Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M07125 Электроника және басқару жүйелері в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты - өнеркәсіптік электроника және басқару жүйелері саласында электрондық және есептеу құрылғыларын қолдана отырып ғылыми зерттеулер жүргізуге, басқару жүйелерін модельдеу және жобалау үшін заманауи бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалануға, ғылыми-зерттеу институттарында, өнеркәсіптік және инновациялық орталықтарда зерттеу жұмыстарын жүргізуге қабілетті жоғары білікті мамандарды даярлауды қамтамасыз ету.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M100 Автоматтандыру және басқару
  • Бейсызык және адаптивтік басқару жүйелері
    Несиелер: 6

    Магистранттарға параметрлерді жедел анықтау әдістері мен белгісіз параметрлері бар бейсызық жүйелерді адаптивті басқару әдістерін үйрету. Ляпуновтың әлсіз функциялары; бақылаумен байланыс; минималды фазалық жүйелер және әмбебап реттегіштер; салыстырмалы дәреже және минималды фаза; Ляпунов функцияларын басқару; Сонтагтың әмбебап формуласы; градиент әдісі; нормасы бар адаптивті заңдар; қондырғының сызықтық параметрленуі; эталондық адаптивті басқару моделі; күйге енгізу тұрақтылығы; адаптивті контроллердің құрылымы; уақыт өте келе баяу өзгеретін жүйелердің тұрақтылығы; адаптивті басқаруды ауыстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Нейрондық желілер және машиналық оқыту механизмдері
    Несиелер: 6

    Магистранттарға жасанды нейрондық желілердің заманауи модельдерін және машиналық оқыту әдістерін үйрету. Жасанды нейрондық желілер; нейрондық желілердің компоненттері; тарату функция және желілік кіріс; синхронды және асинхронды активтендіру; мұғаліммен және мұғалімсіз оқыту; оқыту модельдері; бақыланатын желіні оқыту парадигмалары; бір қабатты және көп қабатты персептрон; дельта ережелері; серпімді кері таралу; таразыны бейімдеу; екінші ретті кері тарату; салмақ коэффициентінің төмендету; радиалды базисті функциялар; RBF желілерін оқыту; Элман желілері; Хопфилд желілері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: ғылымның пайда болуы мен дамуының жалпы заңдылықтарын, қазіргі ғылым философиясының негізгі концепцияларын түсінуге және анықтауға қажетті құзыреттіліктерді магистранттарда қалыптастыру. Мыналар зерттелетін болады: әртүрлі фактілер мен құбылыстарды талдау және бағалау үшін ғылым философиясының ұстанымдары мен категориялары;ғылыми зерттеу құрылымындағы мәселенің,гипотезаның, философиялық, жалпы ғылыми, арнайы, қолданбалы және пәнаралық әдістеменің функцияларын; тұтас жүйелі ғылыми көзқарасты қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Күштік құрылғылар мен жүйелер
    Несиелер: 6

    Магистранттарға энергетикалық құрылғыларды пайдалану кезінде электр энергиясын түрлендіру, бақылау және мониторинг саласында профильдік білім беру. Күштік электроника, биполярлы күштік транзистор; қақпасы өшірілген тиристор; жартылайөткізгіштер мен металл оксиді негізіндегі өрістік транзистор; бекітпесі оқшауланған биполяр транзистор; импульстік электрқоректендіру тізбегі үшін трансформатор; шыыс кернеуді сатылы және симметриялы емес басқаратын түзеткіштер; жиілік түрлендіргіштер; автономды және резонансты инверторлар; бір фазалы басқарылмайтын түзеткіштер; реверсивті түрлендіргіштер; автономды кернеу инверторлары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 3

    Мақсаты - жоғары оқу орындарының дидактикасы, тәрбие мен білім беруді басқару теориялары, педагогикалық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау білімдері негізінде университетте педагогикалық іс-әрекеттің қабілетін қалыптастыру.Курс болашақ оқытушының білім беру қызметін оқытудың кредиттік технологиясын қолдана отырып жобалауды,Болон процесін жүзеге асыруды,дәріскерлік,кураторлық шеберлікті оқыту/тәрбиелеу және бағалау стратегиялары мен әдістерін қолдана отырып (TLA-стратегиялар)игеруді қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 6

