Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M02202 Философия в ҚарМУ Е.А.Бөкетов

  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Басқарушылық қызметтің психологиялық заңдылықтары туралы жүйелік идеяларды қалыптастыру, менеджер қызметі құрылымында әлеуметтік-психологиялық білімді қолданудың ерекшеліктерін ашып көрсету, тиімді басқарудың негізіндегі әлеуметтік-психологиялық принциптерді талдау дағдыларын дамыту. Курстың мазмұны: негізгі ұғымдар, теориялық принциптер және басқару психологиясының өзекті мәселелері; басқару психологиясының теориялық ерекшеліктері; көшбасшының жеке ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 4

    Педагогиканың пәндік және әдістемелік негіздері. Жеке тұлғаны дамыту, тәрбиелеу және әлеуметтендіру. Қазақстан Республикасындағы білім беру жүйесі. Мектептегі педагогикалық процестің мәні, оның заңдылықтары мен принциптері. Тәрбие теориясы. Тәрбиенің үлгілері мен принциптері. Тәрбиенің құралдары, формалары және әдістері

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ХХІ ғ. қазақ дүниетанымындағы ұлттық идея және сана трансформациясы
    Несиелер: 4

    Ұлттық идея – белгілі бір бағыттағы қоғамның даму өлшемі мен бағытын анықтаушы құрал. Ұлттық идея – қоғамның бастапқы даму сатысында оның негізгі біріктіруші факторы ретінде рөл атқарады. Сондықтан жеке адамның қызметінде оның өмірлік ұстанымын анықтап, оған шабыт беріп, сонымен бірге барлық қоғам мүшелерін бір арнаға тоғысуға жетелейтін құндылықтар идеясы болады. Алайда қазіргі таңда қоғамда нақты ұлттық идеяның болмауына байланысты түрлі идеялардың өзара күресі туындап, ол халықты бір бағытқа жұмылдырудың орнына керісінше белгісіз жағдай туындатуда. Сондықтан осы курста қазақ тарихына үңіле отырып, жалпы қазақ халқын біріктіретін ортақ ұлттық идеяны іздеуге талпыныс жасалған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Ғылымның тарихы мен философиясы оның тарихи дамуындағы және өзгермелі әлеуметтік-мәдени контекстіндегі ғылыми танымның жалпы заңдылықтарын зерттеу ретінде. Ғылым философиясы және ғылым әдіснамасы. Ғылым танымдық қызмет және дәстүр ретінде, әлеуметтік институт ретінде және мәдениеттің ерекше саласы ретінде. Қазіргі заманғы өркениет мәдениетіндегі ғылым. Ғылыми танымның ерекшеліктері. Қоғам өміріндегі ғылымның қызметтері. Ғылыми қызметтің институционалдық нысандарының тарихи дамуы

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Хакім Абайдың өмірлік философиясы
    Несиелер: 4

    Абайдың шығармашылығы. Абай жəне Шығыс мəдениеті. Ұғымдар туралы ұғым немесе сөз философиясы. Абайдың діни философиясы. Абай – гуманист. Абай: иман, ерік, махаббат, ақыл, жүрек ұғымдары хақында. Махаббат философиясы. Абай шығармашылығындағы философиялық категориялар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі қазақ философиясы
    Несиелер: 4

    Пәнді оқытудың мақсаты қазақ мәдениетінде философияның маңызы мен рөлін анықтау. Пәннің мазмұнында Қазақстан тарихындағы философиялық ойдың қалыптасу ерекшелігі, қазіргі қазақстандық қоғамның зияткерлік және рухани-адамгершілік әлеуетін дамыту үшін философияның маңызы қарастырылады. Пән Рухани жаңғыру ұғымын, XXI ғасырдағы ұлттық сана-сезімді қалыптастыру мәселелерін, Қазақстанның дамуы мен еуразиясын ашады. Өркениетті сәйкестендіру мәселесі қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Гуманитарлық ғылымдар саласындағы ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 4

    Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы. Ғылыми зерттеу бағыттарының жіктелуі. Гуманитарлық саладағы ғылыми танымның ерекшелігі. Ғылыми зерттеу жүргізудің негізгі кезеңдері. Ғылыми зерттеу тақырыбын таңдау. Ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлау. Зерттеу нәтижелерін өңдеу және талдау. Ғылыми жұмыс құрылымы. Ғылыми зерттеудің тілі мен стилі. Ғылыми зерттеу нәтижелерін таныстыру және ғылыми жұмыстарды қорғау ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақ философиясындағы антропологиялық дискурс
    Несиелер: 4

    Протоқазақтардың философиялық антропологиясы. Ақын-жыраулардың шығармашылығындағы адамның орны мен рөлі туралы түсінік. "Зар заман" дәуірінің ойшылдары адам туралы. ХІХ ғасырдың соңы мен XX ғасырдың басындағы қазақ ағартушыларының моральдық-этикалық көзқарастары. Қазақ мәдениетінде адамның діни-философиялық бейнелері. ХХ ғасырдың екінші жартысындағы қазіргі философтардың философиялық-антропологиялық көзқарастары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – әртүрлі қызмет салаларындағы әлеуметтік-коммуникативті мәселелерді шешу үшін магистранттардың шет тілін меңгеру деңгейін жоғарылату Пәннің міндеттері: - пікір білдіру, іс-әрекеттерді бағалау және өз шешімін дәлелдеу, әлеуметтік маңызды процестер мен проблемаларды талдау дағдыларын игеру; - үш негізгі компонентті пайдалану тегін: байланыс аймақтары мен тақырыптар; әлеуметтік-мәдени білім; тіл білімі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіби философиялық зерттеулер үшін шет тілі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту мақсаты-философиядағы шетел тілінің ерекшеліктерін, философиялық зерттеулер саласында ауызша және жазбаша қарым-қатынасты жүзеге асыру үшін лексикалық, грамматикалық, сөйлеу, коммуникативтік, әлеуметтік-мәдени ерекшеліктерін қолдану. Дисциплинаның құрамына шет тілінде философия бойынша анықтамалық және ақпараттық ресурстармен жұмыс, рефераттау, аннотация, шолу, жазбаша және ауызша қарым-қатынас кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім философиясы
    Несиелер: 4

    Пәнді оқытудың мақсаты қазіргі білім беру жүйесіндегі білім беру философиясын, білім беру философиясының қазіргі мәртебесін зерттеу болып табылады. Пәннің мазмұнында білім беру философиясының мәселелері, білім беру философиясының келешегі қарастырылады. Пән білімді әлеуметтік-мәдени феномен ретінде қарастырады. Білім берудің мақсаты мен құндылықтары. Білім беру философиясының қалыптасу тарихы философиялық зерттеулердің дербес бағыты ретінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шет елдердің қазіргі философиясының өзекті мәселелері (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 4

    Пәнді оқытудың мақсаты - Қазіргі философияның негізгі даму тенденциялары. Пән мазмұнында шет елдердегі қазіргі заманғы философиялық зерттеулер орталықтары, шет елдердің қазіргі философиясындағы онтология және гносеология мәселелері қарастырылады. Сонымен қатар, қазіргі заманғы шетелдік философиялық зерттеулерде әлеуметтік философия мен философиялық антропология туралы білім беріледі. Қазіргі шетелдік зерттеулерде классикалық, классикалық емес және сыныптан кейінгі философия қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Инновациялық қызметтің философиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты постлассалық философия қалыптасуының және дамуының ерекшеліктерін түсінумен байланысты: қалыптасу ерекшеліктері, зерттеудің негізгі бағыттары, сипатты мәселелер. Қазіргі әлемдегі инновациялық процестердің мәні. Инноватиканың ұғымдық-категориялық аппараты. Инновациялық дамудың қазіргі философиялық концепциялары. Инновациялық қызметтің философиялық аспектілері инновациялық қызметтің әлеуметтік детерминанттары және олардың философиялық интерпретациясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлеуметтік қарым-қатынас мәдениеті
    Несиелер: 5

    Білімнің пәнаралық саласы ретінде әлеуметтік қарым-қатынас мәдениетінің маңызды ұғымдарын зерттеу. Әлеуметтік-психологиялық және моральдық– этикалық білім негізінде қарым-қатынас пен кәсіби этиканың әмбебап мәдениеті саласындағы түлектерді даярлау. Мінез-құлықтың жаңа стереотипін қалыптастыру, қазіргі жағдайда қарым-қатынас мәдениетін үйрету, әлеуметтік-психологиялық, әлеуметтік-этикалық жағдайларды, қарым-қатынас ортасына қатысушылардың мәдениетінің деңгейі мен ерекшеліктерін, серіктестердің психологиялық жағдайын сауатты бағалау, моральдық-этикалық нормаларды ескере отырып тиімді өзара әрекеттесуді қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Социомәдени лингвистика
    Несиелер: 5

    "Әлеуметтік-мәдени лингвистика" курсы аясында тілді оның әлеуметтік-мәдени контекстінде зерттеудің көптеген теориялары мен әдістері қарастырылады. Курс лингвистикалық ерекшеліктердің сандық және сапалық талдауын және олардың әлеуметтік процестермен байланысын қамтиды. "Әлеуметтік-мәдени лингвистика" курсы тілдік айырмашылықты анықтап қана қоймай, тілге, мәдениетке және қоғамға пәнаралық көзқарастардың қажеттілігін баса көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық тәжірибе
    Несиелер: 4

