Білім беру бағдарламасы өзекті емес

6B02109 Интерьер дизайны в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Композиция заңдарын, стильдің үйлесімділігін, түстерді, әр түрлі әрлеу материалдарының, жиһаз заттарын, декор мен аксессуарларды, сондай-ақ жарықтандыру принциптерін білу арқылы интерьер жасай отырып, тапсырыс берушінің қажеттілігін креативті тұрғыда ойлайтын дизайнерді дайындау, үй-жай жобаларының (дизайн-жоба) алдын ала және соңғы дизайнерлік тұжырымдамаларын әзірлеу, интерьерді заманға сай безендіру, тұрғын үйді өмір сүруге ыңғайлы ету. Сәулет бюролары, жарнама агенттіктері, конструкторлық бюролар, өнеркәсіптік және өндірістік кәсіпорындар, фабрикалар, шығармашылық шеберханалар мен студия дизайны, дизайнерлік фирмалар кәсіби қызмет объектілері болып табылады.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 5 года
  • Кредиттер көлемі 300
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B031 Сән, дизайн
  • Дайындық бағыты 6B021 Өнер

Пәндер

  • Инженерлік графика

    Сызбаларды орындауға қойылатын негізгі ережелер мен талаптар. Сызбаның негізгі сызықтары. Кесінділер мен қималарды қолдана отырып бөлшектер сызбасы. Бөлшектің аксонометриялық проекциясы. Натурадан және құрастыру сызбасы бойынша техникалық сурет. Эскиз және құрастыру сызбасы бойынша бөлшектің сызбасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Интерьердегі текстиль

    Курстың мақсаты: студенттерді интерьер нысандарын жобалау процесіне дайындау. Мазмұны: жобалаудағы негізгі элементтер мен процестерді зерттеу дизайнердің шығармашылық қызметін меңгерудің бастапқы кезеңі болып табылады. Әртүрлі қоғамдық орындарда тоқыма бұйымдарын әзірлеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сурет

    Сурет әдістемесінің мәні. Академиялық сурет салудың негізгі ұғымдарын меңгеру. Академиялық суреттің практикалық дағдыларын меңгеру. Натюрморт.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Өмір қауіпсіздігінің негіздері

    Кез келген заманауи мемлекетте адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету мемлекеттің экономикалық дамуы мен тұрақтылығы дәрежесін бағалау үшін, сондай-ақ қоғамның адамгершілік жағдайын бағалау үшін де шынайы және кешенді өлшем бола алады. Қауіпсіздік проблемаларын шешу қоғамның барлық мүшелерінің белсенді қатысуын, азаматтық сана-сезімді, болашақ ұрпақтың өмірі мен дамуы үшін бүгінгі мүдделерге нұқсан келтіруге дайындықты талап етеді. Бұл тек жоғары адамгершілік пен мәдениет қағидаттарында ұйымдастырылған қоғамда ғана мүмкін.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері

    Мемлекеттің құқық мәні мен құқықтық табиғатын, қызметі мен орнын, қоғамдағы құқықтың рөлін ашады. Құқықтың негізгі бөлімдерін қарастырады: әкімшілік, азаматтық, қылмыстық құқық. ҚР Конституциясы мен заңнамалық актілерінің мәнін, олардың тіршілік әрекетінің түрлі салаларында туындайтын міндеттерді шешу үшін маңыздылығын көрсетеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жемқорлыққа қарсы мәдениет

    Сыбайлас жемқорлықтың мәнін, оның бастауларын, пайда болу жағдайлары мен факторларын зерттейді. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың негізгі бағыттарын, тәсілдері мен әдістерін қарастырады. Студенттердің сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымы мен мәдениетін қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Курстың мақсаты табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтары туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады. Күтілетін нәтиже: биосфераның құрылысы мен химиялық құрамын, құрылымы мен динамикасын, тұрақты даму принциптерін біледі Экология саласындағы қазіргі заманғы мәселелерді талдайды Экология мен экономикалық дамудың, организмдердің тіршілік ортасымен өзара байланысын белгілейді; адам қызметінің қоршаған ортаға антропогендік әсерінің салдарын бағалайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәңгілік ел идеясы және рухани модернизациялау

    "Мәңгілік ел" идеясы қазақстандықтардың, әсіресе жастардың санасына адамдардың жақындасуына ықпал ететін маңызды құндылықтарды оятуға бағытталған. Әлемдік экономика мен саясатта дағдарысқа байланысты сыртқы сын-қатерлер мен қауіп-қатерлер жағдайында біздің елімізге "Мәңгілік ел" ұлттық идеясында көрініс тапқан рухани және әлеуметтік бағдарлар қажет. Бүгін біз сондай-ақ ұлттық бірегейлік пен бірлікке мұқтажбыз.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • кәсіпкерлік негіздері

    Кәсіпкерлік, кәсіпкерлік қызмет – тәуекелге бел буып жасалынатын экономикалық әрекет, тауарларды өндіру және сатудан, іс-шарадан,көрсетілген қызметтерден, істелген жұмыстардан жүйелі пайда алуға бағытталған дербес қызмет. Осы мақсатта өзінің мүліктік жауапкершілігі кепілдігі, материалдық емес активтер, сондай-ақ кәсіпкердің жеке еңбегі немесе сыртта�� тартылған еңбек күші пайдаланылады. Кәсіпкердің жұмсаған ақшасы өтелетеніне, өндірілген тауар пайдамен сатылатындығына кепілдік болмайды. Осыған байланысты меншікті жартылай немесе толықтай жоғалту қауіпі бар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Интерьердегі декор

