Жаңа білім беру бағдарламасы

6B06101 Компьютерлік ғылымдар

  • Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі 1
    Несиелер: 10

    Бұл модуль нәтижелі оқуға қажетті дағдыларды дамытуға бағытталған. Ағылшын тілінің негізгі дағдылары - оқу, жазу, тыңдау және ауызша сөйлеу - БҰҰ-ның Тұрақты даму мақсаттарын (ТДМ) оқытудың тақырыптық негізі ретінде пайдаланатын мазмұнға негізделген оқу бағдарламасы шеңберінде интеграцияланатын және контекстуализацияланатын болады. ТДМ ескере отырып, студенттер сыни және пәнаралық жүйелі ойлауға баса назар аудара отырып, ағылшын тілінде нәтижелі білім алу үшін қажетті негізгі академиялық дағдыларды дамыта бастайды. Студенттер «себептері мен салдары» тіліне ерекше назар аудара отырып, эссе жоспарлауды, құрылымдауды және жазуды, сонымен қатар академиялық жазбада тиісті дәлелдерді тану мен қолданудың маңыздылығын үйренеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық бейін және бейіндік оқыту
    Несиелер: 5

    Бұл модульдің мақсаты- студенттерге университетте сәтті оқу үшін қажетті бірқатар академиялық оқу дағдыларын тәжірибе жүзінде қолдану және дамыту мүмкіндігі беріледі, сонымен бірге студенттердің өзін-өзі тануын қолдайды және оларға оқу платформалары мен академиялық форумдардың қолданылуы мен тиімділігін түсінуге мүмкіндік береді. Негізгі тақырыптар қатарына мыналар кіреді: 1. ЖОО деңгейінде оқытудан негізгі базалық дағдылар мен күтулер 2. Академиялық мәдениет және өз бетінше оқу 3. Зерттеулер және онлайн көздер 4. Реферат және плагиаттан аулақ болу 5. Мәселелерді шешу және жобаларды жоспарлау 6. Уақытты басқару 7. Жұмысқа орналастыру үшін рефлексиялық практика және үздіксіз кәсіби даму 8. Командада жұмыс істеу 9. Қарым-қатынас және презентация дағдылары 10. Сыни ойлау 11. Көрнекі сауаттылық 12. Емтихан тапсыру және ревизия стратегиясы

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәселелерді шешу және бағдарламалау
    Несиелер: 10

    Бұл модульде студенттер есептеу Қосымшаларының практикалық мысалдарымен жұмыс істейді, сондықтан компьютерлік бағдарламалау тәжірибесі аз немесе толық болмаса да, олар алгоритмдерде ненің қызықты және маңызды екенін түсіне бастайды. Студенттер деректер туралы түсінік алып, мәселелерді шешу және логика дағдылары қарапайым бағдарламаларды әзірлеу мен іске асырудың практикалық тәжірибесімен үйлеседі, бұл оларды бағдарламалау принциптеріне қатысты берілген дағдыларды қолдана отырып, бакалавриат деңгейінде бағдарламалау компоненттерін үйренуге дайындайды. Жүйеге кіріспе UML құжаттамасын қолдана отырып, жүйенің талаптары мен талдауы кейінгі модульдер үшін негіз болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Математиканы оқыту дағдылары-сандық әдістер
    Несиелер: 5

    Модуль студенттерге университетте оқуға қажетті математика саласында іргелі білім мен дағдыларды береді және оларға сенімділікпен неғұрлым озық оқытуға көшуге мүмкіндік береді. Модульде инженерлік, есептеу техникасы, бизнес, Денсаулық сақтау және өмір туралы ғылым сияқты түрлі танымдық салаларда қолданылатын классикалық базалық математика элементтері бар. Негізгі назар келесі бағыттарға аударылады: 1. Алгебра-ұғымдар мен белгілер, күштер, индекстер, логарифмдер. 2. Формулалар мен теңдеулер - жеңілдету, факторизация, транспозиция, функцияны анықтау, сызықтық және полиномиялық теңдеулерді шешу. 3. Өлшемдер мен графиктер - декарттық координаттар жүйесін түсіну; қарапайым функциялардың графигін құру (мысалы, түзу сызықтар), функциялар (мысалы, түзу сызықтар мен көпмүшелер) және градиент пен тосқауылдың мәнін түсіну. 4. Ықтималдық және статистика - негізгі ұғымдар, эмпирикалық дискретті және үздіксіз үлестірімдер, орташа мән, дисперсия және стандартты ауытқу. 5.Деректерді талдауға арналған электрондық кестелер-деректермен жұмыс істеу, сұрыптау, график құру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі 2
    Несиелер: 10

    Модуль TEAP0101D модуліне негізделген және студенттердің ағылшын тілін академиялық тұрғыда тиімді пайдалануға деген сенімділігі мен қабілетін дамытады. Негізгі тілдік дағдылар: оқу, жазу, оқу, жазу, тыңдау және ауызша сөйлеу оқытудың тақырыптық негізі ретінде БҰҰ-ның Тұрақты даму мақсаттарын (SDGs) қолданатын мазмұнды оқу жоспары аясында біріктіріліп, контекстке енгізіледі. Оқыту сыни және пәнаралық жүйелі ойлауға баса назар аудара отырып жүргізіледі. Мәселелерді шешу дағдыларын дамытатын жазбаша тапсырмаларға ерекше назар аудара отырып, студенттердің академиялық эсселерді жоспарлау, құрылымдау және жазудағы қабілеттерін одан әрі дамытуға ерекше назар аударылады. Студенттер мәтіндік сілтемелерді қолдана отырып, академиялық дереккөздерді жазбаша жұмыстарына дұрыс қосуды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Компьютерлік жүйелер
    Несиелер: 5

