Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B03202 Қоғаммен байланыс және адами ресурстар (PR&HR) в Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты «6В03202 – PR & HR (Public Relations and Human Resources)»: 1-қоғамдық пікірді қалыптастырудағы әлеуметтік маңызды міндеттерді қазіргі заманғы ғылыми-практикалық деңгейде шығармашылық және жоғары кәсіби шеше алатын, сондай-ақ жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігі бар, келесі бағыттарда кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті қоғаммен байланыс бойынша жоғары білікті кадрларды даярлау: 2-жан-жақты дамыған тұлғаны тәрбиелеу және қалыптастыру; 3-қоғаммен байланыс және адам ресурстарын басқару саласында жүйеленген білімді қалыптастыру;
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B042 Журналистика және репортер ісі
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 6B032 Журналистика және ақпарат
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Аргументация теориясы мен риторика
-
2 Оқу жылы
PR-технологиялар
PR-жобаларды ұйымдастыру
Ел брендингі және халықаралық PR
Шешен сөз өнері
Cоциологиялық зерттеу әдістері
-
3 Оқу жылы
Бұқаралық коммуникацияныңзаманауиқоғамғаықпалы
Өзекті әлеуметтік мәселелерді реттеу бойынша PR-менеджмент модельдері
PR-дағы жағдайлық талдау
Репутациялық менеджмент
Заманауи бұқаралық коммуникация құралдары
Интернет-кеңістіктегі заманауи контент-технологиялар
Медиарилейшнз қызметіндегі бұқаралық-ықпалды технологиялардың ерекшеліктері
Бұқаралық коммуникация және халықаралық қатынастар
PR-қызметтегі BTL-коммуникациялардың ерекшеліктері
PRқұжаттар жасақтау
Консалтинг PR
Оқыту нәтижелері
- кәсіптің жоғары әлеуметтік маңыздылығын, кәсіби этика принциптерін түсіну, практикалық қызметте пайдалану, ақпаратты сыни талдау, қорыту және жүйелеу, кәсіби қызметтің мақсаттарын қою және оларға қол жеткізудің оңтайлы жолдары мен әдістерін таңдау қабілетін көрсету
- бұқаралық ақпарат құралдарымен, мемлекеттік және қоғамдық құрылымдармен, партия, имидж дамуына ықпал ететін тұлғалармен жұмыс істей алу
- персоналды басқару жүйесі мен процестерін жетілдіру жобаларының экономикалық және әлеуметтік тиімділігін талдауға және бағалауға қабілетті
- іскерлік Этикет өнерінің базалық тәсілдерін және іскерлік қарым-қатынастың әртүрлі нысандарына тән вербалды және вербалды емес құралдардың арсеналын меңгеру; кәсіби міндеттерге байланысты шет тілін қолдану
- компанияның табысты пиар-стратегиясын әзірлеуге және тәжірибеде нәтижені бекітуге қабілетті
- өзін-өзі дамыту, өздігінен білім алу, өзін-өзі ұйымдастыру, өзінің шығармашылық әлеуетін пайдалану негізінде кәсіби қызметті қайта бейіндеуге қабілетті болу
- этномәдени және конфессиялық айырмашылықтарды, қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымының ерекшеліктерін, ұлттық қабылдаудың заңдылықтары мен принциптерін ескере отырып, көпмәдени ортада кәсіби қызметті ұйымдастыру тәсілдерін меңгеру
- ақпаратты сын тұрғысынан жалпылау және жүйелеу, кәсіби қызметтің мақсатын қою, ғылыми әдебиеттермен және сұранысқа ие тақырып бойынша әртүрлі ақпарат көздерімен жұмыс істей алады
- мультимедиялық орта жағдайында жұмыс ерекшелігін түсінуге, әртүрлі таңбалы жүйелерде (ауызша, аудио -, бейне -, графика, анимация) медиаөнімді дайындау және өндіру әдістері мен технологияларын меңгеруге қабілетті)
- кәсіби міндеттерді шешу үшін пиар мен жарнама саласында қолданылатын қазіргі заманғы техникалық базаны және жаңа сандық технологияларды пайдалана алады, БАҚ-тағы дизайн мен инфографика үрдістеріне бағдарлана алады.