Жаңа білім беру бағдарламасы

7M10123 Денсаулық сақтаудағы сапаны басқару в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Бағдарламаның мақсаты медициналық қызметтердің сапасын басқару саласында білікті мамандарды даярлау болып табылады, кәсіби теориялық білімі және практикалық дағдылары игерген, халықтың денсаулығын жақсарту үшін қазіргі заманауи менеджменттің инновациялық бағыттарын ілгерілетуге қабілетті.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M139 Денсаулық сақтау саласындағы менеджмент
  • Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау
  • Денсаулық сақтаудағы пәнаралық командалар
    Несиелер: 6

    Денсаулық сақтаудағы пәнаралық ұжым түсінігі. Көпсалалы және пәнаралық ұжымдардың айырмашылығы. Пәнаралық ұжымның негізгі функциялары, қалыптасу кезеңдері және мәселелері. Пәнаралық ұжымның қызметін ұйымдастыру. Іс-қағаздарын жүргізу. Пәнаралық ұжым мүшесіне қойылатын негізгі талаптар. Пәнаралық топтың кураторы-үйлестірушісі. Пәнаралық өзара әрекеттесудегі бақылау. Топтық бақылауды жүргізу ережелері. Пәнаралық ұжым мүшелерін қатыстырумен жүргізілетін әлеуметтік оңалту кезеңдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Зерттеу әдістемесі және биостатистика
    Несиелер: 6

    Ғылыми зерттеулердің анықтамасы. Денсаулық сақтаудағы зерттеу түрлері: іргелі/қолданбалы, сапалық/сандық. Ғылыми зерттеу жұмысын жүргізудің кезеңдері. Ғылыми жаңалығы мен практикалық маңыздылығын тұжырымдау. Зерттеу дизайнын анықтайтын негізгі сұрақтар. Теориялық және эксперименттік зерттеулерді жүргізу әдістері. Ғылыми жобаларға қатысу, грантқа өтінім беру негіздері. Биостатистика. Мәлімет-терді ұсыну. Сипаттамалық статистика. Статистикалық гипотезаларды тексеру негіздері. Аналитикалық статистика.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Денсаулық сақтау жүйесіндегі оқыту және бағалау әдістері
    Несиелер: 6

    Денсаулық сақтау саласындағы жоғары оқу орнынан кейінгі және үздіксіз кәсіби дамуды ұйымдастыру қағидалары. Үздіксіз білім беру түсінігі – өмір бойы білім алу (lifelong learning). Ересектерге білім берудің ерекшеліктері. Денсаулық сақтау жүйесінде оқыту және білімді бағалау әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)
    Несиелер: 6

    Пән ғылыми зерттеулердің іргелі принциптерін, әдістерін, стратегиялары мен нысандарын оқып-меңгеруге, дереккөздермен және мәліметтермен жұмыс істеуді үйренуге бағытталған және белгілі бір саласында зерттеу жүргізу қабілетін қалыптастыруды мақсат етеді. Курс магистранттарға жаңа білімді өз бетімен алудың теориялық-әдіснамалық негіздерін, басты ғылыми категориялармен жұмыс істеуді және зерттеуді практикалық тұрғыдан жүзеге асыруды үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты – дамыту менеджмент психологиясының іргелі концепцияларын жүйелі түрде білу, кәсіби даму процесінде менеджмент саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау.Басқару психологиясының негізгі принциптері, басқару әрекетіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, құндылықтар бойынша басқару туралы заманауи идеялар, топтық құбылыстарды басқару психологиясы қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 6

    Пән шетел тілінде білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес өзінің кәсіби қызметінде шетел тілінде қарым-қатынас жасау үшін тілдік, коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға, мәдениетаралық, ғылыми коммуникация контексінде кәсіби қарым-қатынас орнатуға, жаңа ақпараттық ресурстарды, технологияларды игеру негізінде ғылыми байланыстарды кеңейтуге және зерттеу қызметін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Денсаулық сақтаудағы стратегиялық жоспарлау
    Несиелер: 6

    Стратегиялық менеджмент түсінігі. Стратегиялық басқарудың кезеңдері. Стратегиялық басқару процесінің моделі. Ішкі стратегиялық факторлардың синтезі. Стратегияның түсінігі және мәні. Стратегиялардың түрлері. Аумақтардың сыртқы және ішкі ортасын стратегиялық талдау. Денсаулық сақтау саласындағы ұйымдарды стратегиялық басқару процесінің технологиясы. Стратегияны іске асыру және оның орындалуын бақылау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Денсаулық сақтау жүйесіндегі экономика және қаржыландыру
    Несиелер: 6

