Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01405 Визуалды өнер, көркем еңбек, графика және жобалау в Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

  • Көркемдік қабылдауын дамыту
    Несиелер: 5

    Курс көптеген эксперименттік зерттеулердің мәліметтерін жинақтай отырып, көркем қабылдаудың дамуын қарастырады. Біз өнердегі қабылдау проблемаларын, көркем қабылдау проблемаларын, көркем қабылдаудың механизмдерін, эстетика тарихы мен көркемдік қабылдау теориясын, өнерді қабылдау факторларын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіби білім берудегі заманауи өзекті мәселелер
    Несиелер: 5

    Бұл пәнде қазіргі заманғы педагогикалық іс-әрекеттің өзекті мәселелері, кәсіби оқытудың басқа ғылымдармен байланысы, жоғары кәсіптік білім берудің мәні мен міндеттері, жоғары кәсіби білім берудің қазіргі жағдайы, кәсіби білім беруді реформалаудың негізгі бағыттары, кәсіби білім берудің өзекті бағыттары оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби) (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: халықаралық деңгейде кәсіби салаға кірігу үшін шет тілін меңгеру дағдыларын қалыптастыру, ағылшын тілін мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде пайдалану, сонымен қатар шетел ғалымдарының ғылыми еңбектерін аудару үшін, аударматану және мәдениетаралық коммуникация саласындағы шетелдік тәжірибені дамыту, кәсіби қызметте қолданылатын ақпаратты ауызша және жазбаша түрде аудару дағдыларын жетілдіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Композициялық іс-әрекеттердің теориясы мен тәжірибесі
    Несиелер: 5

    Композиция тақырыбы білімді игеру процесі ретінде ғана емес, сонымен бірге оның шығармашылық сипатына ие болу процесі ретінде де қарастырылады. Жоғары білім беру жүйесінде оқытудың жаңа түрі қалыптаса бастады, ол жаңа адамды қалыптастыруға бағытталған: шығармашыл, ерекше жағдайларда шешім қабылдауға қабілетті, сонымен қатар білім берудегі жаңа идеялардың, жаңа педагогикалық технологиялардың жоғары кәсіби деңгейінің жүргізушісі бола алады.Сондай-ақ, шығармашылық дамудың жетістігін академиялық білім беру жағдайында ғылыми және көркем-шығармашылық эксперименттің икемді мүмкіндіктерін қамтамасыз ететін тиімді факторлардың бірі болып табылатын композициядағы сабақтармен байланыстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 3

    Бұл пәнді оқудың мақсаты жоғары кәсіби білім берудің теориялық және практикалық мәселелері болып табылады. Жоғары оқу орындарының педагогикасы білім беру заңдылықтары мен принциптері, жоғары кәсіби білім беру құралдары мен әдістері туралы білімнің дамуын зерттейді. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистранттар Қазақстан Республикасының жоғары білім беру жүйесінің дамуын, оның негізгі міндеттерін біледі. Сонымен қатар педагогикалық процесті басқарудың ғылыми аспектілері және заманауи педагогикалық технологияларды қолдану туралы білімдері қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 3

    Бұл курс ғылыми зерттеу әдістемесі, инновациялық экономика, ҒЗТКЖ, авторлық құқық және патент, жоба мен зерттеудің негізгі компоненттерін, оңтайлы идеяларды таңдау, ақпарат көздерін өңдеудің нақты әдістерін талдау, түрлі салаларда зерттеулер жүргізуге мүмкіндік беретін замануй технологиялар мен әдістерді зерттеуге бағытталған. Ғылыми зерттеулердің енгізілуі мен тиімділігіне, сондай-ақ ғылыми-зерттеу жұмыстарын рәсімдеу ережелеріне көп көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы (қазақ тілінде)
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: магистранттты болашақ маман және ғалым ретінде, шығармашылық ойлау мәдениетін толық меңгеруге дағдыландыру. Пән мазмұнында ілім-білімнің тарихы мен қалыптасу ерекшеліктерін, философияның рөлін, ғылыми танымның әдіс-тәсілдерін үйренеді, қазіргі ғылымның даму ерекшеліктерін, жаңа түрлерін дамыту бағытындағы мемлекет саясатының өміршеңдігін түсінеді. Сонымен қатар курс бойынша оқылатын негізгі тақырыптар жас ғалымдардың кәсіби деңгейін қалыптастыруға көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы (орыс тілінде)
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - басқарушылық іс-әрекеттің заңдылықтарын, принциптерін, әдістерін зерттеу: басқарушылық іс-әрекеттің ерекшеліктері мен психологиялық жағдайларын талдау, осы процесте адамдар арасында пайда болатын басқару процесі мен қатынастарды ұйымдастырудың психологиялық заңдылықтарын зерттеу. Курс психологиялық білім мен теорияларға негізделген басқарушылық қызмет мәселелерін анықтау және шешу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Полимәдениетті білім берудегі визуалды өнердің ролі
    Несиелер: 4

