Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02204 Тарих в ҚарМУ Е.А.Бөкетов

  • Ежелгі дүние тарихы
    Несиелер: 6

    Әлемдік өркениеттердің қалыптасуы мен даму кезеңдері қарастырылады. Курс бойынша дереккөздер мен тарихнама. Ежелгі кезеңдегі қазіргі зерттеу мәселелері. Ежелгі Египет, ежелгі Месопотамия, Ежелгі Үндістан және Ежелгі Қытай сияқты ежелгі өркениеттердің ежелгі тарихы, Ежелгі Греция мен Ежелгі Римнің саяси, әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуының ерекшеліктері, сондай-ақ тарихи процестердің өзара байланысы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақстанның ежелгі тарихы
    Несиелер: 4

    Қазақстанның ежелгі тарихының мәселелері, дереккөздері, тарихнамасы қарастырылады. Архантроптар дәуірі. Палеоантроптар дәуірі. Неолит, энеолит. Қола дәуірі. Ежелгі Қазақстан аумағында алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің қалыптасуы. Көшпелі өмір салтының пайда болуы. Ерте көшпелі дәуір. Үйсін мемлекеті. Қаңлылардың, ғұндардың тарихы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлем халықтарының этнографиясы
    Несиелер: 5

    Дүние жүзі халықтарының мәдениеті, тұрмысы, пайда болуы туралы білімдерін қалыптастыру мақсатында оқытылады. Дүние жүзі халықтарының этнографиясы курсының пәні, мақсаты және міндеттері. Мәселенің тарихнамасы. Этнографияның пайда болу және даму тарихын, негізгі теориялық мәселелерін, рацегенезін, этногенезін, дүние жүзі халықтарының этникалық тарихын, рухани және материалдық мәдениетін оқып білу. Этникалық құрамы, географиялық орны, шаруашылық түрлері, тұрмысы, отбасылық қатынастары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақтар этнографиясы
    Несиелер: 5

    «Қазақтардың этнографиясы» ұғымы қарастырылады.Пәні, дереккөздері және тарихнамасы. Көшпелі қоғамдардың қалыптасуы мен дамуы; әлеуметтік құрылым, саяси жүйе, дәстүрлі өмір салты. Этникалық құрамы, географиялық орны, шаруашылық түрлері, тұрмысы, материалдық және рухани мәдениеті, отбасылық қатынастары. Қазақ халқы және оның аумағы, этникалық құрамы, шаруашылық түрлері, тұрмысы, діни наным-сенімдері, мәдениеті, отбасылық қарым-қатынастары, т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қосалқы тарих пәндері
    Несиелер: 5

    Қосалқы тарихи пәндердің негізгі бөлімдерінің пайда болу және даму тарихы мәселелері қарастырылады: палеография, хронология, генеалогия, Тарихи метрология, Нумизматика, Тарихи ономастика, Геральдика, сфрагистика; тарихи дереккөздерді зерттеудегі көмекші тарихи пәндердің орны мен рөлі; тарихи дереккөздермен жұмыс жасау кезінде көмекші тарихи пәндер бойынша білімді қолдану әдістемесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Демография және халық статистикасы
    Несиелер: 5

    Демография тарихы туралы ғылым, халық туралы деректер көздері, халықтың саны мен құрылымы, туу, өлім - жітім, халықтың өмір сүру ұзақтығы, неке және ажырасу, халықтың көші-қоны, демографиялық зерттеу объектісі ретінде отбасы, демографиялық болжау және саясат, әлем халқының дамуы, XIX-XXI ғғ. Қазақстандағы этнодемографиялық процестер ретінде білім қалыптастыру мақсатында зерделенеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тарихи демография
    Несиелер: 5

    Демографияның ғылым ретіндегі тарихы, ежелгі және орта ғасырлардағы демографиялық көріністер, демографияның жаңа және қазіргі уақыттағы ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуы. Демографиялық мектептер мен ұғымдар. Демографиялық ғылым туралы шетелдік және отандық тарихнама. Көші-қон, туу, өлім, неке, халықтың өсуі және халықтың көп болуы мәселелері. Демографиялық болжау және саясат. XIX - XXI ғғ. Қазақстандағы этнодемографиялық процестер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ортағасырлар тарихы
    Несиелер: 4

    Ортағасырлық тарихты кезеңге бөлу мәселелері, мемлекеттердің қалыптасу және даму тарихы қарастырылады. Еуропа, Азия және Африкадағы ортағасырлық мемлекеттердің негізгі тарихи кезеңдері, ортағасырлық мемлекеттердің саяси, әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуы. Әлеуметтік құрылым және оның қалыптасуының негізгі факторлары; дереккөздер мен тарихнама.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ортағасырлық Қазақстан тарихы
    Несиелер: 5

