Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M02321 Әдебиеттану в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Бағдарлама әдебиеттану, фольклористика және текстология саласында қолданбалы зерттеулер жүргізу, жаңа цифрлық технологиялар негізінде ғылыми нәтижелер көрсету дағдыларына ие және әртүрлі қоғамдық және мемлекеттік құрылымдарда мәдени-бұқаралық және білім беру қызметінде зерттеу әдістерін пайдаланатын жоғары білікті ғылыми кадрларды даярлауға бағытталған.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M058 Әдебиет
  • Дайындық бағыты 7M023 Тілдер және әдебиет
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 6

    Мақсаты: Әлеуметтану және гуманитарлық ғылым салаларындағы соңғы зерттеу әдістері мен әдістемелерді қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән ғылыми тұжырымдар жасау үшін ғылыми зерттеулерде жаңа әдіс-тәсілдерді; көркем мәтінді талдаудың филологиялық әдістерін іргелі ғылыми зерттеулермен ұштастыруды; іргелі және қолданбалы ғылыми жобалар дайындау және бағалауды қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әдеби шығармаларды текстологиялық зерттеу мәселелері
    Несиелер: 6

    Мақсаты: Әдеби шығармаларды мәтіндік талдаудың ғылыми-тәжірибелік негіздерін сыни тұрғыда бағамдау және түсіндіру дағдыларын қалыптастыру. Курста мәтін тарихының барлық кезеңдерін сипаттау, текстологияның заманауи әдістері, шығарманың атрибуциясын, мерзімін және негізгі мәтінін анықтау, жеке текстология, мәтін тарихын зерттеуде мәтінаралық талдау мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 6

    Пән шетел тілінде білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес өзінің кәсіби қызметінде шетел тілінде қарым-қатынас жасау үшін тілдік, коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға, мәдениетаралық, ғылыми коммуникация контексінде кәсіби қарым-қатынас орнатуға, жаңа ақпараттық ресурстарды, технологияларды игеру негізінде ғылыми байланыстарды кеңейтуге және зерттеу қызметін дамытуға бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әдебиеттанудағы зерттеу стратегиялары: дәстүр және инновация
    Несиелер: 6

    Мақсаты: Әдебиеттанулық зерттеулер жүргізудің отандық, әлемдік стратегияларын сын тұрғысынан бағалау және зерттеулерде қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән әлемдік әдебиеттанудағы ғылыми зерттеулердің даму үрдістерін, отандық әдебиеттанудың жекелеген басым бағыттарының ерекшеліктерін, аймақтық зерттеулердің әдебиеттанудың дамуына әсерін, іргелі және қолданбалы зерттеу нәтижелерінің ғылыми-практикалық маңыздылығын негіздеу принциптерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Бұл пән басқару мен көшбасшылықтың психологиялық теорияларын оқытып, сонымен қатар топтық даму және ұжымдық қалыптасу динамикасын көрсетіп, және көпшілік пен тобыр психологиясының ерекшеліктерін, сондай-ақ қарым-қатынастың психологиялық теорияларын және басқарушылық қарым-қатынас шеңберінде өзінің кәсіби қызметі үшін қажетті жанжалды шешудің стратегияларын объективті бағалау бойынша әлеуметтік-психологиялық құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі драматургиядағы инновациялық ізденістер
    Несиелер: 6

    Мақсаты: Тәуелсіздік тұсындағы қазақ драматургиясындағы инновациялық ізденістерді сыни тұрғыдан бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән қазіргі драматургиядағы көркемдік және эстетикалық жаңалықтарды және олардың ғылыми еңбектерде зерттеулуін және зерттеу жұмысында драмалық шығармалар туралы тың тұжырымдарды қолдану мәселелерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әдебиеттің тарихи даму формалары: мектептер, бағыттар мен ағымдар
    Несиелер: 6

