Жаңа білім беру бағдарламасы

7M10122 Нутрициология в С.Ж. Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Денсаулық сақтау саласындағы дербес кәсіптік қызметке дайындықты айқындайтын білім, біліктілік, құзыреттілік жүйесі бар, халықтың денсаулығын сақтауға және нығайтуға бағытталған технологияларды, құралдарды, тәсілдер мен әдістерді сәтті әзірлеуге және қолдануға қабілетті жоғары білікті, бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M140 Қоғамдық денсаулық сақтау
  • Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Бағдарламада психологияның әртүрлі бағыттарындағы жеке тұлғаның категориялары, тұжырымдамалары, топтағы және топтағы тұлғааралық қатынастар туралы негізгі ұғымдар көрсетілген. Студенттер жеке дамудың жетекші тұжырымдамаларын зерттейді және психикаға теріс әсер ететін жеке және қоршаған орта факторлары, адамның психикалық денсаулығын сақтау әдістері туралы пікір қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тарих және философия ғылымы
    Несиелер: 4

    Ғылым философиясының жалпы мәселелері. Қазіргі ғылым философиясының пәні және негізгі тұжырымдамалары. Ғылымның пайда болуы және оның тарихи эволюциясының негізгі кезеңдері. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылым дамуының қазіргі кезеңінің ерекшеліктері. Ғылыми-техникалық прогрестің болашағы. Медицинаның философиялық мәселелері. Медицина философиясы және медицина ғылым ретінде. Әлеуметтік-биологиялық және психологиялық мәселелер. Норма, денсаулық және ауру мәселесі

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Бағдарламада педагогиканың негізгі ұғымдары мен категориялары көрсетілген. Оқыту процесінде білім алушыларда мақсат қою, педагогикалық қызметтегі білім беру жүйелерін, әдістері мен нысандарын басқару дағдылары қалыптасады. Педагог кәсібінің ерекшеліктері болашақ мамандықтың призмасы арқылы қарастырылады, сондықтан инновациялық білім беру бағдарламаларын әзірлеуге және іске асыруға қатысу үшін жағдайлар жасалады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Пәннің мазмұны халықаралық терминологияны пайдалану бойынша білім алушылардың кәсіби лингвистикалық құзыреттілігін; әрі қарай практикалық қызметте ұтымды пайдалану, әлемдік кеңістікте қарым-қатынас жасау үшін reading, listening, speaking and writing дағдыларын дамыту болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тамақтану гигиенасы
    Несиелер: 6

    Шикізат және тамақ өнімдерін шығаратын кәсіпорындағы бақылау нысандары мен әдістері туралы білімді кеңейту, тамақ өнімдерін өндіруге қойылатын санитарлық-эпидемиологиялық талаптар және қолданыстағы нормативтік-техникалық құжаттаманы жүргізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қоғамдық денсаулық және денсаулық сақтау
    Несиелер: 5

    Халық денсаулығы. Ұлттық денсаулық сақтауды дамытудың негізгі қағидаттары. Халықтың денсаулығын қорғаудың әлеуметтік-профилактикалық бағыты. Халықтың денсаулығын зерттеу және бағалау. Халыққа медициналық көмек көрсетуді ұйымдастыру. Медициналық кадрлар. Медициналық білім беру жүйесі. Мемлекеттік санитарлық-эпидемиологиялық қызметті ұйымдастыру. Еңбек ету қабілетін сараптау. Денсаулық сақтау сапасын бақылау. Медициналық сақтандыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Клиникалық нутрициология
    Несиелер: 5

    Бұл тәртіп науқастың барлық жүйелерін, метаболикалық процестердің егжей-тегжейлі сипаттамасын, пациенттің қоректік жағдайын диагностикалауды, ауруды ескере отырып, қоректік қолдауды тағайындауды жекелендіруді, сондай-ақ терапевтік процестердің тиімділігін бақылауды қамтамасыз ететін қатар жүретін патологиялық процестерде тамақтануды түзетуді қамтуға мүмкіндік береді.тамақтану. Денсаулықты сақтау үшін қоректік қолдау құралы ретінде тағамдық қоспаларды қолдану принциптерін игеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Биостатистика
    Несиелер: 5

    Өлшеу теориясының элементтері. Өлшеу шкаласы. Рұқсат етілген түрлендірулер. SPSS компьютерлік статистикалық бағдарламаларын қолдану. Статистикалық гипотезаларды тексеру теориясының негіздері: сандық деректерді талдау, сапалық деректерді талдау, регрессиялық талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Нутрициологияның заманауи аспектілері
    Несиелер: 5

