Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B04113 Маркетинг және SMM в ҚарМУ Е.А.Бөкетов

  • Экономикалық теория
    Несиелер: 4

    Барлық деңгейдегі экономикалық құбылыстар мен процестердің ерекшеліктері зерттеледі. Экономикалық жүйелердің типтері, кәсіпорындардың жұмысын сипаттайтын экономикалық көрсеткіштер және оларды есептеу әдістемесі, баға белгілеу механизмдері, қазіргі жағдайда еңбекақы төлеу нысандары, ақша қызметі, банк жүйесі, салықтардың негізгі түрлері, экономикалық өсу факторлары қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономикадағы математика
    Несиелер: 4

    Пәннің ұғымдық аппараты ашылады, практикалық есептерді шешу үшін экономикалық үрдістер мен оңтайландырудың математикалық модельдерін құруға математикалық аппаратты қолдану, логикалық ойлау, өздігінен білім алу және математикалық аппаратты қолдану дағдылары дағдыланады. Математикалық модельдерде сызықты бағдарламалаудың қолданылуы, сызықтық бағдарламалаудағы екілік теориясы және оның қолданбалы мәні қарастырылады. Экономикадағы салааралық теңгерім және баға құрылымы аспектілері зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Маркетинг негіздері
    Несиелер: 4

    Маркетингтің теориялық негіздері, маркетингтік жүйелер, маркетингтік орта, маркетингтік қызметті басқару және ұйымдастыру, тұтынушы нарықтарындағы клиенттердің мінез-құлықтары, нарықты сегменттеу және позициялау, маркетинг жүйесіндегі тауар саясаты оқытылады. Нарықтық стратегияда, баға саясатында, өнім дистрибуциясы мен маркетингінде, коммуникациялық саясатта, тауарлардың бәсекелестігі мен бәсекеге қабілеттілігінде, маркетингті жоспарлау мен бақылауда жаңа өнімдер қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Микроэкономика
    Несиелер: 4

    Макроэкономикалық көрсеткіштер, экономикалық талдау әдістері, экономикалық ресурстар және экономикалық таңдау мәселелері, экономикалық жүйелер және олардың типтері оқытылады. Нарықтық экономиканың құрылымы және нарықтардың типтері, сұраныс пен ұсыныстың ерекшеліктері, нарықтық тепе-теңдік үлгілері, қысқа мерзімді және ұзақ мерзімді кезеңдегі өндіріс шығындары, ауқымның әсерлері, таза монополия нарығы, жетілдірілген бәсекелестік, монополистік бәсекелестік, олигополиялар қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Макроэкономика
    Несиелер: 4

    Макроэкономиканың негізгі теориялық және практикалық аспектілері, макроэкономикалық көрсеткіштер, макроэкономикалық тұрақсыздық, жұмыссыздықтың экономикалық циклі баяндалады. Инфляция ерекшеліктері, ұлттық табыс: өндіріс, бөлу және тұтыну, жиынтық сұраныс, жиынтық ұсыныс, тауар-ақша нарығындағы Макроэкономикалық тепе-теңдік және ашық экономика зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлеуметтік желілердегі маркетинг
    Несиелер: 4

    Әлеуметтік медиадағы коммуникациялар мен зерттеулер бойынша шешімдерді жоспарлау және негіздеу мәселелері зерттеледі. Ұйым маркетингі құрылымындағы әлеуметтік медиадағы маркетинг орнына; әлеуметтік медиадағы маркетингтің қазіргі заманғы модельдері мен құралдарына, даму трендтеріне, әлеуметтік желілердегі маркетингке арналған өзекті зерттеулерге ерекше назар аударылды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • SMM-ге кіріспе
    Несиелер: 4

    Social media-да коммуникациялық стратегияны қалыптастыру ерекшеліктері, аккаунттарды жүргізу және жылжыту тиімділігі мәселелері және әлеуметтік желілерде, интернетте коммуникацияларды құру тәжірибесі; әлеуметтік желілер маркетингі құралдарын іс жүзінде пайдалану (SMM) оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Интернет-маркетинг
    Несиелер: 4

    Компанияның маркетингтік міндеттерін іске асыру үшін Интернет-маркетингтің қазіргі заманғы құралдары, қойылған міндеттерге қол жеткізу үшін интернет-жарнама және онлайн-маркетинг қызметтерін жеткізушілермен жұмысты ұйымдастыру және жұмысты құру және интернет-маркетингке қаражат салудан тиімділікті талдау жүйесін құру зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • SMM-консалтинг
    Несиелер: 4

    SMM құралдарын практикалық пайдалану мәселелері, әлеуметтік желілер мен Интернетте дамыту тұрғысынан кеңес беру ерекшеліктері, кәсіпорынды дамыту тұжырымдамасы, сайттар мен интернет-жарнамаларды жылжыту, сондай-ақ аккаунттарды жүргізу және жылжыту мәселелері зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Қоғам мен табиғатты дамыту негіздері, табиғи ресурстарды тиімді пайдаланудың қазіргі заманғы тәсілдері, тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін құқықтық реттеу, төтенше жағдайлардың салдарларын бағалау және жағымсыз әсерлердің дамуын болжау қарастырылады. Тірі организмдер популяциясының жай-күйі, экожүйелердің бұзылу дәрежесі, популяцияның құрылымы мен динамикасы, қауымдастықтағы тірі организмдердің өзара әрекеттесу механизмдері, қазіргі заманның негізгі экологиялық проблемалары, адамның тіршілік ету ортасымен қауіпсіз өзара іс-қимылы мәселелері зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 4

