Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01504 Физика-Информатика в ҚарМУ Е.А.Бөкетов

  • Математикалық талдау
    Несиелер: 5

    Курс функцияларды талдау, әртүрлі идеялар арасындағы қатынастар туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған; жылдамдық өзгерісі тұрғысынан туынды мәндерін, сонымен қатар әр түрлі мәселелерді шешу үшін туындыларды қолдану. Сонымен қатар әртүрлі қолданбалы есептерді шешудің математикалық әдістері мен құралдары және оларды компьютерлік ғылымдарда қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Механика
    Несиелер: 6

    Курс негізгі заңдар туралы білім жүйесін қалыптастыру және оларды келесі негізгі тақырыптар бойынша мәселелерді шешуде қолдана білу мақсатында оқытылады: нүкте мен қатты дененің кинематикасы; салыстырмалылық принципі; материалдық нүкте динамикасы; қатты дене динамикасы; статика; инерциялық емес санақ жүйелері; релятивистік механика; сұйықтықтар мен газдар механикасы; тұтас ортадағы толқындар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математика1
    Несиелер: 5

    Курс келесі негізгі тақырыптар бойынша типтік есептерді зерттеу және шешудің жүйелендірілген білімдері мен дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады: дифференциалдық теңдеулердің геометриялық және физикалық мәні және оларды шешу; Коши есебі; бірінші ретті дифференциалдық теңдеулер, оларды шешу әдістері; қисық сызықты интегралдың кейбір қосымшалары; жоғары ретті сызықтық дифференциалдық теңдеулер; Эйлер әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Курс педагогикалық құзыреттілік деңгейін арттыру, оқу және кәсіби іс-әрекеттерді жүзеге асыру және игерудің табыстылық факторы ретінде адамның жеке ерекшеліктері туралы тұтас түсініктерді қалыптастыру, оқу іскерлігін, ақыл-ой еңбегінің мәдениетін, өздігінен білім алуды дамыту, педагогикалық білімге сүйене отырып тиімді шешім қабылдай білу мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Математика 2
    Несиелер: 5

    Курс сызықтық алгебра мен матрица теориясының негіздері туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған. Пәнді зерделеу -матрицалардың негізгі қасиеттері, оның ішінде детерминанттар, кері матрицалар, матрицалық факторизация, өздік мәндер, сызықтық түрлендірулер және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Аналитикалық геометрия және сызықтық алгебра
    Несиелер: 5

    Курс жоғары математиканың бөлімдері бойынша жүйеленген білім мен зерттеу дағдыларын қалыптастыру және типтік есептерді шешу мақсатында оқытылады. Келесі негізгі тақырыптар бойынша: векторлық алгебра, жазықтықтағы және кеңістіктегі аналитикалық геометрия, екінші ретті қисықтар. матрицалар мен анықтауыштар, сызықты алгебралық теңдеулер жүйесі, кешенді сандар, бір айнымалыдан көпмүшелер, топтар, сақиналар, өрістер, сызықтық кеңістіктер және ішкі кеңістіктер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Электр және магнетизм
    Несиелер: 5

    Курс негізгі ұғымдар мен іргелі заңдар туралы нақты түсініктерді қалыптастыру, оларды есептерді шешуде қолдана білу, эксперимент жүргізу дағдыларын қалыптастыру мақсатында келесі тақырыптар бойынша оқытылады: электростатика; тұрақты электр тогы; магнитостатика; әр түрлі ортадағы электр тогы; электромагниттік индукция және Максвелл теңдеулері; айнымалы ток; электромагниттік толқындар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бағдарламалау технологиясы
    Несиелер: 6

    Курс алгоритмдеу және бағдарламалау технологиялары саласындағы білім мен практикалық дағдылардың базалық жүйесін қалыптастыру және оларды қазіргі заманғы интеграцияланған ақпараттық жүйелерде қолдану мақсатында оқытылады Мазмұны: компьютердегі мәселелерді шешу кезеңдері. алгоритмдеу негіздері; бағдарламалау тілдеріне шолу; алгоритмдік тілдерде бағдарламалау.. Әр түрлі интерактивті функциялармен, қалқымалы терезелермен жабдықталған динамикалық интернет-ресурстарды құру. Ойын құруға арналған бағдарламалау тілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оқушылардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы
    Несиелер: 5

