Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02144 Дәстүрлі жыр в Қазақ ұлттық өнер университеті

Пәндер

  • Негізгі аспап I

    Бұл пән, орындаушының меңгерген аспап түріне қарай әнді сүйемелдеудегі дәстүрлі қалыптасқан негізгі аймақтық орындау ерекшеліктері тұрғысынан білім алушының шеберлігін шыңдайды. Пәннің мақсаты да осы болмақ.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Фортепиано

    Бұл пән фортепиано құралдарын меңгерудің дағдылары мен біліктерін қалыптастыруға, вокалистің пианисттік шеберлігінің деңгейін арттыруға, музыкалық ойлау деңгейін дамытуға бағытталған. Әр түрлі жанрдағы фортепианолық шығармаларды оқып үйрену, фортепиано-орындаушылық техниканы, іскерлік пен пианистік дағдыларды дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Дауыс қою І

    "Дауыс қою І" курсында білім алушылар дәстүрлі ән айту саласында білім мен дағдыға ие болады. Вокалдық орындаушылықты және дауыстың табиғи дыбысталуын дамытуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Мамандық І

    "Мамандық І" пәні І семестрде оқытылады. Білім алушыға бағдарлама ретінде қабілетіне қарай бастаушы әндерге басымдық беріледі. Мысалы, халық әндерінің ішіндегі «Ақдариға», «Екі жирен», «Ақдари қалқаш», «Ау ғайша» т.б. сынды қарапайым, аспап сүйемелі күрделі емес біркелкі ырғақтағы әндер оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дауыс қою II

    "Дауыс қою II" пәні орындау бағытына байланысты дәстүрлі дауыс беруге арналған. Әншінің кәсіби орындаушы болуында дауысты қою маңызды рөл атқарады. Пәннің мақсаты - теориялық және практикалық зерттеу, әншінің дауыстарын зерттеу, кәсіби жетілдіру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Сольфеджио

    Музыкалық естуді, ладтың сезімін дамыту және жетілдіру, оны жаңа, заманауи интонациялармен байыту. Музыкалық есте сақтау қабілетін жетілдіру, стильдік шығармалардан және заманауи композиторлық жазу техникасынан музыкалық үзінділерде музыкалық сөйлеудің және әртүрлі синтаксистік құрылымдардың жеке элементтері ретінде аналитикалық ойлау, есту және ішкі бейнелеу дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мамандық II

    "Мамандық II" пәні, II семестрде оқытылады. Білім алушының музыкалық және орындаушылық қабілетіне қарай, дәстүрлі домбыра сүйемеліне басымдық беріліп домбыра қағыстарын қалыптастыратын әндер беріледі. Мысалы, халық және халық композиторларының «Қарғам-ау», «Бес қарагер», «Майда қоңыр», «Гүлдариға» т.б. әндері оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Фортепиано I

    Пән фортепианода ойнау, сүйемелдеу және ансамбльдік музыка ойнау дағдыларын игеруге, сондай-ақ болашақ мамандардың сәтті орындау және педагогикалық қызметі үшін қажет әртүрлі жанрлар мен стильдердің туындыларын практикалық зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Негізгі аспап II

    «Негізгі аспап ІІ» пәні, орындаушының меңгерген аспап түріне қарай әнді сүйемелдеудегі дәстүрлі қалыптасқан негізгі аймақтық орындау ерекшеліктері тұрғысынан білім алушының шеберлігін шыңдайды. Оның ерекшеліктері мен орындалу түрлерін дәстүрлі негізде меңгертеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Дауыс қою III

    Әнші дауысының физиологиясына арнайы эксперименталды түрде сәйкес келетін, әнші дауысының ауқымын, ән айту процесінде дұрыс тыныс алуды қалыптастыратын пән. Әншінің кәсіби орындаушы болуында дауысты үнемі арттыру, түрлі жаттығуларды орындау маңызды рөл атқарады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Музыка теориясы

    Музыкалық тілдің негізгі құралдарын түсіну. Тақырып бойынша негізгі терминологияны меңгеру: лад, тональность, модальность, атональность; диатоника, хроматика, микрохроматика; дыбыс, интервал, аккорд, гармониялық айналымдар, тізбектер және әсерлер; тоналды жоспар. Музыкалық тілдің элементтерін меңгеру дағдысы: фортепианода ойнағанда, жазбаша және ауызша түрде оқу-жаттығу сабақтарын шешуде.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Этносольфеджио