    Қазіргі заманғы менеджменттің функциялары, мәні және сипатты белгілері, менеджмент функциялары, басқарушылық шешімдерді қабылдау және іске асыру процесі оқытылады. Стратегиялық менеджменттің мәніне: негізгі ұғымдарға, функцияларға және қағидаттарға; қақтығыстарды басқару тәсілдеріне; стратегиялық жоспарлау функцияларына және стратегиялық жоспарды іске асыру әдістеріне назар аударылады. Бақылаудың кезеңдері, түрлері мен ережелері, сондай-ақ іскерлік қарым-қатынас этикасы қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы негізгі ұғымдар қарастырылады; ҚР конституциялық құқық негіздері; ҚР Құқық қорғау органдары және соты; ҚР мемлекеттік билік органдары; ҚР Әкімшілік құқық негіздері; ҚР Азаматтық және отбасылық құқық негіздері; ҚР Еңбек құқығы және әлеуметтік қамтамасыз ету құқығы; сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін құқықтық жауапкершілік; сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Статистика
    Несиелер: 4

    Статистиканың негізгі ұғымдары мен санаттары ашылады; статистикалық байқауды ұйымдастыру әдістері мен нысандары; статистикалық ақпаратты бастапқы өңдеу әдіснамасы зерделенеді. Негізгі назар негізгі және айналым қорларының статистикасын, еңбекақы төлеуді, өнеркәсіп өнімдерін, сондай-ақ кәсіпорынның қаржылық қызметінің нәтижелерін зерттеуге бөлінді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтік желілердегі интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар
    Несиелер: 4

    Әлеуметтік желілерде ИМК-ның өнімді өткізуді ынталандыру мен сұранысты қалыптастыруға ықпал ету процесі; өткізуді кеңейту үшін белгілі бір тауардың маркетингтік коммуникацияларының неғұрлым тиімді түрлерін таңдау; кәсіпорынды тиімді позициялау және оның коммуникациялық қызметінің негізгі бағыттары; бұқаралық коммуникациялардың жекелеген құралдары, олардың функцияларының ерекшеліктері және аудиторияға әсер ету; қазіргі әлемдегі бұқаралық коммуникация құралдарының қызметі мен жарнама қызметінің арасындағы тәуелділік зерделенеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • SMM-жылжыту
    Несиелер: 4

    Аудиторияны әлеуметтік желілер, блогтар, форумдар, қауымдастықтар арқылы сайтқа тарту тәсілдері зерттеледі. Компанияның интернетте алға басуына байланысты сұрақтардың тұтас спектрі шешілуде: брендті жылжыту, брендтеу; сайтқа келушілер санының артуы; марканың танымалдығының артуы; брендке қатысты аудиторияның адалдығын арттыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қолданбалы бизнес
    Несиелер: 5

    Курс өткізу нарығын талдау әдістерін зерделеуді, өнімді сипаттауды, өндірістік жоспарды әзірлеуді және ұсынуды, маркетинг жоспарын және ұйымдастыру жоспарын әзірлеуді және ұсынуды, қаржы жоспарын әзірлеуді және ұсынуды қамтитын бизнес-жоспар құру дағдыларын қалыптастыруға арналған; Студенттерді қолданбалы бизнес негіздерімен таныстырады. Курс жас буындардың инновациялық мінез-құлқының дүниетанымдық негізін қалыптастыруға, сондай-ақ кәсіпкерлік қызмет пен көшбасшылықтың практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Салық және салық салу
    Несиелер: 4

    Салықтар, алымдар және міндетті сипаттағы басқа да төлемдердің мәні, салық салу мен салық жүйелерін құрудың негізгі принциптері, Қазақстан Республикасының қолданыстағы салық жүйесі, салық салу элементтері, салықтық бақылауды ұйымдастыру және оны жүзеге асыратын органдар жүйесі, мемлекеттің салық саясаты, салық салу саласындағы реформалар, ұйымдар мен жеке тұлғалардан салықтардың жалпы сипаттамасы, олардың мәні мен есеп айырысу тәртібі қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Маркетингтік зерттеулер
    Несиелер: 6

    Маркетингтік зерттеулерді ұйымдастырудың мәні мен негізгі принциптері, маркетингтік зерттеулерді жоспарлау мен ұйымдастырудың негізгі кезеңдері ашылады. Тауарлар мен қызметтер нарығының маркетингтік зерттеулерінің негізгі түрлері, құралдары және әдіснамасы зерттеледі. Зерттеудің сандық және сапалық әдістерін зерттеуге ерекше көңіл бөлінді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экономиканы мемлекеттік реттеу
    Несиелер: 4

    Экономиканы басқарудағы мемлекеттің рөлі, мемлекеттік реттеу функциялары зерделенеді, мемлекеттік реттеу әдістері ашылады. Ел экономикасын қаржылық реттеу, мемлекеттің әлеуметтік саясаты және халықтың жұмыспен қамтылуын мемлекеттік реттеу, сыртқы экономикалық қызметті реттеу және мемлекеттердің инвестициялық саясаты мәселелерін зерттеуге ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қаржы және несие
    Несиелер: 4

