Жаңа білім беру бағдарламасы

6B10112 Қоғамдық денсаулық в С.Ж.Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Қоғамдық денсаулықты зерттеудің заманауи эпидемиологиялық және гигиеналық әдістерін қолдану негізінде ел және жекелеген өңірлер тұрғындары денсаулығының тенденцияларын анықтай алатын, халық денсаулығын қалыптастыруға әсер ететін жағдайлар мен факторларды анықтайтын, халық денсаулығының деңгейін және медициналық көмек көрсету сапасын арттыруға бағытталған ұйымдастырушылық және медициналық-әлеуметтік сипаттағы ұсыныстар әзірлеуге қабілетті мамандарды дайындау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 5 года
  • Кредиттер көлемі 300
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B089 Қоғамдық денсаулық
  • ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
  • Білім беру саласы 6B10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 6B101 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Анатомия негіздері

    Пән анатомия туралы іргелі биомедициналық білімді қалыптастырады (әртүрлі жас кезеңдеріндегі мүшелер мен жүйелердің сыртқы және ішкі құрылысы, жүйелер мен мүшелерді зерттеу үшін дәлелдемелерге негізделген заманауи АТ құралдарын пайдаланады; алған білімдерін болашақ кәсіби қызметінде пайдалана білу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасуша биологиясы

    Жасушалық деңгейде өмірлік процестердің бұзылу механизмдерін, олардың патологиялық жағдайлардың қалыптасуы мен клиникалық көрінісіндегі рөлін ашады. жасушаның құрылымы мен қызметінің молекулярлық негізі, гендердің экспрессиясының реттелуі, қалыпты процестерді де, ауруларға, соның ішінде тұқым қуалайтын ауруларға әкелетін бұзылуларды да түсіну үшін қажет.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Биохимия

    Студент организмнің химиялық құрамы, физиологиялық қызметтердің молекулалық негіздері және қоршаған ортаның қолайсыз факторларының зат алмасуға әсері туралы білімдерін көрсете алады. Олар биохимияның негізгі әдістері мен білімдерін, логикалық талдау принциптерін халықтың денсаулығын бағалау үшін қолдана алады, IT технологияларды пайдалана отырып ғылыми зерттеулер жүргізеді, кәсіби эрудиция дағдыларын көрсете алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Модуль.Мамандыққа кіріспе

    Модуль дәрігердің кәсіби қызметіне қажетті дағдыларды дамытуға бағытталған: сөйлеу мен жазудың ғылыми стиліндегі құрылымдарды пайдалана отырып, дәрігер қызметін жүзеге асыру, академиялық адалдық принциптерін қолдану, дәрігердің мінез-құлқын талдау. құқықтық, этикалық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы принциптерді қолдана отырып, дәрігер мен пациент

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физиология негіздері

    Пән әртүрлі жас кезеңдеріндегі адам физиологиясы, тұтас организм ретіндегі білімнің қалыптасуының ғылыми аспектілерін, адам мүшелерінің негізгі жүйелерінің құрылысы мен қызметінің ерекшеліктерін, адамдағы негізгі физиологиялық процестерді, адам ағзасының қалыптасуын зерттейді. гомеостазды қамтамасыз етудің реттеуші механизмдері туралы идеялар

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дәлелді медицина негіздері

    Мәселелер бойынша клиникалық сұрақтарды дұрыс құрастыруға және осы сұрақтарға жауап табуға үйретеді. Medline деректер базасында және басқа ақпарат көздерінен ақпаратты іздеу әдістері, медициналық әдебиеттерді сыни бағалау (зерттеу сапасы, оның нәтижелері және нәтижелердің нақты пациентке қолданылуы), диагностикалық және скринингтік сынақтарды бағалау, жүйелі шолулар, клиникалық ұсыныстар .