    Мақсаты: болашақ маманның ғылыми-зерттеу мәдениетін, зерттеу құзыреттілігін қалыптастыру.Курс ғылымды дамыту және ҚР индустриялық-инновациялық даму бағдарламаларын іске асыру жағдайында ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың теориялық-әдіснамалық және практикалық негіздерін, ғылыми зерттеудің әдіснамасы мен әдістемесінің негіздерін, педагогикалық зерттеудің логикасы мен құрылымын, ғылыми аппарат пен зерттеуді жоспарлауды зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сенсорлар және сенсорлық жүйелер
    Несиелер: 9

    Магистранттарға заманауи сенсорлық жүйелер негізіндегі кіріктірілген модульдерді жобалау мен дамытуға үйрету. Сенсорлық жүйелерді жобалау; өлшеу және калибрлеу әдістері; интеллектуалды инерциялық сенсорлар; кіріктірілген магниттік Холлдың сенсорлары; физикалық шамалардың электронды сенсорлары; амплитудалық, фазалық, жиілік және уақыт импульсті сенсорлары; сенсорлар мен сенсорлық жүйелердің дизайн параметрлері мен интерфейстерін оңтайландыру; интеллектуалды температура сенсорлары; прецизионалды аспаптық күшейткіштер; көп электронды сыйымдылықты сенсорлар; визуализацияға арналған сенсорлық жүйелер; интеллектуалды акустикалық сенсорлар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: Шетел тілін (кәсіби) оқытудың негізгі мақсаты жаратылыстану, гуманитарлық және әлеуметтік мамандық саласында оқитын магистранттарды ауызекі сөйлесуде, тұрмыста күнделікті өмірде, өз мамандығы саласында, кәсіби қарым-қатынас жасауда шетел тілін белсене қолдана білу дағдыларына үйрету. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: - әр түрлі тақырыптағы ,ылыми тілде жазылған мәліметтердің негізгі идеясын түсіну; - өз пікірін білдіре алу және ұстанымын қорғай білу; - түрлі жағдайларға өзінің комментариін жеткізе білу; - әр түрлі тақырыптарда толық мәліметтерді нақты жасай алу және негізгі мәселеге өз көзқарасын білдіре алу, әртүрлі пікірлердің артықшылықтары мен кемшіліктерін көрсету; - жалпы және кәсіби сипаттағы тақырыптарда адамдармен талқылау жасай алу.Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Ағылшын тіліндегі ғылыми-техникалық мақаланың құрылымы мен стилистикалық ерекшеліктері. Мазмұнды бөлім. Терминдер мен терминологиялық топтар. Ағылшын тіліндегі терминология. Префикстердің көмегімен термобілім. Суффикстермен термобілім. Қысқарту. Ғылыми-техникалық мәтіннің грамматикалық талдауы. Ғылыми мәтінге тән ағылшын тілінің грамматикалық құбылыстары. Жалпы ғылыми және арнайы лексика арқылы сөздік қорын кеңейту. Жалпы ғылыми және терминологиялық лексиканы жандандыру. Кәсіби тақырыптарға байланысты мәселелерді талқылау барысында ауызша және жазбаша ғылыми сөйлеу дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Терең нейрондық желілер
    Несиелер: 9

    Магистранттарға жасанды нейрондық желілерді терең оқыту модельдері мен оларды практикалық қолдануға үйрету. Нейрондық желілерді оқыту процесін жақсарту және оңтайландыру; қателіктің кросс-энтропиялық функциясы; қайта жабдықтау және жүйелеу; жойылып бара жатқан градиент мәселесі; нейрондық желілерді терең оқытудағы тұрақсыз градиенттер; терең оқытудың мәселелері; үйірткілі желілер; үйірткілі нейрондық желілерді бағдарламалау, сөйлеу және суретті тану; терең оқыту әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: магистранттарда ғылыми менеджменттің заманауи психологиялық тәсілдерін қолдану үшін қажетті құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мыналар оқытылады: басқарушылық өзара әрекеттестіктің теориялық негіздері, негізгі басқару функцияларын жүзеге асырудың психологиялық ерекшеліктері, басқарушылық қызмет субъектісінің психологиясы, басқару саласындағы психологиялық зерттеу әдістері. белсенділік пен өзара әрекеттесу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Инженерлік жобаларды басқарудың заманауи әдістері
    Несиелер: 6

