Жаңа білім беру бағдарламасы

6B04117 Маркетинг саласындағы іскерлік әкімшілендіру в M.S. Narikbaev atyndaǵy KAZGUU Universiteti

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты – маркетинг саласында стратегиялық шешімдер қабылдауға, нарықты зерттеуге, тұтынушылардың мінез-құлқын бағалауға және әртүрлі салаларда бәсекеге қабілетті бизнес-ортаға қажетті стратегияны әзірлеуге қабілетті, аналитикалық, практикалық дағдылары мен құзыреттері бар білікті маркетинг мамандарын дайындау. Бағдарлама мемлекеттік нормативтерге, еңбек нарығының қажеттіліктеріне және сыртқы мүдделі тараптарға сәйкес әзірленген.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
  • Сыни ойлау
    Несиелер: 5

    Бұл курс қорытындыларды тұжырымдау, дұрыс шешімдер қабылдау, сондай-ақ нәтижелерді өмірде және кәсіби жағдайларда қолдану арқылы мәселелер мен мәселелерді талдауға негізделген дәлелді дәлелдер мен сенімдер жүйесін зерттейді. Сыни тұрғыдан ойлау кез келген тұжырымға теңгерімді, бейтарап көзқарасты, ешнәрсені дәлелсіз қарапайым түрде қабылдамауды, жаңа идеялар мен көзқарастарға ашық болуды қамтиды. Сыни тұрғыдан ойлау студенттердің өзін-өзі басқару дағдыларын, сонымен қатар өмір бойы (өмір бойы білім алу) және олардың динамикалық жұмыс күшінде (динамикалық жұмыс күші) және мансабында үздіксіз білім алуға қажетті дағдыларды дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
  • Қазіргі кездегі Қазақстанның сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясаты
    Несиелер: 5

    Курс Қазақстан Республикасының сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының жалпы стратегиясы мен принциптерін, сол сияқты осы бағыттағы құқық қолдану тәжірибесін игеруге бағытталған. Курс аясында заң шығарушылық және құқық қолдану практикасындағы коррупциогендік факторларды анықтау әдістері мен тәсілдері зерттелетін болады. Курсты табысты меңгеру тәлімгерлерге сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы ұлттық және халықаралық заңнамада еркін бағдар алуына мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    «Құқық негіздері» пәнінің мақсаты – мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы негізгі түсініктерді қалыптастыру. Бұл пәннің оқу пәні мемлекет пен құқықтың пайда болу, даму және қызмет ету заңдылықтарын, негізгі құқықтық ұғымдарды анықтауды, сондай-ақ қазақстандық құқықтың мынадай негізгі салаларының негізгі ережелерін қамтиды: конституциялық, азаматтық, қылмыстық және әкімшілік құқық. Пәнді оқу нәтижесінде студент өзінің таңдаған кәсібіне қарамастан азаматтық өмір бойы бірге жүретін құқықтық қатынастарда кейінгі бағыт-бағдар алу үшін құқықтық мәдениет дағдыларын және білімдерін көрсете алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттерде математикалық талдау дағдыларын қалыптастыру болып табылады және базалық деңгейде модельдеу, экономикалық және шаруашылық есептерді шешу үшін математикалық аппаратты дамытуға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студент пәндік облыс және функциялар ауқымы туралы түсінігін көрсете алады, шектік заңдардан шектерді есептей алады, логарифмдік функциялар мен көрсеткіштік функциялардың туындыларын анықтай алады, Лагранж туралы түсінігін көрсете алады. көбейткіш әдісі. Курс мазмұнына мыналар кіреді: функциялар, графиктер мен шектер, дифференциалдау және туындылар, көрсеткіштік және логарифмдік функциялар, интегралдау, көп айнымалылар есептеулері, шектеулі оңтайландыру және Лагранж көбейткіш әдісі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономикалық теория
    Несиелер: 5

