Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M03204 Қоғаммен байланыс в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Қоғаммен байланыс және жарнамалық жүйелі білім кешенімен, коммуникациялық саладағы ғылыми зерттеу дағдыларымен, педагогикалық қызметті іске асыру қабілеттілігімен, Қазақстанда және шетелде коммуникативтік міндеттерді өз бетінше шеше білетін жоғары білікті магистрлерді дайындау. ОБ аяқталғаннан кейін магистрлер PR-қызметтердің, баспасөз қызметтері мен жарнама қызметтерінің жұмысын ұйымдастыруға қатыса алады, коммуникациялық міндеттерді шешуге жүйелі түрде жақындап, жұртшылықпен байланыстың тиімділігін қамтамасыз ете алады.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M068 Қоғаммен байланыс

Пәндер

  • Инфлюенсинг

    Пәннің мақсаты – магистранттарда жинақталған онлайн-делиберациядағы инфлюенсердің әсер етуші рөлін күшейту қабілетін қалыптастыру. Курс студенттерді интеграцияланған кеңістіктің цифрлық коммуникацияларының деңгейі, масштабталуы, күрделілігі бойынша зерттеуді қамтиды. Пән желілік консенсусқа қол жеткізу үшін пайдаланушылардың танымалдылығын қарастырудың және олардың беделін қоғаммен байланыста қолданудың эмпатикалық әдістерін қолдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • PR-дың ғылыми негіздері

    Пәннің мақсаты – магистранттардың PR бойынша зерттеулерге ғылыми көзқарастарды қолдану қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында коммуникация субъектілері мен объектілеріне қатысты PR-дың мәні қарастырылады. Пән желілік және функционалдық өзара әрекеттесу схемаларын, PR сапа стандарттарын (Хельсинки, 1997), К. Ботан, У. Хазлтон, С.-М. Катлип идеяларының дамуын зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сандық PR доктриналары

    Пәннің мақсаты – магистранттардың цифрлық PR доктриналарын түсініп, оны сыни тұрғыда бағалау қабілеттерін арттыру. Курсты оқу барысында PR веб-сайттар мен әлеуметтік медианы біріктіретін цифрлық және мобильді ортаның даму деңгейлері қарастырылады. Пән Р. Бухт, В. Халин, Л. Шилина парадигмаларында оффлайн технологияларды қолдану арқылы цифрлық хабарламаларды қосу әдістерімен қолдануды үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)

    Мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • PR-дағы нейрожелілер

    Пәннің мақсаты – магистранттардың академиялық, ғылыми және болашақ кәсіби қызметінде нейрожелілік технологияларды қолдану қабілетін дамыту. Пән PR үшін машинада оқылатын түрде және форматта коммуникациялық ақпаратты құру құралдарын зерттейді. Курс PR-дың әртүрлі цифрлық платформалардағы аудиториямен өзара әрекеттесуінің ықтимал жолдарын, сондай-ақ жасанды интеллекттң этикасы мен қауіпсіздігін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Визуалды және интерактивті коммуникацияларда позициялау

    Пәннің мақсаты – магистранттардың коммуникациядағы көрнекі және интерактивті әдістердің әсер ету дәрежесін біріктіру және бағалау қабілетін қалыптастыру. Курс магистранттарға аудиторияның назарында болу үшін фотосуреттер, бейнелер, анимациялар, гиперсілтемелер арқылы байланыс орнатудың негізгі элементтерімен таныстырады. Пән Д.Митчелл, А.А. Бузинова, П. Рэнд көзқарастары бойынша қазіргі қоғамдық қатынастардың мультимедиялық және онлайн сипаттамаларын жақсарту дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жарнаманың жаңа түрлері

    Пәннің мақсаты – магистранттардың жарнаманың жаңа түрлерін модельдеу және зерттеу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу кезінде цифрлық ортадағы жарнамалық мазмұнды саралау және бренд белсенділік формалары қарастырылады. Пән өнімдер мен қызметтерді ынталандыру үшін жаңа жарнама құралдарын таңдауды жүйелейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік желілердегі көңіл бөлу және қамту алгоритмдерін диагностикалау

    Пәннің мақсаты – магистранттардың ең сұранысқа ие аккаунттармен алгоритмдік PR-әсерлерін құру қабілетін қалыптастыру. Пән Д. Аакер, Р. Ривс, В. Д. Скоттың техникасын және әлеуметтік желінің танымалдылығын ескере отырып, өзектілікке, жүктеуге, үстемдікке назар аударады. Оқу курсы тиімділікті бақылай отырып, Дж. Баренц тұжырымдамалары негізінде әлеуметтік желілерде қамтудың халықаралық тәжірибесін пайдалануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тиімді PR стратегиясы