    Бұл модуль компьютерлік сәулет негіздерін және олардың қауіпсіздігіне ерекше назар аудара отырып, операциялық жүйелерді зерттеуге арналған. Рефераттың мазмұны: Теориялық негіздер: - Сандық жүйелер, бүтін және нақты сандарды ұсыну компьютерлік жабдықтар: - процессордың компоненттері мен жұмысы, нұсқаулық жиынтығы, - компьютерлік сәулет, - жад, жүйелік бағдарламалық жасақтама: - операциялық жүйенің негіздері, процестер, файлдық жүйелер, жадты басқару, - Shell scripting, - аутентификация және авторизация. Қауіпсіздік мәселелері: - операциялық жүйенің осалдығы мен қауіпсіздігі, қауіптер мен шабуылдар-архитектураның осалдығы мен қауіпсіздігі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Компьютерлік бағдарламалау I
    Несиелер: 5

    Модуль сауатты кодтау қағидаттарына баса назар аудара отырып, сенімді бағдарламалық жасақтаманы жобалау тұрғысынан компьютерлік бағдарламаны жасауға қажетті дағдылармен таныстырады. Мазмұны: 1. Қазіргі бағдарламалау тілінде басқару және деректер абстракцияларын қолдана отырып бағдарламаларды практикалық жобалау. 2. Компьютерлік бағдарламалаудың әртүрлі парадигмаларынан әдістер мен тәсілдерді бөліп көрсету. 3. Жақсы бағдарламалау тәжірибесінің маңыздылығы және кодтау стандарттарының өзектілігі. Модуль барысында студенттер сенімді бағдарламалық жасақтаманы әзірлеудің маңызды принциптерімен танысады, мысалы, атау туралы келісім, құрылымдар мен айнымалыларды инициализациялау, айнымалылардың ауқымы мен өмір сүру уақыты, енгізілген деректерді тексеру. Нашар стиль мен бағдарламалау техникасының салдары туралы біліңіз (яғни, нашар сүйемелдеу, төмен қауіпсіздік және шабуылдарға осалдық).

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Есептеуге арналған математика
    Несиелер: 5

    Бұл модульде компьютерлік ғылымның негізін қамтамасыз ететін математикалық құрылымдар зерттеледі. Нақты тақырыптарға логика, жиынтық теориясы, ықтималдық және статистика кіреді. Тақырыптар: Логика. Жиындар. Функциялары. Ықтималдығы. Гипотезаларды ұсыну және тексеру

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • АТ саласындағы кәсіпкерлік
    Несиелер: 3

    Модульдің мақсаты IT саласындағы қолданбалы экономикалық міндеттерді тиімді шешуге ықпал ететін кәсіпкерлік дағдыларды дамыту. IT кәсіпкерлік модулі кәсіпкерлерге жақсы техникалық дайындықпен нарықтағы өзгерістерге бейімделуге және бизнес-негіз құруға мүмкіндік беретін бизнеске арналған идеялар мен процестерді қалыптастыруға бағытталған. Кәсіпкердің бәсекелестік артықшылығы-Ақпараттық жүйелер туралы ойлауға интегративті тәсілге, ұйымдардың жетістігі мен бәсекелестік артықшылықтары үшін ақпараттық технологияларды қолдануға, сондай-ақ басқарушылық мәселелерді шешуге арналған ең жаңа интернет қосымшалары арқылы дағдыларды шоғырландыруға бағытталған ақпараттық жүйелерді білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Компьютерлік этика
    Несиелер: 5

    Модуль студенттерді киберқауіпсіздікке, бағдарламалық инженерияға, информатикаға және сандық криминалистикаға әсер ететін этикалық теориялармен таныстырады. Модуль студенттерден этикалық теорияларды киберқауіпсіздік, бағдарламалық жасақтама, информатика және сандық криминалистикаға қатысты технологиялық нәтижелерге қолдануда сыни аналитикалық дағдыларды дамытуды талап етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Компьютерлік бағдарламалау 2
    Несиелер: 5

    Компьютерлік бағдарламалау мәселені талдауды, талаптарды әзірлеуді және оларды компьютерде жасалуы мүмкін жобаға айналдыруды қажет етеді. Бұл модуль бағдарламаның сипаттамасын жасау үшін мәселені талдауға, сондай-ақ шешімдерді олардың сенімділігі үшін тестілеуге қажетті дағдыларды ұсынады. Мазмұны: 1. Компьютерлік бағдарламалаудың әртүрлі парадигмаларындағы бағдарламаның проблемалары мен ерекшеліктерін талдаудың рөлі. 2. Компьютерлік бағдарламаларды әзірлеу кезінде функцияларды пайдалану және блок-тесттерді құру. 3. Бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу процесінде тестілеудің рөлі. Модуль барысында студенттер бағдарламаны әзірлеуде функцияларды қолданудың маңыздылығы мен артықшылықтары туралы біледі, содан кейін стандартты салалық блокты тестілеу құрылымын қолдана отырып, сенімді бағдарламалық жасақтаманың негізгі принципін қолданады. Студенттер сонымен қатар қазіргі бағдарламалау тілі контекстінде мәселені анықтау мен шешудің әртүрлі тәсілдерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Деректер базасын жобалау және енгізу
    Несиелер: 5

    SQL қол жетімді реляциялық деректер базасында сақталған құрылымдалған деректер көптеген компаниялардың, ұйымдардың және интернеттегі кәсіпорындардың ақпаратты сақтау қажеттіліктерін қолдайды. Бұл модульде студенттер реляциялық дерекқордағы мәліметтер құрылымын жобалау негіздерін, мәліметтер базасындағы мәліметтермен өзара әрекеттесуді және мәліметтер базасындағы деректерді қорғауды үйренеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Компьютерлік желілер
    Несиелер: 5

