Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B03202 Қоғаммен байланыс в ҚарМУ Е.А.Бөкетов

  • Құжаттар тілі
    Несиелер: 5

    Курс құжаттардың функциялары мен қасиеттері туралы білімді қалыптастыру, оларды реттеу және ресімдеу, кеңсе, қызметтік құжаттарды дайындау дағдылары, басқарушылық, ұйымдастырушылық қызметке байланысты іс жүргізу мақсатында оқытылады. Курс құжаттарды рәсімдеу талаптарын зерделеуге арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақстандағы PR-дың дамуы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты студенттердің Қазақстандағы PR-дың даму тарихы саласындағы жүйелі түсініктері мен базалық білімдерін қалыптастыруға арналған. Кәсіби қызметтің осы саласының қалыптасуында маңызды рөл атқарған негізгі тұлғалар, ұйымдар, науқандар ұсынылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • PR маманының кәсіби этикасы
    Несиелер: 6

    Курс бұқаралық ақпарат құралдарымен PR-коммуникацияның этикалық аспектілерін, Қазақстан Республикасындағы PR-маман қызметінің заңдық аспектілерін зерделеу мақсатында оқытылады. Курс PR мамандары үшін кәсіби қызметтің негізгі реттеушісі ретінде бөлуге, кәсіби этика негізінде PR-коммуникация дағдыларын игеруге және дамытуға арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлеуметтік зерттеуде ақпаратты жинау әдістері
    Несиелер: 5

    Пән студенттерге әлеуметтік зерттеу әдіснамасына сүйене отырып, ақпарат жинау әдістерінің теориялық және практикалық негіздерінің қажеттілігін түсіндіруге бағытталған. Осы курсты меңгеруде білім алушы нақты әлеуметтанулық деректерді талдауда тәжірибе жинақтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Паблик рилейшнз теориясы мен тәжірибесі
    Несиелер: 4

    Курс қоғамдық қатынастар функциясы мен ұйымдардағы маркетингтік функция, проблемаларды басқару дағдылары, инвесторлармен байланыс орнату арасындағы айырмашылықты білу мақсатында оқытылады. Курс нарықтық қатынастардың ерекшеліктерін, қоғамдағы қоғамдық қатынастардың рөлін, баспа және жарнама агентінің міндеттерін зерттеуге арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Америкадағы PR-дың даму тарихы
    Несиелер: 5

    Курс Америкадағы PR-дың дамуындағы кезеңдер туралы білім, IPRA кодексін талдау дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Алғашқы паблисити фирмаларын құру және олардың жұмыс істеуі, PR фирмаларын ашу сұрақтары қарастырылады. Курс Айви Ли, Эдвард Бернейз сияқты қоғаммен байланыс қайраткерлерін зерттеуге арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Копирайтинг негіздері
    Несиелер: 5

    Курс құру процесі, жарнамалық мәтіндердің ерекшелігі, имидждік және презентациялық мәтіндерді жазу дағдылары туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс жарнама идеяларын, сөз тіркестерін, жарнамалық мәтіндердің ерекше тілі мен стилін зерттеуге арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қоғаммен байланыс және жарнама
    Несиелер: 6

    Курс әр түрлі коммуникативті құралдар мен тактикаларды қолдана отырып, практикалық іс-әрекетке қажетті құзіреттіліктерді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пәнді меңгеру білім алушылардың баспасөз қызметтерінде жұмыс істеу, іскерлік қарым-қатынас, тұлғааралық қатынастарды орнату, дамыту және қолдау дағдылары саласындағы білімін одан әрі тереңдетудің алғышарты болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі заманғы бұқаралық коммуникация
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты студенттер арасында бұқаралық коммуникация саласындағы маңызды процестер мен құбылыстар туралы кешенді білім қалыптастыруға, сондай-ақ бұқаралық коммуникация жұмысының теориялары мен тұжырымдамалары туралы түсінік қалыптастыруға арналған. Ақпарат коммуникация құралдары жүйесінің қазіргі жай-күйін, медиаиндустрияның ұйымдық нысандарын зерделеу қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Имиджелогия
    Несиелер: 6

