Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01510 Информатика, робототехника және жобалау в А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

  • Бағдарламалау және алгоритмдік тілдері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу кезінде студенттер жоғары деңгейдегі тілдерде бағдарламалау дағдыларына ие болады, бұл мектепте информатика мұғалімі болып жұмыс істеуге ғана емес, сонымен қатар өндірісте жүйелі басқарумен айналысуға да құқық береді. Пәнді оқу кезінде бағдарламалау ұғымдары, визуалды бағдарламалау ортасын қолдана отырып, жоғары деңгейдегі тілдерде бағдарламаларды әзірлеу принциптері берілген. Бағдарламаларды жөндеудің әртүрлі әдістерін қолдана отырып, студенттер қателерді өз бетінше табуға және оларды түзетуге үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Алгоритмдеу және бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Пән нақты Алгоритмдік тілдерде бағдарламалау тәсілдерін, компьютерде есептеу процесін ұйымдастыру негіздерін; ерекшеліктері, негізгі Алгоритмдер және оларды Таңдалған бағдарламалау тілінде (Python, C, Java) іске асыруды қалыптастырады. Бағдарламалау кезінде ақпараттық және компьютерлік жүйелерде қолданылатын негізгі технологиялар мен механизмдер туралы түсініктерді игеруге ықпал етеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инженерлік графика
    Несиелер: 4

    Пәнді оқып, студенттер графикалық жұмыстардың технологиясымен, графикалық дизайнмен және композициямен, сызбаларды ресімдеудің жалпы ережелерімен, проекциялау әдістерімен, қималармен және тіліктермен, сызықтық графикамен, тональды графикамен, графикалық жобада композициялық оймен, технологиялық құжаттаманы құрастырумен танысады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жас ерекшелік физиологиясы және гигиена
    Несиелер: 4

    Студент зерттейді: Кіріспе. Онтогенез заңдылықтары. Тірек-қимыл жүйесінің дамуы. Жүйке жүйесінің дамуы. Жоғары жүйке əрекеті жəне оның баланың өсіп-дамуы барысында қалыптасуы. Сенсорлық жүйелердің дамуы. Эндокриндік жүйенің дамуы. Қанның жастық ерекшеліктері жəне жүрек-қан тамырлары жүйесінің дамуы. Тыныс алу жүйесінің дамуы. Ас қорыту жүйесінің жасқа сай анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері. Зат пен энергия алмасуының жастық ерекшеліктері. Сыртқа шығару жүйесі мен терінің жастық ерекшеліктері. Балалардың дамуының əлеуметтік факторлары. Мектепке бейімделу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сызу
    Несиелер: 4

    Пәнді оқып, студенттер графикалық жұмыстардың технологиясымен, Графикалық дизайн және композициямен, сызбаларды ресімдеудің жалпы ережелерімен, проекциялау әдістерімен, сызбалармен, сәулет құрылыс графикаларымен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Community Service
    Несиелер: 3

    Қоғамға қызмет ететін елеулі және жеке маңызды оқиғалар. Білім беру мақсаттарына және (немесе) мазмұн стандарттарына қол жеткізу үшін қоғамға қызмет етуді оқыту стратегиясы ретінде пайдалану. Өзі туралы және өзінің қоғаммен қарым-қатынасы туралы рефлексия. Қоғамға қызмет ету процесіндегі барлық қатысушылар арасында әртүрлілік пен өзара сыйластықты түсіну. Тәлімгерлердің басшылығымен қоғамға қызмет ету тәжірибені жоспарлау, енгізу және бағалау. Қоғамдастықтың қажеттіліктерін қанағаттандыру бойынша әріптестік. Іске асыру сапасын бағалау және қойылған мақсаттарға қол жеткізудегі прогресс, сондай-ақ жақсарту және тұрақтылық үшін нәтижелерді пайдалану. Қоғамның қажеттіліктерін қанағаттандыру және нақты нәтижелерге қол жеткізу үшін ұзақтық пен қарқындылық мәселелері. Іске асыру сапасын бағалау және мақсаттарға қол жеткізудегі прогресс. Жеке даму динамикасының өзін-өзі бағалауы

