Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M02202 Философия в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты әлемдік және ұлттық философия тарихын жеткілікті түрде білетін, бәсекеге қабілетті мамандар дайындау, теоретикалық философия мен әдістеменің қазіргі заманғы және классикалық философия аясында базалық білімдерін біліктілік қызметтерінде еркін түрлендіріп әрі шығармашылық тұрғысында қолдана білу, сонымен қатар, философия саласында жаңа білімдерді алмастыра білу, философия саласында ғылыми-зерттеу қызметін ғылыми-зерттеу үрдісінде қолдану.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M050 Философия және этика
  • Дайындық бағыты 7M022 Гуманитарлық ғылымдар

Пәндер

  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)

    Мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Постмодернизм философиясы

    Пән философиялық рефлексия мен мәдениеттің ерекше формасы ретінде постмодернизм философиясын жүйелі талдау дағдыларын, қазіргі философияның өзекті мәселелері аясындағы постмодернизмнің негізгі бағыттарын, әлеуметтік-гуманитарлық білімнің, мәдени зерттеулердің, сондай-ақ әлеуметтік философияның әртүрлі салаларындағы постмодерндік көзқарастар мен зерттеу құралдарының негізгі мазмұнын түсіндіруге бағытталған. Постмодерндік философияның онтологиялық кеңістік-уақыттық өзгерістері анықталады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру философиясы

    Пән білім беру қызметі саласындағы әлеуметтік-тұлғалық міндеттердің кең ауқымын тиімді шешуді қамтамасыз ететін әмбебап философиялық және білім беру құзыреттілігі туралы, шетелдік және отандық философиялық-білім беру ойының қазіргі жағдайы туралы, оның мәселелері мен перспективалары туралы терең түсінік негізінде білім беру философиясының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері бойынша алған білімдерін кәсіби қызмет атқару кезінде қолдана білу дағдысын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Прагматизм философиясы

    Берілген курста прагматизмнің қалыптасу көздері мен одан әрі даму үрдістері терең қарастырылады. Пәнді оқытудың мақсаты прагматизм философиясының негізгі тұжырымдамаларын этикалық, аксиологиялық және дүниетанымдық тұрғыда жүйелеу, прагматизмнің әртүрлі бағыттарының дәлелдерін салыстыру және оларға баға беру, сонымен қатар, қазіргі қоғамның өзекті мәселелерімен байланысын анықтау қабілетін қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі заманғы жаһандық өркениет: әлеуметтік-философиялық талдау

    Пән жаһандануды пәнаралық тақырып ретінде түсіндіру қабілетін, қазіргі қоғамдағы жаһандық қатынастар мен коммуникацияларды, жаһандық даму перспективаларын сипаттау қабілетін, жаһанданудың тарихи және мәдени формаларын, жаһанданудың әртүрлі тұжырымдамаларын, сондай-ақ жаһандық даму динамикасы мен жаһандық қатынастарды анықтау арқылы қазақстандық қоғам мен оның мәдениетіндегі жаһанданудың қазіргі көріністерін, философиялық талдау және салыстыру қабілеттерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ницше және постмодерн философиясы

    Курс Ницшенің философиялық көзқарастарын және олардың постмодерндік дискурсқа әсерін түсіндіру, постмодернизмнің негізін қалаушы ретінде Ницшенің өмір философиясының ерекшелігін терең түсіну негізінде қазіргі философия құбылыстарын талдау қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Бұл курста әлеуметтік-мәдени және теориялық «постмодерндік жағдайлар», модернге дейінгі және постмодерндік философияның өзгеруі қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Билік философиясы

    Пән негізгі әлеуметтік-саяси тұжырымдамалар тұрғысынан билік құбылысының басты аспектілерін жүйелей білу қабілетін, қазіргі заманғы қоғам шеңберінде және азаматтық қоғамның маңызды компоненттерін қалыптастыру үдерісінде билік құбылысының мәні мен табиғатын талдай білу қабілетін қалыптастырады. Курс адами және әлеуметтік қатынастар қажетті және ақылмен реттелетін, бірегей әлеуметтік құбылыс ретіндегі биліктің философиялық түсіндірмесін береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Философияны оқытудың инновациялық әдістері мен тәжірибелері

