Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01502 Математика в ҚарМУ Е.А.Бөкетов

  • Математикадағы кәсіби шетел терминологиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқудың мақсаты – математикадан кәсіби шетел терминологиясы бойынша іргелі білім алу, сондай-ақ оларды кәсіби салада қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пәнде математикадағы кәсіби шетел терминологиясын, ғылыми-техникалық стильдегі терминологияны талдауды, математикадағы ғылыми-техникалық тілдің сипаттамаларын, ғылыми-техникалық аударма аспектілерін, математикадағы ғылыми аударманы зерттеуді, аудармадағы эквиваленттілік пен оның типологиясын, математика бойынша кәсіби саладағы коммуникация негіздері оқытылады.

    Селективті тәртіп
  • Заманауи математика және оны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Жоғары мектепте математикалық пәндерді оқыту әдістемесінің мақсаттары мен міндеттері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Сонымен қатар, жоғары мектеп дидактикасының негіздері, жоғары мектеп оқытушысының әдістемелік қызметінің психологиялық-педагогикалық негіздері ашылады. Іргелі дидактикалық компоненттермен қатар, университетте математиканы оқытуды ұйымдастырудың әдістері мен формалары игеріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Алгебра, және логиканың іргелі мәселелері
    Несиелер: 4

    Пәнді оқудың мақсаты – алгебра және математикалық логикадан іргелі білім алу, сонымен қатар оларды ғылыми зерттеу процесінде қолдану дағдыларын қалыптастыру. Курс алгебра мен логиканың келесі бөлімдерін қамтиды: группалар теориясының негіздері, сақиналар теориясының элементтері, өрістер және алгебраның кейбір түрлері, жиындар теориясының негіздері, бірінші ретті предикат логикасы, аксиоматикалық теориялар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: педагогиканың теориялық негіздері, жоғары мектепте оқу процесін басқару туралы білімді қалыптастыру. Міндеттері: ЖОО-да білім беру-тәрбие үрдісін ұйымдастыру туралы түсінік қалыптастыру; педагогтердің әдіснамасы мен этикасын оқыту; жоғары мектепте оқу процесін ұйымдастыру ерекшелігінің негіздемесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сақиналар мен модульдер (ағылшынша)
    Несиелер: 4

    Пәнді меңгерудің негізгі мақсаттары: сақиналар мен модульдер туралы терең білім алу; магистранттарда сақиналар теориясының негізгі жетістіктері арасындағы байланыс және олардың модуль категорияларын зерттеуге әсері туралы түсініктерін қалыптастыру; оқытылатын әдістерді өз бетінше қолдана білу дағдыларын дамыту. Бұл курс келесі сұрақтарды қамтиды: группа ұғымы, абельдік группа, сақина, өріс, идеал, сақина арқылы модуль, модульдің ішкі модулі, жиынмен туындалған ішкі модуль, модульдердің гомоморфизмі, изоморфты модульдер, модульдер группасының тура қосындысы және тура көбейтіндісі, модульдердің гомоморфизмінің ядросы, сақина арқылы модульдердің түрлері, модульдердің гомоморфизмі туралы теорема.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты: әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін магистранттардың шет тілін меңгеру деңгейін арттыру. Пәннің мазмұны: пікір білдіру, шешімдер мен іс-әрекеттерді дәлелдеу, әлеуметтік маңызы бар процестер мен проблемаларды талдау дағдыларын меңгеру; үш негізгі компонентті еркін пайдалану: қарым-қатынас саласы мен тақырыптар, әлеуметтік-мәдени таным, лингвистика.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты - ғылым тарихы мен философиясы, оның тарихи дамуындағы және өзгеретін әлеуметтік мәдени контекстегі ғылыми білімнің жалпы заңдылықтарын зерттеу. Ғылым философиясы мен ғылым әдіснамасын меңгеру. Ғылымды танымдық іс-әрекет және дәстүр ретінде, әлеуметтік институт ретінде және мәдениеттің ерекше саласы ретінде зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Группалар теориясының негіздері (ағылшынша)
    Несиелер: 4

    Пәнді оқудың мақсаты – магистранттарды группалар теориясының негізгі ұғымдарымен және әдістерімен таныстыру, оларда дәлелді және логикалық ойлауды қалыптастыру. Бұл курс группалар теориясында келесі тақырыптарды қамтиды: группалар, ішкі группалар, нормаль группалар және фактор группалар, группалардың тура көбейтіндісі, түрлендіру группалары, еркін группа, группаның еркін көбейтіндісі, шекті және шекті туындалған абельдік группалар, группалардың гомоморфизмдері мен изоморфизмдері, арнайы нормальді ішкі группалар бойынша көбейткіштерге бөлу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғарғы мектепте қатарлар теориясын оқыту әдістемесі және олардың қолданылуы
    Несиелер: 4

