Инновациялық білім беру бағдарламасы

7M03214 Бизнес-коммуникация в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Бизнес коммуникациядағы тәуекелдерді талдау мен болжам
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - тәуекелдерді басқару және іскерлік коммуникацияны болжау дағдыларын қалыптастыру, инновациялық жобаларды іске асырудағы инвестициялық тәуекел мәселелерін зерттеу. Іскерлік коммуникацияны пайдалануға негізделген инновациялық жобалардың тиімділігіне әсер ететін қосымша қауіптер мен қолайлы факторларды анықтау және нәтижелерін көрсету. Жоғары технологиялық нарықтардың турбулентті жағдайында, жоғары тәуекел мен ақпараттың жетіспеушілігі жағдайында іскери байланыс саласындағы қауіптерді практикалық шешу, талдау және болжау процесінің мәселелері зерттелетін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)
    Несиелер: 6

    Пән ғылыми зерттеулердің іргелі принциптерін, әдістерін, стратегиялары мен нысандарын оқып-меңгеруге, дереккөздермен және мәліметтермен жұмыс істеуді үйренуге бағытталған және белгілі бір саласында зерттеу жүргізу қабілетін қалыптастыруды мақсат етеді. Курс магистранттарға жаңа білімді өз бетімен алудың теориялық-әдіснамалық негіздерін, басты ғылыми категориялармен жұмыс істеуді және зерттеуді практикалық тұрғыдан жүзеге асыруды үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 6