    Бұл модуль заманауи компьютерлік желілердің негіздерін олардың қауіпсіздігіне ерекше назар аудара отырып зерттеуге арналған. Мазмұны: Теориялық негіздер; деректерді шифрлауға кіріспе; Компьютерлік желілер; желілік архитектуралар, деректерді беру жүйелерінің негіздері; беру схемалары мен технологиялары, қателерді анықтау және басқару; желілік компоненттер, жергілікті желілердің хаттамалары, интернет-хаттамалар; Ақпараттық қауіпсіздік: құпиялылық ,тұтастық және қолжетімділік( CIA); желінің осалдығы және қауіпсіздігі, қауіптер мен шабуылдар

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Компьютерлік құқық және киберқауіпсіздік
    Несиелер: 5

    Модуль студенттерді Киберқауіпсіздік, бағдарламалық жасақтама, информатика және сандық криминалистиканың құқықтық және кәсіби мәнмәтінімен таныстырады, бағдарламалық жасақтама инженері, жүйелік менеджер, компьютерлік криминалистика және қауіпсіздік жөніндегі маманның құқықтық шеңберін, заңды және кәсіби міндеттерін қарастырады. Модульде компьютерлік этика, деректерді қорғау туралы заң, киберқауіпсіздікке, сандық инженерияға, жүйелерді басқаруға және сандық криминалистикаға әсер ететін Британдық және халықаралық заңнама қарастырылған

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тұрақты даму мақсаттары
    Несиелер: 2

    Модульдің мақсаты-қазіргі әлемнің ағымдағы сын-қатерлерін жеңуге көмектесетін тұрақты даму тұжырымдамасының жүйелі көрінісін беру. «Тұрақты даму мақсаттары» курсы үш негізгі көзқарасты біріктіреді: экономикалық, әлеуметтік және экологиялық. Шектеулі ресурстарды оңтайлы пайдалануға және экологиялық — табиғи, энергетикалық, материалдық-сақтау және инновациялық технологияларды пайдалануға, Әлеуметтік және мәдени жүйелердің тұрақтылығын сақтауға, биологиялық және физикалық табиғи жүйелердің тұтастығын қамтамасыз етуге бағытталған шараларды зерделейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бағдарламалық жасақтама және қауіпсіздікті басқару
    Несиелер: 5

    Модуль ат-жобаларын сатып алу және әзірлеу жүзеге асырылатын бизнес-контекстпен таныстырады. Бұған экономикалық, техникалық, әлеуметтік, құқықтық және этикалық тұрғыдан компьютерлік жүйелерді дамытудың орындылығы кіреді. Негізгі ұйымдастырушылық функциялардың (маркетинг, HR, қаржы) және олар жұмыс істейтін кең ұйымдық құрылымдардың рөлі туралы түсінік берілген. Бағдарламалық жасақтаманың өмірлік циклінің негізгі компоненттері теориялық тұрғыдан қарастырылады. Жалпы процеске және өмірлік циклдің дәстүрлі және балама модельдерін салыстыруға баса назар аударылады. Модуль өмірлік циклдің әртүрлі кезеңдеріндегі қауіп факторлары мен тәуекелдерді бағалауды қамтиды, сонымен қатар студенттерді бағдарламалық жасақтаманың сапасын өлшеу және қамтамасыз ету үшін қолданылатын әдістермен, соның ішінде сенімді бағдарламалық жасақтаманы (BS PAS744 Software Trustworthiness) басқару мен әзірлеуді қамтитын процестермен таныстырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Веб-қосымшаларды әзірлеу
    Несиелер: 5

    Бұл модуль веб-қолданушыларға дерекқорда сақталған активтермен өзара әрекеттесуге мүмкіндік беретін веб-қосымшаны жасаудың берік техникалық негізін ұсынады. Қазіргі заманғы веб-қосымшалар әдетте серверлік сценарийлерді белсенді қолданады. Соңғы жылдары кеңінен таралған серверлік сценарий тілі - PHP. Бұл прагматикалық тілді кейбір веб-әзірлеушілер үлкен жетістікпен және басқалардың апатты аңғалдығымен қолданады. Жалпыға Ортақ веб-мазмұнды қызықтыратын дұшпандық назар аудару үшін веб-қосымшаларды ендірудің қарапайым әдістері енгізіледі. Қысқаша мазмұны a. PHP сияқты веб-әзірлеу тілін қолдана отырып, серверлік сценарийлер жасау b. жалпы пайдалану және сәтсіздік модельдері c. ену үшін веб-қосымшаларды тестілеуге кіріспе.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Объектіге бағытталған жобалау
    Несиелер: 5

    Бұл модуль объектіге бағытталған (ОБ) кітапханаларды дамытуға арналған және студенттерге объектіге бағытталған тәсілді қолдана отырып, орта деңгейдегі бағдарламалық жүйелерді жобалауға, енгізуге және тестілеуге мүмкіндік береді. Дизайн үшін ескерту ретінде бірыңғай модельдеу тілі (UML) қолданылады, ал іске асыру тілі Java болып табылады. Мазмұны: Java бағдарламалау тілі: тілдің негізгі құрылымдары; API-нің тиісті аспектілерін қолдана білу; объектіге бағытталған парадигма принциптері; нысандар мен сыныптар; Инкапсуляция және өкілдік ету; хабарламалар мен әдістер; Полиморфизм және динамикалық байланыстыру; oo бағдарламаларын жобалау; UML белгілеу; қауымдастықтарды іске асыру-композиция, агрегация және мұрагерлік; пайдаланушы анықтаған сыныптар, деректерді ұсыну шешімдері; интерфейстер және абстракция; бағдарламалық жасақтаманы әзірлеудегі сапа мәселелері; сүйемелдеу және қайта пайдалану ыңғайлылығы үшін құжаттама және ''javadoc'' құралын пайдалану; блокты тестілеу; тиісті дизайн үлгілерін анықтау және қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Деректер құрылымы және алгоритмдер
    Несиелер: 5