    Пән балалар мен жасөспірімдер ағзасының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, функционалдық мүмкіндіктері, танымдық және оқу іс-әрекетінің негізгі психофизиологиялық механизмдері, ағзаның қалыпты дамуы үшін қажетті гигиеналық нормалар туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курстың міндеттері: онтогенездің әртүрлі кезеңдеріндегі балалар денесінің дамуының морфологиялық және физиологиялық ерекшеліктері туралы білім беру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Объектіге бағытталған бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Бұл пән студенттерде жаратылыстану заңдарын математикалық және компьютерлік модельдеу әдістерін бағдарламалық қамтамасыздандыру құралы ретінде объектіге бағытталған бағдарламалау негіздерін жүйелі түрде қалыптастыруға арналған Бағдарламалық жүйелерді объектілі-бағытталған құрудың негізгі принциптері (абстракция, инкапсуляция, иерархия, модульділік, типизация, параллелизм, тұрақтылық). Кластар, объектілер, олардың арасындағы қатынастар туралы түсінік, OMG көп деңгейлі моделі; C ++ объектілі-бағытталған және жалпыланған бағдарламалау құралдары, STL стандартты кітапханасының құралдары, кластардың стандартты кітапханалары, көп нүктелі және таратылған бағдарламалау негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Алгоритмдеу және бағдарламалау тілдері
    Несиелер: 6

    Пән бағдарламалау тілін меңгерудің базалық дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Мазмұны: Алгоритм және оның қасиеттері. Бағдарламалау парадигмалары. Си бағдарламалау тілінің жалпы сипаттамасы. Бағдарламаның құрылымы. Тіл типтерінің жүйесі. Енгізу/шығаруды ұйымдастыру. Си тілінің операторлары. Шартты оператор. Циклдерді ұйымдастыру. Құрылымдық типтері. Массивтер. Матрицаларды өңдеудің базалық алгоритмдері. Жолдарды өңдеу. Файлдармен жұмыс. Өз функцияларын құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • С++ бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Курс C ++ тілін қолдану арқылы бағдарламалау дағдыларын дамытуға бағытталған. Пәннің зерттеу өрісі - желілік технологиялар принциптері, жергілікті және қашықтағы желілік ресурстарға, C ++ тілін қолданатын бағдарламаларға қол жеткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Молекулалық физика
    Несиелер: 5

    Курс негізгі заңдар туралы білім жүйесін қалыптастыру және оларды келесі тақырыптар бойынша мәселелерді шешуде қолдана білу мақсатында оқытылады: денелердің физикалық қасиеттерін молекулалық құрылымы негізінде қарастыру; идеал газдардың молекулалық-кинетикалық теориясы; статистикалық әдіс; молекулалардың жылдамдық бойынша Максвелл таралуы; термодинамиканың бірінші және екінші бастамалары; тасымалдау құбылыстары; нақты газдар; сұйықтықтар мен қатты денелер; фазалық тепе-теңдік және фазалық ауысу негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оптика
    Несиелер: 6

    Курс негізгі заңдар туралы білім жүйесін қалыптастыру және оларды келесі тақырыптар бойынша мәселелерді шешуде қолдана білу мақсатында оқытылады: Фотометрия. Жарықтың электромагниттік теориясы. Жарық толқындарының кедергісі. Жарық дифракциясы. Жарықтың поляризациясы. Сәулеленудің затпен әрекеттесуі. Дисперсия. Жарықтың жұтылуы мен шашырауы. Сәулелену түрлері. Жылу сәулесі және оның сипаттамалары. Оптикалық құбылыстарды математикалық сипаттаудың негізгі принциптері; оларды практикалық қолдану мысалдары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Рухани жаңғыру
    Несиелер: 5

