Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M02102 Дизайн в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Бағдарлама медиа кеңістігі мен жарнаманы жобалаудың заманауи технологияларын жетік білетін, шығармашылық жобаларды басқара алатын, сыни дизайнерлік ойлауға, ғылыми, педагогикалық және зерттеу құзыреттіліктеріне ие дизайнерлік маман даярлауға бағытталған
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M035 Сән, дизайн
  • Дайындық бағыты 7M021 Өнер
  • Жарнама дизайнын жүзеге асырудың стратегиясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-жарнама дизайнымен жұмыс істеу қабілетін қалыптастыру: сыртқы жарнама дизайны және POS-материалдар дизайны. Оқу курсы мамандардың өзінің жобалық қызметінде жарнама дизайнының стратегияларын зерделеуге және іске асыруға; дизайн тәжірибесінде жарнама әдістерін қолдануға арналған. Пән әдістерді зерттеуге, визуалды байланыс кеңістігінде өзіндік даму әдістерін құруға және қолдануға және дизайн-жарнаманы жетілдіруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)
    Несиелер: 6

    Пән ғылыми зерттеулердің іргелі принциптерін, әдістерін, стратегиялары мен нысандарын оқып-меңгеруге, дереккөздермен және мәліметтермен жұмыс істеуді үйренуге бағытталған және белгілі бір саласында зерттеу жүргізу қабілетін қалыптастыруды мақсат етеді. Курс магистранттарға жаңа білімді өз бетімен алудың теориялық-әдіснамалық негіздерін, басты ғылыми категориялармен жұмыс істеуді және зерттеуді практикалық тұрғыдан жүзеге асыруды үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дизайн теориясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-дизайн теориясын, оның мақсаттарын, міндеттерін, пәндік мәдениетпен байланысын, мақсатын түсіну қабілетін қалыптастыру. Пән дизайн теориясын зерттеуге, жаңа технологиялармен байланысты дизайнның негізгі теориялық әдістерін негіздеу, тұжырымдау, қалыптастыру қабілетіне бағытталған. Негізгі мазмұн теориялық шешімдерді әзірлеуді, жаңа тұжырымдамаларды іздеуді және дизайнердің кәсіби қызметінде заманауи дизайн әдістерін қолдануды қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дизайндағы ғылыми-тұжырымдамалық көзқарас
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-дизайнды әзірлеу процесінде ғылыми-тұжырымдамалық тәсілдерді іздеу қабілетін қалыптастыру. Пән ғылыми сынақтан өткен тұжырымдамалық әзірлеу әдістемелерін зерделеуге және жобалық шешімдерді іс жүзінде қолдануға бағытталған. Пәннің негізгі мазмұны әр түрлі әдіснамаларды игеруге, озық дизайнерлік әзірлемелер негізінде ғылыми теория мен шығармашылық тәжірибенің тығыз байланысын жүзеге асыруға ықпал ететін пәндер кешенін көрсетеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 6

