6B01505 Информатика в ҚарМУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Информатика саласында педагогикалық, іргелі және қолданбалы білімді меңгерген, білім берудің жаңартылған мазмұны бойынша ғылыми-педагогикалық қызметті жүзеге асыру дағдысы бар бәсекеге қабілетті педагог дайындау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B011 Информатика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Информатика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
-
Математика-1
Несиелер: 5Сызықты және векторлық алгебра, комплексті сандар және көпмүшелер, аналитикалық геометрия, дифференциалдық және интегралдық есептеулер. 2-ші ретті анықтауыштар. Сызықты теңдеулер жүйесін шешу. Векторлық алгебра. Математикалық талдауға кіріспе. Бір айнымалы функциялардың дифференциалдық есептеулері. Жоғары ретті туындылар және дифференциалдар. Комплексті сандар, олармен әрекеттер. Бір айнымалы функцияның интегралдық есептеулері. Анықталған интеграл қосымшалары.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Оқушылардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы
Несиелер: 5Оқушылар ағзасының өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтары; орталық жүйке жүйесі мен жоғары дәрежелі жүйке жүйесінің физиологиясы; висцеральдық жүйелердің жас ерекшеліктері; негізгі тіршілік функцияларды реттеу принциптерінің тұрақтылығы; мектеп оқушылары ортасының гигиеналық бағалау әдістері; күнделікті жұмыстың және оқу үдерісі ұйымдастырылуының гигиеналық негіздері.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Аналитикалық геометрия және сызықтық алгебра
Несиелер: 5Векторлық алгебра, жазықтықтағы және кеңістіктегі аналитикалық геометрия, 2-ретті қисықтар. Матрицалар мен детерминанттар, сызықтық алгебралық теңдеулер жүйелері, күрделі сандар, п дәрежесінің көпмүшелері, векторлық алгебра, жазықтықтағы түзудің теңдеуі, 2-ші ретті қисықтар, кеңістіктегі түзу және жазықтық.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Педагогика
Несиелер: 5Педагогиканың пәні мен әдіснамалық негіздері. Тұлғаны дамыту, тәрбиелеу және әлеуметтендіру. Қазақстан Республикасындағы білім беру жүйесі. Мектептегі педагогикалық үрдістің мәні, оның заңдылықтары мен принциптері. Дене тәрбиесі. Тәрбиенің заңдылықтары мен принциптері. Тәрбие құралдары, формалары мен әдістері. Ұжым. Дидактика туралы жалпы түсінік және оның негізгі категориялары. Оқыту заңдары, заңдылықтары және принциптері.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Математика-2
Несиелер: 5Заттық сандар және жиын теориялары. Сандық тізбектер. Нақты айнымалы функциялар. Үзілу нүктелерінің үздіксіздігі және жіктелуі. Туынды және дифференциал. Жоғары ретті туындылар мен дифференциалдар туындының геометриялық және физикалық қосымшалары. Туындының көмегімен функцияны зерттеу; функцияның экстремумы; графиканың дөңес және қисықтығы; функция графигінің майысу нүктелері; графика асимптоты; белгісіз интеграл. Интегралдау әдістері: бөліктер бойынша, айнымалыны ауыстыру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Математикалық талдау
Несиелер: 5Заттық сандар және Жиындар теориясы. Тізбектер теориясы. Функцияның шегі. Функцияның үздіксіздігі. Дифференциалдық есептеу. Дифференциалдық есептеудің негізгі теоремалары және оларды қолдану. Туынды көмегімен функцияны зерттеу, белгісіз интеграл, Анықталған интеграл және олардың қосымшалары, сандық, функционалдық тізбектер және қатарлар
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Білім берудегі робототехника