    Мақсаты: Ғылыми мектептер мен бағыттар, ағымдар, тұжырымдамаларға байланысты теориялық білімді зерттеу жұмысында қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән әдебиеттің тарихындағы көркемдік жүйелердің үдерісі, түрлі ағым-бағыттардың, үрдістердің поэтикасы мен академиялық мектептердің негізгі ұстанымдары мен тәсілдері туралы жүйелі теориялық білімді қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі салыстырмалы әдебиеттану
    Несиелер: 9

    Мақсаты: Салыстырмалы әдебиеттанудың даму үрдістері туралы білімді бағалау және жалпылау қабілетін қалыптастыру. Курс қазіргі салыстырмалы әдебиеттанудың өзекті мәселелерін қамтиды. Негізгі бағыттары: Еуразиялық кеңістіктегі әдеби байланыстар, түркі әдеби әлемі, Шығыс пен Батыс проблемаларына жаңаша көзқарас.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты – жоғары оқу орындарының дидактикасы, білім беру теориясы, педагогикалық іс-әрекетті талдау және өзін-өзі бағалау бойынша білімдер негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық құзыреттілік пен педагогикалық қызмет қабілетін қалыптастыру. Заманауи жоғары білімді дамытудағы мега-тренд, Болон процесі түрлі стратегиялар, оқыту әдістерін қолдана отырып, лекторлық және кураторлық шеберлікті меңгеру мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Курс ғылым философиясы туралы түсініктерді, олардың рационалды-теориялық түсінудегі мәселелерін қамтитын ерекше типтегі білімдер жүйесі ретінде қалыптастыруға бағытталған. Ғылымның идеялық негізі, пайда болуы, қалыптасуы мәселелері қарастырылады. Ежелгі дүниедегі, Орта ғасырлардағы және Қайта өрлеу дәуіріндегі ғылым.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақ текстологиясының даму бағыттары
    Несиелер: 9

    Мақсаты: Қазақстан текстологиялық мектебінің қазіргі жағдайы мен даму тенденцияларын талдау, текстологиялық зерттеудің инновациялық әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Мынадай мәселелер: текстология саласындағы іргелі зерттеулердің теориялық дағдылары, негізгі мәтінді анықтау, мәтін тарихы, текстология мәселелерінің типологиялық ұқсастығы, тәуелсіздік кезеңіндегі текстологиялық ізденістер қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Балалар әдебиеті: ұлттық және жаһандық үрдістер
    Несиелер: 9

    Мақсаты: Балалар әдебиетіндегі ұлттық және жаһандық даму үрдістерді сыни тұрғыдан бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән қазіргі балалар әдебиетіндегі жанрлық ізденістер туралы пікірлерін шығармашылық жұмыстарында қолдану; балалар әдебиетінің көрнекті өкілдерінің шығармашылық лабораториясын заманауи инновациялық әдістермен талдау; балалар әдебиетінің өзекті мәселелерін сыни тұрғыдан бағалауды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Модернизм: эстетикасы мен поэтикасы
    Несиелер: 9

    Мақсаты: Модернизм бағытының эстетикасы мен поэтикасы жөнінде теориялық білім беру және оны зерттеулерде қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән модернизм поэтикасын зерттеу принциптерін, модернизмнің негізгі шығармашылық тұжырымдамаларын, пәнаралық, салыстырмалы-типологиялық көзқарастар тұрғысынан жазушылар шығармашылығына дербес ғылыми зерттеулер жүргізудің әдіснамасын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазақ эпосының поэтикасы
    Несиелер: 9

    Мақсаты: Эпос поэтикасының негізгі тұжырымдамасы туралы білімді және талдау қабілетін қалыптастыру. Курста қазақ эпосының поэтикасы мен типологиясы, батырлық жырлардағы уақыт, эпикалық кеңістік, эпикалық дәуір, сюжет пен мотив, сюжет пен композиция, көркемдік тәсілдер қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • ХХІ ғасырдағы қазақ әдебиетінің даму бағыттары
    Несиелер: 9

