Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04102 Маркетинг в Университет КИМЭП

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты ҚМЭБИ-дегі Маркетинг магистрі бағдарламасы Қазақстанда да, халықаралық деңгейде де ұйымдардың маркетингтік қызметін әлеуметтік жауапкершілікпен сәтті дамыта және басқара алатын мамандарды дайындауға арналған.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 1 год
  • Кредиттер көлемі 60
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
  • Сатулар және сатуларды басқару
    Несиелер: 5

    Курс бизнестегі сату мен басқа да функционалдық салалар арасындағы байланысты қарастырады. Бұл курстың түпкі мақсаты студентке сатушының әртүрлі қызметі мен рөлдері туралы хабардар болу және тиімді сатушы болу үшін қажетті дағдыларды бағалау, сонымен қатар мамандандырылған тапсырманың көптеген қырларын түсіну болып табылады. сатылым бойынша менеджер.

    Селективті тәртіп
  • Кешенді жарнама қызметі
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерге нарықтың өсуіне қол жеткізу науқанының бөлігі ретінде жарнаманы, жарнаманы, әлеуметтік медианы және қоғаммен байланыстарды біріктіру арқылы маркетингті басқару туралы түсініктерін кеңейтуге мүмкіндік береді. Студенттер корпоративтік мақсаттарға, бөлінген ресурстарға, жұмыс ортасына және мақсатты тұтынушыларға сәйкес келетін креативті, бірақ негізделген жарнамалық науқандарды құрастыруды үйренеді. Студенттер стратегиялық ойлауды үйренеді және теорияны нақты әлемдік маркетинг пен өнімдерді сатуға қолданады. Кейс-стадилер, имитацияланған рөлдік ойындар, бейімделген жеке және топтық жобалар студентке жеңіске жеткен жарнамалық науқанды құрастыру және өткізу құралы ретінде идеялар мен деректерді синтездеуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
  • Маркетинг негіздері
    Несиелер: 2

    Бұл курстың мақсаты студенттерге маркетинг принциптері туралы негізгі түсінік беру болып табылады. Зерттеу, тұтынушылық және сатып алу мінез-құлқы, нарық құрылымы және бәсекелестерді талдау сияқты маркетингтік шешімдерді талдау қарастырылады. Студенттерге бүгінгі маркетингтік орта туралы түсінік беру үшін маркетингтік шешім қабылдау, маркетинг кешенін талдау, қызмет көрсету маркетингі және жаһандық маркетинг мәселелері қамтылған.

    Семестр 1
  • Кәсіби шет тілі
    Несиелер: 4

    Курс ұйымдардағы іскерлік қарым-қатынас дағдыларына бағытталған; атап айтқанда, қысқаша және қатесіз іскери құжаттарды жазу, тұлғааралық қарым-қатынас, шағын топтық коммуникация және іскери контексте презентация. Бұл дағдылар іс жүзінде басқарудағы сәттілік үшін маңызды құндылық ретінде анықталған. Қарастырылған мәселелер қатарына келісімділік, анықтық, стиль, тон, эмпатия және байланыс сәттілігінің басқа да негізгі элементтері кіреді. Курс сонымен бірге коммуникациялық теорияны түсінуді дамытады, басқарушылық коммуникацияны жоспарлаудың стратегиясын сипаттайды және жаңа технологиялардың адамдардың іскерлік қарым-қатынас жасау тәсілін қалай өзгертетінін және сол өзгерістердің ұйымдарға тигізетін әсерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджмени және басқару психологиясы
    Несиелер: 5