    Курстың мақсаты: студенттерді интерьер нысандарын жобалау процесіне дайындау. Мазмұны: жобалаудағы негізгі элементтер мен процестерді зерттеу дизайнердің шығармашылық қызметін меңгерудің бастапқы кезеңі болып табылады. Қоғамдық және тұрғын кеңістіктердің интерьерінде әр түрлі сәндік түрлер мен элементтерді әзірлеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік құқық

    Кәсіпкерлік, кәсіпкерлік қызмет – тәуекелге бел буып жасалынатын экономикалық әрекет, тауарларды өндіру және сатудан, іс-шарадан,көрсетілген қызметтерден, істелген жұмыстардан жүйелі пайда алуға бағытталған дербес қызмет. Осы мақсатта өзінің мүліктік жауапкершілігі кепілдігі, материалдық емес активтер, сондай-ақ кәсіпкердің жеке еңбегі немесе сырттан тартылған еңбек күші пайдаланылады. Кәсіпкердің жұмсаған ақшасы өтелетеніне, өндірілген тауар пайдамен сатылатындығына кепілдік болмайды. Осыған байланысты меншікті жартылай немесе толықтай жоғалту қауіпі бар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дінтану

    Курс діннің қоғамдық сана-сезім және әлеуметтік құбылыс ретінде білім береді; адамның құндылығы, құқығы мен бостандығы, мәдениетаралық және дінаралық диалогқа қабілеттілігін қалыптастыруды, соның нәтижесінде әртүрлі дін өкілдерімен қарым-қатынас пен өзара әрекеттесудің кәсіби дағдыларын алу және ғылыми гуманистік, толерантты дүниетаным кеңсе міндеттерін тиімді ������айдалануды өздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кескіндеме

    Оқу кескіндемесі және оның дамуының әдістемелік реті. Заттар тобының кескіндемесі (натюрморт). Қарапайым натюрморт. Күрделі натюрморт. Интерьердегі Натюрморт.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жиһаз дизайнының негіздері

    Құрастыру жиһазды инженерлік жобалау әдісі ретінде, оның құралдары мен ерекшелігі. Жиһаз конструкциясы элементтерінің өзара байланысы; конструкциялардың сипаттамасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Кәсіби компьютерлік бағдарламалар - І

    Пәннің мақсаты: кәсіби программа базасында жоба тәсілдерінін дамыуы, заманауи жүесінде білім қалыптасуы. Мазмұны: информациялық технология және кәсіби, заманауи техникалық қор қолдану

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Материалдық мәдениет пен дизайн тарихы

    Материалдық мәдениет: түсінігі, құрылымы, артефактілер, құндылықтар түрлері. Материалдық мәдениет және оның элементтері. Мәдениет динамикасы. Ежелгі патшалық дәуіріндегі Египет өнерінің дамуы. Орта патшалық өнері. Жаңа патшалық дәуірінің Египет архитектурасының ерекшеліктері. Гомеров Грециясының өнері. Ордер. Вазопись. Классикалық Грецияның сәулет ерекшеліктері. Ансамбль Афинского Акрополя. Грек мүсінінің дамуы б. д. V – IV ғғ.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шрифт дизайнда

    Пәннің мақсаты: суретші-безендіруші шрифт графикасының түрлерін, пропорциясын, тепе-теңдік, ырғақ, түстік сәйкестік және басқа да көркем құралдарды еркін меңгеруі қажет. Мазмұны: шрифт түрлері. Шрифттер классификациясы. Шрифттердің айырмашылықтары. Шрифттер салудың заңдылықтары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ағылшын тілінің практикалық курсы

    Пәнді игерудің мақсаты ауызша және жазбаша сөйлеуді практикалық меңгерудің дағдылары мен дағдыларын жетілдіру және жалпы және лингвистикалық ой-өрісін кеңейту құралы ретінде ағылшын тілін қолдануға көшу болып табылады. Сонымен қатар, мақсаты-студенттердің коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру, осы міндеттерге сәйкес тілдік іс-әрекеттердің көмегімен туындаған коммуникативтік м����ндеттерді шеше отырып, қарым-қатынас саласындағы белгілі бір ортада қарым-қатынас жасауға қатысу дағдысын қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Түр-түс және кеңестік

    Курстың мақсаты: түс теориясының негіздерін меңгеру. Түс символикасы, түс ортасының дамуы. Мазмұны: түс сипаттамасы және өзара әрекеттесуі. Түстің психологиялық және эмоциялық әсері. Түс және кеңістік. пәнді меңгеру барысында композициялық құрылым негіздері және пәндік-кеңістіктік ортаны модельдеу оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көлем және түр-түс

    Курстың мақсаты: Цветотоналді қарым-қатынас. Жекелеген заттарды жарықпен және түспен үлгілеу, яғни түстің реңдік градацияларын табу арқылы көлемді форманы анықтау. Мазмұны: Блик, жарық, жартылай көлеңке, көлеңке және рефлекс. Барлық параметрлер бойынша түсті өзгерту. Қоршаған объектілердің рефлексі. Түстің көлемге әсері. Көлемнің түске әсері

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілі (деңгей В2.1)

    Жазбаша және ауызша сөйлеуді меңгеру. Өнер мен педагогиканың түрлі салаларында терминологияны түсінуді, маңызды тақырыптарға сөйлеу қабілетін болжайды. Грамматиканың негізгі ережелеріне, Баспасөз мен заманауи ойын-сауық әдебиетіне еркін бағдарланады. Грамматикалық ережелерді жақсы білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кәсіби компьютерлік бағдарламалар