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Микробиология, вирусология

    микроорганизмдердің морфологиясын, систематикасын және физиологиялық ерекшеліктерін, олардың тіршілік әрекетінің жағдайларын, олардың табиғаттағы және адам өміріндегі қалыпты және патологиялық жағдайлардағы рөлін зерттейді. Қоғамдық денсаулық сақтау мамандары үшін микроорганизмдер туралы білімге сүйене отырып, нозологияға байланысты зертханалық диагностиканы, аурудың алдын алуды ұйымдастыру ережелерін білу қажет. әртүрлі су объектілерін, топырақты, ауаны, тамақ өнімдерін микробиологиялық зерттеу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қоғамдық денсаулыққа кіріспе

    Қоғамдық денсаулық сақтауға жалпы кіріспе; Әлеуметтік және қоғамдық маңыздылығы; Қоғамдық денсаулық сақтаудың ғылыммен және саясатпен секторлық ынтымақтастығы. Студенттер қоғамдық денсаулық пен денсаулық сақтау, жеке мінез-құлық, денсаулықты жақсартудағы әлеуметтік детерминанттардың рөлі туралы біледі. Студенттер сонымен қатар пәннің принциптері туралы біледі: ұлттық және жаһандық контексте денсаулықты алдын-алу, қорғау және нығайту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Модуль. Қоршаған орта және денсаулық (Жалпы гигиена-6кр, Жаһандық экологиялық проблемалар -5кр.)

    пәнді оқығаннан кейін түлек заңнамалық базаны, алдын алу және ағымдағы санитарлық қадағалаудың теориялық және қолданбалы аспектілерін игеру үшін қажетті жалпы гигиенаның принциптері мен әдіснамалық тәсілдерін қолдана алады. Адамның қоршаған ортамен қарым-қатынас процестерін оның тіршілік әрекетінің әлеуметтік және биологиялық жақтарын, негізгі экологиялық проблемаларды ескере отырып түсіндіру, өзгермелі орта жағдайында экологиялық жағдайды жақсартуға бағытталған негізделген іс-шараларды әзірлеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 11
  • Менеджмент және маркетинг негіздері

    Медициналық ұйымдардағы менеджмент пен маркетингтің рөлі мен маңызы. жоспарлау және басқару, мақсат қою; көшбасшылық қасиеттер; қызметкерлердің мотивациялық тәсілдері; Жанжалдарды басқару; тұлғааралық қарым-қатынас; баға белгілеу, тарату және интеграцияланған байланыс, нарыққа бағытталған стратегиялық жоспарлау, маркетингтік зерттеулер және ақпараттық жүйелер, сатып алушылардың мінез-құлқы, мақсатты нарықты таңдау, бәсекеге қабілетті позициялау

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Профилактикалық медицина

    Салауатты өмір салтын қалыптастыруға, Еңбек және тұрмыс жағдайларын оңтайландыруға, қоршаған ортаны қорғау мен сауықтыруға, Қазақстан Республикасында профилактика және скрининг бойынша зерттеулердің ең үздік түрлерін іздеуге бағытталған түрлі профилактикалық бағдарламаларды зерделеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Элементарлы биостатистика

    Биостатистика дәлелді статистикалық талдау әдістерімен таныстырады. Таңдама әдісі және оның нәтижелерін бағалау. Үздіксіз деректердің сипаттамасы және олардың көрсеткіштері. Екі топты салыстырудағы статистикалық жорамалдарды тексерудің параметрлік және параметрлік емес критерийлері. Екі топтың пропорцияларын салыстыру үшін сапалық белгілерді талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Вакцинацияның заманауи стратегиялары

    Вакцинаның алдын алудың үлкен жетістіктеріне қарамастан, қазіргі уақытта иммундау арқылы басқарылатын инфекцияларды бақылау саласында сыни жағдай қалыптасуда. Пәнде Халыққа профилактикалық егулерді ұйымдастыруға және жүргізуге қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар қаралады (егу күнтізбесі, вакциналардың сипаттамасы, оларды қолдану тәсілдері, егулердің жиілігі, көрсеткіштері мен қарсы көрсетілімдері, вакцинациядан кейінгі асқыну реакциясы, сондай-ақ есепке алу, мониторинг және тергеу вакцинациядан кейінгі асқынулар т. б.)

