Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02141 Дәстүрлі ән в Қазақ ұлттық өнер университеті

  • Фортепиано
    Несиелер: 2

    Бұл пән фортепиано құралдарын меңгерудің дағдылары мен біліктерін қалыптастыруға, вокалистің пианисттік шеберлігінің деңгейін арттыруға, музыкалық ойлау деңгейін дамытуға бағытталған. Әр түрлі жанрдағы фортепианолық шығармаларды оқып үйрену, фортепиано-орындаушылық техниканы, іскерлік пен пианистік дағдыларды дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дауыс қою І
    Несиелер: 2

    "Дауыс қою І" курсында білім алушылар дәстүрлі ән айту саласында білім мен дағдыға ие болады. Вокалдық орындаушылықты және дауыстың табиғи дыбысталуын дамытуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандық І
    Несиелер: 5

    "Мамандық І" пәні І семестрде оқытылады. Білім алушыға бағдарлама ретінде қабілетіне қарай бастаушы әндерге басымдық беріледі. Мысалы, халық әндерінің ішіндегі «Ақдариға», «Екі жирен», «Ақдари қалқаш», «Ау ғайша» т.б. сынды қарапайым, аспап сүйемелі күрделі емес біркелкі ырғақтағы әндер оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Фортепиано I
    Несиелер: 2

    Пән фортепианода ойнау, сүйемелдеу және ансамбльдік музыка ойнау дағдыларын игеруге, сондай-ақ болашақ мамандардың сәтті орындау және педагогикалық қызметі үшін қажет әртүрлі жанрлар мен стильдердің туындыларын практикалық зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Негізгі аспап II
    Несиелер: 2

    «Негізгі аспап ІІ» пәні, орындаушының меңгерген аспап түріне қарай әнді сүйемелдеудегі дәстүрлі қалыптасқан негізгі аймақтық орындау ерекшеліктері тұрғысынан білім алушының шеберлігін шыңдайды. Оның ерекшеліктері мен орындалу түрлерін дәстүрлі негізде меңгертеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мамандық II
    Несиелер: 5

    "Мамандық II" пәні, II семестрде оқытылады. Білім алушының музыкалық және орындаушылық қабілетіне қарай, дәстүрлі домбыра сүйемеліне басымдық беріліп домбыра қағыстарын қалыптастыратын әндер беріледі. Мысалы, халық және халық композиторларының «Қарғам-ау», «Бес қарагер», «Майда қоңыр», «Гүлдариға» т.б. әндері оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сольфеджио
    Несиелер: 4

    Музыкалық естуді, ладтың сезімін дамыту және жетілдіру, оны жаңа, заманауи интонациялармен байыту. Музыкалық есте сақтау қабілетін жетілдіру, стильдік шығармалардан және заманауи композиторлық жазу техникасынан музыкалық үзінділерде музыкалық сөйлеудің және әртүрлі синтаксистік құрылымдардың жеке элементтері ретінде аналитикалық ойлау, есту және ішкі бейнелеу дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дауыс қою II
    Несиелер: 2

    "Дауыс қою II" пәні орындау бағытына байланысты дәстүрлі дауыс беруге арналған. Әншінің кәсіби орындаушы болуында дауысты қою маңызды рөл атқарады. Пәннің мақсаты - теориялық және практикалық зерттеу, әншінің дауыстарын зерттеу, кәсіби жетілдіру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Негізгі аспап I
    Несиелер: 2

    Бұл пән, орындаушының меңгерген аспап түріне қарай әнді сүйемелдеудегі дәстүрлі қалыптасқан негізгі аймақтық орындау ерекшеліктері тұрғысынан білім алушының шеберлігін шыңдайды. Пәннің мақсаты да осы болмақ.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Гармония
    Несиелер: 3

    "Гармония" пәні классикалық гармонияның негізгі стильдік (тарихи қалыптасқан) заңдылықтары туралы, гармонияның мәнерлі және формальды пайда болатын рөлі туралы, музыкалық стильдерді, музыканың мәнерлі құралдарының жүйесін түсіну; музыкалық өнердің жоғары көркемдік үлгілеріне құндылық-эстетикалық қарым-қатынас жасау; музыкалық-шығармашылық қасиеттерді, өлшемдік сезімдерін, формаларын дамыту, музыкалық ойлауды жандандыру; ладогиялық ойлауды тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақ музыка тарихы
    Несиелер: 4