    Пәннің мақсаты: кәсіби программа базасында жоба тәсілдерінін дамыуы, заманауи жүесінде білім қалыптасуы. Мазмұны: информациялық технология және кәсіби, заманауи техникалық қор қолдану

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Сурет

    Пішіні бойынша неғұрлым күрделі заттардың суреті. Заттар тобының суреті (интерьер). Адам басының гипс маскасының суреті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кескіндеме

    Пәннің мақсаты: студентке кескіндеме бойынша біліммен бағдар беру, түстерді көріп ажыратуға үйрету. Колорит туралы жалпы мағлұмат беріп, яғни этюдтты бір түстік тұтастықта орандатуға жетектеу. Мазмүні: кең көлемді ойлау қабілетімен көркемдік талғамын, шығармашылығын дамытуды қалыптастыру. Студент түс, рең, түстік қатынас туралы мағлұматты болуы қажет. Берілген қойылымның әр мінезділігіне қарамастан, студент жұмыстың бір ізділігін қадағалап отыруы керек.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Материалдық мәдениетінің пен дизайн тарихы

    Материалдық мәдениеттің көп функциялылығы. Рухани мәдениет. Салт-дәстүрлері мен әдет-ғұрыптары.Эллинизм дәуірінің бейнелеу өнері мен архитектурасының өзіндік ерекшелігі. Ежелгі Рим Архитектурасы. Мүсіндік портрет. Мозаика. Әр түрлі тарихи дәуірдің өнеріндегі стильдер. Батыс Еуропаның бейнелеу өнері мен архитектурасындағы стильдің тән ерекшеліктері. Шығыс. Азия.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ағылшын тілі(деңгей В2.2)

    "Химия" пәні бойынша басқа мамандықтардың мәтіндерінен үздік мәтіндерге байланысты, оқылатын пәннің жеке терминдері мен фразеологиялық тіркестерін қамтитын сөздіктерді оқуға ерекше көңіл бөлінеді. Пәнді оқу барысында берілген білім саласында кездесетін грамматикалық модельдерді және рекурренттік грамматикалық формаларды талдау болжанады. Ауызша және жазбаша ағылшын тілін дамытуға көңіл бөлінеді. Осы пәнді оқу барысында "Химия" пәні бойынша мәтіндерді оқу және түсіну дағдылары дамитын болады.»

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Спецграфика

    Курстың мақсаты: сәндік кескіндеме негіздерін үйрету. Көркем, қолданбалы материалдарды және олармен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру. Шығармашылық және еркін ойлауға үйрету. Студент-дизайнердің көркемдік талғамы мен колористік мәдениетін дамыту. Мазмұны: арнайы бейнелеу дағдыларына және техникалық тәсілдерге негізделген графикалық мәдениетті қалыптастыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Өнер тарихы

    Өнер тарихы дизайнның түрлі саласындағы, яғни өндірістік, сәулеттік, ланшафт дизайынының түрлі елдерде дамуын, оның қолданылу ерекшеліктерін және өнердегі жалпы ішкі өлшем заңдылықтары құрлымдарының түрлерін зерттейді, сондай-ақ заттың тұтастылығы мен бірегейлігіне жетудің нақты тәсілдерін үйретеді. Заттардың құрылымы өнер мен мәдениеттің даму заңына сәйкес заттардың белгіленген функционалды және конструктивті ерекшеліктеріне ие болады. Өнер мен мәдениеттің өзіндік ерекшеліктері тұтынушының тиімді әсерлерімен қамтамасыз ететін күшейтілген пішіннің қасиеттеріне бағытталады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шет тілінің аударма практикасы

    Аударматану ғылымының теориялық мәселелері, аударма жасау процесінің теориялық негіздері мен практикасы, аударма жасаудың техникасы, әдіс-тәсілдері мен аудармаға және аудармашыға қойылатын талаптар, аударма саласының жанрлық түрлері туралы ғалымдардың ой-тұжырымдары ,ресми ісқағаздарының қалыптасуы, оның ерекшеліктері және олардың аударылуы тәрізді мәселелер қарастырыла��ы

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Сәндік-қолданбалы өнер негіздері

    Курстың мақсаты: Сәндік өнерінің туындылары материалмен қатар рухани мәдениетпен байланысты. Мазмұны: Қолданбалы-сәндік өнерде заттарды көркемдеу тәсілдерін меңгеру және эскиздік, композициялық шешімдерін машықтану бағытында орындау. ҚСӨ бұйымдарын жобалау амалдары және ЖБ.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби-бағытталған шетел тілі

    Бұл аспектіде көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын дамыту, ақпарат алу мақсатында арнайы әдебиетті оқу дағдыларын дамыту, рефераттау негіздерімен танысу, мамандық бойынша әдебиетті аннотациялау және аудару, жарияланымдарды дайындау және хат жазысуды жүргізу үшін негізгі жазу дағдыларын дамыту жүзеге асырылады. Мамандық тілін оқыту Кәсіби-бағытталған материалда жүргізіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ішкі жарықтандыру

    Жарықтандыруды ұйымдастыру. Жарық көздері, жасанды жарықтандыру. Жарық жобалаудағы негізгі элементтер мен процестерді зерттеу. Жарықтандыру жүйесінің Дизайн-жобасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дизайн негіздері

