7M01513 Математика в Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Математика саласында жалпы білім беру, сонымен қатар орта және жоғары кәсіби білім берудің негізгі білім беру бағдарламасын жүзеге асыратын, білім беру ұйымдарында ғылыми-зерттеу және педагогикалық қызметке қабілеті бар және қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды білетін, еңбек нарығында жоғары сұранысқа ие жоғары білікті педагогика ғылымдарының магистрін дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M010 Математика педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
-
Шетел тілі (кәсіби)
Несиелер: 3Бұл курс шетелдік және отандық әдебиеттер материалдарынан ақпаратты талдау және өңдеу үшін қажетті арнайы сөздік қорын меңгеруді қамтиды. Курсты оқу кезінде магистранттар ғылыми және кәсіптік бағыттағы мәтіндерді оқу және аудару және шет тілінде тиімді ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасай білуі керек. Бұл курсты оқыту келесі белсенді әдістерді қолданумен қатар жүреді: проблемалық дәріс, әңгімелесу дәрісі, кейс әдісі, іскерлік ойындар.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Оқушыларды математикадан олипиадаға дайындау әдістемесі
Несиелер: 5Пән математикадан олипиада есептерінің кең таралған, жиі кездесетін түрлерін, ерекшеліктерін, теориялық негіздерін және оларды шешу әдістерін зерделеп, меңгеруге бағытталған. Олимпиадалық және конкурстық есептерді шешуде қолданылатын әдістемелік тәсілдер, сонымен қатар мектеп оқушыларын математикалық олимпиадаға дайындаудың формалары, әдістері мен ерекшеліктері қарастырылады. Мектеп оқушыларын олимпиадаларға дайындау үшін АКТ құралдарын пайдалану мәселелері, сондай-ақ облыстық және республикалық олимпиадалар есептерін шешу жолдарын талдау мәселелері қарастырылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Математикалық есептерді шығаруға оқыту әдістемесі
Несиелер: 5Математикалық есептерді шешудің негізгі түрлерін, тәсілдерін, әдістерін меңгеру және болашақ мұғалімге қажетті жалпы математикалық мәдениетке тәрбиелеу, математиканың негізгі мектеп курсын, сондай-ақ факультативтік, элективті курстарды терең түсіну. Оқушылардың логикалық ойлауын дамыту, оқу нәтижелерін бақылау және бағалау үшін магистранттардың оқу іс-әрекетіне деген ынтасы мен қызығушылығын қалыптастыру
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Практикалық мазмұнды есептерді шешудің әдістемесі
Несиелер: 4Математикалық есептерді шешудің негізгі түрлерін, тәсілдерін, әдістерін меңгеру және болашақ мұғалімге қажетті жалпы математикалық мәдениетті игеру, математиканың негізгі мектеп курсын, сондай-ақ факультативтік, элективті курстарды терең түсіну. Оқушылардың математикалық сипаттағы өзіндік жұмысын дамыту. Оқушылардың математикалық практикалық сипаттағы бағытын дамыту.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Менеджмент/Басқару психологиясы
Несиелер: 3Курс психологиялық білім мен теорияларға негізделген басқарушылық қызмет мәселелерін, соның ішінде басқару процесін ұйымдастырудың психологиялық заңдылықтары мен осы процесте адамдар арасында туындайтын қатынастар туралы ақпаратты зерттеуді қамтиды. Курсты оқу кезінде магистранттар басқарушылық қызметтің заңдылықтарын, принциптерін, әдістерін түсініп, басқарушылық қызметтің ерекшеліктері мен психологиялық жағдайларын талдай білуі керек. Бұл курсты оқыту келесі белсенді әдістерді қолданумен қатар жүреді: проблемалық дәріс, әңгіме дәрісі, кейс әдісі, іскерлік ойындар.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Талдаудың классикалық әдістері