    Пәннің мақсаты – жаңа технологиялар мен оқытудың белсенді әдістерін пайдалана отырып, философиялық пәндерді оқыту дағдыларын қалыптастыру, сонымен қатар оқу үдерісін жобалау мен ұйымдастыруда инновациялық тәсілдерді қолдану. Курс қазіргі заманғы білім беру тәсілдері контекстінде және қазіргі қазақстандық білім берудің трансформациясы жағдайында философиялық білімнің ерекшеліктерін ашады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тарихи-философиялық дискурстағы идеалды білім

    Пәннің мақсаты магистранттарда гносеология мәселелерін терең түсінуді дамыту және рационалдылықтың әртүрлі түрлерінде білім идеалын қалыптастыру болып табылады. Пән философия тарихының әртүрлі кезеңдеріндегі таным идеалының ерекшеліктерін қайта құрастырады, философиялық білімнің даму үдерісіндегі батыс пен шығыс өркениеттерінің мәдениетаралық өзара әрекеттесу, өркениетаралық диалог мәселелеріне назар аударады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Менеджмент философиясы

    Пән басқару үдерісінің мәні мен негізгі кезеңдері, оның әдістері, сондай-ақ қазіргі қоғамдағы басқарудың әлеуметтік және танымдық рөлі туралы түсініктерді философиялық жалпылау және негіздеу қабілетін, кәсіби қызметте басқаруды тұжырымдамалаудың әртүрлі бағыттарын түсінудің дәстүрлі философиялық және әдіснамалық тәсілдерін қолдану және ұйымның тиімді жұмыс істеуінің мінез-құлықтық-этикалық кодексін жасау қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Миф, саясат және мемлекет

    Пән саяси мифологияның қалыптасуының негізгі қайнар көздерін анықтау, оның мазмұны мен жұмыс атқару тетіктерін талдау, оның ішінде коммуникацияның жаңа ақпараттық арналары мен заманауи желілік жүйелердің дамуымен қазіргі жағдайдағы бұқаралық ақпарат құралдарының мифтік шығармашылық рөлін анықтау қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Жалпы берілген курста саяси мифологияның қалыптасуының негізгі қайнар көздері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Құқық философиясы: тарих және қазіргі заман

    Пәнді оқытудың мақсаты магистранттардың кәсіби қызметінде қазіргі заманғы философиялық құқық тұжырымдамаларының мазмұны туралы терең түсініктерді қолдану дағдыларын қалыптастыру, ерекше рухани құбылыс және қоғамдық қатынастардың айрықша формасы ретінде онтологиялық, гносеологиялық және аксиологиялық мәселелерді түсіндіру болып табылады. Курс жалпы қазіргі заманның негізгі саяси-құқықтық теорияларын қарастыруға арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Шаруашылық философиясы

    Пәнді оқытудың мақсаты – магистранттарға әлеуметтік әдіснама аясында шаруашылықты, үнемдеуді, экономикалық өмірдің ырғағын дамытудың негізгі мәселелері туралы білім беру; әлеуметтік жағдайды өз бетінше талдау дағдыларын қалыптастыру. Оған шаруашылық, жеке меншік, тауар мен ақша философиясы, экономикалық саясат, бөлу принциптері, қоғамдағы тұтынушылық таңдау, бюрократияның экономикалық табиғаты, сонымен қатар, шаруашылық этикасы кіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қазіргі заман философиясының мәселелері

    Пән магистранттардың әлеуметтік философия мәселелеріндегі құзыреттілігін қалыптастыруға, кәсіби қызметте философияның заманауи мәселелерін білуге, сондай-ақ философиядағы жаңа тұжырымдамалар мен тәсілдерді білу негізінде әлеуметтік құбылыстарды талдауға, кәсіби қызметте өзіндік дүниетанымдық ұстанымдарын қалыптастыру мен дәлелдеу үшін қазіргі философия саласындағы білімді қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Аксиологияның философиялық мәселелері

    Пән аксиологиялық тұжырымдамалардың негізгі мазмұнын, мәселелер шеңберін және философияның тарихи дамуы аясындағы аксиологияның орнын анықтау қабілетін қалыптастыруға, қазіргі философия мен мәдениеттің өзекті мәселелері аясында философиялық рефлексияның, философиялық аксиологиядағы мәселелер мен тәсілдердің ерекше формасы ретінде аксиологияны тұтас жүйелі түсінуді көрсетуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Миф және қоғам

