Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01501 Физика в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Ғылыми білім өндіруге бағытталған ерекше қызметтің заңдылықтары мен даму тенденциясын зерттеу. Ол тарихи динамика негізінде және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылады. Курс арнайы философиялық талдау пәні болып табылатын ғылым феноменінің мәселелерімен таныстырып, ғылымның тарихы мен теориясы, ғылым дамуының заңдылықтары және ғылыми білімнің құрылымы туралы білім қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ЖОО-дағы физикалық тәжірибелерді жүргізу әдістері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: жоғарғы оқу орнындарында физикалық эксперимент жүргізу әдістемесін практикада қолдану мүмкіндігін қалыптастыру. Пәннің қысқаша мазмұны: жоғары оқу орнында заманауи физикалық эксперимент жүргізудің негізгі әдістері және олардың классификациясы, оның ішінде оны виртуализациялау мүмкіндігі; физикалық зертханалардың материалдық-техникалық жабдықталуын объективті бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі заманғы физикасының өзекті мәселелері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: іргелі физикалық теориялар мен заңдылықтарды түсіндіру, қазіргі физиканың өзекті мәселелерін талдау дағдыларын қалыптастыру. Пәннің қысқаша мазмұны: заманауи физиканың даму тарихын, оның негізгі заңдары мен принциптерін, іргелі физикалық теориялардың қолданылу шектерін және олардың практикалық қолданылуын қалыптастырудың тұтас көрінісін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – дербес ғылыми зерттеулерді жоспарлау, дайындау, ұйымдастыру және жүргізу қабілетін қалыптастыру. Бұл курсты оқу барысында ғылыми жарияланымдардың халықаралық жүйесі; халықаралық ғылыми жарияланымдар жүйесіндегі авторлық құқықтар; ғылыми зерттеудің әдіснамасы мен әдістері; журналға арналған түпнұсқа мақаланың мәтінін ұйымдастыру; ғылымның даму заңдылықтары; зерттеу нәтижелерін тіркеу және қорғау ережелері; рецензиялау рәсімі;

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 3

    Мақсаты - жоғары оқу орындарының дидактикасы, тәрбие мен білім беруді басқару теориялары, педагогикалық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау білімдері негізінде университетте педагогикалық іс-әрекеттің қабілетін қалыптастыру. Болашақ оқытушының білім беру қызметін ОКТ қолдана отырып жобалауды, Болон процесін жүзеге асыруды,дәріскерлік,кураторлық шеберлікті оқыту/тәрбиелеу және бағалау стратегиялары мен әдістерін қолдана отырып (TLA-стратегиялар) игеруді қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Физиканың пәнаралық байланысы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: физиканы оқытуда пәнаралық байланыстардың ішкі бірлігіне қол жеткізуге мақсатында білімдерін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пәннің қысқаша мазмұны: физиканың басқа пәндермен пәнаралық байланыстары және оларды білім беру жүйесіне енгізу жолдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Бұл пән басқару мен көшбасшылықтың психологиялық теорияларын оқытып, сонымен қатар топтық даму және ұжымдық қалыптасу динамикасын көрсетіп, және көпшілік пен тобыр психологиясының ерекшеліктерін, сондай-ақ қарым-қатынастың психологиялық теорияларын және басқарушылық қарым-қатынас шеңберінде өзінің кәсіби қызметі үшін қажетті жанжалды шешудің стратегияларын объективті бағалау бойынша әлеуметтік-психологиялық құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ЖОО-дағы физиканы оқытудың заманауи әдістері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: қазіргі заманғы оқыту әдістеріне тән студенттік және жобалық-бағдарлы тәсілдер негізінде жоғарғы оқу орындарында физика пәнінен сабақ өткізу қабілеттерін қалыптастыру. Пәннің қысқаша мазмұны: жоғары білім беру жүйесіндегі реформалар; университетте физиканы оқытудың перспективалы заманауи және дәстүрлі әдістері, оқу үдерісін стратегиялық жоспарлау мүмкіндігі; кредиттік технологияны енгізудің артықшылықтары мен кемшіліктері, Қазақстан Республикасының жоғары оқу орындарында кредиттік жүйені бейімдеу жолдары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Физикалық процестерді компьютерлік моделдеу әдістері
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты: физикалық үрдістерді оқуда компьютерлік модельдеу әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пәннің қысқаша мазмұны: физикадағы сандық әдістер, бағдарламалық пакеттер және физикалық есептерді шешу алгоритмдері; физикалық процестерді жүзеге асыру үшін компьютерлік модельдерді құрудың негізгі әдістері; және олардың жұмыс тиімділігін бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: магистранттарда іскерлік және ғылыми салаларда қарым-қатынас жасауға қажетті дағдыларды қалыптастыру, халықаралық ғылыми ұжымдарда ғылыми-зерттеу қызметін жүргізуге мүмкіндік беретін коммуникативтік құзыреттіліктерді жүзеге асыру. Мыналар зерттелетін болады: ауызша, жазбаша және электронды коммуникация әдістері; ағылшын тілінде өнімді кәсіби маңызды мәтіндерді құру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Физикалық ғылым мен біліміндегі компьютерлік технологиялар
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты: білім беру саласында компьютерлік технологияны қолдану бойынша білімдерін практикада қолдану бойынша дағдыларын қалыптастыру; компьютердің физикалық модельдерді жасақтау. Пәннің қысқаша мазмұны: компьютерлік және мультимедиялық технологиялар, электронды ресурстарды пайдалана отырып ақпаратты өңдеу әдістері, виртуалды зертханалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беру технологияларындағы белсенді әдістері
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты: танымдық мотивация ретінде білім беру технологияларында физиканы оқытудың белсенді әдістерін жетілдіру және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пәннің қысқаша мазмұны: физиканы оқытудың белсенді әдістері, соның ішінде имитациялық және имитациялық емес әдістер; нақты тапсырмаларды сынауға арналған прототиптер; физика сабағын жүргізудің іскерлік және мотивациялық сипаты.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Физиканы онлайн оқытудың заманауи технологиялары
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты заманауи университет моделінің міндетті элементі ретінде қашықтықтан оқыту мүмкіндігін қалыптастыру. Пәннің қысқаша мазмұны: физиканы онлайн оқытудың заманауи технологиялары; e-learning және қашықтықтан оқытудың өзара әрекеттесу үлгілері; жоғары оқу орындарында физика бойынша қашықтықтан оқытуды жүзеге асырудың ұйымдастырушылық-әдістемелік аспектілері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Физикада оқытуды басқарудың білімі мен дағдыларын бағалау әдістері
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты: бағалау әдістерінің теориялық білімдерін саралау және оларды оқу үрдісіне енгізу мүмкіндігін қалыптастыру. Пәннің қысқаша мазмұны: оқу нәтижелерін бағалау және бақылау әдістері, дублиндік дескрипторлар, қалыптасатын құзыреттер; кері байланыс, бағалау критерийлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Физика курсының әдістемелік жоспарлануы
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты: әр түрлі сипаттағы оқу-әдістемелік әрекеттерді дамыту және оларды оқу ортасына бейімдеу қабілетін қалыптастыру. Пәннің қысқаша мазмұны: көптілді дидактикалық ортаның ерекшеліктері, көп деңгейлі білім беру ұйымдарында физиканы оқытудағы оқу-әдістемелік кешеннің құрылымы мен дизайны; оқытушы мен әдіскердің қоғамға бейімделу және қарым-қатынас жасау әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім және физика ғылымындағы кәсіпкерлік
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты: физика ғылымы мен білім беру саласындағы табысты практикалық жұмыс атқаруға қажетті білім берудегі кәсіпкерліктің ұйымдастырушылық негіздері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пәннің қысқаша мазмұны: білім беру стандарттары мен физика және білім саласындағы кәсіпкерлікті қамтамасыз ету мен реттеудің ұйымдық-құқықтық механизмдері, оқу және ғылыми қызметті коммерцияландыру бағыттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON2