Несиелер: 5Математикалық талдау негіздеріне қатысты келесі мәселелерді ағылшын тілінде тереңдетіп оқыту: жиындар теориясының элементтері, функцияның шегі мен үзіліссіздігі, бір айнымалы функцияның туындысы, көп айнымалы функциялар, интегралдық есептеулер мен дифференциалдық теңдеулер, сандық және дәрежелік қатарлар. Ағылшын тіліндегі нақты және комплекс айнымалы функциялар теорияларының әдістерін, есептерін және теоремаларын зерттеу және оларды қолданбалы математикадағы есептерді шешуге қолдану.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Жоғары мектепте математиканы интерактивті оқыту әдістемесі
Несиелер: 4Магистранттардың кәсіби дағдыларын қалыптастыру және дамыту, білім беру процесінің тиімділігін арттыру, жоғары нәтижелерге қол жеткізу. Пәнді оқуға уәждемені күшейту және ақпаратты қабылдау мен өңдеудің заманауи техникалық құралдары мен технологияларын меңгеру дағдыларын дамыту. ЖОО-да математиканы меңгеру кезінде қолданылатын оқытудың интерактивті түрлері мен әдістерін таңдау қабілеттері мен дағдыларын дамыту.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Дифференциалдық теңдеулер есептерін шығарудағы жуықтау әдістері
Несиелер: 5Пән дифференциалдық теңдеулерді жуықтау әдісі арқылы шешу теориясының негізгі ұғымдарын, теоремалары мен тұжырымдарын зерттеуге бағытталған және дифференциалдық теңдеулерді шешудің жуықтау әдісі облысында сандық есептеу мен теориялық есептерді қарастырады. Қарапайым дифференциалдық теңдеулерді (ҚДТ) сандық шешу есебінің қойылуы, ҚДТ сандық шешу әдістерінің жинақтылығы мен орнықтылығы түсінігі, Рунге-Кутта әдістерінің жалпы сипаттамасы зерттеледі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Талдаудың іргелі мәселелері
Несиелер: 5Математикалық нақты және комплексті талдаудың бөлімдерін тереңдетіп қарастырып, зерттейді. Сонымен қатар магистранттардың ғылыми зерттеу үрдісінде іргелі талдаудың заманауи әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастырады. Пән математикалық талдау, дифференциалдық және интегралдық есептеулер, қатарлар теориясы мәселелерін, сонымен қатар комплексті айнымалы функциялар теориясының әдістерін, есептерін және теоремаларын қарастырады және оларды қолданбалы математика есептерін шешуде қолдануды зерттейді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Код ON6
Жаңа қоғамда әлеуметтенуге және жаңартылған білім беру жүйесінің мазмұны аясында қорытындылар жасайды.
-
Код ON3
Дәлелдерді тұжырымдай алады, математикалық және әдістемелік пәндерді оқыту процесінде кәсіби және қолданбалы мәселелерді шеше біледі.
-
Код ON5
Педагогика, психология, оқыту әдістемесі бойынша базалық білімін, сонымен қатар инклюзивті және критериалды бағалау технологияларын ескере отырып, тұлға аралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалай біледі.
-
Код ON8
Әртүрлі әдістемелік және оқу-әдістемелік мәселелерді шешу үшін АКТ-ны жетік меңгерген, заманауи ақпараттық технологияларды қолдана отырып, ақпараттық-аналитикалық және ақпараттық-библиографиялық жұмыстарды жүргізе алады.
-
Код ON4
Магистрлік диссертация, ғылыми мақала, баяндама және т.б. түрінде ғылыми-зерттеу және талдау жұмыстарының нәтижелерін жалпылайды, кәсіби салада ғылыми жобалар мен зерттеулерді жүзеге асыруға құзырлы болады.
-
Код ON1
Жоғары мектепте математиканы оқытудың математикалық, педагогикалық және психологиялық заңдылықтары, терең білімнің әдістемелік жүйесінің ерекшеліктері туралы терең білімдерін инерация жасай алады.
-
Код ON7
Қарқынды дамып жатқан көп тілді және көп мәдениетті әлемде барабар жауап беру үшін мемлекеттік және шет тілдерін білетін математика саласындағы маманының құзырлығы шегінде әр түрлі ауызша және жазбаша қарым - қатынастың әдістері мен тәсілдерін көрсетеді.
-
Код ON2
Математиканың фундаментальды бағыттарының негізгі ережелерін негіздей алады, математиканы оқыту процесін жобалауда алған теориялық білімдерін көрсете біледі.