    Пән музыка тарту мен оны үйретудің ең озық үлгілерін, теориялық және практикалық тәжірибелерді кешенді түрде қолдану, бұл орайда, домбыра және ән музыкасын, оның жанрлық-стильдік ерекшелігінің есту-көру әсерін меңгеруді еңгізу негіздеріне сүйене отырып, оқушылардың есту қабілетін тәрбиелеу және дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Әлем музыка тарихы

    «Әлем музыка тарихы» пәні Барокко дәуірінен бастап ХХ ғасыр, сонымен бірге қазіргі заман музыкасының үздік үлгілерімен таныстырады. Музыка өнерінің адамның өмірлік іс-әрекеті салаларымен ұштастығын және оған ықпалы туралы білім береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мамандық ІІІ

    "Мамандық ІІІ" пәні, ІІІ семестрда оқытылады. Студенттің дауыс мүмкіндігіне қарай дауысын ашатын, дауыс диапазонын анықтайтын шығармалар беріліп, білім алушының дауысының дұрыс қойылуына басымдық беріледі. Мысалы, «Ақбақай», «Алқоңыр», «Баянауыл», «Сырымбет» т.б. сынды әндер оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ музыка тарихы

    «Қазақ музыка тарихы» пәні білім алушыларға қазақтың төл музыкасынан бастап қазіргі заман тәуелсіз Қазақстан музыкасына дейінгі музыка туралы мәлімет береді. Әрбір кезең музыкасы мен олардың жарқын тұлғалары, стилистикалық ерекшеліктер туралы мағлұмат беріледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қосымша аспап

    Қосымша аспап пәні, әншінің негізгі аспабына қосымша тағы бір аспап меңгеруін қамтамасыз ететін пән. Студент қосымша оқытылатын аспапты өз қалауы бойынша таңдайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Фольклор музыкалық шығармаларын талдау

    «Фольклор музыкалық шығармаларын талдау» пәні қазақ музыкалық фольклор үлгілерінің құрылымдық ерекшеліктерін танып білуге бағытталған курс. Халық шығармашылығының музыкалық түрі қазақ халқының музыкалық ойлау жүйесін, одан кеңірек, әлемді қабылдау түрін түсінуге көмектеседі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Музыкалық шығармаларды талдау

    Талдау музыкалық-композициялық санат ретінде. Музыкалық мәтін. Қоймасы. Фактура. Музыкалық мәнерлілік құралдары, олардың формалық мүмкіндіктері. Музыкалық форма туралы оқу. Форманың категориялары. Музыкалық форманың мазмұны феномен ретінде. Қарапайым және күрделі формалар, Вариациялық және сонаттық форма, рондо, фуга формасы; циклдық және аралас формалар туралы түсінік.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Халық ауыз әдеби шығармашылығы

    Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушы білуі керек: ұлттық рухани мәдениеттің бір бөлігі ретінде фольклордың негізгі ерекшеліктерін; поэтикалық рудың ерекшелігін, негізгі әдеби-теориялық категорияларды (жанр, стиль), көркем шығарманың негізгі деңгейлері туралы түсінікке ие болуы керек (идеялық деңгей, сюжет, композиция, интонациялық сөйлеу деңгейі); ауызша поэтикалық шығармашылықтың әр түрлі түрлерінің ерекшелігін, олардың өзара байланысының диалектикасын түсіну; меңгеруі керек: зерттеушілердің пікірлерін салыстыру, өз көзқарасын тұжырымдау және дәлелдеу; фольклорлық мәтінді оның жанрлық ерекшеліктері мен болмысының ерекшелігі аспектісінде талдау; берілген аспектіде әр түрлі деңгейдегі мәтінді әдеби талдау дағдыларын еркін пайдалану

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Орындаушылық өнер тарихы

    Орындаушылық өнердің тарихы пәні Қазақ халқының халықтық әншілік, орындаушылық өнерінің бастауы мен қалыптасуы және уақыт өлшеміндегі өзгерістер мен жаңашылдықтар тұрғысынан мәліметтер береді. Негізінен халықтық әншілік өнерді қалыптастырған орындаушы тұлғалар жайында кеңінен нақты мағұлматтар береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мамандық IV

    "Мамандық IV" пәні, IVсеместрде оқытылады. Білім алушының орындаушылық шеберлігін шыңдайтын, техникалық жағынан орындалуы күрделірек әндер беріліп, әншінің орындаушылық техниканы меңгеруіне басымдық беріледі. Мысалы, «Сұржекей», «Аққайың», «Жонып алды», «Аққұм», «Гаухар қыз», «Гаухартас» т.б. сынды әндер оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет

    Оқу пәні саясаттану және құқықтану сияқты қоғамдық ғылымдар кешеніне негізделеді. Оқу пәнінің мазмұны сыбайлас жемқорлыққа қарсы құқықтық қатынастардың негізгі түсініктері мен заңдылықтарын қалыптастыруға бағытталған. Сыбайлас жемқорлық құбылысының адам мен мемлекеттің экономикалық, саяси және әлеуметтік құрамдас бөлігіне әсері академиялық адалдыққа баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық мәдениет негіздері

    Құқықтық мәдениеттің түсінігі мен мәні және оның құндылықтар жүйесі ретінде қалыптасу ерекшеліктері, құқықтық мәдениеттің мазмұны және оның қоғамдағы рөлі; жеке тұлғаның құқықтық мәдениетінің мәні, оның деңгейлері, олардың қарым-қатынасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жыр қоры

    "Жыр қоры" пәні әншіге, мазмұны мен формасы, аймақтық ерекшеліктері бойынша әндерді топтастыруға, жеке ән айту репертуарын құруға, жеке ән айту стилін білуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мамандық V

    "Мамандық V" пәні, V семестрде оқытылады. Студентке өзінің орындаушылық қабілетін толық көрсете алатын, формасы жағынан күрделі әндер беріліп, білім алушының кәсіби орындаушылық мүмкіндігін толық көрсетуге басымдық беріледі. Мысалы, «Көгаршын», «Ардақ», «Топайкөк», «Сапар», «Ләйлім» т.б. сынды шығармалар оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шешендік өнер І

    Сөйлеу техникасын дамыту. Актердің дауысын және сөйлеуін нақты сахналық жағдайларда тәрбиелеу үшін тренингтер. Монологтармен жұмыс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дәстүрлі айтыс өнерінің негіздері

    Бұл пәннің мақсаты - импровизация өнерінің негіздерін үйрету, адамдардың өмірі мен өмірін бақылау. Қазақ халқының тарихы мен мәдениеті туралы білім беру. Көркемдік, ой еркіндігі, ойын-сауық дағдыларын дамыту. Музыкалық жанр туралы түсінік қалыптастыру – айтыс, тартыс. Айтысты қазақстандық орындаушылардың шығармашылығымен таныстыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жыраулар поэзиясы

    Бұл пән Жыраулар поэзиясының үлгілерімен таныстырады. Соларды оқып-үйрену барысында қазақ халқының атадан мирас болып қалған сөз маржандарымен, қазақ халқының басынан кешірген тарихи кезеңдермен танысу, тәлімдік, танымдық, тағылымдық терең ой дүниесімен танысу. Әдебиет тарихы ел тарихы, халық тарихы екеніне көз жеткізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сандық технология бойынша арнайы пәндерді оқыту әдістемесі

    «Сандық технология бойынша арнайы пәнді оқыту әдістемесі» пәні- студентті педагогика және орындаушылық тұрғысынан яғни, арнайы пәнді оқытудың негізгі методикасын меңгеруді оқытады. Әнді дәстүрлі мәнерде жеке орындаудың әдіс тәсілдерін, аспапты кәсіби меңгерудің негізгі заңдылықтарын, білім алушымен сабақ берушінің арасындағы негізгі тұстанымдарды оқытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Педагогикалық репертуарды оқу

    Музыкалық педагогиканың ерекшеліктерін меңгеру: музыкалық-көркемдік және техникалық дамудың біртұтастығы принципін, оны педагогтің практикалық жұмысында жүзеге асырудың тәсілдері мен әдістерін, осы әдістерді қолданудағы жеке тәсілді меңгеру; көрнекті оқытушылар мен орындаушылардың тарихи мұрасын зерделеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Мамандық VI

    Cтильдік интерпретация қабілеттерін тәрбиелеу техникалық қиындықтарды жеңу әдістері, барлық орындаушылық әдістерінің көркемдік мәнін ашу әртістік қабілетті дамытуға және бойдағы жеке дарын қорын ашуға, концерттік жоғары деңгейді жан-жақты білімдарлықпен ізеттеу. Концерттік орындаушылық.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Айтыс өнерінің тарихы

