7M01517 Информатика в Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Информатика, информатиканы оқыту әдістемесі саласындағы заманауи білімдерді түсіндіре және қорыта алатын кәсіби тұлғаны қалыптастыруға бағытталған мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M012 Информатика педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Шетел тілі (кәсіби)
Бұл курс шетелдік және отандық әдебиеттер материалдарынан ақпаратты талдау және өңдеу үшін қажетті арнайы сөздік қорын меңгеруді қамтиды. Курсты оқу кезінде магистранттар ғылыми және кәсіптік бағыттағы мәтіндерді оқу және аудару және шет тілінде тиімді ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасай білуі керек. Бұл курсты оқыту келесі белсенді әдістерді қолданумен қатар жүреді: проблемалық дәріс, әңгімелесу дәрісі, кейс әдісі, іскерлік ойындар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Білім берудегі бұлтты технологиялар
Пәнің мақсаты кәсіби қызметте бұлттық технологияларды пайдалану саласында білім, білік және дағдыларды қалыптастыру. Бұлттық технологияларға кіріспе. Негізгі сипаттамалары. Бұлтты және серверлік технологиялардың айырмашылығы. Бұлтты есептеулердің артықшылықтары.Бұлтты есептеулерді қолданумен байланысты тәуекелдер. Бұлтқа көшудің алғы шарттары. Бұлтты технологиялар. Бұлтты архитектураның негізгі түрлері. Бұлтты қызметтердің негізгі модельдері. Қолданбалы есептерді шешу үшін Google Apps, WindowsAzure қолдану әдістері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Роботтар мен робототехникалық жүйелерді жобалау
Курстың мақсаты роботтардың басқару жүйесін зерттеу, құрастыру және автоматтандыру әдістерін үйрету. Білім беру робототехникасын оқытудың аппараттық-бағдарламалық құралдары. Робототехникада программалау негіздері. Білім беру робототехникалық конструкторларының базасында робототехникалық жүйелерді программалау және түрлі тілдерді қолдану. Роботтардың ақпараттық-сенсорлық жүйелері. Роботтарды басқару тәсілдері мен жүйелері. Роботтарды бағдарламалық қамтамасыз ету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Электрондық оқыту педагогикасы
Курстың негізгі мақсаты электронды оқыту педагогикасы, әр түрлі электронды оқыту ортасының өзара әрекеттесу құралдарын, ұжымдық жұмыс құралдары туралы мәлімет беру. Оқу үдерісін үлгілеу. Жобалар. Әр түрлі электронды оқыту ортасының өзара әрекеттесу құралдарын, ұжымдық жұмыс құралдарын, Web 2.0 құралдарын, симуляторларды оқу процесінде пайдалану. Электрондық оқыту жүйесі. Оқу контентін әзірлеу принциптері. Талаптар. Түрлері. Жеткізу және коммуникация құрылғылары. Оқыту түрлері. Техникалық тапсырманы әзірлеу және электрондық материалдарды бағалау. Сараптау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мобильді технологиялар
Курстың негізгі мақсаты Android платформасының үлгісінде заманауи мобильді ОЖ мүмкіндіктерін, мобильді құрылғыларға арналған білімдік қосымшаларды жобалау тәсілдерін үйрету.Мобильді ақпараттық жүйелерге шолу. Android платформасы туралы негізгі ақпарат. Даму ортасы. Android үшін бірінші қолданба. Android қосымшасының компоненттері. Графикалық пайдаланушы интерфейсі. Виртуалды шындық. Мобильді құрылғылар, классификация. Смартфондарға арналған жаңа үрдістер мен қосымшалар. Операциялық жүйелер. GPS негізгі қосымшаларымен жұмыс. Мобильді құрылғыларды білім беру үдерісіне интеграциялау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Үлкен мәліметтер және машиналық оқыту
