7M01501 Физика в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты - білім беру қызметіндегі ғылыми-педагогикалық, оқу-әдістемелік және басқарушылық міндеттерді шешу үшін инновациялық білім беру технологияларын жүйелі қолдану құзыретіне ие жоғары білікті және бәсекеге қабілетті физика пәні бойынша мұғалімдерді даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M011 Физика педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Несиелер: 3Ғылыми білім өндіруге бағытталған ерекше қызметтің заңдылықтары мен даму тенденциясын зерттеу. Ол тарихи динамика негізінде және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылады. Курс арнайы философиялық талдау пәні болып табылатын ғылым феноменінің мәселелерімен таныстырып, ғылымның тарихы мен теориясы, ғылым дамуының заңдылықтары және ғылыми білімнің құрылымы туралы білім қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
ЖОО-дағы физикалық тәжірибелерді жүргізу әдістері
Несиелер: 6Пәннің мақсаты: жоғарғы оқу орнындарында физикалық эксперимент жүргізу әдістемесін практикада қолдану мүмкіндігін қалыптастыру. Пәннің қысқаша мазмұны: жоғары оқу орнында заманауи физикалық эксперимент жүргізудің негізгі әдістері және олардың классификациясы, оның ішінде оны виртуализациялау мүмкіндігі; физикалық зертханалардың материалдық-техникалық жабдықталуын объективті бағалау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Қазіргі заманғы физикасының өзекті мәселелері
Несиелер: 6Пәннің мақсаты: іргелі физикалық теориялар мен заңдылықтарды түсіндіру, қазіргі физиканың өзекті мәселелерін талдау дағдыларын қалыптастыру. Пәннің қысқаша мазмұны: заманауи физиканың даму тарихын, оның негізгі заңдары мен принциптерін, іргелі физикалық теориялардың қолданылу шектерін және олардың практикалық қолданылуын қалыптастырудың тұтас көрінісін қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)
Несиелер: 6Пәннің мақсаты – дербес ғылыми зерттеулерді жоспарлау, дайындау, ұйымдастыру және жүргізу қабілетін қалыптастыру. Бұл курсты оқу барысында ғылыми жарияланымдардың халықаралық жүйесі; халықаралық ғылыми жарияланымдар жүйесіндегі авторлық құқықтар; ғылыми зерттеудің әдіснамасы мен әдістері; журналға арналған түпнұсқа мақаланың мәтінін ұйымдастыру; ғылымның даму заңдылықтары; зерттеу нәтижелерін тіркеу және қорғау ережелері; рецензиялау рәсімі;
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Несиелер: 3Мақсаты - жоғары оқу орындарының дидактикасы, тәрбие мен білім беруді басқару теориялары, педагогикалық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау білімдері негізінде университетте педагогикалық іс-әрекеттің қабілетін қалыптастыру. Болашақ оқытушының білім беру қызметін ОКТ қолдана отырып жобалауды, Болон процесін жүзеге асыруды,дәріскерлік,кураторлық шеберлікті оқыту/тәрбиелеу және бағалау стратегиялары мен әдістерін қолдана отырып (TLA-стратегиялар) игеруді қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Физиканың пәнаралық байланысы
Несиелер: 6Пәннің мақсаты: физиканы оқытуда пәнаралық байланыстардың ішкі бірлігіне қол жеткізуге мақсатында білімдерін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пәннің қысқаша мазмұны: физиканың басқа пәндермен пәнаралық байланыстары және оларды білім беру жүйесіне енгізу жолдары.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Басқару психологиясы