    "Айтыс өнерінің тарихы" курсы Қазақ тайпалық одақтарының құрылған дәуірінде айтыстың пайда болуы және олардың үйлесімді дамуы туралы ақпаратты қамтиды. Оқушылар айтыстың тарихын халықтың өмірі мен тұрмысымен, оның әлеуметтік-әлеуметтік құрылымымен, эстетикалық және адамгершілік-эстетикалық көзқарастардың белгіленген нормаларымен байланыс ретінде зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Вокалдық ансамбль 1

    "Вокалдық ансамбль 1" пәнінің мақсаты - кез келген қарапайым және күрделі формадағы музыкалық шығармаларды бірнеше дауыспен (дуэт, трио, квартет, квинтет және т.б.) айтуды үйрету. Пән сондай-ақ білім алушы-орындаушының репертуарын байытады, кәсіби деңгейін арттырады, үлкен шығармашылық жобаларда өнер көрсетуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ақындар айтысын талдау

    Бұл пән бойынша білім алушылар айтыстың даму дәуірін және айтыстың үздік үлгілерін көрсетіп, дискуссияларды көрсетуге мүмкіндік алған орындаушыларды оқиды. Айтыс жанры - қазақ өнерінің бай мұраларының бірі. Сондықтан айтыстар мен айтыскерлер туралы мәліметтер мен мәліметтер пән бойынша назардан тыс қалмайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Шешендік өнер II

    Заңдар интонациясы да сөйлеудегі қарым-қатынас. Әдеби-көркем мәтінмен жұмыс істеу әдісі. Рольдік жұмыста сахналық сөйлеудің дұрыс дағдыларын тәрбиелеу. Сөйлеудің сипатын ашып, бейнені жасай білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бизнес негіздері

    Экономика, құқықтану сияқты қоғамдық ғылымдар кешеніне негізделген интегративті сипатқа ие, оның мәні өмірдің түрлі аспектілері, адам мен қоғамның дамуы, әлеуметтік факторлардың әр адамның өміріне әсері туралы ғылыми білім болып табылады. Оқу пәнінің мазмұны нарықтық экономика мен кәсіпкерліктің негізгі түсініктері мен заңдылықтарын қалыптастыруға бағытталған. Кәсіпкерлік-білімсіз қазіргі экономикалық өмірде бағдарлануға қиын ғылым. Алайда, экономикалық сауатты адам болу, бизнес, маркетинг, менеджмент, бухгалтерлік есеп негіздері туралы түсінік болу , әсіресе жастар үшін – уақыт талабы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақстан композиторларының шығармашылығы

    Бұл пән, XX ғасырдағы Қазақстан композиторларының өмірі мен шығармашылығын, тұлғалық қасиеттерін, олардың көркем шығармаларының шығу тарихына теориялық тұрғыдан білім беретін пән.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Вокалдық ансамбль 2

    "Вокалдық ансамбль 2" пәні студенттерге вокалдық ансамбльде білім, білік және ән айту дағдыларын меңгеруге көмектеседі. Курста білім алушылар концерттік ансамбльдік өнер дағдыларын меңгереді, өзіндік шығармашылық үшін теориялық және практикалық білімнің және орындаушылық шеберліктің қажетті көлемін меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сандық технология бойынша арнайы педагогикалық дайындық

    Курс бағдарламасы оқытудың кешенді әдісіне, құбылыстардың "көп өлшемділігін", оларды әртүрлі перспективалар мен комбинацияларда қарастыруға деген ұмтылыспен сипатталатын түбегейлі жаңа ойлау стиліне негізделген.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ансамбльмен ән салу

    Ансамбльмен ән салу пәні – әншінің орындаушылық мүмкіндіктерінің тағы бір қырын ашады және репертуарын молайтуға өз септігін тигізеді. Пән, ансамбльдің сүйемелімен тәжірибелік сабақ түрінде жүзеге асырылады. Әртүрлі жанрдағы, әртүрлі стильдегі күрделі және қарапайым формадағы шығармаларды кәсіби тұрғыдан меңгертеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеулер негіздері

    Пәннің мазмұны зерттеудің дизайны, редакциясы, құрылымы, оның міндетті бөлімдері мен бөлімдері, ғылыми жұмыс үшін тақырыпты таңдау және тұжырымдау туралы ақпаратты қамтиды. Ғылыми зерттеулер жүргізу білімін қалыптастырады; қажетті ғылыми ақпаратты іріктеп, талдай білу; библиографиялық жазба жүргізу, ғылыми жұмыстарды ресімдеу дағдылары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мамандық VII