    Магистранттарды инженерлік жобалардың өмірлік циклдерін басқарудың заманауи қағидаттарына үйрету. Жобаны басқару процесі; жоба тәуекелдікті басқаруды талдау; жобаны жоспарлау және бақылау; сыни жол әдісі; бағдарламаны бағалауды шолу әдісі; CPM және PERT аспектілері мен қосымшалары; жобаның өмірлік циклінің тұжырымдамасы; форвардтық тарифтер және өтелу уақыты тұжырымдамасы; жұмыс орындарын жоспарлау және қалыптастыру; ресурстарды теңестіру және ресурстарды шектеу; графикалық бағалау және шолу техникасы; Q-GERT; кезекті талдау және шектеулер теориясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Деректерді өңдеудің интеллектуалды жүйелері
    Несиелер: 9

    Магистранттарды заманауи интеллектуалды жүйелерді пайдалана отырып, деректерді өңдеу және талдау әдістеріне үйрету. Зияткерлік жүйелердің түрлері; зияткерлік ақпараттық жүйе; сараптамалық жүйе; деректерді өңдеуге арналған нейрондық желілер; деректерді жинау және талдау; шешімдер ағашы; генетикалық алгоритм; жасанды нейрондық желілер; тікелей және кері байланыс желілері; өзін-өзі ұйымдастыру желілері; нейрондық желі негізінде деректерді алу процесі; кескін мен бейне деректерді өңдеу; деректерді тану, болжау, сенсорлардан алынған мәліметтерді өңдеу; болжамды аналитиканы параллель өңдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Өндірістік IoT
    Несиелер: 9

    Магистранттарды интернет желісінің технологияларын қолдана отырып, өнеркәсіптік жүйелерді жобалау және әзірлеу негіздеріне үйрету. Әр түрлі IoT архитектуралары; IoT жүйелерінің артықшылықтары мен кемшіліктері; IoT жүйесінің компоненттері; датчиктер, шлюздер, маршрутизаторлар, модемдер, бұлтты технологиялар, серверлер және олардың интеграциясы; IoT үшін желілерді жобалау; әртүрлі типтегі датчиктер; IOT сенсорларына қойылатын арнайы талаптар; деректерді беру хаттамалары; протокол түрлері; AMPQ IoT бұлтты платформалары; бұлтты қызметтер; дәстүрлі веб-технологиялар және IoT-пен қарым-қатынас; IoT үшін қауіпсіздік талаптары және қауіптерді талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Интеллектуалды мультиагенттік жүйелер
    Несиелер: 9

    Магистранттарды өндірістік кешендерде шешім қабылдау процесін оңтайландыру үшін мультиагентті жүйелер негіздеріне оқыту. Мультиагенттік жүйелер теориясы; зияткерлік агенттердің сипаттамалары; мультиагенттік жүйелер архитектурасы; агенттердің ұжымдық мінез-құлқы; агенттер арасындағы өзара іс-қимыл; мультиагенттік жүйелердің өзара іс-қимылын модельдеу; мультиагенттік жүйелердегі агенттерді үйлестіру; мультиагенттік жүйелердің мысалдары; мінез-құлықты үйлестіруге арналған аукцион моделі; өндірісте шешім қабылдау процесін қолдаудың мультиагенттік жүйелері; мультиагенттік жүйелерді жобалау; жобалау үшін бағдарламалық-аппараттық құралдар; мультиагенттік жүйелердің даму перспективалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Үлестірілген басқару жүйелері
    Несиелер: 9

    Магистранттарға өнеркәсіптегі үлестірілген басқару жүйелерін автоматтандыру бойынша алдыңғы қатарлы білім мен тәжірибелік дағдыларды беру. Үлестірілген есептеу жүйелері; SCADA жүйесі; қашықтағы терминал құрылғылары; негізгі контроллер; контроллер тақталарын сәйкестендіру; дискретті және логикалық басқару; сериялық және пакеттік басқару; DCS контроллерлері; басқару ұяшықтарындағы деректерді бақылау және инициализация; фазалық-логикалық бағдарламалау; фазалық логикалық интерфейс; кеңейтілген контроллердегі логикалық блок функциялары; теңдестірілген және теңгерімсіз электр желілері; EIA-485 интерфейсі; MODBUS протоколы; HART протоколы; FieldBus және DeviceNet өзара әрекеттесуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ендірілген басқару жүйелерін жобалау
    Несиелер: 9