    Модуль әртүрлі деректер құрылымымен және дәйекті орындау алгоритмдерімен таныстырады. Классикалық деректер құрылымдары (стектер, кезектер, тізімдер, ағаштар және хэш кестелері) және іздеу және сұрыптау алгоритмдері ұсынылады. Осы деректер құрылымдары мен алгоритмдердің өнімділік сипаттамалары түсіндіріледі және модульділік, әмбебаптылық, теңдік, иемдену, өзгеретін және өзгермейтін объектілер сияқты кодтаудың нақты мәселелері қарастырылады. Мазмұны: іздеу және сұрыптау алгоритмдері және олардың өнімділік сипаттамалары; Деректердің классикалық құрылымдары (сызықтық, иерархиялық, хэш-кестелер); іске асыру мәселелері (қауымдастық, сілтемелер мен мағыналардың семантикасы, өзгеретін және өзгермейтін нысандар).

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіпорында оқу жылы
    Несиелер: 10

    Кәсіпкерлік тәжірибе студенттерге жыл бойы жеке қолдау мен жетекшілік жасай отырып, өзін-өзі жұмыспен қамту мәселесін шешіп немесе фриланс ретінде карьера жасауларына мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Agile командасын дамыту
    Несиелер: 5

    Модуль студенттерге бағдарламалық жасақтаманың икемді дамуына негізделген шектеулі Жұмыс орнын модельдеуге қатысуға мүмкіндік береді. Модуль agile-әзірлеумен байланысты тұжырымдамалар мен практикамен таныстыратын көмекші материалдарды қамтиды, алайда, бұдан басқа, онда формальды Оқу материалы жоқ, өйткені бұл модуль алдыңғы және параллельді оқытудан білім мен дағдыларды бекітуге бағытталған. Студенттер git - hub сияқты ынтымақтастық құралдарының тиісті жиынтығын пайдаланады деп күтілуде.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Нысанға бағытталған жасақтама
    Несиелер: 5

    Бұл модуль Java Software Development Kit (SDK) ұсынатын кең кітапхана пакеттерін қолдана отырып, объектіге бағытталған (oo) қосымшаларды жасауға арналған. Осы модульге жазылған студенттер инкапсуляция және мұрагерлікті қоса алғанда, түрлі бірлестіктер сияқты ҚБ сыныптарын әзірлеудің негізгі қағидаларымен танысты. Бұл білім жинау, енгізу/шығару, және графикалық пайдаланушы интерфейстері сияқты стандартты өңдеу API аясында әртүрлі бағыттарды шарлауға және пайдалануға көмектесу үшін пайдалы болады. Қазіргі API өрістері oo Қосымшаларының ламбда өрнектері мен ағынды құбырлар сияқты соңғы функционалды қондырмалардан қалай пайда көретінін көрсету үшін қолданылады. Студенттер графикалық пайдаланушылық интерфейстерді құрып, орналасу саясаты, бақыланатын деректер модельдері және оқиғаларды қасиеттерге байланыстыру сияқты байланысты ерекшеліктерді қарастыруы керек. Кеңейтілген API аймақтарын пайдалану сонымен қатар композит, стратегия және декор сияқты әртүрлі дизайн үлгілерін талқылауға және қолдануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Зерттеулерге кіріспе
    Несиелер: 5

    Модуль студентке зерттеу және әзірлеу сұрақтарын әзірлеуге және кейіннен зерттеуге болатын берік контекст құру үшін қолданыстағы әдебиеттер мен басқа құжаттарды зерттеудің, талдаудың және түсіндірудің маңыздылығын түсінуге мүмкіндік береді. Модуль студенттің зерттеу дағдыларын, атап айтқанда, әртүрлі дереккөздерден тиісті әдебиеттерді анықтауға, академиялық және академиялық емес мәтіндерді сыни талдауға және белгілі бір тақырыптық саладағы зерттеу немесе даму мәселелерін негіздеуге байланысты дағдыларды дамытады. Модуль бұл зерттеу әдістерін технологиядағы Этика призмасы арқылы қарастырады, студенттерді құпиялылық, автономия, қауіпсіздік, жеке бас және әлеуметтік әсер сияқты ақпараттық жүйелерге қатысты негізгі этикалық мәселелермен таныстырады. Бұл модульде "дәстүрлі" академиялық зерттеу әдістері де, бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу және жобалау саласындағы алдын-ала зерттеудің сыни әдістері де қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бірмезгілді және параллель алгоритмдер
    Несиелер: 5

    Модуль студенттерді параллельді бағдарламаларды көп ядролы архитектуралар мен таратылған қосымшалар контекстінде жобалаумен таныстырады. Мазмұны: 1. Функционалдық ерекшелікке арналған ресми белгі 2. Параллель (және бір мезгілді) алгоритмдер 3. Параллель (және бір мезгілді) алгоритмдерді іске асыру үшін бағдарламаларды (және бағдарламалық кітапханаларды) қолдау

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Деректерді іздеу
    Несиелер: 5