    Курс мақсаты: тұрмыстық заттар, жиһаз, интерьерде сәулеттік дизайнында жобалау. Мазмұны: шығармашылық ойлау қабілеттерін дамыту.Дизайн бағытындағы композиялық шешімі, олардың әдіс тәсілдері компьютерлік графикада пайдалануы. Практикалық жұмыста түстік шешімі заңы т.б

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сәндік және монументалды кескіндеме

    Курстың мақсаты: кешенді шешімдерді шешуде алған дағдыларды қолдану. Мазмұны: практикада монументальды-декоративтік кескіндемені заманауи қолдану. Көркем шешу тәсілдері және ортамен өзара байланыс. Монументалды кескіндеме түрлері. Кеңістікте монументалды кескіндемені пайдалану. Монументалды кескіндемедегі түрлі техника.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жарықтандыру дизайн

    Жарықтандыруды ұйымдастыру. Жарықты жобалаудағы негізгі элементтер мен процестер. Жарықтандыру жүйесінің Дизайн-жобасы. Жарық техникасы теориясы. Светодизайн тарихы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жиһаз дизайны

    Жиһаз бұйымдарын дайындау технологиясы және конструкциясы, конструкциясы. Жиһазды жобалау принциптері. Техникалық тапсырманы әзірлеу. Техникалық ұсынысты әзірлеу. Конструкциялық, қаптау және Өңдеу материалдары. Эскиздік жобаны әзірлеу. Жұмыс конструкторлық құжаттамасын әзірлеу. Бұйымның техникалық сипаттамасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Антропометрия және эргономика

    Курстың мақсаты: адам және орта жүйесінің өзара іс-қимылы Мазмұны: антропометрия адам денесі және оның бөліктерін өлшеудің негізгі әдістерінің бірі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби қазақ(орыс) тілі

    Курстың мақсаты-орыс тіліндегі ғылыми терминдерді зерттеу процесінде ғылымның түрлі салаларында қолдануға болатын бірыңғай тәсілдерді қалыптастыру болып табылады. Курстың мазмұны ЖОО мамандықтарының кәсіби тілінің қалыптасу және даму процесімен танысу; ұғымдық-терминологиялық базаның білімін өзектендіру; әртүрлі тілдік байланыстарды анықтау және орнату арқылы жалпы мәдени ой-өрісін кеңейту; терминдер мен өрнектердің қызмет ету ерекшеліктерін белгілеу; кәсіби мазмұн мәтіндерімен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру; кәсіби орыс тілінде оқытылатын ғылым саласындағы зерттеу материалдарын меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дизайндағы эргономика

    Курстың мақсаты: базалық пәндерді оқу кезінде алған білімдерін бекіту, кеңейту Мазмұны: студенттердің эргономикалық құрастыруы, оқу саласын жобалау дағдыларын қалыптастыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инженерлік инфрақұрылым

    Пәннің пәні мен міндеттері. Аумақтың инженерлік орналасуының негізгі терминдері, ұғымдары және анықтамалары. Жол ізденістері және ауданда жол желісін орналастыру. Жоспардағы жол. Жолдағы су бұру және су ағындары арқылы өту. Бойлық профильдегі жол. Көлденең профильдегі жол. Жол инженерлік құрылыс ретінде. Жолдарды салу, күтіп ұстау және жөндеуді ұйымдастырудың негізгі принциптері. Жолдардың негізгі экономикалық көрсеткіштері және жол құрылысының тиімділігін анықтау. Аумақты инженерлік дайындау. Елді мекендерді салу және магистральды инженерлік желілерді төсеу үшін аумақты таңдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сурет

    Пәннің мақсаты: сурет негізін үйрену, әртүрлі графикалық құрал-жабдықтармен техникалық тәсілдермен суретте орындауды игеру. Мазмұны: студенттерді кәсіби ойлауға алғашқы композициялық-кеңістікті ойлау дағдысына тәрбиелеу, жұмысқа деген шығармашылық талабын арттыру және негізгі эстетикалық талғамды дамытуға үйрету болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кескіндеме

    Адам басының гипс маскасының суреті. Гризайль. Портрет. Қолдың қолдарын қоса алғанда, белдік портрет.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жиһаз дизайны

    Жиһаздың даму тарихы және жиһаз өндірісінің заманауи үрдістері. Жиһаздың негізгі түрлері. Жиһаздың Стилистика және қалыптау. Жиһазды әзірлеудегі заманауи үрдістер: жаппай өндіріс және дизайнерлік үлгілер. Жиһазды жобалау кезеңдері. Жиһазды жобалауға қойылатын эргономикалық талаптар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мамандандырылған шетел тілі

    Бұл курста студент кәсіби салада шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасауды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мүсіндеме и және пластикалық анатомия

    Мүсін және адамның пластикалық анатомиясы пәнінің ерекшеліктері: студенттерге барельеф, горельеф және объемдық скульптура түрінен түпнұсқаға қарап форманы, объемды, пропорцияны дұрыс жасап үйрету; мүсін пәнінен білімгерлердің білімін, ілімін, қабілет, шеберлігін шығармашылық деңгейде дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ішкі жарықтандыру

    Қоғамдық кеңістіктер мен ландшафтық объектілерді жарықтандыруды жоспарлау; Техника. Жарық аспаптарының типологиясы және құрылғысы; жарықты есептеуге арналған бағдарламалар; жарықты басқару.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Іскерлік ағылшын тілі