    Бұл пән экономикалық жағдайларды және экономикалық агенттердің мінез-құлқын талдаудың негізгі дағдыларын қалыптастыру үшін әзірленген. Осы пәнді тәмамдаған студенттер келесі қабілеттерге ие болады: қазіргі ақпараттық ағындарда бағдарлауға және тез өзгеретін экономикалық ортаға бейімделуге; әлеуметтік-экономикалық ақпаратты базалық деңгейде талдау және бағалау; осы талдау нәтижелері бойынша өзіндік қызметті жоспарлау және жүзеге асыру; экономикалық мәселелер бойынша әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істей білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және адам өмірінің қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    «Экология және адам өмірінің қауіпсіздігі» табиғат пен қоғамның өзара байланысы туралы жаратылыстану және қоғамдық ғылымдардың мәліметтерін синтездейтін күрделі пән. Бұл курс экологияның теориялық және практикалық білімдерін меңгеруге, адамның қоршаған ортаға антропогендік әсер етуінің нәтижесінде пайда болған қазіргі заманғы экологиялық мәселелер туралы түсінікті дамытуға, табиғи және төтенше жағдайлардағы қауіпті және төтенше жағдайларда адамның қауіпсіз мінез-құлық негіздерін зерделеуге бағытталған. адам жасаған табиғат; салауатты өмір салты принциптері; қауіпті және төтенше жағдайлар кезінде халықты қорғаудың мемлекеттік жүйесі. Курста сонымен қатар адамзаттың экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету мәселелері мен экологиялық мәселелерді шешудің жолдары қарастырылады. Бұл курсты оқу экологиялық қауіптің негізгі көздері мен түрлерін, олардың пайда болу себептерін түсінуге, сонымен қатар өмірге қауіп төндіретін жағдайларда дұрыс әрекет етуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Операциялық менеджмент
    Несиелер: 5

    Бұл кіріспе пән өндірістік және қызмет көрсету саласындағы жобалау, жоспарлау және бақылаудың негізгі түсініктері мен әдістерімен таныстырады. Мұнда ресурстарды бөлу, өнімді жобалау, жиынтық жоспарлау және сыйымдылық, тауарлы-материалдық құндылықтарды басқару мен бақылау негіздері, операцияларды жоспарлау, сатып алуды басқару және материалдарды басқару сияқты операцияны басқарудың негізгі тақырыптары қарастырылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Пән міндетті болып табылады және пререквизиттері жоқ. Пәннің мақсаты студенттерді кәсіпкерлік қызметке баулу, іскерлік дағдылар мен техниканы дамытуға бағытталған тақырыптардың құрылымдық жиынтығын ұсыну. Пән бизнесті ашудың барлық аспектілерін ұсынады: бизнес-идеяны дамытудан бастап, клиенттерді тарту құнын есепке алумен аяқталады. Қазіргі заманғы кейстерді қолдану арқылы студенттер жетістік тарихын және отандық және шетелдік стартап-жобалардың қиындықтарын талқылайтын болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Қоғаммен байланыс
    Несиелер: 5

    Бұл пән студенттерді коммуникация теориясының негіздерімен, БАҚ, беделді басқару, БАҚ-пен қарым-қатынас принциптерімен, мемлекетпен қарым-қатынас, ішкі және сыртқы корпоративтік коммуникациялармен таныстырады. Студенттер ұйымның коммуникативті архитектурасы, жедел жоспарлау және қоғаммен байланыс қызметін жедел бақылау, ұйымның имиджін жақсарту бойынша іс-шаралар өткізу, тауарлар мен қызметтерді нарыққа жылжыту, тиімді ішкі коммуникацияларды дамыту - қолайлы психологиялық қатынастарды құру, команда атмосферасы, қызметкерлерді ынталандыру, зерттеу нәтижелері негізінде ұйымның мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес коммуникациялық кампаниялар мен іс-шараларды жоспарлау, дайындау және өткізу секілді негізгі қабілеттерін жетілдіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Алгоритмдер және деректер құрылымы
    Несиелер: 5