    Бұл курс келесі функцияларды шешуі керек: - жеке тұлғаның этникалық ерекшелігін қалыптастыруға бағытталған философиялық және мәдени; - білім мазмұны мен білім беру іс-әрекетінің әдіс-тәсілдеріндегі гуманизм тұрғысынан көрінетін этномәдени қоғамның идеялары мен этникааралық қарым-қатынас этикасын ескере отырып, этникалық-гуманистік, адамзаттың өзіндік этно-ұлттық формаларында адамзаттың мәдени тәжірибесін; - тұлғаның дамуы мен өркениеттің ілгерілеуі үшін мәдени әртүрліліктің маңыздылығын қабылдау мен түсінуге бағытталған білім беру-рефлексивті; - тұлғаны дамыту, оның барысында адамның өзіне деген қызығушылығы, қажеттіліктер, қызығушылықтар, көзқарастар жүйесі оянады және дамиды. Полимәдениетті жеке тұлғаны қалыптастыру әдістемесі тағайындалған функцияларды орындауға бағытталған мәселелерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі өнер және дизайн
    Несиелер: 5

    Пән - қазіргі қоғам өміріндегі бейнелеу өнерінің, көркем еңбектің, дизайнның маңыздылығы туралы түсінік қалыптастыру, эстетикалық талғам қалыптастыру. Тұрмыстық заттардың эстетикалық құндылықтарын дамытуда дизайнерлердің шығармашылық ізденістерінің мағынасын түсіну, қазіргі мәдениеттегі дизайн функцияларының әсер ету шеңберін кеңейту мазмұнын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстандағы көркем білім беру жүйесі
    Несиелер: 5

    Курста көркемдік білім беру жүйесін тұлғаны дамытудың мақсатты, жүйелі ұйымдастырылған процесі ретінде түсіну қарастырылады, оның ішінде туған елдің мәдениетін, оның нормалары мен құндылықтар жүйесін дамыту, өнердегі сұлулықты қабылдау және түсіну дағдыларын дамыту, эстетикалық көзқарастарды, сезімдерді, талғамдарды, әдемілікке деген қажеттілікке тәрбиелеу, сонымен қатар мәдениетке ұқыпты және жауапкершілікпен қарауды дамыту, мәдениеттер диалогына ашықтық және сауатты мәдениетаралық байланысты жүзеге асыру үшін қажетті дағдылардың болуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өнертану ғылымының коммуникативтік қызметтері
    Несиелер: 4

    Бұл пән семиотика сияқты ақпаратпен тығыз байланысты мәдениеттің коммуникативті функцияларын зерттейді. Магистранттар ауызша тілді, өнердің ерекше "тілдерін" (музыка, театр, кескіндеме, кино және т.б.), сондай-ақ ғылымның математикалық, физикалық, химиялық және басқа да символдары мен формулалары бар тілін зерттейді, өйткені мәдениеттің коммуникативті мүмкіндіктерінің күшеюі оның ұлттық ерекшеліктерінің белгілі бір жойылуына әкеледі және біртұтас жалпы адамзаттық өркениеттің қалыптасуына ықпал етеді. Олар сонымен қатар қарым-қатынас мәдениетін, қарым-қатынас түсінігі мен ерекшеліктерін зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Форма құрастыру курсы
    Несиелер: 5