    Пәннің мақсаты: ағылшын тілін білуі қажет табысты бизнес болу. Мазмұны: ағылшын тілін білуі қажет табысты бизнес болу. бұл курс ағылшын, экономика, география, әлеуметтік зерттеулер, информатика, және кім бизнесте өз болашағын көріп пәндер мүдделіміз студенттердің бағытталған. Олар оның іскерлік аспектіде

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Макеттеу

    Макеттеу студентке абстрактілі және бейнелі ойлау, кеңістіктік қабылдау дағдыларын дамытуға көмектеседі, оларды макеттеудің техникалық тәсілдерімен таныстырады, түрлі нысандарды моделдеуге, бетті көлемді элементтерге түрлендіруге үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жарықтандыру дизайн

    Визуалды қабылдау және адамға жарықтың әсері. Жарық ортасының концептуалды шешімі. Жеке және қоғамдық интерьерлерді жарықтандыруды жобалау; сәулет құрылыстарын жарықтандыруды жобалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жиһаз дизайнының негіздері

    Конструкциялық шешімнің объектінің композициясына, материалдардың қасиеттеріне тәуелділігі. Антропометриялық, физиологиялық және психологиялық көрсеткіштер. Жиһазды әзірлеудегі заманауи үрдістер: жаппай өндіріс және дизайнерлік үлгілер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Сәулеттік ортаның жіктелуі

    Курстың мақсаты: студенттердің пәндік-кеңістіктік ортаның эстетикалық реттілігі мен жайлылық әдістерін меңгеру. Мазмұны: тұрғын ғимараттардың көлемдік-жоспарлы шешімі және қала құрылысы жағдайларының әсері және кооперация нысандары. Қалалық, өнеркәсіптік, тұрғын және қоғамдық ортаның типологиясы. Пәндік-кеңістіктік ортаны қалыптастырудың архитектуралық-дизайнерлік құралдары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Интерьер кеңістігінің типологиясы

    Тұрғын үйдің ішкі типологиялық жіктелуі. Функционалдық Үй-жайлар жиынтығы. Қалалық өнеркәсіптік, тұрғын және қоғамдық ортаның типологиясы. Пәндік-кеңістіктік ортаны қалыптастырудың дизайнерлік құралдары. Автономды тұрғын үй кешендері және қызмет көрсету жүйелері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Арнайы сурет

    Курстың мақсаты: студенттің суретін және қара-ақ графикамен үш өлшемді объектілер мен жазықтықтағы адам санының саласындағы құзыреттілігін қалыптастыру. Арнайы мамандар саласындағы құзыреттілігін қалыптастыру. сурет және көркем графика және өз білімін практикада қолдану мүмкіндігін дамытады. Мазмұны: бейнелеу сауатының теориялық негіздері және композици��лық құрылым принциптері, формалардың конструктивтік негіздері, заттар мен түс үйлесімділігінің графикалық бейнесі, адам фигурасының пропорциялары

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Интерьердегі этно дизайн

    Пәннің мақсаты: қамсыздандыр- дизайнның келешек шығармашылық қайраткерлерін білімдермен ша әлемнің халқының этнографиясына Мазмұны: Әр дауірдегі ағымдардың және стильдер ерекшеліктері талдау және тану. Осы ағымдардағы реңдік қатыастарды оқу, жинақтар жасау дәуірдегі ағымдардың және стильдер ерекшеоіктері талдау және тану. Осы ағымдардағы реңдік қатынастарды оқу, жинақтар жаса��. Альбом құрастыру. Әр түрлі кезеңдегі костюм дерге талдау жасау және олардың ерекшеліктерін меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Элементтер көшірмесі және бұйымдар жобасы

    Пәннің мақсаты: белгілі нысанға келтір- основополагающие проектно-графические дағдыны және ұсталықтарды Мазмұны: Құрал элементтерінін негізгі жобаларын сызу, мөлшерлерін табу және оларды орындау

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Арнайы кескіндеме

    Курстың мақсаты: тоқыма материалдарын өңдеу технологиясы саласында арнайы және жалпы техникалық білім алу, тігін бұйымдарын көркем безендіру, дизайн саласындағы өз қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін бағалау, декор, тоқыма бұйымдарын жаңарту, эскиздерді әзірлеу және жобалау арқылы тоқыма декорың құру Мазмұны: декорациялаудың базалық техникалары мен технол��гияларын, композиция мен ою-өрнек негіздерін жүйелі игеру, киім мен аксессуарларды декорациялау үшін алынған білімді қолдану. Болашақ кәсіби даму мен білім берудің мүмкіндіктері мен бағыттарын таңдау. Дизайнердің кәсіби мүмкіндіктері ауқымын кеңейту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ландшафты саулет

    Ландшафтты құрастыра білу және үлгілеу. Ландшафтық дизайнды жобалау және жасау. Ландшафтық дизайнды жобалаудың жалпы принциптерін меңгеру. Сәулет-ландшафтық ортаны пәндік-кеңістіктік ұйымдастырудың формалары мен әдістері.Бақ-саябақ икустасының тарихи және стилистикалық ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дизайн саласындағы элементтер мен үрдістер II

    Дизайнерлік шешімді кезең-кезеңімен әзірлеуде дизайн-жобалау кезеңдерін зерттеу. Жобаланатын объектінің әлеуметтік, техникалық және көркемдік ерекшеліктерін ескере отырып, шығармашылық ойды жүзеге асыру, жобалық – көркемдік мәнерлілікті құру әдістемесін меңгеру. Учаскені абаттандыру көшірмесін орындау (құрылыс жоспары, эскиздік жоспар, МАФ және жабдықтар. Берілген тақырыпқа клаузураны орындау (бау-бақша көпірі, су айдыны). Антураж. Стаффаж, учаске жоспары. Интерьер болашағы алдыңғы. БАҚ жиһазы. Фонарь.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Интерьердегі қазіргі замануи материалдар