    Курста күнделікті қосымшаларда қолданылатын алгоритмдер мен деректер құрылымына шолу жасалады. Курстың мақсаты-салада және/немесе одан да жетілдірілген АТ-курстарға дайындық кезінде алгоритмдермен жұмыс жасаудың жақсы тәжірибесін қамтамасыз ету. Біз әртүрлі мәселелерді шешуде осы абстракцияларды әр түрлі енгізу арасындағы әртүрлі алгоритмдер мен деректер құрылымын таңдаумен байланысты ымыралы шешімді талқылаймыз. Ол үшін біз мәліметтер құрылымы, алгоритмдер, алгоритмдерді құру принциптері, дизайнның жалпы парадигмалары, шешу әдістері, бағдарламалау, баптау және Python бағдарламалау тілін қолдана отырып бағдарламаларды іске асыру сияқты тақырыптарды қарастырамыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Қамтамасыз ету жүйесін басқару
    Несиелер: 5

    Пән процестерді басқару және жетілдіру және жабдықтау тізбегінің тиімділігі мәселелерін қарастырады. Ол жеткізілім, өндіріс және операциялар, логистика, сату, сатудан кейінгі қызмет түрлерін қамтитын жеткізілім тізбегін басқару процесін жан-жақты түсінуге негізделген. Бұл менеджменттің негізгі пәндерін қолдану туралы толығырақ түсінік береді. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: сұранысты басқару; сату мен операцияларды жоспарлау; қамтамасыз ету жүйесін басқару; өндіріс пен операцияларды басқару; логистика; сатуды басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Веб әзірлеу-1
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – студенттердің веб-әзірлеу саласында зерттеушілік дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент Бүкіләлемдік тордың құрылымы мен функционалдығын сипаттай алады, HTML, CSS және Java Script комбинациясын қолдана отырып динамикалық веб-беттерді жасай алады, бағдарламалау тілінің негізгі ұғымдарын құру кезінде қолдана алады. HTML пішіндерін жасаңыз, сәйкес веб-хостты таңдаңыз және олардың веб-беттерін жалпыға ортақ қарау үшін жариялаңыз, жеке немесе іскери веб-сайттарыңызды жасау үшін жұмыс үлгісін жасаңыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Bloomberg Market Concepts
    Несиелер: 5

    Bloomberg нарығының тұжырымдамасы (BMC) - алты модульден тұратын оқшау цифрлық оқыту курсы: экономикалық көрсеткіштер, валюталар, тұрақты кірістер, акциялар, терминалдар негіздері және портфолионы басқару. Бұл курс студенттерді Bloomberg Terminal® негіздерімен әлемдік бизнес, қаржы, экономика және деректер жаңалықтары, аналитикалық құралдар және кейстер бойынша әлемдегі жетекші платформа ретінде таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Бухгалтерлік есеп
    Несиелер: 5

    Бұл курс бухгалтерлік есеп ролін, бухгалтерлік есепке алу, құжаттама, инвентаризация, есептеу, бағалау және сынақ балансын дайындау шоттарына қосарланған енгізу әдісін қарастырады. Курсты бітіргеннен кейін студенттер: әртүрлі бухгалтерлік объектілер бойынша бастапқы құжаттарды шығару; іскерлік операциялардың шоттары туралы ойлау; ұзақ мерзімді активтерді бағалау; қаржылық есеп беру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ұйымдастырушылық мінез-құлық
    Несиелер: 5

    Ұйымдастырушылық мінез-құлық адамдардың мінез-құлқын зерттейді және оның нәтижеге әсерін бағалайды. «Ұйымдастырушылық мінез-құлық» пәні объект ретінде адам ресурстарын басқаруға бағытталған. Пәнде игерілген білім мен дағдылардың минималды деңгейіне келесі қабілеттер кіреді: ұйымдағы жеке мінез-құлықтың теориялық мәселелерін, топтардың қалыптасуы мен дамуы мен олардың мінез-құлқын; компаниядағы ұйымдастырушылық мәдениеттің мәнін, «көшбасшылық» пен «билік» арасындағы тепе-теңдікті, қақтығыстың ұйымға әсерін түсіну мүмкіндігі; тұлғааралық және топ аралық қатынастарды басқару дағдылары, сондай-ақ ұйымдық өзгерістер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Академикалық жазба
    Несиелер: 5