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Схемотехника
    Несиелер: 3

    Пәнді оқи отырып, студенттер жартылай өткізгішті құрылғылардың жұмыс режимін қалай қою керектігін біледі; радиотехникалық құрылғылардың негізгі параметрлері мен сипаттамалары; жартылай өткізгішті қондырғылардың қосылыстары мен оларға негізделген құрылғылардың қасиеттері; радиотехникалық құрылғылардың негізгі тізбектері.компьютерлік бағдарламаны қолдана отырып, олар цифрлық және импульсті схемалық құрылғыларды және логикалық құрылғыларды кодтау, декодер, регистр, триггер және жады құрылғыларының принциптері мен анализі мен синтезіне заманауи тәсілдерді зерттейді. Карнот карталарын қолдана отырып логикалық функцияларды құру және логикалық функциялар мен бағдарламалық анализатордағы уақыт диаграммаларын азайту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Визуалды бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Курс жоғары деңгейдегі әртүрлі тілдерде визуалды бағдарламалау саласындағы информатика мұғалімінің кәсіби қасиеттерін дамытуға бағытталған. Студенттер визуалды бағдарламалау саласындағы негізгі ұғымдарды игереді, алгоритмдерді ұсынудың әртүрлі әдістерін, есептерді алгоритмдеу принциптерін, бағдарламалау стильдерін үйренеді. Пән аяқталғаннан кейін студенттер визуалды бағдарламалау дағдыларын алады, бұл мектепте бағдарламалау бойынша қосымша факультативті курстар өткізуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Python-да бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Пәнді игеру барысында студенттер Python тілінің синтаксисін негізгі алгоритмдік конструкцияларға, әріптерге, өрнектерге үйренеді. Python тілінің негізгі стандартты модульдерін, функционалды программалау элементтерін, объектіге бағытталған бағдарламалауды меңгеру. Сандық алгоритмдер мен матрицалық есептеулерді үйреніңіз

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Lazarus объекттілі-бағытталған бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Курс Lazarus-қа объектіге бағытталған бағдарламалау саласындағы информатика мұғалімінің кәсіби қасиеттерін дамытуға бағытталған. Студенттер алгоритмдік ойлау дағдыларын игеріп, объектіге бағытталған бағдарламалаудың негізгі ұғымдарын, бағдарламалау стильдерін меңгереді. Пәнді оқытуда басты назар объектіге бағытталған бағдарламалау парадигмасын зерттеуге аударылады. Бұл студенттерге күрделі бағдарламаларды әзірлеу әдістерін тереңірек игеруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Робототехника кіріспе
    Несиелер: 6

    Пәнді оқи отырып, студенттер Lego Mindstorms роботын пайдалана отырып, алгоритмдеу және бағдарламалау негіздерін қарастырады, бастапқы инженерлік-техникалық конструкцияны және робототехника негіздерін интеграциялау процесінде оның қызметін ұйымдастыру арқылы адамның ғылыми-техникалық және шығармашылық әлеуетін дамытады. Роботтардың модельдерін жинауды және әзірленген алгоритмдер мен блоктық бағдарламалау тілі арқылы роботтарды бағдарламалауды үйренеді, қоршаған әлемде роботтарды қолдану үрдістерін үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өлкетану
    Несиелер: 4

    Туған жер туралы аңыздар мен аңыздар. Біздің айналамыздағы тарих ескерткіштері. Өлкенің тарихи тұлғалары: билер, ақындар, батырлар және палуандар. Экспонаттар сөз сөйледі (өлкетану мұражайына бару). Туған жер симфониясы. Топонимдер - өткен уақыттың куәгерлері (атаулар бойынша аймақтың тарихы). Мәдени және тарихи дәстүрлерді сақтаушылар: аймақтың халық қолөнері. Бір ел - бір тағдыр (менің жерімдегі халықтар). Туған өлке тарихының тірі куәгерлері. Менің өлкем поэзия мен прозада туған. Өлкетану сипаттамасы өнері. Туған жердің таланттары. Туристік бағыттар. Бей-жай жүректер. Туған жер шежіресі. Менің мектебімнің тарихы. Журналистика беттеріндегі Отан. «Менің туған жерім» электронды энциклопедиясы. Туған жердің флорасы мен фаунасы. Менің өлкемнің визит картасы: өлкетану деректер базасын құру

