Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M03117 Клиникалық психология в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Психологиялық қызметтің, мінез-құлықтың және басқа да психопатологиялық бұзылулары бар адамдармен психологиялық жұмыстың кәсіби құзыреттілігі негізінде клиникалық-диагностикалық, консультациялық психокоррекциялық, емдеу-профилактикалық, оңалту, ғылыми-зерттеу, медициналық ұйымдарда және қоғамдық денсаулық сақтау мекемелерінде кәсіби психологиялық қызметті іске асыруға қабілетті, клиникалық психология саласындағы психикалық денсаулығын сақтау және қалпына келтіру үшін жоғары білікті психолог мамандарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M066 Психология
  • Дайындық бағыты 7M031 Әлеуметтік ғылымдар
  • Тұлға және мінез-құлық бұзылыстарының психологиялық бағалауы
    Несиелер: 6

    Мақсаты: психологиялық бағалаудың құзыреттілігін қалыптастыру-интеллектуалдық функциялар, адамның жеке ерекшеліктері мен мінез-құлқы туралы эмпирикалық мәліметтерді жүйелі түрде объективті жинау, болжау және психологиялық шешім қабылдау. Пән психологиялық бағалауды ұйымдастырудың практикалық дағдыларын дамытуға, бағалау бағдарламаларын құруға, психодиагностикалық батареяны қалыптастыруға, жиналған деректерді жалпылау және талдау қабілетін игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 6

    Мақсаты: болашақ маманның ғылыми-зерттеу мәдениетін, зерттеу құзыреттілігін қалыптастыру.Курс ғылымды дамыту және ҚР индустриялық-инновациялық даму бағдарламаларын іске асыру жағдайында ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың теориялық-әдіснамалық және практикалық негіздерін, ғылыми зерттеудің әдіснамасы мен әдістемесінің негіздерін, педагогикалық зерттеудің логикасы мен құрылымын, ғылыми аппарат пен зерттеуді жоспарлауды зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психологиядағы компьютерлік модельдеу және статистика
    Несиелер: 6

    Мақсаты: компьютерлік модельдеу әдістерін және деректерді өңдеудің статистикалық әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын игеру арқылы кәсіби психологиялық ойлауды қалыптастыру. Курс нәтижелерді тіркеу дәлдігін арттыру және бастапқы деректерді өңдеу қателерін болдырмау арқылы эксперименттің "тазалығын" арттыру әдістерін зерттеуді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты – дамыту менеджмент психологиясының іргелі концепцияларын жүйелі түрде білу, кәсіби даму процесінде менеджмент саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау.Басқару психологиясының негізгі принциптері, басқару әрекетіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, құндылықтар бойынша басқару туралы заманауи идеялар, топтық құбылыстарды басқару психологиясы қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі психологияның тарихы, жағдайы және даму тенденциясы
    Несиелер: 6

    Мақсаты: психологиялық ой дамуының теориялық және практикалық негіздерін меңгеру үшін құзыреттілікті қалыптастыру. Курс психологияның пайда болу сәтінен бастап бүгінгі күнге дейін тұтас бейнесін алуға мүмкіндік береді, студенттің жалпы психологиялық көкжиегін кеңейтеді, психологиялық мұраға дұрыс көзқарас қалыптастыруға ықпал етеді, теория мен практикадағы психологиялық ойдың даму процесі туралы дұрыс түсінік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 6

    Пән шетел тілінде білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес өзінің кәсіби қызметінде шетел тілінде қарым-қатынас жасау үшін тілдік, коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға, мәдениетаралық, ғылыми коммуникация контексінде кәсіби қарым-қатынас орнатуға, жаңа ақпараттық ресурстарды, технологияларды игеру негізінде ғылыми байланыстарды кеңейтуге және зерттеу қызметін дамытуға бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты – жоғары оқу орындарының дидактикасы, білім беру теориясы, педагогикалық іс-әрекетті талдау және өзін-өзі бағалау бойынша білімдер негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық құзыреттілік пен педагогикалық қызмет қабілетін қалыптастыру. Заманауи жоғары білімді дамытудағы мега-тренд, Болон процесі түрлі стратегиялар, оқыту әдістерін қолдана отырып, лекторлық және кураторлық шеберлікті меңгеру мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Нейропсихология және психосоматика: теория, әдістеме, диагностика және тәжірибе
    Несиелер: 9

    Мақсаты: клиникалық психологияның негізгі практикалық бағыттары туралы біртұтас жүйелік түсінік қалыптастыру, нейропсихология мен психосоматиканың теориялық тәсілдері мен қолданбалы аспектілерін диагностикалау және қолдану практикасы саласындағы құзіреттілікті қалыптастыру. Пән био-психо-әлеуметтік парадигма тұрғысынан нақты практикалық жұмыс процесінде нейропсиходиагностикалық және нейропсихокоррекциялық қызмет моделін ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психологиядағы әдіснама, әдістер және эксперимент
    Несиелер: 9