    Пәннің мақсаты: дизайындағы көпқырлы сабақтастықтығы туралы қажетті білім алу. Мазмұны:. топтастыру, физических,, технологиялық, сындарлы материалдың химиялық сипаттарында; өндірістің негіздерінің, мінездемелерде, материалдың жиынтығының; қолданыстың өзгешеліктерінің зерттеме және дизайнның жобала-.Қазіргі материалдың өзгешел��гі дизайнда

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Формалар мен бұйымдардың элементтері

    Пәннің мақсаты: белгілі нысанға келтір- основополагающие проектно-графические дағдыны және ұсталықтарды Мазмұны: Заттардың пішін қалыптасуы біріккен жіне композицияляқ түрде. Пішін қалыптасуынын элементері. Негізгі материалдар сындары. Композициялық қор. Протодизайн.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дизайн саласындағы элементтер мен үрдістер І

    Жобалаудың теориялық негіздері. Дизайн объектілеріндегі әлеуметтік-функционалдық процестер. Жобалау – жобалау сатысында жобалау құжаттамасын ресімдеу: дизайн элементтерінің көшірмелерін орындау, проекцияларды орындау, өлшемдерді қою. Кеңістік және бейнелі қиял. Аксонометриялық проекцияны құру, интерьер перспективалары. Аксонометриялық проекцияларды құруға арналған жаттығулар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ландшафты дизайн

    Ландшафтты құрастыру және модельдеу. Ландшафтық дизайнды жобалау және жасау. Ландшафтық дизайнды жобалаудың жалпы принциптерін меңгеру. Сәулет-ландшафтық ортаны пәндік-кеңістіктік ұйымдастырудың формалары мен әдістері.Бақ-саябақ икустасының тарихи және стилистикалық ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дизайн саласындағы нысандарды жобалау 1

    Пәннің мақсаты: объектіні тікелей зерттеу мен жағдайды талдау әдістемесін; жобаның жалпы экспозициясын композициялық шешімі амалдарын Мазмұны: Бұл пәннің жобалау объектілерін әртүрлі күрделіліктегі тұрғын ортаның бөліктері, қоғамдық ғимараттар мен үймереттер, сонымен бірге заттық – кеңістіктік ортасы және жабдығымен қоса қалалық кешендер. Сәулеттік – дизайнерлік жобалау процессінде алғышартттарды талдау, проблемалық, үйлестік, салыстырмалы – типологиялық, графикалық және үлгілік секілді объектімен жұмыс істеу тәсілдері қолданылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жобалаудағы жүйелер

    Пәннің мақсаты: күрделі сойлемдердің және програмдық комплекстерін заманауи түрде зерттеу және жұмыстану. Мазмұны: Структуралқ жобалар әдістері. Курстық жобалар мен өзіндік жұмыстануы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Модельдердің жеке элементтерінің жобалары

    Пәннің мақсаты: құралым бас талдағыш жобалықтың мышления студенттерінің Мазмұны: Ең эфектілі әдістерді табу және жобалау. Дизайн концепциясын кезектілігін жасау. Дизайн концепциясындағы әдістермен элементтердің жобалаудағы бірізділігін көрсету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Пластикалық модельдеу

    Курстың мақсаты: әр түрлі қалыңдықтағы пластинкалармен, оргшеклмен, пенокартонмен, картонмен және басқа да материалдармен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру. Мазмұны: жобаланатын ғимараттар мен құрылыстардың көлемдік-кеңістіктік композициясын кеңістіктік ойлауды, заттай қабылдауды дамыту. Нысанды әзірлеу және құру. Жобалық есептер.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Эксподизайн

    Курс мақсаты: студенттерді дизайн нысандарын жобалау процесіне дайындау Мазмұны: жобалаудағы негізгі элементтер мен процестерді зерттеу дизайнердің шығармашылық қызметін меңгерудің бастапқы кезеңі болып табылады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Дизайн саласындағы элементтер мен үрдістер IУ

    Жобалау-графикалық модельде композициялық ойды іске асыру. Жоғары оқу курстарында және болашақ жобалау тәжірибесінде Сәулеттік дизайн объектілерін жобалау процесі. Жеке тұрғын үй жобасын ресімдеу элементтері мен ережелері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дизайн саласындағы нысандарды жобалау 2

    Студенттердің жобалау іс - әрекетінің дизайн-процесі туралы білімдерін кеңейту және таныстыру, қоршаған кеңістікті ұйымдастыра отырып, тұрғын немесе қоғамдық ғимарат қасбетінің түс-пластикалық шешімі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дизайн саласындағы элементтер мен үрдістер III

    Пәннің мақсаты: суретті графикалық бейнелеудегі әртүрлі әдіс-тәсілдері; сәулеттік-дизайнерлік жобалау үшінші бастапқы мәліметтерді талдау әдістемесін меңгеру; Мазмұны: Дизайн нысандарының элементтері мен процестері ІІІ пәні студенттерді жобалауға үйретеді. Нысана жобасын жасау процесі ретінде жобалауды дәстүрлік анықтау����ың түрлі жетілдіру кезеңдерінен өткен тарихы бар: жобалаудың қарапайым тәсілдерінен к��мпьютерлік технологияға дейін.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дизайн саласындағы элементтер мен үрдістер