    Пәнді оқытудың мақсаты миф феноменінің негізгі классикалық және қазіргі заманғы ұғымдарын меңгеру; миф философиясының тарихы туралы, оның мәдениет, ғылым, саясат сияқты әлеуметтік салалардағы көріністері туралы тұтас түсініктерді қалыптастыру, сондай-ақ қоғамдағы қазіргі заманғы мифтік сана мен мифтік шығармашылықтың ерекшеліктерін анықтау болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Тілдің қазіргі заманғы философиясы

    Пән кәсіби қызметте лингвистикалық философияның философиялық және теориялық-әдіснамалық мәселелері туралы білімді тарихи-философиялық, ғылыми даму және семиотикалық, танымдық жүйе, коммуникация саласы, әдіснамалық, антропологиялық, мәдени-философиялық, лингвистикалық, постмодерндік талдау, сонымен қатар, тіл мәселесіне философиялық және пәнаралық рефлексия аясында қолдану қабілетін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қазіргі заманғы қазақ философиясы

    Пән қазіргі заманғы қазақ философиясының негізгі идеяларын, маңызды бағыттарын сипаттау және түсіндіру қабілетін қалыптастыруға және оның ерекшелігін анықтауға бағытталған. Пән отандық философияның шығу тегі, даму кезеңдері және қазіргі деңгейі туралы білімді қалыптастырады және рухани құбылыс пен қоғамдық санадағы жаңғырту үдерістерінің негізі ретінде қазіргі қазақ философиясы туралы тұтас түсінік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • әлеуметтік және жеке шынайылықты талдау және оны трансформациялау әдістерін білу негізінде іргелі және қолданбалы ғылыми жобаларды жүзеге асыруға қатысу
  • академиялық этиканың барлық қағидасын сақтай отырып, зерттеу қызметін жүзеге асыру және ғылыми жұмыстың мақсат, құралдары, нәтижелері әрі оның сапасының бағалануына қатысты жеке жауапкершілікті түсіну
  • жаңа және бейтаныс контекстердегі әлеуметтік практиканың өзекті мәселелерін шешу үшін философия саласындағы іргелі және заманауи білімді пайдалану
  • философиялық пәндер бойынша оқу сабақтарын студентке бағдарланған оқыту және бағалау қағидаларын, соның ішінде заманауи және инновациялық (оның ішінде цифрлық) оқыту технологияларын пайдалана отырып өткізу
  • оқу сабақтарын жүргізгенде психологиялық-педагогикалық білім мен философия саласындағы білімнің интеграциясын қамтамасыз ету
  • қазіргі білім беру үдерістерін философиялық тұрғыдан байыптау негізінде өзінің кәсіби, ғылыми, ғылыми-педагогикалық қызметін жобалау және жүзеге асыру
  • зерттеу контексі аясында қазіргі заманғы философия мен құндылықтар теориясы саласындағы соны ғылыми тұжырымдамалар мен теорияларды түсіндіру, талдау және сыни тұрғыдан бағамдау
  • инновациялық және ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, жоғары оқу орындарының ғылыми-педагогикалық қызметінде іргелі және заманауи білімдер мен философиялық зерттеулер әдіснамасын қолдану
  • әлеуметтік-гуманитарлық зерттеулер әдіснамасы саласында алған терең білімдерін іс жүзінде пайдалану негізінде түрлі қоғамдық, коммерциялық және мемлекеттік ұйымдар мен қорларда ұйымдастырушылық, үйлестірушілік-ақпараттық жұмыстарды жүргізу
  • зерттеу және жобалау жұмыстарын ұйымдастыруда, дербес басқару шешімдерін қабылдауда философия саласында алған концептуал және әдіснамалық білімдерін іс жүзінде қолдану
  • мамандығының бейіні бойынша эксперттік және аналитикалық жұмыс жүргізу және оның нәтижелерін қолданыстағы талаптарға сәйкес рәсімделген есептер түрінде ұсыну
  • таңдап алған саладағы дербес ғылыми зерттеулердің нәтижелерін, осы және өзге сала мамандарына презентация, баяндама, мақала және диссертация түрінде ұсыну
Top