Несиелер: 6LEGO дизайнерлерінің негізгі құрамдас бөліктеріне кіріспе. Mindstorms EV3-ке кіріспе: әртүрлі роботтардың жобалау ерекшеліктері; әртүрлі модельдер, құрылымдар мен механизмдердің жобалау ерекшеліктері; конструктордағы ұялы және стационарлық қосылыстың түрлері; роботтарды жобалаудың негізгі әдістері; бағдарламаның алгоритмін құру, робот құралдарының әрекеті. EV3 бағдарламалық қамтамасыз ету. Роботтардың нақты модельдерін өздерінің дизайнына сәйкес жасалған схемаға сәйкес арнайы элементтердің көмегімен жасау
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Тәрбие жұмысының әдістемесі
Несиелер: 4Тәрбие мақсаты, оның әлеуметтік шарттылығы. Тәрбие процесі тұтас педагогикалық процестің құрамдас бөлігі ретінде. Мектептің тәрбие жүйесі: мәні, құрылымы, принциптері, негізгі компоненттері және өзара қарым-қатынас. Отбасылық тәрбие негіздері. Сынып жетекшісінің қызмет жүйесі. Қазіргі оқу-тәрбие үрдісіндегі тәрбие теориясы мен әдістемесі.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Теориялық физика
Несиелер: 4Лагранж өрісіңің теориясындағы формализм. Скалярлық өріс. Скалярлық өрісі бар электродинамика. Жергілікті және ғаламдық калибрлеу инварианттылығы. Дирак кванттау шарты. Абель калибрлеу симметриясының өздігінен бұзылуы. Топтар және Ли алгебралары. Калибрлеу теориялары. Янг-Миллс өрісі. Жаһандық калибрлеу симметриясының ретсіз бұзылуы. Голдстоун теоремасы. Драк теңдеуі. Классикалық электродинамика. Қара тесіктер. Гравитациялық коллапс кезінде бөлшектердің пайда болуы.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Компьютерлік архитектура және операциялық жүйелер
Несиелер: 4Компьютерлердің, құрылғылардың жіктелуі және олардың қолданылу мақсаттары. Операциялық жүйелерге кіріспе. Компьютерлік технологияға шолу жасау. Компьютерде ақпарат ұсыну. Арифметикалық және логикалық негіздер. Компьютердің функционалды бөлімдері. RAM. Жадты және сыртқы құрылғыларды басқару. Үзілістерді ұйымдастыру принциптері. Приоритеттер. Процесті басқару. Өзара алып тастау және синхрондау. Енгізу/шығаруды ұйымдастыру. Интерфейстер, енгізу және шығару кеңейту шиналары. Көп процессорлық жүйелер. Файлдық жү
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Физика
Несиелер: 4Материалдық нүктенің және абсолютті қатты дененің кинематикасы. Абсолютті қатты дененің үдемелі және айналмалы қозғалысы. Салыстырмалылық принципі. Энергия, импульс, импульс моментінің сақталу заңдары. Механикалық тербелістер мен толқындар. Гидродинамика элементтері. Молекулалық-кинетикалық теорияның негіздері. Термодинамика негіздері. Электр құбылыстары. Электромагниттік құбылыстар. Геометриялық толқындық оптиканың негіздері. Жарықтың корпускулалық қасиеттері. Атом және ядролық физика элементтері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Алгоритмдеу және программалау тілдері
Несиелер: 7Алгоритм және оның қасиеттері. Бағдарламалау парадигмалары. Си бағдарламалау тілінің жалпы сипаттамасы. Құрылымы. Тіл типтерінің жүйесі. Енгізу/шығаруды ұйымдастыру. Си тілінің операторлары. Шартты оператор. Циклдерді ұйымдастыру. Құрылымдық типтері. Массивтер. Матрицаларды өңдеудің базалық алгоритмдері. Жолдарды өңдеу. Файлдармен жұмыс. Өз функцияларын құру. Робототехникадағы алгоритмдер.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Үш өлшемді графика мен анимацияның компьютерлік технологиялары
