Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01503 Биология (ғылыми-педагогикалық бағыт) в Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

  • Фитоценология
    Несиелер: 5

    Пәндер магистранттарда фитоценоз туралы, экожүйенің автотрофты фотосинтездеуші блогы ретінде, оның құрамы, құрылымы, әртүрлілігі, өсімдік қоғамдастықтарының құрылысы мен қызмет ету ерекшеліктері, принциптері мен жіктелуі туралы, Өсімдік қауымдастығын сипаттау үшін (қабаттылық, биіктік, фенологиялық фаза, молие, жобалық жабын) білім қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 5

    "Басқару психологиясы" пәні адамның ұйымдағы мінез-құлқының психологиялық ерекшеліктері туралы, Басқару жүйелерінің қызмет ету заңдылықтары туралы алған психологиялық білімдерді және түсініктерді тереңдетуге және кеңейтуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы және философиясы
    Несиелер: 3

    Ғылыми білім өндіруге бағытталған ерекше қызметтің заңдылықтары мен даму тенденциясы зерттеу. Ол тарихи динамика негізінде және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 5

    Жоғары мектеп оқытушыларына негізгі кәсіби-педагогикалық мәдениетті меңгеру және болашақ оқытушыларды жалпы мәселелермен және жоғары мектеп педагогикасының теориялық және әдіснамалық негіздермен, қазіргі заманғы талдау, ЖОО білім беру үдерісіне оқытушы мен студенттің өзара әрекетінің субъект-субъектілігі, қарым-қатынас технологиясымен таныстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Биология мамандығы бойынша оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән магистрлерге оқыту әдістемесінің теориялық негіздері, мазмұны, әдістері, нысандары, құралдары, принциптері және жоғары мектептегі оқу қызметінің классикалық, дәстүрлі форматындағы биологиялық пәндерді оқытуды ұйымдастыру жүйелері, жаңа білім беру технологияларын қолдану арқылы қазіргі инновациялық форматтағы білім береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Биологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән бакалавриат бағдарламаларын оқу барысында алған білімдеріне сүйеніп, биологиялық білім беру саласындағы және бір немесе бірнеше қызмет түрлеріне: ғылыми-зерттеу, ғылыми-педагогикалық, ұйымдастыру-тәрбие беруге бағытталған кәсіби білімдерін, біліктері мен дағдыларын тереңдетеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қоршаған орта жағдайының биоиндикациясы
    Несиелер: 5

    Қоршаған ортаның ластану деңгейін және тірі ағзаларға әсерін бағалау үшін биоиндикацияның түрлі әдістері туралы білімді меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Эволюциялық биология
    Несиелер: 5

    Бұл пән эволюциялық білімді, жоғары, "үшінші" деңгейде биологияны үйренуге қабілетті жоғары білікті биолог ретінде магистранттардың көзқарас ұғымын жетілдіреді және дамытады; дәстүрлі эволюциялық теорияларды, сондай-ақ осы саладағы пікірталастық концепцияларды білуді меңгереді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тіл (кәсіби)
    Несиелер: 3

    Шетел тілін оқытудың негізгі мақсаты болашақ магистрдің кәсіби іс-әрекетіндегі тілді белсенді меңгерудің дағдылары мен біліктерін ары қарай дамыту негізінде шет тілді білімнің халықаралық стандарттары шеңберінде коммуникативтік құзіретін жүйелі тереңдету болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жасуша биологиясы
    Несиелер: 5

    Клеткалық биология негізгі пән болып табылады, оны меңгеруге келесі пәндердің барлығының жетістігі байланысты. Курста магистранттардың назарын клеткалар мен суб клеткалық құрылымдардың ашылуына, клеткалардың негізгі функцияларын анықтауға және олардың жасушаішілік құрылымдармен және жүйелермен байланысын орнатуға, белоктардың, нуклеин қышқылдарының, липидтердің, реттеуші молекулалардың ашылуына аударды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Биологиялық зерттеулердің қазіргі әдістері
    Несиелер: 5

