Жаңа білім беру бағдарламасы

6B10112 Қоғамдық денсаулық сақтау в Қарағанды медицина университеті

  • Генетика және молекулярлық биология
    Несиелер: 5

    Бұл курста студенттер генетикалық ақпаратты сақтау, тасымалдау және жүзеге асыру механизмдерін, дұрыс емес биополимерлердің (ақуыздар мен нуклеин қышқылдары) құрылымы мен қызметін зерттейтін биология ғылымдарының кешенін меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Студенттердің өзін-өзі дамыту және тиімді оқыту психологиясы
    Несиелер: 5

    Бүгінгі танда студенттің көсіби және жеке қалыптасуы жоғары мектепті оқыту процесінің өзекті міндеті болып табылады. Студенттер қазіргі қоғамның зияткерлік, көсіби және мәдени әлеуметі болып табылады. Болашақ дәрігерлердіоқыту және тәрбиелеу болашақ қызметтің жоғары кәсібилігін көрсете алатын құзыретті тұлғаны қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қідірсіз көмек көрсету
    Несиелер: 3

    Сабақтар барысында студенттерге қарапайым және жоғары технологиялық тренажерларда негізгі медициналық манипуляциялар дағдыларын орындау бойынша практикалық жаттығулар беріледі. Негізгі медициналық манипуляциялар қатаң түрде ұсынылған Ұлттық SOP алгоритмдеріне (rcrz.kz) сәйкес орындалуы керек. Емтихан сессиясы кезінде элективті пәннің қорытынды бақылауы үш станцияда объективті құрылымдық клиникалық емтихан (ОСКЕ) болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ТОЛЕРАНТТЫЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
    Несиелер: 5

    Толеранттылықтың теориялық негіздері. Адам мен қоғам арасындағы толерантты қарым-қатынастың мәдени-тарихи негіздері, принциптері мен нормалары, олардың эволюциясы және қазіргі заманғы ерекшеліктері. Полиэтникалық аймақтағы ұлттық бірегейліктің қалыптасу ерекшеліктері. Қазіргі жағдайда толеранттылықты қамтамасыз ету мүмкіндіктері. Адамдардың этникалық және конфессиялық бірегейлігінің ерекшеліктерін ескере отырып, денсаулық сақтау саласындағы өзара әрекеттесуін үйлестіру.Толеранттылыққа тәрбиелеудің әдістері, тәсілдері және түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Физиология негіздерімен анатомия
    Несиелер: 5

    Адам организміндегі қалыпты құрылымдағы тіндердің, мүшелердің, жүйелердің жалпы құрылымы, функциялары; Қозғыш ұлпалардың физиологиясы, қозу және тежелу процестері, қозғыш құрылымдардың функционалдық ерекшеліктері, нейронның, бұлшық еттердің функциялары, орталық жүйке жүйесіндегі қозу мен тежелудің таралу ерекшеліктері. Сенсорлық, жүйке физиологиясы және анатомиясы. гормоналды, тыныс алу, ас қорыту, қан айналымы, шығару жүйелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері
    Несиелер: 5

    Оқу процесінің аясында студенттер кәсіпкерлік туралы білімнің негізін қалайды, жеке бизнесті ұйымдастыру және қайта құру туралы, жеке бизнес құру процесі, бизнес-жоспар құру, жеке кәсіпкерлікті қаржыландыру және салық салу сияқты түсініктермен танысады. Сонымен қатар студенттер сыбайлас жемқорлыққа қарсы сана және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет сияқты ұғымдармен танысады және сыбайлас жемқорлық туралы қазіргі заманғы құбылыс ретінде және оның тарихи тамырлары туралы білім алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Биоэтика және медициналық құқық
    Несиелер: 5

    Биоэтика: тақырып, мәртебе және проблемалар шеңбері. Биомедициналық этиканың принциптері мен ережелері. Медициналық деонтология: этикалық және құқықтық аспектілер. Биоэтикалық және құқықтық салада өлім мен өлім. ҚР биоэтика саласындағы заңнамасы. Эвтаназия мәселелері. Психиатрия, психотерапия, тәуелділікті емдеудің этикалық мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоғамдық денсаулық
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқу студенттерде қоғамдық денсаулық және денсаулық сақтау туралы түсінік негіздерін қалыптастыруға, қоғамдық денсаулық көрсеткіштерін талдау және бағалауды есептеу дағдылары мен дағдыларын үйретуге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Фармакология негіздері
    Несиелер: 3

    Мейіргер қызметіндегі фармакологияның пәнін, міндеттерін, бөлімдерін таныстыру; фармакологияның ғылым ретіндегі анықтамасы, оның мейірбике ісіндегі басқа медициналық және биологиялық пәндермен байланысы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Биохимия негіздері
    Несиелер: 3

    Бұл курста студенттер дененің құрамымен, оларда кездесетін қосылыстардың құрылымымен, қасиеттерімен және локализациясымен, олардың түзілу жолдары мен заңдылықтарымен, бірізділігімен және механизмдерімен танысады. өзгерістер, сонымен қатар олардың биологиялық және физиологиялық рөлі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жалпы эпидемиология
    Несиелер: 5

