Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01507 Математика в А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Пән арнайы философиялық талдаудың пәні ретінде ғылым феноменінің мәселелерін қарастырады, ғылымның тарихы мен теориясы, ғылымның даму заңдылықтары және ғылыми білімнің құрылымы, ғылым мамандық және әлеуметтік институт ретінде, ғылыми зерттеулерді жүргізу әдістері, ғылымның қоғам дамуындағы рөлі туралы білімді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық өлшемдері
    Несиелер: 5

    Пән интегративті сипатқа ие және ғылыми-педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізумен байланысты міндеттерді іске асыру кезінде педагогикалық өлшеулерді сауатты жүзеге асыруға мүмкіндік беретін магистранттардың кәсіби құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған. Оның мазмұны екі модульмен ұсынылған. Бірінші модуль ғылыми зерттеулер әдіснамасы саласындағы іргелі және қолданбалы проблемаларды зерделеуді, қазіргі заманғы қоғамның дамуындағы ғылымның мәні мен рөлін түсінуді тереңдетуді, магистранттардың тиімді ғылыми-зерттеу жұмысының, оны жоспарлау мен өткізудің біліктері мен дағдыларын дамытуды қамтамасыз етеді. Екінші модульде педагогикалық өлшеулер теориясының негізгі ережелері, математикалық статистика мен компьютерлік бағдарламалар әдістерін қолдана отырып, деректерді жинау, өңдеуді ұйымдастырудың заманауи технологиялары, оларды түсіндіру қарастырылған

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ли алгебраcы және олардың автоморфизмдері
    Несиелер: 5

    Ли алгебрасының анықтамасы, коммутатор. Ли алгебрасының идеалы, ішкі алгебрасы. Дифференциалдау алгебрасы. Нильпотенттілік, шешімділік Классикалық Ли алгебралары. Ли алгебрасының базисы. Ли алгебрасының гомоморфизмі, ішкі гомоморфизмы. Ли алгебрасының автоморфизімдері. Қолды және жабайы автоморфизімдер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 4

    Магистранттарды жоғары білім беру педагогикасының әдіснамалық тұжырымдамалық негіздерімен таныстыру. Оқытушының кәсіби және педагогикалық құзыреттілігі туралы білімді қалыптастыру. Жоғары оқу орнындағы дидактикалық негіздері, оқыту үдерісін ұйымдастырудың технологиялары, әдіс-тәсілдер ерекшеліктерін меңгеру. Жоғары мектепте инновациялық және АКТ пайдалану. Инновациялық және қашықтықтан оқыту технологияларының педагогикалық негіздерін зерттеу. Болашақ маманды тәрбиелеу негізін білу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару Психологиясы
    Несиелер: 4

    Адам ресурстарын басқару теориясы, персоналды басқару әдістемесі және ұйымдағы персоналды басқару жүйесін қалыптастыру, ұйымдағы кадыр жұмысын жоспарлау және персоналды басқару стратегиясы, персоналды басқару технологиясы және оның дамуы, сонымен қатар ұйымдағы персоналдың мінез құлқын басқару мәселелері мен іс әрекетінің нәтижелерін бағалау

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ли алгебраларындағы түбірлер жүйесі
    Несиелер: 5

    Гиперпжазықтық, камера, ұяшық. Кокстер топтары. Титс Жүйелері. Вэйл Топтары. Ұзын түбір, қысқа түбір. Картанның Матрицасы. Түбірлержүйесі. Дынкин схемалары. Классикалық Ли алгебралары. Шешімділік. Нильпотенттілік

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Осы пәнді оқу кезінде магистранттар зерттелетін лексикалық және грамматикалық тақырыптар шегінде шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгереді. Кәсіби қызмет саласында арнайы және ғылыми әдебиеттерді түсіну дағдыларын дамытуға көп көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Есептеу математикасының замануи әдістері
    Несиелер: 5

    Компьютерде сандарды ұсыну ерекшеліктері, бағдарламалық қамтамасыз ету, есептеу әдістері, сызықты алгебралық теңдеулер жүйесі, интерполяция, аппроксимация, экстраполяция, сандық интегралдау, жеке туынды дифференциалдық теңдеулер, математикалық статистика

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Алгоритмдер және есептеу теориясы
    Несиелер: 5

    Алгоритм ұғымы. Алгоритмдік модельдердің жіктелуі. Тьюринг машинасымен танысу Тьюринг машинасы. Есептелімділік. Мысалдар. Рекурсивті функциялар. Рұқсат етілген және тізбеленген жиындар. Соңғы автоматтар теориясына кіріспе. Рұқсат етілген және тізбеленген жиындар. Соңғы автоматтар теориясына кіріспе. Соңғы автоматтардың қасиеттері мен нұсқалары. Соңғы автоматтардың алгоритмдік мүмкіндіктері. Петри Желілері. Формальды жүйелер. Қасиеттері, интерпретациясы, модельдеу. Формальды грамматика