    Деректерді іздеу әлі де жаңа, дамып келе жатқан сала болып қала береді, бірақ қазірдің өзінде көптеген қосымшаларды тапты және қазіргі бәсекеге қабілетті бизнес әлемінде қажет болады. Деректерді іздеу бізге ақпараттандырылған шешімдер қабылдауға көмектесу үшін көптеген мәліметтерден маңызды ақпарат пен білім алуды қамтиды. Бұл модульдің мақсаты-деректердің үлкен ауқымынан маңызды ақпаратты алудың қолжетімді әдістерін қарастыру; әдістерді, сондай-ақ оларды қашан және қалай тиімді пайдалану керектігін талқылау. Модульде SAS Enterprise Miner деректерді іздеу құралы қолданылады. SAS-бұл деректерді басқару бағдарламалық жасақтамасының жиынтығы, ол деректерді енгізу және басқару мүмкіндіктерін есептерді дайындаумен, графикалық бейнелеумен және статистикалық модельдеумен үйлестіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жүйелерді құру: әдістері
    Несиелер: 5

    Бұл модуль Ақпараттық жүйелерді дамытудың маңызды аспектісін (ISD) қамтиды: жүйелерді дамыту процесінде қолданылатын әдіснамаларды таңдау және бағалау. Тақырыптар қаралатын болады: ақпараттық жүйелерді әзірлеу (ISD): негізгі тұжырымдамаларға, өмірлік циклдерге шолу, "әдіснаманы" айқындау, әдіснаманы пайдалануға әсер ететін факторлар; әдіснаманы бағалауға арналған шеңберлер; объектіге бағытталған әдіснамалар; құрылымдалған әдіснамалар; партисипативтік тәсілдер (DSDM, ETHICS және т. б.); интеграцияланған тәсілдер (Multiview және т. б.); Мамандандырылған қосымшалар және олардың әдіснамаға қойылатын талаптары (Web Information Systems); бағдарламалық қамтамасыз етуді қауіпсіз және сенімді жобалауға арналған стандарттарды қоса алғанда, әдіснамаларды енгізу мен пайдалануға қатысты мәселелер (BS PAS 754); БМЖ этикалық аспектілері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өзара әрекеттесу дизайны
    Несиелер: 5

    Модульдің мақсаты-адам мен компьютердің сәтті өзара әрекеттесуіне қол жеткізу үшін интерактивті жүйелерді жобалау мен бағалаудың негізгі тұжырымдамалары мен әдістерін үйрету. Пайдаланушы интерфейсін жобалау бағдарламалық жасақтаманы әзірлеудің маңызды бөлігі болып табылады. Сәтті интерактивті жүйелерді жобалау ыңғайлы жүйелерді жобалаудың негізгі принциптерін түсінуді және қолдануды, сонымен қатар ыңғайлылықтың әртүрлі аспектілері арасындағы сауда-саттықты қарастыруды қамтиды. Дизайн-бұл монетаның жартысы ғана, ал Интерактивті жүйелердің прототиптерін тестілеу және бағалау-бұл үлкен ыңғайлылықсыз жүйелерді құрудың және жақсы пайдаланушы тәжірибесіне қол жеткізудің маңызды бөлігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мобильді қосымшаларды әзірлеу
    Несиелер: 5

    Модуль мобильді есептеулерді, мобильді коммуникацияларды және Мобильді қосымшаларды әзірлеуді қамтиды. Мазмұны: мобильді есептеу және есептеу; Жергілікті, гибридті және веб-қосымшалар; мобильді қосымшаларға арналған жақтаулар; Мобильді қосымшаларды әзірлеуге арналған платформаларға шолу (MIT App Inventor, IBM Mobile Development, IBM App connect, Android Studio және т. б.); заманауи тілдерді немесе Мобильді қосымшаларды әзірлеу платформаларын (Android үшін Kotlin немесе Java, iOS үшін Kotlin/Native немесе Swift және т. б.) пайдалана отырып, мобильді қосымшаларды әзірлеу; компоненттер, орналастыру және; Деректерді сақтау мүмкіндігі бар қосымшалар; ескертулер мен хабарландырулар; мобильді сенсорларға қол жеткізу және басқару; Графика және анимация; мультимедиа суреттерін, аудио, бейнені ендіру; орналасқан жерді анықтау қызметтерін біріктіру; желілерді біріктіру; бұлтты қызметтермен біріктіру; қосымшаларды жариялау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қауіпсіз веб-қосымшаларды әзірлеу
    Несиелер: 5

    Модуль ақпаратқа рұқсатсыз қол жеткізу ықтималдығын азайтудың максималды мүмкіндігімен веб-қосымшаны әзірлеу мен іске асыруды қарастырады. Бұл модульді зерттеу браузерге негізделген шабуылдардың ең көп таралған түрлерін және олардан қорғану үшін қолдануға болатын кодтау әдістерін түсінуді қажет етеді. Модульде сондай-ақ Ақпаратқа қол жеткізу және оны веб-сервистердің хаттамалары арқылы қашықтағы көздерден ұсыну қарастырылады. Веб-әзірлеудің ең көп таралған тілі, сондықтан модуль үшін таңдау тілі PHP болып табылады, дегенмен оны Scala, Ruby немесе Python сияқты веб-дамудың басқа тілдерімен алмастыруға болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мультисервистік желілер 1
    Несиелер: 5