Несиелер: 4Графикалық ортамен жұмыс істеу негіздері: интерфейс ерекшеліктері, үш өлшемді кеңістікті көрсету, үлгілеудің дәлдігін қамтамасыз ету, файлдармен жұмыс істеу, сахнаның геометриялық моделін құру, нысандарды редакциялау және өзгерту, материалдарды жасау және тапсыру, визуализация және бейнелеу сахналары.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Қолданбалы бизнес
Несиелер: 5Курс өткізу нарығын талдау әдістерін зерделеуді, өнімді сипаттауды, өндірістік жоспарды әзірлеуді және ұсынуды, маркетинг жоспарын және ұйымдастыру жоспарын әзірлеуді және ұсынуды, қаржы жоспарын әзірлеуді және ұсынуды қамтитын бизнес-жоспар құру дағдыларын қалыптастыруға арналған. Студенттерді қолданбалы бизнес негіздерімен таныстырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
C++ -те бағдарламалау
Несиелер: 5С++ тілінің негізгі құрылымдары: кірістірілген деректер типтері, басқару құрылымдары, массивтер және жолдар. Объектілі-бағытталған программалаудың негізгі түсініктері және оларды С++ тілінде жүзеге асыру. Класс типтері бар негізгі класс элементтері және олардың байланыстары.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Несиелер: 5Кәсіпкерлік құрылымдардың экономикалық, ұйымдастырушылық және құқықтық қатынастарының жүйесі ретінде кәсіпкерлік теориясы мен практикасы туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерделенеді. Кәсіпорын қызметін жоспарлау, есептеу және болжау жүйесі; экономикалық салада бизнес-жоспарды әзірлеу әдістемесі, маркетинг кешенінің элементтері; кәсіпорынның негізгі қорларға, материалдық ресурстарға, айналым қаражатына қажеттілігін есептеу; шаруашылық жүргізуші субъектілердің ұйымдық құрылымдарын жіктеу; бизнес-жоспарды іске асырудың қаржылық-экономикалық орындылығының көрсеткіштері егжей-тегжейлі қаралады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
BigData негіздері
Несиелер: 4Big Data ұғымы. Үлкен массивтерді жинау, сақтау, өңдеу және талдау ерекшеліктері. Үлкен деректер көздері. Ғылымда, бизнесте, мемлекеттік басқаруда үлкен деректерді пайдалану. Таратылған ақпараттық жүйелермен жұмыс істеу әдістері. Таратылған деректер қоры негізінде қосымшаларды әзірлеу және пайдалану. NoSQL деректерқоры.
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Компьютерлік модельдеу
Несиелер: 4Компьютерлік графика негіздері. Векторлық графика редакторы. Растрлық графика редакторы. Жүйелік моделдеуге кіріспе; объектілер, объектілердің қасиеттері мен классификациясы; модельдеу және модельдеуді анықтау; Модель қасиеттері; модельдеу мақсаты.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
Несиелер: 5Қоғам мен табиғатты дамытудың негіздері туралы білім мен идеялары, табиғи ресурстарды тиімді пайдаланудың заманауи көзқарастары, өмір тіршілік қауіпсіздігін құқықтық реттеу, төтенше жағдайлардың зардаптарын алдын ала болжау және баға беру, ірі ағзалардың популяциясы, экожүйенің бұзылуы дәрежесі, популяцияның құрылымы мен динамикасы, қоғамдағы тірі ағзалардың өзара әрекеттесу механизмдері, қазіргі заманның негізгі экологиялық мәселелері, адамның қоршаған ортаны қауіпсіз өзара әрекеттесуі, өте қауіпті жағдайларда теріс факторлардан қорғау, үй шаруашылығындағы мүмкін болатын төтенше жағдайларды болжау, әлеуметтік, өндірістік салалар, табиғи және техногенді сипаттағы төтенше жағдайлар кезінде құзыретті шешімдер қабылдау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Объектіге бағытталған бағдарламалау
