Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M03206 Кітапханалық ақпараттық жүйелер в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс аясында пән, басқару психологиясының негізгі принциптері, басқарушылық өзара әрекеттесудегі тұлға, жеке тұлғаның мінез-құлқын басқару, топтық құбылыстар мен процестерді басқару психологиясы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, жеке Басқару стилі, басқарушылық қызметтегі әсер ету психологиясы, жанжал жағдайларын басқару ашылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кітапхана ісінің даму стратегиясы және әдістемелік қызметі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - кітапхана ісін дамыту стратегиясында алынған білімді қолдану қабілетін қалыптастыру, кітапханаларды ұйымдастыру және қызмет ету принциптерінің заманауи негіздері саласында білім беру. Оқу курсы барысында ғылыми зерттеулерді ұйымдастыруда кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру және дамыту әдістері, шығындарды жоспарлау және олардың тиімділігін бағалаудың теориялық-әдіснамалық негізін қалыптастыру әдістері меңгеріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ақпараттық ресурстарға кітапханалық классификациялаудың методологиясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - автоматтандырылған технологияларды қолдана отырып ақпараттық ресурстардың құрамын, құрылымын, даму заңдылықтарын және пайдалануын, оларды көпшілік кітапханалар қорларын қалыптастыруда, каталогтар мен картотекаларды ұйымдастыруда пайдалануды меңгеру, сонымен қатар баспалар мен баспа ұйымдарында, кітапханалық бейіндегі арнайы оқу орындарында қолдануға арналған білімін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сандық ресурстарды басқару
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - магистранттарды ақпарат көздерін жан-жақты іздеу, оларды талдау, іріктеу және жіктеу типтерін, әртүрлі өлшемдер бойынша ақпаратты зерттеу әдістерін анықтау және теориялық негіздеу. Оқу курсы ғылыми зерттеулерді ұйымдастыруда кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру және дамыту, оларға шығындарды жоспарлау және олардың тиімділігін бағалаудың теориялық-әдіснамалық негізін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 6

    Оқытылатын болады: ғылыми-зерттеу қызметін жүргізу және халықаралық ғылыми басылымдарда зерттеу нәтижелерін жариялау үшін қолданылатын іскерлік және ғылыми салаларда ауызша, жазбаша және электронды коммуникациялар әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – жоғары сапалы және бәсекеге қабілетті ғылыми зерттеулерді жоспарлау және жүргізу қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми зерттеу процесінің теориялық және әдіснамалық негізін, олардың мақсаттарын, міндеттерін, жүзеге асыру кезеңдерін, сондай-ақ нәтижелерді қолдану салаларын қалыптастырады. Мыналар қарастырылады: ғылыми әдіс негіздері, әдеби-эксперименттік зерттеулер жүргізу әдістемесі, ғылыми жарияланымдар мен жобаларды дайындау және қарау ережелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кітапхананың сапа менеджменті жүйесі
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты - кітапхана қызметін ұйымдастыру және табысты жүргізу үшін қажетті кітапхана ісі саласындағы сапа менеджменті жүйесінің стандарттарымен, нормативтік-құқықтық құжаттарымен таныстыру, оны құру және қызмет ету мәні, мақсаттары мен міндеттеріне талдау жасау, барлық іс-шараларды дұрыс жоспарлау және олардың жүзеге асырылуын тиімді ұйымдастыру, сапаны басқару жүйесінің жұмыс істеу тиімділігін бағалауды үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Мыналар оқытылады: қазіргі ғылым философиясының негізгі ұғымдары, мәні, заңдылықтары, құрылымы, ғылым дамуының үлгілері, негізгі принциптері мен әдістері, ғылыми танымның мотиві, ғылыми зерттеудің теориялық және эмпирикалық деңгейлері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 3

    Мақсаты - жоғары оқу орындарының дидактикасы, тәрбие мен білім беруді басқару теориялары, педагогикалық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау білімдері негізінде университетте педагогикалық іс-әрекеттің қабілетін қалыптастыру. Болашақ оқытушының білім беру қызметін ОКТ қолдана отырып жобалауды, Болон процесін жүзеге асыруды,дәріскерлік,кураторлық шеберлікті оқыту/тәрбиелеу және бағалау стратегиялары мен әдістерін қолдана отырып (TLA-стратегиялар) игеруді қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кітаптану, кітапханатану және библиографиятанудың теориялық-методологиялық негіздері
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты – магистранттардың теориялық, методологиялық, кітапханалық, библиографиялық, кітап шығару және кітап сауда қызметін ұйымдастыру саласындағы базалық кәсіби білімдерін тереңдете оқыту, салаға тән методологияның ерекшеліктерін ұғындыру, кітапханалық-библиографиялық және кітаптану қызметінің құжаттық-ақпараттық табиғаты туралы түсініктерді қалыптастыру, зерттеудің ерекшелігі мен жаңалығында салаға тән методологияның орнын ұғындыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кітапханалық-ақпараттық қызмет квалиметриясы
    Несиелер: 6