    Ортағасырлық дәуірдің мәселелері: ерекшеліктері, дереккөздері, тарихнамасы қарастырылады. Түркі дәуірі: экономика, саясат, мәдениет. Түрік қағанаттарының тарихы. Қала мәдениеті. Қазақстанның ортағасырлық тарихындағы моңғол кезеңі. Қазақ хандығының құрылуы: тарихы, саясаты, экономикасы, мәдениеті. Қазақ хандары: Қазақстанның археологиялық ескерткіштері саясатының рөлі мен қызметі, орта ғасыр ескерткіштерін кезеңге бөлу. Орта ғасыр ескерткіштерін зерттеу бойынша археологиялық экспедициялар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы негізгі ұғымдар қарастырылады, Қазақстан Республикасының конституциялық құқығының негіздері; Қазақстан Республикасындағы құқық қорғау органдары мен сот; Қазақстан Республикасының әкімшілік құқығының негіздері; Қазақстан Республикасындағы Азаматтық құқық пен отбасы құқығының негіздері; Қазақстан Республикасындағы еңбек құқығы және әлеуметтік қамсыздандыру құқығы; сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін құқықтық жауапкершілік; сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру зерделенеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тарихи география
    Несиелер: 6

    Тарихи географияның пәні, әдістері мен қайнар көздері зерттеледі. Тарихи географияның қалыптасу және даму тарихы. Қазақстандағы тарихи географияның дамуы. Адамдардың қоныстанған аймақтары. XV-XIX ғасырлардағы қазақтардың халқы мен шаруашылығының географиясы. XV-XIX ғасырлардағы қазақтардың мәдени географиясы. ХХ ғасырдағы Қазақстанның саяси географиясы. ХХ ғасырдағы Қазақстанның экономикалық географиясы. Қазақстан Республикасының тарихи географиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қолданбалы бизнес
    Несиелер: 5

    Қоғам мен табиғатты дамыту негіздері, Табиғи ресурстарды ұтымды пайдаланудың қазіргі заманғы тәсілдері, өмір сүру қауіпсіздігін құқықтық реттеу, жағымсыз әсерлердің дамуын болжау және төтенше жағдайлардың салдарын бағалау қарастырылады. Тірі организмдер популяцияларының жай-күйі, экожүйелердің бұзылу дәрежесі, популяциялардың құрылымы мен динамикасы; тірі организмдердің қоғамдастықтағы өзара іс-қимыл тетіктері, қазіргі заманның негізгі экологиялық проблемалары, адамның тіршілік ету ортасымен қауіпсіз өзара іс-қимылы мәселелері зерделенеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тарихи өлкетану
    Несиелер: 6

    Курс тарихи өлкетану ғылымының қалыптасуы мен дамуын зерттеуге арналған. Жергілікті тарихтың бастаулары. Көне түркі жазба ескерткіштері және олардың туған өлкесін зерттеудегі рөлі. Қазақстанның археологиялық деректері және олардың өлкетану жұмыстарында қолданылуы. Қазақстан тарихының этнографиялық көздері. Сәулет және өнер ескерткіштері туған өлкені зерттеу көздері ретінде. Туған жерді зерттеуге арналған ауызша дереккөздер. Қазақстандағы өлкетану ғылымының қалыптасуы мен дамуы. Өлкетану мұражайларының құрылу тарихы. Қазақстан Республикасы Мемлекеттік мұрағатының құжаттық материалдары. Мектептегі өлкетану. Мектеп өлкетану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлік құрылымдардың экономикалық, ұйымдастырушылық және құқықтық қатынастарының жүйесі ретінде кәсіпкерлік теориясы мен практикасы туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерделенеді. Кәсіпорын қызметін жоспарлау, есептеу және болжау жүйесі; экономикалық салада бизнес-жоспарды әзірлеу әдістемесі, маркетинг кешенінің элементтері; кәсіпорынның негізгі қорларға, материалдық ресурстарға, айналым қаражатына қажеттілігін есептеу; шаруашылық жүргізуші субъектілердің ұйымдық құрылымдарын жіктеу; бизнес-жоспарды іске асырудың қаржылық-экономикалық орындылығының көрсеткіштері егжей-тегжейлі қаралады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстанның мәдени мұрасын қорғау
    Несиелер: 5

    Олар «Қазақстанның мәдени мұрасын қорғау» пәнін, мақсаты мен міндеттерін зерделейді. Мәдени мұраны қорғау туралы заңнамалық актілер. Қазақ халқының көне заманнан бергі ұлттық-мәдени құндылықтары, оның көшпелі дәстүріне қатысты салт-дәстүрлері, мәдени мұрасының құндылығы, тұрмысы, материалдық және рухани мәдениет ескерткіштері, қолөнер бұйымдары. Мәдени мұра объектілерінің жағдайы, дәлелдер мен деректерді анықтау және қолдану әдістері. Кәсіби терминология. Ақпарат, ғылыми идеялар, мәселелер және оларды шешу жолдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Иврит тілі
    Несиелер: 4