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Молекулалық биология және генетика

    Нуклеин қышқылдарын, тұқым қуалайтын ақпараттың принциптері мен механизмдерін, жасушалардың құрылысы мен қызметінің молекулярлық негіздерін, өсу, даму, бөліну, ісіктердің өзгеруі және жасушалардың өлу процестерін, тұқым қуалайтын аурулардың пайда болу және даму себептерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Медициналық ұйымдардағы менеджмент кеңсесінің негіздері

    Пән студенттердің кәсіби іс жүргізу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған: медициналық мекеменің ағымдағы қызметінде медициналық құжаттаманы құру, өңдеу, талдау, сақтау және пайдалану

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Денсаулық сақтаудағы ақпараттық технологиялар

    медицина мен денсаулық сақтауда қолданылатын заманауи ақпараттық технологиялар. Қазіргі кезеңде денсаулық сақтау саласын цифрландырудың маңызды бағыттары, медициналық құжаттарды электронды форматтау, пациенттердің денсаулығын бақылау, жасанды интеллект, сондай-ақ телемедицина арқылы медициналық қызметтерді көрсету. Медициналық ақпараттық жүйе (MIS)

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Нутрициология

    Қоректік заттардың рөлін және көптеген тағамдарды дұрыс пайдалануды білу. Дұрыс тұжырымдалған диеталар мен диеталар әр түрлі жас топтарының жақсы физиологиялық дамуына ықпал етеді. Тамақтану жағдайының диагностикасы. Азық-түлік шикізаты мен азық-түлік өнімдерінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету халықтың денсаулығын және оның генофондын сақтауды айқындайтын қазіргі қоғамның негізгі міндеттерінің бірі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Эпидемиология тұжырымдамасы

    эпидемиологияның мақсаты, міндеттері мен әдістері, Денсаулық, тәуекел факторлары, Денсаулық сақтау саласында жиі қолданылатын денсаулық көрсеткіштері, себептілік тұжырымдамасы және ауруды зерттеу тәсілдері сияқты негізгі ұғымдар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Балалар мен жасөспірімдердің денсаулығын сақтау

    Әр түрлі жастағы топтардағы балаларды белсенді динамикалық бақылау, балалар мен жасөспірімдердің денсаулығын сақтау мен нығайтудағы сауықтыру іс-шаралары, сондай-ақ профилактикалық іс-шараларды өткізуді мемлекеттік санитарлық-эпидемиологиялық қадағалауды жүзеге асыратын балалар ұйымдарының практикалық қызметінің негіздерін зерделейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қоғамдық денсаулық сақтаудағы зерттеу негіздері

    Биомедициналық зерттеулерді этикалық реттеудің негіздері: халықаралық және ұлттық нормативтік құжаттар. Зерттеуді жобалау және зерттеу әдістерін этикалық бағалау. ақпараттандырылған келісім. Биомедициналық зерттеулерге қатысушыларды сақтандыруды қорғау мәселелері. Ғылыми зерттеулердегі тәуекел түсінігі және тәуекелді болдырмау және/немесе азайту процедуралары. Қазіргі медицинаның этикалық дилеммалары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биостатистика

    Биостатистика Денсаулық сақтау және денсаулық сақтау саласындағы зерттеулердің деректерін талдаудың статистикалық әдістерін зерттейді. деректерді сипаттау және ұсыну тәсілдері; статистикалық деректердің түрлерін, таралу формаларын, қателіктердің түрлерін және зерттеудің статистикалық қуатын ескере отырып, сандық деректерді талдау әдістері; сапалы деректерді талдау; корреляциялық және регрессиялық талдау; өмір сүруді талдау қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Денсаулық сақтау саласындағы кәсіпкерлік

    Денсаулық сақтау саласындағы кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыруға дайындық шеңберінде кәсіптік және жеке даму міндеттерін дербес айқындау бөлігінде жалпы құзыреттерді қалыптастыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Бірыңғай денсаулық

    Адам денсаулығының оңтайлы деңгейіне, қоршаған ортаның жай-күйіне, азық-түлік сапасының әсеріне, эпидемиологиялық ерекшеліктерге қол жеткізуге және жұқпалы емес аурулар мен денсаулыққа басқа да қауіптердің алдын алуға бағытталған кешенді тәсілді жергілікті, ұлттық және жаһандық деңгейде бірыңғай денсаулық тұжырымдамасы тұрғысынан зерделеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Аурухана гигиенасы және инфекциялық қауіпсіздік

    Пән сұрақтарды зерттеуді қамтиды науқастардың ЕПМ болуының қажетті жағдайларын жасау пациенттер мен қызметкерлердің денсаулығына қолайсыз факторлардың әсерін болдырмауды қамтамасыз ететін нормалар мен талаптарды әзірлейді. Сондай ақ инфекциялық бақылау және аурулардың алдын алу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 15
  • Мемлекеттік санитарлық эпидемиологиялық қадағалау