Курстың мақсаты үлкен деректер мен машиналық оқытуды құру мен жұмыс істеу теориясы мен практикасының негізгі мәселелері бойынша құзыреттіліктерді жетілдіру. Деректерді интеллектуальды талдау, үлкен деректер, машиналық оқыту. Үлкен мәліметтерді өңдеу және машиналық оқыту жүйесін дамытудың болашағы. Машиналық оқыту және үлкен деректерді өңдеу әдістері мен мәселелері. Деректерді интеллектуальды талдау, машиналық оқытуға және үлкен деректерді өңдеуге арналған әдістер мен технологияларды қолдану салалары мен аймағы. Машиналық оқыту тапсырмаларының мысалдары. Үлкен деректердің негізгі сипаттамалары және олардың деректерді жинауға, сақтауға, өңдеуге және талдауға әсері. Big Data технологияларын қолдану арқылы шешілген аналитикалық тапсырмалар критерийлері. Интеллектуалды қызметтер және чот-боттар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәліметтер қоры құралдары және технологиясы
Пәннің мақсаты: мәліметтер қоры архитектурасы, мәліметтер қорын жобалау әдістері мен ерекшеліктерімен таныстыру, мәліметтер қорының заманауи технологияларын зерттеу. Ақпараттық жүйелер мен деректер қорын жобалау туралы жалпы мәліметтер. Деректер қорын ұйымдастыру принциптері. Файлдық құрылым деректерін анықтау. Деректер қорын анықтау. Перспективалық бағыттар. Қолдану салалары. Құрылымның анықтамасы. Реляциялық алгебра. Реляционное исчисление. Қалыпты формалар. Қосымшаларды әзірлеу. CASE-құралдар, CASE-жүйелер және CASE-технологиялар. Файл-серверлік жүйелер. Деректер қорының серверлері. Бір компьютерде ақпараттық жүйені ұйымдастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Менеджмент/Басқару психологиясы
Курс психологиялық білім мен теорияларға негізделген басқарушылық қызмет мәселелерін, соның ішінде басқару процесін ұйымдастырудың психологиялық заңдылықтары мен осы процесте адамдар арасында туындайтын қатынастар туралы ақпаратты зерттеуді қамтиды. Курсты оқу кезінде магистранттар басқарушылық қызметтің заңдылықтарын, принциптерін, әдістерін түсініп, басқарушылық қызметтің ерекшеліктері мен психологиялық жағдайларын талдай білуі керек. Бұл курсты оқыту келесі белсенді әдістерді қолданумен қатар жүреді: проблемалық дәріс, әңгіме дәрісі, кейс әдісі, іскерлік ойындар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Білім беруді ақпараттандыру және оқыту мәселелері
Курстың негізгі мақсаты оқытудағы ақпараттық технологияларды қолдану әдістерін меңгеру, білім беруді оқыту мен басқаруда ақпараттық технологияларды пайдалану.Білім беруді ақпараттандыру. Ақпараттандыру тұжырымдамасы. Ақпараттандыру процесінің мақсаттары мен міндеттері. Қазақстан Республикасында және шетелде білім беруді ақпараттандыруды қалыптастырылуы. Білім беруді ақпараттандыру негізіндегі психологиялық–педагогикалық теория. Білім беруді ғылыми–зерттеу, ғылыми–педагогикалық және ғылыми–әдістемелік зерттеу бағыты ретінде ақпараттандыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- интеллектуалды және виртуалды жүйелердің теориялық және әдіснамалық негіздерін талдайды, программалық жабдықтар құрады, кәсіптік қызмет саласында қолданады
- мультимедиялық және желілік технологиялар мүмкіндіктерін пайдаланады, білім беру қызметін ақпараттандырудың заманауи құралдарын құрады және бағалайды
- психологиялық-педагогикалық және әдістемелік білімдер жүйесін кәсіптік қызметінде қолданады, психологиялық-педагогикалық диагностика негізінде кешенді мониторинг жүргізеді, нәтижелерді талдайды
- әртүрлі мәдениетке, дәстүріне толеранттылыққа, этикалық және құқықтық нормаларға негізделген құндылықтарды жинақтайды, көптілді ортада және халықаралық аренада қарым-қатынас жасау үшін тілдік білімді қолданады
- заманауи мобильді, бұлтты және Smart технологияларды құрады, білім беру саласындағы қолданбалы есептерді шешуде қолданады
- мәліметтер қоры технологиялары, машиналық оқыту, роботталған жүйелерді құруды дамытуға әсер ететін шарттар мен себептерді талдайды, заманауи әдістерді бағалайды;
- білім алушыларды оқытуда жаңа тәсілдерді, цифрлық технологияларды қолданады және ақпараттық қауіпсіздік талаптарын ескере отырып кәсіптік әрекеттің стандартты міндеттерін шешеді