    Қоректік заттардың рөлін және көптеген тағамдарды дұрыс қолдануды білу денсаулықты сақтауға және өмір сапасындағы әртүрлі ауытқулардың дамуына жол бермейді. Тамақтану күйін диагностикалау адамның тамақтануындағы жеке бұзылуларды/ауытқуларды анықтауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тамақ индустриясы саласындағы инновациялар
    Несиелер: 3

    Тағамдық мақсаттағы объектілерді санитариялық-эпидемиологиялық бақылау тамақ индустриясының сапасын жақсартуға және жаңғыртуға, дұрыс тамақтану өнімдерін әзірлеуге, рецептураларды әртүрлі биологиялық белсенді заттармен, витаминдермен, микро-және макронутриенттермен және басқа да пайдалы ингредиенттермен байыту есебінен қосылған құндылығы бар өнімдерді конструкциялауға бағытталған инновациялық технологияларға қойылатын талаптарды зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Халықтың инфекциялық емес ауруларының дамуындағы тамақтану факторы
    Несиелер: 3

    Тәртіп қазіргі адам бастан кешіретін қоректік заттардың жетіспеушілігін дұрыс өтеуге, жұқпалы емес аурулардың алдын-алу мен дамуын анықтайтын тағамдық факторларды талдауға мүмкіндік береді, өйткені дұрыс тамақтану факторы ДДҰ-ның жалпы стратегиясының негізгі компоненттерінің бірі болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Клиникалық эпидемиология және дәлелді медицина негіздері
    Несиелер: 5

    Клиникалық эпидемиология және дәлелді медицина негіздері болжамдардың дәлдігін қамтамасыз ету, деректердің дәлелді базасына клиникалық зерттеулер жүргізу үшін науқастар тобын зерттеудің қатаң ғылыми әдістерін пайдалана отырып, аурудың клиникалық ағымын зерттеу мәселелерін қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ғылыми фандрайзинг
    Несиелер: 5

    Ғылыми фандрайзинг пәнаралық бағыт, әлеуетті қаржыландыру көздерін іздеу, қаржы донорларының мүдделерімен арақатынасы, қаржы донорларымен байланысты қалыптастыру, қолдау және дамыту, ұйым қызметін қолдау пайдасына қоғамдық пікір қалыптастыру. Ғылыми-зерттеу педагогикалық қызметімен байланысты ұйымның қажеттіліктерін ғылыми фандрайзинг құралдарымен анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Алименттік факторлардың адам денсаулығына әсер ету тәуекелін мониторингтеу және бағалау
    Несиелер: 3

    Азық-түлік шикізаты мен тамақ өнімдерінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету халықтың денсаулығын және оның гендік қорын анықтайтын қазіргі қоғамның негізгі міндеттерінің бірі болып табылады. Құрамында патогендік бактериялар, вирустар, паразиттер немесе зиянды химиялық заттар бар қауіпті тамақ өнімдері 200-ден астам аурудың себебі болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Тамақтанудың балама тұжырымдамалары
    Несиелер: 5

    Пән қарастырады: вегетарианизмнің барлық түрлері, тамақтанудың жаңа тенденциялары, нутригеномика және нутригенетика, емдік ораза, тамақтанудың қазіргі адам денсаулығына әсері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ғылыми жазу және ғылыми зерттеулердің тұсаукесері
    Несиелер: 5

    Пән магистранттарды даярлаудың негізгі принциптерін, магистрлік диссертацияларды ғылыми зерттеу нәтижелерін, ғылыми мақалаларды, тезистерді, ғылыми баяндаманы жазбаша және ауызша ұсынудың (таныстырудың) кең таралған нысандарын қолдану үшін дайындауға бағытталған.. ғылыми зерттеу кезеңінде, белгілі бір нәтижелер алынған кезде және оларды ғылыми қоғамдастыққа ұсыну міндеті тұр.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Денсаулық сақтаудағы әлеуметтік зерттеулер
    Несиелер: 3