    Имиджология курсы имидждің қалыптасуы мен жұмыс істеуінің психологиялық және әлеуметтік-мәдени заңдылықтары туралы студенттердің білімін кеңейтуге, қоғамның әлеуметтік-коммуникациялық байланыстарын жаңартуға бағытталған. Пәннің мазмұны студенттерге имиджология ғылымы туралы түсінікті қалыптастыру мәселелерін қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Интегралды коммуникация негіздері
    Несиелер: 4

    Пән қоғаммен байланыс және жарнаманың қалыптасу тарихы туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курста нақты науқанның имидждік сипаттамасын анықтау және пікірді әлеуметтік зерттеу мәселесі қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Конвергенттік БАҚ
    Несиелер: 4

    Пән мультимедиалық және кроссмедиялық контент өндірісіне көшу жағдайында БАҚ редакцияларының ұйымдастырушылық моделдерімен таныстырып, медиаконвергенция процессін қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс студенттерге конвергентті БАҚ редакцияларының құрылымын және конвергентті БАҚ логикасын түсіндіруге арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • PR-жобаларды ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Курс PR-жобаның жалпы тұжырымдамасы туралы білімді жеткізушілермен және мердігерлермен жұмысты ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс PR-жобаны әзірлеуді, оның бюджетін құруды, PR-жобаның форматын, орнын таңдауды зерттеуге арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жарнама тарихы
    Несиелер: 5

    Курс студенттерде әлеуметтік институт ретінде жарнама тарихы және оның технологиялық қалыптасуын зерттеу, жарнамалық бизнес саласындағы жүйелік идеяларды нығайту мақсатында оқытылады. Жарнама тарихының әлемнің әлеуметтік тарихымен байланысын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Курс қоғам мен табиғат дамуының негіздері туралы білімді қалыптастыру, табиғи ресурстарды ұтымды пайдаланудың заманауи тәсілдері туралы түсініктерді қалыптастыру, жағымсыз әсерлердің дамуын болжау және төтенше жағдайлардың салдарын бағалау мақсатында оқытылады. Бұзылған экожүйелердің мәселелері, негізгі экологиялық проблемалар, адамның қоршаған ортамен қауіпсіз әрекеттесуі қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Елдік брендинг және халықаралық PR
    Несиелер: 4

    Курс студенттерде коммуникативтік технология ретінде елдік брендингтің ерекшелігіне байланысты теориялық білім мен кәсіби құзыреттілікті қалыптастыруға арналған. Халықаралық PR мен брендтерді жылжытуда және инвестициялауды дамыту бойынша міндеттерді іске асыруда елдік ресурстарды бағалау бойынша теориялық тәсілдер мен практикалық дағдыларды игеру мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қолданбалы бизнес
    Несиелер: 5

    Курс өткізу нарығын талдау әдістерін зерделеуді, өнімді сипаттауды, өндірістік жоспарды әзірлеуді және ұсынуды, маркетинг жоспарын және ұйымдастыру жоспарын әзірлеуді және ұсынуды, қаржы жоспарын әзірлеуді және ұсынуды қамтитын бизнес-жоспар құру дағдыларын қалыптастыруға арналған. Студенттерді қолданбалы бизнес негіздерімен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ақпарат жинау тәсілдері
    Несиелер: 6

    Курс статистикалық әдіснама туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады: курста жалпы принциптер, әдістер, жинау, өңдеу әдістері, статистикалық деректерді талдау дағдылары, аналитикалық есепті дайындау сұрақтары анықталады. Курс қажетті ақпаратты жинау мен өңдеуді үйренуге, алынған мәліметтерге сәйкес тұжырымдарды ұсынуға арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мәдени-сауықтыру іс-шараларын ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Курс құндылықтар, дәстүрлер мен қоғам нормаларының жиынтығын игеру мақсатында оқытылады. Курстың мазмұны мәдени және бос уақытты тиімді өткізудің теориялық мәнін ашады. Сондай-ақ, принциптерінің және функцияларының қалыптасу тарихын сипаттайды. Мәдени-демалыс бағдарламаларын ұйымдастырудың әдістері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Мемлекет пен құқықтың тұжырымдамалық ұғымдары игеріледі, мемлекеттік билік органдары мен мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы идеялар қалыптастырылады, Қазақстан Республикасының конституциялық құқығының, құқық қорғау органдары мен соттың негіздері зерделенеді, әкімшілік, азаматтық, еңбек және отбасы құқығының ерекшелігі айқындалады, әлеуметтік қамсыздандыру нормаларымен танысу жүзеге асырылады, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі PR-маманының когнитивті стилі
    Несиелер: 5