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім робототехникасы
    Несиелер: 6

    Пәнді оқу барысында оқушылар білім берудегі робототехниканың негіздерін қарастырады. Роботтарды құру және роботтарды құру тұжырымдамаларын іске асыру үшін бағдарламалық құралдарды пайдалану принциптері туралы білім алады. Робот модельдерін жинауды және алгоритмдер мен блоктық бағдарламалау тілі арқылы роботтарды бағдарламалауды үйренеді. Білім беру робототехникасы саласындағы жалпы білім беретін мектептер мен техникалық шығармашылық мектептерінің жұмысымен танысады. Робототехникалық жиынтықтарды жинау және бағдарламалау жұмысымен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнде тіршілік ортасының қазіргі жағдайы мен жағымсыз факторлары, адамзаттың биоэкологиясы мен биосферасы, «адам-тіршілік ету ортасы» жүйесіндегі қауіпсіздік проблемалары, табиғи техногендік және әскери сипаттағы төтенше жағдайлар, адамның тіршілік ету ортасымен өзара іс-қимылының қауіпсіздігін қамтамасыз ету; зиянды және қауіпті факторларды сәйкестендіру туралы оқытады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби қазақ (орыс тілі
    Несиелер: 4

    Пәнді оқу барысында кәсіби қызметте қолданылатын ұғымдар мен ғылыми көзқарастарды терең зерттеуге, кәсіби терминдердің мағынасын түсінуге, кәсіби лексиканы кеңінен қолдануға, өз ойын нақты жеткізе білуге баса назар аударылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мобильді роботтарды шығармашылық жобалау және басқару негіздері
    Несиелер: 4

    Пәнді оқи отырып, студенттерде шығармашылықтың техникалық түрлеріне қызығушылық пайда болады, робототехника көмегімен конструктивті ойлау дамиды, роботтарды құрастыру мүмкіндіктері мен робот механизмдерімен адам мен машинаның өзара әрекеттесуінің алгоритмдері қарастырылады. Бұл пәнді оқу кезінде студенттер блоктау бағдарламалау тілінде роботтар мен роботтық механизмдерді бағдарламалау мүмкіндіктерін қарастырады, сонымен қатар жоғары деңгейлі бағдарламалау тілдерін қолдана отырып роботтарды бағдарламалау мүмкіндіктері туралы біледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән экономикалық ойлау тәсілін, бәсекелестік ортада кәсіпорындардың табысты кәсіпкерлік қызметін ұйымдастырудың теориялық және практикалық дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу заңнамалық нормалардың рөлі туралы жалпы түсінік беретін құқықтың негізгі салаларының мәселелерін қарауға бағытталған, сондай-ақ білім алушылардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымы мен құқықтық мәдениетін қалыптастыруды зерделеуді көздейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогиканың ғылым мен оқу пәні ретіндегі мақсаттары, міндеттері мен тұжырымдамалық негіздері анықталған. Педагогикалық білім берудің теориялық және әдіснамалық негіздері сипатталған. Заманауи педагогтардың кәсіби құзыреттілігі анықталған. Білім алушылар педагогикадағы тұтас педагогикалық үдерістің теориясы мен практикасы, субъектілері, тәрбие мен оқыту үдерісінің технологиялық негіздерімен танысады. Киберпедагогика негізі, педагогтың іс-әрекетер мазмұнындағы инновацияларын зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Роботтарды жасау практикумы
    Несиелер: 4

    Пәнді оқи отырып, студенттер жобалау процесін ұйымдастыру негіздері бойынша білім қорын қалыптастырады, жобалау жұмыстарын параллелизациялау принциптеріне сәйкес, роботтарды жобалау процесімен танысады. Бұл пән аясында студенттер микроконтроллерлермен, схемамен, схемаларды жинау, микроконтроллерлерді бағдарламалау бойынша жұмыс жасайды. Пән шеңберінде программалаудың негізі - C ++, Python, Scratch бағдарламаларында блоктық программалау мен программалау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Роботтарды әзірлеу, жобалау және жасау
    Несиелер: 4