    Мақсаты: сапалы өнімді жобалаумен, құрумен, пайдаланумен және талап етумен байланысты кітапханалық-ақпараттық қызметтің түрлерінің тиімділігін бағалау үшін зерттеу әдістері мен сандық есептеулерді меңгеру қабілетін қалыптастыру, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыруда кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру және дамыту, квалиметрияның жалпы әдіснамалық негіздерін, өлшеудің күрделі міндеттерін шешу үшін жүйелік талдауды, квалиметриялық ақпаратты алу әдістерін меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Құжаттарға библиографиялық сипаттама жасаудың халықаралық стандарттары
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты кітапхана ісінде халықаралық және мемлекеттік стандарттарды қолдану қабілетін қалыптастыру және құжаттардың библиографиялық сипаттамасын жасаудың әртүрлі әдістемесін меңгеру. Пән библиографиялық сипаттаманың әртүрлі түрлерінің қызметін ұйымдастыруды, библиографиялық құжаттарды дайындау мен қалыптастырудың жалпы мәселелерін, қазіргі заманғы кітапханалық-ақпараттық технологияларды және кітапхананың библиографиялық қызметін басқаруды зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ақпараттық менеджмент
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты: ақпараттық қызмет пен кітапхана жұмысыныңттиімділігін арттыру мақсатында ақпараттық менеджментті қалыптастыру және қолдану қабілетін қалыптастыру, оған қатысты функцияларды, ұғымдарды, қоғам алдында тұрған кітапхана менеджментінің бағыттарын талдау, кітапхана менеджменті бойынша қызметті ұйымдастыруға, қоғамдық қызметте және кітапхана менеджментінде компьютерлік технологияларды қолдануға дағдыларды қалыптастыру және бекіту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Кітапхана статистикасы және абсолюттік көрсеткіштер
    Несиелер: 9

    Пән кітапхана ісін дамыту заңдылықтарын тану үшін сандық өлшеуіштерді қолдану, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыруда кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру және дамыту, оларға шығындарды жоспарлау және олардың тиімділігін бағалаудың теориялық-әдіснамалық негізін қалыптастырады, кітапханалық қызметтің ауқымын, пропорциясын сипаттайтын көрсеткіштер жүйесін әзірлеуді, сондай-ақ негізгі даму тенденцияларын негіздейтін көрсеткіштерді өзара байланыстыру және факторларды талдау әдістерін құруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Электрондық ресурстар және мәліметтер базасын басқару жүйелері
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты түрлі бағыттар бойынша ғылым мен техниканың салалары бойыншаақпараттық қызметтерді сапалы ұсыну үшін оқырмандар мен пайдаланушыларға сұрау салынған тақырып бойынша еркін қызмет көрсетуге қабілетін қалыптастыру, жобалау стратегиясын әзірлеу, жобалық мақсаттарды анықтау, кітапханалық және библиографиялық қызметтің жекелеген бөлімдері мен үрдістеріне қатысты кәсіби қызметте, автоматтандыру және компьютерлендіру құралдарын пайдалануды меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ақпараттық деректер және сервис
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты әртүрлі типтегі және түрдегі ақпараттық орталықтарда оқырмандардың әртүрлі санаттарына кітапханалық-ақпараттық қызмет көрсетудің мәні мен ерекшелігін түсінудің теориялық-әдіснамалық мәселелерін меңгеру; кітапханалық-библиографиялық ақпаратты тұтынушылардың негізгі топтарының жіктелуін және олардың ақпараттық қажеттіліктерінің ерекшеліктерін білу, оқу социологиясы мен психологиясын терең меңгеру, рухани, мәдени және ақпараттық байыту тәсілі ретінде оқу мәдениетін түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON7

    Кітапхана қызметінің даму ауқымын, қарқынын, пропорцияларын сипаттайтын сандық көрсеткіштер жүйесін әзірлеу және кітапхана жұмысының жай-күйі туралы толық және сенімді статистикалық ақпарат бере білу

  • Код ON6

    Сапаны басқару жүйесінің жұмыс істеу тиімділігін бағалау, кітапхана қызметін ұйымдастыру және табысты жүргізу үшін қажетті сапа менеджменті жүйесінің принциптері мен әдістерін меңгеру.

  • Код ON2

    Кітапханалық каталогтарды құрастыру, библиографиялық сипаттамада, электрондық және ақпараттық ресурстарды қалыптастыру кезінде ақпаратты жинау, сақтау, өңдеу тәсілдері мен әдістерін қолдану, ақпараттық ресурстарды жіктеу құрылымын, әдіснамасын және қағидаттарын, оларға қол жеткізу әдістері мен құралдарын білу.

  • Код ON3

    Кітапхана саласының стратегиялық дамуының негізгі бағыттарын сыни талдаудың ғылыми және әдістемелік тәсілдері негізінде зерттеу, кітапханалардың ұлттық, аймақтық және халықаралық деңгейлердегі қызметін бағдарлау

  • Код ON9

    Инновациялық қызметтің нәтижелерін болжай отырып, автоматтандырылған ақпараттық жүйелерді жетілдіру бойынша ұсыныстар беру

  • Код ON10

    Кітапхана ісі бағыттары бойынша оқу сабақтарының барлық түрлерін өткізу, тілдік білімді және ғылым тарихы мен философиясы, басқару психологиясы және жоғары мектеп педагогикасы бойынша базалық білімді педагогикалық үдерісті ұйымдастыруда қолдану

  • Код ON8

    Пайдаланушылардың әртүрлі топтарына кітапханалық-ақпараттық қызмет көрсетудің психологиялық-педагогикалық тәсілдері мен әдістерін талдау; кітапханалық-ақпараттық қызметтің сапасын зерделеу үшін квалиметрия әдістерін әзірлеу және қолдану

  • Код ON5

    Кітаптану, кітапханатану және библиографтану саласында қолданбалы ғылыми зерттеулер жүргізу, тиісті әдіснаманы таңдау, зерттеу кезеңдерін анықтау, алынған нәтижелерді бағалау және түсіндіру

  • Код ON1

    Әлеуметтік-мәдени басымдықтарды және цифрлық технологиялардың қазіргі заманғы даму деңгейін ескере отырып, кітапхана мекемелерінің басқару қызметін модельдеу

  • Код ON4

    Кітапхана ісі саласындағы халықаралық стандарттарды кітапхананың жұмысында, библиографиялық сипаттау, электронды каталогтар мен кітапханаларды құрастыру үшін пайдалану.

Top