Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B04117 Маркетинг саласындағы іскерлік әкімшілендіру в M.S. Narikbaev atyndaǵy KAZGUU Universiteti
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты – маркетинг саласында стратегиялық шешімдер қабылдауға, нарықты зерттеуге, тұтынушылардың мінез-құлқын бағалауға және әртүрлі салаларда бәсекеге қабілетті бизнес-ортаға қажетті стратегияны әзірлеуге қабілетті, аналитикалық, практикалық дағдылары мен құзыреттері бар білікті маркетинг мамандарын дайындау. Бағдарлама мемлекеттік нормативтерге, еңбек нарығының қажеттіліктеріне және сыртқы мүдделі тараптарға сәйкес әзірленген.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Сыни ойлау
Қазіргі кездегі Қазақстанның сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясаты
Құқық негіздері
Математика
Экономикалық теория
Экология және адам өмірінің қауіпсіздігі
-
2 Оқу жылы
Операциялық менеджмент
Кәсіпкерлік
Қоғаммен байланыс
Алгоритмдер және деректер құрылымы
Қамтамасыз ету жүйесін басқару
Веб әзірлеу-1
Bloomberg Market Concepts
Бухгалтерлік есеп
Ұйымдастырушылық мінез-құлық
Академикалық жазба
Бағдарламалау өнері
Статистика I
Микроэкономика
Менеджмент
Бизнес-коммуникациялар
Деректерды талдау
Макроэкономика
Маркетинг
Іскерлік этика
Қаржы
Статистика II
Зерттеу әдістеріне кіріспе
-
3 Оқу жылы
Интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар
Жарнамалық стратегия және жылжыту
Стратегиялық менеджмент
Тұтынушының мінез-құлқы
Сандық маркетинг
Бренд-менеджмент
Өнімді басқару
Маркетингтік зерттеу мен талдау
Инновациялық менеджмент
-
4 Оқу жылы
Стратегиялық маркетинг
Жобаларды басқару
Оқыту нәтижелері
- Сыни ойлау дағдыларын, жазбаша және ауызша коммуникация дағдыларын және АТ дағдыларын көрсету;
- Жауапкершілік сезімін, көшбасшылық пен тиімді топтық жұмысты көрсету;
- Қаржы, экономика, есеп, маркетинг және менеджментке қатысты негізгі ұғымдар мен негіздерді түсіну және бағалау;
- Зерттеу әдістемесін түсіну және қолдана білу;
- Позициялау стратегиясы мен маркетинг кешенін анықтау үшін жаһандық және жергілікті контексттен хабардар болуды көрсету;
- Іскерлік мақсатта нарықтық зерттеулер жүргізу үшін ақпаратты талдау жасау және жинау;
- Нарықты зерттеу ақпаратын, тұтынушылар туралы ақпаратты, маркетингтік және қаржылық көрсеткіштерді пайдалана отырып, шешім қабылдау;
- Тұтынушының мінез-құлқы, маркетинг және коммуникация стратегиясы туралы ақпаратты пайдалана отырып, теңгерімді маркетинг кешенін жасау;
- Ұйымдастыру стратегиясы мен бизнес мақсаттарын ескере отырып, маркетингтік тактикалық жоспарларды құра білу;
- Орындалған маркетингтік стратегия мен тактикалық жоспарлардың тиімділігін бағалау;
- Маркетингтік стратегияға байланысты компанияның цифрлық мүмкіндіктерін дамыту;
- Жергілікті және халықаралық нарық үшін ең жақсы өнімді және нарықты дамыту жолдарын анықтау;
- Маркетингтік стратегия мен маркетинг жоспарын тиімді әзірлеу үшін деректер мен ақпарат көздерін талдау жасау;