    Мақсаты: психологиялық әдіснаманы, теорияны, психологиялық зерттеуді және оның ішінде экспериментті зерттеу практикасының ерекше формасы ретінде ұйымдастыруды игеру. Курс психологиялық ғылымның әдіснамалық негіздерімен танысуға, психологиялық зерттеулерді жоспарлау дағдыларын қалыптастыруға, эмпирикалық деректерді алуға және өңдеуге; эксперименттік деректерді алуға, түсіндіруге және ұсынуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Патопсихология және патопсихологиялық диагностика
    Несиелер: 6

    Мақсаты: жоғары психикалық функциялардың бұзылу құбылыстарымен танысу және оларды диагностикалау негізінде магистранттарды клиникалық психологиялық қызметке дайындау. Курс психикалық бұзылулардың патопсихологиялық белгілері, синдромдары және механизмдері туралы түсініктерді қалыптастырады; патопсихологияның негізгі теориялық және әдіснамалық ережелерімен, патопсихологиялық зерттеудің негізгі принциптері мен міндеттерімен, патопсихологиялық диагностика әдістерімен таныстырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Курс ғылым философиясы туралы түсініктерді, олардың рационалды-теориялық түсінудегі мәселелерін қамтитын ерекше типтегі білімдер жүйесі ретінде қалыптастыруға бағытталған. Ғылымның идеялық негізі, пайда болуы, қалыптасуы мәселелері қарастырылады. Ежелгі дүниедегі, Орта ғасырлардағы және Қайта өрлеу дәуіріндегі ғылым.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психикалық және мінез-құлық бұзылыстарының алдын-алуы
    Несиелер: 9

    Мақсаты: психикалық және мінез-құлық бұзылуларының алдын алудың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру, медициналық, клиникалық ұйымдар мен қоғамдық денсаулық сақтау үшін тиісті алдын алу бағдарламаларын әзірлеу. Әр-түрлі тәуелділікті, невротикалық бұзылуларды, мінез-құлық патологиясың және қалыптан тыс мінез-құлықты алдын-алуға ерекше назар аударылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жеке клиникалық психотерапия
    Несиелер: 9

    Мақсаты: әртүрлі ауруларда (психикалық, жүйке, психосоматикалық) адамның эмоцияларына, пікірлеріне, өзін-өзі тануына кешенді емдік ауызша және вербальды емес әсер ету құзыреттіліктерін қалыптастыру; жеке клиникалық психотерапия әдістерімен психопатологиялық симптомдарды тоқтату дағдыларын дамыту. Курс жеке клиникалық психотерапия негіздерін игеруге, психотерапиялық процестің тәсілдерін, ұйымдастырушылық және мазмұнды мәселелерін, әдістер мен негізгі әдістерді игеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Отбасылық және топтық психотерапия
    Несиелер: 9

    Мақсаты: отбасымен және топпен психотерапиялық жұмыс процесі туралы, әртүрлі тәсілдерді қолдана отырып, нақты жағдайларда психотерапиялық жұмыстың түрлері мен әдістері туралы тұтас көзқарасты және тиісті құзыреттер мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Курс емдік мақсатта отбасы мүшелері арасында, топтағы қатысушылар арасында, оның ішінде психотерапевтпен туындайтын өзара әрекеттесулер мен қатынастардың жиынтығын қолдануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Клиникалық-психологиялық интервенция әдістері
    Несиелер: 9

    Мақсаты: әртүрлі психопатологияларда және психикалық травматизацияда шұғыл клиникалық-психологиялық араласудың кәсіби құзыреттерін қалыптастыру. Курс клиникалық-психологиялық араласу әдістерін практикалық игеруге және тиісті бағдарламаларды жасауға бағытталған. Ерекше мінез-құлықтың когнитивті-мінез-құлық араласу әдістеріне және клиникалық сипаттағы мінез-құлық бұзылыстарына, соның ішінде аффективті спектрдің бұзылуына ерекше назар аударылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Кеңес беру мен психотерапияның заманауи әдістері
    Несиелер: 9

    Мақсаты: психологтың клиникалық жағдайдағы жұмысына қатысты кеңес беру мен психотерапияның заманауи парадигмалары туралы жүйелі көзқарасты, сондай-ақ пациенттермен/клиенттермен психологиялық жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру. Пән әртүрлі психологиялық мектептер мен бағыттар аясында кеңес беру және психотерапия теориясын, әдіснамасын және практикасын зерттеуді біріктіреді; қажетті психологиялық атмосфераны және терапиялық ортаны құруға бағыттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Психологиялық сараптаманың әдіснамасы мен әдістері
    Несиелер: 9

    Мақсаты: клиникалық факторларды бағалауды талап ететін салаларда психологиялық-сараптамалық қызметтің негіздерін; психологиялық сараптама жүргізу және сараптамалық қорытынды жасау дағдыларын қалыптастыру. Курс сот психиатриясы, агрессиология, суицидология, виктимология, сараптамалық психодиагностика және әлемдік тәжірибеде және ҚР-да қылмыстық және азаматтық құқық және процессуалдық заңнама туралы жалпы түсініктер салаларында білім мен дағдыларды меңгеруге бағдар береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Суицидология және дағдарыстық психотерапия
    Несиелер: 9