    Қаржы және кредит саласындағы негізгі теориялық санаттар; қаржы нарығының тетіктері, құрылымы және құралдары; қаржы-кредит институттарының жұмыс істеуінің негізгі қағидаттары; Қазақстандағы және шет елдердегі қаржы және ақша-кредит салаларындағы нарықтық процестердің қазіргі даму үрдістері; нарықтық экономикадағы мемлекеттік қаржы функциялары; кәсіпорындар мен коммерциялық банктердің қаржы ресурстарын қалыптастыру және пайдалану ерекшеліктері баяндалады. Ақша айналымын, қаржы мен несиені зерттеу мәселелеріне көңіл бөлінеді; қор, валюта және несие нарықтарының жұмыс істеуін талдаудың негізгі тәсілдері мен әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бухгалтерлік есеп және 1С-Бухгалтерия
    Несиелер: 4

    Бухгалтерлік есептің пәні мен әдісі, бухгалтерлік баланс, бухгалтерлік есеп шоттары, 1С-Бухгалтерия бағдарламасы, туризм кәсіпорындарындағы бухгалтерлік есеп шоттарындағы шаруашылық операцияларды тіркеу ерекшеліктері, туризмдегі бухгалтерлік есепті ұйымдастыру оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мерчендайзинг
    Несиелер: 5

    Мерчендайзингтің принциптері мен техникасы сату орындарында тауарды ұсынудың үздіксіз процесі ретінде қарастырылады, қосымша пайда технологиясын қолдану арқылы тұтынушыларды тиімді басқару үшін жағдай жасау процесі және дүкеннің және меншікті сауда маркаларының танымалдығын арттыру. Сауда залы мен витриналарды декоративті безендіру бойынша заманауи ұсыныстар, дүкенде жаңашылдық, сұлулық пен жайлылық жасау үшін аймақтандыру, орналастыру және экспонаттау ережелері ашылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сатуды басқару
    Несиелер: 5

    Фирманың сату және сатуды басқару әдістері қарастырылады. Сату бөлімінің даму үдерісі, сондай-ақ коммерциялық операцияларды үйлестіру және сату техникалары мен әдіснамасын енгізу зерттеледі, олар қойылған мақсаттар мен сату көлемін үнемі жеткізуге және асыра орындауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Азық-түлік емес тауарлардың тауартануы
    Несиелер: 5

    Ассортименттің түрлері, қасиеттері және көрсеткіштері; белгілі бір сыныптағы біртекті тауарлардың сапасына қолданыстағы стандарттардың талаптары; тауарлардың негіз қалаушы сипаттамалары; тауарлардың сандық сипаттамалары; ыдыстарға және орауға қойылатын талаптар; ақаулардың түрлері; олардың пайда болу себептері; тауардың таңбалануы және оның құрамына кіретін ақпараттық белгілер; сапа градациялары оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жабдықтау логистикасы
    Несиелер: 5

    Сатып алу (сатып алу), кәсіпорынға жеткізу, сақтау және өндірістік тұтыну орнына беру процестерін жүзеге асыру кезінде жабдықтау принциптерімен бірге логистика қағидалары мен ережелерін іске асыратын кәсіпорынды материалдық-техникалық ресурстармен жабдықтауды ұйымдастыру тәсілдері зерделенеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өнеркәсіптік маркетинг
    Несиелер: 5

    Өнеркәсіптік маркетингтің ерекше ерекшеліктері; өнеркәсіптік тауарлардың жіктелуі; сатып алу процесі; сатып алу орталығын талдау тәсілдері; өнеркәсіптік кәсіпорындардың маркетингтік ортасы; өнеркәсіптік нарықтардың маркетингтік зерттеулерінің әдістемелік негіздері; саралау өлшемдері, белгілері және деңгейлері; өнеркәсіптік тауарды позициялау стратегиясы; өнеркәсіптік кәсіпорынның тауарлық, баға саясаты; өнеркәсіптік тауарларды өткізу жүйесі; өнеркәсіптік өнімге сервистік қызмет көрсетуді ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Маркетинг өлшемдері
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны маркетингтік шешімдерді қолдау және іске асыру міндеттеріне қатысты өлшеулерді қолданудың әдістемелік мәселелеріне назар аударады. Маркетингтік метрикаларды тартуды талап ететін міндеттерді қою, маркетингтік шешімдерді қолдау жүйелерінің аспаптық құралдарын жобалау және пайдалану қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Big Data Analytics
    Несиелер: 5

    Деректерді зияткерлік талдаумен байланысты мәселелер, атап айтқанда, оның үлкен деректер массивіне қосымшасы ашылады. "Big Data Analytics" пәнін игерудің мақсаты процесс ретінде мәліметтерді талдаумен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Деректерді сақтаудың негізгі құрылымдары мен формаларын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Машиналық оқытуға кіріспе
    Несиелер: 5

