Жаңа білім беру бағдарламасы

6B04117 Маркетинг саласындағы іскерлік әкімшілендіру в M.S. Narikbaev atyndaǵy KAZGUU Universiteti

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты – маркетинг саласында стратегиялық шешімдер қабылдауға, нарықты зерттеуге, тұтынушылардың мінез-құлқын бағалауға және әртүрлі салаларда бәсекеге қабілетті бизнес-ортаға қажетті стратегияны әзірлеуге қабілетті, аналитикалық, практикалық дағдылары мен құзыреттері бар білікті маркетинг мамандарын дайындау. Бағдарлама мемлекеттік нормативтерге, еңбек нарығының қажеттіліктеріне және сыртқы мүдделі тараптарға сәйкес әзірленген.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Сыни ойлау дағдыларын, жазбаша және ауызша коммуникация дағдыларын және АТ дағдыларын көрсету; 
  • Жауапкершілік сезімін, көшбасшылық пен тиімді топтық жұмысты көрсету; 
  • Қаржы, экономика, есеп, маркетинг және менеджментке қатысты негізгі ұғымдар мен негіздерді түсіну және бағалау; 
  • Зерттеу әдістемесін түсіну және қолдана білу;
  • Позициялау стратегиясы мен маркетинг кешенін анықтау үшін жаһандық және жергілікті контексттен хабардар болуды көрсету;
  • Іскерлік мақсатта нарықтық зерттеулер жүргізу үшін ақпаратты талдау жасау және жинау;
  • Нарықты зерттеу ақпаратын, тұтынушылар туралы ақпаратты, маркетингтік және қаржылық көрсеткіштерді пайдалана отырып, шешім қабылдау;
  • Тұтынушының мінез-құлқы, маркетинг және коммуникация стратегиясы туралы ақпаратты пайдалана отырып, теңгерімді маркетинг кешенін жасау;
  • Ұйымдастыру стратегиясы мен бизнес мақсаттарын ескере отырып, маркетингтік тактикалық жоспарларды құра білу;
  • Орындалған маркетингтік стратегия мен тактикалық жоспарлардың тиімділігін бағалау;
  • Маркетингтік стратегияға байланысты компанияның цифрлық мүмкіндіктерін дамыту;
  • Жергілікті және халықаралық нарық үшін ең жақсы өнімді және нарықты дамыту жолдарын анықтау;
  • Маркетингтік стратегия мен маркетинг жоспарын тиімді әзірлеу үшін деректер мен ақпарат көздерін талдау жасау;
Top