    Педагогикалық жағдайларды және педагогикалық мәселелерді талдау. Педагогикалық тәжірибені талдау. Педагогикалық диагностика бағдарламасын әзірлеу. Педагогикалық қызмет кезеңдерін жобалау, білім беру бағдарламаларын, оқу бағдарламаларын жобалау. Студенттермен қарым-қатынас және ынтымақтастықтың түрлі формаларын құрастыру. Әр түрлі кәсіби-педагогикалық рөлдерді меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Адамдағы адам (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 4

    Пәнді оқытудың мақсаты ХХ ғасыр философиясындағы адам мәселелерін қайта қарау, мәдениет пен өнерді дегуманизациялау процестерін ұғыну, "бұқаралық мәдениеттің"пайда болуы болып табылады. Пәннің мазмұны психоанализдегі адам проблемасын, Қазіргі философиядағы жеке тұлғаның мәселелерін шешудегі іс-әрекет, коммуникациялық, герменевтикалық, лингвистикалық тәсілдерді, адамның диалогтық және полилогиялық табиғатын қамтиды. Сондай-ақ, адамның өзін-өзі сезіну тәсілі ретінде ашық ұтымдылық қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Акмеология
    Несиелер: 4

    Ересек және жетілу адамның өмірлік жолының маңызды сатысы ретінде. Адам таным, қарым-қатынас және еңбек субъектісі ретінде. Адамның «Акмесі» және адами «акменің» әртүрлі жас кезеңінде, оның дамуы мен кәсіби қалыптасуының әртүрлі кезеңдерінде. Акмеологияның қалыптасу кезеңдері. Акмеологияның қазіргі кезеңдегі негізгі мақсаттары мен міндеттері. Акмеологияның әлеуметтік мәні, оның қызметі және адамтану жүйесіндегі рөлі. Акмеологияның онтологиялық, гносеологиялық, аксиологиялық және әдіснамалық жоспарлары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстандағы әлеуметтік жаңғыртудың философиялық аспектілері
    Несиелер: 4

    Тарихи қауымдастықтардың әлеуметтік-мәдени кешендерінің пайда болуын, жұмыс істеуін зерттеу. Мәдени-тарихи процестерді танудың философиялық, әлеуметтік және антропологиялық негіздері. Жасанды түрде құрылған мәдени ортада адамдардың тарихи қауымдастықтарының өмір сүруінің әлеуметтік маңызды формалары. Адамдардың іс-әрекеті мен өзін-өзі ұйымдастыруының әлеуметтік-мәдени мотивациясының ерекшеліктері. Мәдениет тарихын танудың әдістемесі мен әдістемесі. Нақты тарихи формалар мен мәдени жүйелердің генезисі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Постмодерн жағдайындағы адам (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 4

    Оқу пәнін оқытудың мақсаты - ХХ ғ. екінші жартысы ХХІ ғ. басы Батыс Еуропа мәдениетінің даму заңдылықтары туралы ұғымдарды қалыптастыру және постмодернистік философиялық дискурстағы адам туралы білімді меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ориентализм және постколониалды сын
    Несиелер: 4

    Отарлаудан кейінгі теория, тақырып, талдау әдістері, отаршылдықтың салдары, отарлаудан кейінгі. "Постколониализм"терминін қарастыру тәсілдері. Шығыстану терминін сынау және нақтылау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Азаматтық қоғам және құқықтық мемлекет: өзара байланысы мен әсері
    Несиелер: 4

    Білім алушылардың аналитикалық ойлау қабілетін одан әрі дамыту мақсатында мемлекет пен азаматтық қоғамның мәнін, олардың даму ерекшеліктері мен трендтерін, өзара іс-қимыл проблемалары мен бағыттарын талдауда теориялық білім мен практикалық қолдану дағдылары, қазіргі саяси өмірде бағдарлау, саяси процестің қатынастарындағы саяси инновацияларды анықтау және талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми және ғылыми- техникалық қызмет нәтижелерін коммерциализациялау
    Несиелер: 5

    Технологияларды коммерцияландыру терминологиясы; коммерцияландыру процесінің кезеңдері мен қатысушылары; коммерцияландыру процесінің нысандары мен қатысушылары; лицензиялар мен технологиялар нарығының ерекшеліктері және лицензия құнын бағалау әдістері; инновацияларды генерациялау кезеңін басқарудың мақсаттары мен ерекшеліктері; тұтынушының қажеттіліктерін анықтау әдістері, коммерциялық әлеуетті бағалау және тұжырымдаманы тексеру; прототиптердің мақсаттары мен типтері; инновациялық жобаларды бизнес-жоспарлау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәдениет философиясы (ағылшын тілінде) 
    Несиелер: 5