    Пән биология саласындағы теориялық білімдер мен практикалық дағдыларды алумен байланысты магистранттардың базалық дайындығын қамтамасыз етеді, биологиялық зерттеулер әдістері саласындағы қазіргі жетістіктер, биологиялық объектілермен зерттеулерді жоспарлау және жүргізу туралы ғылыми білімді қалыптастырады, сонымен қатар биология саласындағы кәсіби міндеттерді шешуде алған білімдерін қолданады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Молекулалық генетика
    Несиелер: 5

    Пән магистранттарда жаңа молекулалық деңгейде практикалық жұмыс әдістерін меңгеру үшін қажетті теориялық базаны, молекулалық генетиканың Даму бағыттары, клетканың генетикалық аппараты, нуклеин қышқылдары мен белокты молекулалардың құрылымдық ұйымдастырылуы, олардың кеңістіктік құрылымын қалыптастыру, ДНҚ нуклеотидті тізбектерін анықтау әдістері, мутагенез және т. б. туралы түсініктерді қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Топырақ биологиясы
    Несиелер: 5

    Пәнтопырақтың тіршілік ету ортасы ретінде ерекшеліктерін; топырақ флорасы мен фаунасының биологиялық әртүрлілігін, ауылшаруашылығымен экологияның қолданбалы есептерін шешу үшін топырақ биотынзерттеудің заманауи әдістерін, топырақ түзудің негізгі үрдістерін, агроландшафттардағы топырақтың антропогендік өзгеру жолдарын, топырақтың физикохимиялық және химиялық қасиеттерін, топырақтың қалыптасуының географиялық заңдылықтарын зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Физико-химиялық биологияның қазіргі заманғы мәселелері
    Несиелер: 5

    Пән магистранттарда өмірлік қажетті қосылыстардың маңызды кластарының химиялық құрылысының ерекшеліктері, физикалық-химиялық қасиеттері және биологиялық функциялары туралы білімді қалыптастырады: аминқышқылдар, белоктар, нуклеин қышқылдары, көмірсулар, липидтер; олардың тірі организмдерге химиялық айналу жолдары және осы айналулардың өмір сүру физико-химиялық негіздерін, тұқым қуалаушылық және өзгергіштіктің молекулалық механизмдерін түсіну үшін маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Теориялық биология
    Несиелер: 5

    "Теориялық биология" пәні бойынша оқу-әдістемелік кешен дайындық бағытының магистранттары үшін магистранттарды тірі ағзалардың негізгі заңдылықтарымен таныстыруға және биожүйелердің функцияларын басқарудың, модельдеудің және реттеудің жаңа тәсілдерін әзірлеу үшін теориялық негіз беруге мүмкіндік беретін қажетті оқу-әдістемелік материалдардың барлық пакетін қамтиды және биология магистрі дәрежесіне үміткер маман-биологтың жалпы білім беретін іргетасының маңызды құрамдас бөлігі болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жасуша патологиясы
    Несиелер: 5

    Магистранттарға клетка мен ұлпалардағы патологиялық реакциялардың даму барысындағы морфологиялық және функционалдық өзгерістерге қатысты негізгі білімді беру. Клетка патологиясы кез-келген патологиялық процестердің негізі болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Молекулалық биологияның қазіргі заманғы мәселелері
    Несиелер: 5

    Бұл курс магистрантқа жасушаның тіршілігінде шешуші рөл атқаратын нуклеин қышқылдары мен ақуыздарының құрылысы, қасиеттері және функциялары туралы қазіргі теориялық білімдермен және соңғы ғылыми жетістіктерімен танысуға мүмкіндік береді; биомолекулалар деңгейінде генетикалық ақпаратты сақтау, қайта шығару, беру және жүзеге асыру механизмдері туралы түсініктерді қалыптастыруға; алынған білімді қолдану мүмкіндіктері туралы түсініктерді қалыптастыруға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Биологияны оқытудың инновациялық әдістері
    Несиелер: 5