    «Қазақ музыка тарихы» пәні білім алушыларға қазақтың төл музыкасынан бастап қазіргі заман тәуелсіз Қазақстан музыкасына дейінгі музыка туралы мәлімет береді. Әрбір кезең музыкасы мен олардың жарқын тұлғалары, стилистикалық ерекшеліктер туралы мағлұмат беріледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлем музыка тарихы
    Несиелер: 3

    «Әлем музыка тарихы» пәні Барокко дәуірінен бастап ХХ ғасыр, сонымен бірге қазіргі заман музыкасының үздік үлгілерімен таныстырады. Музыка өнерінің адамның өмірлік іс-әрекеті салаларымен ұштастығын және оған ықпалы туралы білім береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мамандық ІІІ
    Несиелер: 5

    "Мамандық ІІІ" пәні, ІІІ семестрда оқытылады. Студенттің дауыс мүмкіндігіне қарай дауысын ашатын, дауыс диапазонын анықтайтын шығармалар беріліп, білім алушының дауысының дұрыс қойылуына басымдық беріледі. Мысалы, «Ақбақай», «Алқоңыр», «Баянауыл», «Сырымбет» т.б. сынды әндер оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Этносольфеджио
    Несиелер: 3

    Пән музыка тарту мен оны үйретудің ең озық үлгілерін, теориялық және практикалық тәжірибелерді кешенді түрде қолдану, бұл орайда, домбыра және ән музыкасын, оның жанрлық-стильдік ерекшелігінің есту-көру әсерін меңгеруді еңгізу негіздеріне сүйене отырып, оқушылардың есту қабілетін тәрбиелеу және дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дауыс қою III
    Несиелер: 2

    Әнші дауысының физиологиясына арнайы эксперименталды түрде сәйкес келетін, әнші дауысының ауқымын, ән айту процесінде дұрыс тыныс алуды қалыптастыратын пән. Әншінің кәсіби орындаушы болуында дауысты үнемі арттыру, түрлі жаттығуларды орындау маңызды рөл атқарады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Музыкалық шығармаларды талдау
    Несиелер: 3

    Талдау музыкалық-композициялық санат ретінде. Музыкалық мәтін. Қоймасы. Фактура. Музыкалық мәнерлілік құралдары, олардың формалық мүмкіндіктері. Музыкалық форма туралы оқу. Форманың категориялары. Музыкалық форманың мазмұны феномен ретінде. Қарапайым және күрделі формалар, Вариациялық және сонаттық форма, рондо, фуга формасы; циклдық және аралас формалар туралы түсінік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мамандық IV
    Несиелер: 5

    "Мамандық IV" пәні, IVсеместрде оқытылады. Білім алушының орындаушылық шеберлігін шыңдайтын, техникалық жағынан орындалуы күрделірек әндер беріліп, әншінің орындаушылық техниканы меңгеруіне басымдық беріледі. Мысалы, «Сұржекей», «Аққайың», «Жонып алды», «Аққұм», «Гаухар қыз», «Гаухартас» т.б. сынды әндер оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Оқу пәні саясаттану және құқықтану сияқты қоғамдық ғылымдар кешеніне негізделеді. Оқу пәнінің мазмұны сыбайлас жемқорлыққа қарсы құқықтық қатынастардың негізгі түсініктері мен заңдылықтарын қалыптастыруға бағытталған. Сыбайлас жемқорлық құбылысының адам мен мемлекеттің экономикалық, саяси және әлеуметтік құрамдас бөлігіне әсері академиялық адалдыққа баса назар аударылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қосымша аспап
    Несиелер: 2

    Қосымша аспап пәні, әншінің негізгі аспабына қосымша тағы бір аспап меңгеруін қамтамасыз ететін пән. Студент қосымша оқытылатын аспапты өз қалауы бойынша таңдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дәстүрлі орындаушылық мектептер І
    Несиелер: 3

    "Дәстүрлі орындаушылық мектептер І" пәнінде, қазақ жерінің аймақтық әншілік орындаушылық ерекшеліктеріне байланысты Арқаның әншілік мектебі, Батыс Қазақстан өңірінің әншілік мектептері оқытылады. Әншілік мектептерді қалыптастырушы тұлғалар мен олардың ән мұрасы тереңдетіп оқытылады. Мысалы, Біржан сал, Ақан сері, Үкілі Ыбырай, Жаяу Мұса, Балуан Шолақ, Мұхит т.б. сынды тұлғалардың музыкалық мұрасы оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орындаушылық өнер тарихы
    Несиелер: 4