    Адамдардың ұйымдардың өзара әрекеттесуі және басқаруы олардың өмір сүру сапасына және ұйымдардың жалпы тиімділігіне, соның ішінде ұйымдардың ішінде қалыптасатын этикалық мәдениетке әсер етеді. Бұл курстағы материал студенттерді басқару және этикалық жетекші адамдармен байланысты негізгі тақырыптармен таныстырады, мысалы, қатынас, жеке тұлға, құндылықтар (сенім), этикалық дилемма, ұйым мәдениеті, адами қарым-қатынас психологиясы және топтық мінез-құлықтың рөлі. ұйымдар. Бұл негізгі бағыт сонымен қатар жұмысты ынталандыру мен қанағаттандыру, билікті (теріс пайдалану) және мүмкіндіктерді кеңейту, ұйымдасқан саясат және сыбайлас жемқорлық, топтық жұмыс, ұйымды өзгерту, тұлғааралық / ұйымдық қарым-қатынас және көшбасшылықтың қазіргі жаһандық бизнес әлемінде ұйымның сәттілігіндегі маңызды рөлімен байланысты мәселелерді қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджмент негіздері
    Несиелер: 2

    Бұл курс қазіргі бизнестегі менеджменттің рөлі мен табиғаты туралы кіріспе біліммен айналысады. Жаһандану дәуіріндегі басқару теориясы мен тәжірибесінің негізгі тұжырымдамасы түсіндіріледі. Студенттерге негізгі білім беру үшін корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік, жоспарлау және шешім қабылдау, көшбасшылық және мотивация, корпоративтік мәдениет, инновация және стратегия тақырыптары қарастырылады. Үлкен немесе кіші табысты ұйымдарды дамытатын менеджерлердің әртүрлі рөлдері зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Халықаралық бизнес
    Несиелер: 5

    Халықаралық деңгейде бизнес жүргізудің үлгілерін білу кәсіби өмірде міндетті болып табылады. Курс қазіргі халықаралық бизнес үлгілеріне шолу жасауға және елдердегі әлеуметтік жүйелерді және осы жүйелердің бизнесті жүргізуге қалай әсер ететінін түсінуге арналған. Студенттер халықаралық іскерлік операцияларды және қызметке әсер ететін институттарды түсіндіретін негізгі теорияларды меңгереді. Студенттер халықаралық қызметтің мәселелері мен басқару туралы түсінік алады. Курс өзгермелі нарықтар контекстінде халықаралық бизнестің болашақта дамуы мүмкін әртүрлі тәсілдері туралы түсінік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Маркетингтегі этика, жауапкершілік және тұрақтылық
    Несиелер: 5

    Бұл курста студенттер бизнесті әдептілікпен жүргізуді үйренеді. Заң мінез-құлықты ішінара анықтайды, бірақ «заңды» және «этикалық» міндетті түрде бірдей емес. Іскерлік этика үкімет бақылауынан тыс қолайлы мінез-құлықтарды көрсету арқылы заңды күшейтеді. Студенттер алаяқтық, парақорлық, кемсітушілік және корпоративтік басқару сияқты тақырыптарға қатысты саясаттар мен процедураларды әзірлеу және енгізу жолын үйренеді. Олар шешімдерді жеке адамдар, ұйымдар және басқаларға қатысты әрекет етудің жауапты тәсілдерін таңдайтын басқа мүдделі тараптар қалай қабылдай алатынын және қабылдайтынын үйренеді. Оқушылар қоғамды, экономиканы, білім мен қоршаған ортаны қалай байланыстыру керектігін түсінеді. Әлеуметтік жауапкершілік бизнесті қоғамдастыққа және басқа да қайырымдылық бастамаларға қатысуға ынталандырады. Тұрақты менеджмент адамдар өмірінің, қоршаған ортаның және болашақ ұрпақтың көптеген бөліктерін жақсартуға болатын жоспарларды қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Іскерлік-Аналитика
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерді деректерді талдауға және ондағы үлгілерді табуға үйретеді, бұл маркетинг, адам ресурстары, қаржы және операцияларда ұйымдық стратегияларды құруға және негізделген шешімдер қабылдауға көмектеседі. Іскерлік аналитика түсініктері ұйымның тиімділігін арттыруға және әртүрлі ұйымдық мәселелерге инновациялық шешімдер ұсына алады. Студенттер бизнес мәселелерін құруды, оларды аналитикаға қатысты қайта құруды, деректер көздерін анықтауды және таңдауды, үлгілерді құруды және тексеруді үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қонақжайлылық саласын менеджменті
    Несиелер: 5