    Курсты оқып-үйренудің мақсаты Қазақстанды жаңғыртудың тарихи тәжірибесі туралы түсінік қалыптастыру болып табылады. Пән "Мәңгілік ел" патриоттық актісінің ерекшеліктері мен ұлттық сананың мәнін білуді қалыптастырады. Меритократиялық қоғам және оның құндылықтары туралы түсінік қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс мектептің тәрбие жүйесі: мәні, құрылымы, принциптері, негізгі компоненттері және өзара әрекеттесуі; отбасылық тәрбие негіздері; сынып жетекшісі қызметінің жүйесі; қазіргі оқу-тәрбие үрдісіндегі тәрбие теориясы мен әдістемесі туралы білім мен дағдыларды қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Аталған пән мемлекеттік-құқықтық құбылыстардың негізгі ұғымдар дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады; ҚР конституциялық құқығының негіздерін; Қазақстандағы құқық қорғау органдары мен соттары; Қазақстандағы мемлекеттік органдар; ҚР әкімшілік құқығының негіздерін; Қазақстандағы азаматтық және отбасы құқығының негіздері; студенттерде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Курс қоғам мен табиғат дамуының негіздері туралы, табиғи ресурстарды ұтымды пайдаланудың қазіргі заманғы тәсілдері туралы, өмір сүру қауіпсіздігін құқықтық реттеу, жағымсыз әсерлердің дамуын болжау және төтенше жағдайлардың салдарын бағалау туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Ол тірі организмдер популяцияларының жай-күйімен, экожүйелердің бұзылу дәрежесімен, тірі организмдердің қауымдастықтағы өзара әрекеттесу механизмдерімен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қолданбалы бизнес
    Несиелер: 5

    Курс өткізу нарығын талдау әдістерін зерделеуді, өнімді сипаттауды, өндірістік жоспарды әзірлеу мен ұсынуды қамтитын бизнес-жоспар құру дағдыларын қалыптастыруға, және де кәсіпкерлік құрылымдардың экономикалық, ұйымдастырушылық және құқықтық қатынастарының жүйесі ретінде кәсіпкерлік теориясы мен практикасын зерделеу негізінде кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың практикалық дағдыларын қалыптастыруға арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Космология негіздері
    Несиелер: 6

    Курс бізді қоршаған әлемнің құрылымы мен құрамы туралы идеяларды қалыптастыру мақсатында зерттеледі: Күн жүйесінен ғаламның байқалатын шекарасына дейін; температура, масса және радиус сияқты жұлдыздардың негізгі параметрлерін анықтау әдістері туралы негізгі ақпарат алу; жұлдыздардың параметрлері арасындағы тәуелділікті зерттеу: диаграмма.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Цифрлық электроника негіздері
    Несиелер: 4

    Курс цифрлық схемаларды, логикалық тізбектерді, регистрлерді, есептегіштерді, таймерлерді, коммутаторларды, декодерлерді, қосқыштарды, түрлендіргіштерді, негізгі микросхемалық техниканы қолдану бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру мақсатында оқытылады. Қарапайым схемалар негізінде күрделі жүйелерді құру үшін қажетті физикалық принциптерді қолдану және түсіну бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ақпаратты цифрлық өңдеу негіздері
    Несиелер: 4

    Курс ақпаратты сандық өңдеуді нақты зерттеудің кейбір әдістері туралы түсінік қалыптастыру мақсатында оқытылады. Негізі қарастырылатын тақырыптар: аналогтық сигнал және оның сипаттамалары; аналогтық сигналды сандық түрлендіргіштер; сандық формадағы ақпаратты түрлендіру әдістері; сандық сүзгілерді талдау және синтездеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Курс инклюзивті (интеграцияланған) білім беруді енгізудің халықаралық және отандық тәжірибелері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады; инклюзивті практика тұлғаларын психологиялық-педагогикалық қолдау бойынша жұмыстың мазмұны туралы білімді қалыптастыру. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар баланың жеке білім беру бағытын әзірлеу және іске асыру дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектептегі оқу үдерісін ұйымдастырудың инновациялық технологиялары
    Несиелер: 5

