Жаңа білім беру бағдарламасы

7M07107 Робототехника және мехатроника в Satbayev University

  • Техникалық жүйелердің сенімділігі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты кең ауқымды мәселелерді зерттеу болып табылады: техникалық жүйелердің сенімділігі теориясының негізгі түсініктері мен анықтамалары. Сенімділіктің сандық және сапалық сипаттамалары. Аспаптар мен жүйелер сенімділігінің математикалық модельдері. Жобаланған құрылғылар мен жүйелердің сенімділік көрсеткіштерін анықтау әдістері мен негізгі кезеңдері. Резервтеу әдісімен сенімділікті арттыру. Ақпараттың артықтығымен және уақытша резервтеумен аспаптар мен жүйелердің сенімділігін есептеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Курстың мазмұны білім беруді басқару негіздерін, ғаламдық білім беру үрдістері менеджментін, стратегиялық бастамаларды талдау мен таңдауды, білім беру мекемесінің/ұйымның дамуын басқару стратегиясы ретінде жобаны зерттеуге бағытталған. Сонымен қатар магистранттар білім беру маркетингін, білім беру ұйымдарындағы адам ресурстарын басқаруды, білім беру саласындағы ақпараттық‐коммуникациялық технологияларды және білім беру процесін басқаруды (жоғары мектеп мысалында) зерттейді.

    Оқу жылы - 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Курс магистранттарды басқару психологиясының негіздеріне оқытуға бағытталған. Онда басқару психологиясының ерекшелігі, басқарушылық қызметтің психологиялық заңдылықтары, жеке тұлға және оның басқару жүйесіндегі әлеуеті қарастырылады; ұйымдағы мотивация мен нәтижелілік, ұйымдарды қазіргі басқарудағы көшбасшылық және көшбасшылық, басқару объектісі ретінде әлеуметтік топ, басқарушылық шешімдерді қабылдаудың психологиялық негіздері, іскерлік қарым-қатынас және басқарушылық қақтығыстар, жауапкершілік психологиясы, имидж құру, мысалы байланыс мәдениетінің ажырамас бөлігі, жарнама психологиясы.

    Оқу жылы - 1
  • Белгісіз ортада мобильді роботтарды басқару
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты - магистрлерде мобильді роботтарды автоматты және автоматтандырылған басқару, белгісіз, кездейсоқ, анықталмайтын әсерлерді ескере отырып, автоматтандырылған жобалау және өндіріс жүйелерін қолдана отырып, мобильді роботтарды жобалау, жөндеу және пайдалану әдістері туралы білім қалыптастыру. Статикалық және динамикалық объектілерді математикалық сипаттау, робототехникалық және мехатрондық жүйелердің механикалық және электр тораптарын әзірлеу және жобалау, оларды кейіннен автоматтандырылған басқару мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Инновациялық салада техникалық шығармашылық әдістерін қолдану
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты - инновациялық қызметте техникалық шығармашылық әдістерін практикалық қолдану негіздерін игеру. Инновациялық қызметте техникалық шығармашылық әдістерін қолданудың негізгі білімі мен дағдылары ұсынылады. Курсты оқығаннан кейін магистрант инновациялардағы техникалық шығармашылық әдістерін талдау, синтездеу және жобалау қабілеттерін көрсетуі керек, сонымен қатар олардың биотехнология, биомедицина және медицина үшін маңыздылығын бағалауы керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Мультиагенттік робототехникалық жүйелер
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты - таратылған компьютерлік жүйелер саласындағы зерттеулердің нәтижелері, параллельді есептеулердегі мәселелерді шешудің желілік технологиялары негізінде құрылған, бір уақытта көптеген өзара байланысты есептеу процестері жүретін, таратылған жүйеде бірлесіп жұмыс істейтін бағдарламаның жеке бөліктерінің автономия принципі енгізілген жасанды интеллекттің жаңа перспективалы бағыттарының бірі болып табылатын көп агентті жүйелерді зерттеу. мультиагенттер деп аталатын бағдарламалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Ғылым философиясының пәні, ғылым динамикасы, ғылымның ерекшелігі, ғылым және ғылымға дейінгі, ежелгі және теориялық ғылымның қалыптасуы, ғылымның тарихи дамуының негізгі кезеңдері, классикалық ғылымның ерекшеліктері, классикалық емес және сыныптан кейінгі ғылым, математика, физика, технология және технология философиясы, инженерлік ғылымның ерекшелігі, ғылым этикасы, ғалым мен инженердің әлеуметтік-адамгершілік жауапкершілігі.