    Медициналық ұйымның негізгі қорлары мен айналым қаражаты. Шығындар мен кірістерді есепке алу, талдау. Шығындарды бөлудің қағидалары мен әдістері. Тұрақты және айнымалы шығындар. Қаржыландыру көздері. Тегін медициналық көмектің мемлекеттік көлемін қаржылық қамтамасыз ету. Медициналық қызметке ақы төлеу әдістері. Медициналық қызметтерге тарифтің құрылымы және міндетті медициналық сақтандыру бойынша медициналық көмекке ақы төлеу тарифтерін есептеу әдістемесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 3

    Мақсаты - жоғары оқу орындарының дидактикасы, тәрбие мен білім беруді басқару теориялары, педагогикалық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау білімдері негізінде университетте педагогикалық іс-әрекеттің қабілетін қалыптастыру. Болашақ оқытушының білім беру қызметін ОКТ қолдана отырып жобалауды, Болон процесін жүзеге асыруды,дәріскерлік,кураторлық шеберлікті оқыту/тәрбиелеу және бағалау стратегиялары мен әдістерін қолдана отырып (TLA-стратегиялар) игеруді қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Курс ғылым философиясы туралы түсініктерді, олардың рационалды-теориялық түсінудегі мәселелерін қамтитын ерекше типтегі білімдер жүйесі ретінде қалыптастыруға бағытталған. Ғылымның идеялық негізі, пайда болуы, қалыптасуы мәселелері қарастырылады. Ежелгі дүниедегі, Орта ғасырлардағы және Қайта өрлеу дәуіріндегі ғылым.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Коммуникативті дағдыларды оқыту және бағалау әдістері
    Несиелер: 9

    Коммуникацияның негізгі дағдылары: науқаспен қарым-қатынас жасау кезінде байланыс орнату дағдыларын қолдану, ақпарат жинау, белсенді тыңдау, түсініктеме беру, ақпараттандыру және эмпатияны қолдану. Еңбек ұжымында коммуникацияны қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жанжал жағдайындағы мінез-құлық стратегиясы
    Несиелер: 9

    Күйзеліс және қақтығыс туралы түсініктер. Қақтығыстар мен күйзелісті басқару. Қақтығыс жағдайындағы тұлғаның мінез-құлқы. Қақтығыстардағы мінез-құлықтың дәстүрлі стратегиялары. Қақтығыс кезіндегі мінез-құлықтың тиімді стратегиялары. Бәсекелестік. Бейімделу. Болдырмау. Ымыра. Ынтымақтастық. Қақтығыстағы мінез-құлық стратегиясын таңдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Менеджмент және денсаулық сақтаудағы көшбасшылық
    Несиелер: 9

    Медициналық менеджментке кіріспе. Денсаулық сақтау менеджерінің қызметтері. Көшбасшы стильдері. Менеджер мен көшбасшы арасындағы басқару қатынасы. Өкілдік, жауапкершілік және өкілеттік. Көшбасшылық және басқару: көшбасшылық теориялары. Көшбасшылықтың мінез-құлық теориялары. Көшбасшылықтың ситуациялық теориялары. Топтық көшбасшылық теориясы. Көшбасшылыққа транзакциялық және трансформациялық тәсілдер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Денсаулық сақтаудағы сапаны үздіксіз басқарудың құралдары мен әдістері
    Несиелер: 9

    TQM (сапаның жалпы менеджменті) енгізу қағидалары, стратегиялары, әдістемесі. Сапаны басқаруды 4 сатыға бөлетін Шухарт-Деминг – PDCA (жоспарлау-әрекет-тексеру- түзету) циклін қолдану. Донабедиан үлгісін қолдану, қызмет көрсету сапасын бағалау: құрылымын, үрдісін, нәтижесін. Ишикава диаграммасы - бұл көрсетілетін қызметтердің сапасына әсер ететін факторларды себеп-салдарлы талдауы. Сапа мәселелерін тудыратын себептерді анықтайтын Парето кестесі. Инциденттерді талдаудың негізгі құралдары түбірлік себептерді талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Денсаулық сақтаудағы адам ресурстарын басқару
    Несиелер: 9

    Персоналды бағалау жүйесін жетілдіру, KPI жүйесін пайдалану ерекшеліктері, еңбек өнімділігін арттыру, қолда бар еңбек ресурстарын ұтымды пайдалану; персоналды дамыту; тиімді жұмыс істеу үшін ұйымдастырушылық және экономикалық жағдай жасау, қызметкерлердің кәсіби құзыреттілігін арттыру; ынталандыру әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Денсаулық сақтаудағы жобаны басқару
    Несиелер: 9