    Орындаушылық өнердің тарихы пәні Қазақ халқының халықтық әншілік, орындаушылық өнерінің бастауы мен қалыптасуы және уақыт өлшеміндегі өзгерістер мен жаңашылдықтар тұрғысынан мәліметтер береді. Негізінен халықтық әншілік өнерді қалыптастырған орындаушы тұлғалар жайында кеңінен нақты мағұлматтар береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Фольклор музыкалық шығармаларын талдау
    Несиелер: 3

    «Фольклор музыкалық шығармаларын талдау» пәні қазақ музыкалық фольклор үлгілерінің құрылымдық ерекшеліктерін танып білуге бағытталған курс. Халық шығармашылығының музыкалық түрі қазақ халқының музыкалық ойлау жүйесін, одан кеңірек, әлемді қабылдау түрін түсінуге көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дауыс шыңдау
    Несиелер: 5

    Әншінің дауыс физиологиясына арнайы тәжірибелік тұрғыдан қарайтын, әншінің дауыс диапазонын, ән айту барысында демді дұрыс алуды қалыптастыратын пән. Әншінің кәсіби орындаушы болып қалыптасуына дауысты үнемі шыңдау, түрлі жаттығулар жасау маңызды рөл атқарады. Әншінің дауысын теориялық және практикалық тұрғыдан зерттеп, зерделеп кәсіби жетілдіру дауыс шыңдау болып табылады. Бұл пән, орындаушылықтың бағытына қарай дәстүрлі дауыс шыңдауға арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дәстүрлі орындаушылық мектептер IІ
    Несиелер: 5

    "Дәстүрлі орындаушылық мектептер II" пәні, "Дәстүрлі орындаушылық мектептер I" пәнінің жалғасы болып табылады. Бұл семестрде Жетісудың әншілік мектебі, Алтай-Тарбағатай әншілік мектептерінің орындаушылары мен қалыптастырушы тұлғалардың шығармашылық портреті және музыкалы мұрасы оқытылады. Жамбыл, К.Әзірбаев, Пішән, Сәдіқожа т.б. сынды мектеп қалыптастырушы тұлғалардың музыкалық мұрасы оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мамандық V
    Несиелер: 5

    "Мамандық V" пәні, V семестрде оқытылады. Студентке өзінің орындаушылық қабілетін толық көрсете алатын, формасы жағынан күрделі әндер беріліп, білім алушының кәсіби орындаушылық мүмкіндігін толық көрсетуге басымдық беріледі. Мысалы, «Көгаршын», «Ардақ», «Топайкөк», «Сапар», «Ләйлім» т.б. сынды шығармалар оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сандық технология бойынша арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 3

    «Сандық технология бойынша арнайы пәнді оқыту әдістемесі» пәні- студентті педагогика және орындаушылық тұрғысынан яғни, арнайы пәнді оқытудың негізгі методикасын меңгеруді оқытады. Әнді дәстүрлі мәнерде жеке орындаудың әдіс тәсілдерін, аспапты кәсіби меңгерудің негізгі заңдылықтарын, білім алушымен сабақ берушінің арасындағы негізгі тұстанымдарды оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ансамбльмен ән салу
    Несиелер: 5

    Орындаушының жеке орындаушылықпен шектеліп қалмай ансамбль сүйемелімен ән айтуы қазырғы заман талабы деуге болады. Демек «Ансамбльмен ән салу» пәні орындаушыны ансамбльмен ән салуға үйретеді, сонымен қатар орындаушылық шеберлігін, кәсібилігін арттырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Вокалдық ансамбль 1
    Несиелер: 5

    "Вокалдық ансамбль 1" пәнінің мақсаты - кез келген қарапайым және күрделі формадағы музыкалық шығармаларды бірнеше дауыспен (дуэт, трио, квартет, квинтет және т.б.) айтуды үйрету. Пән сондай-ақ білім алушы-орындаушының репертуарын байытады, кәсіби деңгейін арттырады, үлкен шығармашылық жобаларда өнер көрсетуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Оркестрмен ән салу
    Несиелер: 3