    Пәнді оқи отырып, студенттер роботтарды жасау мен өндіруге арналған білім қорын қалыптастырады, сонымен қатар әзірленген жобалардың техникалық -экономикалық параметрлерін құрастырады. Бұл пән аясында студенттер роботтардың логикалық схемаларын, роботтарға арналған алгоритмдік бағдарламаларды, роботтардың виртуалды модельдерін модельдеуді және роботтардың 3d жобаларын қарастырады. Пәнді оқи отырып, студенттер алгоритмдік программалау тілдеріне негізделген бағдарламалау роботтарының білім қорын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Көшбасшылық негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқу кезінде білім алушылар көшбасшылық қасиеттерді, стильдерді, кәсіпорын, аймақ және тұтастай ел деңгейінде әсер ету әдістерін қолдана отырып, адамдардың мінез-құлқы мен өзара әрекетін тиімді басқарудың әдістемесі мен практикасын игереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 4

    Пән студенттердің таңдаған бағытына сәйкес және кәсіби тапсырмаларды шешу үшін практикалық қызметті жүзеге асыру үшін қажетті жалпы мәдени, кәсіптік және лингвистикалық құзыреттерді қалыптастырады және жетілдіреді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектептегі оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдеме-лер
    Несиелер: 5

    Курс оқытуда жеке тұлғаға бағытталған және конструктивті көзқарас туралы түсініктерді қалыптастыруға; инновациялық білім беру әдістерімен танысуға; қалыптастырушы және жиынтық бағалау, өзін-өзі бағалау және өзара бағалау, бағалау нәтижелерін есепке алу біліктері мен дағдыларын дамытуға бағытталған

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жастар саясаты және тәрбие жұмысының әдістемесі
    Несиелер: 5

    ҚР жастар саясаты. Жастар ұйымдары. Білім, отбасы, жұмыспен қамту және шығармашылық бастамалардағы жастар бағдарламалары. Шет елдердегі жастар саясаты. Жастар бастамаларын дамыту бойынша іс-шаралар. Тәрбие жұмысының негізгі әдістері, тәсілдері, құралдары мен бағыттары. Тәрбие жүйесі тұтас педагогикалық процестің бөлігі ретінде

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • С/ С++ объектілі-бағытталған бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Курс С/С++ бағдарламалау тілінде деректердің мүлдем жаңа түрлерін әзірлеу технологияларымен танысуға бағытталған. Студенттер бағдарламалау саласындағы негізгі ұғымдарды игереді, алгоритмдерді ұсынудың әртүрлі әдістерін, алгоритмдерді жобалау ережелерін, бағдарламалау тілдерін жіктеуді үйренеді. Пән аяқталғаннан кейін студенттер қайта бөлінген операциялардың пайдалану құралы бойынша практикалық дағдыларға ие болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Информатиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқи отырып, студенттер мектепте информатиканы оқыту міндеттерін меңгереді; мектеп құжаттамасын жүргізу және мұғалімнің жұмысын жоспарлау, оқытудың инновациялық жүйелері, физиканың заманауи сабағы, информатика бойынша сыныптан тыс жұмыстарды жүргізу әдістемесі, информатиканы оқыту әдістемесінің жеке мәселелері. Жаңартылған білім беру жүйесіне сәйкес мазмұнға жобалық қызмет және STEM- оқыту бөлімі; қашықтықтан білім беру технологиялары арқылы информатиканы оқыту кіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Компьютердің аппараттық қаптамасыз етуі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқи отырып, студенттер перифериялық құрылғылардың интерфейстерін және олардың дербес компьютерлердің бағдарламалық және аппараттық құрылымымен өзара әрекеттесуін қарастырады, деректерді сақтау жүйелерін, диск контроллерлерін, бейне контроллерлер мен дыбыстық тақталарды қарастырады. Студенттер жұмыс үстелі және портативті компьютерлердің компоненттері, бағдарламалық жасақтаманы орнату дағдылары, операциялық жүйе компоненттерінің сыни жаңартуларын орнату, бағдарламалық және аппараттық ақауларды жою туралы білім алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Java тілінде Web бағдарламалау
    Несиелер: 6