    Білім берудің заманауи парадигмасы. ЖОО-дағы білім беру ортасын технологияландыру. Инновациялық технологиялар оқыту. Оқыту технологиясының жіктелуі. Баламалы технологиялар оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Патогенді микроорганизмдер
    Несиелер: 5

    Пән қоршаған ортада кездесетін шартты-патогенді және патогенді микроорганизмдердің рөлін, олардың қасиеттерін, макроорганизмдермен өзара қарым-қатынас ерекшеліктерін, микробиологиялық диагностика әдістерімен таныстырады,қалыпты микрофлораның жалпы мәселелерін, зертханалық бақылауды, спецификалық профилактиканы және инфекциялық аурулармен күресу әдістерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Биогеоценология
    Несиелер: 5

    Пән магистранттарда биоценология туралы, генетикалық ресурстар мен биотехнологияларды қолдану ережелері туралы, биол��гиялық әртүрлілік компоненттерін сақтау және тұрақты пайдалану туралы, биологиялық әртүрлілікті сақтау жолдары, экожүйелер ішіндегі биоценотикалық қатынастардың жалпы теоретикалық негіздері, экожүйелердің құрылымдық-функционалдық ұйымдары туралы білімді қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлем фаунасы мен флорасы
    Несиелер: 5

    Пән әлемдегі флорамен және фаунамен, олардың жүйелерімен, филогениямен және алуан түрлілігімен, экстремалды өмір жағдайында өмірге бейімделумен таныстырады, организмдер мен олардың қауымдастықтарының географиялық таралуын, осындай таралу заңдылықтарын, планетадағы тірі жамылғының құрылымдық-функционалдық және тарихи ерекшеліктерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қоршаған орта және биологиялық әртүрлілікті сақтау
    Несиелер: 5

    Пән магистранттарды биоресурстарды бақылау әдістерімен, тек өз елінің ішінде ғана емес, сонымен қатар шектес мемлекеттердің биоалуандылығын ескере отырып; генетикалық ресурстарды пайдалану ережелерімен, биологиялық әртүрлілікті сақтау жолдарымен, экожүйелер ішіндегі биоценотикалық қатынастардың жалпы теоретикалық негіздерін, экожүйелердің құрылымдық функционалдық ұйымымен таныстырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Микроорганизмдер систематикасы және көптүрлілігі
    Несиелер: 5

    Бұл пән магистранттарға микроағзалардың әралуандығы мен жүйелеуі, олардың қасиеттері, табиғаттағы таралуы мен рөлі, тіршілік әрекетінің өзіндік ерекшеліктері, сондай-ақ олардың адам үшін маңызы туралы түсінік береді, микроағзалардың таксономиялық топтарының көп түрлілігіне және ғылыми зерттеулер мен адамның практикалық іс-әрекетінде микроағзалардың әлеуетті пайдалануына бағыттайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Антропология
    Несиелер: 5

    "Антропология"пәні магистранттарды Homo sapiens заманауи түрдегі адамның биологиялық тарихымен, оның шығу тегі мен уақыт пен кеңістіктегі биологиялық өзгергіштіктің вариацияларымен таныстырады. Курс аясында магистранттарға дәстүрлі антропологиялық әдістер туралы ғана емес, сонымен қатар физиология, гистология, генетика, медициналық география, биохимия, молекулалық биология және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Интербелсенді оқыту технологиясы
    Несиелер: 5

    Пән магистрантты өзінің оқу пәнін оқытуда заманауи интерактивті білім беру технологияларының кең спектрінде бағдарлауға, оқытудың заманауи теориясы мен әдістемесінің мәселелерін түсінуге дайындайды, әр түрлі педагогикалық технологияларда оқытуды дараландыру және дифференциациялау әдістерімен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Микроорганизмдердің қызметтік алуан түрлілігі
    Несиелер: 5