    Пән шетел тілінде білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес өзінің кәсіби қызметінде шетел тілінде қарым-қатынас жасау үшін тілдік, коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға, мәдениетаралық, ғылыми коммуникация контексінде кәсіби қарым-қатынас орнатуға, жаңа ақпараттық ресурстарды, технологияларды игеру негізінде ғылыми байланыстарды кеңейтуге және зерттеу қызметін дамытуға бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты – дамыту менеджмент психологиясының іргелі концепцияларын жүйелі түрде білу, кәсіби даму процесінде менеджмент саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау.Басқару психологиясының негізгі принциптері, басқару әрекетіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, құндылықтар бойынша басқару туралы заманауи идеялар, топтық құбылыстарды басқару психологиясы қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бизнес коммуникацияның инновациялық технологиялары
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - іскери қарым-қатынаста қолданбалы дағдыларды жобалау және жүзеге асыру, сонымен қатар тиімді коммуникация үшін инновациялық процестерді біріктіру және талдау процесін қалыптастыру. Іскери коммуникациялар теориялары мен тұжырымдамаларын және жаңа форматтарды, заманауи инновациялық технологиялардың беталысын білу. Пән іскери қарым-қатынас теориясы мен практикасын, мәліметтерді талдау және оларды қаржы секторына біріктіруді зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бизнес коммуникацияның ғылыми негіздері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - сапалы және инновациялық бизнес-жобаны құру және ақпараттық-коммуникациялық процесті жүзеге асыру үшін маңызды іскери қарым-қатынастың теориялық тұжырымдамасы туралы қабілеттер мен терең идеяларды қалыптастыру. Бұл курста студенттердің кәсіптік мүмкіндіктері мен іскери қарым-қатынас саласындағы бастапқы мүмкіндіктерін кеңейтетін практикалық және іскери жағдайлары, сонымен қатар ұлттық және халықаралық іскерлік байланыстар қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты – жоғары оқу орындарының дидактикасы, білім беру теориясы, педагогикалық іс-әрекетті талдау және өзін-өзі бағалау бойынша білімдер негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық құзыреттілік пен педагогикалық қызмет қабілетін қалыптастыру. Заманауи жоғары білімді дамытудағы мега-тренд, Болон процесі түрлі стратегиялар, оқыту әдістерін қолдана отырып, лекторлық және кураторлық шеберлікті меңгеру мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Курс ғылым философиясы туралы түсініктерді, олардың рационалды-теориялық түсінудегі мәселелерін қамтитын ерекше типтегі білімдер жүйесі ретінде қалыптастыруға бағытталған. Ғылымның идеялық негізі, пайда болуы, қалыптасуы мәселелері қарастырылады. Ежелгі дүниедегі, Орта ғасырлардағы және Қайта өрлеу дәуіріндегі ғылым.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бизнес коммуникация: инновациялық қызмет инжинирингі
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты - жаңа өнімдер мен қызметтерді жобалау және әзірлеу саласындағы ғылыми, әдістемелік және жобалық-аналитикалық жұмыстардың коммуникативті қабілеттерін қалыптастыру. Инновациялық өнімдер мен қызметтердің инжинирингтік секторындағы іскерлік байланыс процесін басқару, қажетті тиімділік деңгейімен қол жеткізуге мүмкіндік беретін әдістер мен тәсілдерді анықтау. Оқу курсы бизнес-инжиниринг және бизнес архитектурасы, әлеуметтік инженерия саласындағы коммуникациялық процестерді ұйымдастыруды және басқаруды үйренуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бизнес коммуникацияның стратегиясы мен тактикасы
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты - іскери қарым-қатынасты жүргізудің стратегиясы мен тактикасын зерттеу, талдау және модельдеу, сонымен қатар келіссөздер әдістерін қолдану, олардың негізгі кезеңдерінен өтіп, технологиялармен жұмыс жасау икемділігі дағдыларын қалыптастыру. Пән дайындау мен жүргізудің стратегиясы мен тактикасын, бизнес-процестердің нәтижелерін және оларды іс жүзінде қолдануды талдауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Үкіметтің бизнес-коммуникация моделі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - үкіметтің іскери байланысының отандық және шетелдік модельдері, қаржы секторы үшін электрондық үкіметтің электрондық платформаларының үлкен деректерін жинау және талдау дағдылары мен қабілеттерін қалыптастыру. Пәннің мақсаты мемлекеттің коммерциялық секторының моделін, байланыс процестерінде үлкен деректерді пайдалану және корреляция әдістерін зерттеу, қоғамдық сектордағы іскерлік байланыстарды талдау, синтездеу, жоспарлау негізінде ғылыми және кәсіби қызметтегі мәселелерді шешуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Медиа бизнестегі цифрлық интернет-қызметтер
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты - медиа-бизнесте цифрлық Интернет қызметтері саласындағы кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру, сонымен қатар электронды байланыс, маркетингтік ақпараттық жобаларды электронды түрде көрсету, технологиялық платформа, мобильді технологиялар, есептеулер, инновациялық нысандар, веб-киоск және интерактивті теледидар сияқты электрондық коммерция. Бұл курста цифрлық Интернет қызметі мен медиа-бизнестің интерфейстерін жобалау және бағалау, сонымен қатар электронды байланысты дамыту бағдарламаларын талдау қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Бизнес коммуникацияны инвестициялау моделі / /
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты - инвестициялық іскерлік қарым-қатынас саласындағы кәсіби құзіреттілікті қалыптастыру, инвестициялық процестердің дамуын талдау, инвестициялық бағдарламаларды әзірлеу үшін тиімді іскери коммуникациялар. Бұл курста коммуникацияны басқару жобасын құру, инвесторлардың өмірлік циклінің кезеңдері үшін қайта құру құралдары мен ақпараттарды құру бойынша жеке зерттеу контекстінде инвестициялық салада ақпарат алмасу ерекшеліктері зерттелетін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Бизнес процесіндегі қаржы құралдарының корреляциясы
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты - жоғары технологиялық нарықтардың турбулентті жағдайында қаржылық мәселелерді тұжырымдау және практикалық шешу үшін қажетті қаржы секторының теориясы мен практикасы және бизнес-процесстегі құралдардың арақатынасы туралы қабілеттер мен идеяларды қалыптастыру, жоғары тәуекел және ақпараттың болмауы. Бұл курста бизнес-модельдеуді талдау және түсіндіру процесі және оны қолдану ерекшеліктері, іскерлік байланыстарды басқару жүйесі, бизнес-процесстегі адам және материалдық ресурстардың құндылығы зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Бизнес коммуникациядағы интегралдық электронды коммерция
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты - электронды сауданы дамыту теориясы мен тұжырымдамалары іскерлік қарым-қатынасты жүргізудің инновациялық түрі және ақпараттық-экономикалық қызметтің жаңа түрі ретінде қабілеттер мен идеяларды қалыптастыру. Пән электронды сауданы (электрондық коммерция) интеграциялау, электрондық коммерция моделінің жіктелуі мәселелерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Бизнес коммуникацияны ілгерілету және виртуалдандыру
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты - виртуализация, әлеуметтік трансформация процесін талдау, коммуникация, инновациялық виртуализация жағдайында іскерлік қарым-қатынас саласында жұмыс істеу дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру. Бұл курста заманауи медиа технологияларды қолдана отырып, іскери қарым-қатынасты виртуализациялау мен жылжытудың барлық циклін аяқтауға қажетті процестер зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON10