    Эпидемиология жалпы медициналық ғылым және эпидемиялық процесс туралы ғылым ретінде. Эпидемиологиялық зерттеу әдістері. Эпидемиялық процесс туралы ілім, анықтамасы, доктрина бөлімдері. Л.В. теориясының негізгі ережелері. Громашевский, Е.Н. Павловский, В.Д. Белякова, Б.Л. Черкасский. Алдын алу және эпидемияға қарсы шаралар жүйесі. ошақтарды эпидемиологиялық тексеру әдістері. эпидемиологиялық қадағалау. эпидемиологиялық диагностика, анықтамасы, мақсаты мен міндеттері. Жұқпалы аурулардың стандартты жағдайларының анықтамалары. Жұқпалы аурулардың иммунопрофилактикасы. Вакцинация ісін ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Медициналық химия
    Несиелер: 2

    Дәрілік заттардың биологиялық мақсаттармен өзара әрекеттесуінің молекулалық және мембраналық механизмдерін, сонымен қатар әр түрлі өзара әрекеттесулерге биологиялық белсенді қосылыстардың құрылымдық ерекшеліктерінің әсерін зерттейді. Дәрілік заттардың химиялық номенклатурасы мен классификациясын, сіңірілу, шығарылу, тұндыру, метаболизм процестерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Биостатистика
    Несиелер: 5

    Биостатистикаға кіріспе. Ықтималдық теориясының негізгі ұғымдары. Біріктірілген параметрлерді бағалау. Статистикалық гипотезаларды тестілеу негіздері. Сапалық және сандық сипаттамалардың өзара байланысын зерттеу. Дисперсияны талдау негіздері. Параметрлік және параметрлік емес критерийлер. Стандарттау әдісі, оның мәні және қолданылуы. Корреляциялық талдау. Статистикалық зерттеулердегі графикалық кескіндер. Статистикалық материалдарды өңдеуде компьютерлік технологияны пайдалану. Биомедициналық экспериментте өлшеу шкалаларын пайдалану. Жинақталған бағалар. Кешенді баға. Статистикалық әдістерді мақалада және диссертациялық зерттеуде қолдану. Қоғамдық денсаулық сақтау статистикасы. Денсаулық сақтау жүйесінің статистикасы. Биомедициналық зерттеулер статистикасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Микробиология
    Несиелер: 7

    Микробиологияның пәні мен міндеттері, оның қазіргі биологиядағы, медицинадағы, өндірістегі орны мен рөлі. Микроорганизмдердің систематикасы, таксономиясы. Прокариот және эукариот жасушаларының құрылысы. Микроорганизмдердің негізгі топтары: бактериялар, вирустар, қарапайымдылар, саңырауқұлақтар. Микроорганизмдердің физиологиясы: тамақтану, тыныс алу. Микроорганизмдердің метаболизмі. Микроорганизмдердің өсуі және көбеюі. Микроорганизмдердің генетикасы. Бактериофагтар. Микробқа қарсы химиотерапия. Антибиотиктер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жалпы гигиена
    Несиелер: 8

    Жалпы гигиена пәні мен мазмұны. Тіршілік ортасының факторлары, олардың адам ағзасына әсері және гигиеналық реттелуі. Гигиенадағы зерттеу әдістері. Қазақстан Республикасының санитарлық-эпидемиологиялық қызметін ұйымдастыру. Ауа ортасының гигиенасы, су және сумен қамтамасыз ету, топырақ. Тамақтану гигиенасы, еңбек гигиенасы, балалар мен жасөспірімдер, Денсаулық сақтау мекемелерінің гигиенасы және ауруханаішілік инфекциялардың алдын алу негіздері. Жеке бас гигиенасы және салауатты өмір салты.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Патология негіздері
    Несиелер: 5

    Жалпы патология жалпы патологиялық процестердің даму себептері мен механизмдері (патогенез этиологиясы), әртүрлі деңгейлердегі типтік патологиялық процестердің құрылымдық негіздері туралы түсінік қалыптастырады - организмдік, жүйелік, органдық және тіндік, жасушалық және субклеткалық; олардың морфологиялық көріністері мен байланыстары, сондай-ақ жалпы патологиялық процестер мен жағдайлардың пайда болуының, дамуының, ағымының, нәтижесінің және морфогенетикалық механизмдерінің жалпы заңдылықтары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өндірістік практика "Статистика бойынша көмекші"
    Несиелер: 3

    Студенттердің жалпы кәсіптік және арнайы пәндерді оқуда алған теориялық және практикалық білімдерін медициналық статисттің ассистенті лауазымында бекіту. Статистиктің негізгі міндеттері медициналық ұйымның қызметі туралы статистикалық материалдарды жинау және талдау болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Денсаулық туралы заңға және экономикаға кіріспе
    Несиелер: 5