    Курс студенттерге университетте оқу және мансап үшін қажет академиялық жазу дағдыларымен таныстыруға арналған. Оқушылардың ағылшын тілін қолданудағы сенімділігі мен құзыреттілігін арттыруға басты назар аударылады. Курс студенттерге оқу, сыни тұрғыдан ойлау және зерттеу дағдыларын жетілдіруге көмектесуді қамтиды. Курс барысында студенттерді сөйлеуге және пікір алмасуға ынталандыру, сондай-ақ олардың нақтылығы мен еркін сөйлеуін арттыру үшін өзекті тақырыптармен танысады. Студенттер академиялық эссе жазуды, академиялық мәтіндерді оқуды және берілген тақырып бойынша презентациялар жасауды үйренеді. Курс жоспарына сәйкес студенттердің сыни тұрғыдан ойлауын дамытуға, ғылыми жұмысты жоспарлау мен ұйымдастыруға машықтандыруға және плагиатқа жол бермеуге мүмкіндік беретін түрлі тапсырмалар берілген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бағдарламалау өнері
    Несиелер: 5

    Ақпараттық технология саласында тәжірбиесі бар немесе жоқ студенттерге арналған информатика және ақпараттық технологияға арналған кіріспе курс. Бастапқы деңгейдегі курс студенттерді алгоритмді ойлауға және мәселелерді тиімді шешуді үйретеді. Алгоритмдер, деректер құрылымы, ресурстарды басқару, қауіпсіздік және веб әзірлеу атты тақырыптарды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Статистика I
    Несиелер: 5

    Бұл статистикаға кіріспе курс. Ол кездейсоқ айнымалылар, іріктеу, ықтималдық, үлестіру және т.б. сияқты статистикалық талдауда қолданылатын негізгі ұғымдар туралы түсінік береді. Бұл курс статистикалық талдаудың теориялық және практикалық аспектілеріне баса назар аударады. Дамытылатын техникалық дағдылар үлгі параметрлерін және сенімділік интервалдарын бағалау, гипотеза сынақтарын жүргізу және OLS процедурасы болып табылады. Мақсаты – студенттерге статистикалық мәліметтермен жұмыс істеуге, оны сипаттауға және визуализациялауға, бағалау әдістерін жүзеге асыру қабілетін дамытуға көмектесу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Микроэкономика
    Несиелер: 5

    Бұл тұтынушылық мінез-құлық теориясы, фирманың теориясы, сұраныс пен ұсыныстың талдауы, бәсекелестік және нарықтық құрылымдар, сыртқы факторлар және әл-ауқат экономикасы негіздері, ұтымдылық және толық ақпарат сияқты микро деңгейде экономикалық теорияның негіздерін зерттеуге бағытталған кіріспе курс. Студенттер теориялық мәселелерді шешу үшін микроэкономикалық түсініктерді түсінуге және талдауға үйретеді және экономикалық ойлауда негізгі дағдыларды меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 5

    Пән менеджменттің негізгі тақырыптарымен таныстырады. Бұл студенттерге менеджердің ұйымдастырудағы рөлі туралы түсінік береді, басқару пәніне кең шолу жасайды және негізгі теориялық ұғымдарды қамтиды. Пәннің мазмұнына келесі тақырыптар кіреді: менеджменттің ғылым ретіндегі мәні мен эволюциясы; менеджменттің негізгі теориялық тұжырымдамасы; ұйымдар және олардың стратегиялары; ішкі және сыртқы орта; ұйымдастырушылық құрылым және мәдениет; ақпарат және коммуникация; шешім қабылдау; басқару функциялары мен әдістері; уәждеме; командалық жұмыс; көшбасшылық; бақылау және т.б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бизнес-коммуникациялар
    Несиелер: 5

