Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M02312 Шетел филологиясы (батыс тілдері) в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты жоғары оқу орындарының ғылыми және білім беру саласына көптілді мамандар даярлау, олар ғылыми тұжырымдамаларды өздерінің лингвистикалық және әдеби әзірлемелерімен байланыстыра отырып, қазіргі заманғы шетелдік ғылымның теориялық және қолданбалы міндеттерінің тұжырымдамалық-әдіснамалық аппаратын қолдана отырып, ғылыми зерттеулерді дербес жүзеге асыру.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M059 Шетел филологиясы
  • Дайындық бағыты 7M023 Тілдер және әдебиет
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)
    Несиелер: 6

    Пән ғылыми зерттеулердің іргелі принциптерін, әдістерін, стратегиялары мен нысандарын оқып-меңгеруге, дереккөздермен және мәліметтермен жұмыс істеуді үйренуге бағытталған және белгілі бір саласында зерттеу жүргізу қабілетін қалыптастыруды мақсат етеді. Курс магистранттарға жаңа білімді өз бетімен алудың теориялық-әдіснамалық негіздерін, басты ғылыми категориялармен жұмыс істеуді және зерттеуді практикалық тұрғыдан жүзеге асыруды үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Көркем мәтіннiң әдеби герменевтикасы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - мәтіннің пішіні мен мазмұнын, оның мағынасын және мәдени жағдайын өзара тәуелділікті түсіндіру мүмкіндігін қалыптастыру және автор мен оқырман арасындағы диалог тұрғысынан байланыс формасы ретінде мәтіннің коммуникативтік бағдарын талдау. Пәнді оқытуда келесі аспектілер қарастырылады:мәтіннің әртүрлі аспектілері, талдау түрлері, автордың мәтіні мен тұлғасы, лингвистикалық және экстральингвистикалық факторлар; көркем мәтінді өнер туындысы ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел филологиялық оқулардың заманауи методологиясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты–дамудың динамикасын және пәнаралық байланыстарды ескере отырып, зерттеу міндеттерін шешу үшін шетел филологиясы саласындағы әдіснаманы қолдану қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқытуда шетел филологиясының әдіснамасы, терминологиялық аппарат және әдіснамалық қағидалар жүйесі, заманауи ғылыми парадигмалар оқып зерттелетін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Екінші тілді менгеру теориясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - пәнді пәнаралық контекстте екінші тілді меңгеру теориясының тұжырымдамалық және әдістемелік аппаратын жүйелі түрде қолдану, прагма-кәсiптік тапсырмаларды шығармашылық түрде шешудің меңгеру тетіктерін түсіндіру. Пәнді оқытуда келесі аспектілер қарастырылады: тілді меңгеруді үйренуге арналған зерттеу тәсілдері; тілдерді сатып алу стратегиясы, тілдік оқыту теориясы (аулау, нативизация, тұру моделі, монитор).