    Денсаулық сақтау экономикасының негіздері және оның тиімділігін бағалау әдістері, қазіргі жағдайда қаржыландыру, медициналық ұйымдардың шаруашылық қызметі туралы мәліметтер, денсаулық сақтаудағы нарықтық қатынастардың теориялық аспектілері. Денсаулық сақтау саласындағы заңнаманың негіздері, медициналық қызметтің негізгі түрлерін құқықтық реттеу мәселелері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлеуметтік маңызы бар аурулардың эпидемиологиясы
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік маңызы бар аурулардың өзектілігі (туберкулез, АИТВ-инфекциясы, созылмалы вирусты С гепатиті (CVH C) және т.б.) Жұқтыру көздері, әлеуметтік маңызы бар аурулардың қоздырғыштарының берілуінің негізгі механизмдері, жолдары және факторлары. Әлеуметтік маңызы бар аурулардағы эпидемиялық процестің жүру ерекшеліктері. Осы аурулардың алдын алу және эпидемияға қарсы шараларды ұйымдастыру. Эпидемиологиялық қадағалаудың негізгі принциптері. Әлеуметтік маңызы бар инфекциялардың эпидемиялық ошақтарын зерттеу ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Госпиталды менеджментке кіріспе
    Несиелер: 5

    Оқушылар аурухана технологиясымен танысады менеджмент, корпоративтік мәдениетті қалыптастыру жолдарын үйренеді ұйымдық және корпоративтік этика. Жүйені жақсарту оперативті басқару. Адами капиталды дамыту. Іске асыру корпоративтік басқару саласындағы «үздік тәжірибе», топтағы адамдардың өзара әрекетінің ерекшеліктері, тұлғалық тәсілдері көшбасшының тиімділігі, әртүрлі ұлттық үлгілердің ерекшеліктері басқару. Стационарлық көмек сапасының жүйесі Студенттер стационарлық көмек көрсету технологияларымен танысады менеджмент, корпоративтік мәдениетті қалыптастыру жолдарын үйренеді ұйымдық және корпоративтік этика. Жүйені жақсарту оперативті басқару. Адами капиталды дамыту. Іске асыру корпоративтік басқару саласындағы «үздік тәжірибе», топтағы адамдардың өзара әрекетінің ерекшеліктері, тұлғалық тәсілдері көшбасшының тиімділігі, әртүрлі ұлттық үлгілердің ерекшеліктері басқару. Стационарлық көмек көрсету сапасының жүйесі

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қоғамдық денсаулықты зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің негізгі мазмұны денсаулық сақтау саласындағы ғылыми-зерттеу жұмыстарының дағдыларын қалыптастыру мен меңгеруге, ұжымдық жұмыс дағдыларын дамытуға бағытталған. Қолданылуы Зерттеуден алынған дәлелдер жеке адамдардың, отбасылардың, қауымдастықтың және жалпы денсаулық сақтау жүйесінің сапалы денсаулық нәтижелеріне ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Денсаулық сақтаудағы менеджмент негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл курс денсаулық сақтау ұйымдарын басқару саласында тиімді басқару дағдыларын және негізделген басқару шешімдерін қабылдау қабілетін дамытуға, сонымен қатар қазіргі заманғы ұйымдардың қазіргі заманғы менеджмент теориясы мен тәжірибесінің жетістіктерін пайдалану қабілетін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Медициналық экология
    Несиелер: 5

    Студенттерде адамның құқықтары мен бостандықтары туралы заңдарын қалыптастыру, сондай-ақ басқалардың құқықтары мен бостандықтарын тану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Денсаулық сақтау маркетингінің негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл курс денсаулық сақтау саласындағы маркетинг саласындағы білім мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Медициналық қызмет көрсету саласындағы маркетингтің өзекті мәселелерін, негізгі ұғымдарды енгізуді қарастырады, маркетингті басқару жүйесіндегі коммуникациялық саясат және бизнес-жоспарлау

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дезинфекцияның негіздері
    Несиелер: 4

    Дезинфекцияны ұйымдастыру. Дезинфекция, түрлері және әдістері. Химиялық дезинфекциялау құралдары. Дезинфекция сапасын бақылау. Дезинфекциялық камералар, түрлері, мағынасы. Камераны дезинфекциялауды бақылау. Стерилизация, анықтамасы, әдістері, құралдары және режимдері. Стерилизация алдындағы тазалау туралы түсінік. Стерилизация алдындағы тазалау және зарарсыздандыру сапасын бақылау. Дератизация, әдістері, құралдары. Дератизациялау іс-шараларын ұйымдастыру. Дезинсекция, әдістері, құралдары. Зиянкестерге қарсы күрес шараларын ұйымдастыру. Дератизация және зиянкестермен күресу сапасын бақылау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Коммуналдық гигиена
    Несиелер: 7

    Коммуналдық гигиена пәні мен мазмұны. Азаматтардың денсаулығын қорғау туралы заңнама, Қазақстан Республикасының санитарлық, экологиялық заңнамасы, мемлекеттік санитарлық-эпидемиологиялық қызмет мамандары қызметінің құқықтық негіздері. Қоршаған орта объектілеріне және коммуналдық гигиенаға санитарлық қадағалау мен бақылауды ұйымдастыру және жүзеге асыру. Қоршаған орта факторларының әсеріне байланысты халықтың денсаулық көрсеткіштерін зерттеу және бағалау принциптері

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жұқпалы және паразиттік аурулардың эпидемиологиясы
    Несиелер: 7