    Адамдармен өзара әрекеттесу процесі кәсіби және әлеуметтік сәттілік үшін маңызды болып табылатын қарым-қатынас құруға негізделген. Бұл пәннің негізгі мақсаты студенттердің нәтижелі қарым-қатынас және олардың техникалары туралы түсініктерін қалыптастыру, сондай-ақ жеке адамдар мен топтардың әлеуметтік мінез-құлқын басқару үшін практикалық қызметте алған білімдері мен дағдыларын қолдану болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Деректерды талдау
    Несиелер: 5

    Бұл пән студенттерді практикалық тәжірибе мен дағдыларды электронды кестемен толтыру қабілетімен қамтамасыз етеді. Студенттер электрондық кестелер терминологиясы мен түсініктерін, әртүрлі функцияларды, сонымен қатар қарапайым іскери қосымшаларға арналған электрондық кестелерді жоспарлау және ұйымдастыру әдістерімен танысады. Пән студенттерді негізгі функциялармен таныстыра ғана қоймай, деректерді әр түрлі дерек көздерінен электрондық кестеге енгізу, әртүрлі деректер форматтарымен жұмыс жасау, манипуляциялау және мәліметтермен бөлісу, қазіргі заманғы электрондық кестелік процессорлар ұсынатын кейбір жетілдірілген мүмкіндіктерге, мысалы, деректерді талдау, жиынтық кестелер және айналмалы диаграммалармен жұмыс істеуге үйретеді. Электрондық кестелердің функционалдығы студенттерге оларды түсіну мен қолдануда ыңғайлы болатындай етіп көрсетілетін, түсінуге оңай мысалдарды қолдану арқылы ұсынылған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Макроэкономика
    Несиелер: 5

    Бұл макроэкономикалық теорияны оқуға бағытталған кіріспе курсы: ЖІӨ мен өмір сүру құнын өлшеу; экономикалық өсу теориясының негіздері; жинақ, инвестициялық және қаржы жүйесі; негізгі қаржы құралдары; жұмыссыздық; ақша жүйесі және инфляция; Филлипс қисығы; статикалық AD-AS моделі; салық-бюджет және ақша-несие саясаты; ашық экономика макроэкономикасының негіздері; халықаралық сауда және салыстырмалы артықшылықтар теориясы. Студенттер экономикалық тұжырымдамаларды талдау мен қолдануды және ұлттық деңгейдегі экономикалық процестерді бағалауды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Маркетинг
    Несиелер: 5

    Курс теориялық негіздерін, категорияларын, концепцияларын зерделеуге, сонымен қатар компания деңгейінде маркетингтік принциптерді қолданудың практикалық дағдыларын меңгеруге бағытталған. Бұл курсты аяқтау студенттерге негізгі категорияларды түсінуге мүмкіндік береді: бәсеке, өнім, баға, сұраныс, ұсыныс, жеткізушілер, делдалдар, нарықты зерттеу; маркетингтік зерттеулердің құралдары мен әдістерін базалық деңгейде пайдалану; белгілі бір өнім немесе компания үшін маркетинг жоспарын әзірлеу. Курс мазмұнына мыналар кіреді: маркетингтік ортаны талдау, маркетингтік ақпаратты басқару, тұтынушылар нарығы және тұтынушылардың сатып алу тәртібі, жаңа өнімді әзірлеу, баға белгілеу және стратегиялар, сатуды ынталандыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Іскерлік этика
    Несиелер: 5