    Халықтың санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылығы мыналар арқылы қамтамасыз етіледі: санитарлық-эпидемиологиялық жағдайға және оның өзгеру болжамына сәйкес аурулардың алдын алу; азаматтардың, дара кәсiпкерлер мен заңды тұлғалардың өз қызметiнiң құрамдас бөлiгi ретiнде санитарлық-эпидемияға қарсы (профилактикалық) шаралардың орындалуын және санитарлық ережелердi мiндеттi түрде сақтауын бақылау; азаматтардың, дара кәсiпкерлер мен заңды тұлғалардың халықтың санитариялық-эпидемиологиялық салауаттылығын қамтамасыз ету саласындағы Қазақстан Республикасының заңнамасын сақтауға экономикалық мүдделiлiгiн туғызу; мемлекеттік санитарлық-эпидемиологиялық реттеу; мемлекеттік санитарлық-эпидемиологиялық қадағалау;

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Санитарлық-эпидемиологиялық бақылау комитетінің жұмысын ұйымдастыру

    Пәнді оқығаннан кейін түлек заңнамалық базаны, алдын алу және ағымдағы санитарлық қадағалаудың теориялық және қолданбалы аспектілерін игеру үшін қажетті жалпы гигиенаның принциптері мен әдіснамалық тәсілдерін қолдана алады. Адамның қоршаған ортамен қарым-қатынас процестерін оның тіршілік әрекетінің әлеуметтік және биологиялық жақтарын, негізгі экологиялық проблемаларды ескере отырып түсіндіру, өзгермелі орта жағдайында экологиялық жағдайды жақсартуға бағытталған негізделген іс-шараларды әзірлеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • «Денсаулықтың әлеуметтік детерминанттары» ғылыми жобаcы

    Ғылыми жобаны құрастыру студенттерде денсаулықтың әлеуметтік детерминанттары бойынша әдеби шолу жасау дағдысын қалыптастыруа мүмкіндік береді.Денсаулықтың әлеуметтік байланысты факторлары бойынша отандық және шетел авторларының жұмыстарын зерттеу және талдау тұжырымдалған концепцияларды, түрлі авторлардың берідген мәселелеге көзқарастары мен бағыттарын, заманауи жағдайын, сонымен қатар осы аймақтағы шешілмеген міндеттері сипаттайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 15
  • Емдік-профилактикалық тамақтану

    Емдік-профилактикалық ұйымдарда тағамның профилактикалық және емдік қасиеттері барынша толық қолданылатын емдік тамақтануды ұйымдастыру, емдік-сауықтыру шаралары кешенінің құрамдас бөлігі болып табылады. Емдеу-профилактикалық ұйымдардың барлық бөлімшелерінде емдік тамақтану, кешенді терапияның міндетті элементі бола отырып, заманауи ғылыми деңгейге сай қолданылуы тиіс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Эпидемиология

    Эпидемиологияның іргелі ғылым ретіндегі рөлі мен маңызы. індетті зерттеу Аурудың даму заңдылықтарын зерттеуге эпидемиологиялық көзқарас. эпидемиологиялық әдістер. Аурудың пайда болуы туралы гипотезаны қалыптастыру және бекіту. Эпидемиялық процестің доктринасы мен қозғаушы күштері, инфекцияның таралу жолдары. инфекция тізбегі. Эпидемиологиялық қадағалауды ұйымдастыру. Эпидемияға қарсы және алдын алу шаралары. Клиникалық эпидемиология.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Жұқпалы емес аурулардың эпидемиологиясы

    адам қоғамындағы аурулардың пайда болуы мен таралуының күрделі процесінің себептерін анықтауға және зерттеуге қатысады. Жұқпалы емес аурулардың эпидемиологиясы олардың халық арасында таралуын бағалауға, аурулардың дамуы мен өршуінің қауіп факторларын анықтауға мүмкіндік береді. Эпидемиологиялық зерттеу әдістерін, соның ішінде клиникалық сынақтарды қолдану қауіп факторларының әсерін және этиологиялық, емдік, профилактикалық және болжамдық бағдарламалардың тиімділігін бағалауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қоғамдық денсаулық