Несиелер: 3Бұл пән басқару мен көшбасшылықтың психологиялық теорияларын оқытып, сонымен қатар топтық даму және ұжымдық қалыптасу динамикасын көрсетіп, және көпшілік пен тобыр психологиясының ерекшеліктерін, сондай-ақ қарым-қатынастың психологиялық теорияларын және басқарушылық қарым-қатынас шеңберінде өзінің кәсіби қызметі үшін қажетті жанжалды шешудің стратегияларын объективті бағалау бойынша әлеуметтік-психологиялық құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
ЖОО-дағы физиканы оқытудың заманауи әдістері
Несиелер: 6Пәннің мақсаты: қазіргі заманғы оқыту әдістеріне тән студенттік және жобалық-бағдарлы тәсілдер негізінде жоғарғы оқу орындарында физика пәнінен сабақ өткізу қабілеттерін қалыптастыру. Пәннің қысқаша мазмұны: жоғары білім беру жүйесіндегі реформалар; университетте физиканы оқытудың перспективалы заманауи және дәстүрлі әдістері, оқу үдерісін стратегиялық жоспарлау мүмкіндігі; кредиттік технологияны енгізудің артықшылықтары мен кемшіліктері, Қазақстан Республикасының жоғары оқу орындарында кредиттік жүйені бейімдеу жолдары.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Физикалық процестерді компьютерлік моделдеу әдістері
Несиелер: 9Пәннің мақсаты: физикалық үрдістерді оқуда компьютерлік модельдеу әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пәннің қысқаша мазмұны: физикадағы сандық әдістер, бағдарламалық пакеттер және физикалық есептерді шешу алгоритмдері; физикалық процестерді жүзеге асыру үшін компьютерлік модельдерді құрудың негізгі әдістері; және олардың жұмыс тиімділігін бағалау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Шетел тілі (кәсіби)
Несиелер: 6Пәннің мақсаты: магистранттарда іскерлік және ғылыми салаларда қарым-қатынас жасауға қажетті дағдыларды қалыптастыру, халықаралық ғылыми ұжымдарда ғылыми-зерттеу қызметін жүргізуге мүмкіндік беретін коммуникативтік құзыреттіліктерді жүзеге асыру. Мыналар зерттелетін болады: ауызша, жазбаша және электронды коммуникация әдістері; ағылшын тілінде өнімді кәсіби маңызды мәтіндерді құру.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Физикалық ғылым мен біліміндегі компьютерлік технологиялар
Несиелер: 9Пәннің мақсаты: білім беру саласында компьютерлік технологияны қолдану бойынша білімдерін практикада қолдану бойынша дағдыларын қалыптастыру; компьютердің физикалық модельдерді жасақтау. Пәннің қысқаша мазмұны: компьютерлік және мультимедиялық технологиялар, электронды ресурстарды пайдалана отырып ақпаратты өңдеу әдістері, виртуалды зертханалар.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Білім беру технологияларындағы белсенді әдістері
Несиелер: 9Пәннің мақсаты: танымдық мотивация ретінде білім беру технологияларында физиканы оқытудың белсенді әдістерін жетілдіру және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пәннің қысқаша мазмұны: физиканы оқытудың белсенді әдістері, соның ішінде имитациялық және имитациялық емес әдістер; нақты тапсырмаларды сынауға арналған прототиптер; физика сабағын жүргізудің іскерлік және мотивациялық сипаты.
