Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01522 Биология - География в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Жеке даму биологиясы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: адам мен жануарлардың көбею биологиясының негізгі заңдылықтарын , онтогенездің негізгі кезеңдерін зерттеу. Мазмұны: онтогенездің Периодизациясы. Гаметогенез және ұрықтандыру. Ұнтақтау, бластуланың түзілуі, гаструляция, нейруляция. Құзыреттіліктер: ғылыми-практикалық және педагогикалық міндеттерді шешу үшін онтогенезде ағзаның морфофизиологиялық дифференциялану механизмдері туралы білімді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Мақсаты: балалар мен жасөспірімдердің өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтарын игеру. Мазмұны: физиологияны, жүйке жүйесінің гигиенасын, жоғары жүйке қызметінің жас ерекшеліктерін, сенсорлық жүйелерді, эндокриндік бездердің физиологиясын, жыныстық тәрбиені, жас ерекшеліктерін, тірек-қимыл жүйесінің ерекшеліктерін, вегетативті жүйелерді оқып меңгереді. Қалыптастырылатын құзыреттер: салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Неорганикалық химия
    Несиелер: 4

    Мақсаты: орта мектептің болашақ мұғалімін мамандық бойынша дайындау. Пәннің мазмұны: бейорганикалық химияның теориялық негіздері. Атомдық-молекулалық ілім, химияның негізгі стехиометриялық заңдары, Атомдық және молекулалық массаларды анықтау әдістері, атом құрылысы, кванттық механиканың негізгі принциптері, кванттық сандар, Паули, Хунд және Клечровский ережелері. Құзыреттілігі: химияның барлық негізгі стехиометриялық заңдарын қалыптастыру. Есептік есептерді шешуде осы заңдарды қолдана білу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы химия
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Бейорганикалық химияның теориялық негіздері. Пәннің мазмұны: Атомдық-молекулалық оқу, химияның негізгі стехиометриялық заңдары, Атомдық және молекулалық массаларды анықтау әдістері, атом құрылысы, кванттық механиканың негізгі принциптері, кванттық сандар, Паули, Хунд және Клечковскийдің ережелері, периодтық заң және периодтық жүйе, химиялық байланыс, орбитальдардың гибридизациясы; ерітінділер, электролиттік диссоциация теориясы, тұздардың гидролизі, тотығу-қалпына келтіру реакциялары. Сутегі, алу, қасиеттері. Құзыреттілігі: химияның негізгі стехиометриялық заңдылықтарын қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жасуша және ұлпа биологиясы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: жаңа әдістерді енгізумен байланысты жасушалар мен ұлпалардың құрылысы, тіршілік әрекеті және жаңғыртылуы туралы заманауи түсініктерді оқу. Прокариоты и эукариоты. Жасушаның негізгі компоненттері: жасушалық қабырға, плазмалық мембрана, цитоплазма және оның органоидтары. Құзыреттілігі: тірі материяны ұйымдастырудың түрлі деңгейлерінде ағза, жасушалар мен тіндердің арасындағы өзара қарым-қатынас туралы ғылыми түсініктерді қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ботаника
    Несиелер: 4

    Мақсаты: өсімдіктердің морфологиясы мен систематикасын білу. Мазмұны: өсімдіктердегі тіндердің әртүрлілігі. Сабақтың, тамырдың және жапырақтың анатомиялық құрылымы мен қызметі. Тұқымның, эмбрионның және көшеттің құрылымы. Өсімдіктердің көбеюі. Гүлдің жалпы құрылымы. Жемістердің алуан түрлілігі. Өсімдіктердің тіршілік формалары мен экологиялық топтары. Өсімдіктердің негізгі жүйелік топтары: патшалықтар, бөлімдер, кластар. Өсімдіктердің алуан түрлілігі. Құзыреттіліктер: өсімдіктердің морфологиясын, таксономиясын және таралуын тұтас қабылдауды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Зоология практикумы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: зоологиялық зерттеулерде қолданылатын негізгі әдістерді игеру. Мазмұны: Омыртқасыз жануарлармен зертханалық жұмыстарды өткізу тәсілдері: өсіру, коллекциялар жасау, ішкі мүшелердің құрылысымен танысу, анықтағыштармен жұмыс жасау.Омыртқасыздардың әр класс өкілдерін дала жағдайында жинау, сақтау тәсілдері. Құзреттілігі: жануарларды жинау, сақтау, анықтау дағдыларын игеріп білімін практикада қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Абайдың гуманистік ілімдеріне бой алдырған толыққанды, адамзатты сүйетін, адамгершілігі мол, толерантты азаматты қалыптастыру. Абайдың мәңгілік құндылықтар туралы ойларына терең махаббат тәрбиелеу: оның өлеңдері мен прозаларында көрсетілген оқу, білім, ғылым, өнер, тәрбие, адамгершілік; ақын-ойшылдың дүниетанымына әсер еткен негізгі көздерді көрсету; Шығыс мәдениетінен, Ислам философиясынан шыққан Ар-намыс пен ар-ождан түсінігін игеру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ботаника практикумы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Өсімдіктер систематикасының негізгі аспектілерін, әртүрлі жүйелі топтағы өсімдіктердің анатомиялық құрылысының ерекшеліктерін ашу. Пәннің мазмұны: Архегониалды және гүлді өсімдіктердің негізгі кластары. Зертханалық жұмыстың негізгі тәсілдері. Анықтағыштармен жұмыс. Құзыреттіліктер: өсімдіктерді жинау әдістемесі мен ережелері, сонымен қатар класс бойынша материалдарды жинаудың әдістемелік ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Зоология
    Несиелер: 4

    Мақсаты: жануарлардың морфологиясы мен өмірлік циклдерінің әртүрлілігін зерттеу. Мазмұны: Зоология-жануарлар туралы ғылым. Зоологияның басқа биологиялық пәндер арасындағы орны. Зоологияның даму тарихы. Кіші патшалық-қарапайым жануарлар. Жалпы сипаттамасы, жіктелуі, филогенезі. Көпжасушалы жануарлар дүниесінің тармағы. Жануарлардың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы, өзекті мәселелер мен қолданбалы аспектілер. Құзыреттіліктер: жануарлардың құрылысы, таралуы және маңызы туралы тұтас дүниетанымды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Биологияға кіріспе
    Несиелер: 3

    Мақсаты: биологияның даму тарихы. Пәннің мазмұны: Биологияның қазіргі дамуы. Тіршілік дамуының қазіргі теориясы. Планетада тіршілік қалыптасуының негізгі кезеңдері. Тіршілік формалары. Тіршілікті сипаттайтын негізгі заңдылықтар. Жасушаның құрылым ағзалары. Биосферадағы тірі иерархия. Әрбір ұйымдасу деңгейінің құрылымдық элементтері. Көбею формалары. Онтогенезді эксперименттік зерттеу. Эволюциялық процестің негізгі бағыттары. Құзыреттілігі: органикалық эволюциясының заңдылықтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогиканың әдіснамалық, аксиологиялық негіздері. Мақсат қою, тұлға, тәрбие. Жас, жеке ерекшеліктері. Білім берудің жаһандануы. Кәсіби қасиеттер. Тәрбиенің заңдылықтары, принциптері, әдістері, құралдары, формалары. Дүниетаным-тұлғаның өзегі. Ұжым тәрбие құралы ретінде. Дидактика. Оқу процесі. Оқыту заңдылықтары, принциптері. Оқытудың мазмұны, әдістері, құралдары, нысандары. Оқу процесінің сапасын педагогикалық бақылау. Оқу себептері. Оқытудың педагогикалық технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазақ (орыс) тілі (В2)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: кәсіби тақырыптарға логикалық негізделген мәтіндер мен баяндамаларды қалыптастыру. Сөздің дәлдігі. Экспрессивті синтаксис. Сөйлеу байлығы, тазалығы, логикасы. Айтылу және екпін нормалары. Практикалық стилистиканы анықтау. Кәсіби саладағы сөйлеу мәдениеті. Белгілі бір коммуникативтік жағдайлардағы сөйлеу жаттығулары. Тілдік мінез-құлық этикасы. Кәсіби қызметтегі іскерлік қарым-қатынас түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жүйелік биология
    Несиелер: 3

    Мақсаты: күрделі белгілердің молекулалық-генетикалық механизмдерін зерттеуге және математикалық модельдерді құруға мүмкіндік беретін және ағзаның фенотиптік белгілерінің дамуын реттейтін гендік желілерді құру және талдау әдістерімен таныстыру. Пәннің мазмұны: Жасушаішілік және жасушалық деңгейдегі биологиялық жүйелер. Гендерді реттеу жүйесі, метаболизм, жасуша динамикасы, жасуша популяциясындағы өзара әрекеттесу – организмдердің және тұтас экожүйелердің популяциялық деңгейі. Құзыреттілігі: таңдалған қызмет саласында негізгі теорияларды, тұжырымдамалар мен принциптерді біледі және қолданады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Адам биологиясы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: адам биологиясы туралы білім жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: табиғаттағы адамның жағдайы. Адамның шығу тегі мен эволюциясының теориялары. Адам ағзасын біртұтас биологиялық жүйе ретінде ұйымдастыру деңгейлері. Адам денесіне жалпы шолу. Адамның мінез-құлық түрлері. Адамның психофизиологиялық және биоәлеуметтік ерекшеліктері. Адам экологиясы туралы түсінік; оның денсаулығының мәселелері. Құзыреттіліктер: антропогенездің негізгі кезеңдері, адам денсаулығы мен экологиясының мәселелері, оның демографиясының ерекшеліктері туралы ғылыми түсінік қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Адам анатомиясы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Адам ағзасының құрылымын, жеке мүшелер мен жүйелерді зерттеу. Мазмұны: тірек-қимыл аппараты. Спланхнология. Тамыр жүйесі. Жүйке жүйесі: орталық және шеткі бөлімдер. Автономды жүйке жүйесі. Сезім мүшелері. Құзыреттіліктер: Адам ағзасы құрылымының жалпы заңдылықтары, организм бөліктерінің құрылымдық-функционалдық қарым-қатынастары туралы білімді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ландшафттану
    Несиелер: 4

    Ландшафттану - жер бетіндегі ландшафттардың құрылымын, пайда болуын, қызметі мен өзгеруін зерттейтін ғылым. Пәнді оқып-үйренудің мақсаты жер үсті ландшафттары саласындағы аумақтық және сулы геожүйелердің құрамын, құрылымын, динамикасын және жұмыс істеуін, территорияны экономикалық ұйымдастыруда ландшафттық әдісті қолдану ережелері мен принциптерін түсіну болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Білім беруді ақпараттандыру. Заманауи цифрлық технологиялар және оларды білім беруде пайдалану. Мультимедиа технологиялары. Білім берудегі 3D-технологиялар. Цифрлық білім беру ресурстарын жіктеу. Сапалы цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу. Виртуалды шындық. Цифрлық робототехника. Оқыту үдерісінде цифрлық білім беру ресурстарын қолдану әдістемесі. Оқыту нәтижелерін цифрландыру. Сабақтан тыс және ғылыми-зерттеу қызметін цифрландыру мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Географиялық қабық туралы ілім.
    Несиелер: 4

    Оқу пәнінің мақсаты географиялық қабықты, оның құрылымы мен кеңістіктік саралануын, негізгі географиялық заңдылықтарды зерделеуде білім алушылардың білім, білік және дағдыларын құзыреттілік тәсіл негізінде қалыптастыру. Мазмұны. Географиялық қабықтың аумақтық физика-географиялық дифференциациясының негізгі заңдары. Құрылымдық бөліктері: табиғи-аумақтық кешендер (КББ) және олардың компоненттері. Ландшафтардың дамуы процесіндегі табиғи және антропогендік факторлары. Құзыреттер. Жердің географиялық қабықтарын зерделей отырып, оның құрылымы мен кеңістіктік саралануын және негізгі географиялық заңдылықтарды түсіндіре алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Физикалық-географиялық аудандастыру
    Несиелер: 4

    Физикалық-географиялық аудандастыру ішкі бірлігі мен табиғаттың ерекше жеке ерекшеліктері.Табиғи аймақтар жүйесін анықтауға және зерттеуге негізделген жер бетінің аумақтық бөліну жүйесі. Табиғи аумақтық кешендер.Аудандастырудың объективтілігі, оның бірліктерінің территориялық тұтастығы. Компоненттер кешенінің біртектілігі. Физикалық-географиялық саралану заңдылықтары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ілгермелі шетел тілі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: кәсіби қарым-қатынас және іс қағаздарын жүргізу үшін коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру. Мазмұны: Тақырып бойынша егжей-тегжейлі баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы мәселелер бойынша мақалалар мен хабарламалар, қазіргі заманғы көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өз пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша "иә" және "қарсы" барлық дәлелдерді айту. Эссе, баяндамалар, хаттар жазу ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсетеді. Құзыреттіліктер: іскерлік қарым-қатынасты шет тілінде ауызша және жазбаша түрде жүзеге асыра алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Геология геоморфология негіздерімен
    Несиелер: 4

    Пәнді игерудің мақсаты-білім алушыларда Жердің құрылысы туралы түсініктерді қалыптастыру, жердің құрамы мен рельефі туралы білім беру, геологиялық үрдістерді түсінуге үйрету. Мазмұны. Жер туралы жалпы мәлімет. Жердің және жер қыртысының құрылымы. Жер қыртысының негізгі құрылымдық элементтері. Жер қыртысының қозғалысмы мен деформациялық механизмдері. Жер қыртысы құрылымының негізгі даму кезеңдері. Жер қыртысының даму заңдылықтары. Жер қыртысын геологиялық зерделеудегі негізгі географиялық материалдары. Геоморфологияны ғылым және оны зерделеу нысаны ретінде анықтау. Геоморфологияның ғылым ретінде даму тарихы. Құзыреттер. Рельеф морфологиясын сипаттаудың негізгі әдістері мен тәсілдерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Психология
    Несиелер: 4

    Бейнелеудің белсенді формасы ретінде психиканың функциясы, дамуы мен байқалу заңдылықтары туралы білімін қалыптастыру.Ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі психологиялық ғылымның негізгі іргелі салалары туралы негізгі білім. Курс теориялық-әдіснамалық негіздердің қалыптасуы мен дамуының өзекті мәселелерін және адам тұлғасының жұмыс істеуі мен дамуының қазіргі заманғы дамуын, барлық психологиялық ғылымдардың зерттеу тәжірибесін жалпылауды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жалпы геология
    Несиелер: 4

    Мақсаты-студенттердің жер құрылымының негізгі заңдылықтары, оның ғарыш кеңістігіндегі және Күн жүйесіндегі орны, барлық геосфералардың ішкі құрылымы және зерттеу әдістері, геосфералардың заттық құрамы туралы білім алуы. Ғарыш кеңістігіндегі жер. Жер, оның ішкі құрылымы және геофизикалық өрістер. Жер қыртысының заттық құрамы. Минералдар мен тау жыныстары. Магмалық процестер. Интрузивті магматизм, вулканизм. Экзогендік геологиялық процестер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жалпы жертану
    Несиелер: 4

    Мақсаты-географиялық қабықтың құрылысы, қызмет етуі мен дамуының жалпы заңдылықтарын, оның ұйымдастырылуының әр түрлі деңгейлерінде қоршаған кеңістікпен өзара әрекеттесуі мен бірлігінде зерттеу болып табылады. Мазмұны. Кеңістіктік Жер: пішіні, өлшемі, Жер қозғалысы және олардың географиялық салдары. Жердің ішкі құрылысы және шығу тегі. Жер бедері. Құзыреттер. Географиялық қабық салаларында болып жатқан негізгі табиғи құбылыстарды түсіндіре алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Биологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Биологияны оқыту әдістемесі пәні, мақсаты және міндеттері. БОӘ мазмұны мен әдіснамалық негізі. Заманауи әдістер, тәсілдер мен технологиялар. Оқыту формалары. Мектептегі биологиялық білім берудің жаңартылған білім мазмұны. Биология бойынша қолданбалы курстарды енгізу. Білім алушылардың оқу жетістігін заманауи бағалау. Биологияны оқытудың материалдық базасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік және білім беру саясатындағы инклюзивті білім берудің рөлі. Инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық қамтамасыз етілуі, модельдері, формалары, түрлері. инклюзивті білім берудің педагогикасы мен психологиясы. Инклюзивті білім беру субъектілерін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу. Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беруді қажет ететін тұлғаларға арналған жеке білім бағдарламалары мен бағыттарын жобалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Адам өмірінің қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Әртүрлі мекемелердегі тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету саласындағы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Тіршілік қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Қауіптер, төтенше жағдайлар. Тәуекелді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігі жүйелері. Қазіргі заманның тұрақсыздандырушы факторлары. Әлеуметтік қауіптер, олардан қорғау: рухани саладағы, саясаттағы қауіптер, олардан қорғау: экономикалық саладағы қауіптер, күнделікті өмірдегі қауіптер. Құзыреттіліктер: Төтенше жағдайларда тіршілік әрекетін ұйымдастыру және өткізу дағдыларын меңгереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Жас ерекшелік анатомиясы мен физиологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: тұтас ағзаның тіршілік әрекетін, физиологиялық жүйелерді, организм функцияларының дифференцировкасын және интеграциясын зерттеу. Пәннің мазмұны: адам және жануарлар физиологиясының пәні мен әдістері. Қоздырғыш ұлпалар. Жүйке жүйесі (үйлестіру және реттеу). Нерв жүйесінің интегративті қызметі. Сенсорлық жүйелер. Эндокриндік жүйе (кері байланыс принципі). Қан жүйесі. Қан айналымын жақсартады. Тыныс алу. Бөлу. Ас қорыту (рационалды тамақтану).Зат және энергия алмасу. Құзыреттілігі: адам мен жануарларда гомеостазды қамтамасыз етудің реттеуші механизмдері туралы түсінік қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Тәрбие жұмысының технологиясы
    Несиелер: 3

    Мақсаты: тәрбиелеу процесін (ТП) ғылыми түсінудің негізгі категорияларын меңгеру. Мазмұны: ТП мәні, мақсаттары, міндеттері. ТП әлеуметтік кеңістігінің динамикасы. Балалардың әлеуметтенуі мен дамуындағы мектептің білім беру жүйесі. Тәрбиелеу жүйелері. Мұғалімнің педагогикалық қолдауы. Педагогикалық әсер. Ата-ана технологиясы. Функциялар, мектеп пен отбасы арасындағы ынтымақтастық формалары. Құзіреттіліктер: ТП тиімділігінің диагностикасы. ТП -ді әдістемелік қамтамасыз ету. Балалар мен жастар бірлестіктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің ең маңызды экономикалық категориялар мен заңдарды, қазіргі қоғамның дамуындағы жаңа құбылыстарды білуін меңгеру болып табылады, оған қол жеткізу келесі негізгі бөлімдерді меңгерумен қамтамасыз етіледі: қоғамдық өндіріс; капитал құрылымы; өндіріс шығындары; нарықтық экономикадағы өндіріс кірістері; экономика призмасы және жеке тұлғаның құзыреттілігі арқылы кәсіпкерліктің мәнін қарастыру дағдылары, кәсіпкерлік айырмашылықтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Қоршаған орта экологиясының негізгі мәселелері туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Тірі организмдердің, әртүрлі деңгейдегі экожүйелердің, тұтастай алғанда биосфераның, олардың тұрақтылығының негізгі заңдылықтары; биосфера компоненттерінің өзара әрекеттесуі және адам қызметінің экологиялық салдары, әсіресе табиғатты пайдалануды қарқындату жағдайында; тұрақты дамудың тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық міндеттері туралы қазіргі заманғы идеялар; Құзыреттіліктер: проблемалық экологиялық жағдайларда қауіпсіз қызметті ұйымдастыру үшін білімді қолдана алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Географияны оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты-мұғалімнің шығармашылық тұлғасын қалыптастыру және география пәні мұғалімінің түрлі функцияларын орындауды қамтамасыз ететін әдістемелік және теориялық білім мен дағдылармен қаруландыру. Мазмұны. Географияны оқыту әдістемесінің объектісі мен міндеттері. Мектеп географиясының мазмұнына қойылатын заманауи талаптар. Мектептегі географиялық білімнің құрылымы. Географиялық білім мен дағдыларды қалыптастыру. Құзыреттер. География, педагогика, психология, географияны оқыту әдістемесі саласында мектепте географиялық білімді қалыптастыру үшін қажетті базалық білімді меңгерген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Адам және жануарлар физиологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: тұтас ағзаның, физиологиялық жүйелердің, мүшелердің және жеке жасушалық құрылымдардың тіршілік әрекетін зерттеу. Мазмұны: адам және жануарлар физиологиясының пәні мен әдістері. Қоздырғыш ұлпалар. Жүйке жүйесі (үйлестіру және реттеу). Нерв жүйесінің интегративті қызметі. Сенсорлық жүйелер. Эндокриндік жүйе (кері байланыс принципі). Қан жүйесі. Қан айналу жүйесі. Тыныс алу. Бөлу. Ас қорыту (рационалды тамақтану). Зат және энергия алмасу. Құзыреттіліктер: адам мен жануарларда гомеостазды қамтамасыз етудің реттеуші механизмдері туралы түсінік қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Биохимия
    Несиелер: 5

    Мақсаты: тірі материяның биомолекулаларының құрылысы мен функцияларын зерттеу; метаболизм процестері туралы білімді кеңейту. Мазмұны. Биохимия бөлімдері. Ақуыздар: құрылысы, қасиеттері, фуккциясы. Көмірсулар: құрылысы, қасиеттері, функциялары. Липидтер. Нуклеин қышқылдары. Витаминдер. Ферменттер. Гормондар. Жасушадағы заттар мен энергия алмасуы. Ақуыз, көмірсулар метаболизмі. Көмірсулардың анаэробты және аэробты ыдырауы энергетикалық баланс. Құзыреттіліктер: Биохимияның әртүрлі бөлімдері бойынша білімді біріктіру және жалпылау, кәсіби қызметте практикалық дағдыларды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің этикалық және заңнамалық негіздерін зерделеу. Мазмұны: сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің конституциялық негіздері. Мемлекет және діни бірлестіктер. Діни бірлестіктерді тіркеу. Тіркеу кезінде заңнамалық негіздерді орындау. ҚР-да ар-ождан және діни сенім бостандығын қамтамасыз етудің этикалық және әлеуметтік-мәдени мәселелері. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті сақтаудың өзекті мәселелері. Құзыреттілігі: сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті сақтаудағы мемлекеттік саясаттың негізгі талаптарын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Педагогикалық өлшемдер негіздері
    Несиелер: 3

    Мақсаты: критериалды бағалау жүйесін тиімді игеруге және енгізуге ықпал ету. Мазмұны: Оқу нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдары. Бағалау мәселесі. Критериалды бағалау технологиясының моделі. Принциптері Кезеңдер мен құралдар. Қалыптастырушы және жиынтық бағалау. Бағалау нәтижелерінің модерациясы. Өзін-өзі бағалау және өзін-өзі бағалау. Портфолиодың педагогикалық міндеттері. Функциялар, портфолио құрамы. Құзіреттіліктер: критериалды бағалауды және әр пән бойынша бағалауды әдістемелік қамтамасыз етуді енгізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ғылыми іс-әрекеттерді ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Биологияны оқытудағы оқу-зерттеу жұмысының маңызы. Биология бойынша оқу-зерттеу жұмысын ұйымдастыру. Мектептегі биологиялық зерттеу жұмыстарының түрлері. Биология бойынша жобалау жұмыстарын жазу. Жобалау әрекеттерін ұйымдастырудың типтік формалары. Ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру формалары. Жеке жобаны бағалау өлшемдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Өсімдіктің функциональды белсенділігі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: жануарлардың мүшелерінің құрылысын және дамуын салыстыру арқылы зерттеу. Мазмұны: жануарлардың және өсімдіктердің салыстырма анатомиясының даму кезеңдері және бағыттары. Жануарлар мүшелерінің құрылыу және даму заңдылықтары. Мүшелердің құрылысын олардың атқаратын қызметімен байланыстырып салыстыру. Мүшелер жүйесінің пайда болуы және қалыптасу заңдылықтары. Салыстырма анатомиясының бөлімдері: органология, архитектоника, және морфологиялық эволюция заңдылықтары білімінің қалыптасуы. Құзреттілігі: жануарлардың мүшелерінің және мүшелер жүйесінің пайда болу заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Өсімдіктер физиологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: өсімдік организмдерінде өтетін физиологиялық-биохимиялық процестерді зерттеу. Мазмұны. Өсімдік жасушасының физиологиясы. Өсімдіктердің су режимі. Өсімдіктерді көміртекпен қоректендіру (фотосинтез). Фотосинтездің химизмі. Жарық және қараңғы кезеңдер. Кальвин циклы. Хэтч-Слэк циклы. САМ-метаболизм. Минералды тамақтану. Өсімдіктердің өсуі және дамуы. Фитогормондар. Көмірсулардың ыдырау жолдары: анаэробты және аэробты. Ашыту. Жасушалық тыныс алудың химизмі. Апотомиялық ыдырау. Өсімдіктерді қорғау және орнықтылық механизмдері. Құзыреттіліктер: кәсіби қызметте теориялық ақпаратты және практикалық дағдыларды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Дүниежүзінің физикалық-географиялық аймақтары
    Несиелер: 5

    Мақсаты – географиялық қабықтың ең үлкен таксондарын-құрлықтар мен мұхиттарды жүйелі түрде сипаттау. Мазмұны. Құрлықтар мен мұхиттар ең ірі табиғи-аумақтық кешендер ретінде, олардың қалыптасуы мен дамуының географиялық заңдылықтары, күрделі сипаттамалардың принциптері. Құрлықтар мен мұхиттарды физика-географиялық аудандастыру принциптері. Аймақтардың табиғатына тән белгілер. Мұхиттар және оның бөліктері. Құзыреттер. Дүниежүзінің физикалық географиясы бойынша алған білімдерін кәсіби, педагогикалық, әдістемелік және ғылыми-зерттеу қызметінде пайдалана алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Генетика
    Несиелер: 5

    Тұқым қуалаушылықтың цитологиялық негіздері. Дигибридтік будандастыруда хромосомдардың тәуелсіз таралуы. Жыныспен тіркескен белгілердің тұқым қуалауы. Есеп шығару. Аллельді және аллельді емес гендердің өзара әрекеттесуі. Комплементарлық. Эпистаз. Полимерия. Көптеген аллельдік. Модификациялық өзгергіштік. Өзгергіштік белгілерінің вариациялық қатары. Спонтанды және индукциялық мутация. Модельдеу «Адам хромосомасының кариограммасын құрастыру. Геномдық мутация зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Генетика негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: тұқым қуалаушылық және өзгергіштіктің генетикалық заңдылықтарын зерттеу. Пән мазмұны : Тұқым қуалаушылықтың цитологиялық негізі.Дигибридті будандастыруда хромосомалардың тәуелсіз таралуы.Жыныспен тіркесіп тұқым қуалау. Есептерді шешу. Аллельді және аллельді емес гендердің өзара әрекеттесуі. Эпистаз Полимерия. Көптік аллелизм. Модификациялық өзгергіштік. Өзгергіштік белгілерінің вариация қатарлары. Спонтанды және индукцияланған мутациялар. Құзіреттілігі: жаратылыстану ғылымдарының негізгі заңдылықтарын кәсіби қызметте қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің мақсаты материктер мен мұхиттардың табиғи ресурстарын, оларды қазіргі заманғы игеру және шаруашылықта пайдалану процесінде туындайтын проблемаларды зерделеу. Мазмұны: Материктер мен Дүниежүзілік мұхит суларының қалыптасуының жалпы заңдылықтары. Қазіргі заманғы ландшафтардың антропогендік қайта жаңғыруы, материактердің табиғи ортасының геоэкологиялық жағдайы. Шаруашылықта пайдалану процесінде туындайтын проблемалар. Құзыреттер. материктер мен мұхиттардың табиғи ресурстарына талдау жасай отырып, материктер мен мұхиттардың табиғи ресурстарын қазіргі заманғы игеру және шаруашылықта пайдалану процесінде туындайтын проблемаларды түсіндіреді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Гидрометеорология
    Несиелер: 4

    Гидромеорологияның үш ірі бөлім: атмосфера, құрлық сулары, Дүниежүзілік мұхит сулары. Жердің ауа және су қабығының аймақтық, жергілікті, ғаламдық байланыстары мен проблемалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қазақстан географиясы
    Несиелер: 4

    Мақсаты – Қазақстанның физикалық-географиялық жағдайы мен экономикалық-географиялық жағдайын зерделеу. Мазмұны. Қазақстан аумағының табиғатының зерттелу тарихы. Қазақстан аумағының қалыптасуының негізгі кезеңдері. Орогенез кезеңдері. Рельеф түзуші факторлар. Рельеф түрлері. Климат және климат түзуші факторлар. Қазақстан климатының негізгі белгілері. Климаттық аудандастыру. Қазақстанның ішкі сулары. Қазақстан топырағы. Қазақстанның өсімдіктері. Қазақстанның табиғи аймақтары. Құзыреттер. Қазақстан аумағының физикалық-географиялық сипаттамасын бере алады және осы аймақтың табиғи-ресурстық әлеуетін дұрыс бағалай және салыстыра алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Биологиялық үрдістердің молекулярлық негіздері
    Несиелер: 4

    Мақсаты: тірі материя химиясының принциптері мен негіздері, маңызды биологиялық процестердің химиялық негіздері және молекулалық логиканың принциптері туралы түсінік. Пәннің мазмұны: жасушаның маңызды химиялық компоненттері (ақуыздар, көмірсулар, нуклеин қышқылдары, липидтер) және олардың құрылымдық ұйымының деңгейлері, биокатализ негіздері, ферменттер және коферменттер. Құзыреттілігі: алынған нәтижелерді талдау кезінде биологиялық ғылымның даму заңдылықтары мен негізгі жаратылыстану ғылыми заңдарын қолдана алуға қабілетті

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Биоинформатика және биофизика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Пәнді игерудегі мақсат - биологиялық ақпаратты сақтау, шығару, ұйымдастыру, талдау, түсіндіру және пайдалану үшін қазіргі заманғы компьютерлік әдістер туралы негізгі теориялық білімді игеру. Пәннің мазмұны: Биоинформатиканың пәні және негізгі алгоритмдері. Биоинформатиканың негізгі әдістері. Биологиялық деректерді талдау алгоритмдері. Құзіреттілік: әр түрлі деңгейдегі биологиялық жүйелерді зерттеуде физикалық әдістерді қолдану туралы қазіргі заманғы идеяларды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Микробиология және биотехнология
    Несиелер: 4

    Мақсаты: микробиология саласында жүйеленген білімді қалыптастыру. Пәннің мазмұны: Формасы бойынша бактериялардың алуантүрлілігі. Бактериялардың таралуы және қолданылуы. Түйін бактериялары. Табиғаттағы бактериялардың маңызы. Биотехнологиялық процестің жалпы схемасы және биотехнологияда алынатын өнімдер (медицина, өнеркәсіп және ауыл шаруашылығы үшін). Құзыреттілігі: Ғылыми және кәсіби міндеттерді шешу үшін ақпараттық технологияларды қолданып өз бетінше зерттеулер жүргізуге қабілетті

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Медициналық микробиология
    Несиелер: 4

    Мақсаты: адам ауруларының патологиясындағы патогенді микроорганизмдердің рөлі, бактериялық және вирустық инфекциялардың жасушалық-молекулалық даму механизмдері туралы қазіргі мәліметтерді қарастыру. Пәннің мазмұны: медициналық микробиологияның негізгі мақсаттары мен міндеттері. Эпидемиялық процесс түсінігі. Адам денесінің микрофлорасы. Жұқпалы аурулардың алдын алудағы микробтық деконтаминация әдістері. Инфекция туралы түсінік. Микроағзаның макроорганизммен өзара әрекеттесу сипаты. Вирусты инфекциялардың ерекшеліктері. Құзыреттілігі: биологиялық объектілерді құрылымдық және функционалдық ұйымдастыру принциптерін қолдану алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Органикалық дүниенің дамуы және теориясы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: тірі жүйелердің материалдық, құрылымдық және энергетикалық негізі туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Пәннің мазмұны: эволюцияның қазіргі теориясы. Түр түзілуінің тұжырымдамасы. Эволюциялық үрдістегі өзгергіштіктің рөлі. Эволюцияның қозғаушы күштері. Табиғи сұрыптау, оның формалары. Гендердің дрейфі. Популяциялық толқындар. Оқшаулағыш механизмдер. Эволюцияның дәлелі. Организмдердің бейімделуі. "Түр"ұғымының анықтамасы. Түр құрылымы. Күн жүйесі және жер ғаламшарының қалыптасу гипотезасы. Құзыреттілігі: биологиялық дүниетанымдағы эволюциялық идеяның рөлі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Эволюция ілімі
    Несиелер: 4

    Мақсаты: эволюциялық теорияның қазіргі жағдайы, сонымен қатар тарихи даму организмдерінің негізгі топтарына шолу. Пәннің мазмұны: Эволюциялық теорияның алуантүрлілігі. Қазіргі биологияның маңызды мәселелері. Биологиялық түр және түрдің түзілуі. Эволюциялық үрдісті қозғаушы күштер және оның шектеуші факторлары. Эволюциялық прогресс. Құзыреттілігі: биологиялық дүниетанымдағы эволюциялық теорияның рөлі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Топонимика
    Несиелер: 4

    Топонимика-ономастиканың географиялық атауларды, олардың шығу тегін, семантикалық мағынасын, дамуын, қазіргі жағдайын, емлесі мен айтылуын зерттейтін бөлімі. Оның мақсаты-топонимиканың ғылым жүйесіндегі орнын түсіну, аталған салада ғылыми ойдың дамуы туралы білімді қалыптастыру, ғылымның принциптері мен әдістері, топонимдерді жіктеудің қолданыстағы схемаларын білу, Жердің аймақтық топонимикалық жүйелерінің ерекшеліктері туралы жалпы түсінік беру, топонимикалық фактілер мен құбылыстардың алуан түрлілігімен танысу және олардың қазіргі әлемдегі рөлін түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Молекулярлық биология
    Несиелер: 4

    Мақсаты: генетикалық ақпаратты сақтау, беру және іске асыру механизмдерін, күрделі жоғары молекулалық қосылыстардың құрылысы мен функцияларын зерттеу. Пәннің мазмұны: нуклеин қышқылдары. Дезоксирибонуклеин қышқылы (ДНҚ) молекуласының құрылысы. ДНҚ құрылымы (бірінші және екінші тізбек). ДНҚ функциялары. Транскрипция. РНҚ процессингі. Сплайсинг және оның түрлері. Рибонуклеин қышқылының (РНК) құрылысы мен функциялары. Құзыреттілігі: басқа пәндерді оқу кезінде алынған білімді іздеу, талдау, бағалау және қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Геоглобалистика
    Несиелер: 4

    Мақсаты: жаһандық проблемаларды, жаһандық үдерістер мен жаһандануды зерттеу, жаһандық әлемнің қалыптасу тарихын және жерде болып жатқан үдерістердің жиынтығын қарастыру. Мазмұны: жаһандану теориясы мен әдіснамасы мәселелері. Табиғат пен қоғамның, экономика мен саясаттың жаһандық процестерінің жіктелуі. Жаһандану мәселелері және қазіргі әлемнің негізгі қарама-қайшылықтары. Жаһандық зерттеулерді дамытудың тұжырымдамалық тәсілдері. Адам өркениеті өмірінің барлық жақтарын көрсететін қазіргі заманғы жаһандық зерттеулер – экологиялық; әлеуметтік, экономикалық және саяси және т. б. Қалыптасатын құзыреттіліктер: жаһандану мәселелерін жалпылай біледі және оқу үдерісінде жаһандық зерттеулердің нәтижелерін қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Географиялық терминология
    Несиелер: 4

    Географиялық терминология туралы түсінік. Терминологияның негізгі географиялық сипаттамасы. Физикалық-географиялық, экономикалық-географиялық терминдер және олардың анықтамалары. Жердің аймақтық топонимикалық жүйелерінің ерекшелігі туралы жалпы түсінік беру, әртүрлі топонимикалық фактілер мен құбылыстармен танысу және олардың қазіргі әлемдегі рөлін түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қазақстанның аймақтық географиясы
    Несиелер: 4

    Қазақстан аумақтарын физикалық-географиялық аудандастыру. Физикалық-географиялық аудандастырудың негізгі бірліктері. Аймақтың физикалық-географиялық сипаттамасы. Қазақстан аумағының ірі ТАК: Шығыс-Европа жазығы. Батыс-Сібір жазығы. Тұран ойпаты. Сарыарқа. Мұғалжар. Алтай. Сауыр-Тарбағатай. Жоңғар Алатауы. Тянь-Шань. Қазақстанның аймақтары:Шығыс Қазақстан. Солтүстік Қазақстан. Орталық Қазақстан. Оңтүстік Қазақстан. Батыс Қазақстан

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON1

    академиялық адалдық мәдениетін қолдай отырып және ұстанымдарын сақтау мен түсіну және қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымының ерекшеліктерін ескере отырып, көпмәдениетті ортада кәсіби әрекетті ұйымдастыру тәсілдерін, сондай-ақ, ұлттық тәрбиенің заңдылықтары мен ұстанымдарын меңгерген;

  • Код ON2

    кәсіби этика принциптерін сақтайды, мамандықтың жоғары әлеуметтік маңыздылығын, пәндік саланы, педагогикалық өлшемдерді, білім беру жүйесінің даму тенденцияларын, нормативтік құқықтық актілерді және электрондық құжаттаманы жүргізу негіздерін педагогикалық қызметте пайдаланады;

  • Код ON3

    тұлғааралық, мәдениаралық және кәсіби әрекеттесу міндеттерін шешу үшін мемлекеттік, орыс және шетел тілдерінде жазбаша және ауызша формада қарым-қатынасты қолданады;

  • Код ON4

    белгілі бір контексте оңтайлы шешім қабылдау және жағдаятты бағалау үшін биологиялық және географиялық білімді пайдалану тәсілдері туралы түсініктерді қорытындылайды;

  • Код ON5

    қоршаған ортаны және ондағы әлеуметтік жауапты мінез-құлықты сақтау үшін негізгі биологиялық және географиялық ұғымдарды, заңдар мен құбылыстарды түсінеді;

  • Код ON6

    органикалық әлемнің биохимиялық бірлігі мен заңдылықтарын, тұқым қуалаушылықтың молекулалық негіздерін, өзгергіштікті және генетикалық талдау әдістерін талдай алады;

  • Код ON7

    биология мен географияны оқытуда инновациялық әдістерді, оқыту нысандары мен құралдарын және заманауи білім беру технологияларын, сыныптан тыс жұмыста биологиялық, географиялық білім берудің құндылықтары мен нанымдарын қолданады;

  • Код ON8

    оқу үрдісінде формативті, жиынтық бағалауды, биологиялық және географиялық білім беру саласындағы зерттеу нәтижелерін қолданып және өзінің оқу іс-әрекетін бағалап, рефлексияны жүзеге асырады, оқуды өз бетінше жалғастыру дағыларын меңгерген;

  • Код ON9

    бақылау мен тәжірибе нәтижелерін компьютерлік модельдеу тәсілдерін, теориялық талдау әдістерін, оның ішінде қазіргі заманғы білім беру BL моделін online режимінде қолданады;

  • Код ON10

    білім беру үрдісінің барлық субъектілерінің (жеке, оқушылар, ата-аналар) іс-әрекеттерін талдайды, биологияны және географияны оқыту үрдісін жетілдіру мақсатында практикалық және зертханалық сабақтарда әріптестермен ынтымақтастықта жұмыс істей алады және оқытудың заманауи инновациялық стратегиясын бағалайды.

Top