    Иврит тілі академиялық пән ретінде сипатталады: интерсубъективтілік (шетел тіліндегі сөйлеудің мазмұны әдебиет, өнер, тарих, география, математика және т.б. сияқты білімнің әртүрлі салаларынан ақпарат болуы мүмкін); көпдеңгейлі (бір жағынан, тілдің аспектілеріне қатысты әртүрлі тілдік құралдарды меңгеру қажет: лексикалық, грамматикалық, фонетикалық, екінші жағынан, сөйлеу әрекетінің төрт түрі бойынша дағдылар); полифункционалдылық (ол оқу мақсаты ретінде және білімнің әртүрлі салаларында ақпаратты алу құралы ретінде әрекет ете алады). Ғылыми және арнайы терминологияны оқу, кәсіби салада тиімді қарым-қатынас жасау үшін шет тілінің дағдылары мен дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақстанның жаңа заман тарихы
    Несиелер: 5

    Ұлттық тарихтың жалпы курсындағы Қазақстанның жаңа тарихының рөлі мен орны туралы білімдерін қалыптастыру мақсатында оқытылады. Жаңа дәуірде Қазақстан аумағында болған тарихи оқиғалар, құбылыстар мен фактілер. Қазақстанның Ресейге қосылуы. Қазақстан территориясындағы ұлт-азаттық қозғалыстар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мұражайтану
    Несиелер: 5

    Мұражайдың негізгі қызметі мен қызметін оқып-үйренеді. Мұражай әдістемесі. Ғылыми мекемеде Қазақстан аумағындағы алғашқы мұражайлардың қалыптасуы. Мұражай қоры, құрылымы және экспозициясы. Мұражай қызметінің заңдылығының негіздері. Мұражайлардың жүйелік классификациясы мен классификациясымен жұмыс істеу әдістері. Кеңес дәуіріндегі музей жүйесі және тәуелсіз Қазақстан музейлерінің тарихы. Қазақстан Республикасының Орталық мұражайы. дүниежүзілік мұражайлар. Мұражайдың өлкетанудағы қызметі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Еуропа және Америка елдерінің жаңа заман тарихы
    Несиелер: 5

    Еуропа мен Америка елдерінің дүниежүзілік қоғамдастықтағы орны мен рөлі зерделенеді. Еуропа мен Америка елдерінің территориясында қазіргі және жаңа заманда, көршілес елдер халықтарының тарихымен өзара байланыста және өзара әрекетте болған тарихи, фактілер, оқиғалар. Скандинавия елдерінің, Англия, Франция, Германия, АҚШ, Италия, Испания елдерінің әлеуметтік-экономикалық дамуы. 1640-1660 жылдардағы ағылшын буржуазиялық революциясы, 18 ғасырдағы Англиядағы өнеркәсіптік революция. 1789-1795 жылдардағы Ұлы француз буржуазиялық революциясы, АҚШ-тың құрылуы және азаттық соғысы, Наполеон соғыстары, Батыс Еуропадағы буржуазиялық революциялар, 1870-1871 жылдардағы француз-пруссия соғысы, халықаралық жұмысшы қозғалысы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Араб тілі
    Несиелер: 4

    Курстың пәні, мақсаты мен міндеттері зерделенеді. Грамматика, лексиканы тақырыптар бойынша меңгерту. Сабақта; Біз студентпіз; Менің үйім; Өмірбаян; Менің жанұям; Күн тәртібі; Университетте; Жыл мезгілдері; Демалыс күні. Жалпы ғылыми және арнайы терминологияны оқып үйрену, кәсіби салада тиімді қарым-қатынас жасау үшін шет тілін білу дағдылары мен дағдыларын меңгерту. Бұл курстың соңында ол сөйлеу әрекеті дағдыларын және шет тілінде ойын еркін жеткізе білу дағдыларын игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тарихты оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс Қазақстанда тарихты оқыту әдістемесінің қалыптасуы мен дамуын зерделеуге арналған. Қазіргі заманғы стратегия, Қазақстан Республикасының мектептерінде тарих ғылымын дамыту жөніндегі нормативтік құжаттар. Пәнді оқытудың әдістемесі мен әдіснамасы. Оқытудың сыныптық әдістері. Көрнекі құралдар: түрлері, қызметі және мағынасы. RTF және компьютерлік мүмкіндіктерді пайдалану. Тарихи пән бойынша тәрбие жұмысын ұйымдастыру нысаны. Сабақ тәрбие жұмысын ұйымдастырудың негізгі нысаны болып табылады. Қазіргі тарих сабағына қойылатын талаптар. Тарихты оқытуда интерактивті, инновациялық әдістер мен технологияларды қолдану. Тарихтың білім беру мүмкіндіктері. Тарихты оқытудағы пәнаралық және пәнаралық байланыстар. Тарих сабақтарында Тарихи деректер мен құжаттарды пайдалану, өлкетану және аймақтық материалдар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстан Республикасының мектептегі тарихи білім берудің даму кезеңдері
    Несиелер: 5