    Қоғамдық денсаулық демографиялық процестерді, халықтың даму заңдылықтарын, әлеуметтік-экономикалық факторлар мен сыртқы орта жағдайларының халықтың денсаулығына әсерін зерттейді және азаматтардың денсаулығын сақтау жөніндегі мемлекеттік, қоғамдық және медициналық іс-шаралар жүйесін, халықтың денсаулық жағдайын бағалауды негіздейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жұқпалы аурулар

    Қазақстан Республикасындағы инфекциялық қызметтің ұйымдық құрылымының принциптері. инфектология саласындағы заманауи жетістіктер және ең маңызды жұқпалы аурулардың этиологиялық құрылымы мен патогенезі, эпидемиологиялық процестің ерекшеліктері және клиникалық ағымы туралы жаңа мәліметтерді қамтиды. Алынған эпидемиологиялық мәліметтерді сыни тұрғыдан түсіну дағдыларын меңгеру

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Коммуналдық гигиена.

    Коммуналдық гигиена адамның өмір сүру ортасын жақсарту, халықтың аурушаңдығының алдын алу және азайту жөніндегі іс-шараларды негіздеу мақсатында, Коммуналдық гигиена саласындағы гигиеналық нормативтер мен санитарлық заңнаманы әзірлеу үшін елді мекендер жағдайында қоршаған ортаның табиғи және антропогендік факторларының адам денсаулығына әсерін зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 9
  • Дәрігерге дейінгі алғашқы көмек

    Пән шұғыл жағдайларда алғашқы көмек көрсетудің негізгі ережелерін зерттейді.Жарақаттану, жазатайым оқиғалар кезінде, оқиға орнында дәрігер келгенге немесе жәбірленушіні ауруханаға жеткізгенге дейін зардап шегушінің денсаулығы мен өмірін сақтау үшін қажетті ең қарапайым төтенше шараларды қамтамасыз ете алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Медициналық статистика

    халықтың және денсаулық сақтау жүйесінің жай-күйі мен динамикасының сандық заңдылықтарын зерттейді, елдің, аймақтың тұрғындарының денсаулық жағдайын бағалауға және осының негізінде халықтың денсаулығын жақсартуға бағытталған шараларды әзірлеуге мүмкіндік береді. оның жалпы заңдылықтарын анықтау мақсатында жаппай құбылыстарды зерттеуге қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Медициналық қызметтердің сапасын басқару

    Пациенттердің сапасын, қауіпсіздігін, тәуекелдерді басқаруды, сараптамалық бағалауды, пациенттердің тәжірибесі мен қанағаттануын, сондай-ақ осы пән шеңберінде денсаулық сақтау саласындағы тиімділікті басқаруды және жақсартуды зерделейді студенттер сапа индикаторларымен, медициналық қызметтердің сапасы жөніндегі біріккен комиссияның қызметімен және оның кіші комитеттерінің рөлімен танысады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Еңбек гигиенасы

    Еңбек гигиенасы еңбек жағдайларын, сипатын, олардың адамның денсаулығы мен функционалдық жағдайына әсерін зерттейді, өндірістік орта мен еңбек процесі факторларының жұмысшыларға зиянды және қауіпті әсерінің алдын алуға және кәсіби аурулардың алдын алуға бағытталған ғылыми негіздер мен практикалық шараларды әзірлейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 9
  • Балалар мен жасөспірімдердің гигиенасы.

    Балалар мен жасөспірімдердің гигиенасы балалар мен жасөспірімдердің тіршілік ету ортасы мен іс-әрекетінің жағдайларын, олардың денсаулыққа әсерін, функционалдық жағдайын зерттейді, денсаулықты сақтау мен нығайтуды, функциялардың оңтайлы деңгейін және балалар мен жасөспірімдер денесінің қолайлы дамуын қамтамасыз ететін жағдайлар жасауға бағытталған ғылыми негіздер мен практикалық іс-шараларды әзірлейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Кәсіптік аурулар

    қызметкердің өз еңбегін (қызметін) орындауына байланысты зиянды және (немесе) қауіпті өндірістік факторлардың әсерінен туындаған кәсіптік аурулардың этиологиясы, патогенезі, клиникалық көрінісі, диагностикасы, емдеу және алдын алу мәселелерін зерттейтін клиникалық пән кәсіби еңбек қабілетін уақытша немесе тұрақты жоғалтуға әкеп соқтыратын міндеттер.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Денсаулықты нығайту және аурудың алдын алу