    Пән болашақ кәсіби қызмет шеңберіндегі этикалық мәселелерді зерттеуге бағытталған. Мұндай түсінікке ие болу үшін адам іс-әрекетінің адамгершілік мазмұны сияқты тақырыптарды зерттеу қажет; кәсіби қызметтің әртүрлі түрлеріндегі этикалық мәселелерді тану және талдау; негізгі іскерлік құндылықтарды түсіну және этикалық тәртіпке ықпал ету; қазіргі заманғы бизнестің әлеуметтік міндеттері, сондай-ақ жаһандық контекстегі этика.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қаржы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты инвестициялық және қаржылық шешімдерді қабылдау үшін аналитикалық дағдыларды дамыту, сондай-ақ тәуекелдерді талдау болып табылады. Курстың тақырыптары: ағымдағы құн мен капитал құнының түсінігі, ақшалай қаражаттардың дисконтталған ағындарын және басқа да бағалау әдістерін талдау, сонымен қатар қысқа және ұзақ мерзімді қаржы менеджменті, тәуекел мен кірістілік мәселелері, CAPM үлгісі; күрделі салымдарды жоспарлау және басқа тұжырымдамалар, теориялар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Статистика II
    Несиелер: 5

    Бұл курс «Статистика I» курсының жалғасы болып табылады. Ол студенттердің статистикалық теория туралы білімін қосымшаларға ерекше назар аудара отырып тереңдетеді және бизнес зерттеулеріндегі сандық зерттеулерді түсіну үшін негіз жасайды. Курста қарастырылатын тақырыптар қарапайым және көп OLS регрессиясын, модельді спецификациялауды, валидацияны, интерпретацияны және қорытындыны, деректерді категориялық талдауды, дисперсияны талдауды және уақыттық қатарларды талдау мен болжау негіздерін қамтиды. Студенттер кәсіби бағдарламалық қамтамасыз етуде (R және/немесе Python) статистикалық талдауды қалай орындау керектігін үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Зерттеу әдістеріне кіріспе
    Несиелер: 5

    Курс оқу дизайнына шолу жасайды. Студенттер сапалы, сандық немесе аралас зерттеу әдісін таңдау негізінде жатқан зерттеу процесінің негізгі элементтерімен танысады. Осылайша, курс зерттеу элементтерін анықтау, әдебиеттерді шолу, теорияны пайдалану, этикалық мәселелерді шешу және жазу стратегияларын әзірлеу үшін негізгі идеяларды қамтамасыз етеді. Сондай-ақ студенттер кіріспе, мақсат қою, зерттеу сұрақтары және/немесе гипотезаларды жазуды үйренеді. Курс сонымен қатар сапалық, сандық немесе аралас зерттеу әдістеріне тән әдістер мен процедуралар туралы білім береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттерде интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар (IMC) және олардың аралас маркетингтегі рөлі туралы жалпы түсінік қалыптастыру. Белгіленген уақыт пен шығын параметрлері шегінде нақты мақсаттарға, нарықты сегменттеуге және мақсатты маркетингке негізделген тиімді маркетингтік науқандарды жеткізу үшін ұйымның IMC бағдарламасындағы жарнаманың және басқа жарнамалық құралдардың рөлін түсінуге баса назар аударылады. Пәнді оқу нәтижесінде студент коммуникация және жарнама мен цифрлық маркетингті орналастыруға келгенде дұрыс шешім қабылдай алады. IMC бағдарламасын әзірлеу жалпы маркетингтік үдерісті, коммуникация теориясы мен процестерін, маркетингтік коммуникация құралдарын, тұтынушылардың мінез-құлқын және маркетингтік коммуникациялардың ұйымдық құрылымдары мен операцияларын түсінуді талап етеді. Ағымдағы курс маркетингтік коммуникациялардың біріктірілген бағдарламаларын жоспарлаудың, әзірлеудің, орындаудың және өлшеудің жалпы процесін бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Жарнамалық стратегия және жылжыту
    Несиелер: 5

    Пән компания үшін жарнама стратегиясының мәні мен маңызын түсіндіреді. Студенттер коммуникация стратегиясының әр түрлі аспектілерін, әртүрлі жарнама құралдарының артықшылықтары мен кемшіліктерін біледі. Студенттердің мақсатты тұтынушыларға бағытталған әдістемелерді қолдану жолдарын түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Стратегиялық менеджмент
    Несиелер: 5