    Пәнді оқи отырып, студенттер Java бағдарламалау тілінде бағдарламалаудың негізгі әдістерін меңгереді. Олар Java тілінде бағдарлама бойынша практикалық дағдыларды алады. Java құрылымын қолдана отырып веб-сайттар құруды үйреніңіз

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беру модельдері. Мүмкіндігі шектеулі балалардың түрлі санаттары үшін инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттары. Білім беру ұйымдарында инклюзивті процесті ұйымдастырудың құқықтық негіздері (халықаралық және ішкі нормативтік құқықтық актілер). Кешенді оқыту жағдайында мүмкіндігі шектеулі балаларға психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастыру. Білім берудегі инклюзивті процестерді басқару.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім беру интернет ресурстарын құрастыру технологиясы
    Несиелер: 6

    Пәнді оқи отырып, студенттер динамикалық HTML құжаттарын құрудың заманауи әдістері мен құралдарын меңгереді, HTML және JavaScript, PHP тілдерінде алгоритмдер мен бағдарламаларды құру мен іске асыруда практикалық дағдыларға ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • ЭЕМ архитектурасы және компьютерлік желілер
    Несиелер: 5

    Пән аясында дәстүрлі компьютерлерді құру принциптері (фон Нейман принциптері), компьютерлердің жіктелуін, жадты ұйымдастыруды, бағдарламалық-аппараттық өзара әрекеттесуді зерттеу қарастырылады. Студенттер процессор мен конвейерлік техниканың жұмысын, сонымен қатар жад иерархиясын, кэшті және векторлық өңдеуді үйренеді. Чипсет пен BIOS функциялары мен мақсатын, командалар жиынтығын, RISC архитектурасын, аналық платаны, оның құрамын, жедел жадтың теориялық негіздерін, жад микросхемалары мен жад сипаттамаларын, ақпаратты енгізу-шығару жүйесін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ерекше білім беруді қажет ететін балалар үшін бағдарламалық мазмұнды бейімдеу
    Несиелер: 3

    Пән мүмкіндігі шектеулі балаларға психологиялық - педагогикалық қолдау көрсетуді ұйымдастыруға және бейімделген білім беру бағдарламаларын іске асыруға қажетті білім, білік және дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беруді қажет ететін балаларды оқытудың арнайы әдістемесі
    Несиелер: 3

    Пәнді оқи отырып, студенттер инклюзивті білім беруді қалыптастырудың мәнін, ерекшеліктерін, мәселелерін, оның нормативтік-құқықтық базасын меңгереді; ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғаларды тәрбиелеу мәселесінің заманауи мәселелерін, перспективаларын және тәсілдерін қарастырады; сыныпта инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды сүйемелдейтін ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған инклюзивті білім беру үлгілері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Android үшін қосымшаларды өңдеу
    Несиелер: 5

    Бұл курста студенттерге Google Android мобильді платформасын зерттеу ұсынылады. Таңдау себебі- бұл мобильді қосымшаны жобалауда жобаны эмулятормен қалай тестілеуді, сонымен қатар құрылғыны іске қосуды үйренудің ең оңай платформасы. Android ОЖ құрылымын біледі. Android ОЖ үшін ағылшын тілінде мобильді қосымша құруды, тестілеуді және іске қосуды үйренедің әдістемесімен танысып, оны іс жүзінде жүзеге асырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бастауыш мектептегі білім робототехникасын оқыту
    Несиелер: 4

    Пәнді оқи отырып, болашақ информатика мұғалімдерінде бастауыш мектепте робототехниканы оқыту процесін ұйымдастыруға қажетті білім, білік және дағды қалыптасады. Педагогикалық тиімді құралдар: әңгіме және диалогтік оқыту, сыни ойлау. Сыныптарда оқытуды басқару

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Компьютерлік көру
    Несиелер: 4