    "Мамандық VII" пәні, VII семестрде оқытылады. Студенттің кәсіби сахналарда кәсіби деңгейде жеке орындаушылығын көрсететін әртүрлі формадағы шығармалар оқытылады. Мысалы, «Қызыласық», «Толқын», «Қанатталды», «Айнамкөз», «Ағашаяқ», «Молдабайдың әні» т.б. сынды шығармалар беріледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шығармашылық жоба

    «Шығарvашылық жоба» пәні, қандайда бір шығармашылық көркем идеяны сахналық нұсқада көрсетуге мол мүмкіндік береді. Ол ұжымдық түрде дайындалған сахналық қойылым немесе шығармашылықты кәсіби тұрғыдан көрсететін концерт болуы мүкін, оны жоба жетекшісі оқу жылының басында бекітеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ХХ ғасырдағы ақын-жыраулар шығармашылығы

    Отандық ғалымдардың зерттеуінше Қазақ халқының мол поэтикалық-музыкалық мұрасын ХХ ғасыр ақын-жырауларының шығармалары толықтырады. Бұл пән, осы кезеңдегі әндерді, оның ішінде дәстүрге жақын жазылған шығармаларды үйретеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Орындаушылық шеберлік

    Ұлттық дәстүрлі орындаушылық мектептердің, олардың тұлғаларының шеберлік негіздерін практикалық игеру. Шығармалардың мәнін ашу, әртүрлі стильдердің, жанрлардың алуан түрлі әдістерін, дыбыстық мәнін, концерттік репертуарды жоғары көркемдік деңгейде білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мамандық VIII

    "Мамандық VIII" пәні, 8 семестрде оқытылады. Орындаушының өз мәнеріне келетін конкурстар мен концерттерде орындалатын күрделі және жәй формадағы әндер сонымен қатар, лекция концерттерге ыңғайлы тақырыптық әндерге басымдық беріледі. Мысалы, «Жанбота», «Иманжүсіптің әні», «Теміртас», «Карон палуан», «Ақбөбек» т.б. сынды шығармалар оқытылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Әндерді әртүрлі аспаптарда орындай білу, орындау қабілетін дамыту.
  • Жоғары білікті орындаушылық шеберлікке ие болу. Тәуелсіз кәсіби және шығармашылық қызметке қабілетті болу.
  • Музыкалық шығармалардың формаларын, олардың текстуралық, стилистикалық және жанрлық формаларын біліңіз. Музыканың құрылымдық заңдылықтарын анықтай білу. Музыканы талдай білу.
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласында этикалық және құқықтық мінез-құлық нормаларын қолдануға және сақтауға дайын болу. Бизнес-жоспар құра білу, оны жүзеге асыру жолдарын табу. Кәсіпкерлікті қаржыландыру және мемлекеттік реттеу негіздерін білу.
  • Жеке орындауды кәсіби меңгеру, оқытушының ғылыми-педагогикалық бағытын кәсіби меңгеру.
  • Әр түрлі құрамдағы ансамбльдің сүйемелдеуімен жеке әнді орындай білу. Көптеген дауыстарда: дуэт, трио, квартет. Ән айту дағдыларын меңгеру. Ансамбльдің ауқымды репертуарын білу.
  • Педагогикалық және оқу-тәрбие жұмыстарын жүргізу. Оқушылардың жеке музыкалық қабілеттерін тани білу, оқытудың әртүрлі әдістері мен формаларын қолдана білу.
  • Музыкалық мәдениеттің дамуының негізгі кезеңдерін және оның жарқын үлгілерін білу. Орындаушылық және ғылыми қызметте терминологиялық және ұғымдық аппаратты қолдана білу. Музыкатану әдебиетімен жұмыс істей алу.
  • Музыкалық мәдениеттің дамуының негізгі кезеңдерін және оның жарқын үлгілерін білу. Орындаушылық және ғылыми қызметте терминологиялық және ұғымдық аппаратты қолдана білу. Музыкатану әдебиетімен жұмыс істей білу.
  • Фортепианода ойнаудың, сүйемелдеудің және ансамбльдік орындаудың практикалық дағдыларын меңгеру. Алған білімдерін шығармашылық (педагогикалық, орындаушылық) қызметте қолдана білу.
  • Шағын және күрделі шығармаларды кәсіби түрде орындай білу.
Top