Несиелер: 5Бағдарламалық жүйелердің объектілі-бағытталған құрылымының принциптері: абстракция, инкапсуляция, иерархия, модульдік, типтеу, параллелизм, тұрақтылық. Кластар, объектілер, олардың арасындағы қатынастар, OMG көпдеңгейлі моделі туралы түсініктер; C++ объектілі-бағытталған бағдарламалау құралдары, STL стандартты кітапхана құралдары, стандартты класс кітапханалары, көпағынды және таратылған бағдарламалау негіздері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Ақпараттық қауіпсіздік
Несиелер: 4Ақпараттық қауіпсіздіктің негізгі ережелері. Ақпараттық қауіпсіздік қауіпінің талдауы. Ақпаратты қорғау принциптері. Ақпаратты қорғаудың тәжірибелік әдістері. Вирустардан қорғаудың программалық құралдары. Рұқсатсыз кіру мен зерттеудің программалық қамсыздандыруын қорғау. Ақпаратты қорғаудың криптографиялық құралдары. Желілерде ақпаратты қорғау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Білім берудегі менеджмент
Несиелер: 5Білім берудегі менеджменттің теориялық-әдіснамалық негіздері. Педагогикалық менеджмент педагогикалық жүйелерді басқарудың теориясы мен технологиясы ретінде. Мектептің тұтас педагогикалық үдерісін басқару. Мектептегі инновацияны басқару. Мектептегі әдістемелік қызмет және мұғалімдерді аттестаттау. Педагогикалық ұжым объект және басқару субъектісі ретінде. Білім берудегі менеджердің көшбасшылық және көшбасшылық қасиеттері
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Заманауи мультимедиялық технологиялар
Несиелер: 5ДК дыбыстық жүйесі. Компьютерлік технология аудио-технологиялық құралдар. Компьютерлік бейне техникасы. Digital beinematerialdardy өңдеу эрекшеліктері. Бейнежазбалар ерлерге арналған бинес теісімен. Мультимедийлік жобалар енгізу. Азирлеу Оралдары мультимедиясы. Грантты Crazyru-ге мультимедиялық ұсыну. Macromedia Flash MX мүмкіндіктері
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Мультимедиялықт ехнологиялар және компьютерлік графика
Несиелер: 5Графикалық ақпарат пен мультимедиялық технологиялардың негізгі түсініктері. Мультимедиялық қосымшалардың сипаттамасы, мүмкіндіктері және қосымшалары. Аппараттық мультимедиялық технология. Мультимедиалық технологиялардағы компьютерлік графиканың ерекшеліктері. Графикалық форматтар
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Инклюзивті білім беру
Несиелер: 5Курс инклюзивті (интеграцияланған) білім беруді енгізудің ұйымдастырушылық шарттарын қарастырады; мазмұны инклюзивті практика субъектілерін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу жөніндегі жұмыстар; инклюзивті білім беруді іске асыратын мамандарға қойылатын біліктілік талаптары
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Мобильді қосымшаларды құру
Несиелер: 4Android платформасы бар құрылғы. Программалау орталарына шолу. Android қосымшаларының негізгі түрлері. Android қосымшасының архитектурасы. Негізгі компоненттер. Қосымша манифесті. Ресурстар. Мобильді қосымшаларға арналған интерфейстерді құру негіздері. Навигациялық басқару және дизайн. Көп терезелі қосымшаларды құрудың негіздері. Қосымшаларда смартфонның мүмкіндіктерін пайдалану. Android -дегі мәліметтер қоры мен мультимедиа.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Криптология негіздері
Несиелер: 4Ақпаратты қорғаудың криптографиялық құралдары. Криптоалгоритмдердің жіктелуі. Симметриялы криптоалгоритмдер. Асимметриялық криптоалгоритмдер. Электрондық цифрлық қолтаңба технологиясы. Ақпараттық қауіпсіздіктің негізгі техникалық принціптері. Ақпараттық қуіпсіздікті ұйымдастырудың негізгі ережесі
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Робототехникалық жүйелерді программалау