    Білім беру үрдісінің аксиологиялық негіздері. Білім берудегі инновациялық үрдістер және олардың сипаттамасы. Педагогтың инновациялық қызметі. Инновациялық процестерді басқару. Инновациялық тәрбие жүйесін талдау. Инновациялық процестерді бақылау және диагностикалау. Перспективті педагогикалық технологияларды талдау. Қазақстандағы білім беру жүйесінде болып жатқан инновациялық үдерістер туралы түсінік, оларды жіктеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Физиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс студенттерді кәсіби қызметке дайындау мақсатында оқытылады, физиканы оқыту әдістемесінің теориялық және ғылыми негіздерінің білімі мен іскерлігін қалыптастыру, физиканың мектеп курсының физикалық ұғымдарының, заңдары мен теорияларының негіздерін қалыптастыруды ғылыми-әдістемелік талдау, білімді практикада қолдану мақсатында оқытылады. Курстың мазмұны: Нормативтік-құқықтық қамтамасыз етілуі; физиканы оқыту мақсаттары; физика курсының мазмұны мен құрылымы; оқыту құралдары; оқу сабақтарын ұйымдастыру нысандары, сабақ түрлері, қазіргі физика сабағы; физика бойынша сыныптан тыс жұмыс, оқушылардың оқу жетістіктерін тексеру тәсілдері; оқыту технологиялары; 7-8-сыныптардағы физика және астрономия курсын оқыту әдістемесі; 9-11 сыныптардағы физика курсын оқыту әдістемесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ядролық физика және элементар бөлшектер физикасы
    Несиелер: 4

    Курс негізгі заңдар туралы білім жүйесін қалыптастыру және оларды келесі тақырыптар бойынша мәселелерді шешуде қолдана білу мақсатында оқытылады: Атом ядросының құрамы және негізгі қасиеттері, ядролық күштер, ядролық модельдер, орнықсыз ядролар, ядролық реакциялар, дозиметрия негіздері, элементар бөлшектер физикасының элементтері. Заттың конденсацияланған күйі, кристалдық торлардың типтері, қатты денелердің жылу және электр қасиеттері, қатты дененің аймақтық теориясының элементтері, кванттық статистика, кристалдардағы кинетикалық құбылыстар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Атом және ядро физикасы
    Несиелер: 4

    Курс негізгі заңдар туралы білім жүйесін қалыптастыру және оларды келесі тақырыптар бойынша мәселелерді шешуде қолдана білу мақсатында оқытылады: Электромагниттік толқындардың корпускулалық қасиеттері. Корпускулалардың толқындық қасиеттері. Атом күйлерінің дискреттілігі. Гейзенбергтің анықталмағандық принципі. Толқындық функция. Шредингер теңдеуі. Сутегі атомы. Кванттық статистика және оларды қолдану. Қатты денелердің аймақтық теориясы. Жартылай өткізгіштер. Байланыс құбылыстары. Ядро және элементар бөлшектер физикасының элементтері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Астрономия
    Несиелер: 6

    Курс ғаламның құрылымы және ғарыш денелерінің қозғалыс заңдары туралы жалпы түсініктерді қалыптастыру мақсатында оқытылады; ғарыш объектілерінің табиғатын түсіндіру үшін физика заңдарын қолдану, аспан денелерінің қозғалысын бақылау және сипаттау; бақылау аппаратурасын қолдана отырып, ғарыштық денелерді анықтау және түсіндіру үшін дағдыларды қолдану білігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Педагогикалық шеберлік
    Несиелер: 5

    Педагогикалық шеберлік негіздері. Педагогикалық шеберлікті қалыптастыру және дамыту. Педагогтың тұлғалық қасиеттері, олардың кәсіби қызметіндегі рөлі. Педагогикалық техника педагогикалық шеберліктің құрамдас бөлігі ретінде. Мұғалімнің педагогикалық шеберлігі. Тәрбиешінің педагогикалық шеберлігі. Оқу-тәрбие мекемесі басшысының педагогикалық шеберлігі. Педагогикалық қарым-қатынасты басқару шеберлігі. Озық педагогикалық тәжірибені зерттеу, қорыту және тарату.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    Пән білім берудегі менеджменттің ғылыми негіздері туралы және білім беру жүйесінің дамуына басшылық жасау туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пәнді меңгерудің міндеттері: Білім беру менеджментінің негізгі жүйе құраушы элементтерінің мәнін және сипаттамасын ашу; білім берудегі менеджменттің негізгі мәселелерін ашу; мектепішілік басқарудың негізгі функцияларына сипаттама беру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қашықтықтан оқыту платформалары мен сервистері
    Несиелер: 4