    Вирустық және бактериялық этиологиялы аэрозольді инфекциялардың эпидемиологиясы және профилактикасы. Бактериялық және вирустық этиологиялы ішек инфекцияларының эпидемиологиясы және профилактикасы. Эпидемиология және зоонозды инфекциялардың алдын алу. Трансмиссивті берілу механизмі бар инфекциялардың эпидемиологиясы. Паразиттік аурулардың эпидемиологиясы. Геогельминтоздар, биогельминтоздар және контактілі гельминтоздар. Инфекциялардың жалпы сипаттамасы, эпидемиялық процестің жүруі, механизмі, адам жұқтыру жолдары және факторлары. Зертханалық диагностика. Алдын алу және эпидемияға қарсы шараларды ұйымдастыру. эпидемиологиялық қадағалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Нутрициология
    Несиелер: 7

    Рационалды тамақтану негіздері. Ағзаның қоректік заттарға, биологиялық белсенді заттарға және энергияға қажеттілігі. Адамның тамақтану жағдайын бағалау, дұрыс тамақтанбау диагностикасы. Өсімдік және жануар текті өнімдердің тағамдық және биологиялық құндылығы. Тамақ өнімдерін сараптау. Азық-түлік объектілері мен кәсіпорындарын мемлекеттік санитарлық-эпидемиологиялық қадағалаудың ұйымдық-құқықтық негіздері. Алиментарлық-тәуелді аурулар және тағамнан улану және олардың алдын алу. Халықтың осал топтарының тамақтануы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қоғамдық денсаулық сақтау мәселелері бойынша ғылыми жоба
    Несиелер: 5

    Пәннің негізгі мазмұны топта жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруға және меңгеруге, ғылыми жобаларды жүзеге асыруға қатысуға бағытталған: оны жоспарлаудан бастап қоғамдық денсаулық сақтау және денсаулық сақтау саласындағы жоба нәтижелерін ұсыну және таратуға дейін. Қазіргі және болашақтағы басым проблемаларды анықтау және іздеу, себеп-салдарлық байланыстарды орнату, алынған нәтижелерді дұрыс түсіндіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өндірістік токсикология
    Несиелер: 3

    Өндірістік токсикология – химиялық факторлардың ағзаға зиянды әсерінің көрінісін анықтайтын заңдылықтар туралы еңбек гигиенасы бөлімі. Тәжірибелік тұрғыдан токсикология – ксенобиотиктердің зиянды әсерінің алдын алу, ерте тану және дереу және ұзақ мерзімді салдарын жою туралы ғылым.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Денсаулық сақтаудағы ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Оқушылардың ақпараттық технология бойынша білімдерін қалыптастыру денсаулық сақтау. Қазіргі ақпараттық технологиялар медицинадағы күнделікті негізгі іскерлік операцияларға қажет медициналық көмектің сапасы мен қолжетімділігін арттыру бағыттары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ілгерінді эпидемиология
    Несиелер: 5

    Берілу механизмі контактілі инфекциялардың эпидемиологиясы. Жыныстық жолмен берілетін инфекциялардың жалпы сипаттамасы. патогендердің ерекшеліктері. Аурулардың жалпы сипаттамасы. Эпидемиялық процестің даму механизмдері және көріністері. Зертханалық диагностика. Алдын алу және эпидемияға қарсы шараларды ұйымдастыру. эпидемиологиялық қадағалау. Ретроспективті эпидемиологиялық талдау, мақсаты, міндеттері, негізгі кезеңдері. Аурудың ұзақ мерзімді, жылдық динамикасын және эпидемиологиялық сипаттамасын ретроспективті талдау әдісі. Операциялық эпидемиологиялық талдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Денсаулық сақтау саласындағы саясат және заңнама
    Несиелер: 5

    Бұл курс денсаулық сақтау саласындағы мемлекеттік саясаттың негізгі мәселелерін және денсаулықты қорғау жөніндегі заңнамалық құжаттарды зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балалар мен жасөспірімдер гигиенасы
    Несиелер: 7

    Балалар мен жасөспірімдер гигиенасы мәселелері. Зерттеу әдістері. Балалар мен жасөспірімдердің өсуі, дамуы және денсаулық жағдайы. Балалар мекемелеріндегі күнделікті тәртіп пен тәрбие жұмысының гигиеналық негіздері. Еңбек тәрбиесінің гигиенасы. Ұйымдастырылған топтардағы балалардың тамақтану гигиенасы. Балалардың пайдалануына арналған жабдықтар мен заттарға қойылатын гигиеналық талаптар. Гигиена және жыныстық тәрбие. Балалар мен жасөспірімдерге медициналық көмек көрсету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Медициналық статистика
    Несиелер: 5

    Медициналық статистика халықтың денсаулығы мен денсаулық сақтау жүйесінің сапасын сипаттайтын жаппай құбылыстар мен процестерді зерттейді. Ол денсаулық сақтау статистикасынан (халықтың медициналық-демографиялық сипаттамасы, физикалық даму көрсеткіштері, мүгедектік, аурушаңдық және т.б.) және денсаулық сақтау статистикасынан (Қорғаныс министрлігінің қызметін, экономикалық тиімділігін, денсаулық сақтау саласындағы кадрлық ресурстарды, іске асыруды талдайды) тұрады. және алдын алу нәтижелері, халықты гигиеналық ағарту және т.б. .d.)