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 6

    Пән шетел тілінде білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес өзінің кәсіби қызметінде шетел тілінде қарым-қатынас жасау үшін тілдік, коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға, мәдениетаралық, ғылыми коммуникация контексінде кәсіби қарым-қатынас орнатуға, жаңа ақпараттық ресурстарды, технологияларды игеру негізінде ғылыми байланыстарды кеңейтуге және зерттеу қызметін дамытуға бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Бұл пән басқару мен көшбасшылықтың психологиялық теорияларын оқытып, сонымен қатар топтық даму және ұжымдық қалыптасу динамикасын көрсетіп, және көпшілік пен тобыр психологиясының ерекшеліктерін, сондай-ақ қарым-қатынастың психологиялық теорияларын және басқарушылық қарым-қатынас шеңберінде өзінің кәсіби қызметі үшін қажетті жанжалды шешудің стратегияларын объективті бағалау бойынша әлеуметтік-психологиялық құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты – жоғары оқу орындарының дидактикасы, білім беру теориясы, педагогикалық іс-әрекетті талдау және өзін-өзі бағалау бойынша білімдер негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық құзыреттілік пен педагогикалық қызмет қабілетін қалыптастыру. Заманауи жоғары білімді дамытудағы мега-тренд, Болон процесі түрлі стратегиялар, оқыту әдістерін қолдана отырып, лекторлық және кураторлық шеберлікті меңгеру мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ағылшын әдебиеттанымдық зерттеулердегі заманауи теориялар және үрдістер
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты - ағылшын әдеби мәтінін сыни талдау және түсіну мақсатында қазіргі теориялық-әдеби мектептер мен ағымдардың стратегиялары мен әдістерін қолдана отырып, ағылшын әдебиеттану зерттеулерінің теориялары мен бағыттарын түсіну және саралау қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқытуда келесі аспектілер қарастырылады: ағылшын әдебиетінің теориясы ғылыми сала ретінде, әдебиет теориясы саласындағы негізгі бағыттар мен ағымдар, ағылшын әдебиеттануындағы жанр мәселесі, әдебиеттану әдіснамасы, әдеби шығарманың құрылымы, мәтіндік талдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Филологиядағы әдіснама мен компьютерлік технологиялар
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты - лингвистикалық зерттеулерді жүргізу, электрондық сөздіктерді дамыту, компьютерлік аударма жүйесін құру және практикалық деректерді өңдеу үшін компьютерлік технологиялар мен филология әдіснамасымен жұмыс істеу қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқытуда келесі аспектілер қарастырылады:инновациялық технологиялар, адами ойлау, компьютерлік бағдарламалар, зерттеу әдістері, табиғи және жасанды тілдерді модельдеу, электрондық сөздіктер және деректер базалары;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Медиалингвистика және шет тілі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – БАҚ-та тілдің жұмыс істеуін талдау және медиарекцияның ерекшеліктерін түсіндіру мақсатында лингвистикалық талдаудың тиісті әдістері мен рәсімдерін қолдану. Пәнді оқытуда келесі аспектілер қарастырылады: медиа лингвистиканың бағыттары мен әдістері; бұқаралық ақпарат құралдарының тілінің функционалдық және стилистикалық мәртебесі, бұқаралық ақпарат құралдары мен бұқаралық ақпарат құралдары, әсер етудің лингвистикалық және прагматикалық аспектілері, дискурстың түрлері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Курс ғылым философиясы туралы түсініктерді, олардың рационалды-теориялық түсінудегі мәселелерін қамтитын ерекше типтегі білімдер жүйесі ретінде қалыптастыруға бағытталған. Ғылымның идеялық негізі, пайда болуы, қалыптасуы мәселелері қарастырылады. Ежелгі дүниедегі, Орта ғасырлардағы және Қайта өрлеу дәуіріндегі ғылым.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі ағылшын тілінің ұлттық нұсқалары
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты - ауызша және жазбаша қарым-қатынасты табысты іске асыру және прагма-кәсіби тапсырмаларды шешу үшін тілдік норманың қолданыстағы диверсификациясы мен өзгермелілігін анықтау, түсіндіру мүмкіндігін қалыптастыру. Пәнді оқытуда келесі аспектілер қарастырылады: тіл нұсқаларының теориясы, «нұсқа» және «норма», «World English», «WorldEnglishes» концепциялары, аймақтық нұсқада ағылшын тілін дамыту, нұсқалардың типологиясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Тілдік ықпал және мәдениаралық коммуникация
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты - мәдениетаралық қарым-қатынас теориясы мен сөйлеудің теориясы мен концептуалды аппаратын қолдану, ауызша және жазбаша сөйлеу мәдениетін меңгеру. Пәнді оқытуда келесі аспектілер қарастырылады: сөйлеу әсері мен мәдениетаралық қарым-қатынас теориясы, мәдениетаралық коммуникацияны қалыптастыру тарихы, мәдениетаралық қарым-қатынас теориясы, құрылымы және түрлері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Тілдерді оқытудағы социолингвистикалық аспектілер
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты — тіл мен қоғам арасындағы қарым-қатынасты зерттеу үшін фонетикалық, лексикалық және грамматикалық тілдік бірліктердің қызмет етуінің әлеуметтік аспектілері туралы білімді интеграциялау қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқытуда келесі аспектілер қарастырылады:тіл және қоғам құрылымы, тілді меңгерудің әлеуметтік аспектісі, тілдік және коммуникативтік құзыреттілік, тұлғааралық коммуникация, тілдік ахуал және тілдік саясат.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Спичрайтинг және копирайтинг: тарих, теория және практика
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты -әр түрлі жанрдағы ауызша және жазбаша шет тіліндегі мәтіндердің композициялық және семантикалық құрылымын, олардың стильдік дифференциациясының ерекшеліктерін ескере отырып, логикалық және дәлелді құру қабілетін көрсету, сонымен қатар риторикалық технологиялар мен сөйлеу туындыларын дайындау стратегияларын, дәлелдеу әдістерін, сөйлеу әсерін және әдеби редакциялау дағдыларын қолдану. Пәнді оқытуда келесі аспектілер қарастырылады: спичрайтинг, копирайтинг, риторика, мәтін лингвистикасы, мәтін стилистикасы, сөйлеу туындыларын дайындаудың лексикалық, грамматикалық және стилистикалық нормалары, сөйлеу әсері, коммуникация теориясымен және сөйлеу мәдениетімен пәнаралық байланыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мәтін теориясы және дискурс
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты - дискурстың әртүрлі түрлерімен жұмыс істеу қабілетін қалыптастыру және әр түрлі мәтіндерге дискурстық талдау әдістерін қолдану. Пәнді оқытуда келесі аспектілер қарастырылады: мәтін, мәтін және жанр, стиль ұғымдары, дискурстың құрылымдық параметрлері, дискурстың түрлері, дискурсивті талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON2

    ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру негіздерін және терминологиялық аппаратты, әдіснамалық принциптер жүйесін және инофилологиялық ілімдердің әдістемелік тәсілдерін түсінуді зерттеу контексі шеңберінде проблемалық аймақтарды анықтау үшін, сондай-ақ конрастивті лингвистика, әдебиеттану, тілді меңгеру, мәдениетаралық коммуникация және т. б. білім салаларында зияткерлік меншік құқықтарын басқаруды қамтамасыз ету және зерттеу нәтижелерін апробациялау үшін пайдалану.