    Пән қашықтықтан оқытудың заманауи технологияларының мүмкіндіктерін пайдалану бойынша білім, білік және дағдыларды қалыптастыру мақсатында оқытылады. Мазмұны: Қашықтықтан оқыту негіздері: Қашықтықтан оқытудың модельдері мен технологиялары; Видоеконференциялар, видео-кездесулер, вебинарлар, өткізуге арналған платформалар; қашықтықтан оқыту жүйелері (LMS). Қашықтықтан оқыту үшін білім беру контентін әзірлеу: Оқытуға арналған мультимедиа презентацияларын жасау сервистері. Сауалнамалар мен тестілерді жасау сервистері. Интербелсенді тапсырмаларды жасаудың онлайн-сервистері. Интербелсенді жұмыс парақтарының конструкторлары. Аудио және видео өңдеу құралдары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Информатиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс студенттерді кәсіби қызметке дайындау мақсатында оқытылады, негізгі және мамандандырылған курстар бойынша информатиканы оқыту әдістемесінің жалпы мәселелері бойынша білім мен түсініктерді қалыптастыру, әлемнің қазіргі ғылыми бейнесін қалыптастырудағы ақпараттық процестердің рөлі турады білімін пайдалану дағдыларын үйрету. Курстың мазмұны: Нормативтік-құқықтық қамтамасыз етілуі; информатика пәнінін мақсаттары мен міндеттері; мазмұны; информатика кабинетін мектепте ұйымдастырудың принциптері; информатиканың мектеп оқулықтары; информатика пәнінің қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етілуі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Деректер базасының теориясы
    Несиелер: 5

    Пән алынған мәліметтер негізінде кестелер құру және оларды OpenOffice.org бағдарламадасы негізгі құрастыру дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады; қолданбалы бағдарламалар пакеттерімен танысу; логикалық ойлауды дамыту. Мазмұны: ДҚБЖ шолу. Мәліметтер базасын жіктеу. Деректер базасының объектілері. Деректер базасын жобалау кезеңдері OpenOffice.org Base деректер базасын (ДБ) құрудың теориялық негіздері, Деректермен жасалатын негізгі операциялар, деректерді іздеу мен өңдеуді ұйымдастыру әдістері, деректерді сипаттау мен манипуляциялаудың тілдік құралдары, негізгі деректер модельдерін құру қағидаттары және оларды қазіргі заманғы деректер қорын басқару жүйелерінде пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Компьютерлік графика және анимация
    Несиелер: 5

    Курс графикалық ортамен жұмыс істеу негіздері: интерфейстің ерекшеліктері, үш өлшемді кеңістікті бейнелеу, модельдеу дәлдігін қамтамасыз ету, файлдармен жұмыс істеу, сахнаның геометриялық моделін құру, нысандарды редакциялау және түрлендіру, материалдарды жасау және тағайындау, сахнаны визуализациялау және анимациялау дағыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Деректер базасы және ақпараттық жүйелер
    Несиелер: 5

    Пән мәліметтер қоры теориясы, мәліметтер қорының қосымшаларын жобалау және құру саласында білім мен даағдыларды қалыптастыру мақсатында оқытылады. . Пән деректерді модельдеу тұжырымдамалары, дерекқорды ұйымдастыру принциптері және оларды жобалау технологиялары туралы негізгі ақпаратты алуға; қазіргі заманғы дерекқорды басқару жүйелерінің (ДҚБЖ) және ақпараттық жүйелердің мақсаты, функционалдығы және архитектурасы, сондай-ақ олардың даму тенденциясы туралы идеялар; SQL құрылымдық сұрау тілін қолдана отырып, деректерді құру және басқару үшін негізгі білім.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Физиканы оқыту теориясы мен әдістемесі бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгерудің мақсаты білім алушылардың ғылым мен техниканың әр түрлі салаларына жататын ағылшын тілінен орыс (қазақ) және орыс (қазақ) тілінен ағылшын мәтіндеріне аудару кезінде кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Негізгі фонетикалық, лексикалық, грамматикалық, сөзжасам құбылыстары мен оқылатын шет тілін, оның функционалдық әртүрлілігін білуді қамтитын лингвистикалық білім.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Информатикадағы компьютерлік модельдеу
    Несиелер: 5