    Қазіргі заманғы денсаулық сақтау жүйесін ескере отырып, халықтың денсаулығын қорғауға бағытталған аурудың алдын алу және денсаулықты нығайту жөніндегі қызметті жоспарлау, ұйымдастыру, іске асыру қабілетін, дайындығын қамтамасыз ететін құзырет. Халықпен жұмыс істеудің жеке және бұқаралық әдістері мен құралдары, ұйымдастырудың негізгі нысандары және профилактикалық жұмыс сапасының критерийлері. Денсаулық сақтау саясатын жетілдіру бойынша ұйымдастырушылық-басқарушылық және қаржылық талдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Еңбек гигиенасы және коммуналдық гигиена саласындағы халықтың санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылығын регламенттейтін нормативтік құқықтық актілер.

    Пән Коммуналдық гигиена және еңбек гигиенасы бойынша ҚР отандық және халықаралық құқықтық базасын зерделеуді көздейді, кәсіби қызмет шегінде нормативтік-техникалық, заңнамалық, құқықтық және басқа да құжаттамалармен жұмыс істеу дағдылары аурулардың туындау тәуекелдерінің туындауын болдырмауға мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 10
  • Еңбек медицинасы

    Еңбек медицинасы теріс өндірістік және технологиялық циклдердің, уытты заттар мен өндірістің зиянды қалдықтарының әсер ету факторларына назар аудара отырып, қоршаған орта мен техногендік өндірістік жүктемелердің, еңбек халқының денсаулығына әлеуметтік жағдайдың барлық аспектілерін зерттейтін профилактикалық бағыт.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Экономика және денсаулық сақтау саясатының негіздері

    денсаулық сақтауды дамытудың негізгі саяси қағидаттары, жалпыға бірдей, әлеуметтік әділеттілік, халыққа медициналық көмектің қолжетімділігі, атаулылығы, профилактикалық бағыттылығы, МСАК дамытудың басымдығы және ҚР Денсаулық сақтау жүйесін дамытудың негізгі бағыттары: аурулардың профилактикасы жөніндегі іс-шаралардың тиімділігін күшейту; денсаулық сақтауда ресурстарды пайдалануды, экономикалық және әлеуметтік тиімділікті арттыру. шаруашылық қызметтің нысандары мен әдістері туралы экономикалық білім

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Денсаулық сақтау заңнамасына кіріспе

    практикалық қызметте сауатты пайдалану үшін Қазақстан Республикасының нормативтік, нормативтік-заңнамалық және құқықтық актілерін, қоғамдық денсаулық және денсаулық сақтау саласындағы халықаралық актілерді зерделейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Тағам гигиенасы маманының тәжірибесіндегі санитарлық-эпидемиологиялық норма

    студент істей алады: жеке басқару актілерін ресімдей отырып, тамақ гигиенасы бойынша мемлекеттік санитарлық-эпидемиологиялық қадағалауды жүзеге асыру кезінде заңнамалық, нормативтік және нұсқаулық құжаттаманы пайдалануға. - нормативтік құқықтық актілерді қолдану азық-түлік гигиенасы саласында, халықтың санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылығын қамтамасыз ету, тұтынушылардың кәсіби қызметінде құқықтарын қорғау, санитарлық-гигиеналық шараларды негіздеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Радиационды гигиена

    Радиациялық гигиена стоматологиялық тәжірибеде рентгендік зерттеулер жүргізу кезінде қызметкерлер мен пациенттердің қауіпсіздігін қамтамасыз етуге бағытталған ғылым мен тәжірибе. Радиациялық қауіпсіздік бойынша қажетті талаптар мен ережелер, санитарлық нормаларға сәйкес келетін жабдықты таңдау, рентген кабинетін жобалау және орналастыру, тіркеу мен сертификаттау, тексеру мен калибрлеу, жеке қорғаныс құралдарын пайдалану, рентгендік параметрлерді оңтайландыру болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Рационалды және теңдестірілген тамақтану принциптері