  • Код ON8

    әлеуметтік стратификациясын, коммуникативтік және когнитивтік функцияларын, сондай-ақ тілдік ықпал ету прагматикасын және мәдениетаралық дискурсты ескере отырып, тілді талдау кезінде ғылыми және жобалық ізденістермен жұмыс барысында дербес жүйелі және креативті тәсілдерді көрсете отырып, жобаларға авторлық құқықтарды әзірлеу.

  • Код ON9

    заманауи компьютерлік технологияларды, тіл деректерін өңдеу бағдарламаларын және т. б. қолдана отырып, ғылыми, академиялық және кәсіби салалардағы теориялық және қолданбалы мәселелерді шешу және нәтижелерге қол жеткізу үшін әдістерді (сөйлеу әрекетін когнитивті талдау және тілдік құбылыстарды, бірліктерді, санаттарды семантикалық-когнитивті сипаттау тәсілдері) саралап, өзіндік нақты мақсаттар мен міндеттерді тұжырымдау.

  • Код ON4

    коммуникацияның прагматикалық міндеттерін шешу үшін әр түрлі ақпарат түрлерін айтудың дискурсивті тәсілдерін тәжірибеде қолдана отырып, қазіргі ағылшын тілінің әр түрлі коммуникативтік стильдері мен сөйлеу жанрлары (соның ішінде әдеби мәтіндер мен медиа мәтіндерді интерпретациялау) шеңберінде сөйлеу қызметінің барлық түрлерінде шет тілді қарым-қатынастың озық дағдылары мен біліктерінің дамуын көрсету.

  • Код ON7

    тілдерді салыстырмалы-салғастырмалы сипаттау саласындағы ғылыми зерттеулердің өзекті мәселелері мен аспектілерін түсіндіру және мәтінді лингвистикалық және әдеби талдаудың күрделі көп қырлы құбылысы ретінде түсіндіріп, әртүрлі деңгейдегі тілдік бірліктердің жұмысының әлеуметтік аспектілері туралы білімді біріктіру;

  • Код ON6

    филологиялық және прагма-кәсіптік мәселелерді шығармашылық тұрғыдан шешудің жолдарын анықтау мақсатында заманауи ақпараттық технологияларды, ана және шет тілдерінің мәтіндік корпустарын қолдана отырып, лингвистикалық және әдеби зерттеулер саласындағы ақпараттық-аналитикалық және ақпараттық-библиографиялық жұмыстар нәтижесінде алынған білімді қорытындылау.

  • Код ON10

    басқару психологиясы арқылы жеке адамның және ұжымның маңызды әлеуметтік-психологиялық сипаттамаларын, кәсіби, тұлғааралық проблемаларды зерттеу әдістерімен, сондай-ақ мақсатты аудиторияның, мәдениетаралық қарым-қатынастың, сөйлеу әсерінің мүмкіндіктері мен тілдің қызмет ету ерекшеліктерін ескере отырып, көп мәдениетті ұжымда тілді қолдану стратегиялары туралы білімді шығармашылық және жүйелі түрде қолдана білу дағдыларын көрсету. ғылыми, кәсіби және білім беру шет және ана тілдерінде пікірталастарда өз позициясын қорғай отырып.

  • Код ON5

    академиялық қарым - қатынастың әртүрлі формалары, шет тіліндегі ғылыми стильдің ерекшеліктері және әр түрлі жанрдағы мәтіндердің стильдік дифференциациясы, тілдік вариативтілікті көрсететін ғылыми мәтіннің ұйымдастырушылық құрылымы мен мазмұны, жалпы және арнайы ғылыми, іскерлік және кәсіби мәселелер бойынша дәлелді мәлімдеме дайындау кезінде вербалды және вербалды емес коммуникативті мінез-құлық стратегиясы туралы білімді қолдану.

  • Код ON1

    лингвистикалық және әдебиеттану зерттеу саласындағы соңғы жетістіктер мен технологияларды ескере отырып, нақты фактілерден бастап жалпы филологиялық бейіннің және шетел филологиясының фундаменталды ғылымдарының қазіргі жағдайын көрсететін ғылыми теориялардың үлкен көлемін талдау.

  • Код ON3

    кәсіби, ғылыми және іскерлік қарым-қатынастың ерекшелігін ескере отырып, шет және ана тілдерінде сөйлеу туындыларын ауызша және жазбаша түрде дайындау үшін мәтін және дискурс теориясы, тілдік вариативтілік, спичрайтинг, копирайтинг және медиалингвистика сияқты салаларда алынған білімді қолдану қабілетін көрсету.

Top