Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M03118 Тұлға және ұйымдастырушылық психология в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Әртүрлі салаларда (бизнес, білім беру, қызмет көрсету, денсаулық сақтау, спорт) жұмыс жасайтын тұлғаларға және топқа психологиялық көмек көрсету, оның ішінде психологиялық диагностика, персоналдарды іріктеу, оқыту және дамыту, кеңес беру, консалтинг, психокоррекция, тренинг, коучинг, психологиялық қолдау көрсету және супервизия жасауда сұранысқа ие тұлғалық және ұйымдастырушылық психология саласында ғылыми-теориялық білімі мен құзыреттілікті меңгерген, біліктілігі жоғары психология магистрлерін дайындау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M066 Психология
  • Дайындық бағыты 7M031 Әлеуметтік ғылымдар
  • Қазіргі психологияның тарихы, жағдайы және даму тенденциясы
    Несиелер: 6

    Мақсаты: психологиялық ой дамуының теориялық және практикалық негіздерін меңгеру үшін құзыреттілікті қалыптастыру. Курс психологияның пайда болу сәтінен бастап бүгінгі күнге дейін тұтас бейнесін алуға мүмкіндік береді, студенттің жалпы психологиялық көкжиегін кеңейтеді, психологиялық мұраға дұрыс көзқарас қалыптастыруға ықпал етеді, теория мен практикадағы психологиялық ойдың даму процесі туралы дұрыс түсінік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 6

    Пән шетел тілінде білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес өзінің кәсіби қызметінде шетел тілінде қарым-қатынас жасау үшін тілдік, коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға, мәдениетаралық, ғылыми коммуникация контексінде кәсіби қарым-қатынас орнатуға, жаңа ақпараттық ресурстарды, технологияларды игеру негізінде ғылыми байланыстарды кеңейтуге және зерттеу қызметін дамытуға бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психологиядағы компьютерлік модельдеу және статистика
    Несиелер: 6

    Мақсаты: компьютерлік модельдеу әдістерін және деректерді өңдеудің статистикалық әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын игеру арқылы кәсіби психологиялық ойлауды қалыптастыру. Курс нәтижелерді тіркеу дәлдігін арттыру және бастапқы деректерді өңдеу қателерін болдырмау арқылы эксперименттің "тазалығын" арттыру әдістерін зерттеуді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты – дамыту менеджмент психологиясының іргелі концепцияларын жүйелі түрде білу, кәсіби даму процесінде менеджмент саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау.Басқару психологиясының негізгі принциптері, басқару әрекетіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, құндылықтар бойынша басқару туралы заманауи идеялар, топтық құбылыстарды басқару психологиясы қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 6

    Мақсаты: болашақ маманның ғылыми-зерттеу мәдениетін, зерттеу құзыреттілігін қалыптастыру.Курс ғылымды дамыту және ҚР индустриялық-инновациялық даму бағдарламаларын іске асыру жағдайында ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың теориялық-әдіснамалық және практикалық негіздерін, ғылыми зерттеудің әдіснамасы мен әдістемесінің негіздерін, педагогикалық зерттеудің логикасы мен құрылымын, ғылыми аппарат пен зерттеуді жоспарлауды зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Еңбек мотивациясы мен аттитюдтер
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: еңбек мотивациясы мен атитюдтерді қалыптастыру психологиясы туралы тұтас көзқарасты игеру; персоналды ынталандыру, аттитюдтерді өзгерту, кадрлық технологиялар саласындағы практикалық жұмыс құзыреттіліктерін қалыптастыру. Пән тарихи ретроспективада және әлеуметтік психологияның қазіргі даму кезеңінде мотивация мен атитюдтерді зерттеудің әртүрлі аспектілерімен таныстырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ұйымдарды зерттеу
    Несиелер: 9

    Мақсаты: ұйымдарды басқарудың қолданыстағы жүйелерін, ұйымдастырушылық мәдениетті, ұйымдастырушылық климатты, ұйымдастырушылық шешімдер мен өзгерістердің психологиялық ерекшеліктерін талдауға, диагностикалауға, бағалауға және эксперттауғе қабілетті маман-психологты даярлау. Кәсіби моббинг, манипуляция және басқа да ұйымдастырушылық-психологиялық мәселелерді зерттеуге ерекше көңіл бөлінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты – жоғары оқу орындарының дидактикасы, білім беру теориясы, педагогикалық іс-әрекетті талдау және өзін-өзі бағалау бойынша білімдер негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық құзыреттілік пен педагогикалық қызмет қабілетін қалыптастыру. Заманауи жоғары білімді дамытудағы мега-тренд, Болон процесі түрлі стратегиялар, оқыту әдістерін қолдана отырып, лекторлық және кураторлық шеберлікті меңгеру мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психологиядағы әдіснама, әдістер және эксперимент
    Несиелер: 9