    Пәнді игерудің мақсаты-жоғары оқу орындарында қатарлар теориясын оқытудың іргелі ұғымдарын игеру, осы пәннің негізгі қыр-сырын ашу, сондай-ақ критерийлер, қасиеттер, математикалық талдау курсының кейбір теоремаларын тереңірек зерттеу, бұл пән математикалық білім берудің университеттік курсының мақсатты компонентін ашуға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Студенттердің басқару қызметінің психологиялық заңдылықтары туралы жүйелі түсініктерін қалыптастыру, менеджер қызметінің құрылымындағы әлеуметтік психологиялық білімдерді қолдану ерекшелігін ашу, тиімді басқару негізінде жатқан әлеуметтік-психологиялық қағидаларды талдау дағдыларын меңгеру болып табылады. Курстың мазмұны: басқару психологиясының негізгі түсініктері, теориялық ережелері және өзекті мәселелері; басқару психологиясының теориялық ерекшеліктері; басшының жеке ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математикадан шет тіліндегі техникалық әдебиеттер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: математика бойынша кәсіби ғылыми және техникалық терминологияны оқыту; ауызша және жазбаша нысандарын ескере отырып, математикалық мәтіндердің ғылыми, кәсіби және іскерлік стилінің негізгі грамматикалық құбылыстарын; механика бойынша техникалық әдебиетті аударудың негізгі түрлерін, принциптері мен ерекшеліктерін зерттеу; жалпы ғылыми және іскерлік лексиканы зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Математика мен білімнің инноватикасы
    Несиелер: 5

    Бұл курс келесі бөлімдерді қамтиды: математика сабақтарында қазіргі заманғы технологияларды қолдану, педагогикалық инновациялық үрдістер, білім беру үрдісінде ақпараттық технологияларды қолданудың теориялық негіздері, оқыту үдерісін компьютерлендірудің тарихи аспектілері, оқу үрдісінде технологиялар мәселелері, математика сабақтарында оқытудың жаңа технологиялары, ғылыми технологияның жалпы сипаттамасы, математиканы оқытудың компьютерлік технологияларын дидактикалық жобалау, технологиялық оқытудың негізі ре

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Анализдің фундаменталдық сұрақтары
    Несиелер: 4

    Пәннің негізгі мақсаты математикалық ұғымдарды зерттеу болып табылады: метрикалық кеңістіктер, толықтық, сығымдалған бейнелеу принципі, метрикалық кеңістіктегі компактілік, сызықтық, Евклид кеңістігі, үздіксіз сызықтық функционалдар, нормаланған кеңістіктегі Хан-Банах теоремасы, кеңістіктер, әлсіз жинақтылық, резольвента, Фреш және Гато дифференциалдары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқу үдерісін ұйымдастырудағы интерактивті әдістер (ағылшынша)
    Несиелер: 4

    Бұл пәнде интерактивті оқытудың негізгі мәні, яғни оқытуда нәтижелерге қол жеткізу және үздіксіз өзара әрекеттестікте, диалогта, коммуникацияда, рефлексия және оқу үдерісін ұйымдастыру тәсілдері түсіндіріледі. Танымдық іс-әрекетті ұйымдастырудың арнайы формасы беріледі, онда дәстүрлі әдістердің типологиясы жүзеге асырылады, онда жетекші рөл білім алушылардың дамытушылық іс-әрекет түрлеріне беріледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Математиканы онлайн режимде оқыту әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Пәннің басым міндеті қашықтықтан оқыту технологиясы арқылы математикалық пәндерді оқытудың оңтайландырылған, жоғары дидактикалық әдістерін білу, сондай-ақ әртүрлі топтарда математикалық даму процесін жобалау болып табылады. Сонымен қатар, материалды интерактивті түрде ұсыну үшін білім беру онлайн құралдарын пайдалану әдісі түсіндіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жаңартылған білім беру мазмұнының басты концепциялары
    Несиелер: 4

    Білім беруді жаңарту бағдарламасы, яғни құрылған коллаборативті орта жағдайында жүргізілетін белсендіру жолдары мен тәсілдері, оқытуды саралау әдісі, пәнаралық байланысты жүзеге асыру жолдары қарастырылады. АКТ қолдану тәсілдері, диалогтық оқыту, оқу материалын меңгеру процесін зерттеу әдістері сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дифференциалдық теңдеулер және есептеу математикасының теориялық негіздері
    Несиелер: 4