    Пән модельдеу түсінігін таным әдісі ретінде қалыптастыру және әртүрлі пәндік салалардағы ақпараттық модельдер компьютерінің көмегімен зерттеу мүмкіндігімен танысу мақсатында оқытылады. Мазмұны: модельдеу таным әдісі ретінде. Ақпараттық модельдердің түрлері. Графиктердегі модельдер. Объектілік-ақпараттық модельдер. Компьютерде модельдеудің негізгі кезеңдері. Компьютерлік эксперимент. Математикалық модельдеу. Кездейсоқ оқиғаларды модельдеу. Имитациялық модельдеу. Физикалық процестерді модельдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Веб-бағдарламалау және интернет-технологиялар
    Несиелер: 5

    Пән web - қосымшаларды жобалау және әзірлеу саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру мақсатында оқытылады.. Курстың негізі веб - қосымшаларды жобалаудың теориялық мәселелерін ұсыну болып табылады. Web-сайттың құрылымы. Сайт мазмұнын дайындау технологиялары. JavaScript. Сценарийлер мен сценарийлер жасау. Оқиғаларды өңдеу. PHP тілі. Серверлік технологиялар. Веб-сайтты құру технологиялары. Деректер базасы. MySQL. Қосымшаларды құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орта мектептегі демонстрациялық экспериментті ұйымдастыру және өткізу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән келесі ұғымдарды игеруге бағытталған: физиканы оқыту процесіндегі демонстрациялық физикалық эксперименттердің мәні, демонстрациялық эксперименттерді өткізу бойынша әдістемелік нұсқаулар. Пәннің мазмұны: іргелі эксперименттер, олардың ғылымдағы рөлі. Механикадағы іргелі тәжірибелер. Молекулалық физикадағы іргелі тәжірибелер. Электродинамикадағы іргелі тәжірибелер. Оптикадағы іргелі тәжірибелер. Кванттық физикадағы іргелі тәжірибелер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Робототехника негіздері
    Несиелер: 5

    Пән күрделілігі әртүрлі дәрежедегі роботтарды жобалау және құрастыру дағдыларын қалыптастыру; робототехника негіздерінің негізгі ұғымдары мен терминологиясы білу мақсатында оқытылады. Мазмұны: Роботтардың мақсаты бойынша жіктелуі. Басқару тәсілдері мен деңгейлері. Басқару жүйесі. Роботтар датчиктерінің құрылымын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп жүйесінде қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Пән теориялық білімді қалыптастыру, қашықтықтан оқыту формасы негізінде мектептің педагогикалық процесінде практикалық дағдыларды ұйымдастыру мақсатында оқытылады. пән бойынша оқыту технологияларын жаңғырту және қашықтықтан оқыту жүйесін енгізу контексінде оқыту шеберлігін жетілдіру. Мазмұны: Мектепте білім беру жүйесіндегі қашықтықтан оқытудың түсініктері. Қашықтықтан оқытуды ұйымдастыруға қойылатын техникалық талаптар. Қашықтықтан оқытуды ұйымдастырудың педагогикалық принциптері. Онлайн және офлайн режимдерінде оқу үрдісін ұйымдастыру әдістері. Қашықтықтан оқыту әдістемесі. Қашықтықтан оқытудың негізгі түрлері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім берудегі робототехника
    Несиелер: 5

    Пән робототехниканың негізгі принциптері мен физикалық негіздерімен танысу және білім мен дағдылар қалыптастыру мақсатында оқытыады. Роботтар. Роботтардың түрлері. Роботтардың адам өміріндегі маңызы. Роботтарды қолданудың негізгі бағыттары. Жасанды интеллект. LEGO дизайны бойынша нұсқаулық. Роботты басқару. Роботтар арасындағы байланыс әдістері. Визуалды программалау тілдері. Олардың негізгі мақсаты мен мүмкіндіктері. Роботты басқару командалары. Қоршаған ортаны программалау модулі, негізгі блоктар. LEGO MINDSTORMS EV3 EDU роботтарына кіріспе.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Радио электроника бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Пән ақпараттық-өлшеуіш техниканы қолдануда машықтар мен дағдыларды қолдана алуды қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс келесі бөлімдерден тұрады: жартылай өткізгіш диодтар, биполярлы транзисторлар, күшейткіш каскадтар, операциялық күшейткіштер. Пәнді оқу студенттердің әртүрлі электр өлшеуіш аспаптардың әрекет ету принциптері, олардың негізгі қасиеттері, қолдану әдістемесі, бақылау нәтижелерін өңдеу туралы білімдерін қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Компьютерлік желілер
    Несиелер: 5