Несиелер: 5Робототехникалық жүйелердің негізгі ұғымдары. Роботтарды жобалау принциптері және робототехникалық жүйені құрудың әртүрлі кезеңдерін автоматтандыру құралдары. Техникалық тапсырманы, нобайлық және техникалық жобалауды құрастыру кезеңдерін қоса басқару жүйесін іске асыру технологиясы. Робототехникалық жүйелердің құрылымдық-алгоритмдік және программалық қамтамасыз етуін құру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Java тілінде программалау
Несиелер: 4Мәліметтердің қарапайым типтері, Java тілінің негізгі алгоритмдік конструкциясы. Мәліметтердің құрылымдық типтері. Массивтер. Символдар және жолдар. ОБП негізгі принциптері және негізгі түсініктері. Апплеттер және графика. Файлдық енгізу және шығару. Графикалық интерфейске кіріспе. Қосымшаларды жасау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Білім беруге арналған офистік қосымшалар
Несиелер: 5Word MS Office мәтіндік процессоры. Excel MS Office кестелік процессоры. PowerPoint MS Office көмегімен презентация жасау. MS Access деректер базасын басқару жүйесі, ДҚБЖ функциялары. MS Office көмегімен веб-беттерді әзірлеу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Компьютерлік желілер
Несиелер: 4Компьютерлік желілердің түрлері. Основные топологии. Деректерді тасымалдаудың түрлері. Аппаратные және программные сети. OSI үлгісі. Желі бойынша деректерді тасымалдау. Деректер пакетінің құрылымы. Ethernet схемасы, Token Ring. ARP, RARP, TSP, UDP хаттамасы. DNS-ны құру. Глобальдық компьютерлік типтердің түрлері мен функциялары. Глобалдық желілердегі деректерді тасымалдау. Схеманы коммутацией пакеттер. Аналоговые және цифрлы желілерінде бөлінген.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Информатиканы оқыту әдістемесі
Несиелер: 6Мектепте информатиканы оқытудың мақсаты мен міндеттері. Информатика саласындағы мектеп білімінің мазмұны. Бағдарламалар, жоспарлар, оқулықтар информатика. Жоспарлау, талдау, рефлексияны жүзеге асыру процесі, компьютердің көмегімен есептерді шешу технологиясын меңгеру, информатика саласындағы мектептегі білім беру мазмұны, оның болашақ кәсіби даярлаудағы рөлі.
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
C# тілінде бағдарламалау
Несиелер: 8.Net платформасының негізгі түсініктері мен негізгі компоненттері. Тілдің құрамы және деректер түрлері. Құрылымдық бағдарламалаудың негізгі құрылымдары. Әдістерді жариялаңыз және шақырыңыз. Массивтер. Жолдар. Аударымдар. Құрылымдар. Ерекшеліктерді өңдеу. Файлдық жүйемен жұмыс. Объектіге бағытталған бағдарламалау. Класстар. Класс иерархиясы. Мұрагерлік. Абстрактілі сабақтар. Жинақтар және әмбебап түрлері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Мектептің оқу үрдісін ұйымдастырудың инновациялық технологиялары
Несиелер: 4Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни ойлауға үйрету. Оқыту мен оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану. Дарынды және талантты оқушыларды оқыту. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту. Оқытудағы басқару және көшбасшылық.
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Білім алушылардың ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру әдістемесі
Несиелер: 4Оқушылардың зерттеу қызметін ұйымдастыруда және процесінде қолданылатын оқыту әдістері, құралдары мен формалары. Оқушылардың ізденіс белсенділігінің әдістері мен тәсілдері. Оқушылардың зерттеу дағдыларын қалыптастыру деңгейін бағалау үшін диагностикалық шараларды таңдау. Сабақтан тыс зерттеу қызметін ұйымдастыру және оның әдістемесі.