    Білім беру жүйесіндегі өзекті міндеттеріне сәйкес заманауи оқыту технологияларын пайдалана отырып, тәжірибелік сабақтарды жоспарлау және жүргізуге қабілетті болады.

  • Код ON10

    Тьютор-эдвайзер ретінде әртүрлі оқу іс-шараларының жоспарын әзірлеу, корпоративтік этика және педагогикалық такт қағидаттары негізінде студенттер мен ұжым арасындағы достық қарым-қатынасты бастауға қабілетті болады.

  • Код ON9

    Студенттік бизнес жобаларын әзірлеу және әртүрлі ғылыми қауымдастықтарда зерттеу нәтижелерін ұсынуға қабілетті болады.

  • Код ON8

    Оқытудың психологиялық аспектілеріне ғылыми зерттеу жұмысын жүргізу және оларды оқу-тәрбие процесіне енгізудің тиімділігін анықтауға қабілетті болады.

  • Код ON7

    Қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етудің заманауи құралдарын пайдаланып физикалық процестерді модельдеу және талдау, сонымен қатар ғылыми, педагогикалық және оқу жұмыстарында сипаттауға қабілетті болады.

  • Код ON4

    Физиканы оқыту әдістемесінің соңғы жетістіктерін оқу үдерісіне кіріктіру негізінде физикалық есептерді шешу алгоритмін құру әдістемесін әзірлеуге қабілетті болады.

  • Код ON1

    Физиканы оқыту саласындағы замануи ғылыми-педагогикалық мәселелермен байланысты тапсырмаларды тұжырымдауға қабілетті болады.

  • Код ON12

    Оқу жоспарын құрастырушы ретінде оқу нәтижелерін жақсарта отырып, тиімді педагогикалық әдістермен тәжірибе жасауға қабілетті болады.

  • Код ON11

    Жұмыс берушілерді, кәсіптік бірлестіктердің, ғылыми ұйымдардың өкілдерін, шетелдік серіктестерді оқу үдерісіне тарту әдістемесін әзірлеу және студенттердің шетелдік серіктестермен байланыс орнатуға қатысу дағдыларын дамытуға қабілетті болады.

  • Код ON3

    Әр түрлі оқу сабақтарды бақылау және бағалауға арналған оқу-әдістемелік ұсыныстарды әзірлеу; сондай-ақ физиканы оқыту саласындағы бизнес-жобаларға қатысуға қабілетті болады.

  • Код ON5

    Қолданбалы және жағдаяттық мәселелерді шешу үшін физикалық заңдылықтарды қолдану және оларды оқу процесінде пайдалану тиімділігін бағалауға қабілетті болады

  • Код ON6

    Оқытудың дәстүрлі әдістерін физиканы инновациялық оқытудың әртүрлі формалары мен әдістерін қолдану тәжірибесіне бейімдеуге қабілетті болады.

Top