    Машиналық оқыту үрдісінің негізгі кезеңдері, классификацияның, кластеризация және регрессияның қолданбалы міндеттерін шешуде оқыту әдістерін қолдану, сонымен қатар құрылған модельдердің жұмыс сапасын бағалау оқытылады. Негізгі назар деректермен жұмыс істеуге және деректерді алдын ала талдауға бөлінген ; кестелік деректермен жұмыс істеу үшін Python тілі кітапханалары, кластеризация және визуализация әдістері оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Data Science-ке кіріспе
    Несиелер: 5

    Деректерді талдау және машиналық оқытудың негізгі концепциялары мен әдістері оқытылады. Білім алушылар сондай-ақ Python тілінде бағдарламалауды үйренеді, интернет желісінен және файлдардың әр түрлі түрлерінен мәліметтерді алудың және өңдеудің базалық тәсілдерімен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сату технологиялары
    Несиелер: 5

    Негізгі назар тауарлар мен қызметтерді сатудың негізгі психологиялық кезеңдерін қарауға бөлінген; сатушылардың типтері мен сатып алушылардың визуалды типтері, ұйымның әлеуетті клиенттерімен іскерлік әңгіме жүргізу техникасы, сатушылардың мақсатты белгілерін анықтау әдістері, біліктілік карталарын жасау ережелері, психологиялық тиімді жарнамалық аргументтер мен өтініштерді қалыптастыру алгоритмі, сауда ұйымының оңтайлы баға саясатын қалыптастыру тәсілдері зерделенеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Коммерциялық емес кәсіпорындардың маркетингі
    Несиелер: 5

    Коммерциялық емес ұйымдар маркетингінің мәні мен негізгі санаттары; коммерциялық емес ұйымдар маркетингінің құралдары; коммерциялық емес ұйымдар маркетингін басқару негіздері, коммерциялық емес ұйымдар маркетингінің құралдары; коммерциялық емес ұйымдар маркетингінің стратегиясы ашылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Маркетингтік логистика
    Несиелер: 5

    Материалдар мен дайын өнімдердің физикалық ағынын жоспарлау, жедел басқару және бақылау мәселелері, бастапқы шикізат, жинақтаушы бөлшектер мен т.б. ағынының пайда болу орнынан бастап және олардың сұраныстарын неғұрлым тиімді қанағаттандыру мақсатында түпкілікті өнімдерді тұтынушыларға жеткізумен аяқталатын болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Азық-түлік тауарларының тауартануы
    Несиелер: 5

    Тауартанудың теориялық негіздері баяндалады. Осы білім саласындағы негізгі ережелер, терминдер мен анықтамалар беріледі. Азық-түлік тауарларының химиялық құрамы, тағамдық құндылығы, оларды анықтайтын факторлар, тауарларды жіктеу және кодтау қарастырылады. Азық-түлік тауарлары мен шикізаттардың жекелеген топтарының тұтынушылық қасиеттері, оларды қалыптастыру және бағалау ерекшеліктері ашылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Маркетингтегі сандық талдау әдістері
    Несиелер: 5

    Маркетингтік талдаудың негізгі құралдары зерттеледі. Атап айтқанда, маркетингтік зерттеулерді жоспарлау және жүргізу; маркетингтік зерттеулердің ақпараттық жүйесі; маркетингтік талдау жүргізу және маркетингтік шешімдер қабылдау мәселелеріне жүйелік көзқарас мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қызмет маркетингі
    Несиелер: 5

    Қызметтер маркетингінің мәні мен мазмұны, қызмет көрсету саласындағы маркетингтің таралу ауқымы мен мәні, қызметтердің сипаттамасы мен ерекшеліктері, қызметтер нарығын сегменттеу, қызмет құндылығын қалыптастыру және сервистік компанияның сату ерекшеліктері, қызметтерге сұранысты басқару, қызмет көрсету саласындағы баға белгілеу, стратегияларды қалыптастыру; қызметтерді жылжыту бойынша іс-шаралардың тиімділігін бағалау ашылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Логистика
    Несиелер: 5

    Шикізат пен материалдарды өндірістік кәсіпорынға жеткізу, шикізатты, материалдар мен жартылай фабрикаттарды зауытішілік қайта өңдеу, дайын өнімді соңғысының мүдделері мен талаптарына сәйкес сатып алушыға жеткізу, сондай-ақ тиісті ақпаратты беру, сақтау және өңдеу процесінде жасалатын тасымалдауды, қоймалауды және басқа да материалдық және материалдық емес операцияларды жоспарлау, бақылау және басқару мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Маркетингтік аудит
    Несиелер: 5

    Компаниядағы маркетингтік талдау мен аудиттің барлық түрлерін жүргізу жүйесін құрудың теориялық және практикалық негіздері, компаниядағы маркетингтік аудитті құру әдістемесі, жоспарлау, маркетингтік аудит және ситуациялық талдау тұжырымдамасын әзірлеу кезеңдері ашылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тауарлар мен қызметтердің сараптамасы
    Несиелер: 5

    Тауарлардың сапасын сипаттайтын ассортименттің жіктелуі мен көрсеткіштері ашылады; тауарларды сақтау, сертификаттау және кодтау шарттары; тауарларға сараптама жүргізудің және олардың бәсекеге қабілеттілігін анықтаудың қазіргі заманғы әдістері; халықаралық нарықта тауарлардың әртүрлі топтарын жіктеу принциптері зерделенеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Баға және бағақалыптастыру
    Несиелер: 6