    Компьютерлік көру негіздері. Суреттерді жүктеу, көрсету және сақтау. Негізгі суретті өңдеу. Морфологиялық операциялар. Тегістеу және бұлыңғырлық. Жарықтандыру және түс кеңістігі. Градиенттер және жиектерді анықтау. Контурлар. Гистограммалар. Объектілердің детекторлары. Мазмұнды суреттерді іздеу. Кеңістікті тексеру. Суреттерді жіктеу және машиналық оқыту. Оқыту түрлері. Суреттерді конвейерлік жіктеу. k классификациясы ең жақын көршілер. Сурет дескрипторлары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • DarkBasic-те қосымшаларды әзірлеу
    Несиелер: 5

    Пәнді оқи отырып, студенттер объектіге бағытталған бағдарламалау, Visual Basic for Applications (VBA) бағдарламалау тілімен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру бойынша білім алады, үш өлшемді және екі өлшемді көріністерді құру мүмкіндіктерімен танысады. DarkBasic -те қосымшаларды әзірлеу процесінде. Пәнді оқи отырып, студенттер кейіннен қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу үшін бағдарламалау тілін офистік бағдарламалармен біріктіру мүмкіндігі туралы білім алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бастауыш мектепте цифрлық сауаттылықты оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Пәнді оқу арқылы болашақ информатика мұғалімдері бастауыш мектепте цифрлық сауаттылық пәнін оқыту үдерісін ұйымдастыруға қажетті білім, білік, дағдыларын қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Иформатикадан есептерді шығару практикумы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқи отырып, студенттер болашақ информатика мұғалімінің бағдарламалау саласындағы практикалық дағдыларын қалыптастырады: мектеп деңгейіндегі стандартты бағдарламалық есептерді, стандартты емес және логикалық есептерді шешу. Графикалық модельдеу технологиясының принциптерін, графиктердегі есептерді шешу алгоритмдерін, есептерді шығару алгоритмінің принциптерін қолдана отырып, алгоритмдерді көрсету негіздерін, алгоритмдердің негізгі құрылыстарын, алгоритмдерді құру ережелерін, программалау тілдерін, оларды жіктеу нұсқауларын үйрету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • iOS үшін мобильді қосымшаларды өңдеу
    Несиелер: 5

    Пәнді ағылшын тілінде оқи отырып, студенттер мобильді қосымшалар мен мобильді технологиялардың дамуы туралы жалпы түсінік алады. Курс нәтижесінде студенттер әр түрлі технологиялар мен шаблондар бойынша алған дағдыларының арқасында мобильді қосымшаларды енгізіп, дамыта алады. Олар мобильді құрылғыларға арналған операциялық жүйелердің құрылымын зерттейді және iOS операциялық жүйесіне салыстырмалы талдау жасайды, мобильді қосымшаларды Java тілінде бағдарламалауды зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Олимпиадалық информатика
    Несиелер: 5

    Пәнді оқи отырып, студенттер болашақ информатика мұғалімінің бағдарламалау саласындағы кәсіби қасиеттерін, нақты мәселені шешудің ең қолайлы технологиясын таңдау дағдыларын қалыптастырады; стандартты емес, логикалық есептерді шешудің тиімді алгоритмдерін әзірлеу және оларды бағдарламалау ортасына енгізу. Студенттер стандартты емес және логикалық есептерді, сондай-ақ күрделілігі жоғарылаған есептерді шешеді, дарынды балалармен жұмыс кезінде алған білімдерін бағдарламалау олимпиадаларына қатысуға дайындауда пайдаланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • 3D - модельдеу
    Несиелер: 4

    Пәнді оқи отырып, студенттер компьютерлік модельдеу және компьютерлік анимацияны жобалау дағдыларын игереді, 3DS MAX графикалық редакторын игереді, оның көмегімен объектілердің үш өлшемді бейнелерін, сондай-ақ анимациялық бағдарламаның негізгі тұжырымдамаларын және үш өлшемді кейіпкерлер мен анимацияларды жасауға қажетті негізгі құралдарды модельдеуге болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Компьютерлік ойындарды бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Бұл курс компьютерлік анимациялы қойындар жасау үшін бағдарламалық кодтарды қолдану бойынша білім мен дағдыларды дамытуға бағытталған. Бағдарламалау функциялары әртүрлі анимациялық дизайн жасау ғамүмкіндік береді және компьютерлік ойындарға арналған анимациялық кадрлар мен сценарийлер діқұруға қолданылады. Студенттер интерактивті компьютерлік ойындарды жобалауға, құруға және тестілеуге арналған ойын технологиясының элементтерін зерттейді және оларды жобалау жұмыстарын жасау үшін мектептегі информатика курсында қолдану дықарастырады. Компьютерлі койындарды программалау кезінде оқушылар жобаланатын ойындардың білімдік, дамытушылық, тренингтік және тәрбиелік сипатын ескеруі керек