    Бұл курс келесі бөлімдерді қамтиды: физикалық процестердің математикалық модельдері; дифференциалдық теңдеулер үшін жиектік есептер; дифференциалдық теңдеулерді шешудің жақындатылған әдістері; Функционалдық талдау элементтері жақындатылған аналитикалық әдістер; Математикалық физиканың сызықтық және сызықсыз модельдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектеп жүйесінде қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттерді мектептегі білім беру жүйесіндегі қашықтықтан оқыту ұғымымен және қашықтықтан білім беруді ұйымдастыруға қойылатын техникалық талаптармен таныстыру болып табылады. Бұл курс қашықтықтан білім берудің мынадай мәселелерін қамтиды: онлайн және оффлайн жағдайында оқу процесін ұйымдастырудың педагогикалық қағидаттары мен тәсілдері, қашықтықтан оқытудың негізгі түрлері (бейнедәрістер, вебинарлар, конференциялар, чаттар) және қашықтықтан білім беру әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін коммерцияландыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін коммерцияландырудың құқықтық негіздерін, зияткерлік меншікті қорғаудың құқықтық тетіктерін, стартап-компания үшін заңды тұлғаның оңтайлы ұйымдық-құқықтық нысанын айқындау. Технологияларды, ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін коммерцияландырудың бизнес-жоспарының мазмұны мен құрылымын оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дербес туындылы теңдеулер және олардың қолданулары
    Несиелер: 5

    Дербес туындылы теңдеулер теориясы әртүрлі физикалық процестерді зерттеумен тығыз байланысты. Бұл курста Коши есебін шешуге арналған Даламбер әдісі, теңдеулердің шекаралық есептерін шешуге арналған Фурье әдісі, жылу өткізгіштік теңдеуінің тербелісі қарастырылған. Лаплас және Пуассон теңдеулері. Дирихле мен Нейманның міндеттері. Лаплас түрлендіруі және оны қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Модельдер теориясына кіріспе
    Несиелер: 4

    Пәнді меңгерудің мақсаты – магистранттарды модельдер теориясының есептерін шешу әдістеріне және сәйкес ойлауға үйрету. Бұл курс модельдер теориясының келесі мәселелерін қамтиды: тілдер, модельдер, орындылығы, теориялар; компактылық теоремасы, толықтық теоремасы, Линденбаум теоремасы; элементарлық эквиваленттілік; изоморфизмдер; элементарлы ішкі құрылымдар; кванторлар элиминациясы, толық теориялар; тип кеңістігі, типті жүзеге асыру туралы теоремасы, категориялық теориялар; модельдер тізбелері, диаграммалар мен енгізулер, модельдің толықтығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Толық теориялардың саналымды модельдері
    Несиелер: 4

    Пәнді оқудың мақсаты – классикалық есептің формальды тілдерінің синтаксистік және семантикалық компоненттерін меңгерудің ғылыми-теориялық және идеялық-әдістемелік негізі ретінде магистранттар арасында жалпы жиынды-теоретикалық және логика-алгебралық мәдениетті қалыптастыру. Бұл курс толық теориялардың саналымды модельдерін сипаттайтын модельдер теориясының негізгі бөлімдерін қамтиды. Келесі сұрақтар қарастырылады: бірінші ретті тіл туралы негізгі түсініктер, құрылымдар, тіл, теориялар, элементар кеңейтулер және компактылық, кванторлар элиминациясы, типтер, тип кеңістігі, категориялық теориялар, қаныққан құрылымдар, жай модельдер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Интегралдық теңдеулер және олардың қосымшалары
    Несиелер: 4

    Бұл курс Фредгольм сияқты теңдеулер теориясын ұсынудан басталады, содан кейін симметриялы ядролар теориясы баяндалады, қосымшалар үшін ерекше маңызды сингулярлық және сызықтық емес теңдеулердің кейбір түрлері қарастырылады. Механиканың, физика мен техниканың кейбір проблемаларына интегралдық теңдеулер теориясының қосымшалары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылымды қажет ететін инновациялық кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - ғылымды қажет ететін өндірістерді стратегиялық жоспарлау және басқаруды, инвестициялық жобалауды басқарудағы заманауи тәсілдері мен үрдістерін, ғылымды қажетсінетін өндірісті ұйымдастырудың теориялық негіздерін, өндірісті басқарудың дәстүрлі әдістері мен заманауи стандарттарын білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Математикалық физика теңдеулері және олардың қолданылулары
    Несиелер: 5

