6B03202 Қоғаммен байланыс және адами ресурстар (PR&HR) в Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты «6В03202 – PR & HR (Public Relations and Human Resources)»: 1-қоғамдық пікірді қалыптастырудағы әлеуметтік маңызды міндеттерді қазіргі заманғы ғылыми-практикалық деңгейде шығармашылық және жоғары кәсіби шеше алатын, сондай-ақ жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігі бар, келесі бағыттарда кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті қоғаммен байланыс бойынша жоғары білікті кадрларды даярлау: 2-жан-жақты дамыған тұлғаны тәрбиелеу және қалыптастыру; 3-қоғаммен байланыс және адам ресурстарын басқару саласында жүйеленген білімді қалыптастыру;
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B042 Журналистика және репортер ісі
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 6B032 Журналистика және ақпарат
Пәндер
-
Аргументация теориясы мен риторика
Пән мақсаты –негізделген пайымдаманың әдістерін және формаларын игеруге жәрдемдесу. Пәннің міндеті –негізделген болжамдар немесе гипотезалар жасау, сұрақтарға негізді түрде жауап беру қағидаларын зерттеу және меңгеру, мақсатты іс-әрекет пен құндылықты бағалау үшін негіз іздеп үйрену
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
PR-технологиялар
Пән болашақ PR-мамандарының бизнестегі, саясаттағы, қоғамдық саладағы қоғаммен байланыстың ең жиі қолданылатын әдістері мен технологияларынигеруіне және қолдануына бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
PR-жобаларды ұйымдастыру
Курс студенттерде ұйымның мақсатты аудиториямен өзара әрекеттесу үрдістерін түсіну және талдау, PR-жобасының тактикасы мен стратегиясын әзірлеу қабілетімен байланысты PR-қызмет ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыруға және дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Ел брендингі және халықаралық PR
Пән мақсаты - студенттерді ел брендингі ұғымымен, брендтермен жұмыс істеу әдістемесі мен технологиялары халықаралық тәжірибесімен таныстыру, қазақстандық брендингтің дамуының негізгі бағыттарын айқындау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Шешен сөз өнері
Пәннің мақсаты дұрыс, әдемі сөйлеу, сөйлеу қарым-қатынастарының сипатын қалыптастырудың негізгі тәсілдері туралы білімді қалыптастыру, сондай-ақ сөйлеу кезінде сөйлеу дағдыларын дамыту және өз пікірлерін білдіру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Cоциологиялық зерттеу әдістері
Пәндерді меңгеру мақсаты - студенттердің теориялық ойлауын қалыптастыру, әлеуметтік мәселелерді әлеуметтік зерттеуді жүргізудің негізгі теориялары мен әдістерін меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Бұқаралық коммуникацияныңзаманауиқоғамғаықпалы
Пән студенттерде көпшілік алдында әңгімелесу мәні, оның қоғамға ықпал ету ерекшеліктері, негізгі элементтері мен коммуникация модельдері туралы теориялық түсініктерді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 3
-
Өзекті әлеуметтік мәселелерді реттеу бойынша PR-менеджмент модельдері
Пәннің мақсаты - студенттерге PR-оқиғалар мен PR-әрекеттерді жасақтауды, бұқаралық ақпарат құралдарымен және коммуникация құралдарымен бірге жұмыс істеуді және әлеуметтік мәселелерді шешу үшін PR-технологияларды қолдануды үйрету
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 3
-
PR-дағы жағдайлық талдау
Пәннің мақсаты - студенттердің тәжірибе алуына бағытталған теориялық білім мамандары, тәжірибелік дағдыларды игеру ұйым, компания, талдаулар арқылы дағдыларды зерттеу қазіргі жағдаймен сипатталған жағдайды сипаттау, болжам жасау оның дамуы және оның коммуникациялық ортасын оңтайландыру жөніндегі ұсыныстар карастыру
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Репутациялық менеджмент
Репутациялық менеджментпәнінің мақсаты - студенттергеабырой-беделді тиімді қалыптастыру, қолдау және басқару, оның ішінде он-лайн режимінде, үшін қажетті білім беру
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Заманауи бұқаралық коммуникация құралдары
Пәннің мақсаты: студенттерді бұқаралық коммуникациядағы негізгі түсініктермен және бұқаралық коммуникацияны зерттеудегі теориялық бағыттармен, коммуникативтік әсер етудің жаңа технологияларымен таныстыру; қоғамның тиімді жұмыс істеуін қамтамасыз етудегі коммуникативтік үдерістердің рөлін көрсету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 3
-
Интернет-кеңістіктегі заманауи контент-технологиялар
Интернет-кеңістіктегі заманауи контент-технологиялар пәнінің негізгі мақсаты әлеуметтік желілердегі және жалпы Интернет желісінде жұмыс істеудің заманауи технологияларын зерттеу және талдау негізінде студенттердің кәсіби дайындық деңгейін дамыту болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 3