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Информатиканың мектеп курсындағы виртуалды зертханалар
    Несиелер: 4

    Пәнді оқи отырып, студенттер виртуалды зертхана ұғымымен танысады, виртуалды зертханаларды құруға арналған бағдарламаларды меңгереді, виртуалды зертханалар мен техникалық симуляторлар ұғымдарымен танысады, күнделікті оқытудағы AR/VR технологияларының мүмкіндіктерімен танысады. AR қолданбаларын жасау үшін ойын қозғалтқыштарын қарастырады. Таңбалық жіне таңбасыз технологиялардың мүмкіндіктерімен танысады. Оқу процесінде кеңейтілген шындықты оқыту үрдісінде қолданудың көрнекі көрсетілімін әзірлейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жасанды интеллект әдістері
    Несиелер: 4

    Пәнді оқу барысында студенттер қолданбалы жасанды интеллект жүйесі туралы, жасанды интеллекттің қоғам мен адам өміріндегі рөлі туралы жалпы түсінік қалыптастырады. Әр түрлі мақсаттағы интеллектуалды жасанды жүйелерді құрудың теориясы мен практикасының қазіргі жағдайы туралы түсінік қалыптасады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON4

    Бағдарламалау, ұйымдастыру, типтік, Эксперименталды, зерттеу, олимпиадалық есептер мен startup-жобаларды қою және шешу, математикалық сауаттылықты меңгерген, акт және қашықтықтан білім беру технологияларын пайдалана отырып, жаңартылған білім беру мазмұнының бағдарламасы талаптарына сәйкес информатиканы оқытуды ұйымдастырады, оқушылардың жеке қажеттіліктерін, төзімділікті, моральдық құндылықтарды ескере отырып, оқыту процесін түрлендіреді және дамытады; білім беру нәтижелерін талдай алады.

  • Код ON2

    АКТ білім берудің әр түрлілігінде жұмыс істеуінің экономикалық, ұйымдық-құқықтық, философиялық және әлеуметтік-мәдени аспектілерін түсінеді

  • Код ON8

    Ұлттық білім беру жүйесі міндеттерінің өзектілігі, мемлекет дамуының басым бағыттары және қоғамның әлеуметтік қажеттіліктері тұрғысынан педагогикалық шындықты талдайды және бағалайды

  • Код ON5

    Психологиялық-педагогикалық зерттеулер мен ақпараттық-коммуникациялық технологиялар саласындағы заманауи жетістіктер негізінде ақпараттық білім беруді дамыту мәселелерін шешу және дәлелдерді тұжырымдайды

  • Код ON6

    Білім берудің жаңартылған мазмұнының талаптарына сәйкес инклюзивті, көптілді, мектепке дейінгі, бастауыш және орта білім беру жағдайында информатиканы оқытудың және сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастырудың тиімді стратегияларын, оның ішінде қашықтықтан білім беру технологияларын пайдалана отырып меңгерген

  • Код ON7

    Жаратылыстану-математикалық және лингвистикалық өзара әрекеттестік негізінде информатика саласына инновациялық білім беру технологиялары мен пәндердің пәндік мазмұнын интеграциялайды

  • Код ON1

    АКТ, робототехника, ұлттық саясат, тарих және әлеуметтік басымдықтар саласындағы білімге сәйкес информатика мұғалімі мамандығының маңыздылығын мойындайды.

  • Код ON3

    Информатика саласындағы білімдерін көрсетеді және оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру кезінде, оның ішінде көптілді орта құру кезінде оларды іске асыруға дайын екендіктерін көрсетеді

Top