8D01503 Химия в Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты кәсіби салада өз бетімен дамуға қабілетті, химия саласында теория, әдіснама және практикалық тұрғыда терең білімі бар және химия саласында зерттеу, оқыту дағдыларын меңгерген, бәсекеге қабілетті философия докторларын (PhD) дайындау
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D013 Химия педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
-
Академиялық хат
Несиелер: 4Пәнде ғылыми мәтіннің құрылу принциптері мен тәсілдері, әр түрлі жанрдағы (ғылыми, ғылыми-оқу және т.б.) ғылыми мәтіндерді құру ережелері, ғылыми мәтіндерді жариялау үшін құру және редакциялау, белгілі бір ғылыми қызмет саласындағы академиялық дәстүрдің ерекшеліктері қарастырылады. Докторанттардың өзіндік идеяларын құрылымдық түрде жеткізе білу, академиялық дискурстың ерекшелігін ескере отырып, түрлі ғылыми және ғылыми-ақпараттық мәтіндеді құру дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Несиелер: 5Пән ғылыми әдістің мәнін терең түсінуді қамтамасыз етудің үш аспектісін қарастырады: таным әдістері туралы білім, таным ғылыми білімнің құралы және тексеру құралы ретінде. Философиялық және әдіснамалық тәсілдерін жүйелейді. болашақтағы іргелі және әлемнің қолданбалы зерттеу әдістері; рефлексия мен сын тұрғысынан ойлау ғылыми нәтижелерді өңдеу дағдыларын дамытады
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылыми зерттеу әдіснамасы
Несиелер: 5Ғылым. Ғылымды дамыту. Ғылыми зерттеу. Ғылыми-техникалық ақпарат. Ғылыми зерттеу тақырыбын құрастыру. Зерттеудің мақсаты мен міндеттерін тұжырымдау. Теориялық зерттеулердің әдіснамасы. Эксперименталды зерттеулердің әдіснамасы. Теориялық-эксперименталды зерттеулерді талдау және қорытындылар мен ұсыныстарды тұжырымдау. Ғылыми зерттеулерді енгізу және оның тиімділігі. Ғылыми-зерттеу жұмысына қойылатын жалпы талаптар. Ғылыми-зерттеу жұмыстарын рецензиялау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылыми зерттеулер мен әзірлемелерді коммерцияландыру
Несиелер: 5Пән іске асыруға ұсынылған жобалардың экономикалық тиімділігін бағалаудың әдістемелік негіздерін, зерттеу нәтижелерін коммерцияландыру кезеңдерінің мазмұнын, бизнес-жоспарлаудың техникалық ерекшеліктерін: маркетингтік жоспар, өндірістік жоспар, ұйымдастыру жоспары, қаржылық жоспар, принциптері мен формаларын зерттеу, негізгі ғылыми-техникалық қызметті ұйымдастыру; зияткерлік меншікті қорғауға және оларды процесте пайдалану құқығына байланысты мәселелерді зерттейді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Педагогикалық зерттеу әдістері
Несиелер: 6Педагогикалық зерттеу әдістері - бұл педагогикалық құбылыстарды, оның заңдылықтары мен байланысын орнату мақсатында ғылыми ақпарат алу. Зерттеу әдістері: проблемаларды анықтау, гипотезаларды ұсыну және бағалау. Ғылыми-әдістемелік әдебиетке шолу; Библиография құрастыру (зерттелетін мәселеге байланысты жұмыс үшін таңдалған дереккөздер тізімі), реферат (жалпы тақырып бойынша бір немесе бірнеше шығарманың негізгі мазмұнын қысқаша ауыстыру) сияқты әдістерді қолдану. Жазбалар (зерттелетін жұмыстың негізгі идеялары мен ережелерін бөліп көрсету), аннотация (кітаптың немесе мақаланың жалпы мазмұны туралы қысқаша жазба), дәйексөз (әдеби дереккөзде бар өрнектердің, фактілік немесе сандық деректердің сөзбе-сөз жазбасы) құрастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Педагогиканың әдіснамасы
Несиелер: 5Педагогика әдіснамасы – педагогика білімі жөніндегі ілім және оны табу үдерісі, педагогикалық таным, ғылыми-педагогикалық зерттеулердің әрекеттері мен әдістері. Педагогикалық зерттеу. Педагогикалық құбылыстарды оқудың тәсілдері, заңдылықты байланыстар мен қатынастардың қалыптастыру мақсатындағы ғылыми ақпарат жинау. Педагогикалық зерттеудегі тәжірибені оқу, теориялық зерттеу мен математикалық әдістер.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Ғылыми педагогикалық үрдістің негіздері
Несиелер: 5Қазіргі әлемдегі ғылымның рөлі. Университеттің ғылыми-педагогикалық қызметінің тарихы. Жоғары мектептің ғылыми педагогикалық қызметінің тарихы. Жоғары оқу орындарының ғылыми қызметінің теориясы. Ғылыми-педагогикалық үрдістердің негізгі бағыттары мен принциптері. Қазақстандағы ғылымның құқықтық және нормативтік базасы. Ғылыми-педагогикалық зерттеулердің түрлері. Педагогикалық зерттеулердің ғылыми аппараты. Гипотезаның ғылыми-педагогикалық зерттеулердегі рөлі. Педагогикалық зерттеудің жетекші идеясы. Ғылыми зерттеу әдістері мен технологиялары.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Код ON3
Докторанттың зерттеу және талдау қызметінің нәтижелері мен өзге жұмыстардағы әдіснамалық аспектіні зерттеу мен дамытудың пәнаралық әдістерінің процесін жіктейді;
-
Код ON6
Зерттеу этикасының ережелерін құндылық ретінде қабылдайды, өзінің кәсіби дамуын көрсетеді және әріптестері мен білім алушылардың жұмысын талдайды, топта жұмыс істеуді біледі, көпшіл, жоғары дамыған сыни және шығармашылық ойлайды.
-
Код ON5
Заманауи ғылыми химияның мәселелері мен міндеттерін шешу үшін пәндерді оқу кезінде алынған білімді синтездейді;
-
Код ON4
Ғылыми ізденістің логикасы мен әдістерін жүйелеп, теориялық талдау және эмпирикалық зерттеу негізінде ғылыми проблемалар мен қалыптасқан міндеттерді шешуді диагностикалайды;
-
Код ON2
Life-long learning (өмір бойы білім алу) тұжырымдамасы бойынша кәсіби, басқарушылық және жеке құзыреттерін дамытады және жетілдіреді;
-
Код ON1
Ғылыми нәтижелерді заманауи формада білікті көпшілікке ұсыну үшін негізгі ережелерді, оқыту стандарттарын, академиялық жазбаларды біледі және түсіндіреді;