    Оқу жылы - 1
  • Зияткерлік басқару жүйесі және ақпаратты өңдеу
    Несиелер: 5

    Пән теориялық негіздерді зерттеуге және нейрондық желілермен, генетикалық алгоритмдермен және сараптамалық жүйелермен жұмыс істеудің практикалық дамуына бағытталған. Басқару үшін зияткерлік жүйелерді пайдалану бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру. Барлық ақпараттық технологиялар арасындағы зияткерлік әдістердің орнын түсіну. Негізгі Зияткерлік технологиялар туралы түсінік, оларды компьютерлік басқару жүйелерінде қолдану және қолданбалы есептерді шешу үшін қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Белгісіздік жағдайында зияткерлікті басқару
    Несиелер: 5

    "Белгісіздік жағдайындағы зияткерлікті басқару" пәні үздіксіз динамикалық объектілердің белгісіздік жағдайындағы басқару мәселелерін зерттеуге бағытталған. Сезімталдық теориясының құралдары, аралық модельдік көріністер, жалпыланған модальды басқару, Ляпунов функциялары және адаптивті басқару әдістері зерттелуде. Басқару заңдарының құрылысы, жүйелерге олардың жұмыс істеу сапасының негізгі көрсеткіштері тұрғысынан сенімділік береді. Бейімделмейтін және бейімделгіш басқару әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Аспап жасауда тапқырлық есептерді шешу теориясы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты - өнертапқыштық міндеттерді шешудің теориялық негіздерін меңгеру. Өнертапқыштық міндеттерді шешу саласындағы негізгі білім, сондай-ақ өнертапқыштықтың нормативтік құжаттарымен жұмыс істеу дағдылары ұсынылатын болады. Курсты оқып болған соң магистрант өнертапқыштық міндеттерді талдау, синтездеу және олардың шешімдерін жобалау қабілетін көрсетуі, сондай-ақ олардың қоғам, биотехнология, биомедицина және медицина үшін маңызын бағалауы тиіс

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Техникалық жүйелердің сенімділігі және диагностикасы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты - жобалау сатысында техникалық жүйелердің сенімділігін бағалау әдістерін зерделеу, пайдаланудағы техникалық жүйелердің сенімділігін бағалау әдістерін зерделеу, жабдықтың істен шығуын болжау және алдын алу үшін ықтималдық теориясын қолдану, қолданыстағы жабдықты диагностикалау әдістерін зерделеу. Тиісінше, "Техникалық жүйелер мен құрылғылардың диагностикасы және сенімділігі" пәнін оқыту болашақ мамандарды техникалық жүйелердің сенімділігі мен өміршеңдігі теориясының негізгі ережелерін білуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Роботтардың динамикасы
    Несиелер: 5

    "Роботтардың динамикасы" пәнін оқытудың мақсаты роботтардың кинематикалық және динамикалық модельдерін құру негіздерін және қозғалысты басқару міндеттерін, қозғалыстың бағдарламалық траекторияларын құру әдістерін зерттеу болып табылады. Әр түрлі атқарушы құрылғылардың кинематикасы мен динамикалық қасиеттерін зерттеу және осы ақпаратты мүмкіндігінше қарапайым және үнемді басқару үшін пайдалану. Роботты басқару динамикасының міндеті, оның қозғалыс траекториясын жоспарлаумен тығыз байланысты