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Білім беру мекемелеріндегі желілік технологиялар
Несиелер: 4Желілік технологиялар. Білім беру мекемелерінде желілік технологияларды қолдану мүмкіндігі. Компьютерлік желілерді жіктеу. Компьютерлік желілердің аппараттық құралдары мен бағдарламалық қамтамасыз ету. Желілік операциялық жүйелер. Жергілікті желі әкімшілігі. Ғаламдық желілер. Интернет технологиясы. Білім берудегі желі ресурсы.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Қашықтықтан оқыту платформалары мен сервистері
Несиелер: 4Қашықтықтан оқыту негіздері: Қашықтықтан оқытудың модельдері мен технологиялары; Видоеконференциялар, видео-кездесулер, вебинарлар, өткізуге арналған платформалар; қашықтықтан оқыту жүйелері (LMS). Қашықтықтан оқыту үшін білім беру контентін әзірлеу: Оқытуға арналған мультимедиа презентацияларын жасау сервистері. Сауалнамалар мен тестілерді жасау сервистері. Интербелсенді тапсырмаларды жасаудың онлайн-сервистері. Интербелсенді жұмыс парақтарының конструкторлары. Аудио және видео өңдеу құралдары. Курс конструкторлары
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Net бағдарламалау
Несиелер: 8ASPNET MVC-кекіріспе. ASP.NET MVC қолданбаларын жасау. Контроллерлер. Өнімділік. Модельдер. Маршрутизация. Метадеректер мен моделдерді тексеру. Сүзгілер. Байланыстыру моделі. JavaScript және AJAX Owin және Katana. MVC-де авторизациялау және аутентификациялау. Топтамалар мен кішірейтулер. ASP.NET MVC-тегі бастапқы жүктеу. Қолданбаның өмірлік циклін басқару.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Мектеп жүйесінде қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру
Несиелер: 4Мектептік білім беру жүйесіндегі қашықтықтан оқытудың түсініктері. Қашықтықтан оқытуды ұйымдастыруға қойылатын техникалық талаптар. Қашықтықтан оқытуды ұйымдастырудың педагогикалық принциптері. Онлайн және офлайн режимдерінде оқу үрдісін ұйымдастыру әдістері. Қашықтықтан оқыту әдістемесі. Қашықтықтан оқытудың негізгі түрлері: видеолекциялар, конференциялар, вебинар, чат. Интернет іс-шараларына қатысуды ұйымдастыру: олимпиадалар, фестиваль, конкурс, желілік жобалар.
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Web-технологиялар
Несиелер: 5Қазіргі Web-технологияға кіріспе. HTML гипермәтіндік белгілеу тілі және CSS стильдерінің каскадтық кестелері. HTML5, CSS3 жаңа мүмкіндіктері. Web-ресурстарды өңдеу технологиясы. Web-сайт редакторлары. PHP, JavaScript скрипті тілдерінің негіздері. CMS мазмұнын басқару жүйелері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Жоғары күрделендірілген есептерді шешу технологиясы
Несиелер: 5Тиімді алгоритмдерді іздеу әдістері; кейбір сандық әдістері; деректер құрылымы; кестелерді басқару; сұрыптау және іздеу әдістері. Графтардағы алгоритмдер. Бағдарламалаудың негіздері. Динамикалық бағдарламалау. Ойын теориясы алгоритмдері. Есептеу және компьютерлік модельдеу әдістері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Арнайы мақсаттар үшін ағылшын тілі
Несиелер: 4Шет тілі педагогика және информатика саласындағы қарым-қатынас құралы ретінде. Іскерлік хат алмасуды жүргізу ережесі. Академиялық жазудың мәдениеті мен этикасы. Кәсіби орыс тіліндегі дереккөздерді оқу және аудару. Ағылшын тілінде презентацияларды, көпшілік алдында сөйлеуді дайындау және өткізу ережесі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Математикалық модельдеу пакеттері
Несиелер: 5Инженерлік және қолданбалы математикалық есептерді шешудің графикалық және аналитикалық әдістерінің негіздері (MATHCAD, MATLAB). Компьютерлік графика, үшөлшемді модельдеу және анимация жүйелерін оқу - AUTOCAD. Курста AUTOCAD жүйесімен жұмыс істеу негіздері қарастырылады: интерфейстің ерекшеліктері, үш өлшемді кеңістікті бейнелеу, модельдеудің дәлдігін қамтамасыз ету, файлдармен жұмыс істеу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Веб-бағдарламалау және интернет-технологиялар