    Пән шетел тілінде білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес өзінің кәсіби қызметінде шетел тілінде қарым-қатынас жасау үшін тілдік, коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға, мәдениетаралық, ғылыми коммуникация контексінде кәсіби қарым-қатынас орнатуға, жаңа ақпараттық ресурстарды, технологияларды игеру негізінде ғылыми байланыстарды кеңейтуге және зерттеу қызметін дамытуға бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты – дамыту менеджмент психологиясының іргелі концепцияларын жүйелі түрде білу, кәсіби даму процесінде менеджмент саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау.Басқару психологиясының негізгі принциптері, басқару әрекетіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, құндылықтар бойынша басқару туралы заманауи идеялар, топтық құбылыстарды басқару психологиясы қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Полиграфиялық дизайн және БАҚ-тағы жарнама
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты- полиграфияда дизайнды әзірлеу, БАҚ-та жарнамалық коммуникацияны түсіндіру және пайдалану қабілетін қалыптастыру. Пән маманның ерекшеліктерін ескере отырып, БАҚ-тағы визуалды коммуникация мен полиграфиялық жарнаманың кешенді құралдарын пайдалану дағдыларын дамытуға, жарнамалық коммуникациялардың функцияларын зерделеуге, БАҚ-тағы визуалды коммуникация кеңістігіндегі ғылыми-тұжырымдамалық тәсілдерді сыни бағалауға, мәтіннің жарнамалық моделін жасауға және қабылдаудың психологиялық заңдылықтарын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Курс ғылым философиясы туралы түсініктерді, олардың рационалды-теориялық түсінудегі мәселелерін қамтитын ерекше типтегі білімдер жүйесі ретінде қалыптастыруға бағытталған. Ғылымның идеялық негізі, пайда болуы, қалыптасуы мәселелері қарастырылады. Ежелгі дүниедегі, Орта ғасырлардағы және Қайта өрлеу дәуіріндегі ғылым.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты – жоғары оқу орындарының дидактикасы, білім беру теориясы, педагогикалық іс-әрекетті талдау және өзін-өзі бағалау бойынша білімдер негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық құзыреттілік пен педагогикалық қызмет қабілетін қалыптастыру. Заманауи жоғары білімді дамытудағы мега-тренд, Болон процесі түрлі стратегиялар, оқыту әдістерін қолдана отырып, лекторлық және кураторлық шеберлікті меңгеру мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дизайндағы зияткерлік меншік және құқықтық аспектілері
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты-авторлық құқықты қорғау туралы ҚР заңдарын қолдану мақсатында зияткерлік меншік саласындағы теория мен практиканың байланысын анықтау қабілетін қалыптастыру. Пән құқық теориясын зерттеуге, дизайнердің зияткерлік қызметі саласындағы құқықтық мүмкіндіктер мен міндеттерді өз бетінше анықтауға және қолдануға бағытталған. Пәннің мазмұны құқық теориясын, ҚР Жарнама туралы Заңын жүйелі түрде ұсынуда және қолдануда, зияткерлік меншікті қорғау ісінде құқықтарды, міндеттер мен мүмкіндіктерді жүзеге асыруда көрініс табады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Визуалды коммуникация кеңістігіндегі дизайнерлік мәтін
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты-визуалды байланыс кеңістігінде кескіндер, метафоралар, типография, түстер (стильдеу, декор элементтері және т.б.) арқылы дизайнерлік мәтінді құру қабілетін қалыптастыру. Пән мәтін теориясын зерттеуге, жобалауға, сыни бағалауға және оны жобалық шешімдер түрінде шығармашылық түсіндіруге бағытталған. Пәннің мазмұны кітапта, журналда, газетте мәтінді визуализациялау кеңістігінде дизайн мәтінімен жұмыс істеудің негізгі әдістерін қолдану әдістерін көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ақпараттық және компьютерлік дизайн-технологиялар
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты - ақпараттық және компьютерлік дизайн-технологияларды меңгеру қабілетін қалыптастыру. Пән заманауи ақпараттық және компьютерлік дизайн-технологияларды зерделеуге, әзірлеу әдістемелерін меңгеруге және оларды кәсіби қызметте пайдалануға; заманауи инновациялық дизайн-технологияларды танымал етуге және қолдануға және ақпараттық және дизайн-технологиялар байланысы мен Ақпарат және компьютерлік технологиялар саласындағы жаңа әдістерді практикада жүзеге асыруға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Имидж-дизайнның инновациялық технологиялары
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты-имидж-дизайнның негізгі инновациялық технологияларын меңгеру қабілетін қалыптастыру. Пән заманауи инновациялық технологияларды зерделеуге, дизайнердің бағдарламалық өнімдерді қолдануына, оның инновациялық және ғылыми-техникалық ақпаратты пайдалануына бағытталған. Пәннің мазмұны теорияны практикамен байланыстыруға, имидж-дизайн саласындағы инновациялық технологияларды танымал етуге және оны өз бетінше шығармашылық ізденіс пен орындау технологияларын анықтауды ескере отырып әзірлеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Халықаралық дизайнерлік бизнесті басқару
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты - халықаралық дизайнерлік бизнесті басқару саласындағы қабілеттерді қалыптастыру. Пән басқару әдістерін, дизайн-менеджментті зерделеуге, әлемдік дизайн-бизнесте қолданылатын инновациялық техникаларды іс жүзінде жүзеге асыруға, дизайн мен халықаралық бизнестің өзара іс-қимылы саласында техника мен басқару әдіснамасын кәсіби пайдалануға және дизайнерлік қызметті жүзеге асыру саласында құзыреттерді пайдалануға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Дизайнер мамандығындағы этика және іскерлік байланыс
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты-дизайнердің іскерлік және кәсіби мәдениетінің ережелерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән Қазақстан Дизайнерлер Одағы мен Қазақ ғылыми- зерттеу мәдениет институты жарғысын ұстау ережелері негізінде кәсіби этиканы зерттеуге бағытталған, іскерлік қарым-қатынастың этикалық нормаларын практикада қолдануға және жүзеге асыруға, іскерлік коммуникация техникаларын, іскерлік және кәсіптік салада дизайн-коммуникация құралдарын пайдалануға бағытталған. Пән дизайнердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастырады, іскерлік қарым-қатынас пен заманауи іскерлік мәдениеттің нысандарын жетілдіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Графикалық дизайнды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты-графикалық дизайнды оқыту әдістемесінің ғылыми принциптерін қалыптастыру. Пәннің мақсаты - графикалық дизайн саласындағы оқыту әдістемелерін зерделеуге бағытталған, графикалық дизайнның негізгі тәсілдерін және оқу-әдістемелік тәжірибені практикада қолдануға бағытталған. Пән графикалық дизайнды оқыту әдістемесін жасау саласындағы технологиялар жүйесін, оларды сыни тұрғыдан түсінуді, шығармашылық түсіндіруді, ғылыми-педагогикалық теорияны меңгеруді анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON7