    Пән келесі принциптарға негізделген: стратегиялық менеджментті кәсіпорынды басқару жүйесі және ғылыми тәсілдер ретінде зерттеу; бәсекелік артықшылық ретінде стратегиялық басқарудың барлық элементтері мен әдістерінің практикалық қолданылуы; отандық компаниялардың тәжірибесіндегі ақпараттарды қолдану арқылы орындалатын жағдайлар мен қосымша тапсырмаларды шешу. Пәндік материалдар студенттерге стратегиялық менеджменттің негізгі мәні мен мақсаты туралы жан-жақты түсінік қалыптастыруға және менеджмент құралдарын, компания жоспарларын қолдану, оларды практикалық қолдану тиімділігін талдау дағдыларын қалыптастыруға мүмкіндік береді. Тәжірибелік сабақ пен өзіндік жұмыс шеңберінде студенттер жеке және топтық тапсырмаларды орындайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Тұтынушының мінез-құлқы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты тұтынушылардың шешім қабылдауының әртүрлі модельдерін және олардың маркетингтік шешімдерге әсерін зерттеу болып табылады. Оқу бағыттары тұтынушыларға білім беру, мотивация және қатынасты қамтиды. Негізгі мақсат - тұтынушылардың мінез-құлқындағы өзгерістердің маркетингтік қызметке қалай әсер ететінін болжау үшін теориялық білімді пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Сандық маркетинг
    Несиелер: 5

    Бұл курс тез дамып келе жатқан сандық маркетинг саласындағы маңызды тұжырымдамаларды түсіну ушін негізін қамтамасыз етеді. Студенттер онлайн маркетингтік стратегиялары мен онлайн маркетингтің түрлі аспаптары туралы біледі. Курс барысында сондай-ақ, пайдаланушылық контент, SEO, әлеуметтік желілер, мобильді және веб-аналитика, гео және ұялы маркетинг тақырыптарына көңіл бөлінетін болады. Бұл пән цифрлық маркетингтің қарқынды дамып келе жатқан бағыттарын зерттейді. Студенттерге негіздер мен негізгі ұғымдар, Интернет-маркетингтің стратегиялары, әр түрлі онлайн-маркетинг құралдары туралы түсінік беріледі. Пән қолданушылар жасаған мазмұн, SEO, әлеуметтік медиа, мобильді және веб-аналитика, география және мобильді маркетинг сияқты тақырыптарды қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бренд-менеджмент
    Несиелер: 5

    Қазіргі кезде кез-келген компанияның ең құнды активі - ол шығаратын өнімдеріне және қызметтеріне тәуелді бренд. Күшті бренд дифференциация мүмкіндіктерін ұсыну арқылы сатып алу шешімдеріне әсер етуі мүмкін. Брендті тиімді басқару ұзақ мерзімді кірістілікті сақтау үшін өте маңызды. Бұл пән студенттердің брендтің маңыздылығы туралы түсінігін, брендті дамыту, бағалау және басқару үдерісіндегі білімі мен дағдыларын дамытуға арналған. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: брендті тұтынушы тұрғысынан қарау; брендті дамыту және бағалау процесі; бренд портфолиосын басқару; және ұзақ мерзімді перспективада брендті басқару.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өнімді басқару
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - өнімді жоспарлаудың жаңа тұжырымдамалары мен әдістерін енгізу. Студенттер идеяны қалыптастыру, тұжырымдаманы бағалау, өнімді жобалау, тест-маркетинг, нарықты сегментациялау, өнімді орналастыру сияқты жаңа өнімді дамытудың аспектілері туралы білетін болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Маркетингтік зерттеу мен талдау
    Несиелер: 5

    Бұл курс маркетингтік зерттеулердің компаниядағы рөлін түсіндіреді. Осы курстың мақсаты менеджмент тұрғысынан зерттеулердің рөлін көрсету. Студенттер зерттеудің барлық қадамдарын қарастырады - мәселені анықтаудан бастап, өзі алған нәтижелерін дұрыс ұсынуға дейін

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инновациялық менеджмент
    Несиелер: 5