    Бұл курс қонақжайлылық философиясы мен тарихын және саланың ерекше сипаттамаларын зерттейді. Менеджмент стильдері, менеджмент және маркетинг теориялары мен ұйымдық құрылымдарға кең шолу, сондай-ақ саламен байланысты жергілікті және халықаралық мәселелерге кіріспе ұсынылады. Бұл курс кірісті басқару, қызметтер маркетингі, қонақжайлылықты тарату арналары және қызмет көрсету сапасын басқару стратегиялары сияқты қонақжайлылыққа қатысты мәселелерді зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Маркетинг бойынша таңдамалы тақырыптар
    Несиелер: 5

    Бұл курс маркетингтегі нақты заманауи мәселелерді жоғары деңгейде қарастырады. Тақырыптар студенттер мен оқытушының қызығушылығына байланысты өзгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Маркетингтік стратегия және бәсекеге қабілеттілікті талдау
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттердің макродеңгейдегі жаһандық, ұлттық және салалық бәсекеге қабілеттілікті талдауды, сондай-ақ ұйымдардың ұзақ мерзімді мақсаттары мен міндеттерін анықтау үшін микродеңгейдегі стратегияны құрастыру және стратегияны іске асыру процестерін түсінуін жақсартады. Онда Портердің алмаз үлгісі, салалық талдау, PESTLE талдауы, құн тізбегі талдауы, VRIO талдауы және т.б. бәсекелестік артықшылық динамикасын жақсырақ түсіну, осылайша ұйымдарға тұрақты бәсекелестік артықшылықтарға қол жеткізуге көмектесетін әртүрлі модельдер мен теорияларға қатысты талқылаулар болады. бәсекеге қабілетті әлем. Әрі қарай ол бизнес модельдері, көгілдір мұхит және әртүрлі перспективалардағы бизнесті жан-жақты түсінуге арналған қызыл мұхит стратегиялары сияқты идеяларды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Логистика және жеткізу тізбегін басқару
    Несиелер: 5

    Бұл курс жаһандану жағдайында сервистік және өндірістік операциялық ортадағы ресурстарды басқаруға және құндылықтар тізбегі мен ұқыпты синхрондауды жеткізуді басқару жүйесін (SCM) қалай жақсартуға бағытталған. Бұл курста SCM желілерін жобалаудың, процесті жобалаудың, қуаттылықты бағалаудың және SCM операциялық желісінің конфигурациясының берік негіздері қарастырылады. Студенттер стратегиялық болжау, құндылықтар тізбегі, тауарлық-материалдық қорлар ағындары, сатушыларды таңдау және бағалау, сатып алу және қосалқы мердігерлік, келісім-шарттық дайындық, жобалық жоспарлауды басқару және ғаламдық жеткізілім тізбегін басқару үшін қаржылық талдаудың қосымшаларын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тұтынушылардың мінез-құлығы
    Несиелер: 5

    737 / 5,000 Translation results Тұтынушылардың мінез-құлқы маркетингті стратегиялық жоспарлаудың ажырамас элементіне айналды. Енді адамдар жаңа нарық сегменттерін саралау үшін тұтынушылық мінез-құлықты/демографияны пайдаланады; Курстың негізгі мақсаты – көп атрибутты қатынас модельдерін, олардың үш құрамдас бөлігін және өңдеу ықтималдығы моделі арқылы тұтынушы көзқарасын өзгертуді үйрену, яғни перифериялық белгілерді пайдалана отырып, жоғары білім/қатысу деңгейі жоғары жағдайларда және төмен қатысу/білімді сатып алу жағдайларында орталық когнитивтік өңдеу. . Тұтынушылардың мінез-құлқы маркетинг мамандығы бойынша магистратураны дайындаудың негізгі іргелі курстарының бірі болып табылады. Ол басқа маркетингтік курстарда қолданылатын көптеген негізгі теориялар мен әдістерді ұсынады, мысалы, қызмет көрсету маркетингі немесе жарнама/жарнама.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Маркетингте проект жүргізу
    Несиелер: 5