    Пән желілерді жобалау және қолдау дағдыларын қалыптастыру, желілердегі қауіпсіздік мәселелерін шешудің қолданыстағы принциптерін көрсету мақсатында оқытылады. Задачи преподавания дисциплины: дать представление об архитектуре компьютерных сетей; об основных подходах к проектированию и областях применения сетей; желілердің перспективалық модельдерін дамытудың негізгі үрдістерін баяндау; желілер ішінде ақпаратты басқару әдістерін қолдануға үйрету. Бұл пәнді оқу объектілері IP адрестеу, деңгейлік модельдер, бағыттау хаттамалары, желі түрлері, ғаламдық желі технологиялары болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орта білімнің жаңартылған мазмұны аясында информатиканы оқытудың негіздері
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді оқытудың инновациялық әдістеріне, оқу жетістіктерін критериалды бағалау технологиясына оқытуға бағытталған. Мазмұны: Нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету. Жаңартылған мазмұн шеңберінде жоспарлауды ұйымдастыру. Оқытудың белсенді формалары. Білім алушылардың жетістіктерін бағалау. Жаңартылған мазмұн аясында оқыту ресурстары. Орта білім берудің жаңартылған мазмұнының ерекшеліктері. Блум таксономиясының ойлау дағдыларының деңгейін қолдана отырып, белсенді оқыту әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Физика бойынша виртуалды зертханалық жұмыстар
    Несиелер: 5

    Курс зерттеу жұмысының дағдыларын қалыптастыру, эксперименттік нәтижелерді алу және өңдеу; кәсіби қызметпен байланысты нақты міндеттерді шешу кезінде физикалық процестерді модельдеу дағдығысын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Келесі тақырыптар бойынша виртуалды зертханалық жұмыстар: статистикалық физика. Больцман таралуы. Молекулалық-кинетикалық теория. Броундық қозғалыс. Ағым. Қатты дененің серпімді ортадағы қозғалысы. Бөлшектердің шашырауы. Кіші тербелістер. Көптеген еркіндік дәрежелері бар жүйелердің ауытқуы. Максвелл таралуы. Ферми бөлшектері. Фермионды газ. Жартылай ыдырау кезеңі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіби информатика курсы
    Несиелер: 5

    Пән информатика пәнінен олимпиадалық есептерді шешу бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру мақсатында оқытылады. Қарастырылатын сұрақтар: Информатиканың математикалық негіздері. Сандар теориясының негіздері. Комбинаторика негіздері. Алгоритмдер және олардың күрделілігі. Сұрыптау және өңдеу алгоритмдері. Графтар теориясының негіздері. Рекурсивті Алгоритмдер. Сандық Алгоритмдер. Символдық деректерді өңдеу алгоритмдері. Графикалық іздеу алгоритмдері. Динамикалық бағдарламалау. Ойын теориясының алгоритмдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Веб-технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту келесі мақсатты көздейді: Интернет-технологиялар, ұйымдастыру принциптері мен қызметі, Интернет ортасында қолдану үшін қосымшаларды жобалау әдістері. Веб -дизайнның заманауи дизайнын меңгеру мүмкіндігі; веб -дизайн мен интернет технологиясының негіздерін білу; қосымшаларды әзірлеу және енгізу; ақпараттық жүйелерді білу; веб формадағы қосымшаларды әзірлеу және енгізу. Курсты аяқтағаннан кейін студент веб-қолданушылардың интерфейстерін және веб-беттердің логикалық құрылымын құра білуі, сонымен қатар веб-жобаларды безендіруі керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Телекоммуникациялық жүйелер мен желілер
    Несиелер: 5