    Пән in vitro табиғи ценозда микроорганизмдерді сандық есепке алудың және өсірудің негізгі әдістерін оқытады, магистранттарда микроценоздардың ерекшеліктері туралы түсініктерді, микроорганизмдерді бөлу және өсіру принциптерін, микроорганизмдердің функционалдық әртүрлілігін, "микроорганизм және орта"жүйесіндегі өзара әрекеттесу механизмдері мен функционалдық байланыстарын қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Палеонтология
    Несиелер: 5

    Магистранттар оқитын пәндер арасында "Палеонтология" маңызды орын алады. Қазба қалдықтарын әртүрлі жастағы жыныстармен бірге зерттей отырып, палеонтология жыныстардың салыстырмалы жасын анықтауға, геологиялық қималарды стратификациялауға, шөгінділердің шөгінді жиналу жағдайлары туралы түсінік беруге мүмкіндік береді. Палеонтология-бұл басқа биологиялық ғылымдармен тығыз байланыста болатын ғылыми пән. Бұл байланыс негізінен аралас ғылымдар әдістерін ішінара пайдалануға негізделген

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Ойлау мәдениетін меңгерген, ақпаратты жинақтау, талдау, қабылдау, мақсат қою және оған қол жеткізу жолдарын таңдауға қабілетті. Дүниетанымдық, әлеуметтік және тұлғалық маңызды философиялық мәселелерді түсініп, талдай алады. Интеллектуалдық, мәдени, адамгершілік және кәсіби өзін-өзі дамыту мен өзін-өзі жетілдіру қабілетіне сай ауызша және жазбаша сөйлеуді қисынды дұрыс, дәлелді және айқын құра алады

  • Код ON2

    Биологиялық пәндер бойынша теориялық материалдарды; педагогикалық шеберлік пен ғылыми тәжірибе дағдыларын, биологиядағы қазіргі заманғы зерттеу әдістерін, экспериментті математикалық моделдеуді меңгерген. Педагогикалық теорияларды талдауға және оларды практикада қолдануға қабілетті; білім беру жүйесін дамытудың негізгі бағыттарын, педагогикалық қызметтің мазмұнын, елімізде және шетелде педагогтарды даярлау тәжірибесін жүйелендіре алады

  • Код ON3

    Табиғат, қоғам және табиғат туралы түсініктерді, биология ғылымының мәселелері мен концепциясының арақатынасы мен өзара әрекеттесуін; мамандану шеңберіндегі іргелі ғылым негіздерін; тірі организмдердің тіршілік әрекеті процестерінің мәні, механизмдері мен заңдылықтарын, қазіргі биологияның дамуының негізгі жетістіктері мен үрдістерін; тірі организмдердің маңызды қосылыстарын талдау әдістерін және олардың тіршілік әрекеті процестерін зерттеу әдістерін; биологтың кәсіби және ғылыми қызметінің технологиясын

  • Код ON4

    Биология мәселелерін түсінеді және жаңа міндеттерді шешу үшін кәсіби қызмет саласында іргелі биологиялық түсініктерді қолдана алады; әлемнің ғылыми суреті туралы өзінің түсінігін кеңейту үшін жаратылыстану-ғылыми білімді пайдалана алады, бірлескен жұмыс кезінде ғылыми жаратылыстану пәндерінің ақпараттық-ұғымдық өрісінде бағдар ала білу, ақпараттық ағымдарда бағдар ала білу және құбылыстарға бейімделе білу

  • Код ON5

    Ғылыми-зерттеу жұмыстарын дербес жүргізуге және ғылыми нәтижелер алуға қабілетті.. Қазіргі биологияның негізгі жетістіктері мен даму үрдістерін; тірі организмдердің маңызды қосылыстарын талдау әдістерін және олардың тіршілік әрекетін зерттеу әдістерін; физико-химиялық биологияның және өсімдіктер физиологиясының әр түрлі бағыттарындағы қазіргі жетістіктерді білу, физиологиялық ғылымның қазіргі жағдайы туралы түсінікке ие болу

Top