    Мәдениет философиялық жүйелі зерттеудің пәні ретінде. Мәдениет материалдық әлемді өзгертетін, табиғи пәндік формасын өзгертетін адам қызметі ретінде. Мәдениеттегі құндылықтар мәселесі. Маңызды жалпыадамзаттық құндылықтар. Мәдениеттің адамгершілік негіздері. Шығармашылық мәдениеттің іргелі қызметі ретінде. Шығармашылық және еркіндік. Мәдениеттің классикалық емес философиясы. Мәдениеттің структуралистік және постструктуралистік зерттеулері. Жаһандық әлемдегі қазіргі Қазақстанның мәдениеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім мен ғылымды социологиялық зерттеу
    Несиелер: 5

    Білім беруді зерделеуге социологиялық көзқарас, оны ұйымдастырудың әлеуметтік аспектілерін, білім беру саласындағы қатынастар мен қызметті жетілдіру, қоғам өміріндегі әлеуметтік факторлардың рөлі, білім беруді ғылыми болжау, социологиялық зерттеу әдіснамасы және білім берудің барлық жүйесін ізгілендіру және оның адам, қоғам және мемлекет қажеттіліктеріне сәйкестігі мүддесінде білім берудің әлеуметтік проблемаларын ашудың тұжырымдамалық тәсілдері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тіл философиясы (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 5

    «Тіл философиясы» пәнін меңгерудің міндеттері: • тілдің табиғатын философиялық түсіну ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру; • қазіргі аналитикалық философиядағы мағына мәселесін шешудің әртүрлі тәсілдері туралы білімдерін кеңейту және тереңдету; • қазіргі философияда талқыланатын мәселелер туралы білімдерін кеңейту болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON5

    Статистикалық аппаратқа иелік етеді

  • Код ON6

    Жобаларды басқарудың заманауи әдістемелері мен принциптері туралы білімі бар

  • Код ON7

    Қазіргі заманғы философиялық білімнің өзекті бағыттары бойынша шетелдік және отандық философиялық ғылымның даму үрдістерін талдау негізінде дербес зерттеу ұстанымын, ғылымның осы саласындағы жетекші ғалымдармен ғылыми коммуникацияны дәлелдейді.

  • Код ON1

    Ұлттық сәйкестендіру кодын сақтау тұрғысында әлеуметтік және рухани жаңғыру мәселелерін түсіну арқылы қоғамның инновациялық дамуының идеологиялық матрицасын қалыптастыру бойынша зерттеулер жүргізу үшін алған білімдерін қолданады.

  • Код ON4

    Өмірдің әртүрлі салаларындағы әлеуметтік-мәдени қайта құру мәселелерін талқылау мен шешуде коммуникативті ұтымдылықтың әлеуметтік тәжірибесін қалыптастыру үшін ғылыми зерттеулердің философиялық әдіснамасының танымдық әлеуетін пайдаланады.

  • Код ON8

    Заманауи философиялық дискурс туралы кәсіби білімді және ғылыми, педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметінің тиімді жүйесін қалыптастыру үшін қазіргі философиялық әдіснаманың негізгі принциптерін түсінетін көрсетеді.

  • Код ON3

    Гуманитарлық білімді дамытудың өзекті мәселелері бойынша өзінің кәсіби ұстанымын негізді түрде ұсыну үшін көпшілік алдында сөйлеу және академиялық ғылыми жазудың негіздеріне ие.

  • Код ON9

    Өмір тіршілігінің түрлі салаларындағы әлеуметтік-мәдени өзгерістердің өзекті мәселелері бойынша дүниетанымдық ұстанымды қалыптастыру үшін философиялық білімнің негіздерін пайдалану қажеттілігін дәлелдейді.

  • Код ON2

    Әлеуметтік дамудың гуманистік сипатының құндылықтарын, педагогикалық және ғылыми қызмет үрдісінде қазіргі табиғи және әлеуметтік үрдістердегі адам факторының рөлінің өсуін бекітеді.

  • Код ON10

    Философиялық мәдениеттің негізгі категориялары туралы ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтардың ерекшеліктерін ұтымды түсінудегі философиялық мәдениеттің рөлін түсіну туралы академиялық білімдерін көрсетеді.

  • Код ON11

    Кәсіби философиялық білімнің практикалық дағдыларын қолдана отырып, қазіргі білім мен ғылымды дамытудың өзекті мәселелерін талқылауда және шешуде қатысады.

  • Код ON12

    Алынған білімді адамның әлеуметтік қызметіне философиялық идеялардың әсерін зерттеу үшін қолданады және философияның теориясы мен тарихы туралы білімді қоғамдық сананы жаңғыртудың өзекті мәселелерімен салыстырады.

Top