    Пән қажетті практикалық дағдыларды дамытуға бағытталған. компьютерлік желілердің желілік инфрақұрылымдарын басқару үшін. Мазмұны: Телекоммуникациялық жүйелердің жіктелуі (КҚ). КҚ негізгі сипаттамалары, құрылымдық сұлбалар және желілік топология. Жалпы стандарттар мен хаттамалар. Ашық жүйелердің өзара әрекеттесуі. Хабарламаларды, сигналдарды және бөгеуілдерді ұсыну және түрлендіру әдістері. Арналарды тығыздау тәсілдері. Ақпаратты берудің сандық жүйелері. Телекоммуникациялық желілерге қатынау әдістері. Коммутация тәсілдері. Желілердегі ақпараттық ағындарды басқару. КО-ға ақпарат беру кезінде синхрондау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп эксперименті техникасы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты физикалық эксперименттің теориялық және эксперименттік әдістерін игеру, физикалық эксперименттер жүргізу дағдыларын қалыптастыру, өлшеуіш құрылғылармен жұмыс істеу, физикалық эксперимент жүргізу, алынған деректерді есептеу және өңдеу дағдыларын дамыту болып табылады. Физиканы оқытуда техникалық құралдарды пайдалану. Физика бойынша зертханалық сабақтардың түрлері: фронталь зертханалық жұмыстар, физикалық практикум, фронталь тәжірибелер, сыныптан тыс бақылаулар және тәжірибелер. Физикалық оқу эксперименттері және оның жүйелілігі. Оқу физикалық құрылғылар. Физикалық приборлардың жалпы сипаттамасы және олардың классификациясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON14

    Стандартты емес міндеттерді, оның ішінде жаңа немесе бейтаныс ортада және пәнаралық контексте шешеді.

  • Код ON8

    Практикалық тапсырмаларды шешудің теориялық және эксперименттік нәтижелерін талдайды және олардың дұрыстығын бағалайды.

  • Код ON9

    Заманауи ғылыми жетістіктермен қажетті мәліметтерді кәсіби зерттеп, іріктей алады

  • Код ON6

    Кәсіби қызметте өндірістік және түрлі тәжірибелік-бағытталған міндеттерді шешу үшін математикалық және физикалық әдістерді қолданады.

  • Код ON13

    Деректерді өңдеудің тиімді алгоритмдерін әзірлейді, оларды кейіннен бағдарламалау тілдерінде жүзеге асырады.

  • Код ON12

    Есептерді шешуді алгоритмдеу саласында білім мен іскерлікті практикада қолданады.

  • Код ON5

    Оқу үдерісін ұйымдастырады, жаңартылған білім беру бағдарламасы аясында педагогикалық шеберлікті жетілдіреді және критериалды бағалау жүйесін енгізеді. Жалпы білім беретін оқу орнында қашықтықтан оқыту технологияларын зерттеу және енгізу, Қашықтықтан оқыту әдістерін меңгеру, қашықтықтан оқытуға тапсырмаларды құру қабілеті, Информатиканы оқытудағы АКТ, сандық, қашықтықтан оқыту және инновациялық технологияларды, соның ішінде ағылшын тілінде құралдарын қолданады

  • Код ON3

    Әртүрлі жастағы балалардың білім берудегі сабақтастықты іске асыру құралдарын меңгерген.

  • Код ON2

    Өзінің кәсіби қызметінде қазіргі қоғамның бәсекеге қабілеттілік, прагматизм, өзара түсіністік, төзімділік және демократиялық құндылықтарының басымдықтарында өзінің азаматтық ұстанымын қолданады.

  • Код ON7

    Процестерді ғылыми бақылау түрде жүргізе алады, эксперименталды деректерді жинау үшін физикалық аспаптарды қолдана алады және құрал-жабдықты пайдалана отырып жұмыс істей алады.

  • Код ON15

    Өзінің кәсіби қызметінің тиімділігін арттыру мақсатында ақпараттық ресурстарды пайдаланады.

  • Код ON11

    Ақпаратты қолданады, өңдейді, қорытады және жаңғыртады; оқытылатын тілдің әлеуметтік таңбаланған тілдік бірліктерін дұрыс қолданады.

  • Код ON10

    Түрлі қосымшалардың бағдарламалық және техникалық қамтамасыз етудің негізгі операцияларын біледі.

  • Код ON4

    Педагогикалық ғылымның теориялық-әдіснамалық негіздерін теориялық білімді практикалық қолдану жазықтығына барабар аудару үшін қолдана алады.

  • Код ON1

    Қоғамдық сананы жаңғыртудың негізгі бағыттарын іске асыруға ықпал ететін Қазақстанның қазіргі заманғы тарихының, философияның, қолданбалы экономикалық, заң, жаратылыстану-ғылыми пәндердің өзекті білімдерін көрсетеді;

Top