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Көп деңгейлі жүйелердің қозғалысын математикалық модельдеу және оңтайландыру
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты - жобалау сатысында мехатрондық жүйелердің көпшілігі, мысалы, өнеркәсіптік роботтардың манипуляторлары және т.б. сияқты көп буынды жүйелердің қозғалысын модельдеу принциптерін зерттеу. SimMechanics кітапханасының негізгі элементтерін және SimMechanics ортасында кеңістіктік механизмдер мен машиналардың модельдерін қалыптастыру принциптерін зерттеу, SimMechanics кіріктірілген құралдарын қолдана отырып кеңістіктік механизмдер мен машиналардың қозғалысын визуализациялау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ағылшын тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Курс техникалық мамандықтардың магистранттарына кәсіби және академиялық салада шетел тіліндегі қарым -қатынас дағдыларын жетілдіруіне және дамытуына арналған. Курс студенттерді заманауи педагогикалық технологияларды қолдана отырып кәсіби және академиялық мәдениетаралық ауызша және жеке қарым -қатынастың жалпы принциптерімен таныстырады (дөңгелек үстел, пікірталастар, талқылаулар, кәсіби бағытталған жағдайларды талдау, жоба). Курс қорытынды емтиханмен аяқталады. Магистранттар да өз бетінше (MIS) айналысуы қажет

    Оқу жылы - 1
  • Интеллектуалды басқару технологиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты - жасанды интеллекттің теориялық негіздерін, зияткерлік жүйелердің нейрондық желілік технологияларын, анық емес логикасы бар басқару жүйелерін құру технологияларын, анық емес логика ережелерін, білім базасын құруға арналған технологияларды, сараптамалық басқару жүйелерін, адаптивті басқару жүйелерін, зияткерлік жүйелердің теориясы мен техникасының міндеттерін және т.б. зерттеу.

    Оқу жылы - 1
  • Биотехникалық басқару жүйелері
    Несиелер: 5

    Пәннің даму мақсаттары: биотехникалық жүйелерді басқару жүйелерінде білім, дағды, қабілеттер мен құзыреттілікті қалыптастыру; адам өмірін қолдау үшін автоматты биотехникалық жүйелерді дамыту қажеттілігі туралы сенім қалыптастыру; болашақ кәсіби қызметке қажетті ақпараттық құралдарды пайдалану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Техникалық жүйелердің сенімділігін және өміршеңдігін бағалау
    Несиелер: 5

    Пән жобалау сатысында техникалық жүйелердің сенімділігін бағалау әдістерін зерделеуге, пайдаланудағы техникалық жүйелердің сенімділігін бағалау әдістерін зерделеуге, жабдықтың істен шығуын болжау және алдын алу үшін ықтималдық теориясын қолдануға бағытталған. Сенімділік теориясының негізгі ұғымдары, мысалы, объектінің сапасы мен сенімділігі, сәтсіздіктердің себептері мен түрлері. Қалпына келтірілетін жүйелердің сенімділігін шектеусіз және қалпына келтіру уақытын шектей отырып бағалау әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ақпараттық-өлшеу жүйесінің техникалық құралдары
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты - білім алушыларда ақпараттық-өлшеу жүйелері саласында білімді қалыптастыру: компоненттер, жұмыс алгоритмдері, құрылымдар, сипаттамалар, қазіргі заманғы ақпараттық-өлшеу жүйелері мен олардың бөліктерінің түрлері мен тағайындаулары; ақпараттық-өлшеу жүйелерінде компьютерлер мен есептеу техникасын қолдану ерекшеліктері; ақпараттық-өлшеу жүйелерінде адам мен техниканың өзара іс-қимылын ұйымдастыру; метрологиялық жүйелерді; ақпараттық-өлшеу жүйелерінің көздерін, түрлері мен тиімділік көрсеткіштерін қамтамасыз ету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Жобалық менеджмент
    Несиелер: 5