    Курс болашақ мамандарды инновациялық салада жұмыс істеу ерекшеліктерімен таныстыруға бағытталған және инновациялық өндірістің пәні мен мақсаттары, өндіріс тиімділігі, жаңа технологияларды экономикалық бағалау, өндіріс пен өткізуді жоспарлау, негізгі және айналым капиталы сияқты мәселелерді қамтиды. инновациялық сала, ҒЗТКЖ шығындарын азайту жолдары, пайда мен табыстылықты арттыру. Осы курсты бітіргеннен кейін студенттер: ұлттық экономикадағы бизнес-инновацияның мәні мен рөлін білуі керек; инновациялық саланың принциптерін, категорияларын, элементтерін және субъектілерін білу; инновациялық жүйені дамытудағы мемлекеттік саясаттың тиімділігін анықтай білу; инновациялық инфрақұрылымды бағалай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Стратегиялық маркетинг
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - әлемдік нарық туындайтын сын-қатерлерге сыни баға беру. Студенттер демографиялық, әлеуметтік-мәдени және экономикалық факторларды және олардың компанияның маркетингтік күшіне қалай әсер ететіндігін зерттеуі керек. Студенттер сонымен қатар компанияларға әлемдік ортада жұмыс істеуге көмектесетін әр түрлі маркетингтік стратегиялар мен тактиканы зерттейді деп күтілуде.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жобаларды басқару
    Несиелер: 5

    Бұл пән жобаларды басқарудың негізгі тақырыптарымен таныстырады және қарастырады. Оған жобаларды басқарудың негізгі кезеңдері, оларды жоспарлау және жүйелілік, қажетті ресурстарды бағалау, жобаны ұйымдастыру және бақылау, өзгерістер енгізу, жобаны қолданысқа енгізу. Осы пәнді аяқтағаннан кейін студенттер жобалық менеджмент пен бизнес-процестерді басқару арасындағы айырмашылықты анық түсінеді; жобаны басқару мазмұнын және оның құралдарын түсіну; әр түрлі тараптардың мүдделерін және олардың жобаның тиімділігіне әсерін түсіну; жобаның шектеулерін анықтай алатын болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Сыни ойлау дағдыларын, жазбаша және ауызша коммуникация дағдыларын және АТ дағдыларын көрсету; 

  • Код ON2

    Жауапкершілік сезімін, көшбасшылық пен тиімді топтық жұмысты көрсету; 

  • Код ON3

    Қаржы, экономика, есеп, маркетинг және менеджментке қатысты негізгі ұғымдар мен негіздерді түсіну және бағалау; 

  • Код ON4

    Зерттеу әдістемесін түсіну және қолдана білу;

  • Код ON5

    Позициялау стратегиясы мен маркетинг кешенін анықтау үшін жаһандық және жергілікті контексттен хабардар болуды көрсету;

  • Код ON6

    Іскерлік мақсатта нарықтық зерттеулер жүргізу үшін ақпаратты талдау жасау және жинау;

  • Код ON7

    Нарықты зерттеу ақпаратын, тұтынушылар туралы ақпаратты, маркетингтік және қаржылық көрсеткіштерді пайдалана отырып, шешім қабылдау;

  • Код ON8

    Тұтынушының мінез-құлқы, маркетинг және коммуникация стратегиясы туралы ақпаратты пайдалана отырып, теңгерімді маркетинг кешенін жасау;

  • Код ON9

    Ұйымдастыру стратегиясы мен бизнес мақсаттарын ескере отырып, маркетингтік тактикалық жоспарларды құра білу;

  • Код ON10

    Орындалған маркетингтік стратегия мен тактикалық жоспарлардың тиімділігін бағалау;

  • Код ON11

    Маркетингтік стратегияға байланысты компанияның цифрлық мүмкіндіктерін дамыту;

  • Код ON12

    Жергілікті және халықаралық нарық үшін ең жақсы өнімді және нарықты дамыту жолдарын анықтау;

  • Код ON13

    Маркетингтік стратегия мен маркетинг жоспарын тиімді әзірлеу үшін деректер мен ақпарат көздерін талдау жасау;

Top