    «Оркестрмен ән салу» пәнінің мақсаты орындаушыны оркестрмен ән салуға үйрету, орындаушылық шеберлігін, кәсібилігін және жан-жақтылығын арттыру. Курста білім алушы жеке ән орындай алужәне көп дауыста ән айтуды үйренеді: дуэт, трио, квартетте ән айту машығын игереді. Ауқымды ансамбль, оркестр репертуарын білетін болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мамандық VI
    Несиелер: 5

    Мамандық VI пәні, VI семестрде оқытылады. Орындаушының кәсіби деңгейін анықтайтын, конкурс-фестивалдардың бағдарламасына сай келетін әндер беріліп, студенттің түрлі конкурстарға қатысып орындаушылық шеберлігін шыңдауына басымдық беріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Педагогикалық репертуарды оқу
    Несиелер: 5

    Музыкалық педагогиканың ерекшеліктерін меңгеру: музыкалық-көркемдік және техникалық дамудың біртұтастығы принципін, оны педагогтің практикалық жұмысында жүзеге асырудың тәсілдері мен әдістерін, осы әдістерді қолданудағы жеке тәсілді меңгеру; көрнекті оқытушылар мен орындаушылардың тарихи мұрасын зерделеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дәстүрлі орындаушылық мектептер IIІ
    Несиелер: 5

    "Дәстүрлі орындаушылық мектептер ІІІ" пәні, алғашқы екі пәнді толықтырушы пән болып табылады. Аймақтық дәстүрлі орындаушылық мектептердің бүгінгі жалғастырушылары және олардың шығармашылығы мен музыкалық мұрасы оқытылады. Ғарифолла Құрманғалиев, Жүсіпбек елебеков, Манарбек Ержанов т.б. шығармашылық тұлғасы, музыкалық мұрасы оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • ХХ ғасыр композиторларының әндерін үйрену
    Несиелер: 6

    Отандық ғалымдардың зерттеуінше Қазақ халқының мол музыкалық мұрасын XX ғасыр композиторларының шығармалары толықтырады. Бұл пән, осы кезеңдегі әндерді, оның ішінде дәстүрге жақын жазылған шығармаларды үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бизнес негіздері
    Несиелер: 3

    Экономика, құқықтану сияқты қоғамдық ғылымдар кешеніне негізделген интегративті сипатқа ие, оның мәні өмірдің түрлі аспектілері, адам мен қоғамның дамуы, әлеуметтік факторлардың әр адамның өміріне әсері туралы ғылыми білім болып табылады. Оқу пәнінің мазмұны нарықтық экономика мен кәсіпкерліктің негізгі түсініктері мен заңдылықтарын қалыптастыруға бағытталған. Кәсіпкерлік-білімсіз қазіргі экономикалық өмірде бағдарлануға қиын ғылым. Алайда, экономикалық сауатты адам болу, бизнес, маркетинг, менеджмент, бухгалтерлік есеп негіздері туралы түсінік болу , әсіресе жастар үшін – уақыт талабы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мамандық VII
    Несиелер: 5

    "Мамандық VII" пәні, VII семестрде оқытылады. Студенттің кәсіби сахналарда кәсіби деңгейде жеке орындаушылығын көрсететін әртүрлі формадағы шығармалар оқытылады. Мысалы, «Қызыласық», «Толқын», «Қанатталды», «Айнамкөз», «Ағашаяқ», «Молдабайдың әні» т.б. сынды шығармалар беріледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ән қоры
    Несиелер: 7

    Кәсіби әншінің ән қоры: педагогикалық, концерттік, конкурстық –деп бөлінеді. «Ән қоры» пәні әншіге, әндерді мазмұны мен формасына, стильдік ерекшелігі мен аймақтық ерекшелігіне қарай жіктеп, репертуар жасауына мол мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сандық технология бойынша арнайы педагогикалық дайындық
    Несиелер: 3

    Әнді дәстүрлі мәнерде жеке орындаудың әдіс тәсілдерін, аспапты кәсіби меңгерудің негізгі заңдылықтарын, білім алушымен сабақ берушінің арасындағы негізгі ұстанымдарды меңгеру пәннің мақсаты болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 3

    Пән студенттерді болашақ ғылыми жұмысқа баулуға бағытталған. Ғылыми еңбектің құрылымы, оны жазу, таңдалған тақырыпты ғылыми жан-жақты зерттеу, түрлі зерттеу әдістерін қолдану мүмкіндіктері туралы мағлұмат береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Вокалдық ансамбль 2
    Несиелер: 6