    Пәнді сәтті аяқтағаннан кейін магистранттар жобаға бағытталған бизнесті дамытуды басқарудың заманауи мінез-құлық үлгілеріне баса назар аудара отырып, жобалық менеджменттің негізгі компоненттері туралы білім алады.Курс бағдарламасы бизнес-қоғамдастықпен танылған PMI PMBOK, IPMA ICB халықаралық стандарттарында және жобалық басқару саласындағы ҚР Ұлттық стандарттарында құрылған. Стратегиялық, жобалық және операциялық басқарудың өзара байланысында жобалар арқылы бизнесті дамытуды ұйымдастырушылық басқару ерекшеліктері зерттеледі. Команда құру, коммуникация және стейкхолдерлермен өзара іс-қимыл жасаудың психологиялық аспектілерін ескере отырып, ұйымдардың инновациялық қызметінде қолданылатын практика, әдістер мен рәсімдер жүйесі қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Роботтың навигациялық жүйелері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты роботтардың навигациялық жүйелерінің түрлерін, мақсатын, жалпы жұмыс принциптерін, сондай-ақ қазіргі навигацияның математикалық аппаратын зерттеу болып табылады. Роботтардың навигациялық жүйелерінің мақсаттарын түсінуге және роботтардың заманауи жүйелері мен навигациялық құралдарын қолдануға үйрету. Манипуляциялық және мобильді роботтарға арналған инерциялық бағдарлау және навигация жүйесі (ИСОН). Құрылымы мен мақсаты және ұйқысы. ИСОН көмегімен қозғалатын объектінің кинематикалық параметрлерін анықтауға арналған бағдарлау және навигация алгоритмдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Ақпараттық топологиялар және желілер
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты - магистранттардың робототехникалық жүйелерді басқарудың компьютерлік жүйелеріндегі ақпараттық топологиялар мен желілер туралы жүйелі білім алуы. Қазіргі заманғы ақпараттық және коммуникациялық технологиялар, ақпараттық мәдениет саласында терең білімді қалыптастыру. Робототехникалық жүйелерді басқарудың әртүрлі автоматтандырылған жүйелерін жобалау және практикалық іске асыру дағдыларын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Робастылық жүйелерді және бейімдеуді басқару
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты - магистранттарды бейімделгіш, ұялшақ және ұялшақ-субоптималды басқару жүйелерінің техникалық сипаттамасымен таныстыру, бір-бірімен байланысқан, көп байланысты және желілік сызықтық және сызықтық емес объектілерді басқару. Динамикалық объектілерді басқарудың адаптивті және икемді жүйелерін синтездеуде қолданылатын математикалық әдістерді зерттеңіз. Стохастикалық динамикалық жүйелерде бейімделудің нақты мәселелерін шешу үшін зерттелген әдістерді қолдануға үйрету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Микропроцессорлық және микроконтроллерлің жүйелерді жобалау
    Несиелер: 5