    Мақсаты: психологиялық әдіснаманы, теорияны, психологиялық зерттеуді және оның ішінде экспериментті зерттеу практикасының ерекше формасы ретінде ұйымдастыруды игеру. Курс психологиялық ғылымның әдіснамалық негіздерімен танысуға, психологиялық зерттеулерді жоспарлау дағдыларын қалыптастыруға, эмпирикалық деректерді алуға және өңдеуге; эксперименттік деректерді алуға, түсіндіруге және ұсынуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Курс ғылым философиясы туралы түсініктерді, олардың рационалды-теориялық түсінудегі мәселелерін қамтитын ерекше типтегі білімдер жүйесі ретінде қалыптастыруға бағытталған. Ғылымның идеялық негізі, пайда болуы, қалыптасуы мәселелері қарастырылады. Ежелгі дүниедегі, Орта ғасырлардағы және Қайта өрлеу дәуіріндегі ғылым.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Топтық динамика
    Несиелер: 6

    Мақсаты: кәсіби контексте топтық жұмыс пен коммуникацияны тиімді құруға байланысты құзіреттіліктерді қалыптастыру. Пән топтық динамиканың негізгі тұжырымдамаларын, топтардың қалыптасуын, дамуын; топтық динамиканың мәні мен тетіктерін; топтық динамика теориясын кәсіби өзара әрекеттесудің топтық және командалық түрлерінде қолданудың практикалық аспектілерін зерттеуге негізделген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психодиагностика және қызметкерлерді іріктеу
    Несиелер: 9

    Мақсаты: кәсіби психологиялық іріктеудің тұжырымдамалық негіздері, технологиялары, өлшемдері туралы құзыреттіліктер мен білім жүйесін; ұйымның кадрлық саясатын әзірлеу және персоналды әлеуметтік дамыту үшін қажетті персоналдың психодиагностикасы туралы кешенді ғылыми түсінік қалыптастыру. Пән психологиялық диагностиканың нақты пәндік салаларының - кәсіби таңдау мен ассесменттің белгілері мен көрсеткіштерін анықтау мен бағалаудың әдістемелік жүйесін игеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қолданбалы ұйымдастыру психологиясы
    Несиелер: 9

    Мақсаты: кешенді ғылыми-қолданбалы пәні ретінде пәндік аймағы және пәнаралық мәртебесі туралы жалпы түсінік қалыптастыру; талдаудың үш деңгейінде - "адам және жұмыс", "маман және жұмыс тобы" және "қызметкер және ұйым" адамдардың бірлескен қызметін реттеудің заңдылықтары мен тетіктерін ашу; ұйымдағы психолог жұмысының негізгі бағыттарын белгілеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Бизнес, білім беру және психикалық денсаулық саласындағы консалтинг
    Несиелер: 9

    Мақсаты: бизнес, білім беру және психикалық денсаулық саласындағы консалтинг теориясы мен практикасы туралы тұтас түсінікті; психологтың консалтингтік қызметінің құзыреттілігін қалыптастыру. Курс басқарушылық консалтинг, бизнес-консалтинг, психикалық аурулар, психикалық денсаулық және салауатты өмір салты; кәсіби өсу және тұлғалық даму, оқу процесі мен ғылыми зерттеулерді ресурстық қамтамасыз ету және т. б. консалтинг мәселелерді басшылыққа алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Персоналды оқыту және дамыту
    Несиелер: 9

    Мақсаты: ұйымның кадрлық процестері саласындағы құзыреттілікті, ұйымда персоналды оқыту және дамыту стратегиясын әзірлеу мен іске асыруды психологиялық қолдау дағдыларын қалыптастыру. Пән оқыту мен дамытудың кадрлық процестерінің әдіснамасын, заманауи психологиялық әдістері мен технологияларын зерттеуге, ұйымдағы персоналдың мансабын басқаруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Тренинг, коучинг және ұйымдардың әр түрлі түрлеріндегі практикалық психолог қызметінің заманауи психотехнологиялары
    Несиелер: 9

    Мақсаты: практикалық психолог қызметіндегі тренинг, коучинг және қазіргі заманғы психотехнологиялар бойынша теориялық негіздері, мақсаттары, қағидаттары, процедуралық аспектілері мен әдістері туралы түсініктерді, оларды әртүрлі ұйымдарда қолдану саласындағы құзыреттерді қалыптастыру. Пән кешенді деңгейде психологиялық қолдау көрсету негізінде ұйым қызметкерлерінің жеке және іскерлік мәселелерін шешуде тиімді делдал болуға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Конфликктерді және ұжым климатың басқару
    Несиелер: 9

    Мақсаты: конфликттерді алдын алу, шешу және реттеу негізінде жанжалдарды және ұйымдастырушылық климатты басқару құзыреттілігін қалыптастыру; адамдар арасындағы конфликтсіз өзара іс-қимылды, мәдениетаралық ортадағы ұйымдастырушылық мәдениетті және психологиялық негізделген коммуникациялық менеджментті үйлестіру. Курс ұйымішілік, тұлғааралық, топаралық мәселелерді, оның ішінде мәдениетаралық ортада психологиялық шешуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Көшбасшылық психологиясы және супервизия
    Несиелер: 9