    "Вокалдық ансамбль 2" пәні студенттерге вокалдық ансамбльде білім, білік және ән айту дағдыларын меңгеруге көмектеседі. Курста білім алушылар концерттік ансамбльдік өнер дағдыларын меңгереді, өзіндік шығармашылық үшін теориялық және практикалық білімнің және орындаушылық шеберліктің қажетті көлемін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орындаушылық шеберлік
    Несиелер: 6

    Ұлттық дәстүрлі орындаушылық мектептердің, олардың тұлғаларының шеберлік негіздерін практикалық игеру. Шығармалардың мәнін ашу, әртүрлі стильдердің, жанрлардың алуан түрлі әдістерін, дыбыстық мәнін, концерттік репертуарды жоғары көркемдік деңгейде білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Шығармашылық жоба
    Несиелер: 7

    «Шығарvашылық жоба» пәні, қандайда бір шығармашылық көркем идеяны сахналық нұсқада көрсетуге мол мүмкіндік береді. Ол ұжымдық түрде дайындалған сахналық қойылым немесе шығармашылықты кәсіби тұрғыдан көрсететін концерт болуы мүкін, оны жоба жетекшісі оқу жылының басында бекітеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мамандық VIII
    Несиелер: 5

    "Мамандық VIII" пәні, 8 семестрде оқытылады. Орындаушының өз мәнеріне келетін конкурстар мен концерттерде орындалатын күрделі және жәй формадағы әндер сонымен қатар, лекция концерттерге ыңғайлы тақырыптық әндерге басымдық беріледі. Мысалы, «Жанбота», «Иманжүсіптің әні», «Теміртас», «Карон палуан», «Ақбөбек» т.б. сынды шығармалар оқытылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON2

    Музыкалық шығармалардың формаларын, олардың текстуралық, стилистикалық және жанрлық формаларын білу. Музыканың құрылымдық заңдылықтарын анықтай білу. Музыканы талдай білу.

  • Код ON8

    Жоғары білікті орындаушылық шеберлікке ие болу. Тәуелсіз кәсіби және шығармашылық қызметке қабілетті болу.

  • Код ON5

    Әндерді әртүрлі аспаптарда орындай білу, орындау қабілетін дамыту.

  • Код ON1

    Музыкалық мәдениеттің дамуының негізгі кезеңдерін және оның жарқын үлгілерін білу. Орындаушылық және ғылыми қызметте терминологиялық және ұғымдық аппаратты қолдана білу. Музыкатану әдебиетімен жұмыс істей білу.

  • Код ON7

    Жеке орындауды кәсіби меңгеру, оқытушының ғылыми-педагогикалық бағытын кәсіби меңгеру.

  • Код ON9

    Әр түрлі құрамдағы ансамбльдің, оркестрдің сүйемелдеуімен жеке әнді орындай білу. Көптеген дауыстарда: дуэт, трио, квартет. Ән айту дағдыларын меңгеру. Ансамбльдің, оркестрдің ауқымды репертуарын білу.

  • Код ON4

    Фортепианода ойнаудың, сүйемелдеудің және ансамбльдік орындаудың практикалық дағдыларын меңгеру. Алған білімдерін шығармашылық (педагогикалық, орындаушылық) қызметте қолдана білу.

  • Код ON6

    Шағын және күрделі шығармаларды кәсіби түрде орындай білу.

  • Код ON10

    Музыкалық мәдениеттің дамуының негізгі кезеңдерін және оның жарқын үлгілерін білу. Орындаушылық және ғылыми қызметте терминологиялық және ұғымдық аппаратты қолдана білу. Музыкатану әдебиетімен жұмыс істей алады.

  • Код ON11

    Педагогикалық және оқу-тәрбие жұмыстарын жүргізу. Оқушылардың жеке музыкалық қабілеттерін тани білу, оқытудың әртүрлі әдістері мен формаларын қолдана білу.

  • Код ON3

    Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласында этикалық және құқықтық мінез-құлық нормаларын қолдануға және сақтауға дайын болу. Бизнес-жоспар құра білу, оны жүзеге асыру жолдарын табу. Кәсіпкерлікті қаржыландыру және мемлекеттік реттеу негіздерін білу.

Top