    Меңгерген білімді іскери қарым-қатынас мәселелерін түбегейлі шешу үшін және бизнесті алға жылжыту, өзгерту және әлеуметтендіру кезінде алынған нәтижелерді көрсету үшін бейімдеу, енгізу, талдау және сауатты пайдалану.

  • Код ON11

    Мәселелерді түбегейлі шешуге мүмкіндік беретін мультимедиялық технологияларды қолдана отырып, бизнес коммуникациядағы қақтығыстар мен бітімгерлік мәселелер бойынша интерактивті бизнес коммуникация және цифрлық стартап бойынша ғылыми-зерттеу жобаларын әзірлеу.

  • Код ON6

    Бизнес-процесті іздеуге, алуға және қайта құрылымдауға қажетті статистикалық мәліметтерден тұратын міндеттерді шешу және оларды терең талдау үшін біріктіру процесін талдау. Бизнес-модельді басқару және әзірлеу жобасын дайындау.

  • Код ON7

    Виртуализация жағдайында бизнес-процестер мен аутсорсингтік компаниялар үшін стартап-науқан құрып, электронды БАҚ үшін аутсорсинг нарығын, Қазақстандағы аутсорсинг пен аутстаффинг нарығын талдау негізінде тұжырым жасау.

  • Код ON3

    Бизнес коммуникация саласында үлкен деректер жобаларын әзірлеу, талдау және іске асыру, бизнес-процесті жобалаудың негізгі дағдылары, инновациялық коммуникация ғылымы аясында жұмысын таныстыру.

  • Код ON4

    Бизнесті басқару және инвестицияларды ілгерілету кезінде шешім қабылдау үшін қажетті деректерді талдау және корреляциялау үшін іскерлік қарым-қатынас процесін модельдеу мен жіктеудің күрделі мәселелерін саралау және дәлелдеу.

  • Код ON9

    Инновациялық бизнес-жобаның ғылыми нәтижелерін сипаттау, негіздеу және ұсыну, ақпараттық-коммуникациялық салада іске асыру, теориялық мәселелер мен практикалық жағдайларды ұлттық және халықаралық тұрғыдан талдау.

  • Код ON5

    Медиа саласы мен жоғары мектептке жобаларды әзірлеуде заманауи білім беру технологиялары мен цифрлық интернет қызметтерін қолдана отырып, тәжірибе өткізіп, нәтижелерді қорытындылау және іскерлік байланыс саласындағы міндеттерді басқару.

  • Код ON8

    Эксперименттерді жоспарлау және жүргізу, мобильді технологиялар, есептеулер, электронды сауданың инновациялық нысандарында қолданылатын әлеуметтік трансформация, бизнес коммуникация, инновациялық виртуализация процестерін талдауда жобалық міндеттерді шешу.

  • Код ON1

    Бизнес коммуникация технологиялық процесін және оны e-government электронды платформасында қолдану, коммуникациялық процестердегі өзара байланыс, мемлекеттік және қаржы секторындағы іскерлік байланыстарды талдау, синтездеу, жоспарлау негізінде ғылыми және кәсіби қызметтегі мәселелерді шешу.

  • Код ON2

    Бизнес коммуникацияны талдау саласында міндеттерді салыстыру, оларды инновациялық қызмет инжинринг жобалау, зерттеу контексі аясында бизнес құрылымдардың әлеуметтік модернизациялау процесін талдау.

  • Код ON12

    Әрі қарай тұлғалық және кәсіби дамудың бағыттарын анықтау, олардың бизнес технологиялары мен бизнес коммуникация инвестициялау саласындағы жетістіктерін объективті бағалауға, сондай-ақ теориялық және практикалық білімін зерттеу міндеттерін айқындау мен шешуде қолдануға қабілетті болу.

Top