    әлеуметтік салада психология мен дизайн әдіснамасының негізгі әдістерін қолдану; жалпы психология, түс пен кеңістікті қабылдау психологиясы, дизайн менеджменті және дизайн маркетингі саласындағы дизайн жетістіктерін көрсету;

  • Код ON2

    дизайн саласында қаріптік композициялардың мүмкіндіктерін кәсіби пайдалану: ақпараттық, компьютерлік және өзге де дизайн-технологияларды ескере отырып, дизайнерлік өнімнің мақсатына, жанрына және стиліне байланысты типография туралы білімді қолдану;

  • Код ON1

    Тілдер мен мәтіндер туралы жаңа ғылыми теориялар мен тұжырымдамалар тұрғысынан менеджмент дизайны салаларының қиылысында кәсіби қызметті жүзеге асыру; дизайнды экономика, психология, әлеуметтану, философия және т. б. әсерінен тарихи қалыптасқан қызметтің дүниетанымдық және шығармашылық әдісі ретінде талдау.,

  • Код ON4

    дизайнның әртүрлі ғылыми-тұжырымдамалық теорияларын тұжырымдау және заманауи ғылыми әзірлемелерге сәйкес дизайнерлік шешімдердің инновациялық нәтижелерін сыни бағалау;

  • Код ON8

    ғылыми зерттеулерді, жеке шығармашылық қызметті, авторлық құқықтарды қорғауды ұйымдастыру мен жоспарлауда дизайнерлік жобалау жұмысының тарихы мен әдіснамасын, техникасы мен негізгі тәсілдерін пайдалану;

  • Код ON5

    графикалық дизайнның ғылыми мәселелеріне зерттеу жүргізу және зерттеу нәтижелерін пәндердің оқу-әдістемелік кешендеріне, авторлық курстар бағдарламаларына және практикалық педагогикалық қызметке енгізу;

  • Код ON9

    кәсіби қызметке енгізу мақсатында қоғамның көрнекі тілі ретінде дизайнды дамытудағы түпнұсқа көркемдік идеялар мен бейнелерді, стиль қалыптастыратын факторларды, құралдарды, заманауи трендтерді анықтау және бағалау;

  • Код ON12

    дизайн-жарнама және БАҚ-та көрнекі коммуникация өнімдерін жасау: халықаралық дизайн бизнесін басқару процестерін жүзеге асыру үшін дизайн-менеджменттің әдістері мен тәсілдерін пайдалану.

  • Код ON11

    имидж-дизайнның инновациялық технологияларын өз бетінше әзірлеу; этика және іскерлік қарым-қатынас, халықаралық ынтымақтастық саласындағы дизайнның мүмкіндіктерін анықтау;

  • Код ON6

    ақпаратты іздеуді жүзеге асыру, визуалды коммуникация кеңістігінде дизайнерлік мәтін мен жарнамалық өнімнің, полиграфиялық дизайнның (макеттің графикалық ресімделуі) перспективалы бағыттарын анықтау;

  • Код ON10

    кітап және медиа дизайндағы, жарнамалық коммуникациядағы, қаріп өнеріндегі креативті дизайн принциптерін әзірлеу; дизайн мен коммуникацияның әртүрлі салаларында алынған нәтижелерді генерациялау;

  • Код ON3

    дизайн объектісінің модельдерін сапалы жетілдіру мақсатында жаңа әдіснамалық тәсілдер контекстінде дизайн тарихы мен теориясының негізгі кезеңдерін негіздеу және талдау;

Top