-
Медиарилейшнз қызметіндегі бұқаралық-ықпалды технологиялардың ерекшеліктері
Пән болашақ мамандарда медиа-қатынастар қызметіндегі бұқаралық ықпалды технологиялар саласындағы теориялық білімдер мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастыруға бағытталған
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 3
-
Бұқаралық коммуникация және халықаралық қатынастар
Тәрбие студенттер арасындағы халықаралық қарым-қатынастар мен бұқаралық қарым-қатынастың өзара әрекеттесу үдерісін жүйелі, кешенді түрде қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
PR-қызметтегі BTL-коммуникациялардың ерекшеліктері
Пән студенттерге заманауи BTL-коммуникациялар, оларды тәжірибеде пайдалану, әдістемелер туралы, BTL-коммуникациялардың негізгі технологияларын меңгеру, әр нақты жағдай үшін ең тиімдісін таңдау туралы білім береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 3
-
PRқұжаттар жасақтау
Пәннің мақсаты - қоғаммен байланыс саласындағы мәтіндерді құрастыру заңдарын және оларды жанрлық-стилистикалық безендірудің ерекшеліктерін игеру. Оларды іс жүзінде қолдану тиімді PR құжаттарды құруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Консалтинг PR
Курс экономика, қаржы, заң, сыртқы экономикалық қатынастардың кең ауқымды мәселелерін шешу мақсатымен өндірушілер, сатушылар, сатып алушылар үшін мамандандырылған консалтингтік компаниялар жүзеге асыратын қызметтерді, кеңестерді зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Қоғаммен байланыстың этикалық нормалары
Қоғаммен байланыстың этикалық нормалары пәні әлеуметтік қатынастардағы кәсіби тәжірибеде этикалық шешімдерді қабылдау негізін жасақтау үшін пайдалы болуы мүмкін этикалық теория мен қағидалардыңтолық шолуын қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 3
-
Манипуляциялық байланыс
Курс студенттерге коммуникация саласындағы манипуляциялық технологиялардың рөлін, түрлерін және негізгі функцияларын үйренуге көмектеседі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Заманауи әлемнің саяси-құқықтық аспектілері мен саяси қоғамдық байланыстар
Курс саясат, бұқаралық ақпарат құралдары және қоғам арасында (ішкі және сыртқы) қамтылатын үшбұрышты,сондай-ақ саяси қатынастар мен қоғамдық қатынастарды зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 3
-
БКҚ және қоғаммен байланыс әлеуметтік жауапкершілігі
Пән студенттерге БКҚжәне PR әлеуметтік жауапкершілігінің ерекшеліктерін, сондай-ақ коммуникация саласындағы мамандардың кәсіби мінез-құлық мәселелерін тәжірибеде қарастыруға көмектеседі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 3
Оқыту нәтижелері
- кәсіптің жоғары әлеуметтік маңыздылығын, кәсіби этика принциптерін түсіну, практикалық қызметте пайдалану, ақпаратты сыни талдау, қорыту және жүйелеу, кәсіби қызметтің мақсаттарын қою және оларға қол жеткізудің оңтайлы жолдары мен әдістерін таңдау қабілетін көрсету
- бұқаралық ақпарат құралдарымен, мемлекеттік және қоғамдық құрылымдармен, партия, имидж дамуына ықпал ететін тұлғалармен жұмыс істей алу
- персоналды басқару жүйесі мен процестерін жетілдіру жобаларының экономикалық және әлеуметтік тиімділігін талдауға және бағалауға қабілетті
- іскерлік Этикет өнерінің базалық тәсілдерін және іскерлік қарым-қатынастың әртүрлі нысандарына тән вербалды және вербалды емес құралдардың арсеналын меңгеру; кәсіби міндеттерге байланысты шет тілін қолдану
- компанияның табысты пиар-стратегиясын әзірлеуге және тәжірибеде нәтижені бекітуге қабілетті
- өзін-өзі дамыту, өздігінен білім алу, өзін-өзі ұйымдастыру, өзінің шығармашылық әлеуетін пайдалану негізінде кәсіби қызметті қайта бейіндеуге қабілетті болу
- этномәдени және конфессиялық айырмашылықтарды, қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымының ерекшеліктерін, ұлттық қабылдаудың заңдылықтары мен принциптерін ескере отырып, көпмәдени ортада кәсіби қызметті ұйымдастыру тәсілдерін меңгеру
- ақпаратты сын тұрғысынан жалпылау және жүйелеу, кәсіби қызметтің мақсатын қою, ғылыми әдебиеттермен және сұранысқа ие тақырып бойынша әртүрлі ақпарат көздерімен жұмыс істей алады
- мультимедиялық орта жағдайында жұмыс ерекшелігін түсінуге, әртүрлі таңбалы жүйелерде (ауызша, аудио -, бейне -, графика, анимация) медиаөнімді дайындау және өндіру әдістері мен технологияларын меңгеруге қабілетті)
- кәсіби міндеттерді шешу үшін пиар мен жарнама саласында қолданылатын қазіргі заманғы техникалық базаны және жаңа сандық технологияларды пайдалана алады, БАҚ-тағы дизайн мен инфографика үрдістеріне бағдарлана алады.