    Пәннің мақсаты – магистранттардың тиімділікті қазіргі қоғамдық қатынастардың негізгі мәселесі ретінде тұжырымдамалау қабілетін дамыту. Оқу курсы тиімді PR принциптерінің негізгі құрамдас бөліктерін және KPI бағалауының маңыздылығын ашады. Пәнді оқу процесінде «жаңа технология және ұйымдастыру» (Дж.Гэлбрейт), «адамдық технология» (Дж.Эллул), «ақпараттық техноқұрылым» (П.Дракер) т.б. ұғымдар қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Үйлестірілген PR-шешім

    Пәннің мақсаты – үздік қазақстандық және шетелдік тәжірибені синтездеу арқылы магистранттардың кешенді шешімдерді құру қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу кезінде PR саласындағы ноу-хау ескеріледі. Пән келесідей негізделген жаңа идеялар мен инновациялардың көздерін ашады: «интеллектуалдық технология» (Д. Белл), «болашақтың ақпараттандырылған қоғамы» (Дж.-Л. Сер-ван-Шрайбер), «коммуникациялық күш» (М. Кастелс) т.б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстан брендтерін құру және қолдау

    Пәннің мақсаты – магистранттардың Қазақстанда брендтерді орналастыру қабілетін қалыптастыру, олардың құндылықтарын күшейту. Тақырып Т.Гэд теориясын ескере отырып, тауарлар, қызметтер, аумақтар, тұлғалар брендтерінің құрылымын анықтайды. Оқу курсы қазақстандық брендтердің әлеуетін бағалауды, тұтынушылардың брендтеріне қанағаттанбау себептерін анықтауды, отандық брендтер саласындағы коммуникациялық артықшылықтарды зерттеуді ұсынады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қазақстандық PR-дың негізгі трендтері

    Пәннің мақсаты – магистранттардың Қазақстандағы PR қолдаудың себептерін, шарттарын және ерекшеліктерін жүйелеу қабілетін қалыптастыру. Курсты зерделеу кезінде дәстүрлі және цифрлық тәсілдер жағдайындағы коммуникативті ізденістің ғылыми сипаты, креативтілігі мен тиімділігінің критерийлері қарастырылады. Курста Қазақстандағы және ТМД елдеріндегі PR модельдері талданады, негізгі тенденциялар анықталады және жетілдіру бойынша ғылыми ұсыныстар әзірленеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • PR-дағы коммуникация модельдерін тестілеу

    Пәннің мақсаты – магистранттарда жетекшілікпен және өз бетінше PR-да коммуникациялық модельдерді құру қабілетін қалыптастыру. Курс қоғаммен байланыс процестерінің өміршеңдігін және олардың болжамды KPI көрсеткіштерін тексеру дағдыларын дамытуды қамтамасыз етеді. Пән ақпараттық парадигмалардың өзгеруі және PR-дың бұрынғы тиімділігінің төмендеуі жағдайында магистранттардың аналитикалық зерттеу әдістерін меңгеруін кеңейтеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Коммуникативтік саясат және медиа активтерді басқару

    Пәннің мақсаты – магистранттардың ұйым мен қоғамның талаптарына сәйкес келетін мақсатқа сай коммуникациялық саясатты құру қабілетін қалыптастыру. Курс мақсатты аудиториядан жоғары деңгейде жауап беретін медиа активтерін басқарудың шығармашылық және техникалық процедураларын қорытындылайды. Пән жоғары бәсекелестік пен деректерді цифрландыру жағдайында PR бағдарламаларын жүзеге асыру үшін классикалық әсер ету құралдарының артықшылықтарын бейімдейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Дағдарысқа қарсы PR-жауап

    Пәннің мақсаты –магистранттардың дағдарыс жағдайының алдын алу және әрекет ету сипатын қорғауды үлгілеу қабілеттерін қалыптастыру. Курсты оқу кезінде дағдарыс кезеңіндегі ұйымды немесе тұлғаны ақпараттық қамтамасыз ету және нығайту үшін коммуникация ережелері талданады. Пән дағдарысты реттеу, алдын алу және азайту принциптерін Г.Доулинг, О.Лербингер, Т.Кумбс еңбектері негізінде қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның цифрлы қоғамындағы коммуникацияның гендерлік қырлары

    Пәннің мақсаты – магистранттардың қоғаммен байланыс арқылы қазіргі заманғы шындықтағы гендерлік асимметрияны түзету қабілетін қалыптастыру. Пән ерлер мен әйелдердің бейне тепе-теңдігін құру үшін коммуникация құралдарын қолдануға үйретеді. Пән курсы әлеуметтік желілердегі мінез-құлық түрін, ерлер мен әйелдерге арналған хабарламалардың эмоционалды бояуының тепе-теңдігін, гендерлік проблеманы объективті ету құралдарын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Тұрақты даму және корпоративтік әлеуметтік басқару