    Қазақстанда тарихты оқыту әдіснамасының пайда болуы және дамуы. Ш.Уәлихановтың, А. Құнанбаевтың педагогикалық көзқарастары мен шығармалары, Ы.Ы. Алтынсарин. Мектепте білім беруді ұйымдастыру бойынша қазақ зиялыларының еңбектері: А.Байтұрсынов, М. Дулатов,Ж. Аймауытов, С. Асфендияров, Е. Бекмаханов және басқалар. Қазақстан Республикасында тарихи сананы қалыптастыру тұжырымдамасы. Тарихты оқытудағы инновациялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Психология және адам дамуы
    Несиелер: 5

    Психологияның ғылым және жаратылыстану пәні ретіндегі мәні зерделенеді. Психология-бұл сыртқы ортамен, сондай-ақ адамның жеке тұлға ретіндегі менталитетімен, әртүрлі сезімдерімен, аффективті, интеллектуалдық және басқа да туа біткен функцияларымен өзара әрекеттесуге тырысатын ғылым. Мінез - құлық және оның қалыптасуы, ойлау процестері, эмоциялар мен темперамент, адамдар, адамдар арасындағы қатынастар және т.б. негізгі психологиялық ұғымдар мен анықтамалар. Даму психологиясы саласындағы зерттеулердің әдіснамалық, теориялық және әдіснамалық негіздері. Тұлға теориясының негізгі принциптері, жұмыс істеу теориясы, білім беру саласындағы нормативтік-құқықтық және тұжырымдамалық құжаттар, кәсіби білім беру қызметтерінің жүйесі және құзыретті маман қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Педагогикалық психология
    Несиелер: 5

    Педагогика мен психологияның әдіснамасы, Ғылыми жүйелері мен негіздері. Тарихи дәуірлердегі адам тәрбиесінің көрінісі. Педагогика мен психологияның шындығы. Қарқынды психикалық және сезімдік тәрбие-педагогикалық психологияның бастауы (жаңа психофизиологиялық тәсіл). Ұлы Ұстаздар. Педагогикалық психология негіздері және олардың этнопедагогикалық сипаты. Фарабиден Абайға дейін. Құқық және мораль. Психологиялық көмек. Абай педагогикалық жұмыстарының білім беру мәні. Мәдениет психологиясы. Педагогикалық психология, оның негізгі ережелері. Педагогикалық психология-дидактиканың психологиялық негіздері, оқыту және оқыту мәселелері, бағдарлау мәселелері және балалар іскерлігінің мәселелері және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақтардың көшпелі өркениеті
    Несиелер: 5

    «Көшпелілер өркениеті» қарастырылады. Курстың тақырыбы: кезеңдік, деректану және тарихнама мәселелері. Қазақтардың көшпелі өркениетінің мәні мен белгілері. Көшпелі қоғамдардың қалыптасуы мен дамуы, қоғамдық құрылысы, қоғамдық-саяси жүйесі, дәстүрлі өмір салты. Көшпелі мал шаруашылығының қалыптасуы мен дамуы. Ежелгі дәуірдегі, орта ғасырлардағы және жаңа замандағы отырықшы мемлекеттермен өзара әрекеттесу. Көшпелілер қоғамының тарихы мен мәдениетінің ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстанның архив мекемелерінің тарихы
    Несиелер: 5

    Қазақстан мұрағат мекемелерінің қалыптасу және даму тарихының негізгі кезеңдері. Отандық мұрағаттарды қалыптастыру және дамыту, олардың дүниежүзілік тарихи-мәдени мұраны сақтаудағы рөлі. Әр түрлі деңгейдегі мұрағат мекемелерінің жұмыс принциптері мен әдістері. Мұрағаттық ресурстар, құжаттардың түрлері мен мазмұны. Қазақстан тарихы бойынша тарихи зерттеулердегі мұрағаттық деректердің маңызы. Пәннің нәтижесі ретінде Тарихи деректер ретінде мұрағаттық құжаттармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Түрік халықтарының мәдениеті
    Несиелер: 5

    Курстың пәні, мақсаты мен міндеттері зерттеледі. Жалпы түркі тарихының тарихнамасы, көшпелі халықтар мәдениеті, ғұндар мәдениеті. Түркі мемлекеттерінің мәдениеті: Түрік және Батыс Түрік қағанаттары дәуірі, Қарлұқтар, Оғыздар, Қимақтар, Қыпшақтар және Қараханидтер мемлекетінің өмір сүрген кезеңі. Материалдық мәдениет: тұрғын үй, тұрмыстық заттар, ыдыс-аяқ, киім-кешек, зергерлік бұйымдар, қолөнер. Рухани мұра: дәстүр мен әдет-ғұрып, дін, фольклор, ойшылдардың ғылыми және әдеби шығармалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орталық Азия және Қазақстан мәдениеті
    Несиелер: 5