    Модуль заманауи желілерде кездесетін мәселелер мен шешімдерді жан-жақты талдауды қамтамасыз етеді және байланыс стегін (физикалық, арна және желі деңгейлері) қамтиды. Модульде бағдарламалық жасақтама мен алгоритмдердің күшті бағыты бар. Зертханалық жұмыстар мен оқу сабақтары барысында Cisco технологиялары (Cisco маршрутизаторлары мен коммутаторлары, Cisco пакеттерін трассалаушы) пайдаланылатын болады. Мазмұны: 1.Кіріспе материал, қателерді анықтау мен түзетудің әртүрлі әдістері, мысалы, циклдік резервті тексеру (CRC), жылжымалы терезе механизмі. 2. Ішкі желілерді жеткізу мәселелері: Адресация, маршруттау, IPv4 және IPv6, MAC коммутациясы және мекен-жайларды шешу протоколы (ARP); бағыттау хаттамалары/алгоритмдері (RIP, OSPF); басқа үшінші деңгейлі протоколдар, IPv6, DHCP, NAT. 3. Жеткізу проблемалары: жеткізу және кешіктіру, желінің сенімділігі, түсіндіру және ашықтық және қауіпсіздік. 4. Екінші деңгейлі хаттамалардың мысалдары ретінде PPP және Ethernet, WAN және LAN, виртуалды жергілікті желілер (VLAN) және Порт қауіпсіздігі

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Анық емес логика және білімге негізделген жүйелер
    Несиелер: 5

    Бұл модуль жасанды интеллект саласындағы ең сәтті екі әдісті қарастырады. Мазмұны: анық емес логикаға кіріспе; белгісіздік және дәлсіздік ұғымдары; анық емес жиын ұғымы; анық емес жиындардың негізгі операциялары; одақтың қиылысы; анық емес жүйелерге қосымша; Мамдани Сугеноның анық емес логикалық қосымшалары; анық емес жүйелерді дамыту үшін Matlab қолдану; білімге негізделген жүйелерге кіріспе (KBS); білімнің табиғаты; KBS негізгі компоненттері; KBS тарихы; білімді ұсыну (қарапайым KBS және анық емес жүйені салыстыру).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Компьютерлік этика және құпиялылық
    Несиелер: 5

    Модуль студентке ат, АҚ, бизнестің ақпараттық жүйелері және басқа да аралас пәндер контексінде Этика, құпиялылық және деректерді қорғау тұжырымдамаларын зерделеуге мүмкіндік береді; студенттерді АКТ саласындағы жетістіктерге байланысты негізгі этикалық мәселелер мен әлеуметтік жауапкершілік мәселелерін сыни қарауға тартады. Модульдің мақсаттары: Ақпараттық жүйелер маманының жұмысында күн сайын туындайтын этикалық дилемма туралы хабардарлықты арттыру; бизнестегі есептеу контекстінде шешім қабылдау үшін қолданылатын процестерді түсіну және бағалау және осы процесті түсінуді жақсарту; компьютерлік кәсіптегі этикалық тәжірибенің теориялық және қолданбалы негіздерін түсіну. Модуль есептеу техникасы және әлеуметтік жауапкершілік орталығының зерттеу қызметіне қарқынды сүйенеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Деректер базасын басқару және бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Модуль нақты сценарийлерді қолдана отырып, мәлімделген талаптарды қанағаттандыру үшін бизнес тұрғысынан қосымшаның тиісті дерекқорын таңдау дағдыларын, сондай-ақ жартылай құрылымдалған деректерді талдау және тиісті сақтау құрылымын таңдау қабілетін дамытады. Модуль әртүрлі күрделі деректер құрылымын және NoSQL бағдарламалауды, соның ішінде агрегаттау әдістерін қолдана отырып, мәліметтер базасын жобалау және деректерді іздеу дағдыларын дамытады. Сонымен қатар, модуль параллелизм және қалпына келтіру, ACID қасиеттері, таратылған дерекқор жүйелері, репликация, шарлау және CAP теоремасы сияқты алдыңғы қатарлы ұғымдар мен мәліметтер базасының теориясын қарастырады. Модуль реляциялық дерекқорды жобалауға және іске асыруға қатысты imat1215, IMAT2428 немесе CTEC2701 сияқты модульдерде жасалған тұжырымдамалар мен практикалық жұмыстарға негізделген және мәліметтер базасы мен деректерді өндіруге байланысты магистратурада әрі қарай зерттеу және салалық дерекқорды басқарудың озық дағдыларын алуға негіз береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мультисервистік желілер 2
    Несиелер: 5

    Модуль қашықтағы түйіндер арасындағы байланыстың негізгі ұғымдарымен таныстырады және олардың TCP/IP стекінде қалай жүзеге асырылатындығын көрсетеді. Модуль заманауи желілерде кездесетін мәселелер мен шешімдерді жан-жақты талдауды қамтамасыз етеді және байланыс стекін (Көлік және қолданбалы деңгейлер) қамтиды. Модуль тек дауыс, бейне және деректер сияқты интеграцияланған мультисервистік трафикті жеткізетін өте жоғары жылдамдықты желілерге назар аударады. Жергілікті және ғаламдық желілер, MAN және WAN желілері саласындағы соңғы және соңғы әзірлемелер бекітілген және сымсыз желілік технологиялар үшін қарастырылады және олардың әрқайсысы қолайлы кең жолақты/интернет инфрақұрылымын қамтамасыз етудегі рөлі талқыланады. Мазмұны: 1) жеткізу мәселелері: жеткізу және TCP, желілік API, түсіндіру және мөлдірлік; 2) қосымшалар мәселелері: қосымшалар (мысалы, BitTorrents, Client-Server Architecutre); 3) басқару мәселелері: қауіпсіздік және SSL, желіні басқару және SNMP; 4) қызмет көрсету сапасын қамтамасыз ету әдістері (QoS); 5) сигнал беру желілері мен хаттамалары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Front-End веб-әзірлеу
    Несиелер: 5