    Студенттер жобаны басқару құралдары мен әдістерін зерттейді. Маркетингтік жобаларды басқару бойынша әртүрлі ғылыми жобалар мен бизнес-кейстер талқыланады. Курс жоғары сапалы және үнемді бағдарламаларды жоспарлауды және әзірлеуді үйретеді. Маркетингтік жобаларды әзірлеуге және жүзеге асыруға қатысушылар арнайы маркетинг әдістерін біріктіретін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Стратегиялық бренд-менеджмент
    Несиелер: 5

    Стратегиялық бренд менеджменті - бұл брендинг стратегиясы мен тактикасын терең талдауға қатысты мәселелерді зерттейтін жетілдірілген курс. Студенттер жергілікті және жаһандық брендтер үшін брендті құруға және өсіруге арналған 4D брендинг және Бренд-резонанстық пирамида сияқты концептуалды құрылымдарды әзірлейді. Брендтің сәйкестік элементтері зерттеліп, сәйкестендіру дизайны тәжірибеден өтеді. Брендті бағалаудың сапалық және сандық тәсілдері талқыланады. Брендті кеңейту стратегиялары жүзеге асырылатын болады. Бренд құндылығын жеткізудің заманауи тәсілдері ұсынылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сандық саркетинг
    Несиелер: 5

    Бұл курс компаниялар қолданатын цифрлық маркетинг технологияларына кіріспе (Интернет, CRM және сұранысты қалыптастыру жүйелері). Қаралатын тақырыптарға Интернеттегі құпиялылық пен брендті қорғау кіреді. Әлеуметтік медиа түрлерін зерттеуге және ұйымдардың маркетингтік коммуникациялар қызметіне әлеуметтік желі сайттарын, блогтар мен микроблогтарды енгізуге ерекше назар аударылады. Компанияның ағымдағы маркетингтік қызметіне цифрлық маркетинг құралдарын енгізуге баса назар аударылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Код ON1

    Әлемдік контексте бизнес-ұйымдардың микро- және макроэкономикалық перспективаларын сипаттау;

  • Код ON4

    Тиімді іскери коммуникация дағдыларын дамыту;

  • Код ON7

    Бизнес-ұйымдарды тиімді басқару үшін ақпаратты іздеу, талдау және ұсыну үшін ақпараттық технологияны қолдану;

  • Код ON6

    Қажетті сандық және сапалық құралдарды қолдана отырып, бизнес мәселелерін талдап, шешіңіз;

  • Код ON9

    Жетекшілік ететін тәуелсіз ғылыми-зерттеу және тәжірибелік сабақтарды өткізу, Қазақстан мен Орта Азия мен ТМД кеңістігінде маркетингтік менеджментпен байланысты теориялық конструкцияларды қолдану;

  • Код ON2

    Адамдар мен ұйымдарды басқарудың ұғымдары мен теорияларын анықтаңыз және қолдану;

  • Код ON3

    Маркетинг, менеджмент және стратегиялық маркетинг негіздерінің тұжырымдамалары мен теорияларын сипаттау және қолдану;

  • Код ON14

    Тұтынушылардың мінез-құлқын, тұтынушылық және өндірістік нарықтарын талдаңыз

  • Код ON11

    Маркетингтік зерттеулер жүргізу және нәтижелерді кәсіби түрде ұсыну;

  • Код ON10

    Менеджмент және маркетинг туралы кросс-функционалды білімдерді синтездеу және жаһандық контексте ұйымдардың стратегиялық маркетингтік қызметіне қолдану

  • Код ON12

    Тұтынушы құндылығын құра отырып, тұтынушыны қанағаттандырудың маңыздылығын және клиентпен қарым-қатынасты басқаруды түсіндіріңіз;

  • Код ON15

    Жоғары этикалық стандартқа, әлеуметтік жауапкершілікке және жаһандық тұрақтылық стандарттарына қатысты маркетингтік тәжірибелерді қолдану.

  • Код ON16

    Халықаралық перспективада маркетингтік тұжырымдамалар мен теорияларды қолдану.

Top