    Қалыптастыру курсының пәні магистранттардың дизайн және композициялық ойлауын дамыту, олардың қалыптасу заңдылықтарын түсіну және дамыту, айналамызда тұтас, эстетикалық маңызды, көркем және экспрессивті әлем құру, сонымен қатар көркем және композициялық қалыптастырудың заңдылықтарын, принциптерін, әдістері мен құралдарын терең түсінуді қарастырады. Пән ретінде қалыптастыру пәні әдістердің бай арсеналына ие және шығармашылық ойлау мен кәсіби шеберліктің қалыптасуы мен дамуының факторы болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ұлттық көркем мәдениеттің теориясы мен тарихы
    Несиелер: 5

    Бұл пәнде - мәдени теориялар мен тұжырымдамаларды талдау дағдыларын қалыптастыру, көркем мәдениетті зерттеу саласындағы зерттеу тәжірибелері мен тәсілдерінің теориялық негіздері зерттеледі. Студент ұлттық көркем мәдениеттің мәдениеттің заманауи теориялық топографиясы туралы - негізгі теориялық сұрақтар, ұлттық көркем мәдениетті зерттеудің заманауи зерттеу тәсілдері мен практикасымен ұштасатын, мәдениетті талдаудағы теориялық көзқарастардың түбегейлі көптігін көрсететін тақырыптар мен проблемалар туралы түсінік алады, ұлттық көркем мәдениеттанудың негізгі түсініктері мен категорияларын қарастыру және талдау тәжірибесі ретінде мәдениеттің метатеориясы туралы түсінік қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көркем шығармашылық психологиясы
    Несиелер: 5

    Өнер туындыларын құрудың психологиялық заңдылықтары, шығармашылық қызметтің компоненттері, көркем ойлау және қабылдау ерекшеліктері; шығармашылық үрдістің негізгі кезеңдерінің психологиялық заңдылықтары, суретшінің шығармашылық жұмысындағы әр түрлі кезеңдеріндегі психологиялық жағдайының ерекшеліктері, нақты тұлғаның әр түрлі қызмет түрлеріне шығармашылық қарым-қатынасының компоненттерін талдау; көркем шығармашылықтың түрлі өнер туындыларының ассоциативті үндесуінің психологиялық қабылдауының ерекшеліктері және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өнердегі келелі мәселелерді қабылдау
    Несиелер: 5

    Бұл пәнде өнерде қабылдау мәселелері, өнерді қабылдау, көркемдік қабылдау мәселесі, ART- Вижн, көркемдік қабылдау механизмдері, эстетика тарихы және көркемдік қабылдау теориясы, өнерді қабылдау факторлары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Визуалды өнер және цифрлық білім беру
    Несиелер: 5

    Бұл пәнде цифрлық көркем өнер педагогика аясында шешілетін көркемдік білім берудің негізгі мәселелері қарастырылған, оның мәні, принциптері мен технологиялары ашылған. Өнер педагогикасы мен цифрлық технологиялар интеграциясы білім беру іс-әрекетінің жаңа бағытына жол ашады. Студенттердің кең санаттарын өнімді көркемдік және шығармашылық жұмыстармен таныстыруға және сол арқылы олардың шығармашылық, адамгершілік және эстетикалық дамуын қамтамасыз етуге арналған перспективалар ашылуда. Сондай-ақ, бейнелеу өнеріндегі цифрлық компьютерлік технологиялар сапалы жаңа деңгейде зерттеліп, көрнекі бейненің өнер жүйесіндегі орнын қайта қарастыру қажеттілігі анықталды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Көркем білім берудің әдіснамалық негіздері
    Несиелер: 5

    Пән заманауи мәдени және шығармашылық салалардың дамуын, өнертану, қабілеттер, дағдылардың жиынтығы, шығармашылық ойлауды қалыптастыру, жеке тұлғаның көркем мәдени іс-әрекетін және танымдық шығармашылық қызметі мен өнерге, рухани құндылық қатынастарының дамуын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Бейнелеу өнерін оқыту әдістемесі мен тәжірибесі, теориясы мен тарихы
    Несиелер: 5

