Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04115 Экономика (бейіндік) в Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

  • Жобаларды басқару
    Несиелер: 4

    Курс жобаларды басқарудың табиғатын, сондай-ақ жобаларды басқаруға қажетті арнайы техниканы ашады. Жобаларды басқарудың барлық кезеңдерін, жоба менеджерінің рөлін, әртүрлі жобалар проблемаларын, сондай-ақ жобаларды басқарудың мінез-құлық және бірлескен аспектілерін, жоба персоналы мен коммуникацияларын басқаруды, жобаларды жіктеуді, жобаларды басқаруда пайдаланылатын қазіргі заманғы бағдарламалық құралдар мен ақпараттық технологияларды қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Басқару ғылымының іргелі түсініктерін, отандық және шетелдік басқару ғылымының бағыттары мен тұжырымдамаларын, ұйымдардағы адамдардың әрекеті мен қызмет жасау механизмдерін, басқару іс-әрекеті мәселелерін шешуде ғылыми-психологиялық білімдерді қолдануды қарастырады. Ұжымды басқару мәселелерін зерттеуге және шешуге бағытталған психологиялық теориялар, жетекшілік пен көшбасшылықтың психологиялық аспектілері талданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономикадағы инновациялар
    Несиелер: 4

    Осы пәнді зерттеудің негізгі мақсаты инновациялық қызметтің негіздері, инновация теориясы және оның қазіргі заманғы тұжырымдамалары; әлемдік Технологиялық даму үрдістері; инновациялық дамуды мемлекеттік реттеу; ҚР инновациялық-технологиялық даму стратегиясы туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу объектісі экономикадағы инновация болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 2

    Магистратурада шет тілін оқытудың негізгі мақсаты болашақ маманның кәсіби және ғылыми-зерттеу қызметінде тілді белсенді меңгеру дағдылары мен іскерлігін одан әрі дамыту негізінде шет тілін оқытудың халықаралық стандарттары шеңберінде тілді жүйелі тереңдетіп оқыту болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Фирманың экономикалық қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Қауіпсіздіктің пайда болуы мен дамуының объективті негіздері. Әлеуметтік-экономикалық мазмұны және экономикалық қауіпсіздіктің ерекшелігі. Пәні, әдісі, міндеттері және мазмұны "фирманың Экономикалық қауіпсіздігі". Курстың мазмұны және оның басқа пәндермен байланысы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бизнестегі заманауи тенденциялар
    Несиелер: 5

    Ғылыми-техникалық инновациялар: бизнестегі инновациялардың мазмұны мен түрлері. Инновациялық белсенділікке әсер ететін факторлар. Инновациялық қызметті ұйымдастырудың заманауи формалары. Ірі бизнестегі негізгі ұйымдастырушылық формалар. Өнеркәсіптік кәсіпорындардың зерттеу және әзірлеу саласындағы стратегиясы. Өндірісті кешенді дайындау. Өндіріс процесі: оның құрылымы және ұйымдастыру принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 2

    Менеджмент ғылым, практика және басқару өнері ретінде және оның қазіргі концепциясын түсіну, сондай-ақ осы тұжырымдаманы жаңа экономикалық жағдайларда отандық ұйымдарды басқарудың қажеттілігі мен міндеттеріне бейімдеу. Әртүрлі деңгейлерде тиімді басқаруды қамтамасыз ету әдістері, нысандары және механизмі. Персоналды басқарудың барабар әдістері және сауатты басқару шешімдерін қабылдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бизнесті бағалау
    Несиелер: 5

    Бизнесті бағалаудың заманауи түсінігі: пәні, мақсаттары, тәсілдері. Құн түрлері және бизнесті (кәсіпорынды) бағалаудың негізгі қағидаттары. Бизнесті (кәсіпорынды) бағалауды анықтау үшін ақпараттық базаны қалыптастыру. Бағалау рәсімі. Бизнесті (кәсіпорынды) бағалауға шығынды тәсіл. Бизнесті (кәсіпорынды) бағалауға кірістік тәсіл. Бизнесті (кәсіпорынды) бағалауға салыстырмалы тәсіл. Кәсіпорынның қаржылық жағдайын бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Стратегиялық маркетинг
    Несиелер: 5

    "Стратегиялық маркетинг" курсы стратегиялық маркетингтің мәнін, рөлін, мазмұны мен құрылымын зерделеуге бағытталған; маркетингтік қызметті стратегиялық талдау.; ұйымның миссиясы мен мақсаттарын қалыптастыру. Пәнді оқу барысында стратегиялық тиімділіктің мазмұны, микро ортаны талдау, сыртқы ортадағы өзгерістердің негізгі бағыттары, негізгі экономикалық көрсеткіштер, саланың қозғаушы күштері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Маркетинг зертеулер
    Несиелер: 5

    Заманауи ақпараттық технологиялар және маркетингтік зерттеулер. Маркетингтік зерттеу процесі. Зерттеу мәселелерін, мақсаттары мен міндеттерін анықтау. Зерттеу формалары. Зерттеу жоспарын әзірлеу. Эксперименттер және олардың маркетингтік зерттеулер жүргізудегі рөлі.Деректерді жинау әдістері. Деректерді жинау нысандары. Іріктеу көлемі мен рәсімін анықтау. Деректер жинауды ұйымдастыру. Деректерді талдау. Сұранысты болжау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Стратегиялық менеджмент
    Несиелер: 5

    Стратегияны қалыптастырудың негізгі мектептерінің ережелері. Стратегиялық басқару модельдері. Стратегиялық жоспарлау кезеңдері мен әдістері; құрылымдау тәсілдері және іскерлік ортаны талдау әдістері. Негізгі технологиялар стратегиялық жоспарлар мен инвестициялық жобаларды әзірлеу. Инвестициялық жобаларды қаржыландыру үшін ақша қаражатын тартудың принципті схемалары. Стратегиялық бақылаудың ұйымдастырушылық нысандары. Кәсіпорынның, корпорацияның Стратегиялық бағдарламалары мен жоспарларын іске асырудың әдістері мен ұйымдастырушылық формалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Фирманың экономикалық талдауы
    Несиелер: 5

    Курстың теориялық негіздері. Маркетингтік талдау. Өндіріс және сату көлемін талдау және басқару. Шығындарды талдау және басқару және өндіріс пен сатудың өзіндік құны. Кәсіпорын қызметінің қаржылық нәтижелерін талдау. Коммерциялық ұйымның қаржылық жағдайын талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Код ON1

    Ғылыми зерттеулер мен практикалық қызмет жүргізуге мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде кемінде бір шет тілін білу

  • Код ON2

    Басқару және басқару психологиясын дамыту тәжірибесін қолдана отырып, басқару қатынастарының өзекті мәселелерін қайта қарау: басқару психологиясының даму кезеңдерін бөлу және қазіргі басқару теориясының жағдайын анықтау.

  • Код ON3

    Экономикалық білім негізінде қазіргі заманғы теория мен практиканың шындықтарын талдау және түсіну; жоғары білімнің заманауи парадигмаларын, инновациялық менеджменттің басқарушылық қызметі мен басқарушылық қатынастарының негізгі ережелерін анықтау.

  • Код ON4

    Бизнесті жүргізудің қазіргі заманғы түсінігін көрсету; зерттеулер мен әзірлемелер саласындағы қазіргі заманғы кәсіпорынның стратегиясын қарастыру; кәсіпорынның әртүрлі стратегияларын қарастыру; компанияны стратегиялық басқаруда басқарушылық шешімдер қабылдай білу.

  • Код ON5

    Кәсіпорында болып жатқан экономикалық құбылыстар мен процестерді, олардың өзара байланысы мен өзара тәуелділігін талдау; инновациялық белсенділікке әсер ететін факторлар; құн түрлерін және бизнесті (кәсіпорынды) бағалаудың негізгі принциптерін салыстыру; бизнестің немесе кәсіпорынның түнгі құнын бағалауды жасай білу; кәсіпорындарды дамыту стратегиясын әзірлеу.

  • Код ON6

    Экономикалық қауіпсіздік ерекшелігін түсіндіру; кәсіпорын қызметінің ықтимал тәуекелдерін талдау; экономикалық талдау әдістерінің көмегімен ақпаратты өңдеу негізінде кәсіпорын қызметін талдау.

  • Код ON7

    Инновациялық жобалардың тиімділігін талдау және бағалау: маркетингтік зерттеулер негізінде инновациялық қызметті ұйымдастырудың заманауи нысандарын таңдау.

  • Код ON8

    Ақпараттық технологияларды дамытудың әлемдік үрдістерін білу негізінде зерттеу және жобалау жұмыстарын ұйымдастыруда практикалық қызметте жаңа біліктер мен дағдыларды пайдалану

  • Код ON9

    Басқарудың жүйелі тәсілінің дағдыларын бағалау; қызметті экономикалық талдау негізінде оны жақсарту жолдарын ұсыну; қазіргі жағдайда бизнесті жүргізудің негізгі тәсілдерін салыстыру.

  • Код ON10

    Жобаны жазу үшін, одан әрі практикалық қызметте және докторантурада оқу кезінде қажетті ғылыми және маркетингтік зерттеулер жүргізу дағдыларын меңгеру.

Top