    Курс жарнама және қоғаммен байланыс теориясы мен тәжірибесінің идеяларын, негізгі тұжырымдамалық тәсілдерді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пән студенттердің іскерлік қарым-қатынас, брендті басқару, маркетингтік коммуникация сияқты мәселелер бойынша білім алуына ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Корпоративтік бедел қалыптастырудың маңызды аспектілері
    Несиелер: 4

    Пән бедел мен корпоративтік имидж арақатынасын орнату бойынша білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курста корпоративтік имиджді қалыптастыру, имидж бен беделге салыстырмалы талдау жүргізу сынды мәселелер қамтылаған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Веб-сайтты қолдау және жылжыту дағдылары
    Несиелер: 4

    Курс интернет-медиамен жұмыс істеу кезінде контентті орналастыру, тиімділіктің негізгі көрсеткіштерін талдау және заманауи құралдарды пайдалану дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Интернет-медиа, интернет маркетинг, бизнес процесін жүзеге асыру мәселесі қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мақсатты аудиторияның зерттелуі
    Несиелер: 5

    Курс ұйымның беделі туралы білімді нығайту, ұйым қызметкерлерінің жауапкершілігі мен қызығушылығын арттыру мақсатында оқытылады. Сондай-ақ, мекеме мен қоғам арасында өзара түсіністік пен сенімді орнатуды зерттеуге арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Коммерциялық емес секторлардағы PR-кампаниялардың өткізілуі
    Несиелер: 5

    Курс компанияның күшті және әлсіз жақтары туралы білімді нығайту, компанияның стратегиялық позициясы мен бәсекелестігін талдау дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Позициялық және ситуациялық талдау технологиясын зерттеуге арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • PR-дағы жағдаяттық зерттеу
    Несиелер: 5

    Курс сұранысты болжау әдістерін іздеу туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Сыртқы жарнаманың тиімділігін бағалаудың, бұқаралық ақпарат құралдарымен және басқа да аудиториямен қарым-қатынасты реттеуге арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мәдениет және өнер саласындағы PR
    Несиелер: 5

    Курс студенттерге мәдени құндылықтарды сақтау мен насихаттау жөніндегі мемлекеттің мәдени саясатын іске асыру, мәдениет пен өнер саласындағы PR ерекшеліктерімен танысу мақсатында оқытылады. Пән қоғамдық ұйымдармен қарым-қатынасты ұйымдастыруға мүмкіндік беретін теориялық білім мен кәсіби құзыреттілікті қалыптастыруды мақсат етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дағдарыс PR-ы
    Несиелер: 4

    Пән студенттерге дағдарыстық коммуникациялардың мазмұны туралы негізгі түсінік беру, іс-әрекеттерді жоспарлау мен іске асыруға қатысты теориялық тұжырымдамаларды дұрыс пайдалану принциптерін оқытады. Сондай-ақ, курста дағдарыстарды еңсерудегі жарнамалық және PR-технологияларды ашу мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • PR агенттіктерінің қызметі
    Несиелер: 5

    Пән жарнамалық хабарламалардың негізгі параметрлерін, құжаттамамен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс ұйым мен қоғам арасында өзара түсіністік пен сенімді қарым-қатынас орнатуды зерттеуге арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • PR технологиясы
    Несиелер: 6

    Курс басқару жүйесіндегі PR білімін, корпоративтік мәдениеттің бірыңғай стандарттарын қалыптастыру дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс қоғамның тілектерін, қажеттіліктері мен көзқарастарын, бірінші тұлғалардың корпоративті имиджін, заманауи PR технологияларын ескеруді зерттеуге арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтік әл-ауқаттың заманауи теориялары
    Несиелер: 4