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Физиканы онлайн оқытудың заманауи технологиялары
Несиелер: 9Пәннің мақсаты заманауи университет моделінің міндетті элементі ретінде қашықтықтан оқыту мүмкіндігін қалыптастыру. Пәннің қысқаша мазмұны: физиканы онлайн оқытудың заманауи технологиялары; e-learning және қашықтықтан оқытудың өзара әрекеттесу үлгілері; жоғары оқу орындарында физика бойынша қашықтықтан оқытуды жүзеге асырудың ұйымдастырушылық-әдістемелік аспектілері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Физикада оқытуды басқарудың білімі мен дағдыларын бағалау әдістері
Несиелер: 9Пәннің мақсаты: бағалау әдістерінің теориялық білімдерін саралау және оларды оқу үрдісіне енгізу мүмкіндігін қалыптастыру. Пәннің қысқаша мазмұны: оқу нәтижелерін бағалау және бақылау әдістері, дублиндік дескрипторлар, қалыптасатын құзыреттер; кері байланыс, бағалау критерийлері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Физика курсының әдістемелік жоспарлануы
Несиелер: 9Пәннің мақсаты: әр түрлі сипаттағы оқу-әдістемелік әрекеттерді дамыту және оларды оқу ортасына бейімдеу қабілетін қалыптастыру. Пәннің қысқаша мазмұны: көптілді дидактикалық ортаның ерекшеліктері, көп деңгейлі білім беру ұйымдарында физиканы оқытудағы оқу-әдістемелік кешеннің құрылымы мен дизайны; оқытушы мен әдіскердің қоғамға бейімделу және қарым-қатынас жасау әдістері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Білім және физика ғылымындағы кәсіпкерлік
Несиелер: 9Пәннің мақсаты: физика ғылымы мен білім беру саласындағы табысты практикалық жұмыс атқаруға қажетті білім берудегі кәсіпкерліктің ұйымдастырушылық негіздері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пәннің қысқаша мазмұны: білім беру стандарттары мен физика және білім саласындағы кәсіпкерлікті қамтамасыз ету мен реттеудің ұйымдық-құқықтық механизмдері, оқу және ғылыми қызметті коммерцияландыру бағыттары.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Код ON2
Білім беру жүйесіндегі өзекті міндеттеріне сәйкес заманауи оқыту технологияларын пайдалана отырып, тәжірибелік сабақтарды жоспарлау және жүргізуге қабілетті болады.
-
Код ON10
Тьютор-эдвайзер ретінде әртүрлі оқу іс-шараларының жоспарын әзірлеу, корпоративтік этика және педагогикалық такт қағидаттары негізінде студенттер мен ұжым арасындағы достық қарым-қатынасты бастауға қабілетті болады.
-
Код ON9
Студенттік бизнес жобаларын әзірлеу және әртүрлі ғылыми қауымдастықтарда зерттеу нәтижелерін ұсынуға қабілетті болады.
-
Код ON8
Оқытудың психологиялық аспектілеріне ғылыми зерттеу жұмысын жүргізу және оларды оқу-тәрбие процесіне енгізудің тиімділігін анықтауға қабілетті болады.
-
Код ON7
Қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етудің заманауи құралдарын пайдаланып физикалық процестерді модельдеу және талдау, сонымен қатар ғылыми, педагогикалық және оқу жұмыстарында сипаттауға қабілетті болады.
-
Код ON4
Физиканы оқыту әдістемесінің соңғы жетістіктерін оқу үдерісіне кіріктіру негізінде физикалық есептерді шешу алгоритмін құру әдістемесін әзірлеуге қабілетті болады.
-
Код ON1
Физиканы оқыту саласындағы замануи ғылыми-педагогикалық мәселелермен байланысты тапсырмаларды тұжырымдауға қабілетті болады.
-
Код ON12
Оқу жоспарын құрастырушы ретінде оқу нәтижелерін жақсарта отырып, тиімді педагогикалық әдістермен тәжірибе жасауға қабілетті болады.
-
Код ON11
Жұмыс берушілерді, кәсіптік бірлестіктердің, ғылыми ұйымдардың өкілдерін, шетелдік серіктестерді оқу үдерісіне тарту әдістемесін әзірлеу және студенттердің шетелдік серіктестермен байланыс орнатуға қатысу дағдыларын дамытуға қабілетті болады.
-
Код ON3
Әр түрлі оқу сабақтарды бақылау және бағалауға арналған оқу-әдістемелік ұсыныстарды әзірлеу; сондай-ақ физиканы оқыту саласындағы бизнес-жобаларға қатысуға қабілетті болады.
-
Код ON5
Қолданбалы және жағдаяттық мәселелерді шешу үшін физикалық заңдылықтарды қолдану және оларды оқу процесінде пайдалану тиімділігін бағалауға қабілетті болады
-
Код ON6
Оқытудың дәстүрлі әдістерін физиканы инновациялық оқытудың әртүрлі формалары мен әдістерін қолдану тәжірибесіне бейімдеуге қабілетті болады.
7M01501 Физика
МагистратураӘл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
БББТ: M011 Физика педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01501 Физика
МагистратураИнновациялық Еуразия университеті
БББТ: M011 Физика педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша