Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02143 Халық аспаптары (Қобыз және ОХА) в Қазақ ұлттық өнер университеті

  • Жалпы фортепиано I
    Несиелер: 2

    Студенттердің пианистік өнер және орындаушылық саласында базалық білімін, практикалық іскерлігін және дағдыларын қалыптастыру; студенттердің фортепианолық орындаушылық үшін қажетті музыкалық қабілеттер кешенін дамыту; қарапайым фортепианолық репертуардан парақтан оқу, эскиздік өту дағдыларын қалыптастыру. Әр түрлі стильдер мен авторлардың шығармаларымен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оркестр I
    Несиелер: 3

    Курс көркемдік-шығармашылық қызметтің бір түрі ретінде оркестрлік орындаушылық ерекшеліктерін ашады, оркестрлік партияларды еркін оқуды дамытуға үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ансамбль 1
    Несиелер: 3

    Пән біртекті аспаптар ансамбльдерінде (дуэттер, триолар, квартеттер және т.б.) ұжымдық музыка ойнау дағдыларын дамытуға бағытталған. Студенттердің кәсіби дамуының бастапқы деңгейін анықтау. Ұжымдық оқыту траекториясын құру. Күрделілігі орташа репертуарды бірлесіп орындаудың шығармашылық атмосферасына – салымдарды немесе өңдеулерді тарту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандық І
    Несиелер: 5

    Студенттің кәсіби дамуының бастапқы деңгейін анықтау. Оқытудың жеке траекториясын құру. Музыканттың кәсіби-техникалық дамуының негізі ретінде ойын аппаратын қалыптастыру. Арнайы аспапта ойнау техникасының негізгі дағдыларын дамыту. Оқу процесінде студенттің өзіндік білім беру мәдениетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ансамбль 2
    Несиелер: 3

    Пән біртекті аспаптар ансамбльдерінде (дуэттер, триолар, квартеттер және т.б.) ұжымдық музыка ойнау дағдыларын дамытуға, ықыластылық, жауапкершілік, тәртіптілік, мақсаттылық, ұжымшылдық сияқты қасиеттерді қалыптастыруға бағытталған. Күрделілігі орташа репертуарды – қосымшаларды немесе өңдеулерді қалыптастыру. Концерт залдарында өнер көрсету тәжірибесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жалпы фортепиано ІІ
    Несиелер: 2

    Фортепиано әдебиетін өз бетінше меңгеру, музыкалық шығарманың түпкі ойын өз орындауында іске асыру қабілетін дамыту; пән бойынша қосымша әдебиетті оқу, белгілі пианист-орындаушылардың аудиожазбаларын тыңдау, концерттерге қатысу барысында есту және талдау қызметінің дағдыларын дамыту; дыбыс шығарудың, фразировкалардың, ұшаның және т. б. түрлі тәсілдерін меңгеру деңгейін жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оркестр II
    Несиелер: 3

    Курс әр түрлі жанрдағы және нысандағы музыкалық шығармалардағы агогика белгілерін, динамиканы сауатты орындауды ескере отырып, оркестрлік партиялар парағынан оқуға; халық оркестрінде оркестр ретінде репетициялық-концерттік жұмысқа үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мамандық II
    Несиелер: 5

    Музыканттың кәсіби-техникалық дамуының негізі ретінде ойын аппаратын қалыптастыру. Арнайы аспапта ойнаудың базалық орындаушылық дағдыларын жетілдіру. Кәсіптік оқыту және тәрбиелеу процесінде өзіндік жұмысты дамытуға ынталандыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ансамбль 3
    Несиелер: 3

    Пән біртекті аспаптар ансамбльдерінде (дуэттер, триолар, квартеттер және т.б.) ұжымдық музыка ойнау процесінде музыкалық естуді (әуезді, гармониялық), метроритмді, музыкалық қабылдауды, есте сақтауды, ойлауды дамытуға бағытталған. Парақтан оқи білуді жетілдіру. Репертуарды арнайы жасалған бірегей шығармалардан немесе қосымшалар мен өңдеулерден қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Гармония
    Несиелер: 3

    "Гармония" пәні классикалық гармонияның негізгі стильдік (тарихи қалыптасқан) заңдылықтары туралы, гармонияның мәнерлі және формальды пайда болатын рөлі туралы түсініктерді, музыкалық стильдерді, музыканың мәнерлі құралдарының жүйесін түсінуді, музыкалық өнердің жоғары көркемдік үлгілеріне құндылық-эстетикалық қарым-қатынасты; музыкалық-шығармашылық қасиеттерін, өлшемдік сезімдерін, формаларын, музыкалық ойлауды белсендіруді, ладогиялық ойлауды тәрбиелеуді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оркестр III
    Несиелер: 3

    Оркестр ойынында арнайы сыныптарда алатын аспапта ойнаудың практикалық дағдыларын қолдану; оркестр құрамында ойнаудың ансамбльдік дағдыларын дамыту. Курс студентте қарапайым әндерді сүйемелдеудің практикалық дағдыларын дамытуға үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мамандық III
    Несиелер: 5

    Арнайы аспапта ойнау техникасының әртүрлі түрлерінің дағдыларын, ақпараттық-коммуникативтік технологиялар арқылы Орындаушы музыканттардың кәсіби қабілеттерін қалыптастыру. Музыкалық естуді тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Музыкалық шығармаларды талдау
    Несиелер: 3

    Талдау курсында оқу пәні музыкалық шығармалардың формалары мен жанрлары болып табылады. Музыкалық шығармаларды талдауды меңгеру сәтті музыкалық және педагогикалық іс-әрекет үшін студенттердің кәсіби дайындығында қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    "Кәсіби қазақ (орыс) тілі" курсы коммуникативтік-дискурстық аспектідегі қазақ/орыс тілінің мазмұнына, кәсіп пен мамандық негіздеріне, іскерлік коммуникация мәдениетіне кіретін пәнаралық білім саласын білдіреді. Пәнді оқытудың мақсаты-кәсіби қызметтің әртүрлі салаларындағы қарым-қатынастың өзекті міндеттерін орыс/қазақ тілі арқылы шешуге қабілетті маманның коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Экология ұғымы, экологияның ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуы. Экологияны Зерттеудің мақсаты, міндеттері, әдістері. Қазіргі экономикалық және саяси мәселелерді шешудегі экологияның орны мен рөлі. Аутэкология: экологиялық факторлар, оңтайлы және минималды аймақтар. Демэкология: популяция сипаттамалары, тербелістер және популяция санының реттелуі. Синэкология: қауымдастықтардағы өзара әрекеттесу түрлері, қоғамдастықтың трофикалық құрылымы және экологиялық пирамидалар. Экожүйелердің функциялары: энергия алмасу және заттардың айналымы, экожүйелердің тұтастығы мен тұрақтылығы, экологиялық сабақтастық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Құқық мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Құқықтық мәдениеттің түсінігі мен мәні және оның құндылықтар жүйесі ретінде қалыптасу ерекшеліктері, құқықтық мәдениеттің мазмұны және оның қоғамдағы рөлі; жеке тұлғаның құқықтық мәдениетінің мәні, оның деңгейлері, олардың қарым-қатынасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ансамбль 4
    Несиелер: 3

    Пән музыкалық диалог жүргізуге, серіктестерді тыңдауға, бір-бірін түсінуге, репликаларды уақытында беруге және уақытында беруге, біртекті аспаптар ансамбльдерінде (дуэттер, трио, квартеттер және т.б.) ұжымдық музыка ойнағанда синхрондылыққа қол жеткізуге үйретуге бағытталған. Шағын шығармашылық концерттік ұжымдарды құра және басқара білу, шағын құрамдарға арналған концерттік бағдарламаларды әзірлеу. Концерт залдарында өнер көрсету тәжірибесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Компьютерлік нотография
    Несиелер: 3

    Пәннің мазмұны-компьютерлік нотографияны құрудың заманауи әдістерін зерттеу және оларды кәсіби қызметте қолдану дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Фольклорлық аспаптарды игеру
    Несиелер: 3

    Бұл пән фольклорлық ансамбльдік және оркестрлік құрамдарға кіретін аспаптарда орындаушылық өнерді дамытудың жинақталған тәжірибесін іс жүзінде игеруге бағытталған. Осы құралдар мен олардың конструкцияларының тембрлік және техникалық ерекшеліктері мәселелерін зерделейді. Осы пән аясында студенттердің бағдары болашақ кәсіби қызметінде оған қажетті фольклорлық аспаптарда ойнаудың негізгі орындаушылық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мамандық IV
    Несиелер: 5

    Арнайы аспапта ойнау техникасының әртүрлі түрлерінің дағдыларын дамыту. Стильдік ерекшеліктерді, қалыптастырушы элементтерді зерттеу, музыкалық ойлауды тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Оқу пәні саясаттану және құқықтану сияқты қоғамдық ғылымдар кешеніне негізделеді. Оқу пәнінің мазмұны сыбайлас жемқорлыққа қарсы құқықтық қатынастардың негізгі түсініктері мен заңдылықтарын қалыптастыруға бағытталған. Сыбайлас жемқорлық құбылысының адам мен мемлекеттің экономикалық, саяси және әлеуметтік құрамдас бөлігіне әсері академиялық адалдыққа баса назар аударылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ музыкасының тарихы
    Несиелер: 3

    Қазақ музыкасының тарихы-Қазақ музыкасының тарихи фактілері мен музыкалық-стилистикалық ерекшеліктерін зерттейді. Пән студенттердің музыкалық, жалпы интеллектуалдық ой-өрісін, азаматтық және музыкалық-тарихи процесс туралы білімдерінің жүйелілігін кеңейтеді. Қазақ музыка мәдениеті тарихының заңдылықтары мен ерекшеліктері туралы; орындаушылық қызметте пәннің терминологиялық және ұғымдық аппаратын қолдана білу; музыкатану әдебиетімен жұмыс жасау дағдылары туралы білімді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өмір cүру қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 5

    Өмір қауіпсіздігін қамтамасыз етудегі қазіргі мемлекеттің рөлі. Өмір қауіпсіздігінің ұйымдастырушылық және теориялық негіздері. Табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар. Адамның тіршілік ету ортасының қауіптілігі. ТЖ кезінде халықты қорғау. Өнеркәсіптік нысандардың тұрақтылығы. Зақымдану ошақтарындағы құтқару және басқа да кезек күттірмейтін жұмыстар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орындаушылық өнер тарихы
    Несиелер: 3

    Бұл пән халық аспаптарында болашақ Орындаушының кәсіби бейнесін қалыптастыруды жалғастыратын жоғары буынның теориялық пәні болып табылады. Пән курсы халық аспаптарында ойнау өнерінің пайда болу тарихын, тарихи және кәсіби дамуын, сондай-ақ қазіргі музыкалық өнермен контексте оның даму және синтез жолдарын зерттеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Оркестр IV
    Несиелер: 3

    Курс студентте оркестрде ансамбльдік ойнаудың техникалық дағдыларын дамытуға; гармоникалық, полифониялық және тембрлік естуді, ырғақ сезімін дамытуға үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Оркестр V
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты-студенттерді кәсіби ұжымдардағы жұмысқа дайындау; оркестрлік ойлауды, студенттердің ой-өрісін дамыту; концерттік өнер көрсету практикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мамандық V
    Несиелер: 5

    Музыканттың орындаушылық мәдениетін тәрбиелеу. Арнайы аспапта ойнау техникасының әртүрлі түрлерінің және музыкалық мәнерлілік құралдарының барлық түрлерінің дағдыларын жетілдіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Педагогикалық және концерттік репертуарды игеру
    Несиелер: 5

    Бұл пән арқылы МММ, ООО концерттік және педагогикалық репертуардың қалыптасуы туралы базалық білім алады. Осы пән бойынша оқу бағдарламасын меңгеру арқылы, студент орындаушы-музыкант, педагог ретінде өзін тәрбиелеу жүйесін құрады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Фольклорлық ансамбль 5
    Несиелер: 3

    Пән фольклорлық ансамбльдің (қазақ халық аспаптары, орыс халық аспаптары) әртісі ретінде ұжымдық музыка ойнау дағдыларын дамытуға бағытталған. Ұжымдық оқыту траекториясын құру. Арнайы жасалған бірегей шығармалардан күрделілігі орташа репертуарды бірлесіп орындаудың шығармашылық атмосферасына тарту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дәстүрлі қазақ музыкасын талдау
    Несиелер: 3

    Курстың тақырыбы қазақ дәстүрлі музыкасының формалары мен жанрлары болып табылады. Дәстүрлі қазақ музыкасын талдауды меңгеру студенттердің музыкалық-педагогикалық табысты қызметі үшін кәсіби даярлауда қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тектес аспап
    Несиелер: 3

    «Тектес аспап» пәні тектес аспаптарды іс жүзінде меңгеруге арналған: ішекті (қыл-қобыз, прима-қобыз), клавишті-пневматикалық (баян, аккордеон), плекторлы (шертер, домбыра-прима, домбыра, бас-домбыра). Пәнді оқыту барысында осы аспаптарда орындау тәжірибесі ескеріледі: репертуар, әдістеме, аспаптардың құрылымы. Осы пән аясында студенттердің болашық кәсіби қызметінде жаңа аспапта ойнау қабілеті мен машығы жетіле түсіп, оның болашақ мамандығы да айқындала түседі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ халық аспаптары оркестріне арналған аспаптау
    Несиелер: 3

    Қазақ халық оркестріне арналған аспаптар оркестрдің тарихымен, құрамымен, сондай-ақ аспаптардың сапымен, диапазонымен, тембрімен және олардың орындаушылық мүмкіндіктерімен таныстырады. Сонымен қатар оркестрде аспаптарды қолдану тәсілдерін үйретеді. Бұл пәнді игеру барысында студент күйлерді, шағын шығармаларды, жеке дауысқа арналған әндерді аспапта орындайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 3

    Пән студенттерді оқытуға арналған және болашақ педагогтарды арнайы-орта оқу орындарында оқытуға әдістемелік даярлау қажеттілігіне негізделген. Жинақталған педагогикалық тәжірибені, оқу сабақтарын дайындау мен өткізудің заманауи әдістерін теориялық және практикалық игеруге бағытталған. Әдістеме курсын зерттеуді психологиялық-педагогикалық циклмен, педагогикалық практикамен және арнайы сыныппен тығыз байланыста жүргізу керек.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Заманауи музыка тарихы
    Несиелер: 3

    «Заманауи музыка тарихы» пәні ХХ ғасырдағы музыкалық мәдениет ерекшеліктерімен таныстырады. Курс барысында ХХ ғасыр музыкасының негізгі бағыттары мен көркемдік үрдісі оқытылып, музыка өнерінің жауһарлары зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Полифония
    Несиелер: 3

    "Полифония" пәні полифониялық музыкалық ойлауды дамытады, полифониялық музыканың жанрлары мен формалары туралы білімді қалыптастырады; полифониялық типтегі полифониялық типтегі полифониялық типтің даму кезеңдері, кең уақыт диапазондағы музыкалық құбылыстардың тұтас анализі - кейінгі еуропалық орта ғасырдағы және қайта өрлеу дәуіріндегі музыкадан халық көпжолы үлгілеріне дейін және қазіргі заманғы полифониялық циклдер туралы білімді қалыптастырады.; әр түрлі дәуірдегі полифониялық музыканы талдау, полифониялық жазу техникасын меңгеру, музыканы шығарумен және орындаушылардың әртүрлі құрамы үшін аранжировкамен байланысты практикада полифониялық техниканы қолдану, салыстырмалы шағын полифониялық формаларды жасау үшін негізгі полифониялық құралдар мен тәсілдерді меңгеру дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мамандық VI
    Несиелер: 5

    Орындаушылық және техникалық шеберлікті жетілдіру. Әр түрлі жеке тембр палитрасын қолдану. Кәсіби оқыту процесінде педагог-музыканттың әдіснамалық білімін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Халық әндерін өңдеу
    Несиелер: 3

    Пән негізгі арнайы аспапта орындау үшін халық әндерін қайта жазу дағдыларын қалыптастырады. Бұл пән шығармашылық қиялдың дамуына және негізгі құралдың жаңа техникалық және орындаушылық мүмкіндіктерін игеруге ықпал етеді. Репертуардың жаңаруына ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Оркестр VI
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты-студенттерді кәсіби ұжымдардағы жұмысқа дайындау; оркестрлік репертуарды, студенттердің ой-өрісін кеңейту; студенттердің көркемдік талғамын дамыту; концерттік өнер көрсету практикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Фольклорлық ансамбль 6
    Несиелер: 3

    Пән фольклорлық ансамбльдің (қазақ халық аспаптары, орыс халық аспаптары) әртісі ретінде ұжымдық музыка ойнау процесінде есту (әуезді, гармоникалық, полифониялық, тембро-динамикалық), ырғақ сезімі, қабылдау, қиял, есте сақтау, ойлау сияқты музыкалық қабілеттерді дамытуға бағытталған. Арнайы жасалған бірегей шығармалардан репертуарды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Актер шеберлігі
    Несиелер: 4

    Пән музыкалық тілді, оның заңдылықтарын, мәнерлілік мүмкіндіктерін, шығарманың мазмұнын, нысаны мен стилін түсінуге; дайындық процесінің технологиясын білуге; орындалатын музыкалық формаларды орындаушылық интерпретациялау дағдыларына бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Фольклорлық ансамбль 7
    Несиелер: 3

    Пән фольклорлық ансамбльдің (қазақ халық аспаптары, орыс халық аспаптары) әртісі ретінде ұжымдық музыка ойнау дағдыларын дамытуға бағытталған. Бірлескен ойынның көркемдік және техникалық міндеттерін қиындату. Шығармашылық әлеуетті, қиялды, өзін-өзі көрсету қабілетін ашу. Мемлекеттік емтиханның концерттік бағдарламасын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәдениеттегі менеджмент
    Несиелер: 3

    Демократиялық құқықтық мемлекеттің мәдениет саласындағы Мәдени саясат тетіктері, басқару принциптері мен әдістері туралы тұрақты білім жүйесін қалыптастыру. Мәдениет саласындағы менеджменттің ерекшеліктері туралы тұтас түсінік қалыптастыру болжанатын менеджменттің жалпы принциптерімен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Арнайы педагогикалық дайындық
    Несиелер: 4

    «Арнайы педагогикалық дайындық» болашақ музыканттың орындаушылық және педагогикалық тәжірибесінде қажет білім, машық пен қабілетті жүйелеп, бекіте түседі. Бұл пән бақылау сипатына ие. Осының арқасында музыкалық педагогика саласындағы кәсіби білім мен қабілет ұштала түседі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 3

    Пәннің мазмұны зерттеудің дизайны, редакциясы, құрылымы, оның міндетті бөлімдері мен бөлімдері, ғылыми жұмыс үшін тақырыпты таңдау және тұжырымдау туралы ақпаратты қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оркестр VII
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты-студенттерді кәсіби ұжымдардағы жұмысқа дайындау; оркестрлік репертуарды, студенттердің ой-өрісін кеңейту; студенттердің көркемдік талғамын жетілдіру; концерттік өнер көрсету практикасы. Оркестрмен ұйымдастырушылық және репетициялық жұмыс практикасы; концерттік өнер көрсету практикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік қызмет негіздері
    Несиелер: 3

    "Кәсіпкерлік негіздері" курсында студенттер кез-келген кәсіпкерге пайдалы болатын дұрыс құзіреттіліктерді дамытады. Студенттер маркетингтің негіздерімен танысады және қолданыстағы сату стратегиялары туралы біледі. Бұл курс тапқырлық, өз идеялары мен жоспарларын іске асыра білу және құру сияқты дағдыларды дамытуға көмектеседі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Күйлерді лайықтау
    Несиелер: 3

    Пән негізгі арнайы аспапта орындау үшін басқа аспаптарда (қобыз, домбыра, жетіген, сыбызғы) орындалатын күйлерді қайта жазу дағдыларын қалыптастырады.Бұл пән қиялдың дамуына және оның арнайы құралының, оның техникалық және орындаушылық мүмкіндіктерінің терең дамуына ықпал етеді. Пән көркемдік репертуардың жаңаруына ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мамандық VII
    Несиелер: 5

    Кешенді кәсіби-орындаушылық шеберлікті, музыкалық шығарманы жеке интерпретациялау қабілетін қалыптастыру. Болашақ педагог-музыканттың зерттеу мәдениетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оркестр VIII
    Несиелер: 3

    Болашақ оркестр әртістерін кәсіби даярлаудың барлық үрдісіндегі білім, білік және дағдыларды игеру және синтездеу. Оркестр құрамында солист ретінде концерттік қызмет өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Орындаушылық шеберлік
    Несиелер: 3

    Пән музыкалық тілді, оның заңдылықтарын, мәнерлілік мүмкіндіктерін, шығарманың мазмұнын, нысаны мен стилін түсінуге; дайындық процесінің технологиясын білуге; орындалатын музыкалық формаларды орындаушылық интерпретациялау дағдыларына бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мамандық VIII
    Несиелер: 5