    Пән адамның, отбасының, әлеуметтік топтардың әл-ауқаты туралы білімін қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курста халықтың жоғары әлеуметтік мәдениеті, қоршаған ортаны және оларды байланыстыратын реттеушілерді біріктірудің орны мен рөлі сынды мәселелер қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • БАҚ және PR қызметінің ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Курс мемлекеттік қызмет туралы ашық жүйе ретінде білімді қалыптастыру, Қазақстандық баспасөз қызметтерінің ақпаратын талдау дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс БАҚ, қоғамдық және саяси ұйымдармен заманауи баспасөз қызметінің жұмыс формалары мен әдістерін зерттеуге арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Саяси конфликтология
    Несиелер: 5

    Пән саяси қақтығыс туралы білімді әлеуметтік құбылыс ретінде қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс саяси қақтығыстың ұғымы мен мәні, саяси қақтығыстың құрылымы, саяси қақтығыстың көріну формалары, саяси қақтығыстардың діни факторы, сондай-ақ этносаяси қақтығыстарды реттеу мәселесін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • PR жобаларды басқару
    Несиелер: 6

    Курс студенттердің жарнамадағы жобалау алгоритмі, жарнамалық және PR-жобаларды іске асыру аясында, қоғаммен байланыс мәселелері бойынша білімін кеңейтуге бағытталған. Студенттердің жарнамалық және PR-науқандарды жоспарлау бойынша оқыту әдістемесі ұсынылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Елдік брендинг
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты маркетинг құралдары жүйесіндегі брендингтің орнын анықтау. Студенттерде елдік брендинг ерекшеліктеріне байланысты теориялық білім мен кәсіби құзыреттілікті қалыптастыруға және меңгеруге бағытталған. Сондай-ақ, теориялық тәсілдер мен практикалық дағдылар арқылы брендтерді дамыту және инвестицияларды арттыру міндеттері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі заманғы коммуникациялық үдерістегі баспасөз қызметі
    Несиелер: 5

    Курс қазіргі байланыс процесінде баспасөз қызметі туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пәннің мазмұны жұмыс ерекшеліктеріне, ақпараттық-аналитикалық баспасөз қызметін ұйымдастыру тәртібіне, ресми сайтты жүргізу әдістеріне байланысты бірқатар мәселелерді қамтиды. Тәртіп мемлекеттік қызметтің имиджін құру технологиясын қалыптастыруға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ақпараттық технологияларды мемлекеттің ақпараттық саясатында пайдалану
    Несиелер: 5

    Пән ақпаратты құру, сақтау, басқару, беру, іздеу және желі туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курста ақпараттық технологиялар және олардың қазіргі қоғамдағы рөлі қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Саясат пен мемлекеттік басқарудағы PR
    Несиелер: 5

    Пән саяси журналистика туралы білімді билік пен мемлекеттің өзара іс-қимылы, саяси жүйе мен саяси режим, саяси партиялар мен қоғамдық саяси сана, қоғамды демократияландыру және жаңғырту, бұқаралық ақпарат құралдарында жариялау мақсатында оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жарнаманың құқықтық және этикалық қыры
    Несиелер: 5

    Пән саяси PR компанияларын жоспарлауда, ұйымдастыруда және өткізуде этикалық компонент туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курста ұйымдастырушылық мәдениет және корпоративтік этика қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • PR-іс-шараларды өткізу кезіндегі бюджеттің нысандары мен құралдары
    Несиелер: 5

    Курс PR нарығының құрылымы, қоғаммен байланыс субъектілері мен объектілерінің сипаттамасы және PR қызметтерлерінің жұмысы туралы оқытады. Сондай-ақ, PR-бюджеттің құрамдас бөліктері мен PR науқандарын өткізу кезінде бюджетті есептеу әдістері жайлы ақпарат береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жарнама және имидж мәселесі
    Несиелер: 5