    Пәннің мақсаты: Кіші көлемдегі жарнама орнатқыштары визуалдық ақпарат түрінде болады (сызулар және макеттер). Мазмұны: Таңдалған тауардың немесе заттың этикетка және парақтардың қораптау, фирмалық белгілері, логотиптер орындалуы. Дизайнерлік жобаның авторлық шешімі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Интерьерді жобалау

    Курстың мақсаты: студенттерді интерьер нысандарын жобалау процесіне дайындау Мазмұны: жобалаудағы негізгі элементтер мен процестерді зерттеу дизайнердің шығармашылық қызметін меңгерудің бастапқы кезеңі болып табылады. Жобаланатын объектіде өтіп жатқан процестерді түсінбей және элементтерді білмей, әрі қарай табысқа үміт артамыз. Тұрғын және қоғамдық ғимараттарды әзірлеу және жобалау.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дизайн нысандарын құрылымдау

    Курстың мақсаты: Теориялық негіздерін, принциптерін, көркемдік құрастыру және модельдеу. Конструкция жұмысының негіздерін білу. материалдарды. Мазмұны: Құрастыру инженерлік жобалау әдісі ретінде, оның құралдары мен ерекшелігі. Конструкция элементтерінің өзара байланысы; конструкциялардың сипаттамасы. Құрылымдық шешімнің объектінің композициясына, қасиеттеріне тәуелділігі

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бұйым қызметі және оның формалары

    Пәннің мақсаты: объектіні тікелей зерттеу мен жағдайды талдау әдістемесін; жобаның жалпы экспозициясын композициялық шешімі амалдарын Мазмұны: Дизайн – концепциясының жобасын жасау оларды қалыптастыру. Эстетикалық әсемдік, эстетикалық көркемдіктердің бейнелеу.Барлық дизайн пішіндерің эстетикалық түрде еңгізу.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Интерьер тарихы

    Әр түрлі тарихи кезеңдер мен аймақтардың интерьерлерінің сәулеттік-көркемдік қалыптасуының даму тарихымен танысу. Ежелгі әлемнің интерьерлері. Христиан ортодоксиясы кезеңі. Ежелгі Шығыс интерьерлері. Діни және тұрғын интерьерлер. Жарық интерьерлері. Мұсылман әлемі. Қиыр Шығыс. Итальяндық Ренессанс дәуірінің интерьері және Тюдор стилі. Регенттік Кезеңі. Орыс барокко. Рококо. Және консулдықтар. Ампир, орыс ампир. Эклектизм. Макинтош және Модерн. Орыс Модерн. Ар деко және Конструктивизм.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жобаны басқару

    Курстың мақсаты: интерьер нысандарын жобалауды жүзеге асыру және үрдіске студенттерді дайындау Мазмұны: талаптарды басқару, талдау және жобалау, жүзеге асыру, персоналды басқару, бюджет және келісім-шарттар. Жобаны орындауды ұйымдастыру әдістері. Дайындық кезеңі, жобамен жұмыс істеу процесі және аяқталуы.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жиһаз тарихы

    Курстың мақсаты: студенттердің көркем мәдениетін тәрбиелеу, олардың халық шығармашылығына, дәстүріне және мұрасына деген қызығушылығын дамыту. Мазмұны: сабақтарда студенттер халық өнерінің шығармаларымен танысып қана қоймай, сонымен қатар қажетті техникалық білім алады, еңбек шеберлігі мен дағдыларын дамытады. Бағдарламаны жүзеге асыру барысында сәндік-қолданбалы өнер бакалаврларын және халықтық ойларды психологиялық және практика��ық дайындау жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дизайн саласындағы нысандарды жобалау 4

    Студенттердің жобалау іс - әрекетінің дизайн-процесі туралы білімдерін таныстыру және кеңейту, кешенді жобалау. Рекреациялық ландшафтық кешен. Жоспар, қасбеттер, ситуациялық жоспар. Номенклатура және экспликация.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дизайндағы дизайн жүйулер

    Курстың мақсаты: шығармашылық қызметтің заманауи әдістері. Конструкция жұмысының негіздерін білу. Мазмұны: Конструкциялау инженерлік жобалау әдісі ретінде, оның құралдары мен ерекшелігі. Конструкция элементтерінің өзара байланысы; конструкциялардың сипаттамасы. Конструкциялық шешімнің объектінің композициясына, материалдардың қасиеттеріне тәуелділігі.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дизайн саласындағы нысандарды жобалау 3

    Студенттердің жобалау іс - әрекетінің дизайн-процесі туралы білімдерін кеңейту және таныстыру, кәсіби дизайнердің қалыптасуындағы көркемдік-жобалық білімнің рөлі туралы түсінік қалыптастыру. Қалалық ортаның әлеуметтік нысаны

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инженерлік жүйелер мен құрылымдер

    Инженерлік жайластыру элементтерін жобалау және орналастыру бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеру.Инженерлік инфрақұрылымды жобалау бойынша міндеттерді шешу үшін ақпараттық технологиялар дағдылары.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Фитодизайн және флористика