    Пән студенттерде қазіргі заманғы микропроцессорлық құралдардың негізгі түрлерін жобалаудың жалпы әдіснамасы мен нақты әдістері, сондай-ақ микропроцессорлық жүйелердің архитектурасы, жұмыс істеу және бағдарламалау принциптері туралы білім мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Заманауи Микропроцессорлар мен микроконтроллерлердің архитектурасы мен функционалдық мүмкіндіктерін; микропроцессорлық жүйелер мен микроконтроллерлерді жөндеу, диагностикалау, модельдеу және жобалаудың әдістері мен техникалық құралдарын зерделейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Нейро-нақтыланбағанды және гибридті басқару
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты - жасанды интеллект теориясы әдістері мен заманауи бағдарламалық-техникалық құралдар негізінде техникалық объектіні нейронечеттік және гибридтік басқару жүйесін құру принциптері мен әдістерімен таныстыру. Нейрондық желілерді модельдеуге арналған MatLab бағдарламалық пакетінің NeuralNetworksToolbox модулінің құрылымын, сипаттамаларын және функционалдығын зерттеу; анық емес және гибридті басқару жүйелерін модельдеуге арналған MatLab бағдарламалық пакетінің FuzzyLogicToolbox модулінің құрылымын, сипаттамаларын және функционалдығын зерттеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Арнайы мақсаттағы роботтық жүйелерді жобалау
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты - зерттелетін бағыт бойынша бакалавр және магистрлік дайындық пәндері бойынша бұрын алынған білімді жүйелеу және интеграциялау. Робототехниканың алдында тұрған міндеттерді анықтау және формализациялау; робототехникалық жүйелердің компоненттеріне қойылатын талаптарды құру; жоғары тиімді мехатрондық модульдер мен арнайы мақсаттағы объектілер жүйелерін жобалау мәселелері туралы түсінік; автоматтандырылған өндіріс ерекшелігін ескере отырып, көп компонентті интеграцияланған жүйелерді жүйелік жобалаудың әдістемелік негіздерін алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Өлшеу ақпараттарын цифрлық өңдеу
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты - ақпаратты қабылдау мен жеткізудегі сигналдарды цифрлық өңдеудің рөлі мен мәнін, сигналдарды цифрлық ұсынудың ерекшеліктері мен артықшылықтарын зерттеу, цифрлық түрлендіру алгоритмдерін зерттеу, телекоммуникациялық, ақпараттық-өлшеу және радиофизикалық жүйелерде цифрлық өңдеуді жүзеге асыру және оны ғылымның, техниканың және өндірістің әртүрлі салаларында қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Роботтарды терең оқыту
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты - магистранттардың терең нейрондық желілерді қолдана отырып, қолданбалы мәселелерді шешу дағдыларын қалыптастыру. Курс "терең оқыту" әдістеріне - машиналық оқытудың нейрондық желілік әдістерінің жаңа буынына арналған, бұл бірқатар қолданбалы салаларда қарқынды дамуға әкелді. Соңғы бірнеше жыл ішінде терең оқыту әдістері компьютерлік көрудің қолданбалы салаларында берік орныққан: визуалды бейнелерді тану, сегментация, кескіндермен түстерді қалпына келтіру, суреттерді тегтермен сипаттау, мәтінді өңдеу, сөйлеуді өңдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Мехатрондық жабдықты өндіруді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты - медициналық техниканы жоспарлау және өндіру әдістерін және медициналық техниканы өндіру кезінде өндірістік процесті ұйымдастыру принциптерін зерделеу. Медициналық техника өндірісін ұйымдастырудың ғылыми негіздері. Медициналық техниканы өндіретін кәсіпорынның қосалқы цехтары мен қызмет көрсететін шаруашылықтарын ұйымдастыру. ҒЗЖ ұйымдастыру, медициналық техника өндірісінің конструкторлық және технологиялық дайындығы. Медициналық техниканы өндіру жөніндегі кәсіпорынды басқаруды ұйымдастыру және жоспарлау. Жаңа техника өндірісін игеруді ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Код ON7

    Техникалық құралдарды, сондай-ақ бағдарламалық басқару кешендерін қоса алғанда, робототехникалық және мехатрондық жүйелер мен кешендерді пайдалану, монтаждау және баптау жөніндегі жұмысты ұйымдастыру және жүргізу

  • Код ON3

    Құқықтық және этикалық нормалардың барлық қағидаттарын сақтай отырып, өндірістік және/немесе ғылыми міндеттерді шешу кезінде кәсіби қызметтің жоғары деңгейін көрсету

  • Код ON5

    Робототехникалық және мехатрондық жүйелер мен кешендердің заманауи және сенімді блоктары мен құрылғыларын, интеллектуалды басқарылатын атқарушы және ақпараттық-сенсорлық және навигациялық модульдерін жобалау

  • Код ON2

    Қамқорлыққа алынғандардың да, әріптестерінің де өз бетінше оқуына және оқуына тұрақты қызығушылықты көрсету, кәсіби қызметтің барлық кезеңі ішінде оларға басшылық ету және консультация беру

  • Код ON1

    Робототехника және мехатроника саласындағы отандық және шетелдік ғылымның, техника мен технологиялардың жетістіктері бойынша арнайы әдебиетті және басқа да ғылыми-техникалық ақпаратты зерделеу

  • Код ON4

    Жаңа үлгілерді әзірлеу және қолданыстағы мехатрондық және робототехникалық жүйелерді жетілдіру саласында зерттеу жүргізу, жасанды интеллект элементтері бар ақпаратты өңдеудің жаңа тәсілдерін іздеу

  • Код ON6

    Ғылым мен техниканың әртүрлі салаларында пәнаралық инженерлік проблемаларды шешу және басқару үшін заманауи бағдарламалық өнімдерді және жаңа технологияларды қолдану

Top