    Курсты зерттеу жарнаманың теориясы мен практикасының негізгі аспектілерін талдауды, коммуникативті құралдар мен тактикалардың барлық түрлерін қолдана отырып, практикалық іс-әрекетке қажетті құзыреттерді қалыптастыруды қамтиды. Пәннің мазмұны студенттердің имидждің антропологиялық негіздері туралы идеяларын қалыптастыруға бағдар береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спорттағы PR
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің дене шынықтыру және спорттағы қоғаммен байланыс, жарнама қызметі, заманауи менеджмент маманы ретінде қалыптасуы туралы негізгі білімдерін нығайту мақсатында оқытылады. Курс отандық және шетелдік PR теориясы мен практикасын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Саяси өлкетану
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты регионализмді зерттеудегі негізгі тәсілдерді қамтиды. Курста географиялық талдау, саяси құбылыстарды зерттеу, қоғамдық-географиялық көзқарас, мемлекеттердің кеңістіктік-аумақтық жағдайының жергілікті, ұлттық және саяси процестерге әсер ету мәселесі қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Келіссөздер технологиясы
    Несиелер: 5

    Пән журналистік сұхбатты дайындау кезеңдері, сұхбат жүргізу дағдылары туралы түсінік қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс журналистердің қарым-қатынас принциптерін, сұхбаттасушыларды қорғау техникасын, келіссөздер барысында ақпарат беру мен қабылдауды зерттеуге арналған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Саяси сана және саяси мінез-құлық
    Несиелер: 5

    Пән медиаиндустрия саласындағы жаһандық келешек туралы білімді қалыптастыру, саяси мәселені тиімді шешуді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс адам құқығы жөніндегі ахуалды талдау және оларды БАҚ-та жариялау негізінде қазіргі заманғы әлеуметтік практиканың болмысын талдау мен түсіну дағдысын зерделеуге және қалыптастыруға арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Саяси процестегі PR мен журналистика
    Несиелер: 5

    Пән саяси журналистиканың құрылымдық элементтері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курста қоғамның саяси белсенді бөлігі, саяси оқиғаларды жариялауға мамандандырылған журналистер, саяси процесстегі ақпараттық сүйемелдеуге қатысатын сарапшылар мен зиялы қауым сынды сұрақтарды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Саяси сайлалардағы PR технологиясы
    Несиелер: 5

    Пән сайлау технологиясындағы процесстің рөлі туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курста үгіт-насихат, жарнама, қоғаммен байланыс, саяси көңіл-күй және стихиялық мінез-құлық психологиясы сынды негізгі ұғымдар қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлем журналистикасының тарихы
    Несиелер: 5

    Курс әлемдік журналистиканың негізгі даму тенденциялары туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Ежелгі уақытта ақпараттық-коммуникациялық процестердің дамуын анықтау мәселелері қарастырылады. Курс баспасөз мен мемлекет арасындағы қарым-қатынастың тарихи аспектілерін, баспасөз бостандығы және қазіргі кезеңдегі саяси журналистиканың даму мәселелерін қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мемлекеттік құрылымдағы PR маманының қызметі
    Несиелер: 5

    Курс мемлекеттік құрылымдардағы PR маманының теориясы мен практикасының аспектілері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пән студенттердің іскерлік қарым-қатынас, брендті басқару, маркетингтік коммуникация сияқты мәселелер бойынша білім алуына ықпал етеді және ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Саяси қоғамдық қатынастар
    Несиелер: 5

    Пән қоғаммен байланыс жүйесіндегі негізгі іс-шаралар туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курста саяси коммуникациялардың мақсатты аудиториялары және сайлау науқандарындағы имидждік стратегиялар қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлеуметтік желілерде беделді сақтай білу
    Несиелер: 5

    Курс әлеуметтік желілердегі беделді басқару мәселелерінде студенттердің білімі мен іскерлік жүйесін нығайту мақсатына бағытталған. Пән қазіргі коммуникативті ортада беделді құру, қолдау, дамыту және басқару дағдыларын қалыптастыруға арналған. Сондай-ақ, бедел және бренд арасындағы айырмашылықтары мен беделдің құрамдас бөліктері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON15

    Қазіргі заманғы ақпараттық қоғамды дамытуға бағдарлана отырып, қоғамда қабылданған моральдық және құқықтық нормалар негізінде әлеуметтік өзара іс-қимылға, осы процесте туындайтын қауіптер мен қатерлерді ұғынуға, ақпараттық қауіпсіздіктің, оның ішінде мемлекеттік құпияны қорғаудың негізгі талаптарын сақтауға дайын.