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Санитарлық-гигиеналық зерттеу әдістері
    Несиелер: 3

    Қоршаған ортаның, тұрғын және қоғамдық ғимараттардың, өндірістік нысандар мен білім беру мекемелерінің физикалық, химиялық және биологиялық факторларына аспаптық зерттеулер жүргізу дағдылары мен іскерліктерін қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім гигиенасы
    Несиелер: 4

    Қоғамдағы индивидтердің әлеуметтенуі (түрлері, агенттері, институттары) оның мақсаттары мен міндеттері. Түзеу-сауықтыру және білім беру мекемелері. Инклюзивті – ерекше қажеттіліктері бар балалар үшін қолжетімді білім. Салауатты өмір салтын қалыптастыру. Психикалық және физикалық дамуында кемістіктері бар балалардың, жасөспірімдердің, жастардың денсаулығын сақтаудың жолдары, жолдары мен тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Денсаулық сақтау экономикасы
    Несиелер: 4

    Бұл курста денсаулық пен денсаулықты сақтау мен өндіруде тиімділік, тиімділік, құндылықтар мен мінез-құлық мәселелері талқыланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мектеп медицинасы
    Несиелер: 4

    Мектеп ортасындағы факторлардың рөлі және олардың балалар мен жасөспірімдердің денсаулығына әсері. Мектеп оқушыларына медициналық көмек көрсету. Оқушылардың қозғалыс белсенділігі және дене тәрбиесі гигиенасы. Мектеп оқушыларының оқу орындарын ұйымдастыруды гигиеналық бағалау. Мектептегі кәсіби бағдар және дәрігерлік-кәсіптік кеңес беру. Мектеп оқушыларының денсаулық көрсеткіштерін бағалау. Иммунопрофилактика. Мектеп оқушыларының жұқпалы емес ауруларының және функционалдық ауытқулардың алдын алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Тамақтануға тәуелді жұқпалы және жұқпалы емес аурулардың алдын алудың мемлекеттік стратегиясы
    Несиелер: 5

    Тамақ арқылы берілетін және тамақтанудан туындаған аурулар. Жұқпалы және инфекциялық емес алиментарлы-тәуелді аурулар, олардың біріншілік және қайталама профилактикасы. Азық-түлік аллергиясы және тағамға төзбеушіліктің басқа көріністері. Азық-түлік шикізаты мен азық-түлік өнімдері арқылы пайда болған бактериялық қоздырғыштардың таралу мәселесі. Алиментарлық-тәуелді жұқпалы аурулардың алдын алу бойынша санитарлық-ағарту жұмыстары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Ғаламдық денсаулық
    Несиелер: 4

    Ғаламдық денсаулық. Медицинаның жалпы концепциялары. Жаһандану жағдайындағы 21 ғасыр аурулары. Аурулардың жаһандық ауыртпалығы. Қауіп факторлары – темекі шегу, ішімдік ішу, қан қысымы жоғары, семіздік. Балалар денсаулығы, ана өлімі, инфекциялық емес аурулар, диабет, ЖИТС, стоматологиялық денсаулық саласындағы жаһандық міндеттер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Міндетті медициналық сақтандыру принциптері
    Несиелер: 4

    Бұл курс студенттерді міндетті әлеуметтік медициналық сақтандырудың негіздерімен және принциптерімен, міндетті медициналық сақтандыруды жүзеге асырудың нормативтік құқықтық базасымен таныстырады. Мемлекеттің, жұмыс берушілер мен азаматтардың ортақ жауапкершілігі қағидаты негізінде денсаулық сақтау жүйесінің қаржылық тұрақтылығын нығайту. МӘМС және МӘМС шеңберінде медициналық мекемелерді қаржыландыру принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Протозойды инфекциялардың эпидемиологиясы
    Несиелер: 6

    Қарапайымдылар инвазиясының эпидемиологиялық сипаттамасы. Паразиттік жүйе эпидемиялық процестің биологиялық негізі ретінде. Этиологиясы, инвазия көздері, безгек, токсоплазмоз, амебиаз, балантидиоз, трихомониаз, пневмоцистоз, трипаносомоз, лейшманиоз кезіндегі эпидемиялық процестің даму механизмі. Қарапайымдылардың инвазия ошақтарын эпидемиологиялық зерттеу. Қарапайымдылар инвазиясындағы зертханалық диагностика. Қарапайымдылар инвазиясының ошақтарында профилактикалық және эпидемияға қарсы шараларды ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Сау тамақтану және тамақ қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Қазіргі әлемдегі тамақтану проблемалары. Халықтың тамақтану сипатына байланысты денсаулық жағдайын зерттеу. Денсаулық пен тамақтану жағдайының пренозоологиялық көрсеткіштерін бағалау. Дене құрамдас бөліктерін есептеу. Тамақтану жеткіліксіздігінің белгілерін анықтау. Халықтың әртүрлі топтарының тамақтануы. Тамақ өнімдеріндегі ксенобиотиктердің мөлшерін нормалау және мемлекеттік қадағалау. Азық-түлік өнімдерінің химиялық ластануының алдын алу және оның халық денсаулығына әсер ету қаупін азайту бойынша шаралар қабылдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Радиациялық гигиена
    Несиелер: 3