    Баға белгілеудің теориялық, әдіснамалық және практикалық негіздері оқытылады, бағаның рөлі мен функциялары, бастапқы бағаны белгілеу кезеңдері, баға белгілеу стратегиясы егжей-тегжейлі ашылады, бағаны есептеудің құнды және шығынды әдістері кеңінен ұсынылған. Практикалық тапсырмаларды шешуге көп көңіл бөлінеді. Бағаны мемлекеттік реттеу, халықаралық нарықтарда баға белгілеу ерекшеліктері; нарық конъюнктурасы және баға серпіні; тауар нарықтарында баға белгілеу мәселелері қаралды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бизнес этикасы
    Несиелер: 5

    Пән студенттерге бизнес этикасының нормалары мен қағидалары саласында білім алуға, іскерлік қарым-қатынастардағы этикалық нормалар мен құндылықтарды іс жүзінде жүзеге асыру туралы білімді меңгеруге, экономикалық қарым-қатынастарға этикалық көзқарасты қалыптастыру мәселелерін, сондай-ақ жеке тұлғаның өз-өзі жетілдіру туралы этикалық білімді Қазақстан Республикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Компанияның жарнамалық қызметі
    Несиелер: 6

    Жарнама қызметінің түсінігі, мәні және міндеттері; жарнама қызметінің мақсаттары; жарнама тарихы; жарнама түрлері; жарнама қызметінің құқықтық базасы; жарнамаға қойылатын жалпы талаптар; жарнама қызметінің ұйымдастырушылық аспектілері; коммуникация теориясы және оларды жарнамада қолдану; жарнама науқанын жоспарлау және өткізу ерекшеліктері; жарнама науқанының тиімділігін бағалау; жарнама қызметінің негізгі субъектілері; жарнама нарығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Стратегиялық маркетинг
    Несиелер: 4

    Стратегиялық маркетингтің негізгі аспектілері және стратегиялық жоспарларды әзірлеу және оларды іске асыру үшін қажетті құралдар; нарықтың перспективалық дамуын бағалауға мүмкіндік беретін Талдамалық әдістер; нарықтың даму заңдылықтары; стратегиялық маркетингтің негізгі құралдарын тиімді қолдануға арналған жағдайлар; тиімді стратегиялық бағдарламаларды жоспарлау зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Брендинг
    Несиелер: 6

    Брендингтің қазіргі заманғы теориялары және оның технологиялары, брендтің сәйкестендіру кешенінің негізгі параметрлері; брендингтік коммуникациялардың құралдары ашылады; брендтің сапасына және компаниялардың брендингтік процестеріне талдау жүргізіледі. Курс брендті құрастырудың және брендингтік процесті ұйымдастырудың практикалық дағдыларына үйретеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Стартаптар құру
    Несиелер: 5

    Жобаларды басқару құралдары мен әдіснамасын, стартаптардың сапасын бағалаудың көпритериалды моделін, сондай-ақ стартаптарға инвестициялық қызмет аспектілерін және перспективалы бәсекеге қабілетті, оның ішінде әлеуметтік және студенттік кәсіпкерлік саласындағы жобаларды пайдалана отырып стартаптарды құру мәселелері зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Интернет-коммуникациялар
    Несиелер: 5

    Қазіргі жағдайдағы интернет-маркетингтің негіздері, интернет-коммуникацияларды жоспарлау стратегиясы, маркетингтік коммуникация құралдары және тауарлар мен қызметтерді жылжытуда оларды Интернет желісінде қолдану ерекшеліктері, SEO-оңтайландыру негіздері, сондай-ақ Интернетте өткізілетін маркетинг іс-шараларының тиімділігін бағалау мәселелері оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіпорынның баға саясаты
    Несиелер: 6

    Кәсіпорынның баға және тарифтік саясатының теориялық, әдіснамалық және практикалық негіздері қарастырылады, баға мен тарифтердің рөлі мен функциялары, баға белгілеу стратегиясы, бағаны есептеудің құнды және шығынды әдістері жан-жақты ашылады. Практикалық міндеттерді шешуге, баға саясатының негізгі компоненттеріне, атап айтқанда - баға белгілеуге қатысты стратегиялар мен тактикаға

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік қызмет негіздері
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлік қызмет туралы теориялық және практикалық мәселелер оқытылады, оның ішінде идеяның пайда болуынан бастап және кәсіпорынның жұмыс істеу механизмімен аяқталатын түрлі ұйымдық-құқықтық нысандарда өз ісін құру процесі, бизнес-жоспарды, кәсіпкерлік шартты әзірлеу ерекшеліктері және т. б. қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Айдентика
    Несиелер: 6

    Айдентиканың теориялық және практикалық сұрақтары, компанияның сауда маркасын, фирмалық стилін басқару зерттеледі. Негізгі назар корпоративтік дизайнның негізгі компоненттеріне, брендтің вербалды және визуалды элементтеріне (қаріптер, түс палитрасы, графика, форма, логотип, орау, презентациялар үлгілері, веб-баннерлер және т.б.) бөлінген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Маркетингті басқару
    Несиелер: 4

    Маркетингті басқару сұрақтары оқытылады: маркетингті басқарудың негізгі категориялары, принциптері мен механизмі; маркетингті басқарудың модельдері мен әдістері; маркетингті стратегиялық және тактикалық басқару ерекшеліктері; маркетингті басқарудың тиімділігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіпорындардағы шығындарды басқару
    Несиелер: 6

    Шығындарды басқарудың теориялық негіздері; экономикалық санат ретінде өнімнің өзіндік құнының мәні мен мәні; айналыс шығындарына әсер ететін факторлар; кәсіпорынның қызмет көлеміне шығындардың тәуелділігін анықтау әдістері; кәсіпорынның экономикалық жұмыс жүйесіндегі шығындарды басқару; айналыс шығындарының құрылымын талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бизнес-жоспарлау
    Несиелер: 5

    Бизнес пен кәсіпкерлікті жоспарлау саласындағы теориялық және практикалық аспектілер, сондай-ақ бизнес-жобаларды әзірлеу үшін деректер базасын қалыптастыру дағдыларын дамыту ашылады. Компанияның маркетингтік, өндірістік, қаржылық және ұйымдастырушылық жоспарларын жасау ерекшеліктеріне ерекше назар аударылды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Маркетингті жоспарлау
    Несиелер: 4

    Маркетингтік жоспарлаудың әдістемелік негіздері, маркетинг жоспарларын әзірлеу және маркетингтік жоспарларды ұйым бөлімшелерінің жоспарларымен келісу кезеңдері оқытылады. Оқыту нәтижесінде білім алушы маркетингтің стратегиялық жоспарын, тауар, нарық, сегмент бойынша тактикалық маркетингтік жоспарды, сондай-ақ маркетинг бюджетін әзірлеуге дайын болуы тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіби қарым-қатынас және кәсіби коммуникациялар
    Несиелер: 5

    Коммуникация теориясының негіздері, іскерлік коммуникацияның түрлері мен этикалық негіздері, тұлғааралық қарым-қатынас өнері, көпшілік алдында сөйлеу этикасы және қызметтік қарым-қатынас түрлері оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • SEO жылжыту және сайттарды оңтайландыру
    Несиелер: 5

    SEO-жылжыту және сайттарды оңтайландыру мәселелері қарастырылады. Сайттың оңтайландыруына дайындық алгоритміне, оңтайландырудың құрылымдық жобалауына, базалық техникалық оңтайландыруға және мәтіндік контентті оңтайландыруға , мета-тегтерді оңтайландыруға, сайттың сыртқы оңтайландырылуына, сайттарды жылжыту стратегиясы мен тактикасына, жаңа және қолданыстағы сайттарды ілгерілетуге ерекше көңіл бөлінген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпорын қызметін талдауда Excel құралдарын пайдаланудың озық курсы
    Несиелер: 5

    Кәсіпорын қызметін талдауда Excel бағдарламасының кеңейтілген функцияларын пайдалану мәселелері зерттеледі, атап айтқанда: корреляция коэффициенттерін есептеу, корреляциялық-регрессиялық талдауды құру, желілік, экспоненциалды, дала, полиномиалды және басқа функцияларды пайдалана отырып Кәсіпорын қызметінің негізгі көрсеткіштерін болжау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Маркетингтегі 4.0 Индустрия құралдары
    Несиелер: 5

    Негізгі назар 4.0 индустрияны қалыптастырудың теориялық мәселелеріне, әлемнің бірқатар аймақтарында сандық экономикаларды дамыту ерекшеліктеріне бөлінген; Big Data («үлкен деректер»), Internet of Things («заттардың Интернет» және «заттардың өнеркәсіптік интернет»), Blockchain («Блокчейн»), киберфизикалық жүйелер және т. б. сияқты құралдарды егжей-тегжейлі зерттеуге ерекше көңіл бөлінген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Цифрлық экономикадағы инновациялық белсенді өнеркәсіптік кластерлер
    Несиелер: 5

    Әлемнің бірқатар аймақтарында инновациялық-белсенді өнеркәсіптік кластерлерді қалыптастыру және дамыту мәселелеріне қатысты теориялық және практикалық аспектілер қарастырылады; сандық платформаларда жұмыс істейтін, сондай-ақ индустрияның негізгі талаптарына жауап беретін жүйе құраушы инновациялық-белсенді өнеркәсіптік кластерлердің ерекшелігіне ерекше назар аударылды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпорындардың қызметін талдауда SPSS қолдану
    Несиелер: 5

    Деректерді талдау үшін SPSS бағдарламасын қолдану мәселелері зерттеледі. Атап айтқанда, білім алушылар деректерді енгізу және сақтау, әртүрлі типтегі айнымалыларды пайдалану мүмкіндіктері, белгілердің жиілігін анықтау, кестелерді, ұштасушылық кестелерін, диаграммаларды құру, бастапқы сипаттамалық статистиканы пайдалану, кәсіпорындар қызметін маркетингтік зерттеу нәтижелерін өңдеу және кейіннен интерпретациялау саласында білім алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Маркетингтегі трафик және аналитика
    Несиелер: 5

    Google сияқты құралдарды пайдалануға байланысты мәселелер зерттеледі. Analytics, Яндекс.Метрика және басқалар. Білім алушылар сайттарда, сондай-ақ әлеуметтік желілер беттерінде метрика деректерін пайдалана отырып, тұтынушылардың мінез-құлқын талдауды, тұтынушылардың портреттерін құруды үйренеді; трафик көздерінің түрлерімен танысады және оларды кешенді бағалауды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Таргеттелген жарнама және веб-аналитика
    Несиелер: 5