    Басқарудың заманауи ендірілген жүйелерін жобалау мақсатында тәжірибелік білім беру. Кіріктірілген процессорлардың архитектурасы; кіріктірілген жүйелерді трассировкасы және сенімділігі; жадты ұйымдастыру; микроконтроллерлерді объектіге бағыттап бағдарламалау; басқару регистрлері; микропроцессордың перифериялық модульдері; үзілістерді өңдеу; аналогты және цифрлық сигналдарды өңдеу; синхронды және асинхронды деректер алмасу интерфейстері; такт пен уақытты оңтайландыру; эмуляция және жөндеу технологиялары; жадты қорғау; нақты уақыттағы операциялық жүйелер; бір кристалдағы жүйелер; бірлескен көп мәселелік; көп ағындылық.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON5

    Ендірілетін басқару жүйелерінің күштік және электрондық функционалдық блоктарын әзірлеу, олардың құрылымдық модулдерін сипаттау, заттар Интернеті технологиясының көмегімен нақты уақыт режимінде қашықтықтан басқару және мониторинг жүргізу үшін олардың арасындағы үздіксіз коммуникацияны қамтамасыз ету.

  • Код ON6

    Технологиялық процесс жұмысының тиімділігін арттыру мақсатында деректерді өңдеу үшін нейрожелілерді және машиналық оқыту әдістерін пайдаланатын интеллектуалды жүйелердің қолданылуына талдау жасау.

  • Код ON11

    Ендірілетін басқару жүйелерінде қолданылатын бейімді және бейсызықты әдістерді бағалау, қолданыстағы жүйені жетілдіру мақсатында осы жүйелердің жұмысы кезінде артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтау.

  • Код ON1

    Күштік, цифрлық құрылғылар және электрондық сенсорлардың құрылымдық бірліктерінің функциялары мен сипаттамаларын анықтау мақсатында басқарудың автоматтандырылған жүйелері құрылғыларын құру принциптерін түсіндіру.

  • Код ON9

    Жобалау құжаттамасын, оқу-әдістемелік кешендерді әзірлеу кезінде құзыреттіліктің жоғары деңгейін көрсету, автоматтандырылған басқару жүйесі саласындағы аналитикалық және техникалық міндеттерді шешудің мақсаттары мен әдістерін анықтау.

  • Код ON10

    Басқарудың интеллектуалды жүйелерін аппараттық-бағдарламалық қамтамасыз етуді құру үшін электронды және күштік құрылғыларды жобалау және әзірлеу біліктері мен дағдыларын біріктіру.

  • Код ON12

    Азаматтық және дүниетанымдық ұстанымды көрсету, басқару жүйесінің теориялық және практикалық салаларындағы мәселелерді, мақсаттарды, міндеттерді тұжырымдау, шетелдік ғылыми-техникалық әдебиеттермен жұмыс істеу, кәсіби қызмет саласындағы халықаралық ынтымақтастыққа қатысу, ғылыми-техникалық персоналдың жұмысын ұйымдастыра білу, электроника және басқару жүйесі саласында білім алушыларға жеке көзқарасты қолдана отырып, педагогикалық қызметті жүзеге асыру.

  • Код ON4

    Автоматтандырылған басқару жүйелерінде сенсорлық желілер мен заттарды Интернеті технологиясы көмегімен байланыстың сымды және сымсыз арналарын құру үшін деректерді берудің қазіргі заманғы сандық жүйелерін пайдалану.

  • Код ON8

    Технологиялық процесті оңтайландыру мақсатында нейрондық желілер негізінде әзірленетін бейімделген автоматтандырылған басқару жүйелерінің негізгі ерекшеліктері мен функционалдық сипаттамаларын анықтау.

  • Код ON3

    Интеллектуалды және мультиагенттік жүйелерді басқару блоктарында қолдану үшін қазіргі сандық интегралды сұлбаларды қолдану арқылы қосылатын жүйелерді жобалау.

  • Код ON2

    Терең машиналық оқыту механизмдерін пайдалана отырып, басқарудың интеллектуалды жүйелерін құру үшін нейрондық желілер мен бейсызық адаптивті жүйелерді құрастыру әдістерін қолдану.

  • Код ON7

    Автоматтандырылған диспетчерлік басқару және сенсорлық жүйеден деректер мониторингін жасауға байланысты тапсырмаларды деректерді берудің әр түрлі технологияларының көмегімен, соның ішінде, заттар Интернетін пайдалана отырып шешу.

Top