    Радиациялық гигиенаның теориялық негіздері. Иондаушы сәулелену көздері, олардың сипаттамасы. Адамға радиациялық әсерді гигиеналық реттеу және болжау. Әртүрлі иондаушы сәулелену көздерімен жұмыс істеу кезіндегі еңбек гигиенасы. Халықтың радиациялық қауіпсіздігінің негіздері. Қазақстан Республикасының санитарлық-эпидемиологиялық мекемелерінің радиациялық гигиена саласындағы жұмысын ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • БМСК ұйымдастыру және интеграциялау
    Несиелер: 4

    Қазіргі әлемдегі әлеуметтік-экономикалық процестердің тенденциялары және олардың әлеуметтік-экономикалық ортада болып жатқан басқа процестермен байланысы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Эпидемиологиялық қауіпсіздік және қолданбалы вакцина
    Несиелер: 6

    Пән халықтың санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылығын қамтамасыз етуге, оның денсаулығын сақтауға және жақсартуға, тұтынушылардың құқықтарын қорғау саласында қадағалауды жүзеге асыруға бағытталған мәселелерді теориялық және практикалық шешу саласында білім мен іскерлікті қалыптастыруға бағытталған. Курс келесі бөлімдерден тұрады: вакцинопрофилактика; иммунобиологиялық препараттар, иммундау жүргізу, жұқпалы аурулардың алдын алуда иммундау, иммунитет түрлері, вакцина препараттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Медициналық қызметтердің сапасын басқару
    Несиелер: 4

    Пәннің негізгі мазмұны медициналық қызметтерді көрсетудің теориялық негіздері мен сапаны қамтамасыз ету жүйелерін оқуға, денсаулық сақтау саласындағы менеджмент және сапаны бақылау бойынша нормативтік құқықтық актілермен танысуға бағытталған. Емханалар мен ауруханаларды қаржыландыру принциптері. Сондай-ақ студенттерді стандарттау, лицензиялау және аккредитациялаудың бірыңғай жүйесімен таныстыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Халықты медициналық және әлеуметтік қорғау
    Несиелер: 4

    Бұл курс денсаулықтың әлеуметтік-медициналық аспектілерін зерттеуге бағытталған. Күрделі биоәлеуметтік жүйе болып табылатын адамның физикалық, психикалық және әлеуметтік денсаулығының факторлары туралы кәсіби білімді қалыптастыру. Әлеуметтік қорғау және халықтың денсаулығын қорғаудың негізгі әдістері. Медициналық-әлеуметтік жұмыстың профилактикалық бағытын ұйымдастыру. Медицина саласындағы әлеуметтік қорғау бағыттарын бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Еңбек гигиенасы
    Несиелер: 7

    Адамның денсаулығы мен еңбекке қабілеттілігіне гигиеналық жағдайдың және еңбек сипатының әсері. Еңбек гигиенасы бойынша зерттеу әдістері. Еңбек гигиенасы саласындағы санитарлық-эпидемиологиялық қадағалау. Еңбек гигиенасы саласындағы ОҚЭК ұйымдарының құжаттамасы. Өндіріс ортасының факторларын зерттеу. Инженерлік-профилактикалық, санитарлық-гигиеналық және емдеу-алдын алу шараларын әзірлеу.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Сапронозды инфекциялардың эпидемиологиясы
    Несиелер: 4

    Сапронозды инфекциялардың эпидемиологиялық сипаттамасы. Паразиттік жүйе эпидемиялық процестің биологиялық негізі ретінде. Этиологиясы, инвазия көздері, легионеллездегі эпидемиялық процестің даму механизмі, мелиоидоз, НАГ инфекциясы, клостридиум, иерсинеоз, кампилобактериоз және т.б. Сапронозды инфекциялардағы зертханалық диагностика. Сапронозды инфекция ошақтарында профилактикалық және эпидемияға қарсы шараларды ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Медициналық араласуларды клиникалық және экономикалық талдау
    Несиелер: 4

    Бұл курс медицина саласындағы араласудың өзіндік құнының және клиникалық тиімділігін бағалаудың негізгі әдістеріне шолу жасайды және медициналық араласу туралы шешім қабылдау үшін жүргізілуі мүмкін экономикалық және клиникалық талдаулардың түрлерін жинақтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Біртұтас денсаулық
    Несиелер: 6

    Модуль студенттердің «Бірыңғай денсаулық» қағидаттарын денсаулық сақтау тәжірибесіне енгізудің теориялық және практикалық негіздерін дамытуға, санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылықты қамтамасыз ету үшін сектораралық өзара іс-қимылды ұйымдастыру дағдыларын дамытуға бағытталған. «Бір денсаулық» концепциясы адам мен жануарлар денсаулығының өзара тәуелділігін, сондай-ақ олар өмір сүретін экожүйелердің жағдайымен байланысын түсінуге негізделген.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Денсаулықты нығайту және аурудың алдын-алу
    Несиелер: 6

    Бұл курс студенттерге салауатты өмір салтын қалыптастыру және насихаттау принциптерін меңгеруге мүмкіндік береді. Студенттер сонымен қатар табыс, тұрғын үй, азық-түлік қауіпсіздігі, жұмысқа орналасу және сапалы еңбек жағдайлары сияқты денсаулықты анықтайтын факторларды қамтитын денсаулықты нығайту әдістерімен танысады.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Іскерлік байланыс
    Несиелер: 4