Несиелер: 5Интернет-технологиялар. Веб-ресурстар мен қосымшалардың жіктелуі және түрлері. Веб-қосымшаларды әзірлеу құралдары: HTML5, CSS3; JavaScript және jQuery кітапханалары; WebMatrix әзірлеу ортасының негізг іқұралдары. Клиент-сервердің өзара әрекеті. Клиент-серверлік қосымшаларды әзірлеу. Веб-дизайн
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Қолданбалы математика
Несиелер: 5Сызықты және сызықты емес алгебраның классикалық есептерін шешудің сандық әдістері, функциялардың аппроксимациясы, сандық дифференциалдау және интегралдау, қарапайым дифференциалдық теңдеулер және жеке туынды теңдеулер үшін бастапқы және шеттік есептерді сандық түрде шешу, интегралдық теңдеулер үшін есептер.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Виртуалды және толықтырылған шындық технологиялары
Несиелер: 5Виртуалды орта мен интерактивті қосымшаларды құрудың негізгі принциптері. Көріністерді құру, жарықтандыруды орнату, арнайы эффектілерді орнату принциптері. Бағдарламалық жасақтаманы қолдана отырып виртуалды жоба құру. Пайдаланушының бағдарламалық өніммен өзара әрекеттесуін жүзеге асыру.
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Деректер қорының негіздері
Несиелер: 6Мәліметтер қорының негізгі ұғымдары: объект, нысан, параметр, атрибут, триггер, ереже, шектеу, сақталатын процедура, сілтеме тұтастығы, нормалау, бастапқы, балама және сыртқы кілттер. Деректер үлгілерінің түрлері. Реляциялық деректер қорын жобалаудың және құрудың негізгі принциптері. MS SQL деректер қорын бағдарламалау негіздері. SQL қолдану арқылы пайдаланушыларды басқарудың негізгі әдістері және деректер қауіпсіздігін қамтамасыз ету.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Ақпараттық жүйелер
Несиелер: 6Ақпараттық жүйе басқару жүйесінің негізгі бөлігі ретінде. Ақпараттық жүйелердің өмірлік циклі. Ақпараттық жүйелерді өңдеудің әдістемесі мен технологиясы. Деректер қорының компоненттері. Деректер қорын басқару жүйелері. Негізгі функциялары. Сәулет шешімдері. Деректер модельдері мен типтері. Реляциялық алгебра. Деректер қорын жобалаудың негізгі кезеңдері. Тұжырымдамалық модельдеу. ER-диаграммасы. SQL тілі
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Олимпиадалық есептерді шешу технологиясы
Несиелер: 5Олимпиадалық есептерді жіктеу. Информатиканың математикалық негіздері. Сандар теориясының негіздері. Комбинаторика негіздері. Графтар теориясының негіздері. Алгоритмдер және олардың қасиеттері. Рекурсия, сандық Алгоритмдер. Графиктердегі алгоритмдер. Бағдарламалау негіздері. Динамикалық бағдарламалау. Ойын теориясының алгоритмдері. Есептеу және компьютерлік модельдеу әдістері. Пәнаралық міндеттерді шешу. Информатика олимпиадаларының міндеттері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
CLIL-технология негіздері
Несиелер: 4CLIL пәндік-тілдік интеграцияланған оқытудың теориялық тұжырымдамасы ретінде. CLIL компоненттері. CLIL сабақтарына арналған материалдар мен тапсырмаларды жасау және бағалау. Информатика мазмұны мен тілді оқытуды қосу және біріктіру. CLIL қолдана отырып сабақтарды өткізу әдістемесі. CLIL-дегі бағалау мәселелері. Материалдарға әсер ететін факторлар және дизайн тапсырмасын бағалау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Код ON11
Мультимедиялық өңдеу әдістерін, математикалық және компьютерлік модельдеу құралдарын, виртуалды және толықтырылған шындық технологияларын меңгерген
-
Код ON12
Ағылшын тіліндегі ауызша және жазбаша кәсіби бағытталған мәтіндердің функционалдық ерекшеліктерін түсінеді, кәсіби-бағдарлы аударма мен академиялық жазу техникасын меңгереді; CLIL технологиясын пайдаланады.