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дифференциалдық-интегралдық теңдеулер
    Несиелер: 5

    Пән магистрантарға дифференциалдық-интегралдық теңдеулерді шешу әдістемесін; симметриялық және өздігінен кернеулі операторлардың қасиеттерін; Фредгольм теоремаларын қалыптастырады; дифференциалдық-интегралдық теңдеулермен байланысты есептер қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Математикалық физиканың және дифференциалдық теңдеулердің қосымша тараулары
    Несиелер: 5

    Бұл курсты оқу кезінде магистранттар тапсырманы қоюдың мазмұндық жағын және дұрыс емес тапсырмалардың мысалдарын зерттейді. Математикалық физика теңдеулері мен екінші ретті жартылай туындылары бар теңдеулер жүйесін жіктеу және оларды канондық түрге келтіру. Даламбер, Пуассон және Кирхгоф формулалары. Дюамель формуласы және оны гетерогенді теңдеу үшін Коши мәселесін шешу үшін қолдану. Коши есебінің жылу теңдеуі үшін шешімі. Пуассон Формуласы. Аралас міндеттерді шешудің бірегейлігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кездейсоқ процестердің теориясы
    Несиелер: 5

    Кездейсоқ процестер теориясының негізгі ұғымдары. Моменттік функциялар. Корреляциялық функция. Тұрақты және эргодикалық процестер. Кездейсоқ процестердің корреляциялық теориясы. Орташа квадраттық кездейсоқ процестердің үздіксіздігі, дифференциялануы, интегралдануы. Дискретті уақыты бар Марков тізбектері. Өтпелі Ықтималдықтар. Чепмен-Колмогоров Теңдеуі. Марков тізбегін классификациялау. Дискретті уақыты бар Марков тізбектері үшін эргодикалық теоремалар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі математика
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқу кезінде магистранттар негізгі ұғымдарды меңгереді: математикалық әдістер, сан ұғымы, сан ұғымының кейбір заманауи жалпылауы, математиканы негіздеу мәселесі, ХХ – ХХІ ғасырдың басындағы математиканың даму тенденциялары, математика мен басқа ғылымдардың өзара байланысы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Matchad математикалық есептеулері мен құрылыстарының визуалды ортасы
    Несиелер: 5

    MathCAD жүйесінің негізгі түсініктері. MathCAD қарапайым конструкциялары. MathCAD терезесінің элементтері. Файлдармен жұмыс жасайтын командалар. Пайдаланушының функциялары. Ауқым айнымалылары. Графиктерді құру. Ағымдағы кестені пішімдеу. Теңдеулер мен теңдеулер жүйесін шешу. MathCAD ортасында туындылар мен интегралдарды есептеу. Индекстелген айнымалы ұғымы. Сома және өнім операторлары. Массивтерді орнату және өңдеу. Матрицалық және векторлық функциялар. Үш өлшемді графиктерді құру. MathCAD-тегі символдық есептеулер

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Математиканы оқыту әдістемесі бойынша ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Пәнді оқу кезінде магистрант технологиялық білім беру саласында өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының дағдыларын қалыптастыру, Математиканы оқыту әдістемесінің қазіргі заманғы проблемаларын көрсету үшін ғылыми-педагогикалық ұғымдар жүйесін және педагогикалық зерттеу әдістерін қолдану арқылы кәсіби құзыреттілікті меңгеруі тиіс

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Математика дамуының тарихы
    Несиелер: 5

    Математиканың даму кезеңдерінің жүйелеуі. Қытай, Вавилон патшалығы (Вавилония), Египет, грек математикасы, Александрия кезеңі, Үндістан және Араб халифаты, орта ғасыр. Эпоха возрождения. Аналитикалық геометрия, Математикалық талдау, қазіргі заманғы математика, математикалық қатаңдық

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Математиканың философиялық сұрақтары
    Несиелер: 5

    Математика және шындық математиканың негізгі философиялық мәселесі ретінде. Қазіргі математикада өмір сүру мәселесі. Функция қоршаған болмыстың көрінісі ретінде. Философия және математика философиясының қазіргі жағдайы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Комплексті айнымалы функция теориясын зерттеу
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқу кезінде магистранттар күрделі сандар жиынтығы тақырыптары бойынша есептерді шешу дағдыларын игереді. Күрделі айнымалының функциялары. Күрделі айнымалы функциялардың дифференциалдануы. Аналитикалық функцияның интегралы. Қатарлар теориясы. Лоран қатары. Шегерім. Конформное көрсету