    Тамақтану халықтың денсаулығын анықтайтын маңызды факторлардың бірі. Рационалды тамақтану жасушалар мен ұлпалардың құрылысы мен үздіксіз жаңаруы, организмнің энергия шығындарын толықтыру, зат алмасу процестерін және өмірді реттеу үшін қажет. Бұл пән қоғамдық денсаулық сақтаудың тағамдық аспектілерімен, сонымен қатар тамақ өнімдерінің сапасы мен қауіпсіздігін ұйымдастыру, бақылаумен айналысады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Әскери гигиена

    Әскери гигиена бейбіт және соғыс уақытындағы әскерлердің тыныс-тіршілігі мен тұрмысына мемлекеттік санитариялық-эпидемиологиялық қадағалау мен медициналық Бақылау негіздерін зерделейді. әскерлердің жүріп-тұруы кезіндегі санитариялық-эпидемияға қарсы (профилактикалық) іс-шаралар, бейбіт және соғыс уақытында әскерлерді тамақтандыруды ұйымдастыру, бейбіт және соғыс уақытында әскерлерді сумен жабдықтауды ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Қоғамдық денсаулық сақтау

    Қоғамдық денсаулық сақтау халықтың денсаулығын сақтау мен нығайту жөніндегі ғылыми негізделген стратегиялық және тактикалық ұсыныстарды әзірлеу және қоғамдық денсаулық сақтаудағы әлеуметтік-экономикалық факторлардың әсер ету заңдылықтарын түсінетін мамандар даярлай отырып, медициналық-әлеуметтік көмекті ұйымдастыру мақсатында денсаулық сақтауды басқаруды ұйымдастырудың заңдылықтарын, негіздерін зерделеуге ықпал етеді

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 2
    Несиелер - 9
  • Тамақтану гигиенасы

    Тамақтану объектілерін санитарлық-эпидемиологиялық бақылау қазіргі талаптарды зерделеуде.Тамақ өнімдерін өндіруге қойылатын санитарлық-эпидемиологиялық талаптардың шикізат пен тамақ өнімдерін өндіру бойынша кәсіпорында бақылаудың нысандары мен әдістері туралы білімдерін кеңейту және ағымдағы сақтау нормативтік-техникалық құжаттама.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 2
    Несиелер - 9

Оқыту нәтижелері

  • Қоғамдық денсаулықтың қазіргі заманғы проблемаларын анықтау және шешу үшін кәсіби қызметте жаратылыстану (әлеуметтік, гуманитарлық, экономикалық), медициналық-биологиялық ғылымдар білімін пайдалану
  • Қоғамдық денсаулықтағы гигиеналық, эпидемиологиялық, экологиялық міндеттерді бағалау мәселелерінде қазіргі заманғы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану және халық денсаулығы көрсеткіштеріне талдау мен бағалау жүргізу
  • Биоэтика қағидаттарын ескере отырып, дәлелді медицина негізінде ғылыми әдістерді пайдаланып зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізугу қатысу
  • Халықтың денсаулық жағдайы мен адамның тіршілік ету ортасы факторларының әсері арасындағы себеп-салдарлық байланыстарды анықтау, инфекциялық және инфекциялық емес аурулардың алдын алу мақсатында олардың пайда болу, таралу жағдайларын белгілеу
  • Халықтың санитариялық-эпидемиологиялық салауаттылығын, оның ішінде төтенше жағдайлар жағдайларында қамтамасыз ету жөніндегі шараларды әзірлеу мақсатында қоршаған ортаның, ауыз судың, өнеркәсіп объектілерінің, балалар мекемелерінің, тамақ өнімдеріне санитариялық-эпидемиологиялық бақылау әзірлеу, ұйымдастыру және жүргізу, шекараны аса қауіпті инфекциялардың әкелінуі мен таралуынан қорғау дағдыларын қолдану.
  • Медициналық көмек көрсету сапасын жақсарту үшін қоғамдық денсаулық сақтау жүйесінде басқарушылық шешім қабылдау бойынша саяси және экономикалық үрдістерді ескере отырып, нормативтік-құқықтық актілермен жұмыс істеу дағдыларын қолдану
  • Жеке және популяциялық деңгейде салауатты өмір салтын насихаттау, халық денсаулығын сақтау және нығайту бойынша профилактикалық бағдарламалар мен жобаларды іске асыру.
Top