    Модуль сыртқы веб-технологиялар мен интерфейстер дизайнының қарқынды дамып келе жатқан саласында мыналарды қамтиды: 1. Дизайнның негізгі принциптері; 2. Ақпараттық архитектурасы; 3. Қолайлылық және қол жетімділік. Бұл қызықты аймақ үш негізгі технологияның соңғы жетістіктерімен дамиды: - HTML5 және CSS3-тің қазіргі және алдағы өзгерістері бар белгілеу тілдері; - шолғыш өндірушілері мен әзірлеушілері стандарттарды алға жылжытады; - ES6 синтаксисін қоса алғанда, Javascript-тің даму аясын кеңейту. Веб-қосымшалар мобильді және басқа экрандық құрылғылар арқылы тең қол жеткізуге арналған ішкі деректермен өзара әрекеттесетін браузердің "қосымшалары" арқылы "дерекқормен басқарылатын веб-сайтты" жақсартады. Бұл модуль осы тәсілдің алдыңғы бөлігіне арналған. Мазмұны: 1. Жобалау принциптері және пайдаланушы тәжірибесі; 2. Ақпараттық архитектура; 3. Пайдалану, қол жетімділік және WAIS; 4. HTML5, CSS3 және семантикалық белгілеу; 5. Қазіргі JavaScript және оның контексті; 6. Мобильді дамуға арналған Веб-тілдер; 7. JSON деректер пішімі ретінде; 8. Git (және GitHub) көмегімен нұсқаны басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қатаң жүйелер
    Несиелер: 5

    Бұл модуль бағдарламалық жасақтаманы қатаң әзірлеудегі ресми жүйелердің рөлімен таныстырады және заманауи формальды әдісті қолдана отырып, базалық деңгейдегі дағдыларды дамытады. Модуль негізгі теориялық материалды (негіздеме, синтаксис, семантика) қамтиды және бағдарламалық жасақтаманы әзірлеудің тиісті құралын қолданудың практикалық тәжірибесін ұсынады. Модуль ITL формалды спецификация тіліне негізделген. 1. Спецификация мен жобалаудағы ресми әдістердің рөлі 2. Синтаксис және семантика ITL-логика; өрнектер; температуралы емес формулалар; темпоралды формулалар 3. ITL 4-де көрсетілген қауіпсіздік пен әділеттілік қасиеттері. Tempura-ны ITL 5-те жазылған ерекшеліктерді анимациялау үшін пайдалану. ITL қолданылатын ағымдағы зерттеулер және қолдану салалары

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қорытынды жоба
    Несиелер: 10

    Бітіруші курс жобасы студенттерге оқу бағдарламасына қатысты Есептеу техникасы мен ақпараттық жүйелерге байланысты маңызды мәселелерді қарастыратын, қызығушылық тудыратын бекітілген тақырып бойынша жеке жобаны орындауға мүмкіндік береді. Жоба студенттерге оқу бағдарламасының көптеген тақырыптарын біріктіруге және зерттеу және өзін-өзі оқыту арқылы өз жұмысын оқытылатын элементтерден тыс кеңейтуге мүмкіндік береді. Жұмыстың нәтижесі жақсы құрылымдалған және барлық қажетті элементтерді қамтитын негізгі есеп болады

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Веб-қосымшаларды енгізуді тестілеу
    Несиелер: 5

    Веб-қосымшаларға енуді тестілеу веб-қосымшалардағы осал жерлерді анықтауға бағытталған; белгілі осалдықтардың көпшілігі табылып, ықтимал апатты салдарлар пайда болғанға дейін оларды жою бойынша шаралар қабылдануын қамтамасыз етуге көмектеседі. Мазмұны: осалдықтар мен деректер базасын бағалау: жалпы осалдықтар теориясының негіздері; пентестинг әдіснамасы: киберқауіпсіздік мамандары қолданатын заманауи әдістемелерді талдау; жоспарлау және жоспар құру: заңды талаптар мен жоспар құрудың салдарын түсіну; Тестілеу әдістері: осал веб-қосымшаларға қарсы ену тестін өткізу; есеп беру: тестілеуге ұшыраған клиент үшін техникалық есеп жасау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Үлкен деректер және бизнес-модельдер
    Несиелер: 5

    Бұл модуль деректерді талдау әдістеріне және олардың бизнеске тигізетін әсеріне шолу жасайды. Үлкен деректерді талдау-бұл пайдалы заңдылықтарды, тенденциялар мен корреляцияларды анықтау үшін құрылымданбаған гетерогенді деректердің үлкен көлемін жинау, сақтау және қол жеткізу процесі. Қазіргі заманғы есептеу жүйелері кәсіпорындарға, үкіметтерге және ғалымдарға көптеген құрылымданбаған деректерді тез жинауға мүмкіндік беретін "үлкен V" (Volume, Variety, Velocity және Veracity) деп аталатын мәліметтер жиынтығы туралы дәстүрлі түсініктен үлкен деректер ерекшеленеді. Бизнес жағдайларын талдай отырып және деректермен тәжірибе жасай отырып, студенттер жаңа бизнес-идеяларды әзірлеу және іске асыру, құндылықты құрудың инновациялық процесі және клиенттермен және басқа да мүдделі тараптармен қарым-қатынасты өзгерту үшін ұйымдардың жаңа деректер ресурстарын қалай пайдаланатынын үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Функционалдық бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу
    Несиелер: 5

    Функционалды бағдарламалау (FP) - бұл оқыту мен зерттеу үшін кеңінен қолданылатын және сауда мен өнеркәсіпте тарихи түрде тауашалық қосымшаны тапқан бағдарламалық жасақтаманы әзірлеудің жетілген парадигмасы. Студенттер FP әдістерін қолдана отырып, практикалық есепті шешу үшін Заманауи бағдарламалау тілін қолдануда практикалық тәжірибе алады. Мазмұны: 1. Негізгі ұғымдар, соның ішінде a. ламбдалар, b. жоғары ретті функциялар, c. тізімдер (ағындар), d.полиморфизм; 2. Тізімдерді (ағындарды) қолдана отырып бағдарламалау, соның ішінде a. жинаушылар мен коллекторлар b. карталар мен сүзгілер c. қысқарту d. қатаңдық және жалқаулық e. дәйекті және параллель; 3. Қазіргі заманғы функционалды дизайн модельдері (қазіргі тілдердің функционалдығын пайдалану үшін жалпы есептеу модельдері бар - олар көбінесе дәстүрлі, императивті және oo дизайн модельдерінен айтарлықтай ерекшеленеді).