-
Код ON13
Информатиканы, оның ішінде ағылшын тілінде, білім беру мен оқытудың сандық, қашықтықтан және инновациялық технологияларын жетік меңгерген.
-
Код ON9
Есептеу жүйелері мен желілері архитектурасының компоненттерін талдайды, коммуникациялық жабдықтарды қолдана отырып компьютерлік желілерді жобалайды және конфигурациялайды; қолданбалы есептерді шешу үшін криптология негіздерін қолданады; ақпаратты өңдеу, беру және сақтау процесінде қорғаудың әдістері мен бағдарламалық-техникалық құралдарын меңгерген
-
Код ON3
Педагогикалық процесті басқару, оқушылардың денсаулығын сақтау және жан-жақты дамыған өскелең ұрпақты тәрбиелеу үшін оңтайлы жағдай жасау бойынша жұмыстарды жүзеге асырады.
-
Код ON8
Ақпараттық жүйелердің деректер қорын жобалау және әзірлеу әдістерін қолданады; үлкен деректерді талдау әдістерін меңгерген.
-
Код ON1
Қоғам туралы біртұтас жүйе және адам ретінде, қазіргі қоғамдағы рухани процестердің рөлі, жемқорлыққа қарсы тәуекелдер, жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау саласындағы тараптардың құқықтық мүдделері, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік жағдайлары, адам мен табиғи ортаға зиянды және қауіпті факторлардың әсері туралы білімді қолданады. білімді адамның қабілеттерін дене және интеллектуалдық дамыту мақсатында, оның қозғалыс белсенділігін жетілдіру және салауатты өмір салтын қалыптастыруда қолданады
-
Код ON4
Білім алушылардың жеке және ерекше білім алу қажеттіліктерін ескере отырып, оқу бағдарламаларының, нормативтік құжаттардың талаптарына сәйкес информатика, цифрлық сауаттылық және робототехника бойынша оқу сабақтарын жоспарлайды және әзірлейді; білім алушылардың зерттеу қызметін ұйымдастырады және басқарады; академиялық жазу дағдыларын қолданады; кәсіби қызметте ғылыми зерттеулер әдістерін меңгерген.
-
Код ON5
Практикаға бағытталған есептерді шешу үшін жоғары математика, физика әдістерін қолданады; информатикадан олимпиада есептерін шешеді; математика, физика және информатикадағы фактілер мен құбылыстар арасындағы күрделі байланыстар туралы білім мен түсініктерін қолданады
-
Код ON10
Арнайы бағдарламалық қамтамасыз етудің көмегімен Web және мобильді қосымшаларды, компьютерлік графиканы, бейне және аудио ақпаратты әзірлеу технологияларын пайдаланады.
-
Код ON7
Алгоритмдерді таңдау және қазіргі заманғы бағдарламалау технологияларын пайдалана отырып қолданбалы есептерді шешу әдістерін меңгерген
-
Код ON6
Әртүрлі өңдеу ортасындағы роботтар модельдерін жобалау және бағдарламалау технологияларын меңгерген
-
Код ON2
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар негіздерін меңгерген, мемлекеттік/орыс және ағылшын тілдерін меңгерген; академиялық жазу дағдыларын қолданады; қазіргі қоғамның бәсекеге қабілеттілік, прагматизм, өзара түсіністік, төзімділік және демократиялық құндылықтары басымдықтарында өзінің азаматтық ұстанымын көрсетеді. Әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, ұстанымдарын қалыптастыру үшін ақпарат жинауды және түсіндіруді жүзеге асырады; кәсіби қызметте дербес оқу дағдыларын қолданады