    қазіргі заманғы іскерлік ұйымдарға тән коммуникация жүйесінің негізгі түсініктерін меңгеру арқылы кәсіптік білім беру бакалаврының кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру, іскерлік қарым-қатынас дағдыларын дамытуға мүмкіндік туғызу, оның негізінде болашақ бакалавр өз бетінше білім ала алатын ғылым мен өндірістің тұрақты дамуы жағдайында жаңа білім. Бұл талап бітірушінің кәсіби қызметінің саласына байланысты: бастауыш, орта және қосымша кәсіптік білім беру бағдарламалары бойынша білім беру ұйымдарында, кәсіпорындар мен ұйымдардың оқыту курстары желісінде, кадрларды даярлау, қайта даярлау орталықтарында студенттерді оқыту. жұмысшылар мен мамандардың, сондай-ақ халықты жұмыспен қамту қызметінің біліктілігін арттыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • HR-менеджмент
    Несиелер: 4

    Бұл курс медициналық көмектің сапасы мен тиімділігін қамтамасыз етудің негізгі тетіктеріне (денсаулық сақтау жүйесін ресурстық қамтамасыз ету; лицензиялау, аккредиттеу, сертификаттау, аттестациялау жүйелері; медицина қызметкерлерінің біліктілігін арттыру; медициналық қызмет көрсету сапасын басқарудағы уәждеме қағидаттары) бағытталған. медициналық көмек, экономикалық ынталандыру және сараланған еңбекақы төлеу, медициналық көмек көрсетудегі стандарттау принциптері). ДДҰ-ның медициналық көмектің сапасын қамтамасыз ету саласындағы қызметі көрсетіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Медициналық көмекке байланысты инфекциялар
    Несиелер: 4

    Курс инфекцияның алдын алу және бақылау әдістерін, инфекциялар тізбегін, стандартты және ауысымдық сақтық шараларын, кедергілерді және жеке қорғану құралдарын (ЖҚҚ) пайдалануды және денсаулық сақтау қызметкерлері мен науқастар арасында жұқпалы аурулардың таралуын болдырмау стратегиясын қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Гигиенадағы өндірістік тәжірибе
    Несиелер: 6

    Білімді практикалық бекіту, қоршаған орта объектілерінің сапасын зерделеу және бағалау дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру, өндірістік, коммуналдық, азық-түлік объектілеріне, балалар және білім беру мекемелеріне санитарлық-эпидемиологиялық қадағалауды жүзеге асыру, есепке алу және есеп беру құжаттамасын жүргізу.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 2
  • Эпидемиологиядағы өндірістік тәжірибе
    Несиелер: 6

    Эпидемиолог дәрігердің жұмысымен, функционалдық міндеттерімен және есеп-есептік құжаттамасымен таныстыру. санитарлық эпидемиологиялық органдар бөлімі. бақылау және аурухана эпидемиологы. Эпидемияға қарсы карталарды толтыра отырып, әртүрлі жұқпалы және паразиттік аурулар ошақтарына эпидемиялық зерттеу жүргізу. Балалар емханасын, мектепке дейінгі балалар мекемесін профилактикалық егулерді ұйымдастыру және жүргізу бойынша тексеру. МО-да санитарлық-гигиеналық және дезинфекциялық-зарарсыздандыру режимдерінің сақталуын, ЖСҚА анықтау мен есепке алуды бақылауды жүзеге асыру.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 2
  • Еңбек физиологиясының негіздері
    Несиелер: 4

    Еңбек физиологиясы – еңбекке қабілеттіліктің жоғары деңгейін сақтауға және сақтауға көмектесетін еңбек процесін оңтайландыру үшін физиологиялық шараларды әзірлеу және негіздеу мақсатында еңбек әрекетінің әсерінен адам ағзасының функционалдық жағдайындағы өзгерістерді зерттейтін еңбек денсаулығының (физиологиясының) арнайы бөлімі. адам денсаулығы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 2
  • Қоғамдық денсаулық сақтау саласындағы саяхат
    Несиелер: 6

    Емдеу-профилактикалық денсаулық сақтау ұйымдарының ресми медициналық құжаттарымен, бұйрықтармен және нұсқаулармен, статистикалық есепке алу және есептілік құжаттамаларымен, денсаулық сақтау көрсеткіштерін және медициналық ұйымдардың қызметін бағалау және түсіндіру, кәсіби мәселелерді шешу бойынша білім алу, дағдылар мен дағдыларды қалыптастыру. мамандық бейіні бойынша медициналық ұйымдардың құрылымдық бөлімшелерінде жұмыс істеген кезде денсаулық сақтауды ұйымдастырушының.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 2
  • Аса қауіпті инфекциялардың эпидемиологиясы
    Несиелер: 4

    Трансмиссивті таралу механизмі бар инфекциялардың эпидемиологиясы: сібір жарасы, оба, туляремия, геморрагиялық қызбалар: Ласса, Марбург, Эбола, Денге, сары қызба, Папаттачи безгегі. Топтың жалпы сипаттамасы. Қоздырғыштың сипаттамасы. Эпидемиялық процестің даму және көріну механизмі. Зертханалық диагностика. Профилактикалық және эпидемияға қарсы шараларды ұйымдастыру оқиғалар. эпидемиологиялық қадағалау. Аумақты аса қауіпті жұқпалы аурулардың әкелінуінен санитарлық қорғаудың заманауи аспектілері. Халықаралық денсаулық сақтау ережелері.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 2
  • Өндірістік санитария
    Несиелер: 4