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • АТ қызметтерін қолдану
    Несиелер: 5

    Модуль АТ қызметтерін мүдделі тараптардың әртүрлі топтары: клиенттер, ат қызметкерлері, менеджерлер мен менеджерлер, жеткізушілер және заттар тұрғысынан зерттейді. Мұндай құрылым көптеген мәселелерді зерттеуге мүмкіндік береді. Модуль сонымен қатар стратегияны әзірлеуде көрсетілген ұйымның жоғарғы басшылығымен өзара әрекеттесуді қарастырады. АТ қызметтерін өз міндеттерін шешу және мақсаттарына жету үшін пайдаланатын it-тұтынушыларға баса назар аударылады. Атап айтқанда, клиенттерді түсіну тәсілдері және клиенттің жол картасын жасау сияқты құралдарды қолдану қарастырылады. Семинарлар мен консультациялар ат қызметтеріндегі клиентке бағдарлану дәрежесін және сапаны өлшеуді қарастырады. Модульге сала практиктерінің қонақ дәрістері кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Қазіргі бағдарламалау тілінде ұсынылған басқару абстракциясы мен деректер құрылымын қолданып, берілген спецификация бойынша бағдарлама жасайды;

  • Код ON2

    Мультимәдени және мультипәндік мәнмәтінде технологияларды қолданумен байланысты деректердің құпиялылығы мен қорғалуын қоса алғанда, ағымдағы және болашақ этикалық проблемаларды, киберқауіпсіздік сұрақтарын таниды және бағалайды;

  • Код ON3

    Компьютерлік жабдықтар, бағдарламалық қамтамасыз ету және операциялық жүйелер туралы практикалық білімдерін көрсетеді;

  • Код ON4

    Жиындар теориясының математикалық объектілерін құрады, басқарады және ықтималды есептеулерді орындайды, гипотезаларды тексереді;

  • Код ON5

    Қоғамның экономикалық, экологиялық, әлеуметтік және құқықтық мүдделерін үйлестіру әрекеті кезінде туындайтын негізгі заңдылықтар мен қайшылықтар туралы түсінікке ие; тұрақты дамудың инновациялық компоненттерін түсінеді;

  • Код ON6

    Компьютерлік желілермен жұмысты түсіндіріп, компьютерлік желілер туралы практикалық білімін көрсетеді;

  • Код ON7

    Корпоративтік сценарийлердің типтік бизнес талаптарын көрсететін қалыпқа келтірілген мәліметтер базасының жобасын жасайды;

  • Код ON8

    Нысанға бағытталған тіл контекстінде сенімді бағдарламалық жасақтаманы жобалайды және әзірлейді; параллельді бағдарламаларды жасау үшін нақты бағдарламалау тілін және кітапханалық қолдауды талдайды;

  • Код ON9

    Коммерциялық танылған стандарттар мен даму тобының мүшесі ретінде бағдарламалау әдістерін ескере отырып, қарапайым веб-қосымшаларды жасайды;

  • Код ON10

    Әр түрлі классикалық деректер құрылымын түсіндіріу және іске асыру, сондай-ақ іздеу және сұрыптау үшін классикалық сериялық алгоритмдерді қолданады; білімге негізделген анық емес логика мен жүйелердің ағымдағы теориялық мәселелері туралы баяндай алады;

  • Код ON11

    Өмірлік циклдің негізгі кезеңдерін қоса алғанда, жүйелерді дамытудың коммерциялық және экономикалық мәнмәтінін, бизнес-ұйымның негізгі ұйымдастырушылық функцияларының рөлін; ұйымдық мәдениетті, саясатты және киберқауіпсіздік тәуекелдерін бағалау және тәуекелдерді басқару стратегиясын талқылайды;

  • Код ON12

    Әр түрлі оқу әдістерін анықтайды және қолданады; идеялар мен ақпаратты өз бетінше нақты және логикалық түрде ұсынады; академиялық мәтіндердегі проблемалар мен шешімдер тілін анықтау үшін сыни пайымдауды қолданады; осы тілді жазбаша сөйлеу (эссе) кезінде қолдана алатындығын, сондай-ақ әр түрлі академиялық мәнмәтіндерден негізгі ақпаратты алу мен қолдану, пікірталас пен талдау жасауда өзінің құзыреттілігін көрсетеді;

  • Код ON13

    Академиялық тақырыптар бойынша да, даму саласындағы зерттеулер тақырыптары бойынша да халықаралық дереккөздерден алынған әдебиеттерді іздеу, сапасын бағалау, сыни талдау және рефераттаудың негізгі қағидаттарын дұрыс түсінеді және қолданады;

  • Код ON14

    Мультисервистік желілерде орналастыру үшін жобалау принциптерін ескере отырып, әртүрлі желілік технологияларды сыни бағалайды;

  • Код ON15

    Мәдени құндылықтарға құрметпен және ұқыпты қарауды қалыптастырады және көрсетеді, тарихи оқиғаларды талдайды және бағалайды; ғылыми білімді дамытудың қазіргі заманғы үрдістерін және жаратылыстану ғылымдарының өзекті әдіснамалық және философиялық проблемаларын, жаһандану процестерінің қайшылықтары мен әлеуметтік-экономикалық салдарын түсінеді

Top