    Мамандық бойынша мемлекеттік емтиханға дайындық. Болашақ орындаушылар мен педагогтарды кәсіби даярлаудың бүкіл процесінің білімін, іскерлігін және дағдыларын синтездеу және игеру. Орындаушының шығармалардың көркемдік мазмұнын бейнелеуде қарқынның, динамиканың, соққылардың, тембрдің, сипаттың, фразаның әртүрлі модификацияларын қолдану заңдылықтарын білуі. Концерт залдарында ойнау тәжірибесі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Фольклорлық ансамбль 8
    Несиелер: 3

    Мемлекеттік емтиханға дайындық. Аспапты ансамбльдердің болашақ әртістерін кәсіби даярлаудың бүкіл процесінің білімін, іскерлігін және дағдыларын синтездеу және игеру. Шығармашылық концерттік ұжымды басқару практикасы. Аспаптық құрамдарға арналған концерттік бағдарламаларды жасай білу. Концерт залдарында өнер көрсету практикасы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON3

    Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласында этикалық және құқықтық мінез-құлық нормаларын қолдануға және сақтауға дайын болу. Мәдениет саласын басқара білу және бизнес жүргізу. Кәсіпкерлікті қаржыландыру және мемлекеттік реттеу негіздерін білу. Қауіпсіздік негіздерін білу, қоршаған ортаға қатысты білімді меңгеру.

  • Код ON12

    Педагогикалық және оқу-тәрбие жұмыстарын жүргізу. Білім алушының жеке музыкалық қабілеттерін анықтай білу, оқытудың әртүрлі әдістері мен формаларын қолдана білу.

  • Код ON1

    Музыкалық мәдениеттің дамуының негізгі кезеңдерін және оның жарқын үлгілерін білу; орындаушылық және ғылыми қызметте пәннің терминологиялық және ұғымдық аппаратын қолдана білу; музыкатану әдебиетімен жұмыс жасау дағдыларын меңгеру.

  • Код ON6

    Актерлік шеберліктің негізгі дағдыларын меңгеру.

  • Код ON2

    Музыкалық шығармалардың формаларын, олардың текстуралық, стильдік және жанрлық түрлерін біліңіз. Музыканың құрылымдық заңдылықтарын анықтай білу. Музыка мен музыкалық сауаттылықты талдау дағдыларын меңгеру.

  • Код ON7

    Негізгі оркестрлік репертуарды білу. Оркестрде кәсіби-шығармашылық қызметті жүзеге асыру.

  • Код ON10

    Педагогикалық процесті білу және жүргізу. Оқу процесінің құжаттамасын сауатты жүргізе білу.

  • Код ON4

    Фортепианода ойнау, сүйемелдеу және ансамбльдік музыка ойнаудың практикалық дағдыларын меңгеру. Осы дағдыларды өзінің шығармашылық қызметінде (педагогикалық, орындаушылық) пайдалану.

  • Код ON5

    Оркестрге арналған шығармаларды аспаптау кезінде алған білімдері мен дағдыларын қолдану. Оркестрдің дыбысын толық есту, ансамбльді және динамиканың тепе-теңдігін сақтай білу. Шағын фортепиано шығармаларын аспаптау.

  • Код ON9

    Кәсіби деңгейде орындаушылық шеберлікті меңгеру және өзіндік концерттік-шығармашылық қызметке қабілетті болу.

  • Код ON8

    Арнайы аспапта (ырғақ, интонация, дыбыс, стиль, фразировка) ойнаудың техникалық және музыкалық-орындаушылық дағдыларын жетік меңгеру.

  • Код ON11

    Дуэтте, триода, квартеттерде, фольклорлық ансамбльдерде ансамбльдік музыка ойнаудың практикалық дағдыларын меңгеру. Ансамбльдік репертуарға ие болу. Ансамбльде негізгі және игерілген фольклорлық немесе байланысты аспапта ойнай білу.

  • Код ON13

    Негізгі арнайы аспапта орындау үшін басқа аспаптарда (қобыз, домбыра, жетіген, сыбызғы) орындалатын халық әндері мен күйлерін қайта жазу дағдыларын меңгеру. Лайықтау нәтижелерін сандық форматта ноталау және өңдей білу.

Top