    Зиянды өндірістік факторлардың жұмысшыларға әсерін болдырмайтын немесе азайтатын шаралар мен техникалық құралдарды ұйымдастыру: жұмыс аймағының ауасындағы шаңның жоғарылауы, қолайсыз физикалық және биологиялық факторлар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 2
  • Еңбек медицинасы.
    Несиелер: 4

    Еңбек медицинасы – жоғары еңбекке қабілеттілікті сақтауға, жұмысшылардың денсаулығын сақтауға және кәсіптіка урулардың алдыналуғаық палететінең бекпроцесіноң тайландыру жөніндегі физиологиялық, санитарлық-гигиеналық, санитарлық-техникалық және емдеу-профилактикалықіс-шараларды әзірлеу және негіздеу мақсатында еңбек қызметінің әсерінен адам организмінің денсаулығы мен функционалдық жай-күйінің өзгеруінзерделейтін профилактикалық медицина бөлімі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 2
  • Код ON1

    Қоғамдық денсаулық проблемаларын тиімді шешу үшін, оның ішінде қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, билік органдарымен, ұйымдармен, халықпен, қоғамдастық мүшелерімен, БАҚ-мен тиімді сектораралық өзара іс-қимылды құрады.

  • Код ON2

    Еңбек ұжымының жұмысын ұйымдастыру, адам ресурстарын басқару, мақсат қоюды жүзеге асыру және міндеттерді тұжырымдау, қызметтің басымдықтарын айқындау дағдыларын меңгерген.

  • Код ON3

    Барлық кәсіби қызмет барысында оқуға қабілетті. Халық арасында инфекциялық, паразиттік және инфекциялық емес аурулардың, жіті және созылмалы уланулардың пайда болуы мен таралуының себептерін, шарттары мен қауіп факторларын, әртүрлі эпидемиологиялық зерттеулер жүргізу жолымен анықтауға, олардың пайда болуы мен таралуының салдарын бағалауға қабілетті.

  • Код ON4

    Азаматтардың денсаулығын қорғау туралы ҚР нормативтік-құқықтық актілерін, санитарлық, табиғатты қорғау заңнамасын, мемлекеттік санитарлық- эпидемиологиялық қызмет мамандары қызметінің құқықтық негіздерін біледі және практикалық қызметте пайдаланады.

  • Код ON5

    Денсаулық сақтау ұйымдарында көзделген есепке алу-есеп беру құжаттамасын жүргізуге қабілетті.

  • Код ON6

    Мекендеу ортасының сапасы, денсаулық жағдайы, халықтың санитариялық- эпидемиологиялық саламаттылығы дәрежесі туралы деректерге, сондай-ақ денсаулық сақтау ұйымдары қызметінің көрсеткіштеріне мониторингті, талдауды және бағалауды жүзеге асырады.

  • Код ON7

    Халықтың денсаулығын сақтау және ілгерілету, инфекциялық, паразиттік және инфекциялық емес аурулардың профилактикасы, олардың тиімділігін бағалау бойынша санитариялық-эпидемияға қарсы және санитариялық-профилактикалық іс- шараларды әзірлеу, ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын меңгерген.

  • Код ON8

    Қоршаған ортаның әртүрлі объектілерінің сапа көрсеткіштерін зерттеуге, талдауға және бағалауға және оларға жағымсыз әсерлердің алдын алу бойынша ұсынымдар түрінде өз қорытындыларын тұжырымдауға қабілетті.

  • Код ON9

    Эпидемиологиялық жағдайды бағалауға, эпидемиялық ошақтарды тексеруге, эпидемиологиялық диагноз қоюға және инфекциялық аурулар ошақтарында дезинфекциялау, дезинсекциялау және дератизациялау бойынша жұмыстар жүргізу туралы нұсқамалар беруге, халық арасында иммунопрофилактиканың тиімділігін бағалауға қабілетті.

  • Код ON10

    Қазақстан Республикасының аумағына шетелден инфекциялық аурулардың әкеліну және (немесе) инфекциялық аурулар жағдайларының туындау қаупін анықтай алады.

  • Код ON11

    Халықтың санитариялық-эпидемиологиялық салауаттылығын, оның ішінде төтенше жағдайлар жағдайларында қамтамасыз ету жөніндегі шараларды әзірлеу мақсатында қоршаған ортаның, ауыз судың, тамақ өнімдерінің жай-күйіне санитариялық- эпидемиологиялық бақылауды, тіршілік ету объектілерін қадағалауды, шекараны аса қауіпті инфекциялардың әкелінуі мен таралуынан қорғауды ұйымдастыруға қабілетті.

  • Код ON12

    Инфекциялық және паразиттік аурулар кезінде профилактикалық және эпидемияға қарсы іс-шаралардың іске асырылуына эпидемиологиялық қадағалау мен бақылауды жүзеге асыра алады.

Top