    Цель: сформировать способность критически оценивать развитие казахской литературы в XXI веке. Будут рассмотрены: преемственности традиций в литературе и современных исследований посредством литературного анализа; применение концепций содержания, видовых нововведений в художественной литературе в творчестве; критический анализ новых тенденций в литературе.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Фольклорды зерттеудің тарихи принциптері
    Несиелер: 9

    Мақсаты: Фольклор жанрларының тарихи негіздерін талдау және тарихи зерттеу әдістерін игеру қабілетін қалыптастыру. Курста қазақ фольклорының тарихилығы, эпостанудың әдістемелік мәселелері, эпостағы тарихи шындықтың көркемделуі, полистадия және циклизация, миф пен әпсананың, ауызекі әңгімелердің және тарихи аңыздардың тарихилығы қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON3

    Заманауи әдіснамаларды қолдана отырып, әдебиеттану ғылымының ішкі пәндік салаларын зерттеу және оның өзге де әлеуметтік пәндермен байланысы тұрғысынан пәнаралық зерттеулер нәтижелерін қазақ және шет тілдерде ғылыми ғылыми еңбек тарауы, аналитикалық шолу, конференцияға баяндама түрінде ұсыну.

  • Код ON1

    Әдебиеттану, фольклористика және текстология пәндерінің өзекті мәселелерін зерттеу үшін деректерді жинау және талдау бойынша эмпирикалық зерттеулер жүргізу, шығармаларды талдау, ғылыми пікірлерді бағалау.

  • Код ON2

    Жанрлардың дамуын бағалау, жүйелік, халықаралық, психоаналитикалық, танымдық тәсілдер мен салыстырмалы тарихи, салыстырмалы, типологиялық әдістер негізінде әдебиеттану, фольклор және текстология саласындағы қолданбалы зерттеулер нәтижесінде олардың даму тенденциялары мен көркемдік жүйенің тұтастығын анықтау.

  • Код ON11

    Инновациялық цифрлық технологиялар мен заманауи педагогикалық стратегияларды пайдалана отырып және курстарды әдістемелік тұрғыдан қамтамасыз ете отырып жоғары оқу орындары мен колледждерде офлайн және онлайн форматта әдебиеттану бойынша оқу сабақтарын өткізу.

  • Код ON9

    Мәтіндерді өңдеуде, зерттеу жұмысында атрибуцияны, туындыларды және негізгі мәтінді анықтау үшін мәтіндік талдау жасауда мәтінді анықтаушы заманауи құрылғылармен жұмыс жасау.

  • Код ON8

    Фольклорлық жанрларды жүйелеу принципі, олардың нұсқаларын салыстырмалы зерттеу, жанрлар арасындағы байланыстарды талдау мен салыстыру негізінде фольклорға әдебиеттанулық зерттеулер жүргізу

  • Код ON7

    Академиялық және көркем стилистиканың ережелері мен нормаларын қолдана отырып, көркем, ғылыми, публицистикалық мәтіндерді және әр түрлі басылымдарды редакциялау.

  • Код ON4

    Менеджмент әдіснамасын қолдана отырып, ғылыми, педагогикалық мекемелер мен бөлімдерде зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жобалау.

  • Код ON6

    Көркем, ғылыми, публицистикалық, аударма, сыни мәтіндерді жинаудың теориялық және текстологиялық рәсімдерінің кешенін жүзеге асыру, талдау және зерделеу.

  • Код ON10

    Әлемдік көзқарасты қалыптастыруда философиялық білімді қолдана білу, сонымен қатар азаматтық ұстаным қалыптастыруда тарихи дамудың негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын талдай білу

  • Код ON12

    Командада жұмыс істеу, өзін-өзі талдау, өзін-өзі реттеу дағдыларына ие болу, қазақ және шетел тілдерінде академиялық жазбаша және ауызша қарым-қатынасты жүзеге асыру.

  • Код ON5

    Тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас мәселелерін шешуде қазақ, орыс және шет тілдерде ауызша және жазбаша түрде байланыс орнату

Top