    Бұл курс магистранттарды математикалық физика әдістерін игеруге және қолданбалы есептерді шешу үшін одан әрі қолдану мақсатында дайындауға арналған. Курс келесі бөлімдерді қамтиды: екінші ретті дербес туындылы дифференциалдық теңдеулерді жіктеу, математикалық физиканың негізгі есептері, сызықтық теңдеулердің қасиеттері мен дербес шешімдері, айнымалыларды бөлу әдісі, интегралдық түрлендіру әдісі, Коши есебінің шешімін іргелі шешім арқылы ұсыну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON7

    Есепті шешу әдісін таңдайды және талдайды.

  • Код ON9

    Күрделі мәселелерде бағдарлау дағдыларын және оларды шешудің оңтайлы жолдарын табуды суреттейді.

  • Код ON6

    Зерделенген цифрлық технологияларды, ақпаратпен жұмыс істеу құралдарын, үлгілік бағдарламаларды, ғылыми зерттеулер жүргізу және компьютерлік құралдардың көмегімен кәсіби міндеттерді шешу үшін алынған білім мен бағдарламалау дағдыларын қолданады, цифрлық технологиялар саласындағы заманауи жаңашыл жұмыс әдістерін тұрақты зерделейді және оларды практикада пайдаланады, ғылыми және кәсіптік қызметке цифрлық технологияларды енгізу қажеттілігін түсінеді.

  • Код ON11

    Заманауи оқыту технологиялары мен озық дидактикалық-әдістемелік тәсілдер көмегімен оқу материалын құрастырады.

  • Код ON1

    Өзінің зияткерлік және жалпы мәдени деңгейін жетілдіреді; ғылыми қоғамдастықта кәсіби тақырыптарға сөз сөйлейді, іскерлік қарым-қатынас құралы ретінде қазақ, орыс және ағылшын тілдерін еркін пайдаланады; жаңа жағдайларға бейімделе алады, жинақталған тәжірибені пайдаланады, өз мүмкіндіктерін талдайды.

  • Код ON4

    Цифрлық технологияларды және ақпаратпен жұмыс істеу құралдарын пайдалану бойынша цифрлық сауаттылықты меңгерген, жаңа технологиялар туралы хабардар және цифрлық технологиялар саласындағы жұмыстың жаңашыл әдістемелерін біледі; оқу-кәсіптік және ғылыми қызметте ақпараттық-коммуникациялық және цифрлық технологияларды іске асыруға дайындығын көрсетеді.

  • Код ON10

    Күрделі қолданбалы және кәсіби есептерді жылдам есептеу үшін заманауи математикалық бағдарламаларды оқиды және реттейді, әрі қарай қолданады.

  • Код ON3

    Таңдалған мақсаттарға қол жеткізу үшін өзінің шығармашылық қабілеттерін дамытады; жеке қасиеттерін дамытуға және өсіруге ұмтылады; даулы, жанжалды жағдайларды толерантты шешеді; кәсіби және қоғамдық өмірге жауапты және белсенді қатысады; педагогикалық қызметке қызығушылық пен сүйіспеншілік танытады.

  • Код ON8

    Нақты процестер мен жағдайлардың математикалық модельдерін құру үшін математикалық құралдарды қолданады.

  • Код ON2

    Өзінің ғылыми дүниетанымын кеңейтеді және тереңдетеді; өзінің кәсіби қызметінің салдарын бағалау кезінде, әлеуметтік маңызы бар жобаларды әзірлеу және жүзеге асыру кезінде құқықтық және этикалық нормалар туралы терең білімді пайдаланады.

  • Код ON12

    Кәсіби қызметінде шығармашылық тәсілді қолданады. Сөйлеудің мазмұны мен айқындығын, оның бейнесі мен сенімділігін дамытады.

  • Код ON5

    Бағдарламалауды зерделейді, үлгілік жобалық шешімдерді қолдана отырып, заманауи есептеу техникасы құралдарын пайдалана отырып, ақпараттық және бағдарламалық жүйелерді әзірлейді.

  • Код ON13

    Оқу үдерісіне педагогикалық және ғылыми жаңалықтардың жаңа жетістіктерін енгізеді.

  • Код ON14

    Түрлі білім беру мекемелеріндегі базалық және элективті курстардың оқу бағдарламаларын талдайды.

7M01502 Математика (бейіндік бағыт)
Магистратура

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01502 Математика 1,5
Магистратура

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01502 Математика
Магистратура

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M015021 Математика
Магистратура

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top