    Пәннің мақсаты – магистранттардың қоғаммен байланыс арқылы тұрақты даму мақсаттарын (ТДМ) арттыруда қажетті қабілеттерін дамыту. Курсты оқу кезінде ақпараттық резонанс, пікір көшбасшыларымен ынтымақтастық және адам дамуы мәселелерін қарастыруға реципиенттердің қатысуы қарастырылады. Пән 2030 жылға дейінгі даму күн тәртібіндегі қоғам мен қоршаған ортаның тұрақтылығы туралы дискурсты ілгерілетудің жаһандық тәжірибесін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Мемлекеттік идеологемнің модельдері: сапа және ақпараттық тәуекелдер

    Пәннің мақсаты – магистранттарда коммуникативті кеңістікте басқарудың көп бағытты күштері мен механизмдерін біріктіру қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында елдің дамуы үшін әртүрлі саяси күштерді біріктіре алатын коммуникациялардың интеграциялық миссиясы қарастырылады. Пән ұлттың сыртқы әлемде сапалы өзін-өзі анықтауы мен санасын, құндылықтарды жаңарту құралдары мен мемлекеттік бастамаларды коммуникативті қолдауды түсіндіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Ақпараттық қауіпсіздік PR-жобаларының қолайлы деңгейін ұстап тұру.
  • Өзінің ғылыми, педагогикалық және кәсіби қызметінің нәтижелерін сыни бағалау және одан әрі кәсіби және ғылыми өзін-өзі жетілдіру траекториясын анықтау.
  • Қазақстандық компаниялар үшін ғылыми синтезге негізделген шоғырландырылған PR шешімдерін, іскерлік коммуникациялар мен цифрлық ортадағы жарнамалық шешімдерді құрудың траекториясын ұсынады, мақсатты аудиториялардың мінез-құлықты модельдерін және дағдарыстан кейінгі даму мүмкіндіктерін болжайды.
  • Интернетте, әлеуметтік желілерде, мобильді қосымшаларда байланыс арналарының болуы, олар үшін ресурстарды анықтаумен қоғамдық қатынастардың жергілікті, өңірлік және салалық деңгейлерін дамыту.
  • Интеграцияланған шешімдерге коммуникацияның озық жетістіктерін біріктіруді жүргізу, IPRA, НАСО, ЮНЕСКО және т. б. ұсыныстарын ескере отырып, нарық конъюнктурасы және тұтынушылардың күтулері туралы мәліметтермен сүйене отырып, әлеуметтік желілердегі назар аудару және қамту алгоритмдерін диагностикалау, нарықтық жағдайлар мен тұтынушылардың үміттері туралы ақпаратты пайдалану.
  • PR-саланы дамытудың базалық қағидаттарын жетілдіру үшін болжауды жүзеге асыру, қазақстандық брендтерді қолдау құралдарын кешенді қолдануды қамтамасыз ету, іс жүргізу және құрылымдық аспектілерде, оның ішінде дағдарыс жағдайында қоғаммен байланыстың әрбір деңгейінің ерекшелігін қарау.
  • Қоғамдық қатынастарды контекстендіруде қоғамның және мамандықтың тәсілдерін үнемі жаңартып отыру негізінде коммуникациялық жүйеде қалыптасқан стереотиптер мен кедергілерді еңсеру.
  • Қазақ, орыс, ағылшын және басқа тілдерде жаһандану жағдайында коммуникациялық процестерді қолданбалы модельдеуді жүзеге асыру.
  • Басшылықпен және өз бетінше көпшілік мойындаған коммуникациялық теорияларды және қоғаммен байланыс теорияларын (PR) түсіндіру, коммуникациялық сүйемелдеу әдістерін салыстыру, әлемдегі және Қазақстандағы қоғаммен байланыс қызметтері мен бөлімшелері қызметі тиімділігінің өлшенетін көрсеткіштерін ұсыну.
  • Коммуникациялық орнықтылықтың жаңа құралдарын табу, мемлекеттік, коммерциялық және қоғамдық сектордың жанасу мүмкіндіктерін негіздеу, Қазақстан жағдайында қоғаммен байланыстың және жарнаманың жаңа құралдарын сынақтан өткізу.
  • Ғылыми-зерттеу, оқу-тәрбие жұмыстарын жүргізуге әдістемелік білімдер мен дағдыларды қолдану, рефераттар, эсселер, шет тіліндегі баяндамалар жазу.
  • Жоғары оқу орнында академиялық, ғылыми-зерттеу, ғылыми-әдістемелік және қоғамдық қызметті жүзеге асыру.
Top