    Пән зерттеу әдіснамасын қарастырады. Социологиялық зерттеу бағдарламасы. Әлеуметтік зерттеудің мәселелері, мақсаттары, міндеттері. Зерттеу гипотезаларын ұсыну, негіздеу және тексеру. Зерттеу объектісі туралы эмпирикалық деректерді жинау әдістерін негіздеу. Социологиялық зерттеуді ұйымдастыру. Социологиялық зерттеу түрлері және оны қолдану. Әлеуметтік деректерді талдау. Зерттеу нәтижелері бойынша ғылыми есеп дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Өмірдің әртүрлі кезеңдеріндегі тамақтану туралы ұғымдар
    Несиелер: 3

    Нақты тамақтану бірқатар факторларға байланысты: әлеуметтік-экономикалық, жас, еңбек жағдайлары және т.б. дұрыс дайындалған диеталар мен тамақтану әртүрлі жас топтарының жақсы физиологиялық дамуына, жоғары ақыл-ой мен физикалық көрсеткіштердің сақталуына, қартаюдың алыстауына және өмір сүру сапасының жақсаруына ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Денсаулық сақтау саласындағы аккредиттеу және стандарттау
    Несиелер: 3

    ҚР Денсаулық сақтау жүйесінде сапаны арттырудың негізгі бағыттары қарастырылады: рәсімді өткізу тәртібі, ұйымдастыру туралы ақпарат, сондай-ақ оның стандарттарының талаптарына түсініктемелер, Ұлттық аккредиттеу шеңберінде медициналық ұйымның сыртқы тәуелсіз бағалау жүйесі, ұлттық стандарттар, алдын ала ұлттық стандарттар және техникалық-экономикалық ақпарат жіктеуіштері, халықаралық, өңірлік, ұлттық стандарттар бойынша тереңдетілген білім.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Орфандық ауруларға арналған тамақтану
    Несиелер: 3

    Пән тамақтануды көптеген тұқым қуалайтын метаболикалық аурулары бар балалардың негізгі терапиясы ретінде қарастырады, тамақтану жағдайын, амин қышқылының көрсеткіштерін, плазманың көмірсулар құрамын, дислипидемияны, дәрумендердің, макро - және микроэлементтердің жетіспеушілігін болдырмау арқылы егжей-тегжейлі зерттеу және динамикалық бақылау арқылы жеке тәсіл ұсынады.баланың қалыпты өсуі, белсенділігі және аурудың қолайлы ағымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Спорттағы нутритивті-метаболикалық қолдау
    Несиелер: 3

    Бұл пән нақты спорт түріне, жаттығу және бәсекелестік жүктемелердің сипатына, метаболизмнің тұрақты бейімделуін қамтамасыз ететін қоректік заттарды қолдануға және атап айтқанда энергетикалық метаболизмге байланысты тамақтанудың заманауи мәселелерін қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Нутрициолог практикасындағы нормативтік-құқықтық база
    Несиелер: 3

    Магистранттың кәсіби қызметі шегінде нормативтік, нормативтік-техникалық, заңнамалық, құқықтық және басқа да құжаттамалармен жұмыс істеу дағдылары мен білімдерін меңгеру аурулардың туындау тәуекелдерінің туындауын болдырмауға мүмкіндік береді. Пән нутрициология, тамақтану гигиенасы және денсаулық сақтау бойынша ҚР отандық және халықаралық құқықтық базасын зерделеуді көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Код ON1

    Тағам гигиенасы мен нутрициология саласындағы негізгі тенденцияларды анықтау мен талдау. Ғылыми зерттеулерді дәлелдемелер мен биоэтика принциптері негізінде бағалау.

  • Код ON2

    Қоғамдық денсаулық сақтау саласындағы нормативтік актілер мен ғылыми тәсілдерді басшылыққа алу.

  • Код ON3

    Нутрициология мәселелері бойынша ғылыми-педагогикалық қызметті жоспарлау.

  • Код ON4

    Ғылыми зерттеулердің нәтижелерін ұсыну және жариялау дағдыларын қолдану.

  • Код ON5

    Кәсіби қызметте тұлғааралық және мәдениетаралық қарым-қатынас дағдыларын қолдану.

  • Код ON6

    Халықтың әртүрлі топтарындағы тамақтану проблемаларына диагностика жүргізу.

  • Код ON7

    Әр түрлі аурулар кезінде сараланған емдәммен емдеу жоспарын құрастыру.

  • Код ON8

    Азық-түлік өнімдерінің сапасы мен қауіпсіздігіне байланысты тәуекелдерді талдау және бағалау.

  • Код ON9

    Профилактикалық денсаулық сақтау бағдарламаларын әзірлеу және жүзеге асыру.

Top