    Мәдениеттің жалпы даму тенденциялары мен аймақтық спецификалық көріністері, Орталық Азия мен Қазақстан халықтарының тарихи дамудың әртүрлі кезеңдеріндегі жаһандық мәдениетіне қосқан үлесі мәселелері: қола дәуірі, ерте темір дәуірі кезеңі, түркі дәуірі. кезең, моңғол кезеңі, моңғолдардан кейінгі мемлекеттер кезеңі, Қазақ хандығы және XV-XVIII ғасырлардағы Орта Азия мемлекеттері, отаршылдық кезең, Кеңес дәуірі, қазіргі кезең қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Архивтану
    Несиелер: 5

    Курс архив ұйымдарының мазмұнын және олардың зерттеуші-тарихшылардың және практик-тарихшылардың зерттеу қызметіндегі орнын зерделеуге арналған. Мұрағат ұйымдарының мазмұны және олардың тарихшы-зерттеушілер мен тарихшы-практиктердің зерттеу қызметіндегі орны. Әр түрлі деңгейдегі мұрағат мекемелерінің жұмыс принциптері мен әдістері. Мұрағаттық ресурстарда құжаттарды сақтау ережесі. Архив құжаттарының тарихшының зерттеу және эксперименттік қызметіндегі рөлі мен орны. Ел тарихы бойынша тарихи зерттеулердегі мұрағаттық деректердің маңыздылығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Азия мен Африка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы
    Несиелер: 5

    XIX ғасырдың II тармағы-ХХ ғасырдың басындағы Цин империясының әлеуметтік-экономикалық және саяси даму мәселелері қарастырылады. XVII-XXI ғғ. ХІХ – ХХІ ғғ.Осман империясы XVI-ХХ ғ. басы. Азия мен Африканың араб елдері жаңа және қазіргі уақытта. Оңтүстік-Шығыс Азия Елдері. Батыс Африка. (сэр. XVII-XX ғ. басы).

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • ХХ ғасырдағы Қазақстандағы саяси партиялар мен қозғалыстардың тарихы
    Несиелер: 6

    Отандық, шетелдік тарихнама зерделенеді. ХХ ғасырдағы қоғамдық-саяси қозғалыстар мен тенденциялар. Саяси партиялар, олардың маңызы мен рөлі: Ресейдің пролетарлық емес партиялары, социалистік революциялық партиясы, Алаш партиясы, Үш жүз партиясы, коммунистік партия. Қозғалыстар мен саяси партиялардың қалыптасуы мен дамуындағы мерзімді басылымдардың рөлі мен маңызы. Ұлттық интеллигенцияның тағдыры мен қызметі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ диаспорасының тарихы
    Несиелер: 5

    Диаспораның қалыптасу мен дамуының теориялық аспектілері. XVI -XIX ғғ. қазақ ирриденттері мен дисапораларының қалыптасу кезеңдері қарастырылады. XIX ғ. соңы - XX ғ. бірінші жартысында қазақ диаспорасының қалыптасуының кезеңдері. ХХ ғ. екінші жартысында қазақтардың диаспоралық орналасу тарихы, қазақ диаспорасының қазіргі жағдайы, әлем елдеріндегі қазақ диаспоралары, қазақ диаспорасының ХХ ғ. екінші жартысында еңбек иммиграциясы, қазақтардың тарихи Отанына оралу үдерісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • XX ғасырдағы Қазақстан
    Несиелер: 5

    ХХ ғасырдағы Қазақстан тарихының маңызды проблемалары, оның ерекшелігі, кезеңдері және Қазақстан тарихы бойынша нақты материалдар ұсынылған. Шетелдік және отандық әдебиеттерді кеңінен қолдану негізінде 1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалыс, Кеңес өкіметінің орнауы кезіндегі саяси және мемлекеттік құрылымдардың қалыптасуы, тоталитаризм дәуірінің модернизациялық процестері, сыртқы саяси байланыстар, мәдениет пен білімнің қалыптасуы, қазіргі кезеңдегі геосаясаттың проблемалары талданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тарихи үрдіс және тарихи таным теориясы
    Несиелер: 5

    Курстың тұжырымдамалары, мақсаты мен міндеттері зерттеледі. Қазақстан тарихын кезеңге бөлу: принциптері. Көшпелілер мемлекеті мен мемлекеті: тарихы мен теориясы. Тарих ғылымының функциялары. Тарихи танымның принциптері. Тарихи үлгілер. Зерттеу бағдарламасы және тарихи зерттеудің негізгі кезеңдері. Тарихи танымның ерекшелігі. Тарихи оқиғалар мен үрдістердің құнды бағдарлары мен бағалары. Тарих ғылымының дамуына үлес қосқан зерттеушілердің еңбектері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • «Алаш» қозғалысы тарихы
    Несиелер: 6