    Денсаулық сақтау саласындағы жобаларды басқару негіздері. Жобалау терминологиясы. Жобаның мақсаттары. Негізгі жобалық құжаттар. Жобаға қойылатын талаптарды талдау. Жоба күнтізбесі. Шығындар құрылымы, сметаны және жобаның қаражатын әзірлеу. Денсаулық сақтау саласындағы жобаның тәуекелдері мен өзгерістерін басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сапа менеджментін ұйымдастыру
    Несиелер: 9

    Басқару объектісі ретінде қызмет көрсету сапасы. Ұлттық сапа стратегиясының/саясатының ұсынылатын 8 құрамдас бөлігі. Сапаны жақсарту әдістері (интервенциялар): ДДҰ ұсынған жеті әрекет бағыты. ISO 9001:2008 сапа менеджменті жүйесінің стандарты. Ішкі және сыртқы сапаны бағалауды ұйымдастыру және әдістемесі. Медициналық қызмет көрсету сапасы жөніндегі бірлескен комиссия. Медициналық қызметтің сапасын қамтамасыз етудегі рөлі, мақсаттары, міндеттері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Аккредиттеу жүйесі арқылы медициналық көмектің сапасын бақылау
    Несиелер: 9

    Қазақстан Республикасындағы аккредиттеу жүйесі. Ұлттық аккредиттеу стандарттары, құрылымы. Принциптері, бағалау әдістері, дәлелдемелер. Медициналық ұйымдағы «ізбасар» әдістемесі. JCI халықаралық аккредитациясының негіздері. JCI басшылығының құрылымы. Пациенттерге бағытталған стандарттар. Медициналық көмектің қолжетімділігі және үздіксіздігі. Пациентке бағытталған күтім. Медициналық ұйымды басқару стандарттары. Талаптар құрылымы (мысалдар). Операциялық процедуралардың стандарттары Әзірлеу, бекіту және қолдану ережелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    Ғылым философиясының ережелері мен категорияларын қазіргі даму кезеңінде ғылымда туындайтын негізгі дүниетанымдық мәселелерді, оның ішінде пәнаралық сипаттағы мәселелерді талдау және бағалау үшін пайдалану.

  • Код ON2

    Жоғары оқу орындарының педагогикалық-психологиялық дағдыларын іс-тәжірибеде іске асыру, оқытудың және бағалаудың жаңа әдістерін талдау оны бағалау және оқытуда, оның ішінде шет тілінде одан әрі пайдалану үшін.

  • Код ON3

    Адам ресурстарын басқару үшін психологиялық әсер ету әдістері мен коммуникациялық байланыс құралдарын қолдану және денсаулық сақтау саласындағы жанжалды жағдайларды шешуге және үнемі кәсіби және сыни ойлау дағдыларын дамыту.

  • Код ON4

    Денсаулық сақтау ұйымдарында көмек көрсету сапасын басқару және жақсарту үшін жоспарлау, ұйымдастыру технологиясының жаңа стратегияларын жүзеге асыру.

  • Код ON5

    Денсаулық сақтау жүйесін жақсарту үшін денсаулық сақтау ұйымдарында әлеуметтік және пәнаралық инновацияларды ілгерілетуде көшбасшылық таныту.

  • Код ON6

    Медициналық көмек көрсетуді ұйымдастыруда менеджмент құралдары мен әдістерін қолдану және денсаулық сақтау саласында сапаны дамыту үшін жобалық менеджмент қағидаттарын пайдалану.

  • Код ON7

    Ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдау, бағалау және ықтимал қауіптер мен зерттеу мәселелерін шешу жолдарын болжау үшін ғылыми деректер қорымен жұмыс істеу кезінде ғылыми зерттеу әдістемесін пайдалану.

  • Код ON8

    Денсаулық сақтау саласындағы медициналық қызметтер мен зерттеулердің сапасын талдау кезінде заманауи цифрлық технологияларды пайдалана отырып, статистикалық деректерді өңдеу мен түсіндіруді қолдану.

  • Код ON9

    Медициналық қызметтердің сапасын арттыру және кәсіпорынның ағымдағы және перспективалық қаржылық жағдайын бағалау бойынша негізделген шешімдерді қабылдау үшін қажетті медициналық ұйымның қаржылық экономикалық қызметін талдау.

  • Код ON10

    Сапаны үздіксіз басқару құралдары мен әдістеріне иелік ету, көрсетілетін медициналық көмектің сапасын бағалауды және денсаулық сақтау жүйесіндегі пациенттердің қауіпсіздігін, оның ішінде аккредиттеу жүйесі арқылы бақылауды жүзеге асыру.

Top