    Интернет-жарнама және веб-талдаудың эволюциясы, таргеттелген жарнама терминологиясы, таргеттелген жарнамаға арналған маркетингтік воронка, таргеттелген жарнама форматтары, арналарды, форматтар мен аудиторияларды жылжыту үшін таңдау, тақырып және CTA (Call to Action) құру тәсілдері, жарнамалық креативтермен жұмыс істеуге арналған кіріктірілген құралдар, веб-аналитика және жарнамалық кабинеттердегі Статистика зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Маркетингтік деректерді талдаудағы Statistica
    Несиелер: 5

    Зерттеу барысында алынған мәліметтерді талдау үшін Statistica бағдарламасының мүмкіндіктерін пайдалану мәселелері қарастырылады: сипаттама статистикасымен, ықтималдық үлестірімдермен, параметрлік емес статистикамен, көптеген регресстермен, екі және үшөлшемді деректерді визуаландырумен жұмыс істеу кезінде; пиктографияны құрастыру, кестелер құру және талдау бойынша т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Маркетингтегі ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Интернет арқылы әртүрлі тауарлар мен қызметтерді іске асыру жүйесін ұйымдастыру ерекшеліктері зерделенеді; онлайн-дүкендерді құру және оларды әлеуметтік желілерде жылжыту бойынша негіздер; интернет-жарнаманың оңтайлы нысандары мен түрлері (контекстік, баннерлік және таргеттелген) зерделенеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Фирманың жарнама қызметіндегі типографика және колористика
    Несиелер: 5

    Графикалық дизайнның тарихы мен дамуы, түспен жұмыс істеу әдістемесі, жобаларда әр түрлі қаріптерді қолдану қажеттілігін негіздеу, баспа мәтінін ресімдеу және оны компанияның фирмалық стиліне қатысты барлық объектілерде орналастыру мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Маркетинг пен жарнамада векторлық және растрлық графиканы қолдану: Corel Draw, Adobe Illustrator және Adobe Photoshop Basic
    Несиелер: 5

    CorelDraw, Adobe Illustrator және Adobe Photoshop сияқты қолданбалы бағдарламалар пакеттерін қолдану негізінде векторлық және растрлық графикамен жұмыстың базалық негіздері оқытылады. Векторлық және растрлық графика арасындағы айырмашылықтарды қарастыруға, сондай-ақ оларды маркетинг практикасында қолдану ерекшеліктеріне және әртүрлі жарнамалық-баспа өнімдерін дайындауға ерекше көңіл бөлінген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жарнамадағы Арт-дизайн
    Несиелер: 5

    Бұл пән сонымен қатар өнер тарихы саласында базалық білім алуға және жарнама жасау саласында жұмыс істейтін / жоспарлайтын маркетологтардың көркем-бейнелік ойлауын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • WEB-технологиялар
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы web-технологиялар, желілік хаттамалар, HTML гипермәтінінің белгілеу тілдері және CSS стильдерінің каскадты кестелері, CMS контентін басқару жүйелері, желілік қосымшаларды әзірлеудің бағдарламалық құралдары, web, РНР серверлік сценарийлерінің кеңейтілген мүмкіндіктері, PERL тілінің синтаксисі, желідегі деректер қорымен жұмыс істеудің бағдарламалық құралдары, Желілік мультимедиялық технологиялар оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Веб-сайттарды жасау
    Несиелер: 5

    Гипермәтіндік құжаттар және веб-сайттар оқытылады. Қаралады жіктелуі веб-сайттар, ерекшеліктерін, құрылымын әзірлеу және пысықтау макетін веб-сайтын құру, мәтін тақырыптарының әр түрлі деңгейдегі және оларды позициялау, түсінік, картасы, сайт, оның мақсаты және оларды пайдалану, интербелсенді элементтерін құру, графикалық объектілер сайт және оларды орналастыру, қолдау және үнемі жаңарту сайта.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Іздеу жүйелерінен трафик және веб-аналитика
    Несиелер: 5

    Іздеу жүйелерінің жұмыс істеу принциптері, техникалық аудит, юзабилити, Сыртқы жылжыту ерекшеліктері, талдаушылар, семантика негіздері және Яндекс контекстік жарнама сервисін пайдалану зерттеледі.Директ, Google Ads. Білім алушы Яндекс құралдарын пайдалана отырып веб-талдау дағдыларын меңгереді .Метрика және Google Analytics. Диджитал-ортада жарнама стратегиясын және жылжыту стратегиясын әзірлейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Электрондық коммерция
    Несиелер: 5

    Экономика мен электрондық коммерцияның диджитализациясы мәселелері егжей- тегжейлі зерттеледі. Атап айтқанда, электрондық сауданың ерекшеліктері, B2C, B2B, B2G, G2B электрондық сауда алаңдарының сипаттамалары, мобильді коммерция, әлеуметтік желілердегі коммерцияның мәні, электрондық төлем құралдары, электрондық коммерцияның ақпараттық желілері, электрондық коммерцияның қауіпсіздігін қамтамасыз ету қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Цифрлық ортаға кіріспе
    Несиелер: 5