    Қазақстандағы саяси-идеологиялық ағымдар және ХХ ғасыр басындағы қазақ саяси элитасының қалыптасуы туралы білімдерін қалыптастыру мақсатында зерделенеді. Мерзімді баспасөз және Алаш қозғалысы. Алаш қайраткерлерінің шығармаларындағы мемлекеттік тәуелсіздіктің жаңғыру идеялары. Азамат соғысы жылдарындағы Алашордашылардың қызметі. Алаш автономиясы және Алаш Орданың құрылуы. Алашорда үкіметінің қызметі. Алашордашылар қызметінің Түркістан кезеңі. 1920-1940 жылдардағы Алаш-Орда және Кеңес өкіметі Алаш қайраткерлерінің білім және ғылым саласындағы қызметі. Алаш қозғалысының көрнекті өкілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстан тарихының деректануы
    Несиелер: 4

    Қазақстан тарихы бойынша деректану ғылымдарының классификациясының ерекшеліктері және дереккөздердің әртүрлі топтарымен жұмыс істеу әдістері зерттеледі. Әлеуметтік шындық принциптері, тарихи деректердің жіктелуі, деректерді зерттеудің негізгі кезеңдерінің бірізділігі және олардың мазмұны туралы ақпарат алу үшін, сондай-ақ мәліметтерді зерттеудің негізгі кезеңдерінің бірізділігі мен мазмұны, сондай-ақ деректер туралы сенімді ақпарат алу. құбылыстар мен процестер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Еуропа және Америка елдерінің қазіргі заман тарихы
    Несиелер: 5

    Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі Еуропаның, Американың саяси, экономикалық және әлеуметтік дамуының мәселелері қарастырылады. Екінші дүниежүзілік соғыс қарсаңындағы саяси жағдай. Соғыс жылдарындағы және соғыстан кейінгі Еуропа мен Америка. Еуропа және Америка елдерінің дүниежүзілік қоғамдастықтағы рөлі мен орны; саяси, әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуы. Интеграция процесі. Америка мен Еуропа елдерінің тарихи оқиғалары мен фактілерінің көрші мемлекеттердің тарихымен байланысы. Жаһандану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тарих методологиясы
    Несиелер: 5

    Генезис туралы іргелі білімдер қарастырылады. Тарихи зерттеу әдістемесінің әдістері, тәсілдері және принциптері, Тарихи танымның ерекшелігі, Тарих ғылымының объектісі мен пәні. Тарих философиясының қалыптасу және даму процесі, тарихи процестің категориялары мен сипаты, ғылыми таным мен эмпирикалық және теориялық зерттеу әдістерінің дамуы. Әртүрлі ғылыми мектептердің жетекші ғалым-зерттеушілерінің концепцияларындағы тарихи процестің қазіргі мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Теориялық деректану
    Несиелер: 4

    Пәннің теориялық және әдістемелік негіздері қарастырылады. Зерттеудің деректану ғылымының әдіснамасы мен әдіснамалық білімін дамыту. Тарихи әдіснама мен жалпы ғылыми зерттеу әдістеріне тәуелділікті ашу; Отандық және шетелдік тарих деректерінің негізгі топтарын типтік және классификациялық тұрғыдан қарастырыңыз. Деректерді талдау әдістерін және олардың практикалық қолданылуын анықтаңыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тарихнама
    Несиелер: 6

    Тарихнаманың негізгі теориялық және әдіснамалық аспектілерін дамыту мәселелері. Деректердің тарихи массивін зерттеу, тарихи терминологиялық құрылғыны зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Этнология
    Несиелер: 4

    Ғылымның дамуы туралы білімдерін қалыптастыру мақсатында пәні мен әдістері оқытылады. Этнологиялық ойдың тарихы: эволюционизм, диффузионизм, социологиялық мектеп. Этнологиялық ойдың тарихы: Американдық тарихи этнология мектебі, этнопсихологиялық мектеп. Этнологиялық ойдың тарихы: функционализм, структурализм, мәдени релятивизм, когнитивтік антропология, постмодернизм және постструктурализм. Этнос пен этностың мәні туралы қазіргі ғылым. Этникалық қауымдастықтардың классификациясы. Этникалық тарих және этногенез. Этникалық психологияның негіздері. Әлем халықтарының этникалық стереотиптері мен бейнелері Этникалық мәдениет. Этносаралық коммуникациялар. Әлемнің қазіргі этникалық суреті.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстан тарихының Отандық тарихнамасы
    Несиелер: 6

    Курс Қазақстанның ежелгі және ортағасырлық тарихының, жаңа және жаңа тарихының өзекті мәселелерін зерттеуге арналған. Тарихтағы ғылыми танымның логикасы мен парадигмалары. Тарихнаманың ғылыми білім жүйесі ретінде қалыптасуы мен дамуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тарихи антропология
    Несиелер: 5