    Мақсаты: қызметтік жағдайларда көшбасшылықты жүзеге асыруға дайындықпен байланысты кәсіби құзыреттерді қалыптастыру және қызметкерлерге әсер ету тәсілдері мен нәтижелері үшін кәсіби және этикалық жауапкершілікті көтеру; көшбасшылықтың негізгі теориялары, функциялары, көшбасшылықты іске асыру тәсілдері туралы білім жүйесін; супервизияның қазіргі жай-күйі саласындағы пайымдауларды және тіисті дағдыларды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON4

    Персоналдарды сапалы іріктеу, оқыту және дамыту мақсатында ұйымдастыру процесін психологиялық қамтамасыз етуді жүзеге асыру; конфликттер мен ұйымдық климатты басқару; супервизия жүргізу.

  • Код ON9

    Зерттеу қызметінің нәтижелерін диссертациялық зерттеу түрінде, сондай-ақ ол қызмет ететін аудиторияға және мақсаттарға сәйкес формалар мен стильдерде дәлелді түрде ұсыну.

  • Код ON2

    Ұйымдық психологиясы саласындағы ұйымдық-психологиялық және тұлғалық теориялар мен концепциялар, психологияның теориялық және әдістемелік негіздері, психологиялық диагностика принциптері, кеңес беру, коррекция, тренинг, коучинг, психопрофилактикалық және ұйымдастырушылық-басқару жұмыстарына тұтастай көзқарастың болуы.

  • Код ON3

    Ұйымдастыру мәселелерінің психологиялық мазмұнын оқшаулау; мәліметтерді математикалық және статистикалық өңдеу және оларды интерпретациялау арқылы әлеуметтік-психологиялық мәселелерді диагностикалау; ұйымдағы жағымсыз әлеуметтік-психологиялық құбылыстарды тану; компьютерлік модельдеу әдістерін қолдану арқылы ұйымдастырушылық және әлеуметтік-психологиялық процестерді болжау.

  • Код ON12

    Тілдерді білуге, өзара әрекеттестіктің философиялық-психологиялық принциптеріне, басқаруға, топтық динамикаға, топты құруға, ұжымды дамытуға негізделген кәсіби контексте тиімді коммуникация мен топтық жұмысты құру.

  • Код ON7

    Қазіргі заманғы психотехнологияларды пайдалана отырып, индивидке және топқа психологиялық көмек көрсету рәсімдерін қолдану; қызметтік жағдайларда лидерлікті жүзеге асыру және қызметкерлерге әсер ету тәсілдері мен нәтижелері үшін кәсіби және этикалық жауапкершілікті көтеру.

  • Код ON10

    Ғылыми-педагогикалық қызметтің мақсаттары мен міндеттеріне, сондай-ақ клиенттердің (жеке адамдар, бөлімдер, ұйымдар) сұраныстарына сәйкес сол не басқа әдістерді, тәсілдерді, технологияларды, психологиялық бағдарламаларды қолдануды жүзеге асыру.

  • Код ON1

    Психологиялық іс-әрекетте (бизнес, білім беру, қызмет көрсету, денсаулық сақтау, спорт салаларында) қолдану үшін қоғамдық және гуманитарлық ғылымдардың отандық және шетелдік классикалық, қазіргі заманғы теориялық-әдіснамалық, қолданбалы, салалық бағыттары туралы концептуалды білімдері мен түсініктерін көрсете алу.

  • Код ON8

    Әлеуметтік және тұлғалық мәртебедегі ауытқулардың, әртүрлі қызметтегі кәсіби тәуекелдердің алдын алуға, еңбек мотивациясының деңгейін төмендетуге және кәсіби «күйіп-жанудың» алдын алуға бағытталған ұйымдастырушылық психологияның негізгі жетістіктері мен даму тенденцияларын тәжірибеде пайдалану.

  • Код ON6

    Ұйымдағы адамның психикалық қызметін үйлестіру мақсатында танымдық және тұлғалық саланың даму деңгейі мен ерекшеліктеріне кәсіби түрде әсер ету.

  • Код ON11

    Жас кезеңдерінің ерекшеліктерін, даму дағдарыстары мен қауіп факторларын, оның жыныс, этникалық, кәсіби және басқа да әлеуметтік топтарға жатуын ескере отырып, ұйымдағы индивидтке көмек көрсету әдістері мен тәсілдерін әзірлеу және енгізу.

  • Код ON5

    Әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени ерекшеліктерді толерантты қабылдауға негізделген ұйымдық-психологиялық мәселелер, кәсіби қызметте индивидті әлеуметтендіру, адам мәселелерін талдаудың негізгі процедураларын жүзеге асыру.

Top