  • Код ON10

    Моральдық таңдаудың нақты міндеттерін шешеді, даулы жағдайларды этикалық талдайды, ұйымдағы дағдарысты және проблемалық жағдайларды басқарады және ұйымның оң имиджін қалыптастырады.

  • Код ON3

    Техникалық құралдарды пайдалана отырып, бұқаралық коммуникациялардағы қазіргі заманғы технологияларды пайдалана отырып, жергілікті авторлық медиажобаларды әзірлейді.

  • Код ON5

    Бұқаралық коммуникация мен жұртшылықпен байланысты дамытудың тарихи және заманауи үрдісінің заңдылықтары мен кезеңдері, қазақстандық, сондай-ақ шетелдік БАҚ пен PR, оның ішінде жарнама және PR агенттіктері негізгі оқиғалары мен үрдістері туралы білімі бар.

  • Код ON12

    Спорт саласындағы PR-қызметтің негізгі бағыттарын пайдаланады, сондай-ақ компанияның, брендтің, тауардың немесе қызметтің жағымды беделін құру бойынша жұмыс істейді.

  • Код ON4

    PR қолдану саласындағы қазіргі заманғы брендингтің негізгі ұғымдары мен құралдарын, функцияларын, міндеттерін түсінеді, сондай-ақ әлеуметтік ақпаратты жинау мен талдауды ұйымдастырудың негізгі дағдыларына ие болады.

  • Код ON1

    Қоғамдық сананы жаңғыртудың негізгі бағыттарын жүзеге асыруға ықпал ететін қолданбалы экономикалық, заңдық, жаратылыстану-ғылыми пәндер білімін көрсетеді. Жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау , кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік шарттары саласында қоғам, тараптардың құқықтық мүдделері туралы білімді қолданады.

  • Код ON14

    Сайлауда әлеуметтік желілерде және сайлау технологияларында пиар-мамандардың қолданатын әдістерін пайдаланады.

  • Код ON9

    Қазіргі заманғы медиакеңістікті зерттеу әдістерін, PR-жобаларды жасау кезінде жеке креативті қабілеттерін пайдалана отырып, ғылыми білім мен мәдени дәстүрлерді танымал ету мақсатында бағдарламаларды әзірлеуге және іске асырады.

  • Код ON6

    Маркетингтік зерттеулер, медиа жоспарлау, PR-акциялар жүргізуге; жарнама нәтижелерін қадағалауға және оның тиімділігін талдайды.

  • Код ON2

    Әлеуметтік ғылым ретінде PR дамуының және қалыптасуының мәні мен ерекшеліктерін, кезеңдерін, оның бұқаралық коммуникациялармен өзара байланысын, функциялары мен мақсатын анықтайды.

  • Код ON11

    Маркетингтік, коммерциялық, жарнамалық жұмыстарды кәсіби түрде жүргізеді; әлеуметтік-маңызды мәселелер мен үрдістерді, маркетинг әдістерін талдайды.

  • Код ON8

    PR қатысты жарнама мен құжаттардың жанрларын, мотивацияның негізгі теорияларын, стратегиялық және жедел басқару міндеттерін шешу үшін көшбасшылықты, мемлекеттік және муниципалдық қызметтің имиджін қалыптастыру және ілгерілету технологиясын, қоғамдық пікірді қалыптастыру технологиясын анықтайды.

  • Код ON13

    Медиаконвергенция жағдайында PR-маманның жұмысын атқарады және дағдарыс жағдайында Public Relations тәжірибесінде қолданылатын коммуникативтік технологияларды қолданады.

  • Код ON7

    Барлық деңгейдегі жұртшылықпен байланыс жөніндегі маманның іскерлік қарым-қатынас дағдыларын қолданады, экономикалық саладағы қызметтің тиімділігін бағалайды және PR қолдауды жоспарлау бойынша негізделген басқару шешімдерін қабылдайды.

Top