    Ол адамзаттың әлеуметтік-мәдени тарихын тарих, антропология және мәдениеттану әдістерін пайдалана отырып зерттейтін тарих ғылымының жаңа бағытын анықтау мақсатында зерделенеді. Пәнаралық байланыс, негізгі мектептер мен ұғымдар. Тарихи антропологияның дүниеге келуі. Жылнамалар мектебі. Күнделікті өмірдің тарихы. Тарихи антропологияның американдық, еуропалық, ресейлік мектептері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстан Республикасы дүниежүзілік қауымдастықта
    Несиелер: 5

    Қазақстан мен БҰҰ, ЕҚЫҰ және НАТО мәселелері, Қазақстан және аймақтық ұйымдар, Қазақстан және Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығы, Қазақстанның Ресей Федерациясымен, Украина және Беларусь Республикасымен қарым-қатынасы, Қазақстанның Орталық Азия республикаларымен қарым-қатынасы, Қазақстанның Оңтүстік және Оңтүстік-Шығыс Азия мемлекеттерімен қарым-қатынастары, араб әлемі елдерімен қарым-қатынастары, Қазақстанның АҚШ, Қазақстан және Еуропалық Одақпен қарым-қатынастары, Қазақстанның аймақтық қауіпсіздікті қамтамасыз етудегі бастамалары, экологиялық проблемалар, Каспий өңірі және Қазақстандық дипломатия зерделенеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Этнопедагогика
    Несиелер: 5

    Этнопедагогиканың тарихи дамуының негізгі кезеңдері мен қазіргі жағдайы зерттеледі; этникалық тәрбиенің ерекшеліктері және оларды анықтаушы факторлар; қоғамдық тәрбиенің мақсаттары, мазмұны, әдістері мен құралдары. Тұлға теориясы, қызмет теориясы, білім беру саласындағы нормативтік-тұжырымдамалық құжаттардың негізгі ережелері, білім беру кәсіби қызмет жүйесі ретінде және құзыретті маманды қалыптастырудың нәтижесі. Отандық педагогикалық зерттеулердің талаптары, әдістері мен ерекшеліктері. Қоғамдық тәрбиенің мазмұны және оның өзекті мәселелері. Қоғамдық сананың үшінші жаңғыруының жаңа жағдайында өзін-өзі дамыту, өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі жүзеге асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мемлекеттік лагерьлерді басқару жүйесі және Қазақстан трагедиясы
    Несиелер: 5

    Кеңес Одағындағы жазалау саясатының қалыптасуы мен дамуы зерттеледі. Қазақстандағы лагерь жүйесінің қалыптасуы. Қазақ жеріне өзге ұлт өкілдерін жер аудару. Үлкен террордың басталуы. 1937-1938 жылдардағы жаппай қуғын-сүргін Саяси қуғын-сүргінге және тоталитарлық жүйеге зиялы қауым өкілдерінің тартылуы. Мәдениет саласындағы саяси кәсіп және цензура. Тоталитарлық режимді және соғыстан кейінгі әлеуметтік-саяси климатты толығымен бейімдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстандағы тоталитаризм және саяси репрессиялар тарихы
    Несиелер: 5

    «Тоталитаризм» мәселелері, оның көріну ерекшеліктері қарастырылады. Қазақстанда тоталитарлық режимнің қалыптасуы. Большевиктік террор. Ұлттық интеллигенцияны қудалау. Қазақстан аумағында лагерь жүйесінің қалыптасуы. 20 ғасырдың 1-жартысындағы саяси қуғын-сүргін.Халықтардың жер аударылуы: корейлер, месхет түріктері, ингуштар мен шешендер, немістер мен қырым татарлары.Соғыстан кейінгі жылдарда тоталитарлық режимнің күшеюі.70-жылдардағы тоталитарлық жүйеге қарсылық. 80-ші жылдар. 20 ғасыр Тоталитарлық жүйенің күйреуі. Саяси, әлеуметтік-экономикалық саладағы өзгерістер: қиындықтар мен қайшылықтар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлеуметтік антропология
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік антропология - өмірдің әртүрлі аспектілерінде танылатын үздіксіз тарихи процестің саласы. Сондықтан да әлеуметтік антропология адамзат мәдениеті түсінігін кеңейтеді. Зерттеудің негізгі әдістерін, оның категориялық аппаратын және қазіргі қоғамның әлеуметтік институттарын интроспекция әдістерін игерудегі әлеуметтік-антропологиялық көзқарастың негізгі принциптері. «Әлеуметтік антропология» курсы әлеуметтік ұйымның әртүрлі (хронологиялық және типологиялық) формаларында басқару стратегияларын жүзеге асыру мәселесіне практикалық көзқарасты қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогиканың ғылыми маңызы, арнайы ғылыми-педагогикалық білімнен бөлінуі және оның көрнекті өкілдері туралы сұрақтар қарастырылады. Педагогикалық теориялардың әдіснамалық негіздері, басқа ғылымдармен және зерттеу әдістерімен байланыстары. Тәрбие саласы, тұлға және оның дамуының ішкі, сыртқы факторлары. Тәрбиенің педагогикалық іс-әрекет ретіндегі мәні, оның жалпы заңдылықтары мен принциптері. Тәрбиенің мақсаты мен міндеттері. Тәрбие процесі: жүйесі, құрылымы, заңдылықтары, жалпы мазмұны. Тәрбие принциптері. Тәрбие әдістері, олардың классификациясы. Оқыту мен тәрбиелеу технологиясы. Дидактика – оқыту мен тәрбиелеу теориясы. Тәрбие процесінің мәні, оның ерекшеліктері мен қызметі. Педагогикалық процестің құрылымы. Тәрбиенің заңдары, принциптері, ережелері. Білім мазмұны. Оқыту әдістері. Оқытуды ұйымдастыру формалары. Педагогикалық жүйелерді басқарудың мәні мен негізгі принциптері. Білім берудегі инновациялық үдерістер, мұғалімдердің біліктілігін арттыру. Педагогика тарихы. Қазақстан педагогтарының еңбектері мен идеяларының қалыптасуы мен дамуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON11

