырып, нақты тарихи және теоретикалық мәселелерді саралау және негіздеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Географиялық білімнің дамуындағы жаңа тұжырымдар
    Несиелер: 6

    Магистранттарда инновациялық білім беруге қызығушылықты қалыптастыру, ғылыми жұмыс пен педагогикалық еңбекте әдістемелік ойлау мен дағдыларды қалыптастыру. Инновациялық технологияны дамыту магистранттарды кәсіби және ғылыми даярлау жүйесінде курстың маңыздылығын арттыруды анықтайтын мұғалімдердің біліктіліктерінде барынша күрделі талаптарды талап етеді. Заманауи талаптар инновациялық технологияны дамытудың барысында назарында қалып, магистранттардың өзіндік танымдық белсенділігін дамыту мәселелерінде қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жаратылыстану пәндерін оқытудың технологиялары
    Несиелер: 6

    Жаратылыстану пәндерін оқыту әдістерінің классификациясын, географияда проблемалық оқытудың жолдары мен жиынтығын қарастырады. Жаратылыстану пәндері бойынша оқу құралдарының жүйесін, олардың дидактикалық ерекшеліктері мен функцияларын анықтайды. Инновациялық оқыту технологиясының тұжырымдамалық негіздерін, білім беру технологиясының заманауи модельдік оқытуын қалыптастырудың әдістемелік қағидаларын қалыптастырады және географияны оқытуда қолдануға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON2

    Оқу процесінде және оқытуда заманауи ақпараттық технологияларда ГАЖ технологиясын қолдану;

  • Код ON6

    Оқылған материалды талдап, салыстырып, географиялық карталар мен статистикалық мәліметтерге сүйене отырып қорытынды жасау

  • Код ON1

    Ғылыми зерттеулер жүргізу, нәтижелерін бағалау және интерпретациялау.

  • Код ON9

    Географиялық пәндерді оқыту әдіс-тәсілдерін таңдау мен қосалқы тарихи пәнаралық зерттеу методологиясын географиялық карталар жасауда пайдалану;

  • Код ON5

    Білім беру мекемелері оқытушыларының біліктілігін арттыру жұмысы нұсқаларын ұсыну, оқу үдерісіне инновациялық білім беру технологияларын енгізу бойынша ұсыныстар жасау;

  • Код ON11

    Киелі жерлер нысандар картасын жасау; киелі жерлер географиясы бойынша жинақталған материалдар негізінде киелі орындарға туристік бағдарламалар әзірлеу;

  • Код ON3

    Тұлғааралық қарым-қатынаста, кәсіби қызмет барысында, ғылыми мақалалар жазуда шет тілін білуін көрсету.

  • Код ON10

    ЖОО-да оқытудың интерактивті формаларын ұйымдастыру, методикалық құралдар, бағалау құралдарын жасау, оқыту методикасы бойынша бейімделген бағдарламалар және тиісті оқу-методикалық материалдар әзірлеу , тиімді оқыту технологияларын таңдау;

  • Код ON4

    Жоғары мектеп оқытушыларының ғылыми еңбегін ұйымдастырудың деңгейлігін, ғылыми зерттеу әдіснамасының білімін, жаратылыстану пәндерін оқытуда тиімді әдістерді қолданудың эффективтілігін бағалау;

  • Код ON7

    Орта және жоғары білім беру ұйымдарында білім беру қызметін әрекет тәртібін сипаттау, ұйымдастыру және тәжірибеде жүзеге асыру бағдарламаларын білікті зерттеу және сараптамалық бағалауды жүргізу;

  • Код ON8

    көптілді білім беру салаларында ғылыми зерттеулерді жүргізу және ғылыми зерттеу нәтижелерін оқу үдерісіне енгізуге қабілетті болу;

  • Код ON12

    Ұжымда әріптестер және басшылармен кәсіби қарым-қатынас орнату; әдеттен тыс жағдайларға бейімделе білу; тұлға аралық қарым-қатынаста, кәсіби қызмет барысында коммуникативтік корлар мен технологияларды кіріктіру.

Top