    Бейнелеу өнерін оқытудың тарихы, теориясы, әдістемесі мен тәжірибесі пәні сурет және живопись өнерінің тарихын қарастырады. Қолданбалы қолөнер тарихын, ұлттық нақышта орындалған ер және әйел киімдерінің тарихын зерттеумен қатар, батыс европа елінің костюм дизайның ерекшелігін теориялық бөлімінде меңгереді. Көркем еңбек пәнінің оқу үрдісін жетілдіру, оқытудың әдіс-тәсілдерін практикаға енгізу және жасақтау, оқу - тәрбие жұмысының тиімділігін арттыру, қазіргі заманғы өнер мен өткен тәжірибенің озық және ғылыми негізделген жетістіктерін пайдалануды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Көркем білім берудің инновациялық үрдістер
    Несиелер: 5

    Бұл курста кәсіби көркем білім беруді, дәстүрлі халықтық өнерді жаңғырту, білім беру жүйесін тұрақты дамытудың әлеуметтік-экономикалық тетіктерін құру, адамның, экономика мен қоғамның қажеттіліктеріне сәйкес қол жетімділікті, сапасы мен тиімділігін қамтамасыз ету қарастырылады. Оқу жоспарларын кәсіби құзіреттілікке бағыттай отырып, оқыту сапасын жақсарту; үздіксіз кәсіби білім беру жүйесін ұйымдастыру; кәсіби білім беру жүйесінде оқытудың инновациялық технологияларын қолдану; студенттерге қазіргі заманғы білім беру ақпараттық ресурстарына қол жетімділікті қамтамасыз ету; жаңа білім беру бағдарламалары мен технологияларын ғылыми-әдістемелік қамтамасыз етуі қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Көркем білім берудің әдіснамалық негіздері
    Несиелер: 5

    Бейнелеу қызметінің негіздеріне пропедевтикалық оқытудың құрылу тарихы; Сурет және кескіндеме негіздеріне оқытудың әртүрлі формаларын талдау; оқушылардың оқытудың бастапқы сатысында жіберілетін сурет пен кескіндемедегі типтік қателер; осы пәндер бойынша оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың негізін қалаушы принциптерін анықтау; Оқыту әдістерін қолданудың бірізділігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Арнаулы пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі магистранттарға арнайы пәндерді оқытуға бағытталған тапсырмаларды шешудің тиімділігін арттыруға мүмкіндік беретін білім, ережелер, дағдылар мен әдістердің кешенін зерттейді. Көркемдік-педагогикалық мұраны, теориялық және бағдарламалық материалдарды зерттеу бізге оқу процесінің мазмұны мен реттілігін, академиялық білім беру жүйесіндегі өзгерістердің мәнін негіздеуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON7

    Педагогикалық зерттеулер әдіснамасын бағалайды.

  • Код ON2

    Заманауи әлемдік қоғамның өзекті мәселелері бойынша бәсекеге қабілетті және инновациялық мектеп тәжірибесін жетілдіру бойынша зерттеу нәтижелерін тәжірибеге енгізеді.

  • Код ON4

    Полиэтникалық және поликонфессионалды қазақстандық қоғамды біріктірудің идеологиялық және рухани негіздерін көрсетеді.

  • Код ON3

    Көркем білім беру және цифрлық технологиялар, дизайн, визуальды өнер саласындағы ғылыми-педагогикалық нәтижелерді жүзеге асырады.

  • Код ON5

    Кәсіби білім беру пәндерінің көркемдік-эстетикалық байланысы және жалпы ғылыми құндылықтары, қазіргі жағдайы мен даму тарихының теориялық негіздері туралы концептуалды білімге ие.

  • Код ON1

    Кәсіби білім берудегі заманауи технологияларды, сондай-ақ көркем білім берудегі жалпы пәндерді зерттейді.

  • Код ON6

    Қазіргі жаһандық қоғамның өзекті мәселелеріне қатысты өзінің адами ұстанымын қалыптастырады және сауатты дәйектейді.

  • Код ON8

    Заманауи қоғамның әлеуметтік мәселелерін сипаттай және талдай біледі.

Top