    Тарих методологиясының рөлі мен маңызын, тарихи ғылымның әлеуметтік функцияларын түсіндіреді, антропологиялық зерттеулерді, тарихи дереккөздердің ішкі және сыртқы сынын жүргізеді; деректану және тарихнамалық зерттеулерді бағалайды және қорытады.

  • Код ON9

    Теориялық білімді ғылыми зерттеулер жүргізуде, тәжірибе барысында тарихи-мәдени, статистикалық материалдарды жинау және интерпретациялауда, тілді меңгеруде қолданады.

  • Код ON3

    Деректік және оқу материалдары негізінде ежелгі және орта ғасырлардағы тарихи оқиғалардың барысын, себеп-салдарын, өзара байланысын біледі және бағалай алады.

  • Код ON12

    Мұрағаттық құжаттардың, музей экспонаттарының түрлерін, мерзімін және мәдени құндылығын, функционалдық мақсатын анықтау бойынша типтік міндеттерді шешудің негізгі әдістерін біледі және оларды практикалық қызметінде қолданады. Қазақстанның мұрағат ісі саласындағы қолданыстағы нормативтік актілерді басшылыққа алады.

  • Код ON1

    Біртұтас жүйе ретінде қоғам және адам туралы, қазіргі қоғамдағы рухани процестердің рөлі, жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау саласындағы тараптардың құқықтық мүдделері, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік жағдайлары, адамға және табиғи ортаға зиянды және қауіпті факторлардың әсері туралы білімді қолданады.

  • Код ON4

    Деректермен жұмыс істеудің методологиялық принциптері мен сатыларын, ғылыми-зерттеу әдістерін біледі және қолданады.

  • Код ON6

    XX ғасырдағы қоғамдық-саяси қозғалыстардың, қоғамдық ұйымдардың, саяси партиялардың қалыптасу процесін талдайды; жаңа және қазіргі уақыттағы тарихи ақиқаттың жалпы көрінісін қайта жаңғыртады; дүниежүзілік және отандық тарихтың бүкіл кезеңдерін зерделеу барысында тарихи пәндер бойынша білімін пайдаланады.

  • Код ON2

    Өзінің кәсіби қызметінде қазіргі қоғамның бәсекеге қабілеттілік, прагматизм, өзара түсіністік, төзімділік және демократиялық құндылықтарының басымдықтары негізінде өзінің азаматтық ұстанымын бекітеді.

  • Код ON5

    Әлем халықтары өмірінің түрлі салаларын, олардың тұрмысы мен мәдениетін біледі. Тарихи өлкетану мен зерттеулерге қатысты мәселелер бойынша өз ұстанымын бекітеді және негіздейді.

  • Код ON7

    Қосалқы тарихи пәндерді, Орталық Азия мен Қазақстан халықтарының мәдениетін біледі, түркі халықтарының тарихын өркениеттік көзқарас тұрғысынан бағалайды.

  • Код ON8

    Демографиялық болжаудың теориялық негіздерін ажыратады; демографиялық зерттеудің заманауи формалары мен әдістерін меңгереді.

  • Код ON10

    Білім беру ұйымдарында педагогикалық үдерісті жүзеге асыру әдістемесінің заңдылықтары мен қағидаттары, тәрбие механизмдері, формалары, әдістері мен құралдары туралы білімдерін, жаңартылған бағдарламаларды, тұлғалық-бағдарлы және технологиялық тәсілдерді қолданады.

Top