    Фитодизайнға кіріспе. Фитодизайн тарихы. Фитодизайн бағыттары. Шығыс және еуропалық флористика және фитодизайн мектебі. Фитодизайнның көркемдік тәсілдері. Материалдар мен жабдықтар. Бекіту тәсілдері. Өсімдіктерді бекіту тәсілдері. Өсімдіктерді кептіру тәсілдері. Сызықтық стиль. Шығыс фитодизайн мектебі. Икебана, тарихы және негізгі бағыттары. Жоғ��ры вазадағы Икебана (Нагеирэ). Композиция нұсқалары оларды интерьерде пайдалану. Төмен вазадағы Икебана (Морибана). Композиция нұсқалары оларды интерьерде пайдалану. Еуропалық фитодизайн мектебі. Сызықтық-массивті стиль. Үшбұрышты композициялар. Тең жақты үшбұрыш. Жан-жақты үшбұрыш. L-бейнелі композиция.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Дизайн саласындағы нысандарды жобалау 5

    Курстың мақсаты: көркем эскиздің проектирования.Эскиз. көріністері. Дизайнердің шығармашылық қызметі Мазмұны:Дизайнның нысанының көркем жобала-. Шығармашылық тұжырымдаманың құралымы. Графических фактур көріністері ша суреттің суретінің қиюына. Жұмыстың әдіс-айлалары бояулармен.Қағида "алтынның сечению". Жобалықтың бейнесі. Ту- және развитиия дизайнның себебінің Иисторические. Біріздендір- және стандартта-.Көркем бейне. Жобалықтың бейнесі. Факторы дизайнермен жаса- тұрмыстың пәнінің жобалықтың бейнесін айқындаушы. Суретшінің шығармашылығының ықтимал бастауының мысалдарын - дизайнерді. Тірі және өлі табиғаттың нысандары сияқты шығармашылықтың бастаулары

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Нысандар қызметі және оның формалары

    Пәннің мақсаты: объектіні тікелей зерттеу мен жағдайды талдау әдістемесін; жобаның жалпы экспозициясын композициялық шешімі амалдарын Мазмұны: Дизайн- концепция жобасының жасауы. Композиция және пішін қалыптасуы, эстетикалық әдемілік және эстетикалық көркем бейнесі. Барлық дизайн пішіндері эстетикалық қатынаста көрсетілген.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Саясаттану, әлеуметтану мәселелерін, адамзат дамуының негізгі кезеңдері мен материалдық мәдениет тарихы туралы білімін көрсетеді, Қазақстан халқының дәстүрлері мен мәдениетін біледі, әлем құрылысының ғылыми, философиялық негіздері, табиғатты пайдалану экологиясы және адам қоғамының тіршілік қауіпсіздігі негіздері, әлеуметтік қоғамның әртүрлі салаларын ұйымдастыру мен қызмет етуі туралы түсінігі бар,
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілінде, сондай-ақ дизайн және өнер саласында бір кәсіби шет тілінде оқу, жазу, сөйлеу, әңгіме жүргізе алу дағдысын көрсетеді. Адамдарға, тілге, мәдениеттерге, діндерге төзімділігін, коммуникацияға қабілетін көрсетеді.
  • Қолданыстағы заңнамадағы өзгерістердің құқықтық салдары мен экономикалық қызметтің аспектілері туралы, олардың жобалық бизнес және басқару саласындағы нарықтық экономиканың қызмет етуі мен дамуына әсер етуі туралы білімдерін көрсетеді.
  • Ғылыми негізде өзінің жұмысын ұйымдастыра алады, өзінің кәсіби қызметі саласында қолданылатын ақпаратты жинау, сақтау және өңдеудің компьютерлік әдістерін, дербес компьютерлерге арналған заманауи бағдарламалар пакеттерін қолдана отырып, графикалық және көлемді үлгілеу дағдыларын меңгерген
  • Жобалау процесін дәйекті түрде жүзеге асыру, эскиздік материалдарды орындау, дайын жобалық идеяны демонстрациялық материалдарда іске асыру, жобалық материалды ресімдеу (оның ішінде қазіргі заманғы бағдарламалық өнімдерді пайдалана отырып), өз жұмысын таныстыру, жобалық ақпаратты әр түрлі формада ұсыну үшін қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалану (суреттер, графиктер, кестелер, диаграммалар және т.б.).
  • Графика, сурет, кескіндеме, мүсін, көркем құрастыру, сәндік өнерге тән шығармашылық даму, интерпретация және жаңғырту деңгейінде практикалық іс-әрекет дағдыларын көрсету. Кескіндеме, графикалық, мүсін, декоративтік жұмыстар мен сызбаларды орындау қабілетін көрсетеді.
  • Кәсіби шеберлік, конструкторлы-техникалық іске асыру және бейненің көркем мәнерлілігі дағдыларын; жобаны креативті шешудің шығармашылық әдістерін қолдану әдістемесін, конвергенция және дизайндағы дивергенция әдістерін меңгерген. Заманауи интерьерлердің жобаларын әзірлеу, жобалау тапсырмаларын құрастыру, эскиздерде шығармашылық концепцияларды қалыптастыру қабілетін көрсетеді.
  • Кәсіби қызметтің негізгі тәсілдерін (өлшеу, пішу, үлгілердің сызбалар және нысандардың макеттері), сонымен қатар жобалық міндеттерді шешу тәсілдерін, жазықтықта бейнелеу мен проекциялау тәсілдерін меңгерген.
  • Қазіргі заманғы әрлеу материалдарын, интерьердегі жарықты ұйымдастырудың техникалық тәсілдерін, жоба алдындағы талдауды өз бетінше орындау, бизнес-жоспар құру, алынған нәтижені бағалау, жобаға талдау және баға беру, жобалық ұсыныстарды нормативтік талаптарға және кәсіби стандарттарға сәйкес кәсіби нысанда жазу қабілетін көрсетеді.
Top