    Мақсаты: өзіне-өзі қол жұмсау мінез-құлқы мен дағдарыс жағдайы бар адамдарға бағытталған кеңес беру, психотерапиялық және психологиялық ағарту қызметтері саласындағы кәсіби міндеттерді орындауға қабілеті мен дайындығын қалыптастыру. Пән тиісті психологиялық көмек көрсету ерекшеліктерімен таныстырады; суицидтік тәуекелдің физиологиялық, психологиялық және мінез-құлық индикаторларын және жеке тұлғаның дағдарыстық жағдайларын есепке алуға бағдар береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON4

    Психопатологиялық бұзылулардың пайда болуы мен динамикасының заңдылықтары мен психологиялық механизмдерін анықтау мақсатында субъектінің психикалық қызметінің бұзылыстарын диагностикалаудың заманауи тәсілдерін саралау.

  • Код ON3

    Клиникалық психология саласындағы әлемдік қауымдастықтың білімін алу және біріктіру; әртүрлі аурулардағы психикалық және мінез-құлық бұзылыстарымен байланысты мәселелерге теориялық талдау жүргізу (психикалық, жүйке, психосоматикалық).

  • Код ON12

    Тілдерді білуге, өзара әрекеттестіктің, басқарудың, төзімділік пен қолдаудың философиялық және психологиялық принциптеріне негізделген кәсіби командалардың бөлігі ретінде тиімді кәсіби қарым-қатынас құру.

  • Код ON10

    Пациент-клиентке психологиялық жарақаттың, суицидтік мінез-құлықтың, экстремалды және дағдарыстық жағдайларға байланысты бұзылулардың алдын алу және көмек көрсету мақсатында психологиялық кеңес беру, дағдарыстық психотерапия жүргізу.

  • Код ON5

    Медициналық, клиникалық ұйымдар мен қоғамдық денсаулық сақтау үшін профилактикалық бағдарламаларды; нозологиялық, синдромдық, әлеуметтік-демографиялық, мәдени және жеке психологиялық ерекшеліктерді ескере отырып, психологиялық араласу бағдарламаларды әзірлеу және енгізу.

  • Код ON6

    Клиникалық психология саласындағы психологиялық зерттеулер мен эксперименттің жобасын және бағдарламасын құрастыру, психологиялық деректерді адекватты әдістермен және технологиялармен талдау, сипаттау, негіздеу және ұсыну, психологиялық деректерді өңдеуде зерттелетін объектілердің қасиеттерін болжауға мүмкіндік беретін теориялық модельдерді құру, статистикалық әдістерді қолдану.

  • Код ON2

    Психодиагностика, психологиялық кеңес беру, психотерапия, психологиялық бағалау және психикалық және мінез-құлық бұзылыстарының алдын алу саласындағы практикалық қызметті меңгеруге мүмкіндік беретін психология мен клиникалық психологияның әртүрлі салаларындағы ғылыми теорияларды соның ішінде халықаралық деңгейде ұсыну.

  • Код ON11

    Жүйелі және сауатты түрде психологиялық және сараптамалық қорытындыларды, психодиагностика және психологиялық бағалау хаттамаларын, есептерді және жұмысқа қажетті құжаттаманың басқа түрлерін жасау.

  • Код ON7

    Психологтың клиникалық тәжірибесінің негізгі бағыттары бойынша практикалық мәселелерді шешуге мүмкіндік беретін нейропсихология, патопсихология және психосоматиканың, клиникалық-психологиялық араласудың, психотехниканың әртүрлі психотерапевтік мектептер мен бағыттардың әдіснамасы мен әдістерін қолдану.

  • Код ON9

    Оқытудың оңтайлы стратегияларын, жоспары мен мазмұнын жүзеге асыру, заманауи оқыту технологияларын таңдау және пайдалану; оқу сабақтарын жобалау, оқу топтарындағы қарым-қатынас пен өзара әрекетті ұйымдастыру, психологиялық бағалау және оқыту тиімділігін бақылау

  • Код ON8

    Бастапқы медициналық-санитарлық көмек ұйымдарында, әртүрлі бейіндегі мамандандырылған медициналық мекемелерде (онкологиялық, кардиологиялық, туберкулезге қарсы, психиатриялық және нашақорлық және т.б.), сондай-ақ психологиялық қызмет көрсететін ұйымдарда психологиялық бағалауды, экспертиза, психологиялық интервенцияны жүргізу.

  • Код ON1

    Медицина, қоғамдық денсаулық сақтау және клиникалық практика салаларындағы психологиялық қызметте пайдалану үшін әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдардың отандық және шетелдік, классикалық және заманауи теориялық-әдістемелік, қолданбалы, салалық тәсілдерін тұжырымдамалық білім мен түсінуде көрсету

Top