    Цифрлық экономиканы дамытудың базалық бағыттары және оның негізгі технологиялық және ұйымдастырушылық құрамдастары, мемлекеттің функциялары және сандық экономикаға көшуді құқықтық қамтамасыз ету мәселелері, сондай-ақ сандық экономиканы дамытудағы шетелдердің тәжірибесі және 4.0. индустрияға көшу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпорындардың қызметін талдауда Excel құралдарын қолданудың негізгі курсы
    Несиелер: 5

    Excel бағдарламасында жұмыс негіздері оқытылады, атап айтқанда: деректерді енгізу және редакциялау, сандық тізбектер мен тізімдерді құру, ұяшықтарды форматтау, кәсіпорындардың шаруашылық қызметінің нәтижелерін талдау үшін функцияларды пайдалану, графиктер құру, гиперсілтемелер мен ескертпелер құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON3

    Микро, макродеңгейлердегі нақты жағдайларды талдау кезінде экономикалық сипаттағы проблемаларды анықтайды және шешеді, экономикалық шаруашылық шешімдердің нұсқаларын әзірлейді, тауарлар мен қызметтер нарығында маркетингтік құралдарды қолданады, маркетингтік зерттеулер жүргізеді.

  • Код ON2

    Ол статистикалық және экономикалық-математикалық модельдеу әдістерін қолданады, бухгалтерлік есеп пен салық салу құралдарын, қаржы және несие нарығының қызметін талдаудың негізгі әдістері мен тәсілдерін меңгереді.

  • Код ON7

    Білімдер мен түсініктерді кәсіби деңгейде қолдануға, дәлелдер келтіруге және зерттелетін саланың мәселелерін шешуге мүмкіндік беретін маркетингте аналитикалық зерттеулер жүргізеді, интернет желісіндегі трафикті (сайттар мен компаниялардың әлеуметтік беттерін), атап айтқанда қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, сондай - ақ Statistica, SPSS қолданбалы бағдарламалар пакеттерінің көмегімен зерттейді; деректер массивін талдайды, Excel базалық және кеңейтілген мүмкіндіктерін белсенді қолдана отырып, экономикалық-математикалық модельдерді құрады.

  • Код ON1

    Қоғам туралы, жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау саласындағы заңды мүдделері, кәсіпкерлік қызметтің экономикалық және әлеуметтік шарттары туралы білімдерін, бұл ақпаратты жинау мен түсіндіруге мүмкіндік беретін, әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойлардағы біліктілігін көрсетеді.

  • Код ON10

    Перспективалы стартап-жобаларды әзірлейді, жүзеге асырылатын кәсіпкерлік қызмет шеңберінде бизнес-жоспарлаудың негізгі кезеңдерін тиімді іске асырады; Corel Draw, Adobe Illustrator және Adobe Photoshop бағдарламаларын пайдалана отырып, векторлық және растрлық графикамен жұмыс істеу саласында дағдыларды, оқу саласындағы қосымша білімді өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқу дағдыларын меңгерген, баспахана, колористика және арт-дизайн саласында алынған білім негізінде жарнамалық жобаларды қалыптастырады.

  • Код ON5

    Логистикалық жабдықтауды, сатуды, кәсіпорынның баға саясатын жоспарлайды және басқарады, біріктірілген маркетингтік коммуникациялардың көмегімен, оның ішінде интернет пен әлеуметтік желілерде компания өнімін жылжытады.

  • Код ON8

    Оқытылатын бағыт бойынша білім беру, практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолданады : Web-беттерді әзірлеу үшін әртүрлі аспаптық құралдарды қолданады, SEO-жылжыту және сайттарды оңтайландырудың тиімді стратегиясын әзірлейді және қолданады, электрондық коммерция саласындағы бизнес-идеяларды жасайды және бағалайды, веб-талдаудың прогрессивті құралдарын пайдалана отырып, интернет-жылжыту және жарнама компанияларының нәтижелерін талдайды.

  • Код ON6

    Интернет-маркетинг саласындағы маркетинг саласындағы озық білімдерге негізделген білім мен түсінікті көрсетуге мүмкіндік беретін әлеуметтік желілердегі интернет-белсенділіктің тиімділігі мен нәтижелілігін бағалайды, маркетинг метрикасы жүйесін құрады, Python тілінде бағдарламалайды, стратегиялық маркетинг құралдарын қолданады.

  • Код ON4

    Маркетингті басқару, тауарларды сараптау әдістерін қолданады, азық-түлік және азық-түлік емес тауарлардың тұтынушылық қасиеттерін анықтайды, өнеркәсіптік маркетинг, коммерциялық емес ұйымдар мен қызметтер маркетингінің құралдарын пайдаланады.

  • Код ON9

    Интернет желісінде тауарлар мен қызметтерді жылжыту кезінде бизнес пен интернет-коммуникацияның этика элементтерін пайдалану ерекшеліктерін дәлелдейді; сандық экономиканы дамыту және 4.0 индустрияның түрлі құралдарын тәжірибеде, оның ішінде сандық платформаларда жұмыс істейтін жүйе құраушы инновациялық-белсенді өнеркәсіптік кластерлерді пайдалану есебінен сандық ортаны қалыптастыру.

Top