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Проблемалық әдіс және олимпиадалық есептерді шешу
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу кезінде магистранттар мектептегі, тіпті өте күрделі мәселелерден түбегейлі ерекшеленетін олимпиадалық есептерді шешудің тәсілдерін игереді. Проблемалық тәсіл. Дәстүрлі бөлімдер: ойын теориясы, графиктер, бүтін сандардағы теңдеулер, Дирихле принципі, сандар теориясының элементтері, Паритет, логикалық есептер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Автоморфизмдер топтары
    Несиелер: 5

    Курсты оқу кезінде магистранттар топ тақырыптары бойынша есептерді шешу технологиясын зерттейді. Қалыпты кіші топ. Топтардың еркін жұмысы. Біріккен топшасы бар топтардың еркін жұмысы. Еркін алгебралардың көп түрлілігі. Еркін алгебралар. Еркін алгебралардың автоморфизмдер топтары. Аффиндік автоморфизмдер және үшбұрышты автоморфизмдер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Стандартты емес бағдарламалардағы есептерді шешу бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Курстың міндеттері негізгі фактілер мен ұғымдардың іске асырылмаған мүмкіндіктерінен тұрады: дәрежелері мен радикалдармен іс-әрекеттер, модулдің белгісімен айнымалылары бар теңсіздік теңдеулері, кері тригонометриялық функциялары бар өрнектердің ұқсас түрленулері және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ассоциативке жақын сақиналар
    Несиелер: 5

    Операторлық сақина. Алфавит. Ассоциативті емес сөз. Ассоциативті алгебра. Модуль. Еркін модуль. Ассоциативті емес алгебра. Алгебралардың көптүрлілігі. Теңдік қатынасы бар алгебра. Йордонова алгебрасы. Алгебра идеалы. Альтернативті алгебра

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Заманауи математика саласындағы әлемдік тенденциялар мен тұжырымдамаларды; математикадағы ғылыми зерттеулердің теориялық-әдіснамалық негіздерін; қазіргі кезеңдегі даму жағдайын біледі және қойылған есептерді шешуге аналитикалық тұрғыдан қарауға қабілетті болу керек және өзінің жаңа ғылыми нәтижелерін қисынды тұжырымдар түрініде көрсету білу керек; зерттеулердің нәтижелерін мақала, есептер және т.б. түрінде ресімдеуге қабілетті болу керек.

  • Код ON3

    Көптілді кадрларды даярлау аспектісінде жоғары мектептің дидактикасын; оқу ортасында жұмыс істейтін, академиялық және кәсіптік мақсаттар үшін қажетті деңгейден төмен емес тілдерді; жоғары мектепте оқытудың қазіргі заманғы технологияларын, зерттеу нәтижелерін практикалық педагогикалық қызметке енгізу әдістерін; зерттеу нәтижелерін коммерцияландыру тетіктерін біледі

  • Код ON6

    Есептеу математикасы мен ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистиканың кейбір салаларында терең теориялық білімді меңгеру, осы салада зерттеулер жүргізу қабілетті.

  • Код ON5

    Қазіргі алгебра саласында терең теориялық білімді меңгеру, сақиналар теориясы және олардың автоморфизмдері топтары саласында терең теориялық білімді көрсету, осы салада зерттеулер жүргізу.

  • Код ON7

    Академиялық және кәсіби ортада ғылыми пікірталастарға қатысуға қабілетті; кәсіби қызмет нәтижелеріне жауапты болу; басқару дағдыларын көрсету (келіссөздер жүргізу, коммуникативтік қабілеттер, жобаларды басқару, мәселелерді шешу және командада жұмыс істей білу); бастамашылық көрсету және ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер табу.

  • Код ON2

    Білім беру процесіне қатысушылармен кәсіби қарым-қатынасты жүзеге асырады; ұжымды басқару, әлеуметтік, этноконфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдай отырып, ұйымның даму міндеттерін шешу үшін командалық жұмысты ұйымдастыруға қабілетті.

  • Код ON8

    Кәсіптік салада халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асыруға қабілетті; білім алушыларда халықаралық ынтымақтастық дағдыларын дамыту; оқу-тәрбие процесіне жұмыс берушілерді, кәсіптік бірлестіктердің, ғылыми ұйымдардың өкілдерін, шетелдік әріптестерді тарта алады

  • Код ON4

    Математикалық ойлау мәдениетін, логикалық және алгоритмдік мәдениетін меңгеру, математикалық білімнің жалпы құрылымын түсіну, әртүрлі математикалық пәндер арасындағы өзара байланыс.

Top